Календарно-тематичне планування (2 клас, І семестр)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2 клас (І семестр) до підручника Карпюк О.Д.
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

2 клас (І семестр)

до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу

закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). —

Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019.

(3 години на тиждень)

Дата

Тематика спілкування

 

 

 

Змістові лінії

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативна  компетентність

Лексика

Літери

/

Фонікси

Зорове сприйман-ня (читання)

 

 

Сприйман-ня на слух (аудіювання)

 

 

Усна взаємодія (діалог)

/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія

/

Писемне продукування

(письмо)

Я, моя родина і друзі

1

02.09

Пам'ятаєш мене?

Повторення виченого

Громадянська відповідальність

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Вітається. Називає себе.

Hello! I am …

Nice to see you!

Greeting, introduction

 

 

PB t .1,3 – pp.6-7;

PB t.2 – p.6

PB t.3 – p.7

 

2

03.09

Радий тебе бачити знову!

Повторення виченого

Розмова з однолітками

Nice to see you!

Share my seat, please. Have a talk.

School supplies, numbers

 

 

PB t.2 – p.8

PB t.1,3 – p.8

PB t.4 – p.8

 

3

08.09

Кольорова абетка.

Повторення виченого

Називає літери алфавіту. Відповідає на питання

 Is it …?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Colours, letters

 

 

PB t.1-3 – p.9

PB t.3 – p.9

PB t.4 – p.9

 

4

09.09

Тварини.

Повторення виченого

Називає літери алфавіту та перші літери в назвах тварин

E is for elephant

Animals

 

 

 

PB t.1,2 – p.10

PB t.3 – p.10

5

10.09

Моє ім’я починається з літери…

Повторення виченого

Називає себе та  друга. Називає перші літери в іменах

My name begins with letter ….

Names

 

PB t.3 – p.11

PB t.1 – p.11

PB t.1, 2 – p.11

PB t.4 – p.11

6

 

15.09

Познайомся з

моєю родиною!

Діагностична робота

Називає

членів родини.

Here’s my family.

My surname is ....

 

surname, children

 

 

PB t.1,2,5 – pp.12- 13

PB t.2-5 – pp.12-13

 

7

 

16.09

Розкажи про себе.

Розповідає про себе та свої уподобання

What about you? I like ....

pupil

 

 

PB t.1,2 – p.14

PB t.1,2 – p.14

PB t.3,4 – p.14

 

8

 

17.09

Я вмію читати.

Правила читання

 

frog

a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e]

PB t.3,4 – p.15

PB t.1-3 – p.15

PB t.1 – p.15

PB t.5 – p.15

9

 

22.09

Де твій будинок?

Розмова з однолітками

Where is your house? My house is in ....

house

 

 

PB t.1 – p.16

PB t.1,2 – p.16

PB t.3,4 – p.16

 

10

 

23.09

Де твоя мама?

Розмова з однолітками

Where is your mum? Do you like…?

at school, at work, at home

 

 

PB t.1,2 – p.17

PB t.2,3 – p.17

PB t.4,5 – p.17

PB t.6 – p.17

11

 

24.09

 Це гарний

велосипед!

Правила читання

I am Kate. His name is Mike. It is nice.

case, take, nice, smile

a_e [ei] name, Kate i_e  [ai] like, bike

PB t.2,4,5 – p.18

PB t.1,2,4 – p.18

 

PB t.3 – p.18

12

 

29.09

Сім'я твого двоюрідного брата (сестри)

Розповідає про сім'ю кузенів

Here is my family tree. He is a doctor.

family tree, aunt, cousin, photographer, teacher

 

 

PB t.1,4,5 – p.19

PB t.3-5 – p.19

PB t.2 – p.19

13

 

30.09

Story Time.

С’юзі загубилася.

Розповідає історію за малюками

Where is your home?

mummy, daddy

 

 

PB t.1,2 – p.20

PB t.2,3 – p.20

PB t.4 – p.20

 

14

 

01.10

Це моя родина.

Діагностична робота з теми

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

interview

 

PB t.6 – p.23

PB t.3 – p.23

PB t.1,2 – p.22

PB t.4,5 – p.23

PB t.2 – p.22

15

 

06.10

Я та мої друзі

Розповідає про свої уподобання та уподобаня друзів

We play together. They swim together

I, he, she, we, they

 

 

PB t.1,2 – p.24

PB t.2-4,6 – pp.24-25

PB t.7 – p.25

PB t.5 – p.24

16

 

07.10

Ми – друзі

Розповідає про себе та свого друга

We are friends.

Friend

 

 

PB t.1 – p.26

PB t.1,2,4 – p.26

PB t.3,5 – p.26

17

 

08.10

Почитай про

мене та мого

друга!

Правила читання

Sue, take a tube.

tube

u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e [і:] Pete, we

PB t.2,3 – p.27

PB t.1,2 – p.27

 

PB t.4 – p.27

18

 

13.10

Хто твій друг?

Описує свого друга

Who is your friend? My best friend is ....

funny, clever, nice, pretty, best friend

 

 

PB t.1,2 – p.28

PB t.1 – p.28

PB t.2,3 – p.28

PB t.5 – p.28

19

15.10

Мій найкращий

друг.

Розповідає про свого друга

She is pretty. She is clever too. She can say, ....

tall, short, good friend

 

 

PB t.1,2 – p.29

PB t.2,3,4 – p.29

 

20

 

20.10

Почитай про

сім'ю Люка!

Правила читання

Go home! I am Nick.

nose

o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick

PB t.2,4,5 – p.30

PB t.1,2,4 – p.30

 

PB t.3 – p.30

21

 

21.10

Тарас любить комп'ютерні ігри.

 

Ставить запитання та дає відповіді

Ann likes ....

 

 

 

PB t.1 – p.31

PB t.2-4 – p.31

 

22

 

22.10

Story Time.

С’юзі, хто це?

Розповідає історію за малюками

Who is this?

new

 

 

PB t.1,2 – p.32

PB t.2-5 – p.32-33

 

23

 

03.11

Мої друзі.

Діагностична робота з теми

Розмова з однолітками

Meet my friend.

 

 

PB t.3 – p.35

PB t.1 – p.35

PB t.1,2,3 – p.35

 

24

 

04.11

Підсумковий урок із теми « Я, моя родина і друзі»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Is Greta a teacher?

 

 

 

 

PB t.4 – pp.36-37

 

Школа

25

 

05.11

Моя класна кімната.

Громадянська відповідальність

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

Називає речі в класі

Point to the door. Touch the floor.

door, floor, chair, hair, window, blackboard

 

 

PB t.1,2,4,6 – pp.38-39

PB t.2,3,4,5,6 – pp.38- 39

PB t.7 – p.39

 

26

 

10.11

Котра година?

Називає час

It’s 11 o’clock. I am in the classroom.

in the classroom

 

 

PB t.1,3,4 – p.40

PB t.1, 2,4,5,7 – p.40

PB t.6 – p.40

27

 

11.11

Я у своєму класі.

 

Правила читання

Look, it is my desk.

shelf, sky, desk

sh [ʃ] shelf

 oo [u:] classroom y [ai] fly

 

PB t.2,4,5 – p.41

PB t.1,2,4 – p.41

PB t.3 – p.41

28

 

12.11

Моє шкільне

приладдя.

Називає шкільне обладнання

What is this? What is that? That is a ....

this, that, back, hand, knees

 

 

PB t.1,2,5 – p.42

PB t.2,3,4,5 – p.42

 

29

 

17.11

Це мої олівц.і

Розмовляє з однолітком про речі в класі

These are my pencils.

Those are my pens.

these, those

 

 

PB t.1,2,5 – p.43

PB t.2,3,4,5 – p.43

 

30

 

18.11

Почитай про моє шкільне приладдя.

Правила читання

They are in the garden.

garden

th [ ð] this ar [a:] car er [ə]  sharpener

PB t.2,4,5 – p.44

PB t.1,2,4 – p.44

 

PB t.3 – p.44

31

 

19.11

Трейсі та Люк у кімнаті.

Задає питання та відповідає на них

Who are those? They are Tracy and Luke.

 

 

 

PB t.1,2 – p.45

PB t.2,3,4 – p.45

 

32

 

24.11

Story Time.

Нова робота.

Розповідає історію за малюками

What’s up? Come here! Let’s have a look.

everybody, kitchen, job

 

 

PB t.1,2 – p.46

PB t.2,3,4 – p.46

 

33

 

25.11

Моя класна кімната.

Діагностична робота з теми

Розмова з однолітками

 

 

 

 

PB t.1 – p.48

PB t.1,2 – p.48

 

34

 

26.11

Підсумковий урок із теми «Школа»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

PB t.4 – p.49

 

PB t.3 – p.49

 

Свята і традиції

35

 

01.12

Я щасливий вранці.

Підприємливість та фінансова грамотність

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Ставити питаня та давати відповіді

I am hot. Are you thirsty? No, I am not./ Yes, I am

in the morning, at noon, in the evening, in the dark.

 

 

PB t.1-4 – pp.50-51

PB t.1,2,4 – p.50

PB t.5 – p.51

 

36

 

02.12

Настрій.

Висловлювати свої емоції

Look at our Xmas Tree!

look at

 

 

PB t.1 – p.52

PB t.1,2,3 – p.52

 

37

 

03.12

Листівка для бабусі.

Діагностична робота. Аудіювання

Правила читання

Merry X-mas!

merry

y- [j] yes -y [i] teddy

PB t.2-4 – p.53

PB t.1-3 – p.53

 

PB t.5 – p.53

38

 

08.12

Я не можу знайти.

Розмова з однокласиками

I can’t find my ....

in, on, under, here

 

 

PB t.1,2 – p.54

PB t.2,3,4 – p.54

 

39

 

09.12

Порахуй зі мною.

Діагностична робота. Читання

Вміє рахувати та називати предмети

Count with me. It isn’t there

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

 

 

PB t.1 – p.55

PB t.1-4 – p.55

PB t.6 – p.55

PB t.5 – p.55

40

 

10.12

Джей та його

сестра Саллі.

Правила читаня

Play with toys

say

ey, ay [ei] grey oy[ɔi] boy

PB t.2,4,5 – p.56

PB t.1,2,4 – p.56

 

PB t.3 – p.56

41

 

15.12

Я вмію рахувати.

Діагностична робота. Письмо

Називає номери малюнків, виконує інструкції

 

13-20

 

PB t.1,2 – p.57

PB t.1 – p.57

PB t.2,3 – p.57

PB t.4 – p.57

42

16.12

Story Time.

Сімейна подорож

Розповідає історію за малюками

Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home.

our, inside, want

 

 

PB t.1,2 – p.58

PB t.4 – p.58

 

43

17.12

Зимові свята.

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

PB t.1 – p.60

PB t.1, – p.60

 

44

22.12

Підсумковий урок із теми «Свята і традиції» Написання листа Санта Клаусу

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

PB t.8, – p.61

45

23.12

Діагностична робота. Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

24.12

Повторення вивчених тем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Погоджено

«____»____________2020р.

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

_____________Г.Григоренко

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Яременко Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Волощенко Максим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Семенюк Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Реут Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Реут Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 січня 2021
Переглядів
9814
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку