ФІЗИКА. 9 клас
(Усього 105 год, 3 год. на тиждень, )
Програма: фізика 7-9 , затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 року № 804 , розміщена на офіційному сайті МОН України
Завантаження з електронного ресурсу: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html
Підручник 9 клас За редакцією В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого Видавництво «Ранок»2017р.
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Розділ 1.МАГНІТНІ ЯВИЩА
Знаннєвий компонент:
розуміє механізми магнітної взаємодії, електромагнітної індукції, магнітної левітації;
матеріальність магнітного поля, гіпотезу Ампера;
володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (індукція магнітного поля) та її одиниці;
пояснює досліди Ерстеда, Фарадея, принцип дії електромагніту, електродвигуна, електровимірювальних приладів;
знає прояви магнітного поля Землі.
Діяльнісний компонент:
застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування задач різних типів; графічно зображає магнітне поле;
визначає напрямки індукції магнітного поля, сили Ампера, індукційного струму;
складає електромагніт.
Ціннісний компонент:
оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів;
оцінює важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики; роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм
Захист навчальних проектів Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на вплив магнітних полів; правила безпеки при експлуатації побутових приладів, електродвигунів тощо
Розділ 2.СВІТЛОВІ ЯВИЩА
Знаннєвий компонент:
розуміє поняття світлового променю, точкового джерела світла, тонкої лінзи;
формулює визначення фізичної величини (фокусна відстань, оптична сила лінзи, показник заломлення світла); закони прямолінійногопоширення, відбивання й заломлення світла;
принцип дії найпростіших оптичних приладів;
вади зору, способи їхньої корекції, методи профілактики захворювань органів зору;
одиниці оптичної сили та фокусної відстані лінзи, спектральний склад білого світла, причини різнобарв’я.
Діяльнісний компонент:
застосовує закони прямолінійного поширення, відбивання й заломлення світла, формулу тонкої лінзи під час розв’язування задач різних типів і під час виконання лабораторних робіт;
пояснює причини сонячних i місячних затемнень;
указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою плоского дзеркала і тонкої лінзи;
вимірює фокусну відстань та визначає оптичну силу лінзи.
Ціннісний компонент:
усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті;
усвідомлює значення гігієни зору та профілактики його вад
Захист навчальних проектів. Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на профілактику захворювань органів зору, значення зору в житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами зору тощо Розділ 3.МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ
Знаннєвий компонент:
розуміє поняття хвильового процесу, умови утворення механічних та електромагнітних хвиль;
формулює визначення фізичної величини (довжини і частоти хвилі, гучності звуку та висоти тону);
знає фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій, залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти.
Діяльнісний компонент: використовує формули взаємозв’язку довжини, частоти й швидкості поширення хвилі, швидкості поширення хвилі для розв’язування задач різних типів;
порівнює властивості звукових та електромагнітних хвиль різних частот.
Ціннісний компонент:
оцінює вплив вібрацій і шумів на живі організми;
пояснює значення сучасних засобів зв’язку та комунікацій
Захист навчальних проектів. Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на дотримання безпеки життєдіяльності і гігієни слуху; значення звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами слуху; вплив, захист та значення для розвитку суспільства сучасних засобів зв’язку тощо
Розділ 4.ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ
Знаннєвий компонент:
знає сучасні моделі атома та ядра;
описує досліди Резерфорда, йонізаційної дії радіоактивного випромінювання;
знає поняття радіоактивності, ізотопу, періоду піврозпаду й активності радіонукліда, ядерної та термоядерної реакцій;
розуміє механізм ланцюгових ядерних реакцій; принцип дії ядерного реактора; механізми ядерних процесів у Сонця й зір;
знає про вплив радіоактивного випромінювання на живі організми. Діяльнісний компонент:
пояснює йонізаційну дію радіоактивного випромінювання;
користується дозиметром (за наявності);
використовує набуті знання для безпечної життєдіяльності.
Ціннісний компонент:
усвідомлює переваги, недоліки і перспективи розвитку атомної енергетики, можливості використання термоядерного синтезу;
оцінює доцільність використання атомної енергетики та її вплив на екологію, ефективність методів захисту від впливу радіоактивного випромінювання
Захист навчальних проектів. Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на переваги і недоліки використання ядерної енергії, розвиток атомної енергетики України, проблеми Чорнобиля, впливи атомної енергетики на екологію, захист від впливу радіоактивного випромінювання тощо
Розділ 5.РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ
Знаннєвий компонент:
знає характеристики і властивості рівноприскореного руху; поняття інерціальної системи відліку, прискорення, імпульсу тіла, прискорення вільного падіння; перший, другий та третій закони Ньютона, закон всесвітнього тяжіння, закон збереження імпульсу;
наводить приклади застосування фізичних знань у сфері матеріальної й духовної культури; прояви і наслідки фундаментальних взаємодій, універсальний характер законів збереження в природі;
основні закони і закономірності, що характеризують механічний рух і взаємодію, тепловий рух, взаємодію електрично заряджених тіл;історію розвитку фізичної картини світу;роль фізики як фундаментальної науки сучасного природознавства;
сучасну фізичну картину світу.
Діяльнісний компонент:
застосовує набуті знання, формули прискорення, імпульсу тіла, рівняння прямолінійного рівноприскореного руху, законів Ньютона, законів збереження механічної енергії та імпульсу в процесі розв’язування фізичних задач різних типів та під час виконання лабораторних робіт;
характеризує рух під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямках і по похилій площині);
будує графіки залежностішвидкості та переміщення від часу для прямолінійного рівноприскореного руху;
застосовує закони збереження для пояснення фізичних явищ і процесів;
обґрунтовує органічну єдність людини та природи.
Ціннісний компонент:
оцінює роль законів Ньютона у розвитку фізичного знання, фундаментальний характер законів збереження;
оцінює межі застосування класичної механіки, межі застосування фізичних законів і теорій, досягнення людства та внесок України в освоєння космосу
Захист навчальних проектів. Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на безпеку руху, інформація про досягнення України в освоєнні космосу, гігієну опорно-рухового апарату, толерантне поводження і допомогу людям з вадами опорно-рухового апарату тощо
ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ
Знаннєвий компонент:
знає фізичні параметри забрудненості довкілля (механічної, шумової, електромагнітної, радіаційної); механізми впливу сонячного випромінювання на життєдіяльність організмів; механізми йонізаційного впливу на організми електромагнітного смогу й радіоактивного випромінювання;фізико-технічні основи роботи засобів попередження та очищення довкілля від викидів;фізичні основи безпечної енергетики.
Діяльнісний компонент:
визначає фізичні параметри безпечної життєдіяльності людини за довідниковими джерелами.
Ціннісний компонент:
усвідомлює необхідність екологічно виваженого використання досягнень сучасної фізики для суспільного розвитку, вплив цього процесу на життя та майбутнє існування людей на Землі; причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи
№ з\п |
Кіль кість годин |
Дата |
Тема уроку |
Повторення |
Домашнє завдання |
||||||
|
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
||||||
1 |
1 |
|
Первинний інструктаж з БЖД Діагностика знань учнів .Узагальнююче повторення теми Електричний струм. |
Електричний струм |
Індивідуальні завдання з теми |
||||||
2 |
1 |
|
Узагальнююче повторення теми З’єднанняпровідників |
З’єднанняпровідників |
Індивідуальні завдання з теми |
||||||
3 |
1 |
|
Узагальнююче повторення теми Робота і потужність електричного струму |
Робота і потужність електричного струму |
Індивідуальні завдання з теми |
||||||
4 |
1 |
|
Узагальнююче повторення теми Електричний струм у рідинах |
Електричний струм у рідинах |
Індивідуальні завдання з теми |
||||||
5 |
1 |
|
Узагальнююче повторення теми Електричний струм у газах |
Електричний струм у газах |
|
||||||
6 |
1 |
|
Моніторингова контрольна робота |
|
Індивідуальні завдання |
||||||
Розділ1 . Магнітне поле (18 год) |
|||||||||||
7 |
1 |
|
Первинний інструктаж з БЖД Магнітні явища. . Дослід Ерстеда. Магнітне поле. |
|
Вивчити §1 Вправа1(1-5)-усно |
||||||
8 |
1 |
|
Індукція магнітного поля.Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі |
Електричне поле |
Вивчити §2 Вправа2(2,4.)-усно |
||||||
9 |
1 |
|
Магнітне поле струму. Правило свердлика.
|
|
Вивчити §3 Вправа3(2,1.)-усно(6)-письмово |
||||||
10 |
1 |
|
. Розв’язування задач.
|
|
Вправа3(2,1.)-
|
||||||
11 |
1 |
|
. Сила Ампера |
Сила в механіці |
Вивчити §4 Вправа4(2,1.)- усно |
||||||
12 |
1 |
|
Розв’язування задач за темою Сила Ампера |
|
повторити§4Вправа 4 (5,6.)-
|
||||||
13 |
1 |
|
Магнітні властивості речови.Гіпотеза Ампера
|
|
Опрацювати §5 Вправа5(2,4,6.)- |
||||||
14 |
1 |
|
Електромагніти та їх застосування |
|
Вивчити §6 Вправа6(1,2.)- |
||||||
15 |
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 1 «Складання та випробування електромагніту»
|
|
повторити§6 закінчити оформлення л.р №1 |
||||||
16 |
1 |
|
Електродвигуни .Електровимірювальні прилади.Гучномовець |
|
Опрацювати §7 Вправа7(4,5) |
||||||
17 |
1 |
|
Досліди Фарадея .Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм. |
|
Опрацювати §8 Вправа8(1,2) |
||||||
18 |
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота № 2»Спостереження явища електромагнітної індукції. » |
|
повторити§8 Вправа 8 (5,4.)
|
||||||
19 |
1 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
повторити§1-8викон. Завд.1-4,6-7,14 |
||||||
20 |
1 |
|
Контрольна робота №1 з теми «Магнітне поле» |
|
повторити§1-8 підготуватись до захисту проекту |
||||||
21 |
1 |
|
Захист навчального проекту №1 |
|
Виконати ідз |
||||||
Розділ 2 . Світлові явища (19 год) |
|||||||||||
22 |
1 |
|
Аналіз контрольної роботи №1. Світлові явища. Джерела та приймачі світла.Швидкість поширення світла..
|
|
Вивчити §9 Вправа9(3,4)- |
||||||
23 |
1 |
|
Світловий промінь і світловий пучок Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
|
|
Вивчити §10 Відповісти на контрольні питання §10 Вправа10(3,2
|
||||||
24 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
повторити§10 Вправа 10 (5-7)
|
||||||
25 |
1 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
|
|
Вивчити §11 Вправа11(1-4)
|
||||||
26 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
повторити§11 Вправа11(6-8) письмово |
||||||
27 |
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №3 «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала».
|
|
повторити§11 закінчити л.р.№3 |
||||||
28 |
1 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. |
|
Вивчити §12 Вправа12(2,3) |
||||||
29 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
повторити§12 Вправа11(4,57) письмово |
||||||
30 |
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №4 «Дослідження заломлення світла».
|
|
повторити§12 закінчити л.р.№4 |
||||||
31 |
1 |
|
Розкладання білого світла на кольори .Утворення кольорів.
|
|
Опрацювати §13 Вправа13(1-5) |
||||||
32 |
1 |
|
Лінзи. Оптична сила лінзи. |
Опрацювати §14 Вправа14(1-3,4,6) |
|||||||
33 |
1 |
|
. Побудова зображень у лінзах.Деякі оптичні прилади. Формула тонкої лінзи. |
|
Вивчити §15 Вправа15(1)
|
||||||
34 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
повторити§15 Вправа15(2,3)
|
||||||
35 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
повторити§15 Вправа15(7,8)
|
||||||
36 |
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №5 «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи».
|
|
повторити§15 закінчити л.р.№5 |
||||||
37 |
1 |
|
Око як оптична система . Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція.
|
|
Вивчити §16 Вправа16(1,2,6.7)
|
||||||
38 |
1 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
повторити§9-16 розв.завдання для самоперевірки№2,3,8,13,15,16, |
||||||
39 |
1 |
|
Контрольна робота №2 з теми «Світлові явища» |
|
підготуватись до захисту нвчальних проектів |
||||||
40 |
1 |
|
Захист навчального проекту №2 |
|
Доопрацювати проект Виконати ідз
|
||||||
Розділ 3. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (8 годин+1 година- навчальний проект)
|
|||||||||||
41 |
1 |
|
Аналіз контрольної роботи №2. Виникнення і поширення механічних хвиль. Фізичні величини , які характеризують хвилі. |
|
Вивчити §17 Вправа17(2,5.8)
|
||||||
42 |
1 |
|
. Звукові хвилі. Інфразвук та ультразвуки. |
|
Вивчити §18 Відповісти на контрольні питання §18 Вправа18(3,5.6) |
||||||
43 |
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №6 «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів». |
|
повторити§18 закінчити л.р.№6 |
||||||
44 |
1 |
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі.
|
|
Вивчити §19 Вправа19(3,2,) |
||||||
45 |
1 |
|
Шкала електромагнітних хвиль.Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій.Радіолокація
|
|
Вивчити §20,21 Вправа21(1,4,5,6) |
||||||
46 |
1 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
повторити§17-21 розв.завдання для самоперевірки
|
||||||
47 |
1 |
|
Контрольна робота №3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі |
|
підготуватись до захисту нвчальних проектів |
||||||
48 |
1 |
|
Захист навчального проекту №3 |
|
Доопрацювати проект |
||||||
Розділ 4. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (12 годин+1 година- навчальний проект)
|
|||||||||||
49 |
1 |
|
Аналіз контрольної роботи № 3. Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. |
|
Вивчити § 22, Вправа № 22(6) |
||||||
50 |
1 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання. |
|
Вивчити § 23, Вправа № 23(2,5) |
||||||
51 |
1 |
|
Період піврозпаду радіонукліда . Застосування радіоактивних ізотопів.. |
|
Вивчити § 24 |
||||||
52 |
1 |
|
Розв;язування задач. |
|
Повторити §24, Вправа № 24(6) |
||||||
53 |
1 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон Дозиметри. |
|
Повторити § 24, |
||||||
54 |
1 |
|
Розв;язування задач. |
|
Повторити §25, Вправа № 25(5) |
||||||
55 |
1 |
|
Ланцюгова ядерна реакція поділу. Ядерний реактор |
|
Повторити §25, Вправа № 25(2,4) |
||||||
56 |
1 |
|
. Розв;язування задач. |
|
Вивчити § 26, Вправа № 26 (2) |
||||||
57 |
1 |
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики. » |
|
Повторити § 26 |
||||||
58 |
1 |
|
Узагальнення й систематизація знань з теми Фізика атома та атомного ядра
|
|
Вивчити§ 27 Вправа № 27 (1, 3) |
||||||
59 |
1 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
Повторити § 22-27 Виконати «Завдання для самоперевірки до розділу ІV підручника: № 2,3,5,6 усно;№9,10,12-14-письмово |
||||||
60 |
1 |
|
Контрольна робота №4 з теми «Фізика атома та атомного ядра» |
|
Підгот. до захисту навчальних проектів |
||||||
61 |
1 |
|
Захист навчального проекту №4 |
|
Повт.§ 22-27 |
||||||
Розділ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (34 годин+4 години - навчальний проект) |
|||||||||||
62 |
1 |
|
Аналіз контрольної роботи №4. Рівноприскорений рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного руху прямолінійного руху. |
|
Вивчити § 28, Вправа № 28(3)
|
||||||
63 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повторити § 28, Вправа № 28 (5,6в,7-графік тіла 2) |
||||||
64 |
1 |
|
Переміщення під час рівноприскореного руху прямолінійного руху.рівняння координати. |
|
Вивчити § 29, Вправа № 29(2)
|
||||||
65 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повторити § 29, Вправа № 29(3) |
||||||
66 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повт. § 29 Завдання добирає вчитель |
||||||
67 |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
Повт § 29 Завдання добирає вчитель |
||||||
68 |
1 |
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона. |
|
Вивчити § 30, Вправа № 30 (3,6) |
||||||
69 |
1 |
|
Другий закон Ньютона |
|
Вивчити § 31, Вправа № 31(6) |
||||||
70 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повт.§ 31 Вправа № 31(1.3) |
||||||
71 |
1 |
|
Третій закон Ньютона |
|
Вивчити § 32, Вправа № 32(1,4,7) |
||||||
72 |
1 |
|
Закон всесвітньго тяжіння .сила тяжіння Прискорення вільного падіння.. |
|
Вивчити § 33, Вправа № 33(2,4) |
||||||
73 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повт. § 33 Завдання добирає вчитель |
||||||
74 |
1 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
Розв інд завд |
||||||
75 |
1 |
|
Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія». |
|
Повт.§ 33 Завдання добирає вчитель |
||||||
76 |
1 |
|
Рух тіла під дією сили тяжіння. |
|
Вивчити § 34, Вправа № 34(2в) |
||||||
77 |
1 |
|
Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині). |
|
Повт.§ 34 Вправа № 34(3б, 5,6) |
||||||
78 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повт.§ 34 Завдання добирає вчитель |
||||||
79 |
1 |
|
Розв’язування задач. Рух тіла під дією кількох сил. |
|
Вивчити § 35, Вправа № 35(2,6) |
||||||
80 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повт.§ 35 Вправа № 35(3) |
||||||
81 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повт.§ 35 Вправа № 35(7.8) |
||||||
82 |
1 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
Повторити § 28-35 Виконати «Завдання для самоперевірки до розділу V підручника: № 5,8,12,14 |
||||||
83 |
1 |
|
Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. ». |
|
Повторити § 28-35
|
||||||
84 |
1 |
|
Аналіз контрольної роботи №5. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. |
|
Вивчити § 36, Вправа № 36(2,3,5) |
||||||
85 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повторити § 36 Вправа № 36(1) |
||||||
86 |
1 |
|
. Розв’язування задач. |
|
Повторити § 36 Завдання добирає вчитель |
||||||
87 |
1 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
|
Вивчити § 37, Вправа № 37(6) |
||||||
88 |
1 |
|
Реактивний рух. |
|
Повторити § 37 Завдання добирає вчитель |
||||||
89 |
1 |
|
Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах |
|
Вивчити § 38,
|
||||||
90 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повторити § 38 Вправа № 38 (1) |
||||||
91 |
1 |
|
Розв’язування задач. |
|
Повторити § 38 Завдання добирає вчитель |
||||||
92 |
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №7 «Вивчення закону збереження механічної енергії»
|
|
Повторити § 38 Завдання добирає вчитель |
||||||
93 |
1 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі |
|
Повторити § 37.38 Оформити звіт про ЛР №7 |
||||||
94 |
1 |
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Закони збереження».
|
|
Вивчити § 39, Вправа № 39 (6) |
||||||
95 |
1 |
|
Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
Повт.§ 36-39 Завдання добирає вчитель |
||||||
96 |
1 |
|
Контрольна робота № 7 з теми «Закони збереження». |
|
Підгот. до захисту навчальних проектів |
||||||
97 |
1 |
|
Навчальний проект «Людина і Всесвіт». |
|
Повт.§ 28-39 Підгот. до захисту навчальних проектів |
||||||
98 |
1 |
|
Навчальний проект «Фізика в житті сучасної людини». |
|
Підгот. до захисту навчальних проектів |
||||||
99 |
1 |
|
Навчальний проект «Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі». |
|
Підгот. до захисту навчальних проектів |
||||||
100 |
1 |
|
Навчальний проект «Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики». «Україна – космічна держава». |
|
Підгот. До семінару |
||||||
101 |
1 |
|
Урок-семінар Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес. |
|
Підгот. До семінару |
||||||
|
ФІЗИКА ТА ЕКОЛОГІЯ ( 4 години) |
||||||||||
102 |
1 |
|
Урок-семінар Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії |
|
Підгот. До семінару |
||||||
103 |
1 |
|
Урок-семінар Альтернативні джерела енергії
|
|
Підгот. До семінару |
||||||
104 |
1 |
|
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі.
|
|
Підгот. До семінару |
||||||
105 |
1 |
|
Підсумковий урок курсу фізики 9 класу |
|
|
||||||
Усього: |
|
|
Лабораторних робіт |
7 |
|
Контрольних робіт |
6 |
|
Самостійних робіт |
6 |
|
Навчальних проектів |
5 |
|