Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі до підручника “Start up” Губарєва С.С.,Павліченко О.М. Харків, видавництво "Ранок" 2021

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі до підручника “Start up” Губарєва С.С.,Павліченко О.М. Харків, видавництво "Ранок" 2021
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови у 4 класі

до підручника “Start up”

Губарєва С.С.,Павліченко О.М.

Кількість годин на рік - 103 годин.

Кількість годин на тиждень - 3 години.

I семестр( 46 годин)

Дата

При-мітки

Тема

К-ть

годин

Ключові компетентно-сті, що формуються

Очікувані результати (знаннєвий, діяльнісний, ціннісний компоненти)

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Рецептивні

Інтер-акційні

Продуктивні

Змістова лінія

Граматика

Лексика

Зорове сприй-мання

Сприй-мання на слух

Усна взаємодія

Усне проду-кування

Писемне проду-кування

Unit 1. School is Cool!

Тема: Шкільне життя (11 годин)

1

 

 

Привітання.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти привітатися, представитися, попрощатися, виражати емоції, встановлювати базовий соціальний контакт.

Повторення граматичних форм:

I am / was. He, she, is / was. We, you, they are / were.

Good morning. Hello. Hi.

В.1

с.5

В.2

с.5

В.4

с.5

В.5

с.5

В.3

с.5

2

 

 

День знань.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти привітатися, представитися, попрощатися, виражати емоції, встановлювати базовий соціальний контакт.

Вживання прислівників.

Always, usually, often, sometimes, never.

В.1

с.6

В.2

с.6

В.4

с.7

В.7

с.7

В.6

с.7

В.5

с.7

3

 

 

Шкільні традиції.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти формулювати власну думку, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою.

Структури в теперішньому простому часі.

To sing, to discuss, to talk, to learn, to have a concert.

В.1

с.8

 

В.3

с.8

 

В.2

с.8

В.4

с.8

4

 

 

Шкільні традиції.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти формулювати власну думку, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою.

Запитання в теперішньому простому часі.

Funny, boring, interesting, nice.

В.5а

с.9

 

В.6

с.9

В.5б

с.9

 

5

 

 

Дні тижня та шкільні предмети.

1

Уміння вчитися упродовж життя.

Уміти організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні досягнення.

Структури у теперішньому простому часі.

Art, Maths, Science, PE,

Ukrainian, Music, IT.

В.1а

с.10

В.3

с.11

В.4

с.11

В.2

с.11

В.5

с.11

6

 

 

Час. Котра година?

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті. Уміння вчитися упродовж життя.

Уміти організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні досягнення.

Структури у теперішньому простому часі.

Quarter past, quarter to, half past.

В.1

с.12

В.2

с.12

 

В.6

с.13

В.5

с.13

7

 

 

Структури у теперішньому простому часі.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті. Уміння вчитися упродовж життя.

Уміти організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні досягнення.

Структури у теперішньому простому часі.

Quarter past, quarter to, half past.

В.3

с.12

В.4

с.13

В.7

с.13

 

 

8

 

 

Спортивний фестиваль.

1

Здоров’я і безпека.

Усвідомлювати важливість дотримання здорового способу життя. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

Структури у теперішньому простому часі.

Football, running, badminton, volleyball, jumping.

В.2

с.14

В.1

с.14

В.5

с.15

В.3

с.15

В.4

с.15

9

 

 

Час історій.

1

Здоров’я і безпека.

Уміти організовувати свій час і навчальний простір, усвідомлювати важливість дотримання здорового способу життя.

Структури у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.2

с.16

В.1

с.16

В.3

с.16

 

 

10

 

 

Ми - творчі. Проектна робота з теми “Наші улюблені шкільні предмети”.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти формулювати власну позицію, співпрацювати з іншими на результат.

Структури у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.17

В.2

с.17

 

 

 

11

 

 

Підсумковий урок з теми “Шкільне життя”.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти формулювати власну позицію, співпрацювати з іншими на результат.

Структури у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.2

с.19

 

 

В.1

с.18

В.4

с.19

Unit 2. Happy Family and Friends.

Тема: Я, моя родина і друзі (11 годин)

12

 

 

Веб-сайт мовного табору.

1

 

Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Уміти ініціювати онлайн-взаємодію іноземною мовою, розвивати комунікабель-ність та креативність.

Структури у теперішньому простому часі.

Website, Africa, Australia, Ukraine, Europe.

В.1

с.20

В.3

с.21

В.2

с.20

В.4

с.21

 

13

 

 

Члени родини.

1

 

Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Уміти презентувати себе і свою сім’ю, розуміти важливість родини.

Структури there is/ there are

Excursion, queen, prince, husband, wife, daughter, son, uncle, aunt. 

В.1

с.22

В.3

с.23

В.1

с.23

В.5

с.23

В.2

с.23

14

 

 

Професії твоїх батьків.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти презентувати себе і свою сім’ю, розуміти важливість родини, описувати дії людей різних професій.

Форми неправильних дієслів.

Career, pilot, nurse, optician, clown, actor.

В.1

с.24

В.3

с.24

 

В.2

с.24

 

15

 

 

Професії твоїх батьків.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Уміти презентувати себе і свою сім’ю, розуміти важливість родини, описувати дії людей різних професій.

Неозначений артикль a(an).

Designer,

artist, mechanic,

actress.

 

 

В.7

с.26

В.5

с.26

В.4

с.26

16

 

 

Візит до дідуся та бабусі.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

Ступені порівняння прикметників.

ЛО теми.

В.1

с.27

В.4

с.29

В.2

с.27

В.6

с.29

В.5б

с.29

17

 

 

Ми живемо у місті.

1

Ініціатив-ність та підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою, формулювати власну позицію про місце проживання.

Ступені порівняння прикметників.

Town, city, skyscraper, underground, zoo, country.

В.1

с.30

В.3

с.30

 

 

В.2

с.30

18

 

 

Ми живемо у місті.

1

Ініціатив-ність та підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою, формулювати власну позицію про місце проживання.

 

Ступені порівняння прикметників.

Theatre, museum, super-market.

В.4

с.31

В.6

с.31

 

В.6

с.32

В.5

с.31

19

 

 

Життя в селі.

1

Ініціатив-ність та підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою, формулювати власну позицію про місце проживання.

Ступені порівняння прикметників.

ЛО теми.

В.1

с.33

В.3

с.33

В.4

с.34

В.5

с.34

В.2

с.33

20

 

 

Час історій.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

 

Уміти працювати з однолітками на результат, уміти активно використову-вати засвоєні мовленнєві зразки.

Ступені порівняння прикметників.

ЛО теми.

В.1

с.35

В.2

с.35

 

В.3

с.35

 

21

 

 

Ми - творчі.

Проектна робота з теми “Ми будуємо місто”.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

 

Уміти працювати з однолітками на результат, уміти активно використову-вати засвоєні мовленнєві зразки.

Ступені порівняння прикметників.

ЛО теми.

 

В.1

с.36

 

 

В.2

с.36

22

 

 

Підсумковий урок з теми “Я, моя родина і друзі”.

1

Соціальна та громадянська компетентно-сті.

 

Уміти працювати з однолітками на результат, уміти активно використову-вати засвоєні мовленнєві зразки.

 

 

Ступені порівняння прикметників.

ЛО теми.

В.2

с.38

 

 

В.1

с.37

В.4

с.38

Unit 3. Home, Sweet Home.

Тема: “Помешкання ” (11 годин).

23

 

 

Місце проживання. Де ти живеш?

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір.

Структури у теперішньому простому часі.

House, flat, balcony, kitchen, bathroom, living room.

В.1

с.39

В.2

с.40

В.3

с.40

В.4

с.40

 

24

 

 

Ласкаво просимо до нашого будинку (квартири).

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти складати опис свого будинку.

Структури there is/are.

Between, opposite, upstairs, downstairs, on the left/right. 

В.2

с.41

В.3

с.42

В.1

с.41

 

В.4

с.42

25

 

 

У будинку. Яка кімната тобі подобається?

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти називати описувати речі в кімнаті та їх місце знаходження.

Структури there is/are.

Sofa, carpet, book case, wardrobe,

armchair.

В.2

с.43

В.4

с.44

 

В.7

с.44

В.3

с.44

26

 

 

У будинку. Яка кімната тобі подобається?

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти називати описувати речі в кімнаті та їх місце знаходження.

Структури there is/are.

Window, computer, curtain, bed, desk.

 

 

В.5

с.44

В.6

с.44

 

27

 

 

Кухня та ванна кімнати.

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти активно використову-вати мовленнєві зразки.

Вживання прислівників та прийменників.

Cooker, microwave, sink, plate, spoon, fridge, cupboard.

В.1

с.45

В.3

с.46

В.4

с.46

 

 

28

 

 

Кухня та ванна кімнати.

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти описувати кухню та ванну кімнати.

Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі.

Washbasin, mirror, soap, towel, bath, shower.

 

 

В.5

с.47

В.6

с.47

В.2

с.45

29

 

 

У помешканні.

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти описувати кімнати у помешканні, розрізняти їх за описом.

Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.48

В.3

с.48

 

 

В.4

с.49

30

 

 

У помешканні.

1

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміти описувати кімнати у помешканні, розрізняти їх за описом.

Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.2

с.48

В.5а

с.49

 

В.7

с.49

В.5б

с.49

31

 

 

Час історій.

1

Соціальна та громадянська компетент-ності.

Уміти співпрацювати з однолітками на результат, уміти активно використовува-ти засвоєні мовленнєві зразки.

Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.50

В.2

с.50

 

В.3

с.50

 

32

 

 

Ми творчі. Проектна роботи з теми “У моїй кімнаті”.

1

Соціальна та громадянська компетент-ності.

Уміти співпрацювати з однолітками на результат, уміти активно використовува-ти засвоєні мовленнєві зразки.

Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

 

 

 

В.2

с.51

В.1

с.51

33

 

 

Підсумковий урок з теми “Помешкання”.

1

Соціальна та громадянська компетент-ності.

Уміти співпрацювати з однолітками на результат, уміти активно використовува-ти засвоєні мовленнєві зразки.

Вживання спеціальних запитань у теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.52

 

 

В.2

с.52

В.3

с.53

Unit 4. Happy Holidays!

Тема: ”Свята та традиції”. (9+4 години)

34

 

 

Щасливого Різдва!

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури.

I/You/He/She/We/

They would like to…

To cook, turkey, pudding,

to hang, stockings, fireplace,

to sing, greeting card.

В.3а

с.55

В.1

с.54

 

В.4

с.55

В.3б

с.55

35

 

 

Щасливого Нового Року!

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури.

Would,

I would = I’d,

would not = wouldn’t.

Resolution, famous,

regular, to take part in, to visit, to celebrate.

В.1

с.56

В.2

с.57

В.5

с.58

В.3

с.57

 

36

 

 

Різдво в Україні.

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури.

Вживання прислівників usually, always, often, rare, never.  

Christmas Eve, God parents, vertep show, costumes.

В.2

с.59

В.1

с.60

В.3

с.60

В.4

с.60

В.5а

с.60

В.5б

с.60

37

 

 

Свято Великодня.

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури.

Вживання прислівників usually, always, often, rare, never.  

Easter, hot cross buns, Easter Bunny.

В.1

с.61

В.3

с.62

 

В.6

с.62

В.5

с.62

38

 

 

Контрольна робота: аудіювання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39

 

 

День гумору.

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури.

Кількісні та порядкові числівник.

Fools’day,

fun, popular joke, festival to invent.

В.1

с.63

В.3

с.63

В.2

с.63

В.7

с.65

 

40

 

 

Контрольна робота: читання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

 

Свята в Україні.

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлюватицінність української культури.

Кількісні та порядкові числівник.

 

В.4б

с.64

В.5

с.64

В.4

с.64

В.6

с.65

В.8

с.65

42

 

 

Контрольна робота: письмо.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

Мій день народження.

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження.

Кількісні та порядкові числівник.

 

В.1

с.66

 

В.2

с.66

 

В.4

с.68

44

 

 

Контрольна робота: говоріння.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

Дні народження членів моєї родини.

1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження.

Кількісні та порядкові числівник.

 

 

В.3

с.67

В.5

с.68

В.6

с.68

 

46

 

 

Підсумковий урок.

1

 

 

 

 

В.1

с.71

 

В.2

с.72

 

В.3

с.72

 

Календарно - тематичне планування

уроків англійської мови у 4 класі

до підручника “Start up”

Губарєва С.С.,Павліченко О.М.

Кількість годин на рік - 103 годин.

Кількість годин на тиждень - 3 години.

IІ семестр( 57 годин)

Unit 5. Healthy People Are Happy People.

Тема: Людина. (13 годин)

47

 

 

Здоров’я людини.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в майбутньому простому часі.

To feel, stomach ache,

toothache,

head ache, cough.

В.2

с.73

В.1

с.73

В.7

с.74

 

В.5

с.74

48

 

 

Здоров’я людини.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в майбутньому простому часі.

Health, temperature, dentist, doctor.

В.3

с.73

В.4

с.74

 

В.6б

с.74

В.6а

с.74

49

 

 

Стан здоров’я людини.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

Sore throat,

fever, gargle,

a cold.

В.1

с.75

В.3

с.75

В.5

с.76

 

В.2

с.75

В.4

с.76

50

 

 

Стан здоров’я людини. Біль у шлунку.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.77

В.3

с.77

В.5

с.78

 

В.4

с.78

51

 

 

Поради лікаря.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Модальне дієслово should (shouldn’t).

ЛО теми.

В.1

с.79

В.3

с.79

 

В.2а

с.79

В.2б

с.79

52

 

 

Поради лікаря.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Модальне дієслово should (shouldn’t).

ЛО теми.

В.5

с.80

 

В.4

с.80

В.6

с.80

 

53

 

 

Здоровий спосіб життя.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.81

В.3

с.82

 

В.5

с.82

 

54

 

 

Здоровий спосіб життя.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

 

 

В.2

с.81

 

В.4

с.82

55

 

 

Здорові люди - щасливі люди.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.2

с.83

В.3

с.83

 

В.5

с.83

В.1

с.83

56

 

 

Час історій.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.84

В.2

с.84

В.3

с.84

 

 

57

 

 

Ми - творчі.

Проектна робота з теми - “Здоровий спосіб життя”.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1а

с.85

 

 

 

В.1б

с.85

58

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Людина”.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

 

В.5

с.87

 

 

В.3

с.87

59

 

 

Підсумковий урок з теми “Людина”

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.86

 

В.1

с.86

 

В.2

с.87

В.4

с.87

Unit 6. My Busy Free Time.

Тема: Відпочинок і дозвілля. (13 годин)

60

 

 

Моє хобі - спорт.

1

Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

 

Структури в теперішньому простому часі.

Hockey stick, tennis racket, football, cycling, helmet, belt.

В.1

с.88

В.2

с.88

 

 

В.5

с.89

61

 

 

Моє хобі - спорт.

1

Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

 

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.4

с.89

В.3

с.89

 

В.7

с.89

В.6

с.89

62

 

 

Футбольний матч.

1

Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

 

Структури в минулому простому часі.

Match, pitch, competition, score, goal.

В.1

с.90

В.3

с.90

В.4

с.91

 

 

В.5

с.91

63

 

 

Мій улюблений вид спорту - футбол.

1

Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

 

Структури в минулому простому часі.

Medal, goalkeeper, cup.

В.2

с.90

 

В.6

с.91

В.7

с.91

 

64

 

 

Покупки у супермаркеті.

1

Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки.

Структури в минулому простому часі.

To buy, go shopping, many, much.

В.1

с.92

 

В.3

с.93

В.6

с.93

 

65

 

 

Покупки у супермаркеті.

1

Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки.

Вживання Many/much.

ЛО теми.

В.2а

с.92

 

 

В.5

с.93

В.2б

с.92

66

 

 

Купуємо подарунки.

1

Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки.

Структури в минулому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.94

В.5

с.95

В.6

с.96

 

В.2

с.94

67

 

 

Купуємо подарунки.

1

Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки.

Структури в минулому простому часі.

ЛО теми.

В.4

с.95

В.3

с.95

В.7

с.96

 

 

68

 

 

Мій улюблений літературний персонаж.

1

Обізнаність та самовираження в сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлювати цінності культури для людини та суспільства.

Структури в минулому простому часі.

Fantastic, favourite, character, museum, film, book.

В.1

с.97

В.3

с.97

В.5

с.98

В.6

с.98

 

69

 

 

Час історій.

1

Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Уміти ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, дотримуватися норм етичної поведінки.

Структури в минулому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.99

В.2

с.99

В.3

с.99

 

 

70

 

 

Ми творчі. Проектна робота “Наш мульфільм”.

1

Обізнаність та самовираження в сфері культури.

Уміти висловлювати іноземною мовою власні почуття, судження, усвідомлювати цінності культури для людини та суспільства.

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.100

 

 

 

В.2

с.100

71

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Відпочинок і дозвілля”.

1

Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

 

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.101

 

 

 

В.2

с.102

72

 

 

Підсумковий урок з теми “Відпочинок і дозвілля”.

1

Уміння вчитися впродовж життя. Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти організовувати свій час і життєвий простір. Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, відповідально ставитися до власного здоров’я та  безпеки.

 

Структури в теперішньому простому часі.

ЛО теми.

 

 

 

В.3

с.102

В.4

с.102

Unit 7. Our Beautiful Planet.

Тема: “Природа і навколишнє середовище”. (13 годин)

73

 

 

 

 

Погода.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у теперішньому тривалому часі.

Rainy, windy, foggy, thunderstorm, freezing, snowing.

В.1

с.103

В.3

с.103

В.6

с.104

В.5

с.104

В.4

с.104

74

 

 

Вирушаємо у подорож.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у минулому тривалому часі.

Mountain, waterfall, island, jungle, desert.

В.1

с.105

В.3

с.106

 

 

В.2

с.105

75

 

 

Вирушаємо у подорож.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Ступені порівняння прикметників.

Mountain, waterfall, island, jungle, desert, ocean, sea.

В.4

с.106

 

В.5

с.107

В.7

с.107

 

76

 

 

Тварини.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у теперішньому простому часі.

Fox, wolf, hare, bear, shark.

В.1

с.108

В.3

с.109

В.2а

с.108

В.5

с.109

В.2б

с.109

77

 

 

Тварини.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у теперішньому простому часі.

Snake, parrot, camel, turtle, monkey, tiger.

В.1

с.110

В.2

с.110

 

В.4

с.111

В.3

с.111

В.5

с.111

78

 

 

Природний заповідник Асканія Нова.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у теперішньому простому часі.

ЛО теми

В.4

с.113

В.6

с.113

 

 

 

79

 

 

Природний заповідник Асканія Нова.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у теперішньому простому часі.

ЛО теми

В.2

с.112

 

 

В.7

с.113

В.5

с.113

80

 

 

Наша прекрасна планета.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у минулому простому часі.

ЛО теми

В.2

с.114

 

 

В.5

с.115

В.1

с.114

81

 

 

Наша прекрасна планета.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у минулому простому часі.

ЛО теми

 

В.4а

с.115

В.3

с.115

В.4б

с.115

 

82

 

 

Час історій.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у минулому простому часі.

ЛО теми

В.1

с.116

В.2

с.116

В.3

с.116

 

 

83

 

 

Ми творчі. Проектна робота “Тварини”.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у теперішньому простому часі.

ЛО теми

В.1

с.117

 

 

 

В.2

с.117

84

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Природа і навколишнє середовище”.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Структури у теперішньому і минулому простих часах.

ЛО теми

 

В.2

с.119

В.1

с.118

 

 

85

 

 

Підсумковий урок з теми  “Природа і навколишнє середовище”.

1

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміти пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови, сприймати природу як цілісну систему, уміти обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

 

 

 

Структури у теперішньому і минулому простих часах.

ЛО теми

 

 

 

В.3

с.119

В.4

с.119

Unit 8. We like travelling.

Тема: Подорож. (14+4 години)

86

 

 

Шкільна подорож.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

Trip, train, square, gallery, museum, church, taxi.

В.1

с.120

В.4

с.121

В.2

с.120

 

 

87

 

 

Шкільна подорож.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

В.5

с.121

 

В.6

с.121

 

В.3

с.121

88

 

 

На залізничній станції.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

Platform, suitcase, rucksack, ticket, railway station.

В.1

с.122

В.2

с.122

В.4

с.123

 

 

89

 

 

Подорож потягом

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

Platform, suitcase, rucksack, ticket, railway station.

 

 

 

В.5

с.123

В.3

с.123

90

 

 

Подорож до міста Львів.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

Hotel, monument, souvenirs, theatre.

В.1

с.124

В.2

с.124

В.6

с.125

В.4

с.125

В.3

с.125

91

 

 

Англійська мовна школа.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.126

В.3

с.127

В.5

с.127

 

В.4

с.127

92

 

 

Подорож до Лондона.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. З повагою ставитися до багатства і розмаїття культур.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.128

В.3

с.129

 

 

В.5

с.130

93

 

 

Подорож до Лондона.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. З повагою ставитися до багатства і розмаїття культур.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

В.2

с.128

В.4

с.130

В.6

с.130

 

 

94

 

 

Контрольна робота: аудіювання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

95

 

 

Подорож різними видами транспорту.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

В.2

с.131

В.1

с.131

В.5

с.131

 

В.3

с.131

96

 

 

Контрольна робота: читання.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

 

Час історій.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

В.1

с.132

 

 

 

В.2

с.132

98

 

 

Контрольна робота: письмо.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

 

Ми - творчі. Проектна робота “Види транспорту”.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

В.5

с.132

 

 

 

В.6

с.132

100

 

 

Контрольна робота: говоріння.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Подорож”.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

 

 

В.1

с.133

 

В.2

с.134

102

 

 

Повторення вивченого матеріалу з теми “Подорож”.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

 

 

В.3

с.134

В.4

с.134

 

103

 

 

Підсумковий урок.

1

Спілкування іноземною мовою. Ініціатив-ність і підприємли-вість.

Бути готовим до міжкультурного діалогу, уміти ініціювати усну та писемну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. З повагою ставитися до багатства і розмаїття культур.

Структури у майбутньому простому часі.

ЛО теми.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Остапенко Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бречко Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сороченко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Тарасова Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
6206
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку