Календарно - тематичний план. Алгебра 7 клас. НУШ.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків алгебри у 7 класі на 2024 -2025 н.р. за підручником для 7 класу закладів загальної середньої освіти автора: О.С. Істер — Київ: Генеза, 2024 та модельною навчальною програмою «Алгебра. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків алгебри

у 7 класі на 2024 -2025 н.р.

(3 години на тиждень, 105 годин на рік, I семестр – 50 годин; II cеместр – 55 годин)

Нова українська школа

Слава Україні!

АЛГЕБРА підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти автора: О.С. Істер Київ: Генеза, 2024 та модельною навчальною програмою «Алгебра. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.)

Назва теми

Кількість годин

Повторення навчального матеріалу за 5-6 класи

7

Цілі вирази

46

Функції

14

Лінійні рівняння з однією змінною. Системи лінійних рівнянь з двома змінними.

23

Повторення матеріалу за навчальний рік

12

Всього

Годин

Повторення матеріалу за 5 - 6 класи

(7 годин)

Номер уроку

Тема уроку

Дата проведення уроку

Кількість годин

Примітки

1.

Натуральні числа та дії з ними. Подільність натуральних чисел.

 

1

 

2.

Десяткові дроби і дії з ними.

 

1

 

3.

Звичайні дроби і дії з ними. Відсотки.

 

1

 

4.

Відношення і пропорція.

 

1

 

5.

Раціональні числа і дії з ними.

 

1

 

6.

Узагальнюючий урок на повторення.

 

1

 

7.

Контрольна (діагностувальна) робота 1 на повторення.

 

1

 

Розділ I. Цілі вирази

Тема 1. Цілі раціональні вирази.  Степінь з натуральним показником.  Одночлен. Дії з одночленами. (12 годин)

Розуміє, що таке числовий вираз, вираз зі змінними; сутність дії піднесення до степеня з натуральним показником; · доведення властивостей степеня з натуральним показником;

 

Розрізняє: числові вирази та вирази зі змінними; одночлени серед інших алгебраїчних виразів, серед інших одночленів, подібні одночлени;;

Читає числові вирази та вирази зі змінними, використовуючи математичну термінологію;

Записує числові вирази та вирази зі змінними, подані в текстовій формі, з використанням математичної символіки; наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів та одночленів стандартного вигляду; властивості степеня з натуральним показником;

Пояснює: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке тотожні вирази, тотожність, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду,

Формулює: · означення одночлена, степеня з натуральним показником; властивості степеня з натуральним показником;

Розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значення числового виразу та виразу зі змінними із заданим значенням змінних; тотожні  перетворення виразів та доведення тотожностей; застосування властивостей степеня з натуральним показником для спрощення виразів та обчислення їхніх значень; зведення одночлена до стандартного вигляду; визначення коефіцієнта і степеня одночлена; множення одночленів та піднесення одночлена до степеня

8.

Аналіз діагностувальної роботи. Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу.

 

1

 

9.

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу.

 

1

 

10.

Тотожність. Тотожні перетворення виразу.

 

1

 

11.

Тотожні перетворення виразу. Доведення тотожностей.

 

1

 

12.

Степінь з натуральним показником

 

1

 

13.

Властивості степеня з натуральним показником.

 

1

 

14.

Розв’язування типових вправ

 

1

 

15.

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена

 

1

 

16.

Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота №1

 

1

 

17.

Розв’язування типових вправ

 

1

 

18.

Узагальнюючий урок за темою «Цілі раціональні вирази. Тотожності. Одночлен»

 

1

 

19.

Контрольна (діагностувальна) робота 2 «Цілі раціональні вирази. Тотожності. Одночлен»

 

1

 

Тема 2. Многочлен. Дії з многочленами. Розкладання многочлена на множники. (15 годин)

Розрізняє: многочлени серед інших алгебраїчних виразів, многочлени стандартного вигляду серед інших многочленів, подібні члени многочлена; многочлени, для перетворення яких можна застосовувати формули, які вказано в змісті;

Наводить приклади: многочленів та многочленів стандартного вигляду;

Розуміє: · задачі розкладання многочлена на множники; · правила додавання, віднімання і множення многочленів;

Формулює: · означення многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; правила множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

Розв’язує вправи, що передбачають: зведення подібних членів многочлена; визначення степеня многочлена; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування.

20.

Аналіз діагностувальної  роботи. Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

 

1

 

21.

Степінь многочлена. Додавання і віднімання многочленів.

 

1

 

22.

Розв’язування типових вправ.

 

1

 

23.

Множення одночлена на многочлен.

 

1

 

24.

Множення одночлена на многочлен.

 

1

 

25.

Множення многочлена на многочлен.

 

1

 

26.

Розв’язування типових вправ.

 

1

 

27.

Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки.

 

1

 

28.

Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки.

 

1

 

29.

Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки. Самостійна робота № 2

 

1

 

30.

Розкладання многочлена на множники. Метод групування.

 

1

 

31.

Розкладання многочлена на множники. Метод групування.

 

1

 

32.

Розв’язування типових вправ.

 

1

 

33.

Узагальнюючий урок за темою

«Многочлен. Дії з многочленами. Розкладання многочлена на множники.»

 

1

 

34.

Контрольна (діагностувальна) робота 3 за темою «Многочлен. Дії з многочленами. Розкладання многочлена на множники.»

 

1

 

Тема 3. Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення та застосування кількох способів.

( 19 годин)

Формулює: формули скороченого множення, використовуючи математичну термінологію;

Записує формули скороченого множення за допомогою математичної символіки;

Вміє застосовувати формули скороченого множення для розкладання многочлена на множники;

Обґрунтовує:  формули скороченого множення;

Розв’язує вправи, що передбачають: розкладання многочлена на множники за формулами скороченого множення та із застосуванням кількох способів.

35.

Аналіз діагностувальної роботи.  Добуток різниці та суми двох виразів.

 

1

 

36.

Добуток різниці та суми двох виразів.

 

1

 

37.

Добуток різниці та суми двох виразів.

 

1

 

38.

 Різниця квадратів двох виразів.

 

1

 

39.

 Різниця квадратів двох виразів.

 

1

 

40.

 Різниця квадратів двох виразів.

 

1

 

41.

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів.

 

1

 

42.

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів.

 

1

 

43.

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів.  Самостійна робота № 3

 

1

 

44.

Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів.

 

1

 

45.

Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів.

 

1

 

46.

Сума й різниця кубів двох виразів.

 

1

 

47.

Сума й різниця кубів двох виразів.

 

1

 

48.

Сума й різниця кубів двох виразів.

 

1

 

49.

Використання різних способів розкладання многочлена на множники.

 

1

 

50.

Використання різних способів розкладання многочлена на множники.

 

1

 

51.

Використання різних способів розкладання многочлена на множники. Самостійна робота № 4.

 

1

 

52.

Розв’язування типових вправ. Узагальнення знань та умінь.

 

1

 

53.

Контрольна (діагностувальна)  робота № 4 «Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники»

 

1

 

Функції.

Тема 5. Функції. (14 годин).

Наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

Розуміє, які залежності між величинами є функціональними;  сутність поняття функції; · що пряма пропорційність є окремим видом лінійної функції;

Пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції; Формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; розпізнає лінійну функцію та пряму пропорційність серед інших функцій;

Усвідомлює, що лінійні функції можуть слугувати математичними моделями реальних життєвих ситуацій; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

Описує побудову графіка функції, зокрема, лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції, визначати область значень функції;

Вміє самостійно працювати  з підручником та додатковою літературою., знаходити  інформації в Інтернеті. Працює в колективі та групі, в парі під час розв’язування проблемних ситуацій. Проводить дослідницьку, проєктну та пошукову діяльність,

Виступає з доповідями.

54.

Аналіз діагностувальної роботи.

 

1

 

55.

Функціанальна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

 

1

 

56.

Функція. Область визначення та область значень функції.

 

1

 

57.

Функція. Область визначення та область значень функції.

 

1

 

58.

Способи задання функції

 

1

 

59.

Способи задання функції

 

1

 

60.

Графік функції. Графічний спосіб задання функції.

 

1

 

61.

Графік функції. Графічний спосіб задання функції.

 

1

 

62.

Графік функції. Розв’язування типових вправ. Самостійна робота № 5

 

1

 

63.

Лінійна функція, її графік та властивості

 

1

 

64.

Лінійна функція, її графік та властивості

 

1

 

65.

Лінійна функція, її графік та властивості

 

 

 

66.

Розв’язування типових вправ. Узагальнення знань та умінь.

 

1

 

67.

Контрольна (діагностувальна) робота № 5

 

1

 

Тема 6. Лінійні рівняння з однією змінною. Системи лінійних рівнянь з двома змінними. ( 23 години).

Розпізнає лінійне рівняння з однією змінною серед даних рівнянь; рівняння з двома змінними, лінійні рівняння з двома змінними серед інших рівнянь;

Наводить приклади: рівносильних рівнянь; лінійних рівнянь з однією змінною; лінійних рівнянь з однією змінною, які мають один корінь, безліч коренів, не мають коренів; рівняння з двома змінними; лінійного рівняння з двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

Формулює:  означення рівняння, кореня (розв’язку) рівняння, рівносильних рівнянь, лінійного рівняння з однією змінною;  основні властивості рівняння; означення лінійного рівняння з двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

Пояснює:  що означає розв’язати рівняння;  що таке рівносильні рівняння;  за допомогою яких перетворень даного рівняння можна отримати рівняння, рівносильне даному; що означає розв’язати рівняння з двома змінними, систему рівнянь з двома змінними;  що таке графік рівняння з двома змінними;

Будує графіки лінійних рівнянь з двома змінними;

Характеризує:  випадки, коли лінійне рівняння з однією змінною має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;  етапи розв’язування задачі за допомогою рівняння; використовуючи графічну інтерпретацію, характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

Розрізняє системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, що мають один розв’язок; безліч розв’язків; не мають розв’язків;

Усвідомлює, що лінійні рівняння з однією змінною та рівняння, які зводяться до лінійних, можуть слугувати математичними моделями реальних життєвих ситуацій; що системи лінійних рівнянь можуть слугувати математичними моделями реальних життєвих ситуацій;

Складає рівняння за умовою текстової задачі; системи рівнянь за умовою текстової задачі; системи рівнянь за умовою текстової задач

Розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними вказаними у змісті способами; задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними;

Створює математичну модель задачі у вигляді рівняння; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; безпеки і охорони здоров’я; практичних аспектів фінансових питань; математичну модель задачі у вигляді системи рівнянь.

68.

Лінійне рівняння з однією змінною

 

1

 

69.

Основні властивості  рівнянь

 

1

 

70.

Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь

 

1

 

71.

Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь

 

1

 

72.

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

1

 

73.

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

 

 

74.

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота № 6

 

1

 

75.

Рівняння з двома змінними

 

1

 

76.

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік

 

1

 

77.

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік

 

1

 

78.

Системи  рівнянь з двома змінними

 

1

 

79.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом.

 

1

 

80.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. Самостійна робота № 7

 

1

 

81.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

 

1

 

82.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

 

1

 

83.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

 

 

 

84.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

 

1

 

85.

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. Самостійна робота № 8

 

1

 

86.

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.

 

1

 

87.

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь

 

1

 

88.

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь

 

1

 

89.

Узагальнюючий урок за темою « Лінійні рівняння з однією змінною. Системи лінійних рівнянь з двома змінними

 

1

 

90.

Контрольна (діагностувальна) робота № 6 « Лінійні рівняння з однією змінною. Системи лінійних рівнянь з двома змінними»

 

1

 

Тема 7. Повторення навчального матеріалу за рік (12 годин).

91.

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Тотожності.

 

1

 

92.

Степінь з натуральним показником та його властивості. Одночлени.

 

1

 

93.

Многочлени. Дії з многочленами.

 

1

 

94.

Розкладання многочленів на множники.

 

1

 

95.

Формули скороченого множення.

 

1

 

96.

Формули скороченого множення.

 

1

 

97.

Функції. Лінійна функція, її графік та властивості.

 

1

 

98.

Лінійні рівняння та їх системи.

 

1

 

99.

Лінійні рівняння та їх системи.

 

1

 

100.

Підсумковий урок.

 

1

 

101.

Підсумкова контрольна робота № 7 (річна)

 

1

 

102 - 105

Резерв часу.

 

4

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Мушик Юрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Больбат Наталія
    Дуже дякую за роботу! Чудова розробка! Всього Вам найкращого1
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кремко Ганна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Миколюк Іван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Міхєєва Інна
    Дуже вдячна за роботу. Миру, здоров'я, творчої наснаги!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Лукьянова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Попова Олена Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Планування
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
12 липня
Переглядів
10043
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку