Календарно - тематичне планування уроків
англійської мови в 5__ класі
за підручником А. Несвіт «English 5»
ІI семестр 20__ року Вчитель _______________________
|
Дата |
№ уроку
|
Тематика ситуативного спілкування |
Ключові компетенції та інтегровані змістові лінії
|
|
Лінгвістична компетенція |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
|||||||||||
|
Лексична, граматична, фонологічна
|
Сприймання на слух |
Усна взаємодія та усне продукування |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія та писемне продукування |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
Тема № 5. Nature and weather . Погода і природа |
|||||||||||||||
55 |
Погода
|
Соціальна: • уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою ІЗЛ: розглядає природу як цілісну систему |
|
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.98, ех. 5 р.100
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Описує погоду за вікном та на малюнкахЗапитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються теми |
pозуміє слова, фрази і прості речення, проілюстровані малюнками |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех.6 р. 101 |
||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
56 |
Пори року |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Описує погоду в різні пори року Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються теми |
розуміє короткі прості тексти на знайомі теми, що містять широковживану лексику
|
Пише низку простих фраз і речень |
Ех.6 р. 102 |
||||||||
|
|
57 |
Пори року в Великобританії |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою Компетентність в природничих науках та аналіз інформації |
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Надає інформацію про клімат та погоду Великобританії |
розуміє короткі прості тексти на знайомі теми, що містять широковживану лексику
|
Пише низку простих фраз і речень |
Ех.7 р. 105 |
|||||||||
|
|
58 |
Пори року і по- года в Україні |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою Компетентність в природничих науках та аналіз інформації |
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Розповідає про клімат та погоду в Україні та про її пори року та надає відповіді на прості запитання, що стосуються теми |
розуміє короткі прості тексти на знайомі теми, що містять широковживану лексику
|
Пише низку простих фраз і речень |
Ех.6 р. 107 |
|||||||||
|
|
|
59 |
Прогноз погоди
|
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою ІЗЛ: розглядає природу як цілісну систему |
Modal Verb Should повинен, треба, рекомендую |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються погоди |
розуміє короткі прості тексти на знайомі теми, що містять широковживану лексику
|
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 6 р. 110 |
||||||||
|
|
|
60 |
Опис погоди |
Екологічна грамотність: • розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем, текстів, комунікативних ситуацій, аудіоматеріалів |
Майбутній час will структура going to do smth
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Описую погоду за вікном та на малюнках |
розуміє короткі прості тексти на знайомі теми, що містять широковживану лексику |
Пише короткі твори за темою |
Ех.6 р. 113 |
||||||||
|
|
|
61 |
Веселка. Грім. Блискавка |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою ІЗЛ: розглядає природу як цілісну систему |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.113 |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються теми |
розуміє короткі прості тексти на знайомі теми, що містять широковживану лексику
|
Пише короткі твори за темою |
Ех.6 р. 115 |
||||||||
|
|
|
62 |
Розвиток граматичних навичок |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети |
Grammar Revision |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає інформацію по темі |
розуміє короткі прості тексти на знайомі теми, що містять широковживану лексику
|
Пише короткі твори за темою |
Ех 5 р. 117
|
||||||||
|
|
63 |
Урок домашнього читання |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
Grammar Revision
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає інформацію по темі |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти
|
Пише короткі твори за темою |
Ех 7,8 р .120
|
|||||||||
|
|
64 |
Узагальнення теми ТЕМАТИЧНА |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
|
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає інформацію
|
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою Виконує граматичні вправи |
повторити лексичний матеріал теми р.121 читати |
|||||||||
|
Тема №6. Around Great Britain and Ukraine. Навколо Великобританії та України |
||||||||||||||||||
|
|
65 |
Великобританія |
Громадянська відповідальність: розуміє цінності культурного розмаїття
|
Ступені порівняння прикметника |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються теми |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех.6 р. 124
|
|||||||||
|
|
66 |
Англія |
Громадянська відповідальність: розуміє цінності культурного розмаїття |
Артикль з географічними назвами Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.7 p.125
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає інформацію |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ex.8 p. 125 |
|||||||||
|
|
67 |
Цікаві місця Великобританії |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: • уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження
|
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.3 p.127 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання, що стосуються теми |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ex. 5 p. 128 |
|||||||||
|
|
68 |
Національний парк Великобри- танії |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: • уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає інформацію про Великобританію та її визначні місця |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех 7 р .128
|
|||||||||
|
|
69 |
Україна – наша Батьківщина |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
Артикль з географічними назвами |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ex.6 р. 130 |
|||||||||
|
|
70 |
Цікаві місця України. |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Коротко представляє цікаві факти про Україну |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех 7,8 р .120
|
|||||||||
|
|
71 |
Національні символи України |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 6 р .132
|
|||||||||
|
|
72 |
Національні символи |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Подає інформацію про державні символи |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 2 р.133 переказ |
|||||||||
|
|
73 |
Географічне положення України |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех 7 р .134
|
|||||||||
|
|
74 |
Подорож Україною. |
Ініціативність та підприємливість: • уміння ініціювати усну, взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної проблеми |
Артикль з географічними назвами
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Розповідає про Україну |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех 7, 8 р. 120
|
|||||||||
|
|
75 |
Розвиток грам. навичок |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитанн |
Описує смаки та уподобання у вигляді короткого зв’язного висловлювання |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 4,6 р. 136
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
76 |
Урок дом. читання |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети |
Grammar Revision |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 5 р. 138
|
||||||||
|
|
|
77 |
Узагальнення теми ТЕМАТИЧНА |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Grammar Revision
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитанн |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
повторити лексичний матеріал теми р.139 читати |
||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
Тема №7. The place where I live. Місце, де я живу. |
|
|||||||||||||||
|
|
78 |
Моє рідне місто |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Конструкції there is / there are Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.140 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про своє рідне місто |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
Ех. 7 р. 142 (знайти матеріал про своє місто, цікаві фотографії протягом 2тижнів)
|
|||||||||
|
|
79 |
Міста і села України |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.143 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
Ех. 7 р. 144
|
|||||||||
|
|
80 |
Міські площі |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє в загальних рисах зміст короткої, простої розмови, якщо мовлення дуже чітке і повільне |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 6 р. 147
|
|||||||||
|
|
81 |
Обласні центри України. Столиця ковалів |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень чи короткий текст |
Ех. 6 р. 149
|
|||||||||
|
|
82 |
Парки |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.5 p.151 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитанн |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
Ех. 6, 7 р. 151-152
|
|||||||||
|
|
83 |
Відпочинок в Україні |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про види відпочинку та дозвілля в Україні |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 5 р. 153-154
|
|||||||||
|
|
84 |
Відвідування музею |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Вимова лексичних одиниць за темоюSB: ех.1 p.156 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 2 р. 156
|
|||||||||
|
|
85 |
Розвиток грам. навичок |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Grammar Revision |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 6 р. 160 приготувати презентацію про своє місто
|
|||||||||
|
|
86 |
Презентація роботи «Моє рідне місто»
|
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Конструкції there is / there are Вимова лексичних одиниць за темою |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Розповідає про своє рідне місто |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
Повторити лексику теми |
|||||||||
|
|
87 |
Урок читання |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети
|
Grammar Revision
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 5, 6 р.162-163
|
|||||||||
|
|
88 |
Узагальнення теми ТЕМАТИЧНА |
Уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитанн |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
р.164-165 читати та повторити лексичний матеріал теми
|
|||||||||
|
|
89 |
Тема №8. Holidays and tradition. Свята і традиції |
||||||||||||||||
Улюблене свято |
Уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження |
Кількісні та порядкові числівники Назви свят |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання, розповідає про своє улюблене свято |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 5р. 168 |
||||||||||||
|
|
90 |
Українські традиції |
Обізнаність та самовираження у сфері культури: • уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження |
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання. Коротко подає інформацію про українські традиції |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 7 р. 171 |
|||||||||
|
|
91 |
Різдво в Великобританії |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Прийменники місця |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 8 р. 171 |
|||||||||
|
|
92 |
Свята в Британії |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитання про свята в Великобританії |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 6 р. 174 |
|||||||||
|
|
93 |
Свята в Британії |
Обізнаність і самовираження у сфері культури та порівняння свят і традицій в різних країнах |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.1 p.174 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 8р. 176 |
|||||||||
|
|
94 |
Виготовлення листівок. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Зробити листівку |
|||||||||
|
|
95 |
Різдво в Україні |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти про свята в Україні |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 6 р. 178 |
|||||||||
|
|
96 |
Розвиток грам. навичок |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Grammar Revision |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Розуміє прості короткі тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 5 р. 180 |
|||||||||
|
|
97 |
Урок дом. читання |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Grammar Revision
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 5, 6 р. 182
|
|||||||||
|
|
98 |
Узагальнення теми ТЕМАТИЧНА |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитанн |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
повторити лексичний матеріал теми р.183 читати |
|||||||||
|
|
|
Тема №9. Shool life. Шкільне життя |
||||||||||||||||
|
|
99 |
Школа. |
|
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання. Описує своє шкільне приладдя |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 5 р. 186 |
|||||||||
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Загальні та спеціальні запитання. Предмети шкільного вжиткуSB р.184 |
||||||||||||||||||
|
|
100 |
Шкільне приладдя |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Загальні та спеціальні запитання. Предмети шкільного вжитку SB р.184 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання. Описує своє шкільне приладдя |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 6 р. 186 |
|||||||||
|
|
101 |
Шкільні предмети |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння потреби працювати разом |
Назви уроків Review : Present Indefinite, Present Continuous and Present Perfect Tenses |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 7 р. 188 |
|||||||||
|
|
102 |
Шкільні предмети |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: p.190,191 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Надає інформацію про свій розклад уоків та шкільне життя |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти про шкільне життя |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 5 р. 191 |
|||||||||
|
|
103 |
Розпорядок дня у школі |
Здоров’я та безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.6 p.194 Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 5 р. 195 |
|||||||||
|
|
104 |
Мій день в школі |
Здоров’я та безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.6 p.194 Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 7 р. 195 |
|||||||||
|
|
105 |
Улюблені шкільні предмети |
Уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Вимова лексичних одиниць за темою SB: ех.5 p.197 |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовленням |
Запитує та надає відповіді на прості запитання про улюблені предмети |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише низку простих фраз і речень |
Ех. 6 р. 197 |
|||||||||
|
|
106 |
Навчання в Великобританії |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти прро навчання у Великобританії |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 8 р. 200 |
|||||||||
|
|
107 |
Школи в Великобританії |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти прро навчання у Великобританії |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 5 р. 201 |
|||||||||
|
|
108 |
Розвиток грам. навичок |
Громадянська відповідальність: розуміє цінності культурного розмаїття |
Grammar Revision |
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитанн |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 6 р. 201 |
|||||||||
|
|
109 |
Урок дом. читання |
Громадянська відповідальність: розуміє цінності культурного розмаїття та необхідності жити разо |
Grammar Revision
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
Ех. 5, 6 р. 204 |
|||||||||
|
|
110 |
Поговоримо про школи майбутнього.
|
Уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Вимова лексичних одиниць за темою Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Надає коротку інформацію про те як уявляє школу в майбутньому. Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі висловлювання на постовлену тему |
Написати 5-10 речень про зміни, які б ви зап-ровадили в сучасній школі |
|||||||||
|
|
111 |
Узагальнення теми ТЕМАТИЧНА |
Уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Запитує та надає відповіді на прості запитанн |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише короткі твори за темою |
р. 205 читати та повторити лексику теми |
|||||||||
|
|
112 |
Контроль аудіювання |
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
|
|
|
підготуватись до контролю читання |
||||||||||
|
|
113 |
Контроль читання |
|
|
|
Читає та розуміє прості короткі тексти |
|
повторити ЛГМ |
||||||||||
|
|
114 |
Контроль письма |
|
|
|
|
Пише прості зв’язні тексти |
підготуватись до контролю говоріння |
||||||||||
|
|
115 |
Контроль говоріння |
|
|
Спілкується на знані теми, запитує та надає відповіді на запитання |
|
|
повторити ЛГМ |
||||||||||
|
|
116 |
Аналіз контрольних робіт
|
|
Grammar RevisionVocabulary Revision
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується на знані теми, запитує та надає відповіді на запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти про шкільне життя |
Пише короткі твори за темою |
скласти кросворд |
|||||||||
|
|
117 |
Закріплення лексико-граматичних навичок |
|
Grammar Revision
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується на знані теми, запитує та надає відповіді на запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти про шкільне життя |
Пише короткі твори за темою |
мої плани на канікули |
|||||||||
|
|
118 |
Відпочинок влітку. |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Здоров’я та безпека: впорядковує власний відпочинок з дотриманням здорового способу життя |
|
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
скласти запитання
|
|||||||||
|
|
119 |
Мої плани на канікули |
Уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Здоров’я та безпека: впорядковує власний відпочинок з дотриманням здорового способу життя |
|
Спілкується, виконуючи прості звичні завдання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти |
Пише прості зв’язні тексти |
скласти запитання
|
|||||||||
|
|
120 |
Повторення лексико-граматичних структур |
Уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку
|
Grammar RevisionVocabulary Revision
|
Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення |
Спілкується на знані теми, запитує та надає відповіді на запитання |
Читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти про шкільне життя |
Пише короткі твори за темою |
скласти діалог |
|||||||||
|
|
121 122 |
Урок узагальнення (Підсумковий урок) |
повторення |
повторення |
|
|
|
повторити ЛГМ |
||||||||||
|
|||||||||||||||||||