_____________________________________________________________________________
«ПОГОДЖЕНО» Заступник завідувача гімназії-філії з НВР ______________ Качур Н.І
«____» ______________ 20___ р.
__________ Качур Н.І
«____» ______________ 20___ р.
|
Височанська гімназія-філія Вапнярського ліцею №2
На 2022-2023 навчальний рік
Календарно-тематичне планування
з математики
у 5,6 класах,алгебри та геометрії у 8 класі,
хімії у 7-9 класах
Учитель: Гончарук О.В.
Складено відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
Календарне планування
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 94 год)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Наскрізні вміння |
Компетентність |
Домашнє завдання |
I СЕМЕСТР |
|
|
|||
Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год ) |
|
|
|||
|
01.09 |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел С.5-6 |
Читання з розумінням |
Вільне володіння державною мовою |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
02.09 |
Арифметичні дії з натуральними числами С.7 |
|
Культурна компетентність |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
05.09 |
Арифметичні дії з натуральними числами С.8 |
Критичне та системне мислення |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
06.09 |
Поняття дробу. Порівняння дробів с.6,7 |
|
Інноваційність |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
07,09 |
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу |
Критичне та системне мислення |
Екологічна компетентність |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
08,09 |
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
Здатність спілкуватися іноземними мовами Навчання впродовж життя |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
09,09 |
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
Критичне та системне мислення |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
12,09 |
Числові та буквені вирази. Рівняння |
|
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
13,09 |
Числові та буквені вирази. Рівняння |
|
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити вивчений матеріал, виконати №№ |
|
14,09 |
Геометричні фігури на площині |
Критичне та системне мислення |
Інноваційність Навчання впродовж життя |
https://learningapps.org/view22838707 |
|
15,09 |
Геометричні фігури на площині. Самостійна робота № 1 |
Читання з розумінням |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Виконати домашню самостійну роботу № 1, або https://learningapps.org/view22813280 |
|
16,09 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити вивчений матеріал |
Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (66 год ) |
|
|
|||
|
19.09 |
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
Читання з розумінням |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §1, виконати №№ |
|
20.09 |
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
Співпраця з іншими |
Математична компетентність |
Повторити §1, виконати №№ |
|
21.09 |
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
Конструктивне керування емоціями |
Екологічна компетентність Культурна компетентність |
Опрацювати §2, виконати №№ |
|
22.09 |
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
Оцінювання ризиків |
Навчання впродовж життя |
Повторити §2, виконати №№ |
|
23.09 |
Округлення натуральних чисел |
Критичне та системне мислення |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §3, виконати https://learningapps.org/view22838410 |
|
26.09 |
Округлення натуральних чисел. Самостійна робота № 2 |
Логічне обґрунтовування позиції |
Навчання впродовж життя |
Повторити §4, виконати №№ |
|
27.09 |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
Ініціативність |
Інноваційність Культурна компетентність |
Опрацювати §5, виконати №№ |
|
28.09 |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
Оцінювання ризиків |
Екологічна компетентність |
Повторити §5, виконати №№ |
|
29.09 |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
Співпраця з іншими |
Культурна компетентність |
Опрацювати §5, виконати №№ |
|
30.09 (зошит) |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
Логічне обґрунтовування позиції |
Екологічна компетентність |
Повторити §5, виконати №№ |
|
03.10 |
Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота № 3 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити §1 -§5, виконати https://learningapps.org/view22889529 |
|
04.10 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Читання з розумінням Оцінювання ризиків |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §1 -§5. Виконати домашню самостійну роботу № 2, або https://learningapps.org/view22819299 |
|
05.10 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити §1 -§5, виконати №№ |
|
06.10 |
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел |
Логічне обґрунтовування позиції |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §6, виконати №№ |
|
07.10 |
Множення натуральних чисел |
Ініціативність |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Повторити §7, виконати https://learningapps.org/view22840850 |
|
10.10 |
Властивості множення |
Логічне обґрунтовування позиції |
Навчання впродовж життя |
Опрацювати §7, виконати №№ |
|
11.10 |
Властивості множення |
Співпраця з іншими |
Екологічна компетентність |
Повторити §7, виконати №№ |
|
12.10 |
Властивості множення. Самостійна робота № 4 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §7, виконати №№ |
|
13.10 |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
Логічне обґрунтовування позиції |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §8, виконати №№ |
|
14.10 |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
Читання з розумінням |
Інноваційність |
Повторити §8, виконати https://learningapps.org/view22838863 |
|
17.10 |
Ділення натуральних чисел |
Ініціативність |
Екологічна компетентність |
Опрацювати §9, виконати №№ |
|
18.10 |
Ділення натуральних чисел |
Співпраця з іншими |
Навчання впродовж життя |
Повторити §9, виконати №№ |
|
19.10 |
Ділення з остачею |
Оцінювання ризиків Співпраця з іншими |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §10, виконати №№ |
|
20.10 |
Ділення з остачею. Самостійна робота № 5 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Інноваційність |
Повторити §10, виконати https://learningapps.org/view2284005,
|
|
21.10 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Читання з розумінням |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §6 -§10, виконати №№ |
|
31.10 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити §6 -§10, виконати №№ |
|
01.11 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Критичне та системне мислення |
Вільне володіння державною мовою |
Повторити §6 -§10. Виконати домашню самостійну роботу № 3 або https://learningapps.org/view22828241 |
|
02.11 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 3 |
Читання з розумінням |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Повторити §6 -§10. |
|
03.11 |
Аналіз тематичної (діагностичної) контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули |
Логічне обґрунтовування позиції |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Опрацювати §11, виконати №№ |
|
04.11 |
Рівняння |
Конструктивне керування емоціями |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §12, виконати №№ |
|
07.11 |
Рівняння |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §12, виконати https://learningapps.org/view22838921 |
|
08.11 |
Самостійна робота № 6 .Текстові задачі на рух |
Ініціативність |
Математична компетентність |
Опрацювати §13, виконати №№ |
|
09.11 |
Текстові задачі на рух |
Читання з розумінням |
Екологічна компетентність |
Повторити §13, виконати №№ |
|
10.11 |
Текстові задачі на рух |
Критичне та системне мислення Співпраця з іншими |
Навчання впродовж життя Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §13, виконати №№ |
|
11.11 |
Текстові задачі економічного змісту |
Ініціативність Оцінювання ризиків Співпраця з іншими |
Культурна компетентність Підприємливість і фінансова грамотність |
Опрацювати §14, виконати №№ |
|
14.11 |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
Ініціативність |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §15, виконати №№ |
|
15.11 |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
Логічне обґрунтовування позиції |
Інноваційність |
Повторити §15, виконати №№ |
|
16.11 |
Вправи на всі дії з натуральними числами. Самостійна робота № 7 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Культурна компетентність |
Повторити §15, виконати №№ |
|
17.11 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Критичне та системне мислення |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §11 -§15. Виконати домашню самостійну роботу № 4, або https://learningapps.org/view22829636
|
|
18.11 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити §11 -§15, виконати №№ |
|
21.11 |
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
Співпраця з іншими |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §16, виконати №№ |
|
22.11 |
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
Ініціативність |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Повторити §16, виконати №№ |
|
23.11 |
Промінь, пряма |
|
Навчання впродовж життя |
Опрацювати §17, виконати №№ |
|
24.11 |
Промінь, пряма. Координатний промінь |
Читання з розумінням |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Опрацювати §18,повторити§17, виконати №№ |
|
25.11 |
Координатний промінь. Шкала |
Співпраця з іншими |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §18, виконати №№ |
|
28.11 |
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота № 8 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §18, виконати №№ |
|
29.11 |
Лінійні та стовпчасті діаграми |
Ініціативність |
Навчання впродовж життя |
Опрацювати §19, виконати №№ |
|
30.11 |
Кут. Види кутів |
Співпраця з іншими |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Опрацювати §20, виконати №№ |
|
01.12 |
Кут. Види кутів |
Співпраця з іншими |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Повторити §20, виконати https://learningapps.org/view22838825 |
|
02.12 |
Величина кута. Вимірювання кутів |
Співпраця з іншими |
Культурна компетентність |
Опрацювати §21, виконати №№ |
|
05.12 |
Величина кута. Побудова кутів |
|
|
Опрацювати §21, виконати №№ |
|
06.12 |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
Читання з розумінням Співпраця з іншими |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Опрацювати §22, виконати №№ |
|
07.12 |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота № 9 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити §22, виконати https://learningapps.org/view22839425 |
|
08.12 |
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
Критичне та системне мислення |
Математична компетентність |
Опрацювати §23, виконати №№ |
|
09.12 |
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур |
Логічне обґрунтовування позиції |
Екологічна компетентність |
Повторити §23, виконати https://learningapps.org/view22880541 |
|
12.12 |
Рівність фігур |
Конструктивне керування емоціями |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Опрацювати §24, виконати №№ |
|
13.12 |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
Ініціативність Співпраця з іншими |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Опрацювати §25, виконати №№ |
|
14.12 |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
Читання з розумінням Ініціативність Співпраця з іншими |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити §25, виконати №№ |
|
15.12 |
Площа прямокутника і квадрата. Самостійна робота № 10 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Інноваційність |
Повторити §25, виконати https://learningapps.org/view22841725 |
|
16.12 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Критичне та системне мислення Оцінювання ризиків |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §16 – 25. Виконати домашню самостійну роботу № 5, або https://learningapps.org/view22846908 |
|
19.12 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити §16 - 25, виконати №№ |
|
20.12 |
Найпростіші комбінаторні задачі |
Читання з розумінням |
Математична компетентність |
Повторити вивчений матеріал, виконати № |
|
21.12 |
Найпростіші комбінаторні задачі |
Логічне обґрунтовування позиції |
Інноваційність |
Повторити вивчений матеріал, виконати № |
|
22.12 |
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом |
Читання з розумінням Ініціативність Логічне обґрунтовування позиції |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити вивчений матеріал, виконати № |
|
23.12 |
Логічні задачі |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Інноваційність Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити вивчений матеріал, виконати № |
|
26.12 |
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
Ініціативність |
Екологічна компетентність |
Повторити вивчений матеріал, виконати № |
|
27.12 |
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити вивчений матеріал, виконати № |
|
28.12 |
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
Читання з розумінням Ініціативність Логічне обґрунтовування позиції |
Інноваційність Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити вивчений матеріал. |
II СЕМЕСТР |
|
||||
Тема 3. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 год) |
Домашнє завдання |
||||
|
16.01 |
Дільники та кратні натурального числа |
Логічне обґрунтовування позиції |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §26, виконати №№ |
|
17.01 |
Дільники та кратні натурального числа |
Критичне та системне мислення |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Опрацювати §26, виконати №№ |
|
18.01 |
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
Навчання впродовж життя |
Опрацювати §27, виконати №№ https://learningapps.org/view22905897 |
|
19.01 |
Ознаки подільності на 9 і 3 |
Ухвалення рішень |
Культурна компетентність |
Опрацювати §28, виконати №№ |
|
20.01 |
Прості та складені числа |
Співпраця з іншими |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Опрацювати §29, виконати №№ |
|
23.01 |
Прості та складені числа. Самостійна робота № 11 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити §29 , виконати №№ https://learningapps.org/view22823754 |
|
24.01 |
Розкладання чисел на прості множники |
Логічне обґрунтовування позиції Розв’язування проблем |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §30, виконати №№ https://learningapps.org/view22905897 |
|
25.01 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
Ухвалення рішень |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Опрацювати §31, виконати №№ |
|
26.01 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
Оцінювання ризиків |
Інноваційність |
Повторити §31 , виконати №№ |
|
27.01 |
Найменше спільне кратне |
Логічне обґрунтовування позиції |
Навчання впродовж життя |
Опрацювати §32, виконати №№ |
|
30.01 |
Найменше спільне кратне. Самостійна робота № 12 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Культурна компетентність |
Повторити §32 , виконати №№ https://learningapps.org/view22838303 |
|
31.01 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Читання з розумінням Розв’язування проблем |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §32 , виконати домашню самостійну роботу №6 с.174 https://learningapps.org/view23042522 |
|
01.02 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити §26-32. |
Тема 4. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (66 год) |
|
|
|||
|
02.02 |
Звичайні дроби |
Розв’язування проблем |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §33, виконати №№ |
|
03.02 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
Критичне та системне мислення |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §33, виконати №№ |
|
06.02 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
Творчість |
Екологічна компетентність |
Повторити §33, виконати №№ |
|
07.02 |
Дріб як частка двох натуральних чисел |
Критичне та системне мислення |
Інноваційність |
Опрацювати §34, виконати №№ |
|
08.02 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
Логічне обґрунтовування позиції |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Опрацювати §35, виконати №№ |
|
09.02 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
Ухвалення рішень |
Громадянські та соціальні компетентності |
Повторити §35, виконати №№ |
|
10.02 |
Правильні і неправильні дроби |
Розв’язування проблем |
Культурна компетентність |
Опрацювати §36, виконати №№ |
|
13.02 |
Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота № 13 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Математична компетентність |
Повторити §36 , виконати №№ |
|
14.02 |
Мішані числа |
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Опрацювати §37, виконати №№ |
|
15.02 |
Мішані числа |
Співпраця з іншими |
|
Повторити §37, виконати №№ |
|
16.02 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Розв’язування проблем |
Екологічна компетентність |
Опрацювати §38, виконати №№ |
|
17.02 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Логічне обґрунтовування позиції |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §38 , виконати №№ |
|
20.02 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
Читання з розумінням |
Інноваційність |
Повторити §38 , виконати №№ |
|
21.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
Творчість |
Культурна компетентність |
Опрацювати §39, виконати №№ |
|
22.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
Ухвалення рішень |
Екологічна компетентність |
Повторити §39 , виконати №№ |
|
23.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
Розв’язування проблем |
Громадянські та соціальні компетентності |
Повторити §39 , виконати №№ |
|
24.02 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота № 14 |
Конструктивне керування емоціями |
|
Повторити § 39, виконати №№ |
|
27.02 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Читання з розумінням Оцінювання ризиків |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §33-39 , виконати домашню самостійну роботу№7 с.214 https://learningapps.org/view23051093 |
|
28.02 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 7 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити § , виконати №№ |
|
01.03 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
Критичне та системне мислення |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §40, виконати №№ |
|
02.03 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
Опрацювати §40, виконати №№ https://learningapps.org/view22932469 |
|
03.03 |
Порівняння десяткових дробів |
Творчість Співпраця з іншими |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §41, виконати №№ |
|
06.03 |
Порівняння десяткових дробів |
Конструктивне керування емоціями |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Повторити §41, виконати №№ https://learningapps.org/view22722543 |
|
07.03 |
Порівняння десяткових дробів |
Ухвалення рішень |
Екологічна компетентність |
Повторити §41, виконати №№ |
|
08.03 |
Самостійна робота № 15. Округлення десяткових дробів |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Опрацювати §42, виконати №№ |
|
09.03 |
Округлення десяткових дробів |
Творчість |
Математична компетентність |
Опрацювати §42, виконати №№ |
|
10.03 |
Округлення десяткових дробів |
Ухвалення рішень |
Інноваційність |
Повторити §42 , виконати №№ |
|
13.03 |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
Логічне обґрунтовування позиції |
Навчання впродовж життя |
Опрацювати §43, виконати №№ |
|
14.03 |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
Читання з розумінням |
Громадянські та соціальні компетентності |
Опрацювати §43, виконати №№ |
|
15.03 |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота № 16 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Культурна компетентність |
Повторити §43 , виконати №№ https://learningapps.org/view22937226 |
|
16.03 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Критичне та системне мислення |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §40-43,виконати домашню самостійну роботу №8 с.242, https://learningapps.org/view23081822 |
|
17.03 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 8 |
Висловлення власної думки усно й письмово Ухвалення рішень |
|
Повторити §40-43. |
|
20.03 |
Множення десяткових дробів |
Логічне обґрунтовування позиції |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §44, виконати №№ |
|
21.03 |
Множення десяткових дробів |
Ухвалення рішень |
Інноваційність |
Повторити §44, виконати №№ https://learningapps.org/view22940078 |
|
22.03 |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
Критичне та системне мислення |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §45, виконати №№ |
|
23.03 |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
Читання з розумінням |
Екологічна компетентність |
Повторити §45 , виконати №№ |
|
24.03 |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
Творчість Співпраця з іншими |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Повторити §45 , виконати №№ |
|
03.04 |
Окремі випадки множення десяткових дробів |
Конструктивне керування емоціями |
Математична компетентність |
Опрацювати §45(2), виконати №№ |
|
04.04 |
Окремі випадки множення десяткових дробів. Самостійна робота № 17 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Інноваційність |
Повторити§45(2), виконати №№ |
|
05.04 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
Логічне обґрунтовування позиції |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Опрацювати §46, виконати №№ |
|
06.04 |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
Навчання впродовж життя |
Повторити §46 , виконати №№ |
|
07.04 |
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ... |
Творчість Ухвалення рішень |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §46, виконати №№ |
|
10.04 |
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ... |
|
|
Повторити §46 , виконати №№ |
|
11.04 |
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
Читання з розумінням |
Інноваційність |
Повторити §46, виконати №№ |
|
12.04 |
Ділення десяткових дробів на натуральне число |
Критичне та системне мислення |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Повторити §46 , виконати №№ https://learningapps.org/view22916661 |
|
13.04 |
Ділення на десятковий дріб |
Співпраця з іншими |
Культурна компетентність |
Опрацювати §47 , виконати №№ |
|
14.04 |
Ділення на десятковий дріб |
Логічне обґрунтовування позиції |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити §47 , виконати №№ |
|
17.04 |
Ділення на десятковий дріб |
Оцінювання ризиків |
Інноваційність |
Повторити §47 , виконати №№ |
|
18.04 |
Ділення на десятковий дріб |
Конструктивне керування емоціями |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §47 , виконати №№ |
|
19.04 |
Ділення на десятковий дріб |
Оцінювання ризиків |
Громадянські та соціальні компетентності |
Повторити §47 , виконати №№ |
|
20.04 |
Ділення на десятковий дріб. Самостійна робота № 18 |
Логічне обґрунтовування позиції |
|
Повторити §47 , виконати №№ https://learningapps.org/view22838527 та https://learningapps.org/view22946783 |
|
21.04 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Читання з розумінням |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §44-47 , виконати домашню самостійну роботу №9 с.271 https://learningapps.org/view23125510 |
|
24.04 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 9 |
Висловлення власної думки усно й письмово Ухвалення рішень |
|
Повторити §44-47. |
|
25.04 |
Середнє арифметичне |
Критичне та системне мислення |
Вільне володіння державною мовою |
Опрацювати §48, виконати №№ |
|
26.04 |
Середнє арифметичне |
Оцінювання ризиків |
Математична компетентність |
Повторити §48 , виконати №№ |
|
27.04 |
Середнє значення величини |
Творчість Логічне обґрунтовування позиції |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Опрацювати §48(2), виконати №№ |
|
28.04 |
Середнє значення величини |
Конструктивне керування емоціями |
Інноваційність |
Повторити §48(2), виконати №№ |
|
01.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
Читання з розумінням |
Екологічна компетентність |
Опрацювати §49, виконати №№ |
|
02.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
Творчість |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Повторити §49 , виконати №№ |
|
03.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
Критичне та системне мислення |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити §49 , виконати №№ |
|
04.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
Творчість |
Екологічна компетентність |
Повторити §49 , виконати №№ |
|
05.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
Ухвалення рішень |
|
Повторити §49 , виконати №№ |
|
08.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
Читання з розумінням |
Інноваційність |
Повторити §49 , виконати №№ |
|
09.05 |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота № 19 |
Висловлення власної думки усно й письмово |
Навчання впродовж життя |
Повторити §49 , виконати №№ |
|
10.05 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
Критичне та системне мислення |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §48-49 , виконати домашню самостійну роботу№ 10 с.290, або https://learningapps.org/view23139317 |
|
11.05 |
Тематична контрольна (діагностична) робота № 10 |
Висловлення власної думки усно й письмово Ухвалення рішень |
|
Повторити §48-49 |
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
|
|
|||
|
12.05 |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
Читання з розумінням Співпраця з іншими |
Вільне володіння державною мовою |
Повторити §1-5 , виконати №№ |
|
15.05 |
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею |
Критичне та системне мислення |
Математична компетентність Навчання впродовж життя |
Повторити §6-10 , виконати №№ |
|
16.05 |
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
Читання з розумінням Творчість Логічне обґрунтовування позиції |
Здатність спілкуватися іноземними мовами Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §11-15 , виконати №№ |
|
17.05 |
Текстові задачі. Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь. |
Творчість Логічне обґрунтовування позиції Ухвалення рішень |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити §16-19 , виконати №№ |
|
18.05 |
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
Критичне та системне мислення |
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
Повторити §20-25 , виконати №№ |
|
19.05 |
Подільність натуральних чисел |
Розв’язування проблем |
Інноваційність |
Повторити §26-32 , виконати №№ |
|
22.05 |
Подільність натуральних чисел |
Творчість |
Навчання впродовж життя |
Повторити §26-32 , виконати №№ |
|
23.05 |
Звичайні дроби |
Конструктивне керування емоціями |
Громадянські та соціальні компетентності |
Повторити §33-38 , виконати №№ |
|
24.05 |
Підсумкова контрольна робота |
Співпраця з іншими |
Підприємливість і фінансова грамотність |
Повторити §33-38 , виконати №№ |
|
26.05 |
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. Розв’язування подібних завдань |
Читання з розумінням Співпраця з іншими |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Повторити §40-42 , виконати №№ |
|
29.05 |
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів |
Логічне обґрунтовування позиції |
Екологічна компетентність |
Повторити §43-46 , виконати №№ |
|
30.05 |
Арифметичні дії з десятковими дробами |
Творчість Ухвалення рішень |
Громадянські та соціальні компетентності |
Повторити §43-46 , виконати №№ |
|
31.05 |
Арифметичні дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
Критичне та системне мислення |
Математична компетентність |
Повторити § 47-49, виконати №№ |
|
01.06 |
Підсумковий урок |
Висловлення власної думки усно й письмово |
|
Повторити вивчений матеріал |
|
02.06 |
Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі |
Конструктивне керування емоціями |
|
Повторити §26-32 , виконати №№ |