Календарно- тематичне планування

Про матеріал
Дане планування складено відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795). Враховані компетентності та наскрізні вміння. Прописане домашнє завдання (параграфи, інтерактивні вправи та самостійні роботи).Стане в пригоді педагогам, які ведуть електронні журнали (домашні завдання та теми можна копіювати та вставляти).
Перегляд файлу

_____________________________________________________________________________

 

«ПОГОДЖЕНО»

 Заступник завідувача гімназії-філії  з НВР

______________ Качур Н.І

 

«____» ______________ 20___ р.

 

__________ Качур Н.І

 

«____» ______________ 20___ р.

 

 

Височанська гімназія-філія Вапнярського ліцею №2

На 2022-2023 навчальний рік

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування 

з математики

у 5,6 класах,алгебри та геометрії у 8 класі,

хімії у 7-9 класах

 

 

 

                                     Учитель: Гончарук О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Складено  відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)

Календарне планування
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 94 год)

 
уроку

Дата
прове-дення

Тема уроку

Наскрізні вміння

Компетентність

Домашнє завдання

I СЕМЕСТР

 

 

Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год )

 

 

  1.  

01.09

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел

С.5-6

Читання з розумінням

Вільне володіння державною мовою

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

02.09

Арифметичні дії з натуральними числами

С.7

 

Культурна компетентність

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

05.09

Арифметичні дії з натуральними числами

С.8

Критичне та системне мислення

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

06.09

Поняття дробу. Порівняння дробів с.6,7

 

Інноваційність

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

07,09

Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу

Критичне та системне мислення

Екологічна компетентність

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

08,09

Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

 

Здатність спілкуватися іноземними мовами Навчання впродовж життя

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

09,09

Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

Критичне та системне мислення

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

12,09

Числові та буквені вирази. Рівняння

 

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

13,09

Числові та буквені вирази. Рівняння

 

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити вивчений матеріал, виконати №№

  1.  

14,09

Геометричні фігури на площині

Критичне та системне мислення

Інноваційність Навчання впродовж життя

https://learningapps.org/view22838707

  1.  

15,09

Геометричні фігури на площині. Самостійна робота № 1

Читання з розумінням

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Виконати домашню самостійну роботу № 1, або

https://learningapps.org/view22813280

  1.  

16,09

Тематична контрольна  (діагностична) робота № 1

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити вивчений матеріал

Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (66 год )

 

 

  1.  

19.09

Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

Читання з розумінням

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §1, виконати №№

  1.  

20.09

Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

Співпраця з іншими

Математична компетентність

Повторити §1, виконати №№

  1.  

21.09

Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності

Конструктивне керування емоціями

Екологічна компетентність Культурна компетентність

Опрацювати §2, виконати №№

  1.  

22.09

Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності

Оцінювання ризиків

Навчання впродовж життя

Повторити §2, виконати №№

  1.  

23.09

Округлення натуральних чисел

Критичне та системне мислення

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §3, виконати  

https://learningapps.org/view22838410

  1.  

26.09

Округлення натуральних чисел. Самостійна робота № 2

Логічне обґрунтовування позиції

Навчання впродовж життя

Повторити §4, виконати №№

  1.  

27.09

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Ініціативність

Інноваційність Культурна компетентність

Опрацювати §5, виконати №№

  1.  

28.09

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Оцінювання ризиків

Екологічна компетентність

Повторити §5, виконати №№

  1.  

29.09

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

Співпраця з іншими

Культурна компетентність

Опрацювати §5, виконати №№

  1.  

30.09 (зошит)

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

Логічне обґрунтовування позиції

Екологічна компетентність

Повторити §5, виконати №№

  1.  

03.10

Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота № 3

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити §1 -§5, виконати

https://learningapps.org/view22889529

  1.  

04.10

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Читання з розумінням Оцінювання ризиків

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §1 -§5. Виконати домашню самостійну роботу № 2, або

https://learningapps.org/view22819299

  1.  

05.10

Тематична контрольна (діагностична) робота № 2

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити §1 -§5, виконати №№

  1.  

06.10

Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел

Логічне обґрунтовування позиції

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §6, виконати №№

  1.  

07.10

Множення натуральних чисел

Ініціативність

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Повторити §7, виконати

https://learningapps.org/view22840850

  1.  

10.10

Властивості множення

Логічне обґрунтовування позиції

Навчання впродовж життя

Опрацювати §7, виконати №№

  1.  

11.10

Властивості множення

Співпраця з іншими

Екологічна компетентність

Повторити §7, виконати №№

  1.  

12.10

Властивості множення. Самостійна робота № 4

Висловлення власної думки усно й письмово

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §7, виконати №№

  1.  

13.10

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

Логічне обґрунтовування позиції

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §8, виконати №№

  1.  

14.10

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

Читання з розумінням

Інноваційність

Повторити §8, виконати

https://learningapps.org/view22838863

  1.  

17.10

Ділення натуральних чисел

Ініціативність

Екологічна компетентність

Опрацювати §9, виконати №№

  1.  

18.10

Ділення натуральних чисел

Співпраця з іншими

Навчання впродовж життя

Повторити §9, виконати №№

  1.  

19.10

Ділення з остачею

Оцінювання ризиків Співпраця з іншими

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §10, виконати №№

  1.  

20.10

Ділення з остачею. Самостійна робота № 5

Висловлення власної думки усно й письмово

Інноваційність

Повторити §10, виконати

https://learningapps.org/view2284005,

 

  1.  

21.10 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Читання з розумінням

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §6 -§10, виконати №№

  1.  

31.10

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити §6 -§10, виконати №№

  1.  

01.11

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Критичне та системне мислення

Вільне володіння державною мовою

Повторити §6 -§10. Виконати домашню самостійну роботу № 3 або

https://learningapps.org/view22828241

  1.  

02.11

Тематична контрольна (діагностична) робота № 3

Читання з розумінням

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Повторити §6 -§10.

  1.  

03.11

Аналіз тематичної (діагностичної) контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули

Логічне обґрунтовування позиції

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Опрацювати §11, виконати №№

  1.  

04.11

Рівняння

Конструктивне керування емоціями

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §12, виконати №№

  1.  

07.11

Рівняння

Висловлення власної думки усно й письмово

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §12, виконати

https://learningapps.org/view22838921

  1.  

08.11

Самостійна робота № 6 .Текстові задачі на рух

Ініціативність

Математична компетентність

Опрацювати §13, виконати №№

  1.  

09.11

Текстові задачі на рух

Читання з розумінням

Екологічна компетентність

Повторити §13, виконати №№

  1.  

10.11

Текстові задачі на рух

Критичне та системне мислення Співпраця з іншими

Навчання впродовж життя Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §13, виконати №№

  1.  

11.11

Текстові задачі економічного змісту

Ініціативність Оцінювання ризиків Співпраця з іншими

Культурна компетентність Підприємливість і фінансова грамотність

Опрацювати §14, виконати №№

  1.  

14.11

Вправи на всі дії з натуральними числами

Ініціативність

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §15, виконати №№

  1.  

15.11

Вправи на всі дії з натуральними числами

Логічне обґрунтовування позиції

Інноваційність

Повторити  §15, виконати №№

  1.  

16.11

Вправи на всі дії з натуральними числами. Самостійна робота № 7

Висловлення власної думки усно й письмово

Культурна компетентність

Повторити §15, виконати №№

  1.  

17.11

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Критичне та системне мислення

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §11 -§15. Виконати домашню самостійну роботу № 4, або

https://learningapps.org/view22829636

 

  1.  

18.11

Тематична контрольна (діагностична) робота № 4

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити §11 -§15, виконати №№

  1.  

21.11

Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка

Співпраця з іншими

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §16, виконати №№

  1.  

22.11

Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка

Ініціативність

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Повторити §16, виконати №№

  1.  

23.11

Промінь, пряма

 

Навчання впродовж життя

Опрацювати §17, виконати №№

  1.  

24.11

Промінь, пряма. Координатний промінь

Читання з розумінням

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Опрацювати §18,повторити§17, виконати №№

  1.  

25.11

Координатний промінь. Шкала

Співпраця з іншими

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §18, виконати №№

  1.  

28.11

Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота № 8

Висловлення власної думки усно й письмово

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §18, виконати №№

  1.  

29.11

Лінійні та стовпчасті діаграми

Ініціативність

Навчання впродовж життя

Опрацювати §19, виконати №№

  1.  

30.11

Кут. Види кутів

Співпраця з іншими

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Опрацювати §20, виконати №№

  1.  

01.12

Кут. Види кутів

Співпраця з іншими

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Повторити §20, виконати

https://learningapps.org/view22838825

  1.  

02.12

Величина кута. Вимірювання кутів

Співпраця з іншими

Культурна компетентність

Опрацювати §21, виконати №№

  1.  

05.12

Величина кута. Побудова кутів

 

 

Опрацювати §21, виконати №№

  1.  

06.12

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами

Читання з розумінням Співпраця з іншими

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Опрацювати §22, виконати №№

  1.  

07.12

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота № 9

Висловлення власної думки усно й письмово

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити §22, виконати

https://learningapps.org/view22839425  

  1.  

08.12

Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника

Критичне та системне мислення

Математична компетентність

Опрацювати §23, виконати №№

  1.  

09.12

Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур

Логічне обґрунтовування позиції

Екологічна компетентність

Повторити §23, виконати

https://learningapps.org/view22880541  

  1.  

12.12

Рівність фігур

Конструктивне керування емоціями

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Опрацювати §24, виконати №№

  1.  

13.12

Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання

площі

Ініціативність Співпраця з іншими

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Опрацювати §25, виконати №№

  1.  

14.12

Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання

площі

Читання з розумінням Ініціативність Співпраця з іншими

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити §25, виконати №№

  1.  

15.12

Площа прямокутника і квадрата. Самостійна робота № 10

Висловлення власної думки усно й письмово

Інноваційність

Повторити §25, виконати

https://learningapps.org/view22841725  

  1.  

16.12

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Критичне та системне мислення Оцінювання ризиків

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §16 – 25. Виконати домашню самостійну роботу № 5, або

https://learningapps.org/view22846908

  1.  

19.12

Тематична контрольна (діагностична) робота № 5

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити §16 - 25, виконати №№

  1.  

20.12

Найпростіші комбінаторні задачі

Читання з розумінням

Математична компетентність

Повторити вивчений матеріал, виконати №

  1.  

21.12

Найпростіші комбінаторні задачі

Логічне обґрунтовування позиції

Інноваційність

Повторити вивчений матеріал, виконати №

  1.  

22.12

Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом

Читання з розумінням Ініціативність Логічне обґрунтовування позиції

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити вивчений матеріал, виконати №

  1.  

23.12

Логічні задачі

Висловлення власної думки усно й письмово

Інноваційність Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити вивчений матеріал, виконати №

  1.  

26.12

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр

Ініціативність

Екологічна компетентність

Повторити вивчений матеріал, виконати №

  1.  

27.12

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр

Висловлення власної думки усно й письмово

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити вивчений матеріал, виконати №

  1.  

28.12

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр

Читання з розумінням Ініціативність Логічне обґрунтовування позиції

Інноваційність Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити вивчений матеріал.

                                                                    II СЕМЕСТР

 

Тема 3. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ                        ЧИСЕЛ  (13 год)

Домашнє завдання

  1.  

16.01

Дільники та кратні натурального числа

Логічне обґрунтовування позиції

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §26, виконати №№

  1.  

17.01

Дільники та кратні натурального числа

Критичне та системне мислення

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Опрацювати §26, виконати №№

  1.  

18.01

Ознаки подільності на 2, 5, 10

 

Навчання впродовж життя

Опрацювати §27, виконати №№

https://learningapps.org/view22905897

  1.  

19.01

Ознаки подільності на 9 і 3

Ухвалення рішень

Культурна компетентність

Опрацювати §28, виконати №№

  1.  

20.01

Прості та складені числа

Співпраця з іншими

Підприємливість і фінансова грамотність

Опрацювати §29, виконати №№

  1.  

23.01

Прості та складені числа. Самостійна робота № 11

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити §29 , виконати №№

https://learningapps.org/view22823754

  1.  

24.01

Розкладання чисел на прості множники

Логічне обґрунтовування позиції Розв’язування проблем

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §30, виконати №№

https://learningapps.org/view22905897

  1.  

25.01

Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

Ухвалення рішень

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Опрацювати §31, виконати №№

  1.  

26.01

Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

Оцінювання ризиків

Інноваційність

Повторити §31 , виконати №№

  1.  

27.01

Найменше спільне кратне

Логічне обґрунтовування позиції

Навчання впродовж життя

Опрацювати §32, виконати №№

  1.  

30.01

Найменше спільне кратне. Самостійна робота № 12

Висловлення власної думки усно й письмово

Культурна компетентність

Повторити §32 , виконати №№

https://learningapps.org/view22838303

  1.  

31.01

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Читання з розумінням Розв’язування проблем

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §32 , виконати домашню самостійну роботу №6 с.174

https://learningapps.org/view23042522

  1.  

01.02

Тематична контрольна (діагностична) робота № 6

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити §26-32.

    Тема 4. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (66 год)

 

 

  1.  

02.02

Звичайні дроби

Розв’язування проблем

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §33, виконати №№

  1.  

03.02

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

Критичне та системне мислення

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §33, виконати №№

  1.  

06.02

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

Творчість

Екологічна компетентність

 Повторити §33, виконати №№

  1.  

07.02

Дріб як частка двох натуральних чисел

Критичне та системне мислення

Інноваційність

Опрацювати §34, виконати №№

  1.  

08.02

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

Логічне обґрунтовування позиції

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Опрацювати §35, виконати №№

  1.  

09.02

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

Ухвалення рішень

Громадянські та соціальні компетентності

Повторити §35, виконати №№

  1.        

10.02

Правильні і неправильні дроби

Розв’язування проблем

Культурна компетентність

Опрацювати §36, виконати №№

  1.        

13.02

Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота № 13

Висловлення власної думки усно й письмово

Математична компетентність

Повторити §36 , виконати №№

  1.        

14.02

Мішані числа

 

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Опрацювати §37, виконати №№

  1.        

15.02

Мішані числа

Співпраця з іншими

 

Повторити §37, виконати №№

  1.        

16.02

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Розв’язування проблем

Екологічна компетентність

Опрацювати §38, виконати №№

  1.        

17.02

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Логічне обґрунтовування позиції

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §38 , виконати №№

  1.        

20.02

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

Читання з розумінням

Інноваційність

Повторити §38 , виконати №№

  1.        

21.02

Додавання і віднімання мішаних чисел

Творчість

Культурна компетентність

Опрацювати §39, виконати №№

  1.        

22.02

Додавання і віднімання мішаних чисел

Ухвалення рішень

Екологічна компетентність

Повторити §39 , виконати №№

  1.        

23.02

Додавання і віднімання мішаних чисел

Розв’язування проблем

Громадянські та соціальні компетентності

Повторити §39 , виконати №№

  1.        

24.02

Додавання і віднімання мішаних чисел.

Самостійна робота № 14

Конструктивне керування емоціями

 

Повторити § 39, виконати №№

  1.        

27.02

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Читання з розумінням Оцінювання ризиків

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §33-39 , виконати домашню самостійну роботу№7 с.214

https://learningapps.org/view23051093

  1.        

28.02

Тематична контрольна (діагностична) робота № 7

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити § , виконати №№

  1.        

01.03

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

Критичне та системне мислення

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §40, виконати №№

  1.        

02.03

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

 

 

Опрацювати §40, виконати №№

https://learningapps.org/view22932469

  1.        

03.03

Порівняння десяткових дробів

Творчість Співпраця з іншими

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §41, виконати №№

  1.        

06.03

 Порівняння десяткових дробів

Конструктивне керування емоціями

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Повторити §41, виконати №№

https://learningapps.org/view22722543

  1.        

07.03

Порівняння десяткових дробів

Ухвалення рішень

Екологічна компетентність

Повторити §41, виконати №№

  1.        

08.03

Самостійна робота № 15. Округлення десяткових дробів

Висловлення власної думки усно й письмово

Підприємливість і фінансова грамотність

Опрацювати §42, виконати №№

  1.        

09.03

Округлення десяткових дробів

Творчість

Математична компетентність

Опрацювати §42, виконати №№

  1.        

10.03

Округлення десяткових дробів

Ухвалення рішень

Інноваційність

Повторити §42 , виконати №№

  1.        

13.03

Додавання і віднімання десяткових дробів

Логічне обґрунтовування позиції

Навчання впродовж життя

Опрацювати §43, виконати №№

  1.        

14.03

Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання

Читання з розумінням

Громадянські та соціальні компетентності

Опрацювати §43, виконати №№

  1.        

15.03

Додавання і віднімання десяткових дробів.

Самостійна робота № 16

Висловлення власної думки усно й письмово

Культурна компетентність

Повторити §43 , виконати №№

https://learningapps.org/view22937226

  1.        

16.03

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Критичне та системне мислення

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §40-43,виконати домашню самостійну роботу №8 с.242,

https://learningapps.org/view23081822

  1.        

17.03

Тематична контрольна (діагностична) робота № 8

Висловлення власної думки усно й письмово Ухвалення рішень

 

Повторити §40-43.

  1.        

20.03

Множення десяткових дробів

Логічне обґрунтовування позиції

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §44, виконати №№

  1.        

21.03

Множення десяткових дробів

Ухвалення рішень

Інноваційність

Повторити §44, виконати №№

https://learningapps.org/view22940078

  1.        

22.03

Множення десяткових дробів. Властивості множення

Критичне та системне мислення

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §45, виконати №№

  1.        

23.03

Множення десяткових дробів. Властивості множення

Читання з розумінням

Екологічна компетентність

Повторити §45 , виконати №№

  1.        

24.03

Множення десяткових дробів. Властивості множення

Творчість Співпраця з іншими

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Повторити §45 , виконати №№

  1.        

03.04

Окремі випадки множення десяткових дробів

Конструктивне керування емоціями

Математична компетентність

Опрацювати §45(2), виконати №№

  1.        

04.04

Окремі випадки множення десяткових дробів. Самостійна робота № 17

Висловлення власної думки усно й письмово

Інноваційність

Повторити§45(2), виконати №№

  1.        

05.04

Ділення десяткового дробу на натуральне число

Логічне обґрунтовування позиції

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Опрацювати §46, виконати №№

  1.        

06.04

Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

Навчання впродовж життя

Повторити §46 , виконати №№

  1.        

07.04

Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ...

Творчість Ухвалення рішень

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §46, виконати №№

  1.        

10.04

Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ...

 

 

Повторити §46 , виконати №№

  1.        

11.04

Ділення десяткових дробів на натуральне число

Читання з розумінням

Інноваційність

Повторити §46, виконати №№

  1.        

12.04

Ділення десяткових дробів на натуральне число

Критичне та системне мислення

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Повторити §46 , виконати №№

https://learningapps.org/view22916661

  1.        

13.04

Ділення на десятковий дріб

Співпраця з іншими

Культурна компетентність

Опрацювати §47 , виконати №№

  1.        

14.04

Ділення на десятковий дріб

Логічне обґрунтовування позиції

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити §47 , виконати №№

  1.        

17.04

Ділення на десятковий дріб

Оцінювання ризиків

Інноваційність

Повторити §47 , виконати №№

  1.        

18.04

Ділення на десятковий дріб

Конструктивне керування емоціями

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §47 , виконати №№

  1.        

19.04

Ділення на десятковий дріб

Оцінювання ризиків

Громадянські та соціальні компетентності

Повторити §47 , виконати №№

  1.        

20.04

Ділення на десятковий дріб. Самостійна робота № 18

Логічне обґрунтовування позиції

 

Повторити §47 , виконати №№

https://learningapps.org/view22838527 та https://learningapps.org/view22946783

  1.        

21.04

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Читання з розумінням

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §44-47 , виконати домашню самостійну роботу №9 с.271

https://learningapps.org/view23125510

  1.        

24.04

Тематична контрольна (діагностична)   робота № 9

Висловлення власної думки усно й письмово Ухвалення рішень

 

Повторити §44-47.

  1.        

25.04

Середнє арифметичне

Критичне та системне мислення

Вільне володіння державною мовою

Опрацювати §48, виконати №№

  1.        

26.04

Середнє арифметичне

Оцінювання ризиків

Математична компетентність

Повторити §48 , виконати №№

  1.        

27.04

Середнє значення величини

Творчість Логічне обґрунтовування позиції

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Опрацювати §48(2), виконати №№

  1.        

28.04

Середнє значення величини

Конструктивне керування емоціями

Інноваційність

Повторити §48(2), виконати №№

  1.        

01.05

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

Читання з розумінням

Екологічна компетентність

Опрацювати §49, виконати №№

  1.        

02.05

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

Творчість

Інформаційно-комунікаційна компетентність

Повторити §49 , виконати №№

  1.        

03.05

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

Критичне та системне мислення

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити §49 , виконати №№

  1.        

04.05

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

Творчість

Екологічна компетентність

Повторити §49 , виконати №№

  1.        

05.05

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

Ухвалення рішень

 

Повторити §49 , виконати №№

  1.        

08.05

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

Читання з розумінням

Інноваційність

Повторити §49 , виконати №№

  1.        

09.05

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота № 19

Висловлення власної думки усно й письмово

Навчання впродовж життя

Повторити §49 , виконати №№

  1.        

10.05

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

Критичне та системне мислення

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §48-49 , виконати домашню самостійну роботу№ 10 с.290, або https://learningapps.org/view23139317

  1.        

11.05

Тематична контрольна (діагностична) робота № 10

Висловлення власної думки усно й письмово Ухвалення рішень

 

Повторити §48-49

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год)

 

 

  1.        

12.05

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості

Читання з розумінням Співпраця з іншими

Вільне володіння державною мовою

Повторити §1-5 , виконати №№

  1.        

15.05

Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості. Квадрат і куб числа. Порядок виконання арифметичних дій у виразах. Ділення з остачею

Критичне та системне мислення

Математична компетентність Навчання впродовж життя

Повторити §6-10 , виконати №№

  1.        

16.05

Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі

Читання з розумінням Творчість Логічне обґрунтовування позиції

Здатність спілкуватися іноземними мовами Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §11-15 , виконати №№

  1.        

17.05

Текстові задачі. Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь.

Творчість Логічне обґрунтовування позиції Ухвалення рішень

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити §16-19 , виконати №№

  1.        

18.05

Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника

Критичне та системне мислення

Здатність спілкуватися іноземними мовами

Повторити §20-25 , виконати №№

  1.        

19.05

Подільність натуральних чисел

Розв’язування проблем

Інноваційність

Повторити §26-32 , виконати №№

  1.        

22.05

Подільність натуральних чисел

Творчість

Навчання впродовж життя

Повторити §26-32 , виконати №№

  1.        

23.05

Звичайні дроби

Конструктивне керування емоціями

Громадянські та соціальні компетентності

Повторити §33-38 , виконати №№

  1.        

24.05

Підсумкова контрольна робота

Співпраця з іншими

Підприємливість і фінансова грамотність

Повторити §33-38 , виконати №№

  1.        

26.05

Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. Розв’язування подібних завдань

Читання з розумінням Співпраця з іншими

Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

Повторити §40-42 , виконати №№

  1.        

29.05

Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів

Логічне обґрунтовування позиції

Екологічна компетентність

Повторити §43-46 , виконати №№

  1.        

30.05

Арифметичні дії з десятковими дробами

Творчість Ухвалення рішень

Громадянські та соціальні компетентності

Повторити §43-46 , виконати №№

  1.        

31.05

Арифметичні дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне

Критичне та системне мислення

Математична компетентність

Повторити § 47-49, виконати №№

  1.        

01.06

Підсумковий урок

Висловлення власної думки усно й письмово

 

Повторити вивчений матеріал

  1.        

02.06

Знаходження найбільшого спільного дільника (НСД) і найменшого спільного кратного (НСК) двох (кількох) чисел в межах тисячі

Конструктивне керування емоціями

 

Повторити §26-32 , виконати №№


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
11 січня 2023
Переглядів
2880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку