Календарно тематичне планування 2кл 2с Пухта 3 год на тиждень

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години) ІI семестр Пухта Г., Ґенґорс Ґ.,Льюіс-Джонс П. Англійська мова для 2 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019 – 112 с. ).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години) ІI семестр

Пухта Г., Ґенґорс Ґ.,Льюіс-Джонс П. Англійська мова для 2 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019 – 112 с. ).

 

Дата

Тема Підтема

 

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

Вправи та завдання

Змістова лінія

Лексика

 

Граматика

 

Рецептивні

Продуктивні

 

Усне висловлювання

Писемне

висловлювання

 

Тема 4 «Моя вечірка»

Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання;

Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

 

 

42

 

Моя зовнішність. Фонетичне опрацювання слів.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

 

Chant “Come to my party!”

впр.1 с.36

впр.3 с. 36

 

43

 

У мене – щасливе обличчя.

 

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

ЛО теми

She’s got green eyes.

He’s got long hair.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

впр.1 с.37

впр.3 с.37

РЗ с.37

44

 

Як виглядає мій друг. Граматична конструкція She/he  has got

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

ЛО теми

She’s got green eyes.

He’s got long hair.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

впр.1 с.38

Ставити питання та відповідати на них

РЗ с.38

45

 

Опис зовнішності.

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

Описувати товаришів та героїв історії

ЛО теми

Has he got a big mouth? Yes, he has. Has she got green eyes? No, she hasn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання та відповідати на них

впр.2 с.38

 

46

 

Плануємо вечірку. Розвиток навичок аудіювання.

 

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

That’s not fair!

Let’s…

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

РЗ с.40

47

 

Моя вечірка. Фонетичне опрацювання звука [ei]

Вміти читати та розрізняти звук [ei]

We’re the winners!

Jane and a snake make cakes on a rainy day

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх

РЗ с.41

 

48

 

Малюємо клоуна. Опис героя за поданим зразком

Вміти описувати героя

clown, eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

He’s got …

She’s got …

Вказувати відповідний малюнок

Помічати  правильну відповідь

 

49

 

Як гарно я провів час!

 

Читати та розуміти значення окремих слів

ЛО теми

Listen and imagine.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Читати та розуміти значення окремих слів

Описувати вечірку

 

50

 

Їдемо у гості з батьками.

Узагалнення вивченого по темі.

Вміти описувати людей.

 

 

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Описувати людей

 

Тема 5 «Відпочинок і дозвілля» (15)

Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання;

Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

 

51

 

Відпочинок і дозвілля.

Опрацювання нового лексичного матеріалу

Розуміти значення окремих слів

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

 

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

Впр.1 с. 44

Впр.3 с. 44

РЗ, с.44

52

 

Види транспорту. Введення та опрацювання лексики.

Називати види транспорту.

ЛО теми

 

Впр.3 с. 44

РЗ , с.45

 

53

 

Транспорт у місті. Введення граматичної структури I’m flying/ I’m not driving

Всіти повідомляти про свої дії

ЛО теми

 

Впр.1 с. 45

Повторювати за прослухан.

РЗ, с.46

54

 

Мій улюблений транспорт. Робота з граматичними структурами I’m flying/I’m not driving

Називати улюблений транспорт

Transport

 

I like/I don’t like

 

Впр.2 с. 45

Впр.2 с. 45

РЗ, с.47

55

 

Розвиток діалогічного мовлення по темі. Введення граматичної структури What are you doing? – I’m flying a plane.

Відповідати на запитання.

Transport

 

What are you doing? – I’m flying a plane.

Впр.1 с. 46

Впр.2 с. 46

 

56

 

Весело проводимо час.

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Transport

 

What are you doing? – I’m flying a plane.

Впр.1 с. 47

Впр.3 с. 47

 

 

57

 

Подорож на автобусі. Розвиток навичок аудіювання.

Ставити питання та відповідати на них

ЛО теми

It’s my turn to help you!

Впр.1 с. 48

Впр.3 с. 49

РЗ, с.49

58

 

Правила поведінки в транспорті.

Розуміти короткі і прості вказівки

ЛО теми

 

Впр.2 с. 48

.

Впр.4 с. 49

РЗ, с.49

59

 

Вимірюємо предмети навкруги. Робота з раніше вивченим граматичним матеріалом.

Вміти використовувати структури з теми.

Height,

length

My rubber is 4cm long.

Впр.1 с. 50

Впр. 4 с. 51

Впр. 3 с. 50

60

 

Спорт у нашому житті. Введення нового лексичного матеріалу.

 

Називати види спорту

 

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis, tennis, volleyball

 

Впр.1 с. 52

Впр.3 с. 52

 

61

 

 

Займаємося спортом. Введення граматичної структури типу Flying…is…

Вміти використовувати граматичну структуру

ЛО теми

Flying a kite is difcult.

Playing hockey is fun.

Впр.2 с. 53

Впр.1 с. 53

РЗ, с.53

62

 

Спорт це весело! Робота з граматичною структурою What do you like doing? – I like playing football

Розповідати про

Свої улюблені

види спорту

ЛО теми

What do you like doing? – I like playing football.

