КТП розраховано на вивчення англійської 5 годин/тиждень,здебільшого в класах з поглибленим вивченням мови
Календарно-тематичне планування: FOCUS 1 (Семестр 1)
Модуль 6: Sport and health Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля і спорт
Ключові компетентності: Уміння вчитися упродовж життя визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання; Екологічна грамотність і здорове життя пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. Інформаційно- цифрова компетентність вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
|||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.72 |
Мій улюблений вид спорту |
Наводити приклади улюблених відів спорту та їх особливості. |
Види спорту; дієслова з теми «спорт» |
|
Аудіювання: заповнення пропусків |
Говоріння: Спорт у житті підлітків |
«Здоров’я і безпека»
«Громадянська відповідальність» Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.
«Здоров’я і безпека» уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини;
усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.
|
ст. 68 |
|||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.73 Word store Ст.13 |
Спорт та здоров’я |
Розповідати про здоровий спосіб життя та свої правила. |
Відпрацювання колокацій з теми «Спорт та здоровий спосіб життя» |
|
Аудіювання: заповнення пропусків |
Говоріння: Спорт та здоровий спосіб життя |
ст. 69 Word store Ст.13 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.74 |
Відчайдушні мандрівники |
Описуівти події у минулому. Вміти знаходити загальну інформацію у тексті. |
|
Past Simple affirmative; Вимова закінчень дієслів у минулому часі /t/, /d/, /id/ |
Читання: загальне розуміння інформації |
|
ст. 70 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.74 +Grammar Focus (pp.116) + Grammar video (Teacher’s Multi-ROM) |
Що відбулося у минулому році |
Відрізняти та формувати речення що описують минуле у різних контекстах. |
|
Відпрацювання Past Simple: у різних контекстах |
Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача |
|
Grammar Focus p.116 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.75 |
Активний спосіб життя |
Розуміти та сприймати на слух деталі у розмовах та діалогах на тему спорт та спортівні досягнення. |
|
Вимова звуків, що передаються літерою а /ɔː/, / æ/, / eɪ/, / ɑː/ |
Аудіювання: множинний вибір |
Говоріння/письмо: Я і спорт
Словниковий диктант |
ст. 71 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.76-77 |
Відомі спортсмени та їх досягнення |
Вміти знаходити детальну фніормацію при зоровому сприйманні у текстах про відомих спортсменів. |
Спортивні травми |
|
Читання: загальне та детальне розуміння інформації |
|
ст. 72-73 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.76-77 |
Мій улюблений спортсмен |
Ставити та відповідати у парах на питання про сорт у твому житті. |
Люди у спорті |
|
Читання: відповіді на питання |
Говоріння: Професійний спорт – за та проти. |
ст. 72-73 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.78 |
Олімпійські ігри: минуле та сучасність |
Розпитувати та розповідати проісторію Олімпійських Ігор |
|
Past simple (questions and negatives) |
Аудіювання:: знаходження відповідності |
Письмо/говоріння: запитання та відповіді про минулі спортивні події |
ст. 74 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.78 +Grammar Focus (pp.116) + Grammar video (Teacher’s Multi-ROM) |
Що ти знаєш про Олімпійські ігри? |
Розуміти особливості побудови речень різних типів у минулому по темі спорт та спортивні події. |
|
Відпрацювання Past simple (questions and negatives) у різних контекстах |
Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача |
В |
Grammar Focus (pp.116)
|
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.79 |
Прислухайся до моєї поради. |
Вміти питати поради та давати рекомендаціїї поради щодо здорового способу життя. |
Функційні фрази для прохання про/надання порад про здоровий спосіб життя |
|
Аудіювання/читання: розуміння загальної/детальної інформації |
Говоріння: рольова гра (поради) |
ст. 75 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.79 Project + Presentation |
Ми – за здоровий спосіб життя |
Скласти план проектноїх роботи для своєї команди. Презентувати проект. |
Активізація лексичного матеріалу з теми «Здоровий спосіб життя » |
|
Тренування аудіювання |
Говоріння/письмо: робота над проектом |
Завершення проекту/під-готовка до його презентації |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.80-81 |
Моя участь у Лондонському марафоні |
Розуміти модель.структуру твору-опису події. |
|
|
Читання: відповіді на питання |
Письмо: аналіз моделі/ структури написання опису події |
ст. 76 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.80-81 |
Незабутня спортивна подія |
Знаходити основну інйорміцію при читанні статті-опису. Складати план опису. |
Функційні фрази для написання опису події
|
|
Читання: розуміння детальної інформації, відповіді на запитання |
Письмо: написання опису спортивної події |
ст. 76 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.82 |
Пригадаймо вивчене! Focus Review 6 |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 6)
|
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 6)
|
Зв’язний диктант |
|
ст. 77 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Ст.83 |
Пригадаймо вивчене! Focus Review 6 |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
|
Вдосконалення навичок читання (заповнення пропусків) Вдосконалення навичок аудіювання заповнення пропусків) |
Говоріння: рольова гра (Дружні поради); Вдосконалення навичок письма: опис спортивної події |
ст. 77 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: word store Ст. 12 |
Давай повторимо слова! |
Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату. |
Активізація лексичного матеріалу (Unit 6) (слова, колокації)
|
|
Робота з вправами на множинний вибір, заповнення пропусків; аналіз/обґрунтування обраного варіанту відповіді |
|
word store ст. 12 |
||||||||||||||||
|
Unit 6 WB: Ст. 78-79
|
Перевіримо свої знання! |
Застосовувати різні стратегії для виконання вправ екзаменаційного формату (matching, gap fill, sentence reconstruction, multiple choice)
|
Виконання вправ екзаменаційного формату (matching, gap fill, sentence reconstruction, word-formation, multiple choice). Аналіз та відпрацювання екзаменаційних стратегій. |
ст. 78 |
|||||||||||||||||||
|
Unit 6: Teacher’s Multi-ROM
|
Cпорт в моєму житті. |
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
Photocopiables |
|
|
|
Ст. 79 в.1,2 |
||||||||||||||||
|
Unit 6: Teacher’s Multi-ROM
|
Спорт і здоров’я |
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
Photocopiables |
|
Самостійна робота (розділ 6) |
|
Ст.79, в.3,4 |
||||||||||||||||
|
Unit 6
|
Будь спортивним! |
Практичне використання мови |
Тest |
|
|
Тренування говоріння |
|
Повторити вивчений матеріал теми |
|||||||||||||||
Модуль 7: Travel Тематика ситуативного спілкування: Подорож Ключові компетентності
простір;оцінювати власні навчальні досягнення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
|||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.84 |
Моя ідеальна відпустка |
Вміти аизначати основну інформвцію у тексті. Розповідати про різні види транспорту |
Види відпочинку. Види транспорту. |
|
Читання: розуміння загальної інформації |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток» Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні.
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.
«Громадянська відповідальність» Планує траєкторію власного життя.
|
ст. 80-81 |
|||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.85 Word store Ст.15 |
Куди поїдемо влітку? |
Планувати поїздку на відачинок.Обговорювати плани на літо. |
Відпрацювання колокацій з теми «Відпочинок» |
|
|
Говоріння: обговорення в парах (переваги та недоліки різних видів відпочинку) |
ст. 80-81 |
||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.86 |
Приємні спогади |
Ділитися та розповідати про власний досвід свої спогади. |
|
Present Perfect with ever/never |
Аудіювання,читання: розуміння детальної інформації |
Говоріння: діалог про життєвий досвід |
ст. 82 |
||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.86 +Grammar Focus (pp.117) + Grammar video (Teacher’s Multi-ROM) |
Важливі події мого життя |
Розуміти на слух спеціальну інформацію, опимувати важливі події свогожиття. |
|
Відпрацювання Present Perfect у різних контекстах |
Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача |
Словниковий диктант |
Grammar Focus p.117
|
||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.87 |
Похід до турагенства |
Вміти замовити та купити квитки для подорожі, провести розмову у турагенції |
Подорож/ купівля квитків |
Відпрацювання вимови звуків /ʊə/, /ɒ/, /ʌ/, /ɔː/ |
Аудіювання: множинний вибір |
|
ст. 83 |
||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.88-89 |
Благодійність заради майбутнього |
Пошук та аналіз детальної інформації у статті про бдагодійність |
Суспільство |
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
|
ст. 84-85 |
||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.88-89 |
Я і суспільство |
Діскутувати про роль себе у сучасному суспільстві |
Колокації з теми «Я і суспільство» |
|
|
Говоріння: Дискусія |
ст. 84-85 |
||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.90 |
Людина, що об’їздила весь світ |
Письмово розпитувати про подорожі.вмтановлення відповідності у ззоровому сприйманні. |
|
Present Perfect with just/already/yet |
Читання: знаходження відповідності |
Письмо: питання та речення |
ст. 86 |
||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.90 +Grammar Focus (pp.117) + Grammar video (Teacher’s Multi-ROM) |
Події з мого життя |
Практичне використовувати мову та описувати події звласного життя |
|
Відпрацювання Present Perfect with just/already/yet у різних контекстах |
Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача |
|
Grammar Focus p.117
|
||||||||||||||||
ст. 87
|
||||||||||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.91 |
Як пройти до музею? |
Вміти показувати напрямок руху |
Функційні фрази з теми «Надання вказівок щодо напрямку руху» |
|
Аудіювання: розуміння загальної та детальної інформації |
Говоріння: діалог |
|||||||||||||||||
|
Unit 7: Ст.91 Project + Presentation
|
Квест з пригодами
|
Складати карти маршрута |
Активізація лексичного матеріалу з теми «Напрямок руху – питання та вказівки » |
|
Тренування аудіювання |
Говоріння/письмо: робота над проектом: A map and a quest (створення карти, говоріння) |
|||||||||||||||||
ст. 87
|
||||||||||||||||||||||||
52. |
Unit 7: Ст.92-93 |
Загублений годинник |
Складати модель офіційного листа-запита |
|
|
Читання: відповіді на питання |
Письмо: аналіз моделі/ структури написання офіційного листа-запиту |
ст. 88 |
||||||||||||||||
53. |
Unit 7: Ст.92-93 |
Випадок у ресторані |
Вміти писати офіційний лист-запит |
Функційні фрази для написання офіційного листа-запиту |
|
Читання: розуміння детальної інформації, відповіді на запитання |
Письмо: написання офіційного листа-запиту |
ст. 88 |
||||||||||||||||
54. |
Unit 7: Ст.94 |
Пригадаймо вивчене! Focus Review 7 |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 7)
|
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 7)
|
|
Зв’язний диктант |
ст. 89 |
||||||||||||||||
55. |
Unit 7: Ст.95 |
Подорожуємо Україною. Focus Review 7 |
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
|
Вдосконалення навичок читання (множинний вибір) Вдосконалення навичок аудіювання (множинний вибір) |
Говоріння: рольова гра (Напрямок руху); Вдосконалення навичок письма: офіційний лист-запит |
ст. 89 |
||||||||||||||||
56. |
Unit 7: word store Ст. 14
|
Подорожі світом. |
Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату. |
Активізація лексичного матеріалу (Unit 7) (слова, колокації)
|
|
Робота з вправами на множинний вибір, заповнення пропусків; аналіз/обґрунтування обраного варіанту відповіді. |
|
word store ст. 14
|
||||||||||||||||
57.
|
Unit 7 WB: Ст. 90-91 |
Перевіримо свої знання! |
Застосовувати різні стратегії для виконання вправ екзаменаційного формату (matching, gap fill, sentence reconstruction, multiple choice) |
Виконання вправ екзаменаційного формату (matching, gap fill, sentence reconstruction, word-formation, multiple choice). Аналіз та відпрацювання екзаменаційних стратегій.
|
ст. 90-91 |
|||||||||||||||||||
58. |
Unit 7: Teacher’s Multi-ROM
|
Подорож мрії. |
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
Photocopiables |
|
|
|
Unit 7: Teacher’s Multi-ROM
|
||||||||||||||||
59. |
Unit 7: Teacher’s Multi-ROM
|
Пізнаємо світ |
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови
|
Photocopiables |
|
|
Самостійна робота |
Unit 7: Teacher’s Multi-ROM |
||||||||||||||||
60. |
Unit 7 Teacher’s Multi-ROM
|
Моя найкраща подорож |
Практичне використання мови. |
Test
|
|
|
Тренування говоріння |
|
|
|||||||||||||||
Модуль 8: Nature Тематика ситуативного спілкування: Природні явища та навколишнє середовищe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
|||||||||||||||
61. |
Unit 8: Ст.96 |
Дива світу природи |
Розуміти загалну інформацію у статті про дива світу. |
Флора та фауна, географічні об’єкти |
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.
Розглядає природу як цілісну систему.
«Здоров’я і безпека» Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
Робить повідомлення про складні погодні умови.
|
ст. 92-93 |
|||||||||||||||
62. |
Unit 8: Ст.97 Word store Ст.17 |
Збереження навколишнього середовища |
Вміти обговорювати причини та насоідки забруднення природи. |
Колокації з теми «Навколишнє середовище, природа» |
|
|
Говоріння: обговорення в парах (Причини та наслідки забруднення навколишнього середовища) |
ст. 92-93 |
||||||||||||||||
63. |
Unit 8: Ст.98
|
Яким ти уявляєш своє майбутнє? |
Планувати своє майбутнє |
|
Форми майбутнього часу з will |
Читання: розуміння загальної інформації |
Говоріння: мої плани на майбутнє |
ст. 94 |
||||||||||||||||
64. |
Unit 8: Ст.98 +Grammar Focus (pp.118-119) + Grammar video (Teacher’s Multi-ROM) |
Прогноз на майбутнє |
Розуміти основну т адетальну інформацію про зміни у природі та кліматі у майбутньому. |
|
Відпрацювання форми майбутнього часу з will різних контекстах |
Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача |
|
Grammar Focus pp.118-119
|
||||||||||||||||
65. |
Unit 8: Ст.99 |
Прогноз погоди на завтра |
Скласти прогноз погоди на завтра, презунтувати однокласникам свій прогноз. |
Погода |
Відпрацювання інтонації у реченнях. |
Аудіювання: встановлення відповідності |
Словниковий диктант |
ст. 95 |
||||||||||||||||
66. |
Unit 8: Ст.100-101 |
Найкращі заповідники світу. |
Вміти шукати загальну та детальну інформацію у текстах про заповідники. |
Тваринний світ, природа |
|
Читання: розуміння загальної та детальної інформації (короткі тексти)
|
|
ст. 96-97 |
||||||||||||||||
67. |
Unit 8: Ст.100-101 |
Заповідники в Україні |
Описувати письмово заповідники Украхни |
Словотвір (іменники, прикметники по темі «Тваринний світ, природа») |
|
Тренування аудіювання |
Письмо: опис національного заповідника |
ст. 96-97 |
||||||||||||||||
68. |
Unit 8: Ст.102 |
Мої плани на літо. |
Розповісти про майбуні плани свої на літо. |
|
Структура be going to |
Аудіювання: розуміння детальної інформації |
Говоріння: мої плани на найближче майбутнє |
ст. 98 |
||||||||||||||||
69. |
Unit 8: Ст.102 +Grammar Focus (pp.118-119) + Grammar video (Teacher’s Multi-ROM) |
Що ти будеш робити після школи? |
Розповідати що будеш робити після школи. |
|
Відпрацювання структури be going to у різних контекстах |
Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача |
|
Grammar Focus pp.118-119
|
||||||||||||||||
70. |
Unit 8: Ст.103 |
Година Землі – привід задуматися про майбутнє. |
Вміти висловлювати згоди чи непогодження у діскусіїї, бесіді |
Функційні фрази для висловлення згоди та непогодження. |
|
Аудіювання: заповнення пропусків. |
Говоріння: дискусія (За чи проти)
|
ст. 99 |
||||||||||||||||
71. |
Unit 8: Ст.103 Project + Presentation
|
Проектна робота – «Година Землі»
|
Вміти створити проект про неособливості захисту природи на середовища. |
Охорона навколишнього середовища |
|
Самостійна робота |
Говоріння/письмо: робота над проектом: Забруднення довкілля: наслідки та шляхи їх подолання |
ст. 99 |
||||||||||||||||
72
|
Скоро канікули. Контроль говоріння Написати листівку |
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
|||||||||||||||
73
|
Різдво в Британії. Контроль письма Вивчити пісню |
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
|||||||||||||||
74
|
Новий рік. Контроль аудіювання Вивчити вірш |
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
|||||||||||||||
75
|
Різдво в Україні. Контроль читання Повторити вивчене |
|||||||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування до НМК FOCUS 1 (Pearson)
Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал-Книга PHOTOCOPIABLE