Календарно-тематичне планування до НМК Focus 1 (Units 6-8) 5 годин/тиждень 75 годин

Про матеріал

КТП розраховано на вивчення англійської 5 годин/тиждень,здебільшого в класах з поглибленим вивченням мови

Перегляд файлу

 


Календарно-тематичне планування: FOCUS 1 (Семестр 1)

 

Модуль 6: Sport and health 

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля і спорт

 

Ключові компетентності:

Уміння вчитися упродовж життя

визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови;

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання;

Екологічна грамотність і здорове життя

       пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

Інформаційно- цифрова компетентність

вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.

  1.  

 

 

Unit 6:

Ст.72

Мій улюблений вид спорту

Наводити приклади улюблених відів спорту та їх особливості.

Види спорту; дієслова з теми «спорт»

 

Аудіювання: заповнення пропусків

Говоріння: Спорт у житті підлітків

«Здоров’я і безпека»

 

 «Громадянська відповідальність»

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

«Здоров’я і безпека»

уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини;

 

усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

 

 

 

 

 

 

 

ст. 68

  1.  

Unit 6:

Ст.73

Word store

Ст.13

Спорт та здоров’я

Розповідати про здоровий спосіб життя та свої правила.

Відпрацювання колокацій з теми «Спорт та здоровий спосіб життя»

 

Аудіювання: заповнення пропусків

Говоріння: Спорт та здоровий спосіб життя

ст. 69

Word store

Ст.13

  1.  

Unit 6:

Ст.74

Відчайдушні мандрівники

Описуівти події у минулому. Вміти знаходити загальну інформацію у тексті.

 

Past Simple affirmative;

Вимова закінчень дієслів у минулому часі /t/, /d/, /id/

Читання: загальне розуміння інформації

 

ст. 70

  1.  

Unit 6:

Ст.74

+Grammar Focus (pp.116)

+ Grammar video

(Teacher’s Multi-ROM)

Що відбулося у минулому році

Відрізняти та формувати речення що описують минуле у різних контекстах.

 

Відпрацювання Past Simple: у різних контекстах

Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача

 

Grammar Focus p.116

  1.  

Unit 6:

Ст.75

Активний спосіб життя

Розуміти та сприймати на слух деталі у розмовах та  діалогах на тему спорт та спортівні досягнення.

 

Вимова звуків, що передаються літерою а /ɔː/, / æ/, / eɪ/, / ɑː/

Аудіювання: множинний вибір

Говоріння/письмо: Я і спорт

 

Словниковий диктант

ст. 71

  1.  

Unit 6:

Ст.76-77

Відомі спортсмени та їх досягнення

Вміти знаходити детальну фніормацію при зоровому сприйманні  у текстах про відомих спортсменів.

Спортивні травми

 

Читання: загальне та детальне розуміння інформації

 

ст. 72-73

  1.  

Unit 6:

Ст.76-77

Мій улюблений спортсмен

Ставити та відповідати у парах на питання про сорт у твому житті.

Люди у спорті

 

Читання: відповіді на питання

Говоріння: Професійний спорт – за та проти.

ст. 72-73

  1.  

Unit 6:

Ст.78

Олімпійські ігри: минуле та сучасність

Розпитувати та розповідати проісторію Олімпійських Ігор

 

Past simple (questions and negatives)

Аудіювання:: знаходження відповідності

Письмо/говоріння: запитання та відповіді про минулі спортивні події

ст. 74

  1.  

Unit 6:

Ст.78

+Grammar Focus (pp.116)

+ Grammar video

(Teacher’s Multi-ROM)

Що ти знаєш про Олімпійські ігри?

Розуміти особливості побудови речень різних типів у минулому по темі спорт та спортивні події.

 

Відпрацювання Past simple (questions and negatives) у різних контекстах

Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача

В

Grammar Focus (pp.116)

 

  1.  

Unit 6:

Ст.79

Прислухайся до моєї поради.

Вміти питати поради та давати рекомендаціїї поради щодо здорового способу життя.

Функційні фрази для прохання про/надання порад про здоровий спосіб життя

 

Аудіювання/читання: розуміння загальної/детальної інформації

Говоріння: рольова гра (поради)

ст. 75

  1.  

Unit 6:

Ст.79

Project + Presentation

Ми – за здоровий спосіб життя

Скласти план проектноїх роботи для своєї команди. Презентувати проект.

Активізація лексичного матеріалу з теми «Здоровий спосіб життя »

 

 

Тренування аудіювання

 

Говоріння/письмо:

робота над проектом

Завершення проекту/під-готовка до його презентації

  1.  

Unit 6:

Ст.80-81

Моя участь у Лондонському марафоні

Розуміти модель.структуру твору-опису події.

 

 

 

 

 

Читання: відповіді на питання

Письмо: аналіз моделі/ структури написання опису події

ст. 76

  1.  

Unit 6:

Ст.80-81

Незабутня спортивна подія

Знаходити основну інйорміцію при  читанні статті-опису. Складати план опису.

Функційні фрази для написання опису події

 

 

Читання: розуміння детальної інформації, відповіді на запитання

Письмо: написання опису спортивної події

ст. 76

  1.  

Unit 6:

Ст.82

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 6

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 6)

 

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 6)

 

Зв’язний диктант

 

ст. 77

  1.  

Unit 6:

Ст.83

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 6

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

 

 

Вдосконалення навичок читання (заповнення пропусків) Вдосконалення навичок аудіювання заповнення пропусків)

Говоріння: рольова гра (Дружні поради);

Вдосконалення навичок письма: опис спортивної події

ст. 77

  1.  

Unit 6:

word store

Ст. 12

Давай повторимо слова!

Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату.

Активізація лексичного матеріалу (Unit 6)

(слова, колокації)

 

 

Робота з вправами на множинний вибір, заповнення пропусків; аналіз/обґрунтування обраного варіанту відповіді

 

word store

ст. 12

  1.  

Unit 6 WB:

Ст. 78-79

 

Перевіримо свої знання!

Застосовувати різні стратегії для виконання вправ екзаменаційного формату  (matching, gap fill, sentence reconstruction, multiple choice)

 

Виконання вправ екзаменаційного формату (matching, gap fill, sentence reconstruction, word-formation, multiple choice). Аналіз та відпрацювання екзаменаційних стратегій.

ст. 78

  1.  

Unit 6:

Teacher’s Multi-ROM

 

Cпорт в моєму житті.
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

Photocopiables

 

 

 

Ст. 79 в.1,2

  1.  

Unit 6:

Teacher’s Multi-ROM

 

 Спорт і здоров’я

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

Photocopiables

 

 Самостійна робота (розділ 6)

 

Ст.79, в.3,4

  1.  

 

Unit 6

 

Будь спортивним!

Практичне використання мови

Тest

 

 

Тренування говоріння

 

Повторити вивчений матеріал теми

Модуль 7: Travel 

Тематика ситуативного спілкування: Подорож

Ключові компетентності

  • Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами:   використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх. Ставлення: гордість за Україну, її мову та культуру; розуміння потреби популяризувати Україну у світі засобами іноземних мов; усвідомлення того, що, вивчаючи іноземну мову, ми збагачуємо рідну;
  • Уміння вчитися упродовж життя  самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;  організовувати свій час і навчальний

простір;оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.

  1.  

Unit 7:

Ст.84

Моя ідеальна відпустка

Вміти аизначати основну інформвцію у тексті. Розповідати про різні види транспорту

Види відпочинку. Види транспорту.

 

Читання: розуміння загальної інформації

 

Екологічна безпека та сталий розвиток»

Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні.

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

 

«Громадянська відповідальність»

Планує траєкторію власного життя.

 

ст. 80-81

  1.  

Unit 7:

Ст.85

Word store

Ст.15

Куди поїдемо влітку?

Планувати поїздку на відачинок.Обговорювати плани на літо.

Відпрацювання колокацій з теми «Відпочинок»

 

 

Говоріння: обговорення в парах (переваги та недоліки різних видів відпочинку)

ст. 80-81

  1.  

Unit 7:

Ст.86

Приємні спогади

Ділитися та розповідати про власний досвід свої спогади.

 

Present Perfect with ever/never

Аудіювання,читання: розуміння детальної інформації

Говоріння: діалог про життєвий досвід

ст. 82

  1.  

Unit 7:

Ст.86

+Grammar Focus (pp.117)

+ Grammar video

(Teacher’s Multi-ROM)

Важливі події мого життя

Розуміти  на слух спеціальну інформацію, опимувати важливі події свогожиття.

 

Відпрацювання Present Perfect у різних контекстах

Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача

 

Словниковий диктант

 

Grammar Focus p.117

 

  1.  

Unit 7:

     Ст.87

Похід до турагенства

Вміти замовити та купити квитки для подорожі, провести розмову у турагенції

Подорож/ купівля квитків

Відпрацювання вимови звуків /ʊə/, /ɒ/, /ʌ/, /ɔː/

Аудіювання: множинний вибір

 

ст. 83

  1.  

Unit 7:

Ст.88-89

Благодійність заради майбутнього

Пошук та аналіз детальної інформації у статті про бдагодійність

Суспільство

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

ст. 84-85

  1.  

Unit 7:

Ст.88-89

Я і суспільство

Діскутувати про роль себе у сучасному суспільстві

Колокації з теми «Я і суспільство»

 

 

Говоріння: Дискусія

ст. 84-85

  1.  

Unit 7:

Ст.90

Людина, що об’їздила весь світ

Письмово розпитувати про подорожі.вмтановлення відповідності у ззоровому сприйманні.

 

Present Perfect with just/already/yet

Читання: знаходження відповідності

Письмо: питання та речення

ст. 86

  1.  

Unit 7:

Ст.90

+Grammar Focus (pp.117)

+ Grammar video

(Teacher’s Multi-ROM)

Події з мого життя

Практичне використовувати мову та  описувати події звласного життя

 

Відпрацювання Present Perfect with just/already/yet у різних контекстах

Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача

 

Grammar Focus p.117

 

ст. 87

 

  1.  

Unit 7:

Ст.91

Як пройти до музею?

Вміти показувати напрямок руху

Функційні фрази з теми «Надання вказівок щодо напрямку руху»

 

Аудіювання: розуміння загальної та детальної інформації

Говоріння: діалог

  1.  

 

Unit 7:

Ст.91

Project + Presentation

 

Квест з пригодами

 

Складати карти маршрута

Активізація лексичного матеріалу з теми «Напрямок руху – питання та вказівки »

 

 

Тренування аудіювання

 

Говоріння/письмо:

робота над проектом: A map and a quest (створення карти, говоріння)

ст. 87

 

52.

Unit 7:

Ст.92-93

Загублений годинник

Складати модель офіційного листа-запита

 

 

Читання: відповіді на питання

Письмо: аналіз моделі/ структури написання офіційного листа-запиту

ст. 88

53.

Unit 7:

Ст.92-93

Випадок у ресторані

Вміти писати офіційний лист-запит

Функційні фрази для написання офіційного листа-запиту

 

Читання: розуміння детальної інформації, відповіді на запитання

Письмо: написання офіційного листа-запиту

ст. 88

54.

Unit 7:

Ст.94

Пригадаймо вивчене!

Focus Review 7

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 7)

 

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 7)

 

 

Зв’язний диктант

ст. 89

55.

Unit 7:

Ст.95

Подорожуємо Україною.
Пригадаймо вивчене!

Focus Review 7

Аналізувати результати власних навчальних досягнень

 

 

Вдосконалення навичок читання (множинний вибір)

Вдосконалення навичок аудіювання (множинний вибір)

Говоріння: рольова гра (Напрямок руху);

Вдосконалення навичок письма: офіційний лист-запит

ст. 89

56.

Unit 7:

word store

Ст. 14

 

Подорожі світом.
Давай повторимо слова!

Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату.

Активізація лексичного матеріалу (Unit 7)

(слова, колокації)

 

 

Робота з вправами на множинний вибір, заповнення пропусків; аналіз/обґрунтування обраного варіанту відповіді.

 

 

word store

ст. 14

 

57.

 

Unit 7 WB:

Ст. 90-91

Перевіримо свої знання!

Застосовувати різні стратегії для виконання вправ екзаменаційного формату  (matching, gap fill, sentence reconstruction, multiple choice)

Виконання вправ екзаменаційного формату (matching, gap fill, sentence reconstruction, word-formation, multiple choice). Аналіз та відпрацювання екзаменаційних стратегій.

 

ст. 90-91

58.

Unit 7:

Teacher’s Multi-ROM

 

Подорож мрії.
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

Photocopiables

 

 

 

Unit 7:

Teacher’s Multi-ROM

 

59.

Unit 7:

Teacher’s Multi-ROM

 

 Пізнаємо світ

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови

 

Photocopiables

 

 

Самостійна робота
(розділ 7)

Unit 7:

Teacher’s Multi-ROM

60.

Unit 7

Teacher’s Multi-ROM

 

 

Моя найкраща подорож

Практичне використання мови.

Test

 

 

 

 

 

Тренування говоріння

 

 

Модуль 8: Nature 

Тематика ситуативного спілкування: Природні явища та навколишнє середовищe

 

Ключові компетентності

  • Основні компетентності у природничих науках і технологіях   описувати іноземною мовою природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини. інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження; розуміння глобальності екологічних проблем і прагнення долучитися до їх розв’язання за допомогою іноземної мови.
  • Інформаційно- цифрова компетентність: застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.

61.

Unit 8:

Ст.96

Дива світу природи

 

Розуміти загалну інформацію у статті про дива світу.

Флора та фауна, географічні об’єкти

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

 

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

«Здоров’я і безпека»

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 


 

 

ст. 92-93

62.

Unit 8:

Ст.97

Word store

Ст.17

Збереження навколишнього середовища

Вміти обговорювати причини та насоідки забруднення природи.

Колокації з теми «Навколишнє середовище, природа»

 

 

Говоріння: обговорення в парах (Причини та наслідки забруднення навколишнього середовища)

ст. 92-93

63.

Unit 8:

Ст.98

 

Яким ти уявляєш своє майбутнє?

Планувати своє майбутнє

 

Форми майбутнього часу з will

Читання: розуміння загальної інформації

Говоріння: мої плани на майбутнє

ст. 94

64.

Unit 8:

Ст.98

+Grammar Focus (pp.118-119)

+ Grammar video

(Teacher’s Multi-ROM)

Прогноз на майбутнє

Розуміти основну т адетальну інформацію про зміни у природі та кліматі у майбутньому.

 

Відпрацювання форми майбутнього часу з will різних контекстах

Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача

 

Grammar Focus pp.118-119

 

65.

Unit 8:

Ст.99

Прогноз погоди на завтра

Скласти прогноз погоди на завтра, презунтувати однокласникам свій прогноз.

Погода

Відпрацювання інтонації у реченнях.

Аудіювання: встановлення відповідності

 

Словниковий диктант

ст. 95

66.

Unit 8:

Ст.100-101

Найкращі заповідники світу.

Вміти шукати загальну та детальну інформацію у текстах про заповідники.

 

Тваринний світ, природа

 

 

 

 

Читання: розуміння загальної та детальної інформації (короткі тексти)

 

 

 

 

ст. 96-97

67.

Unit 8:

Ст.100-101

Заповідники в Україні

Описувати письмово заповідники Украхни

Словотвір (іменники, прикметники по темі «Тваринний світ, природа»)

 

 

Тренування аудіювання

Письмо: опис національного заповідника

ст. 96-97

68.

Unit 8:

Ст.102

Мої плани на літо.

Розповісти про майбуні плани свої на літо.

 

Структура be going to

Аудіювання: розуміння детальної інформації

Говоріння: мої плани на найближче майбутнє

ст. 98

69.

Unit 8:

Ст.102

+Grammar Focus (pp.118-119)

+ Grammar video

(Teacher’s Multi-ROM)

Що ти будеш робити після школи?

Розповідати що будеш робити після школи.

 

Відпрацювання структури be going to у різних контекстах

Аудіювання: відео урок граматики від британського викладача

 

 

Grammar Focus

pp.118-119

 

70.

Unit 8:

Ст.103

Година Землі – привід задуматися про майбутнє.

Вміти висловлювати згоди чи непогодження  у діскусіїї, бесіді

Функційні фрази для висловлення згоди та непогодження.

 

Аудіювання: заповнення пропусків.

Говоріння: дискусія (За чи проти)

Тренування говоріння

 

ст. 99

71.

Unit 8:

Ст.103

Project + Presentation

 

Проектна робота – «Година Землі»

 

Вміти створити проект про неособливості захисту природи на середовища.

Охорона навколишнього середовища

 

Самостійна робота

Говоріння/письмо:

робота над проектом: Забруднення довкілля: наслідки та шляхи їх подолання

ст. 99

72

 

 

Скоро канікули.           Контроль говоріння                                                                                                                                                                                                                                                       Написати листівку

 

 

 

 

 

 

 

ст.

73

 

 

Різдво в Британії.       Контроль письма                                                                                                                                                                                                                                                                Вивчити пісню

 

 

 

 

 

 

 

ст.

74

 

 

Новий рік.                   Контроль аудіювання                                                                                                                                                                                                                                                         Вивчити вірш

 

 

 

 

 

 

 

ст.

75

 

 

Різдво в Україні.         Контроль читання                                                                                                                                                                                                                                                        Повторити вивчене

 

 

Календарно-тематичне планування до НМК FOCUS 1 (Pearson)

Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал-Книга    PHOTOCOPIABLE

docx
Додано
18 листопада 2023
Переглядів
973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку