ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заст.директора__________ Цілуйко К. С. Директор _________ Бисько І.В.
«_____» _________ 2019 «_____» __________ 2019
Календарнi плани
Англійська мова 4-А, Б, В
2018-2019 н. р. ІI семестр
Вчитель Вєтрова Н. І.
Розглянуто на засіданні МО
Керівник МО ________ Калашник Т.А. Протокол від 26.12. 2018р. № 3
Календарно-тематичний план виконано у відповідності до програми, рекомендованої МОН України:
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи.- Київ “Освіта»,2016
Викладання англійської мови здійснюється за підручником, що входить до «Переліку програм підручників та навчальних посібників, рекомендованих МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах»:
Основний підручник: Карп’юк О.Д. Англійська мова: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво «Астон", 2015.
Контрольна робота: аудіювання |
02. 05.19. |
Контрольна робота: говоріння |
13.05.19. |
Контрольна робота: письмо |
20.05.19. |
Контрольна робота: читання |
27.05.19. |
Кількість годин на тиждень - 2
Кількість годин на семестр - 36
Кількість тем - 4
Кількість контрольних робіт 4
№ п/п |
Дата |
Скор дата |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема: «Природа і навколишнє середовище» |
||||||||||
29. |
14/01 |
|
Wet, foggy, muddy, frosty, leaf, leaves, cool, warm, London, Paris |
Past simple |
(Фокус: інтонація: наголос у словах;логічний наголос та мелодія у реченнях
|
Сприйняття на слух НЛО, впр 1 ст.98, впр .1 ст.100 |
Практика в читанні.В. 1,3 с. 98, впр.2 ст. 102 |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. Впр.4,5 ст.99 |
НЛО у словник. |
Екологічна безпека та сталий розвиток. Цінує та бережливо ставиться до природи.
Здоров’я і безпека Висловлюється про важливість допомоги тваринам і збереження природи. |
30. |
17/01 |
|
Ski, skate, play snowballs, sledge, make a snowman, snowflakes. |
Past simple |
В. 1, с.103 В.4, с. 104 |
Практика в читанні. Впр.2 с.103 |
Активізація ЛО в усному мовленні.Впр.3 ст.104 . Впр. 3 с. 101 |
Активізація ЛО в писемному мовленні. |
||
31. |
21/01
|
|
|
Ступені порівняння прикметників |
Практика в аудіюв. Впр1 ст.106 |
Читання тематичн. текстів. В.1, с. 106 В. 2 с. 107 |
Діалогічне мовлення. В.4, 5 с. 108 |
Виконання грамат. вправ. Впр.3, ст.107 |
||
32. |
24/01 |
|
Earth, poles, ocean, desert, topicalforest, dry. |
Ступені порівняння прикметників |
В. 1, 3 с. 109 |
Читання темат. текстів. Впр.2,3 ст.109 |
Складання міні-діалогів.В.5 ст.111. |
Виконання грамат. вправ. В.4, 6 с.111. |
||
33. |
28/01 |
|
Top(Arctic), North,bottom ,South, polar bear, seal, penguin,camel, land |
Множина іменників, сполучник because |
Практика в аудіюв.впр. 1 с. 112 |
Читання з повним розуміннямВ.1,2,3 с. 112-113
|
Діалогічне мовлення. Впр.4,5,6 ст114-115 |
Словниковий диктант |
||
34. |
31/01 |
|
Farmhouse, roof, garden, comfortable, dangerous. |
Ступені порівняння прикметників, множина іменників. |
Аудіювання з повним розуміннямВ. 1 с.116, в. 5 с. 118 |
Вибіркове читання. В. 1,2,3 с. . 116-117 |
Обговорення прочитаного |
Впр.4,ст.117 |
||
35. |
04/02 |
|
Tongue, shark, chameleon, insect, lizard, chimpanzee. |
Ступені порівняння прикметників, сполучники but,or |
|
Впр.1 ст.122 |
Пошукове читання. Впр.1.2 ст.122-125 |
Діалогічне мовлення. Впр.6 ст.121 |
Виконання лексико-граматичних вправ.впр.3,4.5 ст120-121. |
|
36. |
07/02 |
|
|
Питальні слова when, where, why, how. |
|
|
Вибіркове читання. Впр.2,3 ст.122-124 |
Діалогічне мовлення. Впр.4,5,6, ст.124-125 |
Впр.3. ст.127 |
|
37. |
11/02 |
|
Підсумковий урок з теми: «Природа і навколишнє середовище». Тематичне оцінювання |
№ п/п |
Дата |
Скор дата |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема: Я, моя сім’я, друзі(Місце проживання) |
||||||||||
38. |
14/02 |
|
Cooker, toilet, wardrobe, corner, between, in the middle of. |
|
(Фокус: інтонація: наголос у словах;логічний наголос та мелодія у реченнях
|
Сприйняття на слух НЛО.В. 1 с. 128 |
Практика в читанні.Впр. 1,2,3, с. 128-129 |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні. Впр.4 с. 129 |
НЛО у словник. Впр. 5 с. 129
|
Громадянська відповідальність Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей.
Здоров’я і безпека. Розуміє необхідність дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження. |
39. |
18/02 |
|
Mirror,cupboard, upstairs, downstairs |
Present simple |
|
Практика в читанні. В. 1,2 с. 130-131
|
Складання міні-діалогів.В. 3,с. 131
|
НЛО у словник.
|
||
40. |
21/02
|
|
Building, street, house, museum, city, town, bridge, underground |
Present simple |
Практика в аудіюванні. Впр. 1 с. 132 |
Читання тематичних текстів. Впр. 1, 2 с. 132 Впр. 1, с.134. |
Монологічне мовлення. Впр.3, 4., с. 133 |
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.3 ст.136 |
||
41. |
25/02 |
|
Supermarket, theatre, market, cinema, circus, gallery |
|
Аудіювання з повним розумінням змісту. Впр. 1.2 ст.137 |
Вибіркове читання.Впр1 с. 137, впр.2 с.134-135 |
Відповіді на запитання.Впр.. 3 с. 138
|
Словниковий диктант |
||
Тема: Помешкання |
||||||||||
42. |
28/02 |
|
Between, behind office opposite, bank, |
|
|
Сприйняття на слух ЛО. Впр.1,2 с.139 |
Практика в читанні.Впр. 1. 2 с. 139 |
Відповіді на запитання.Впр.3.4 с.140-141
|
НЛО у словник. |
|
43. |
04/03 |
|
Bakery, library, bus stop,police station |
Займенники |
|
|
Читання з повним розумінням.Впр.1 с.143,впр.3.с.144 |
Введення і активізація ЛО в усному мовленні.Впр.3b с.144, впр.4 с.145 |
Виконання граматичних вправ.Впр.4 с.144 |
|
44. |
07/02 |
|
Go down the street cross the street, pass the shop,turn right, turn left. |
|
|
|
Пошукове читання. Впр.1,2 с.146 |
Складання міні-діалогів.Впр 3 с.147, |
Активізація ЛО в писемному мовленні. |
|
45. |
11/03 |
|
|
|
|
Аудіювання з повним розумінням змісту. Впр.4 с.148 |
Читання тематичних текстів.Впр.3 с.154-155 |
Обговорення тексту.Впр.4 с.151 |
Виконання граматичних вправ.Впр1,с.152 |
|
46 |
14/03 |
|
|
|
|
|
Вибіркове читання. Впр.3 с.153 |
Усні монологічні висловлювання з теми |
|
|
47. |
18/03 |
|
Підсумковий урок з тем: «Я, моя сім’я, друзі (Місце проживання)». « Помешкання» Тематичне оцінювання |
№ п/п |
Дата |
Скор дата |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
|||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудіюван-ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема: Подорож |
||||||||||
48. |
21/03 |
|
By train, by plane, by boat, by car, by taxi, on foot |
|
(Фокус: інтонація: наголосу словах;логічний наголос та мелодія у реченнях
|
Сприймання на слух НЛО. В. 1, с. 156-157 |
Практика в читанні.В.. 2 с. 157 |
Введення і активізаціяЛО в усному мовленні. В. 4,5, с. 158 |
ЛО у словник |
Екологічна безпека та сталий розвиток. Виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі.
Здоров’я і безпека. Обирає безпечний шлях пересування. Обирає оптимальний вид транспорту. |
49. |
01/04 |
|
Arrive, leave, platform, ticket, information desk, passenger, suitcase. |
|
|
Читання з повним розуміннямВ.1, 2 с. 160
|
Активізація ЛО в усному мовленні.В.3, 4 с. 162
|
Активізація ЛО в писемному мовленні. Впр.5 с.162 |
||
50. |
04/04
|
|
Luggage, ticket office, timetable, board, airport, sea port |
Past simple |
Практика в аудіюванні. В. 1, 2 с. 163 |
Читання тематичних текстів. В. 1,2 с. 163 В. 1 с. 166 |
Складання міні- діалогів. В. 3, 4 с. 165 |
|
||
51. |
08/04 |
|
Tram, board, underground, journey, voyage, beforehand. |
Past simple |
|
Читання з повним розумінням.В. 5 с. 171 |
Діалогічне мовлення.В. 2, с. 166, В.4 с.168 |
Виконання граматичних вправ. В. 3 с. 170. |
||
52. |
11/04 |
|
|
|
Аудіювання з повним розумінням.В. 5 с. 171 |
Вибіркове читання.В. 6 с. 173
|
Відповіді на запитання.В. 6 с. 173 |
Словниковий диктант |
||
53. |
15/04 |
|
Tour, tourist, sight, royal sightseeing |
Past simple |
|
Пошукове читання. В. 1 с. 174-175 |
Складання міні-діалогів. В. 2, 3 с.176 |
Виконання граматичних вправ. |
||
54. |
18/04 |
|
|
|
|
|
Вибіркове читання. В.4,с.178 |
Діалогічне мовлення. В. 4 с. 178 |
Виконання граматичних вправ. В.3, с.179 |
|
55. |
22/04 |
|
Підсумковий урок з теми: «Подорож». Тематичне оцінювання |
№ п/п |
Дата |
Скор дата |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Інтегровані змістовні лінії |
||||||
|
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||
|
|||||||||||
56. |
25/04 |
|
|
|
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння.
(Фокус: інтонація: наголосу словах;логічний наголос та мелодія у реченнях
|
Практика в аудіюванні. В. 1, с. 181 |
Практика в читанні. В.1.с.181, |
Відповіді на запитання. В. 2 с. 182 |
|
|
|
57. |
02/05
|
|
|
|
Контрольна робота: аудіювання |
|
|
|
|||
58. |
06/05 |
|
|
|
|
|
Складання міні-діалогів.Монологічні висловлювання. |
В. 6 с. 90 |
|||
59. |
13/05 |
|
|
|
|
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|
||
60. |
16/05 |
|
|
|
|
В. 5 с. 71 |
В. 4 с. 70 В. 5 с. 71 |
Виконання грамат вправ |
|
||
61. |
20/05 |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота: письмо |
|
||
62. |
23/05 |
|
|
|
|
Пошукове читання. В.3.с.187 |
Діалогічне мовлення,.В. 3,4 с. 187 -188 |
|
|
||
63. |
27/05 |
|
|
|
|
Контрольна робота: читання |
|
|
|
||
64. |
30/05 |
|
Аналіз контрольних робіт. Гра- вікторина. |
|
|||||||