Календарно - тематичне планування уроків "Літературне читання" для 4 класу НУШ за підручником К.І Пономарьвої, Л.А.Гайової "Українська мова.Читання". 4 клас, Ч.2, 4 год/тиждень

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків "Літературне читання" для 4 класу НУШ за підручником К.І Пономарьвої, Л.А.Гайової "Українська мова.Читання". 4 клас, Ч.2, 4 год/тиждень
Перегляд файлу

                                                ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

4 клас

( Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// О.Я. Савченко, І.В.Красуцька. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)

4 години/тиждень

п/п

Зміст

Дата

 

І семестр

 

                      Читаємо й розповідаємо про свої захоплення

 

1

Повторення вивченого у 3 класі. Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. С.1-3

 

2

Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (напам'ять) С. 4-5

 

3

Осінній настрій. Олександра Савченко. Як читають книжки  С. 6

 

4

Осінній настрій. Марія Манеру. Читач Максимко С.7

 

5

Осінній настрій. Василь Марсюк. Диктант  С. 8

 

6

Медіавіконце: види і джерела інформації С. 9

 

7

Осінній настрій. Давид Гуліа. Розум, знання і сила.

Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок?  С. 10

 

8

Робота з дитячою книжкою ______________________

 

 

9

Діагностувальна робота.   Аудіювання

 

10

 Узагальнення знань з теми «Читаємо й розповідаємо про свої захоплення»

 

 

Прагнемо зрозуміти своїх предків

 

11

Вступ до розділу.  Як ще не було початку світа

 (українська народна обрядова пісня)  С. 12-13

 

12

Стародавній Єгипет. Створення світу (за єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук С. 14-15

 

13-

14

Стародавня Греція.  Дедал та Ікар (з міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька  С. 16-19

 

15

Слов’янська міфологія.  Ольга Бондарук.

 Міфи про створення світу та людей.  С. 20-22

 

16

Робота з дитячою книжкою______________________

 

 

17

Слов’янська міфологія. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.  Дана й Лада  С. 20-24

 

18

Медіавіконце:  історія медіа (с.25  ) 

 

19

Діагностувальна робота.  Читання мовчки 

 

20

 Узагальнення і систематизація знань учнів  з теми «Прагнемо зрозуміти своїх предків».

 

Збагачуємося скарбами усної народної творчості

 

21

Вступ до розділу. За Софією Грицою.  Наші джерела

С.27-28

 

22

Народні казки.  Дійові особи. Заяче сало

 (українська народна казка)  С.29-30

 

23

Народні казки. Головний герой. Дев’ять братів-сіроманців (хорватська народна казка)  С.31-36

 

24

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

 25

Народні казки.  Головний герой. Дев’ять братів-сіроманців  (хорватська народна казка)  С.31-36

 

26

Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (народна байка) . Без труда нема плода (народна притча). Записала Олена Пчілка  С.37-38

 

27

Народні пісні.  Стоїть явір над водою  (українська народна пісня)  С.39-40

 

28

Народні легенди. Хліб і золото С.41-42

 

29

Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я.

 Прислів’я народів світу. Народні усмішки. Швачка.  Син та мати (записав Борис Грінченко) С.43-45

 

30

Медіавіконце: колекції народної творчості  С.46

 

31

Діагностувальна робота . Усний переказ

 

32

 Узагальнення і систематизація знань учні з теми «Збагачуємося скарбами усної народної творчості».

 

33

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

Захоплюємося сторінками історії України

 

34

Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни  С.48-51

 

35

Захоплюємося сторінками історії України.  Олександр Олесь.  Ярослав Мудрий  С.51-53

 

36

Захоплюємося сторінками історії України . Іван Крип’якевич.  Книги за княжих часів  С.54

 

37

Медіавіконце: кінофільми  С.55

 

38

Захоплюємося сторінками історії України . Олена Герасимова. Несподіване знайомство ( уривок з книжки

«Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» ) С.56-59

Переказ оповідання.  Характеристика героїв твору

 

39

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

40

Захоплюємося сторінками історії України Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль.

Знайомі незнайомці С.60-61

 

41

Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня

Брати Капранови.

 Незалежність України  (уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України»)  С.64-66

 

42

Діагностувальна робота.   Робота з літературним твором

 

43

 Узагальнення і систематизація знань учні з теми

«Захоплюємося сторінками історії України».

 

Розуміємо красу й добро

 

44

Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима (напам'ять) С.68-69

 

45

Розуміємо красу й добро. Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці. Головна думка  С.69-70

 

46-47

Розуміємо красу й добро. Валентина Вздульська.

Горобине Різдво (із збірки «Казки Різдвяного ангела»)

 Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький С.71-76

 

48

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

49-50

Розуміємо красу й добро. Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника  С.77-81

 

51

Медіавіконце: електронне листування  С.82

 

52

 

Розуміємо красу й добро. Дмитро Білоус. Колядник

С.83-84

 

53

Узагальнення і систематизація знань учнів

з теми  «Розуміємо красу й добро»

 

Пишаємося рідною країною

 

54

Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край...  (напам'ять) С.86-87

 

55

Пишаємося рідною країною.  Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (напам'ять).  Надія Кир’ян. Євшан. С.87-88

 

56

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

57

Пишаємося рідною країною. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні?  С.89-90

Діагностувальна робота.  Читання вголос

 

58

Пишаємося рідною країною. Василь Сухомлинський.  Не забувай про джерело. Причина і наслідок С.90-92

Діагностувальна робота.  Читання вголос

 

59

Пишаємося рідною країною. Галина Кирпа. Мова моя  С.92

 

60

Медіавіконце:  як стати проінформованою людиною?

С.93

 

61

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

62

Узагальнення і систематизація знань учнів

з теми «Пишаємося рідною красою»

 

63

Підсумковий урок за І семестр. Гра «Перевір себе»

С.94

 

64

Резервний урок

 

 

ІІ семестр

Замислююсь над сторінками книжок українського письменства

 

65

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97

 

66

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває».     с. 98

 

67

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99

 

68

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». …(напам'ять) с. 99-100

 

69

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

70-71

Замислююсь над сторінками книжок українського письменства. Іван Франко. Дивувалася зима…(напам'ять) Дрімають села… С. 101- 103

 

72-73

Замислююсь над сторінками книжок українського письменства. Леся Українка. Давня весна…С. 104-105

 

74

Медіавіконце: Вікіпедія – онлайн-енциклопедія

 

75

Діагностувальна робота .  Аудіювання.

 

76

Узагальнення та систематизація знань з теми «Замислююсь над сторінками книжок українського письменства» С. 107

 

Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс

 

77-78

Вступ до розділу. Леонід Глібов. Зозуля і Півень (напам'ять) С. 108-111

 

79

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

80

Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс. Гра «В театрі». Інсценізація байки

 

81-82

Літературні казки.  Джозеф Редьярд Кіплінг. Мауглі йде до людей С. 112-118

Характеристика героїв. Частини тексту. План. Переказ

 

83-84

Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс Галина Гузовська-Корицька. Лисичка-комерсантка

С.119-125

Перетворюємо прочитане. Гра «Твоя кінцівка казки»

 

85

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

86-87

П'єса-казка. Лана Ра (Світлана Конощук) Обережно, незнайомець! С. 125-133

 

88

Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс. Гра «Інсценізуємо прочитане»

 

89

Медіавіконце: буктрейлер-сучасна реклама книги

С. 134-135

 

90

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

91

Діагностувальна робота . Читання мовчки.

 

92

Узагальнення та систематизація знань з теми «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс»

С. 136

 

Чуємо весняні передзвони

 

93-94

Вступ до розділу. Вадим Скомаровський. З чого починається весна. Леонід Глібов. Хто вона?

Анатолій Камінчук. Лічилка  С. 137-138

 

95-96

Природні явища у віршах. Микола Вінграновський.

 Грім. Андрій Малишко. Дощик С.139-141

 

97-98

День матері.  Дмитро Павличко. Мати. Федір Петрів.

Що починається з малого? С. 141-142

 

99

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

100

Медіавіконце: як відзначити Всесвітні день поезії

С. 143

 

101

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

 

102

Узагальнення та систематизація знань з теми «Чуємо весняні передзвони» С. 144

 

Фантазуємо, творимо і мріємо

 

103

Вступ до розділу. Степан Пушик. Новинкар. С. 145- 148

 

104-105

Фантазуємо, творимо і мріємо . Леся Мовчун. Арфа для павучка С. 149-152 Уривок напам'ять (с. 149)

 

106

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

107-108

Фантазуємо, творимо і мріємо . Надія Кир'ян. Жар –пташка С. 152-153, «Читацькі» хмаринки

 

109

Медіавіконце: «Наша випускна стіннівка» С. 154-155

 

110

Фантазуємо, творимо і мріємо . Анатолій Костецький.

Бюро знахідок.  Діагностувальна робота.  Читання вголос.

 

111

Фантазуємо, творимо і мріємо . Анатолій Камінчук.

Як я став письменником. Діагностувальна робота.  Читання вголос.

 

112

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

113

Політ фантазії і думки. Моріс Карем. Музика С.118,  підручник «Я люблю читати»О.Савченко

 

114

Політ фантазії і думки. В.Рутківський. Ганнусині вірші (уривок з повісті «Ганнуся») С.119 – 121, підручник «Я люблю читати»О.Савченко

 

115

Політ фантазії і думки. Х.Дегтяренко. Добра штука Інтернет С.122, підручник «Я люблю читати»О.Савченко

 

 116

Політ фантазії і думки. Лада Шкворець. Хто розфарбував цей світ? С.122-123, підручник «Я люблю читати»О.Савченко

 

 117

Для ЧИТАЙЛИКІВ. Читання гарних книжок – це радість спілкування. С.124-128, підручник «Я люблю читати»О.Савченко

 

 118

Бібліотечний урок «Подаруй  книзі новее життя».

 

119

Перегляд улюблених мультфільмів.

 

120

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

121

Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів.

 

122

Бібліотечний урок «Щоденник читача».

 

123

Перегляд  дитячих телепередач.

 

124

Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад.

 

125

Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів».

 

126

Вікторина: «У світі казки чарівної».

 

127

Читаю для себе.

 

128

Читаю для друга.

 

129

Робота з дитячою книжкою _____________________

 

 

130

Читаю для себе.

 

131

Читаю для друга.

 

132

ДПА

 

133

Аналіз перевірної роботи.  Узагальнення знань з літературного читання.

 

134-138

Резервні уроки

 

139

Узагальнення та систематизація знань з теми «Фантазуємо, творимо і мріємо» С. 156

 

140

Підсумковий урок за рік

Урок-гра «Літературні пригоди»

 

 

         ПОГОДЖЕНО

         Заступник директора з НВР

         _________Галина ВОЙТЕНКО

        «                 »    2024/2025 н. р.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бєлікова Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 серпня
Переглядів
2016
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку