Календарно- тематичне планування 4 клас

Про матеріал
Планування для 4 класу за підручником О. Карп'юк виконане за основними вимогами НУШ.
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО            ЗАТВЕРДЖЕНО

Заст.директора__________ Цілуйко К. С.       Директор _________ Бисько І.В.

  «_____» _________ 2019          «_____» __________ 2019

 

 

Календарнi плани         

Англійська мова                          4-А, Б, В

2018-2019 н. р.               ІI семестр

Вчитель Вєтрова Н. І.

 

 

Розглянуто на засіданні МО 

 Керівник МО ________ Калашник Т.А. Протокол  від   26.12. 2018р.  № 3


 

Календарно-тематичний план  виконано у відповідності до програми, рекомендованої МОН  України:

 

           Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи.- Київ “Освіта»,2016

Викладання англійської мови здійснюється за підручником, що входить до «Переліку програм підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах»:

Основний підручник: Карп’юк О.Д. Англійська мова: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво «Астон", 2015.

 

Контрольна робота: аудіювання

02. 05.19.

Контрольна робота:  говоріння

13.05.19.

Контрольна робота:  письмо

20.05.19.

Контрольна робота:  читання

27.05.19.

Кількість годин на тиждень - 2

Кількість годин на семестр - 36

Кількість тем    - 4

Кількість контрольних робіт 4


№ п/п

Дата

Скор дата

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві  компетенції

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

Тема: «Природа і навколишнє середовище»

29.

14/01

 

Wet, foggy, muddy, frosty, leaf, leaves, cool, warm, London, Paris

Past simple


Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння.

 

(Фокус: інтонація: наголос у словах;логічний наголос та мелодія у реченнях

 

Сприйняття на слух НЛО, впр 1 ст.98, впр .1 ст.100

Практика в читанні.В. 1,3 с. 98, впр.2 ст. 102

Введення і активізація ЛО в усному мовленні. Впр.4,5 ст.99

НЛО у словник.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток.

Цінує та бережливо ставиться до природи.

 

Здоровя і безпека

Висловлюється про важливість допомоги тваринам і збереження природи.

30.

17/01

 

Ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes.

Past simple

В. 1, с.103 В.4, с. 104

Практика в читанні. Впр.2 с.103

Активізація ЛО в усному мовленні.Впр.3 ст.104 . Впр. 3 с. 101

Активізація ЛО в писемному мовленні.

31.

21/01

 

 

 

Ступені порівняння прикметників

Практика в аудіюв. Впр1 ст.106

Читання тематичн. текстів. В.1, с. 106

В. 2 с. 107

Діалогічне мовлення. 

В.4, 5 с. 108

Виконання грамат. вправ. Впр.3, ст.107

32.

24/01

 

Earth, poles, ocean, desert, topicalforest, dry.

Ступені порівняння прикметників

В. 1, 3 с. 109

Читання темат. текстів. Впр.2,3 ст.109

Складання міні-діалогів.В.5 ст.111.

Виконання грамат. вправ. В.4, 6 с.111.

33.

28/01

 

Top(Arctic), North,bottom ,South, polar bear, seal, penguin,camel, land

Множина іменників, сполучник because

Практика в аудіюв.впр. 1 с. 112

Читання з повним розуміннямВ.1,2,3 с. 112-113

 

Діалогічне мовлення. Впр.4,5,6 ст114-115

Словниковий диктант

34.

31/01

 

Farmhouse, roof, garden, comfortable, dangerous.

Ступені порівняння прикметників, множина іменників.

Аудіювання з повним розуміннямВ. 1 с.116, в. 5 с. 118

Вибіркове читання. В. 1,2,3 с. . 116-117

Обговорення прочитаного

Впр.4,ст.117

35.

04/02

 

Tongue, shark, chameleon, insect, lizard, chimpanzee.

Ступені порівняння прикметників, сполучники but,or

 

Впр.1 ст.122

Пошукове читання. Впр.1.2 ст.122-125

Діалогічне мовлення. Впр.6 ст.121

Виконання лексико-граматичних вправ.впр.3,4.5 ст120-121.

36.

07/02

 

 

Питальні слова when, where, why, how.

 

 

Вибіркове читання. Впр.2,3 ст.122-124

Діалогічне мовлення. Впр.4,5,6, ст.124-125

Впр.3. ст.127

37.

11/02

 

Підсумковий урок з теми: «Природа і навколишнє середовище».

Тематичне оцінювання


№ п/п

Дата

Скор дата

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

Тема: Я, моя сімя, друзі(Місце проживання)

38.

14/02

 

Cooker, toilet, wardrobe, corner, between, in the middle of.

 


Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння.

 

(Фокус: інтонація: наголос у словах;логічний наголос та мелодія у реченнях

 

Сприйняття на слух НЛО.В. 1 с. 128

Практика в читанні.Впр. 1,2,3, с. 128-129

Введення і активізація ЛО в усному мовленні. Впр.4 с. 129

НЛО у словник. Впр. 5 с. 129

 

Громадянська відповідальність

Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Оцінює власні вчинки  та вчинки інших людей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоровя і безпека.

Розуміє необхідність дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження.

39.

18/02

 

Mirror,cupboard, upstairs, downstairs

Present simple

 

 

Практика в читанні. В. 1,2 с. 130-131

 

Складання міні-діалогів.В. 3,с. 131

 

НЛО у словник.

 

40.

21/02

 

 

 

Building, street, house, museum, city, town, bridge, underground

Present simple

Практика в аудіюванні. Впр. 1 с. 132

Читання тематичних текстів. Впр. 1, 2 с. 132

Впр. 1, с.134.

Монологічне мовлення. Впр.3, 4.,  с. 133

Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.3 ст.136

41.

25/02

 

Supermarket, theatre, market, cinema, circus, gallery

 

Аудіювання з повним розумінням змісту. Впр. 1.2 ст.137

Вибіркове читання.Впр1 с. 137, впр.2 с.134-135

Відповіді на запитання.Впр.. 3 с. 138

 

Словниковий диктант

Тема: Помешкання

42.

28/02

 

Between, behind office opposite, bank,

 

 

Сприйняття на слух ЛО. Впр.1,2 с.139

Практика в читанні.Впр. 1. 2 с. 139

Відповіді на запитання.Впр.3.4 с.140-141

 

НЛО у словник.

43.

04/03

 

Bakery, library, bus stop,police station

Займенники

 

 

Читання з повним розумінням.Впр.1 с.143,впр.3.с.144

Введення і активізація ЛО в усному мовленні.Впр.3b с.144, впр.4 с.145

Виконання граматичних вправ.Впр.4 с.144

44.

07/02

 

Go down the street cross the street, pass the shop,turn right, turn left.

 

 

 

Пошукове читання. Впр.1,2 с.146

Складання міні-діалогів.Впр 3 с.147,

Активізація ЛО в писемному мовленні.

45.

11/03

 

 

 

 

Аудіювання з повним розумінням змісту. Впр.4 с.148

Читання тематичних текстів.Впр.3 с.154-155

Обговорення тексту.Впр.4 с.151

Виконання граматичних вправ.Впр1,с.152

46

14/03

 

 

 

 

 

Вибіркове читання. Впр.3 с.153

Усні монологічні висловлювання з теми

 

47.

18/03

 

Підсумковий урок з тем: «Я, моя сімя, друзі (Місце проживання)». « Помешкання»

Тематичне оцінювання


№ п/п

Дата

Скор дата

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Інтегровані змістовні лінії

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіюван-ня

Читання

Говоріння

Письмо

Тема: Подорож

48.

21/03

 

By train, by plane, by boat, by car, by taxi, on foot

 


Вимова вивченихслів та виразів достатня для розуміння.

 

(Фокус: інтонація: наголосу словах;логічний наголос та мелодія у реченнях

 

Сприймання на слух НЛО. В. 1,  с. 156-157

Практика в читанні.В.. 2 с. 157

Введення і активізаціяЛО в усному мовленні. В. 4,5,  с. 158

ЛО у словник

Екологічна безпека та сталий розвиток.

Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі.

 

Здоров’я і безпека.

Обирає безпечний шлях пересування. Обирає оптимальний вид транспорту.

49.

01/04

 

Arrive, leave, platform, ticket, information desk, passenger, suitcase.

 

 

Читання з повним розуміннямВ.1, 2 с. 160

 

Активізація ЛО в усному мовленні.В.3, 4 с. 162

 

Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.5 с.162

50.

04/04

 

 

 

Luggage, ticket office, timetable, board, airport, sea port

Past simple

Практика в аудіюванні. В. 1, 2 с. 163

Читання тематичних текстів. В. 1,2 с. 163

В. 1 с. 166

Складання міні- діалогів. В. 3, 4 с. 165

 

51.

08/04

 

Tram, board, underground, journey, voyage, beforehand.

Past simple

 

Читання з повним розумінням.В. 5 с. 171

Діалогічне мовлення.В. 2, с. 166, В.4 с.168

Виконання граматичних вправ. В. 3 с. 170.

52.

11/04

 

 

 

Аудіювання з повним розумінням.В. 5 с. 171

Вибіркове читання.В. 6 с. 173

 

Відповіді на запитання.В. 6 с. 173

Словниковий диктант

53.

15/04

 

Tour, tourist, sight, royal sightseeing

Past simple

 

Пошукове читання. В. 1 с. 174-175

Складання міні-діалогів. В. 2, 3 с.176

Виконання граматичних вправ.

54.

18/04

 

 

 

 

 

Вибіркове читання. В.4,с.178

Діалогічне мовлення. В. 4 с. 178

Виконання граматичних вправ. В.3, с.179

55.

22/04

 

Підсумковий урок з теми: «Подорож».

Тематичне оцінювання

 


п/п

Дата

Скор дата

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Інтегровані змістовні лінії

 

Лексика

Граматика

Фонетика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

 

56.

25/04

 

 

 

Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння.

 

(Фокус: інтонація: наголосу словах;логічний наголос та мелодія у реченнях

 

Практика в аудіюванні. В. 1, с. 181

Практика в читанні. В.1.с.181,

Відповіді на запитання. В. 2 с. 182

 

 

57.

02/05

 

 

 

 

Контрольна робота: аудіювання

 

 

 

58.

 

06/05

 

 

 

 

 

Складання міні-діалогів.Монологічні  висловлювання.

В. 6 с. 90

59.

13/05

 

 

 

 

 

Контрольна робота: говоріння

 

 

60.

16/05

 

 

 

 

В. 5 с. 71

В. 4 с. 70

В. 5 с. 71

Виконання грамат вправ

 

61.

20/05

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота: письмо

 

62.

23/05

 

 

 

 

Пошукове читання. В.3.с.187

Діалогічне мовлення,.В. 3,4 с. 187 -188

 

 

63.

27/05

 

 

 

 

Контрольна робота: читання

 

 

 

64.

30/05

 

Аналіз контрольних робіт.  Гра- вікторина.

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
26 січня 2019
Переглядів
3348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку