ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
4 клас
( Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 2// О.Я. Савченко, І.В.Красуцька. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)
4 години/тиждень
№ п/п |
Зміст |
Дата |
|
І семестр |
|
Читаємо й розповідаємо про свої захоплення
|
||
1 |
Повторення вивченого у 3 класі. Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. С.1-3 |
|
2 |
Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (напам'ять) С. 4-5 |
|
3 |
Осінній настрій. Олександра Савченко. Як читають книжки С. 6 |
|
4 |
Осінній настрій. Марія Манеру. Читач Максимко С.7 |
|
5 |
Осінній настрій. Василь Марсюк. Диктант С. 8 |
|
6 |
Медіавіконце: види і джерела інформації С. 9 |
|
7 |
Осінній настрій. Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? С. 10 |
|
8 |
Робота з дитячою книжкою ______________________
|
|
9 |
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
10 |
Узагальнення знань з теми «Читаємо й розповідаємо про свої захоплення» |
|
|
Прагнемо зрозуміти своїх предків |
|
11 |
Вступ до розділу. Як ще не було початку світа (українська народна обрядова пісня) С. 12-13 |
|
12 |
Стародавній Єгипет. Створення світу (за єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук С. 14-15 |
|
13- 14 |
Стародавня Греція. Дедал та Ікар (з міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька С. 16-19 |
|
15 |
Слов’янська міфологія. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. С. 20-22 |
|
16 |
Робота з дитячою книжкою______________________
|
|
17 |
Слов’янська міфологія. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей. Дана й Лада С. 20-24 |
|
18 |
Медіавіконце: історія медіа (с.25 ) |
|
19 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки |
|
20 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Прагнемо зрозуміти своїх предків». |
|
Збагачуємося скарбами усної народної творчості
|
||
21 |
Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела С.27-28 |
|
22 |
Народні казки. Дійові особи. Заяче сало (українська народна казка) С.29-30 |
|
23 |
Народні казки. Головний герой. Дев’ять братів-сіроманців (хорватська народна казка) С.31-36 |
|
24 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
25 |
Народні казки. Головний герой. Дев’ять братів-сіроманців (хорватська народна казка) С.31-36 |
|
26 |
Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (народна байка) . Без труда нема плода (народна притча). Записала Олена Пчілка С.37-38 |
|
27 |
Народні пісні. Стоїть явір над водою (українська народна пісня) С.39-40 |
|
28 |
Народні легенди. Хліб і золото С.41-42 |
|
29 |
Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу. Народні усмішки. Швачка. Син та мати (записав Борис Грінченко) С.43-45 |
|
30 |
Медіавіконце: колекції народної творчості С.46 |
|
31 |
Діагностувальна робота . Усний переказ |
|
32 |
Узагальнення і систематизація знань учні з теми «Збагачуємося скарбами усної народної творчості». |
|
33 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
Захоплюємося сторінками історії України
|
||
34 |
Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни С.48-51 |
|
35 |
Захоплюємося сторінками історії України. Олександр Олесь. Ярослав Мудрий С.51-53 |
|
36 |
Захоплюємося сторінками історії України . Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів С.54 |
|
37 |
Медіавіконце: кінофільми С.55 |
|
38 |
Захоплюємося сторінками історії України . Олена Герасимова. Несподіване знайомство ( уривок з книжки «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» ) С.56-59 Переказ оповідання. Характеристика героїв твору |
|
39 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
40 |
Захоплюємося сторінками історії України Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці С.60-61 |
|
41 |
Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня Брати Капранови. Незалежність України (уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») С.64-66 |
|
42 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором |
|
43 |
Узагальнення і систематизація знань учні з теми «Захоплюємося сторінками історії України». |
|
Розуміємо красу й добро
|
||
44 |
Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима (напам'ять) С.68-69 |
|
45 |
Розуміємо красу й добро. Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці. Головна думка С.69-70 |
|
46-47 |
Розуміємо красу й добро. Валентина Вздульська. Горобине Різдво (із збірки «Казки Різдвяного ангела») Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький С.71-76 |
|
48 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
49-50 |
Розуміємо красу й добро. Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника С.77-81 |
|
51 |
Медіавіконце: електронне листування С.82 |
|
52
|
Розуміємо красу й добро. Дмитро Білоус. Колядник С.83-84 |
|
53 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Розуміємо красу й добро» |
|
Пишаємося рідною країною
|
||
54 |
Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... (напам'ять) С.86-87 |
|
55 |
Пишаємося рідною країною. Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (напам'ять). Надія Кир’ян. Євшан. С.87-88 |
|
56 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
57 |
Пишаємося рідною країною. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? С.89-90 Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
58 |
Пишаємося рідною країною. Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Причина і наслідок С.90-92 Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
59 |
Пишаємося рідною країною. Галина Кирпа. Мова моя С.92 |
|
60 |
Медіавіконце: як стати проінформованою людиною? С.93 |
|
61 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
62 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Пишаємося рідною красою» |
|
63 |
Підсумковий урок за І семестр. Гра «Перевір себе» С.94 |
|
64 |
Резервний урок |
|
ІІ семестр |
||
Замислююсь над сторінками книжок українського письменства
|
||
65 |
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97 |
|
66 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває». с. 98 |
|
67 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99 |
|
68 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». …(напам'ять) с. 99-100 |
|
69 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
70-71 |
Замислююсь над сторінками книжок українського письменства. Іван Франко. Дивувалася зима…(напам'ять) Дрімають села… С. 101- 103 |
|
72-73 |
Замислююсь над сторінками книжок українського письменства. Леся Українка. Давня весна…С. 104-105 |
|
74 |
Медіавіконце: Вікіпедія – онлайн-енциклопедія |
|
75 |
Діагностувальна робота . Аудіювання. |
|
76 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Замислююсь над сторінками книжок українського письменства» С. 107 |
|
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс
|
||
77-78 |
Вступ до розділу. Леонід Глібов. Зозуля і Півень (напам'ять) С. 108-111 |
|
79 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
80 |
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс. Гра «В театрі». Інсценізація байки |
|
81-82 |
Літературні казки. Джозеф Редьярд Кіплінг. Мауглі йде до людей С. 112-118 Характеристика героїв. Частини тексту. План. Переказ |
|
83-84 |
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс Галина Гузовська-Корицька. Лисичка-комерсантка С.119-125 Перетворюємо прочитане. Гра «Твоя кінцівка казки» |
|
85 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
86-87 |
П'єса-казка. Лана Ра (Світлана Конощук) Обережно, незнайомець! С. 125-133 |
|
88 |
Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс. Гра «Інсценізуємо прочитане» |
|
89 |
Медіавіконце: буктрейлер-сучасна реклама книги С. 134-135 |
|
90 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
91 |
Діагностувальна робота . Читання мовчки. |
|
92 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п'єс» С. 136 |
|
Чуємо весняні передзвони
|
||
93-94 |
Вступ до розділу. Вадим Скомаровський. З чого починається весна. Леонід Глібов. Хто вона? Анатолій Камінчук. Лічилка С. 137-138 |
|
95-96 |
Природні явища у віршах. Микола Вінграновський. Грім. Андрій Малишко. Дощик С.139-141 |
|
97-98 |
День матері. Дмитро Павличко. Мати. Федір Петрів. Що починається з малого? С. 141-142 |
|
99 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
100 |
Медіавіконце: як відзначити Всесвітні день поезії С. 143 |
|
101
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором. |
|
102 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Чуємо весняні передзвони» С. 144 |
|
Фантазуємо, творимо і мріємо
|
||
103 |
Вступ до розділу. Степан Пушик. Новинкар. С. 145- 148 |
|
104-105 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Леся Мовчун. Арфа для павучка С. 149-152 Уривок напам'ять (с. 149) |
|
106 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
107-108 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Надія Кир'ян. Жар –пташка С. 152-153, «Читацькі» хмаринки |
|
109 |
Медіавіконце: «Наша випускна стіннівка» С. 154-155 |
|
110 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Анатолій Костецький. Бюро знахідок. Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
111 |
Фантазуємо, творимо і мріємо . Анатолій Камінчук. Як я став письменником. Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
112 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
113 |
Політ фантазії і думки. Моріс Карем. Музика С.118, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
114 |
Політ фантазії і думки. В.Рутківський. Ганнусині вірші (уривок з повісті «Ганнуся») С.119 – 121, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
115 |
Політ фантазії і думки. Х.Дегтяренко. Добра штука Інтернет С.122, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
116 |
Політ фантазії і думки. Лада Шкворець. Хто розфарбував цей світ? С.122-123, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
117 |
Для ЧИТАЙЛИКІВ. Читання гарних книжок – це радість спілкування. С.124-128, підручник «Я люблю читати»О.Савченко |
|
118 |
Бібліотечний урок «Подаруй книзі новее життя». |
|
119 |
Перегляд улюблених мультфільмів. |
|
120 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
121 |
Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів. |
|
122 |
Бібліотечний урок «Щоденник читача». |
|
123 |
Перегляд дитячих телепередач. |
|
124 |
Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад. |
|
125 |
Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів». |
|
126 |
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
|
127 |
Читаю для себе. |
|
128 |
Читаю для друга. |
|
129 |
Робота з дитячою книжкою _____________________
|
|
130 |
Читаю для себе. |
|
131 |
Читаю для друга. |
|
132 |
ДПА |
|
133 |
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення знань з літературного читання. |
|
134-138 |
Резервні уроки |
|
139 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Фантазуємо, творимо і мріємо» С. 156 |
|
140 |
Підсумковий урок за рік Урок-гра «Літературні пригоди» |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
_________Галина ВОЙТЕНКО
« » 2024/2025 н. р.