Календарно - тематичне планування уроків французької мови для 7 класу за новою програмою, підручник Н.Чумак, Т. Кривошеєва

Про матеріал
Календарно - тематичний план розроблено до нового підручника Французька мова 7 клас авторів Н.Чумак, Т.Кривошеєвої.,2020
Перегляд файлу

                 КАЛЕНДАРНО  - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ  7  КЛАС  ІІ семестр   2020 – 2021 н.р.

             За новою програмою, підручник Надії Чумак, Тетяни Кривошеєвої Французька мова 7 клас

                                                                                (3-й рік навчання)

                                            Вчитель:   Татаріна Світлана Анатоліївна ЗЗШ № 4 м. Запоріжжя

                                                                                

п/п

Дата

                 ЛІНГВІСТИЧНІ  КОМПЕТЕНЦІЇ

                       МОВНИЙ  ІНВЕНТАР

                    КОМУНІКАТИВНА  КОМПЕТЕНТНІСТЬ

ІНТЕГРОВАНІ ЗМІСТОВНІ ЛІНІЇ

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усна взаємодія/ продукування

Писемне продукування

Тематика ситуативного спілкування:  Україна. Франція.

 

 

Les curiosités de Paris, Le centre culturel Georges Pompidou, Montmartre et la basilique du Sacré Coeur, les bateaux de Paris

Connecteurs logiques

Опрацювання нової лексики.

Leçons 31–32

Раge 186

Leçons 31–32

Раge 186

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.93

 

Ех. 1, 3 р.93

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

Ех. 1, 3 р.93

 

 

les lettres qui se prononcent comme [ Ɛ ˜ ].

Раge 97 ех.8,9

Раge 97 ех.8,9

Діалоги  учнів

Р.96 Communication

 

Раge 97 ех.8,9

 

Раge 98 ех.10, 11

 

 

Paris est divisé en vingt arrondissements

Le Louvre se trouve dans le premier arrondissement.

La basilique du Sacré Coeur se trouve dans le XVIIIème arrondissement.

Les degrés de comparaison,

Des ordinaux

Опрацювання нової лексики

Leçons 33–34

Раge 186

Leçons 33–34

Раge 186

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.99

 

Раge 100 ех.4,5

 

Раge 101ех.6

 

 

 

la chanson

«Paris Tour-Eiffe»

Раge 102 -103ех.7,9

Раge 102 -103ех.7,9

Діалоги  учнів

Р.102

Communication

 

Раge 102 ех.8

 

Раge 102 ех.8

 

 

Les curiosités de Kyiv, Andriyivskyi Ouzviz, la Laure Kyevo-Petcherska, l’Opéra National de Kyiv, Krechtchatyk.

 

Les verbes impersonnels / les expressions impersonnelles

Опрацювання нової лексики

Leçons 35–36

Раge 186

Leçons 35–36

Раge 186

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.105

 

Раge 106 ех.4

 

Раge 105-106 ех.1,4

 

 

l’enchaînement consonantique avec le [j]

Раge 108-109 ех.7,8

Раge 108-109 ех.7,8

Діалоги  учнів

Р.107 - 108

Communication

 

Раge 108 ех.6

 

Раge 108 ех.6

 

 

Kyiv est situé sur les hauteurs de la rive droite de Dnipro. La cathédrale Sainte-Sophie se trouve non loin de la cathédrale Saint-Michel

aux toits d’or.

Les expressions de lieu

Опрацювання нової лексики

Leçons 37–38

Раge 187

Leçons 37–38

Раge 187

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.110

 

Раge 111 ех.4,6

 

Раge 113 ех.9

 

 

les liaisons obligatoires et l’enchaînement consonantique

Texte  р.114

Texte 114

Монологи учнів за темою.

Раge 114 ех.10,11

 

 

Раge 114 ех.10,11

Тематика ситуативного спілкування:  Природа. Помешкання.

 

 

Les oiseaux et les animaux souffrent de la faim et du froid.

Pour les aider on peut construire ou installer, des mangeoires, des abreuvoirs, des nichoirs. Il y a du givre. Il y a une tempête de neige.

Le verbe irrégulier

Souffrir

Опрацювання нової лексики

Leçons 39–40

Раge 187

Leçons 39–40

Раge 187

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.116

Ех. 3 р.116

Ех. 4 р.117

Розглядає природу як цілісну систему.

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

Ех. 7,8 р.120

 

 

Вірш «J’aime l’hiver et c’est comme ça !»

Texte  р.121

Texte 121

Діалоги  учнів

Р.120

Communication

Ех. 9 р.120

Ех. 12 р.122

 

 

Les 6 espèces les plus menacées, le panda géant, le tigre du Bengale, l’éléphant d’Asie, la gorille, le cacatoès d’Australie, le dauphin

de l’Irrawaddy,

les espèces,

l’extinction,

la déforestation,

la pollution

Future proche

Опрацювання нової лексики

Leçons 41–42

Раge 187

Leçons 41–42

Раge 187

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.123

Ех. 4 р.124

Ех. 6 р.125-126

 

 

la poésie.

«Tu dis»

Texte  р.126

Texte 126

Діалоги  учнів

Р.125

Communication

Ех. 8 р.126

Ех. 8 р.126

 

 

Les problèmes écologiques sont la pollution, la pénurie d’eau potable, les déchets ménagers.

Comment sauver la Planète ? J’ai mon passeport éco-citoyen

Impératif présent

Опрацювання нової лексики

Leçons 43–44

Раge 187

Leçons 43–44

Раge 187

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.128, Ех. 4 р.129

Ех. 5,6 р.130

Ех. 6 р.130

 

 

la poésie

«Lumière»

Texte  р.132

Texte 132

Діалоги  учнів

Р.131-132

Communication

Ех. 7  р.132

Ех. 7  р.132

 

 

L’appartement de Julie,SDB-la salle de bains, SaM-la salle

à manger, l’entrée =

le séjour, SALON /

S a M.

La forme négative du verbe, les mots qui

encadrent le verbe

Опрацювання нової лексики

Leçons 45–46

Раge 188

Leçons 45–46

Раge 188

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2 р.135, Ех. 4 р.129

Ех. 5  р.136

Ех. 3  р.135

Ех. 8  р.138

 

 

la poésie

 «Dans Paris»

Texte  р.139

Texte  р.139

Діалоги учнів,

Ех.10 р.139

Ех.11 р.139,

Ех.7 р.138

Ех.11 р.139,

Ех.7 р.138

 

 

J’habite à Paris, rue de la Grimpette.

Tu habites rue Principale à Paris.

Quelle est ton adresse ?

Mon adresse est 25, rue des Poètes.

J’habite au 25 rue des Poètes.

Les prépositions de lieu:devant, sur,

sous, entre,

derrière, à côtè

de,à droite de,

à gauche de.

Опрацювання нової лексики

Leçons 47–48

Раge 188

Leçons 47–48

Раge 188

Ех.6 р.143

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2,3 р.141

Ех.4 р.142

Ех.8 р.144

Texte , Ех.9,10 р.145

 

 

Ma chambre, la bibliothèque

l`étagère (f)

le placard

le clavier

le bureau

la chaise

le réveil le tapis

le lit

la lampe l`affiche (f),

le poster la fenêtre

le rideau

le fauteuil

le chevet

Les adjectifs possessifs

Опрацювання нової лексики

Leçons 49–50

Раge 188

Leçons 49–50

Раge 188

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2,3 р.146

Ех.4 р.147

 

Ех.4 р.147

 

 

Ех.8 р.150

Texte  р.149

Texte  р.149

Монологи учнів, Ех.7 р.149

 

Ех.9 р.150

Тематика ситуативного спілкування:  Свята і традиції. Транспорт.

 

 

prendre une photo, souffler les bougies, s’habiller en princesse, recevoir des cadeaux d’anniversaire

Des verbes irréguliers et leurs participes passés.

Опрацювання нової лексики

Leçons 51–52

Раge 188

Leçons 51–52

Раge 188

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2,3 р.152

Ех.5 р.153

Ех.6 р.153

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Ех.5 р.153

Ех.6 р.153

 

 

la comptine

«Bon anniversaire»

Texte  р.149

Texte  р.149

Діалоги  учнів

Р.154-155

Communication

Ех.8 р.155

Ех.10 р.156

 

 

la tenue de soirée, le costume

Pronom personnel, Complément d’objet

direct (COD)

Опрацювання нової лексики

Leçons 53–54

Раge 189

Leçons 53–54

Раge 189

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2,3 р.157

Ех.6 р.158

Ех. 2,3 р.157

 

 

Un poème pour toi ma meilleure amie

Texte  р.160

Texte  р.160

Діалоги  учнів

Р.159

Communication

Ех.10 р.161

Ех.10 р.161

 

 

le muguet en brin et en bouquet

Les cloches de Pâques

s’envolent à Rome. Les chocolats de Pâques. Les gourmands ramassent les oeufs de Pâques.

Le futur simple de certains verbes irréguliers

Опрацювання нової лексики

Leçons 55–56

Раge 189

Leçons 55–56

Раge 189

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2,3 р.162

Ех.6 р.163

Ех.6 р.163

 

 

Ех.10 р.166

Texte  р.165

Texte  р.165

Діалоги  учнів

Р.154-155

Communication

Ех.11 р.166

Ех.11 р.166

 

 

Pour partir loin on peut prendre

l’avion, le train,

le bateau , le bus

La forme négative du verbe au passé composé

Опрацювання нової лексики

Leçons 57–58

Раge 189

Leçons 57–58

Раge 189

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2,3 р.168

Ех.6 р.169

Ех. 2,3 р.168

 

 

Ех.11 р.172

Texte  р.171

Texte  р.171

Діалоги  учнів

Р.170 - 171

Communication

Ех. 8 р.171

Ех. 9,10 р.172

 

 

l’arrêt de bus, prendre le bus, la station de métro, prendre le metro

Le verbe prendre

Опрацювання нової лексики

Leçons 59–60

Раge 189

Leçons 59–60

Раge 189

Бесіда за змістом поданої інформації.

Ех. 2,3 р.173

Ех. 4 р.174

Ех. 6 р.175

Ех. 6 р.175

 

 

Ех.8 р.177

Texte  р.176

Texte  р.176

Діалоги  учнів

Р.176

Communication

Ех. 9 р.177

Ех. 9 р.177

 

 

Ех.8 р.177

Ех. 1,2 р.178

Ех. 1,2 р.178

Монологи учнів

Ех. 1,2 р.178

Ех. 1,2 р.178

 

 

Контроль аудіювання

Ех. 5 р.83

 

 

Контроль читання

Ех. 6 р.84

 

 

Контроль письма

Texte р.85

 

 

Контроль говоріння

Ех. 8 р.85

 

 

  У З А Г А Л Ь Н Ю Ю Ч Е     П О В Т О Р Е Н Н Я

 

 

docx
Додано
12 січня 2021
Переглядів
1284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку