Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі до підручника “Start up” Губарєва С.С.,Павліченко О.М. Кількість годин на рік - 103 годин. Кількість годин на тиждень - 3 години. I семестр( 46 годин) |
|||||||||||||
№ |
Дата |
При-мітки |
Тема |
К-ть годин |
Ключові компетентно-сті, що формуються |
Очікувані результати (знаннєвий, діяльнісний, ціннісний компоненти) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
|||||
Рецептивні |
Інтер-акційні |
Продуктивні |
|||||||||||
Змістова лінія |
Граматика |
Лексика |
|||||||||||
Зорове сприй-мання |
Сприй-мання на слух |
Усна взаємодія |
Усне проду-кування |
Писемне проду-кування |
|||||||||
Unit 1. School is Cool! Тема: Шкільне життя (11 годин) |
|||||||||||||
1 |
|
|
Привітання. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти привітатися, представитися, попрощатися, виражати емоції, встановлювати базовий соціальний контакт. |
Повторення граматичних форм: I am / was. He, she, is / was. We, you, they are / were. |
Good morning. Hello. Hi. |
В.1 с.5 |
В.2 с.5 |
В.4 с.5 |
В.5 с.5 |
В.3 с.5 |
2 |
|
|
День знань. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти привітатися, представитися, попрощатися, виражати емоції, встановлювати базовий соціальний контакт. |
Вживання прислівників. |
Always, usually, often, sometimes, never. |
В.1 с.6 В.2 с.6 |
В.4 с.7 |
В.7 с.7 |
В.6 с.7 |
В.5 с.7 |
3 |
|
|
Шкільні традиції. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти формулювати власну думку, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою. |
Структури в теперішньому простому часі. |
To sing, to discuss, to talk, to learn, to have a concert. |
В.1 с.8
|
В.3 с.8 |
|
В.2 с.8 |
В.4 с.8 |
4 |
|
|
Шкільні традиції. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти формулювати власну думку, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою. |
Запитання в теперішньому простому часі. |
Funny, boring, interesting, nice. |
В.5а с.9 |
|
В.6 с.9 |
В.5б с.9 |
|
5 |
|
|
Дні тижня та шкільні предмети. |
1 |
Уміння вчитися упродовж життя. |
Уміти організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні досягнення. |
Структури у теперішньому простому часі. |
Art, Maths, Science, PE, Ukrainian, Music, IT. |
В.1а с.10 |
В.3 с.11 |
В.4 с.11 |
В.2 с.11 |
В.5 с.11 |
6 |
|
|
Час. Котра година? |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. Уміння вчитися упродовж життя. |
Уміти організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні досягнення. |
Структури у теперішньому простому часі. |
Quarter past, quarter to, half past. |
В.1 с.12 |
В.2 с.12 |
|
В.6 с.13 |
В.5 с.13 |
7 |
|
|
Структури у теперішньому простому часі. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. Уміння вчитися упродовж життя. |
Уміти організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні досягнення. |
Структури у теперішньому простому часі. |
Quarter past, quarter to, half past. |
В.3 с.12 |
В.4 с.13 |
В.7 с.13 |
|
|
8 |
|
|
Спортивний фестиваль. |
1 |
Здоров’я і безпека. |
Усвідомлювати важливість дотримання здорового способу життя. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. |
Структури у теперішньому простому часі. |
Football, running, badminton, volleyball, jumping. |
В.2 с.14 |
В.1 с.14 |
В.5 с.15 |
В.3 с.15 |
В.4 с.15 |
9 |
|
|
Час історій. |
1 |
Здоров’я і безпека. |
Уміти організовувати свій час і навчальний простір, усвідомлювати важливість дотримання здорового способу життя. |
Структури у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.2 с.16 |
В.1 с.16 |
В.3 с.16 |
|
|
10 |
|
|
Ми - творчі. Проектна робота з теми “Наші улюблені шкільні предмети”. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти формулювати власну позицію, співпрацювати з іншими на результат. |
Структури у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.17 |
В.2 с.17 |
|
|
|
11 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Шкільне життя”. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти формулювати власну позицію, співпрацювати з іншими на результат. |
Структури у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.2 с.19 |
|
|
В.1 с.18 |
В.4 с.19 |
Unit 2. Happy Family and Friends. Тема: Я, моя родина і друзі (11 годин) |
|||||||||||||
12 |
|
|
Веб-сайт мовного табору. |
1 |
Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Уміти ініціювати онлайн-взаємодію іноземною мовою, розвивати комунікабель-ність та креативність. |
Структури у теперішньому простому часі. |
Website, Africa, Australia, Ukraine, Europe. |
В.1 с.20 |
В.3 с.21 |
В.2 с.20 |
В.4 с.21 |
|
13 |
|
|
Члени родини. |
1 |
Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Уміти презентувати себе і свою сім’ю, розуміти важливість родини. |
Структури there is/ there are |
Excursion, queen, prince, husband, wife, daughter, son, uncle, aunt. |
В.1 с.22 |
В.3 с.23 |
В.1 с.23 |
В.5 с.23 |
В.2 с.23 |
14 |
|
|
Професії твоїх батьків. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти презентувати себе і свою сім’ю, розуміти важливість родини, описувати дії людей різних професій. |
Форми неправильних дієслів. |
Career, pilot, nurse, optician, clown, actor. |
В.1 с.24 |
В.3 с.24 |
|
В.2 с.24 |
|
15 |
|
|
Професії твоїх батьків. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти презентувати себе і свою сім’ю, розуміти важливість родини, описувати дії людей різних професій. |
Неозначений артикль a(an). |
Designer, artist, mechanic, actress. |
|
|
В.7 с.26 |
В.5 с.26 |
В.4 с.26 |
16 |
|
|
Візит до дідуся та бабусі. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Ступені порівняння прикметників. |
ЛО теми. |
В.1 с.27 |
В.4 с.29 |
В.2 с.27 |
В.6 с.29 |
В.5б с.29 |
17 |
|
|
Ми живемо у місті. |
1 |
Ініціатив-ність та підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою, формулювати власну позицію про місце проживання. |
Ступені порівняння прикметників. |
Town, city, skyscraper, underground, zoo, country. |
В.1 с.30 |
В.3 с.30 |
|
|
В.2 с.30 |
18 |
|
|
Ми живемо у місті. |
1 |
Ініціатив-ність та підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою, формулювати власну позицію про місце проживання.
|
Ступені порівняння прикметників. |
Theatre, museum, super-market. |
В.4 с.31 |
В.6 с.31 |
|
В.6 с.32 |
В.5 с.31 |
19 |
|
|
Життя в селі. |
1 |
Ініціатив-ність та підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою, формулювати власну позицію про місце проживання. |
Ступені порівняння прикметників. |
ЛО теми. |
В.1 с.33 |
В.3 с.33 |
В.4 с.34 |
В.5 с.34 |
В.2 с.33 |
20 |
|
|
Час історій. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти працювати з однолітками на результат, уміти активно використову-вати засвоєні мовленнєві зразки. |
Ступені порівняння прикметників. |
ЛО теми. |
В.1 с.35 |
В.2 с.35 |
|
В.3 с.35 |
|
21 |
|
|
Ми - творчі. Проектна робота з теми “Ми будуємо місто”. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти працювати з однолітками на результат, уміти активно використову-вати засвоєні мовленнєві зразки. |
Ступені порівняння прикметників. |
ЛО теми. |
|
В.1 с.36 |
|
|
В.2 с.36 |
22 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Я, моя родина і друзі”. |
1 |
Соціальна та громадянська компетентно-сті. |
Уміти працювати з однолітками на результат, уміти активно використову-вати засвоєні мовленнєві зразки.
|
Ступені порівняння прикметників. |
ЛО теми. |
В.2 с.38 |
|
|
В.1 с.37 |
В.4 с.38 |
Unit 3. Home, Sweet Home. Тема: “Помешкання ” (11 годин). |
|||||||||||||
23 |
|
|
Місце проживання. Де ти живеш? |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. |
Структури у теперішньому простому часі. |
House, flat, balcony, kitchen, bathroom, living room. |
В.1 с.39 |
В.2 с.40 |
В.3 с.40 |
В.4 с.40 |
|
24 |
|
|
Ласкаво просимо до нашого будинку (квартири). |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти складати опис свого будинку. |
Структури there is/are. |
Between, opposite, upstairs, downstairs, on the left/right. |
В.2 с.41 |
В.3 с.42 |
В.1 с.41 |
|
В.4 с.42 |
25 |
|
|
У будинку. Яка кімната тобі подобається? |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти називати описувати речі в кімнаті та їх місце знаходження. |
Структури there is/are. |
Sofa, carpet, book case, wardrobe, armchair. |
В.2 с.43 |
В.4 с.44 |
|
В.7 с.44 |
В.3 с.44 |
26 |
|
|
У будинку. Яка кімната тобі подобається? |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти називати описувати речі в кімнаті та їх місце знаходження. |
Структури there is/are. |
Window, computer, curtain, bed, desk. |
|
|
В.5 с.44 |
В.6 с.44 |
|
27 |
|
|
Кухня та ванна кімнати. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти активно використову-вати мовленнєві зразки. |
Вживання прислівників та прийменників. |
Cooker, microwave, sink, plate, spoon, fridge, cupboard. |
В.1 с.45 |
В.3 с.46 |
В.4 с.46 |
|
|
28 |
|
|
Кухня та ванна кімнати. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти описувати кухню та ванну кімнати. |
Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі. |
Washbasin, mirror, soap, towel, bath, shower. |
|
|
В.5 с.47 |
В.6 с.47 |
В.2 с.45 |
29 |
|
|
У помешканні. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти описувати кімнати у помешканні, розрізняти їх за описом. |
Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.48 |
В.3 с.48 |
|
|
В.4 с.49 |
30 |
|
|
У помешканні. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. |
Уміти описувати кімнати у помешканні, розрізняти їх за описом. |
Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.2 с.48 |
В.5а с.49 |
|
В.7 с.49 |
В.5б с.49 |
31 |
|
|
Час історій. |
1 |
Соціальна та громадянська компетент-ності. |
Уміти співпрацювати з однолітками на результат, уміти активно використовува-ти засвоєні мовленнєві зразки. |
Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.50 |
В.2 с.50 |
|
В.3 с.50 |
|
32 |
|
|
Ми творчі. Проектна роботи з теми “У моїй кімнаті”. |
1 |
Соціальна та громадянська компетент-ності. |
Уміти співпрацювати з однолітками на результат, уміти активно використовува-ти засвоєні мовленнєві зразки. |
Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
|
|
|
В.2 с.51 |
В.1 с.51 |
33 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Помешкання”. |
1 |
Соціальна та громадянська компетент-ності. |
Уміти співпрацювати з однолітками на результат, уміти активно використовува-ти засвоєні мовленнєві зразки. |
Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.52 |
|
|
В.2 с.52 |
В.3 с.53 |
Unit 4. Happy Holidays! Тема: ”Свята та традиції”. (9+4 години) |
|||||||||||||
34 |
|
|
Щасливого Різдва! |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури. |
I/You/He/She/We/ They would like to… |
To cook, turkey, pudding, to hang, stockings, fireplace, to sing, greeting card. |
В.3а с.55 |
В.1 с.54 |
|
В.4 с.55 |
В.3б с.55 |
35 |
|
|
Щасливого Нового Року! |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури. |
Would, I would = I’d, would not = wouldn’t. |
Resolution, famous, regular, to take part in, to visit, to celebrate. |
В.1 с.56 |
В.2 с.57 |
В.5 с.58 |
В.3 с.57 |
|
36 |
|
|
Різдво в Україні. |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури. |
Вживання прислівників usually, always, often, rare, never. |
Christmas Eve, God parents, vertep show, costumes. |
В.2 с.59 |
В.1 с.60 В.3 с.60 |
В.4 с.60 |
В.5а с.60 |
В.5б с.60 |
37 |
|
|
Свято Великодня. |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури. |
Вживання прислівників usually, always, often, rare, never. |
Easter, hot cross buns, Easter Bunny. |
В.1 с.61 |
В.3 с.62 |
|
В.6 с.62 |
В.5 с.62 |
38 |
|
|
Контрольна робота: аудіювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
День гумору. |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури. |
Кількісні та порядкові числівник. |
Fools’day, fun, popular joke, festival to invent. |
В.1 с.63 |
В.3 с.63 |
В.2 с.63 |
В.7 с.65 |
|
40 |
|
|
Контрольна робота: читання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
|
Свята в Україні. |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури. |
Кількісні та порядкові числівник. |
|
В.4б с.64 |
В.5 с.64 |
В.4 с.64 |
В.6 с.65 |
В.8 с.65 |
42 |
|
|
Контрольна робота: письмо. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
|
Мій день народження. |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження. |
Кількісні та порядкові числівник. |
|
В.1 с.66 |
|
В.2 с.66 |
|
В.4 с.68 |
44 |
|
|
Контрольна робота: говоріння. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
|
Дні народження членів моєї родини. |
1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження. |
Кількісні та порядкові числівник. |
|
|
В.3 с.67 |
В.5 с.68 |
В.6 с.68 |
|
46 |
|
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
|
В.1 с.71 |
|
В.2 с.72 |
|
В.3 с.72 |
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі до підручника “Start up” Губарєва С.С.,Павліченко О.М. Кількість годин на рік - 103 годин. Кількість годин на тиждень - 3 години. IІ семестр( 57 годин) |
|||||||||||||
Unit 5. Healthy People Are Happy People. Тема: Людина. (13 годин) |
|||||||||||||
47 |
|
|
Здоров’я людини. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в майбутньому простому часі. |
To feel, stomach ache, toothache, head ache, cough. |
В.2 с.73 |
В.1 с.73 |
В.7 с.74 |
|
В.5 с.74 |
48 |
|
|
Здоров’я людини. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в майбутньому простому часі. |
Health, temperature, dentist, doctor. |
В.3 с.73 |
В.4 с.74 |
|
В.6б с.74 |
В.6а с.74 |
49 |
|
|
Стан здоров’я людини. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
Sore throat, fever, gargle, a cold. |
В.1 с.75 |
В.3 с.75 |
В.5 с.76 |
|
В.2 с.75 В.4 с.76 |
50 |
|
|
Стан здоров’я людини. Біль у шлунку. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.77 |
В.3 с.77 |
В.5 с.78 |
|
В.4 с.78 |
51 |
|
|
Поради лікаря. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Модальне дієслово should (shouldn’t). |
ЛО теми. |
В.1 с.79 |
В.3 с.79 |
|
В.2а с.79 |
В.2б с.79 |
52 |
|
|
Поради лікаря. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Модальне дієслово should (shouldn’t). |
ЛО теми. |
В.5 с.80 |
|
В.4 с.80 |
В.6 с.80 |
|
53 |
|
|
Здоровий спосіб життя. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.81 |
В.3 с.82 |
|
В.5 с.82 |
|
54 |
|
|
Здоровий спосіб життя. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
|
|
В.2 с.81 |
|
В.4 с.82 |
55 |
|
|
Здорові люди - щасливі люди. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.2 с.83 |
В.3 с.83 |
|
В.5 с.83 |
В.1 с.83 |
56 |
|
|
Час історій. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.84 |
В.2 с.84 |
В.3 с.84 |
|
|
57 |
|
|
Ми - творчі. Проектна робота з теми - “Здоровий спосіб життя”. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1а с.85 |
|
|
|
В.1б с.85 |
58 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Людина”. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
|
В.5 с.87 |
|
|
В.3 с.87 |
59 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Людина” |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.86 |
|
В.1 с.86 |
|
В.2 с.87 В.4 с.87 |
Unit 6. My Busy Free Time. Тема: Відпочинок і дозвілля. (13 годин) |
|||||||||||||
60 |
|
|
Моє хобі - спорт. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки.
|
Структури в теперішньому простому часі. |
Hockey stick, tennis racket, football, cycling, helmet, belt. |
В.1 с.88 |
В.2 с.88 |
|
|
В.5 с.89 |
61 |
|
|
Моє хобі - спорт. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки.
|
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.4 с.89 |
В.3 с.89 |
|
В.7 с.89 |
В.6 с.89 |
62 |
|
|
Футбольний матч. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки.
|
Структури в минулому простому часі. |
Match, pitch, competition, score, goal. |
В.1 с.90 В.3 с.90 |
В.4 с.91 |
|
|
В.5 с.91 |
63 |
|
|
Мій улюблений вид спорту - футбол. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки.
|
Структури в минулому простому часі. |
Medal, goalkeeper, cup. |
В.2 с.90 |
|
В.6 с.91 |
В.7 с.91 |
|
64 |
|
|
Покупки у супермаркеті. |
1 |
Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки. |
Структури в минулому простому часі. |
To buy, go shopping, many, much. |
В.1 с.92 |
|
В.3 с.93 |
В.6 с.93 |
|
65 |
|
|
Покупки у супермаркеті. |
1 |
Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки. |
Вживання Many/much. |
ЛО теми. |
В.2а с.92 |
|
|
В.5 с.93 |
В.2б с.92 |
66 |
|
|
Купуємо подарунки. |
1 |
Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки. |
Структури в минулому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.94 |
В.5 с.95 |
В.6 с.96 |
|
В.2 с.94 |
67 |
|
|
Купуємо подарунки. |
1 |
Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки. |
Структури в минулому простому часі. |
ЛО теми. |
В.4 с.95 |
В.3 с.95 |
В.7 с.96 |
|
|
68 |
|
|
Мій улюблений літературний персонаж. |
1 |
Обізнаність та самовираження в сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлювати цінності культури для людини та суспільства. |
Структури в минулому простому часі. |
Fantastic, favourite, character, museum, film, book. |
В.1 с.97 |
В.3 с.97 |
В.5 с.98 |
В.6 с.98 |
|
69 |
|
|
Час історій. |
1 |
Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки. |
Структури в минулому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.99 |
В.2 с.99 |
В.3 с.99 |
|
|
70 |
|
|
Ми творчі. Проектна робота “Наш мульфільм”. |
1 |
Обізнаність та самовираження в сфері культури. |
Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлювати цінності культури для людини та суспільства. |
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.100 |
|
|
|
В.2 с.100 |
71 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Відпочинок і дозвілля”. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки.
|
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.101 |
|
|
|
В.2 с.102 |
72 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Відпочинок і дозвілля”. |
1 |
Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та безпеки.
|
Структури в теперішньому простому часі. |
ЛО теми. |
|
|
|
В.3 с.102 |
В.4 с.102 |
Unit 7. Our Beautiful Planet. Тема: “Природа і навколишнє середовище”. (13 годин) |
|||||||||||||
73
|
|
|
Погода. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у теперішньому тривалому часі. |
Rainy, windy, foggy, thunderstorm, freezing, snowing. |
В.1 с.103 |
В.3 с.103 |
В.6 с.104 |
В.5 с.104 |
В.4 с.104 |
74 |
|
|
Вирушаємо у подорож. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у минулому тривалому часі. |
Mountain, waterfall, island, jungle, desert. |
В.1 с.105 |
В.3 с.106 |
|
|
В.2 с.105 |
75 |
|
|
Вирушаємо у подорож. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Ступені порівняння прикметників. |
Mountain, waterfall, island, jungle, desert, ocean, sea. |
В.4 с.106 |
|
В.5 с.107 |
В.7 с.107 |
|
76 |
|
|
Тварини. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у теперішньому простому часі. |
Fox, wolf, hare, bear, shark. |
В.1 с.108 |
В.3 с.109 |
В.2а с.108 |
В.5 с.109 |
В.2б с.109 |
77 |
|
|
Тварини. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у теперішньому простому часі. |
Snake, parrot, camel, turtle, monkey, tiger. |
В.1 с.110 В.2 с.110 |
|
В.4 с.111 |
В.3 с.111 |
В.5 с.111 |
78 |
|
|
Природний заповідник Асканія Нова. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у теперішньому простому часі. |
ЛО теми |
В.4 с.113 |
В.6 с.113 |
|
|
|
79 |
|
|
Природний заповідник Асканія Нова. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у теперішньому простому часі. |
ЛО теми |
В.2 с.112 |
|
|
В.7 с.113 |
В.5 с.113 |
80 |
|
|
Наша прекрасна планета. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у минулому простому часі. |
ЛО теми |
В.2 с.114 |
|
|
В.5 с.115 |
В.1 с.114 |
81 |
|
|
Наша прекрасна планета. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у минулому простому часі. |
ЛО теми |
|
В.4а с.115 |
В.3 с.115 |
В.4б с.115 |
|
82 |
|
|
Час історій. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у минулому простому часі. |
ЛО теми |
В.1 с.116 |
В.2 с.116 |
В.3 с.116 |
|
|
83 |
|
|
Ми творчі. Проектна робота “Тварини”. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у теперішньому простому часі. |
ЛО теми |
В.1 с.117 |
|
|
|
В.2 с.117 |
84 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Природа і навколишнє середовище”. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Структури у теперішньому і минулому простих часах. |
ЛО теми |
|
В.2 с.119 |
В.1 с.118 |
|
|
85 |
|
|
Підсумковий урок з теми “Природа і навколишнє середовище”. |
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.
|
Структури у теперішньому і минулому простих часах. |
ЛО теми |
|
|
|
В.3 с.119 |
В.4 с.119 |
Unit 8. We like travelling. Тема: Подорож. (14+4 години) |
|||||||||||||
86 |
|
|
Шкільна подорож. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
Trip, train, square, gallery, museum, church, taxi. |
В.1 с.120 |
В.4 с.121 |
В.2 с.120 |
|
|
87 |
|
|
Шкільна подорож. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.5 с.121 |
|
В.6 с.121 |
|
В.3 с.121 |
88 |
|
|
На залізничній станції. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
Platform, suitcase, rucksack, ticket, railway station. |
В.1 с.122 |
В.2 с.122 |
В.4 с.123 |
|
|
89 |
|
|
Подорож потягом |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
Platform, suitcase, rucksack, ticket, railway station. |
|
|
|
В.5 с.123 |
В.3 с.123 |
90 |
|
|
Подорож до міста Львів. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
Hotel, monument, souvenirs, theatre. |
В.1 с.124 |
В.2 с.124 |
В.6 с.125 |
В.4 с.125 |
В.3 с.125 |
91 |
|
|
Англійська мовна школа. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.126 |
В.3 с.127 |
В.5 с.127 |
|
В.4 с.127 |
92 |
|
|
Подорож до Лондона. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. З повагою ставитися до багатства і розмаїття культур. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.128 |
В.3 с.129 |
|
|
В.5 с.130 |
93 |
|
|
Подорож до Лондона. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. З повагою ставитися до багатства і розмаїття культур. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.2 с.128 |
В.4 с.130 |
В.6 с.130 |
|
|
94 |
|
|
Контрольна робота: аудіювання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
|
Подорож різними видами транспорту. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.2 с.131 |
В.1 с.131 |
В.5 с.131 |
|
В.3 с.131 |
96 |
|
|
Контрольна робота: читання. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 |
|
|
Час історій. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.1 с.132 |
|
|
|
В.2 с.132 |
98 |
|
|
Контрольна робота: письмо. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 |
|
|
Ми - творчі. Проектна робота “Види транспорту”. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
В.5 с.132 |
|
|
|
В.6 с.132 |
100 |
|
|
Контрольна робота: говоріння. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Подорож”. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
|
|
В.1 с.133 |
|
В.2 с.134 |
102 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу з теми “Подорож”. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
|
|
В.3 с.134 |
В.4 с.134 |
|
103 |
|
|
Підсумковий урок. |
1 |
Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість. |
Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. З повагою ставитися до багатства і розмаїття культур. |
Структури у майбутньому простому часі. |
ЛО теми. |
|
|
|
|
|