Впр.1 с. 54

Впр.2,3 с. 55

 

63

 

Спортивні гуртки мого друга.

Розвиток діалогічного мовлення.

Запитувати та

 розповідати про

улюблені

види спорту

ЛО теми

I like playing hokey. – Mee too./ I don’t.

Впр.1 с. 54

Впр.2,3 с. 55

 

 

64

 

Футбольний матч. Повторення раніше вивченого матеріалу.

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

Sports clubs

 

 

Впр.1 с. 56

Впр.4 с. 57

Впр.3 с. 58

65

 

Проектна робота. Наше дозвілля. Узагальнення вивченого матеріалу.

Розповідати про

улюблені

види спорту

Sports clubs

 

We like… I like…

Впр.1 с. 58

 

Впр.2 с. 59

Тема 6 «Людина»

Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання;

Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

 

 

66

 

Людина. У селі. Введення нового лексичного матеріалу.

Називати тварин

Правопис слів

Mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

It is a…

Впр.1,2с. 62

Впр.3 с. 62

РЗ, с. 62

67

 

Тварини на фермі. Введення нового граматичного матеріалу. Множина іменників.

Утворювати

Множину

 іменників

mouse – mice

sheep – sheep

person – people

child – children

woman – women

man – men

Множина іменників

Впр.1,2с. 63

Впр.3 с. 63

 

68

 

Яка домашня тваринка в тебе є?

Розвиток навичок письма.

Ставити питання та

відповідати

на них

 

talk, neck, head, walk

Can she…..?

Впр.1,2с. 64

 

 

69

 

Частини тіла. Розвиток

усного мовлення.

Вміти описувати

тварину.

ЛО теми

Cows have got four legs.

How many legs have chickens got? They’ve got two legs.

Впр.2с. 65

Впр.1с. 65

РЗ, с.65

70

 

Наші чотирилапі друзі. Робота з раніше вивченим матеріалом

Вміти ставити та

давати відповіді

на запитання.

ЛО теми

 

Впр.1с. 66

Впр.2с. 67

Впр.4с. 67

71

 

Різноманіття тварин у природі. Групи тварин.

Розфарбовати

відповідно до

прочитаного

Skin, hair, feather, scales

Mammals, birds, reptiles, fish

It is a…

Впр.2с. 68

Впр.3с. 68

 

72

 

Тварини в нашому житті. Введення граматичної структури How many…have…got? – They’ve got

Вміти ставити та

давати відповіді

на запитання.

ЛО теми

How many…have…got? – They’ve got

Впр.2с. 69

Впр.1с. 69

РЗ

73

 

Проектна робота.

 Моє тіло.

Давати і

виконувати

вказівки

 

Smile!

Look at the camera!

Watch out!

Listen to your teacher!

 

 

Впр.1, с.103

 

 

74

 

Узагальнення матеріалу по темі Закріплення вивченого матеріалу теми.

Вміти ставити та

давати відповіді

на

 запитання

 

 

 

 

РЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7 «Харчування. Свята і традиції»

Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання;

Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

 

 

75

 

Харчування . Введення нового лексичного матеріалу.

Розуміти значення окремих слів

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

 

Впр.1, с.70

Впр.3, с.70

РЗ, с.70

76

 

Час розваг. Опрацювання граматичної структури I’d like to…

Описувати

похід до парку

розваг

ЛО теми

I’d like to drink some

lemonade.

I’d like to ride a horse.

Впр.1, с.71

Впр.3, с.71

Впр.1, с.71

77

 

Веселися та розважайся з родиною.  Розвиток монологічного мовлення по темі.

Описувати людину, її здібності

ЛО теми

I’d like to…

 

Впр.1, с.73

Впр.2, с.73

 

78

 

Фрукти.

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

Давати короткі відповіді на запитання

ЛО теми

I’d like to…

 

Впр.1,2 с.74

Впр.4, с.75

 

79

 

Овочі.

Проводимо час весело. Робота з раніше вивченим матеріалом

Складати слова із запропонованих літер

ЛО теми

 

Впр.2 с.74

 

 

80

 

У супермаркеті.

Діалогічне мовлення.

Відмічати правильну

відповідь

ЛО теми

Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run

 

 

 

81

 

Покупки у фермера. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення по темі.

Можуть задати короткі запитання

Food

Free time activities

 

Впр.1,2 с.74

Впр. 2 с.75

РЗ, с.75

82

 

Допоможи друзям. Даємо інструкції.

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

ЛО теми

Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run!

Впр.1 с.94

 

 

83

 

Проектна робота. Мої улюблені фрукти.

реагувати на прослухане

Читати окремі слова

ЛО теми

I like/I don’t like

 

 

РЗ, с.76

84

 

Веселощі та розваги.

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

ЛО теми

I like/I don’t like

Впр.1,2 с.77

Впр.1,2 с.77

 

85

 

Свята і традиції. Літні канікули. Введення нового лексичного матеріалу

Читати окремі слова, називати дії за малюнком

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sandcastle

 

Впр.1,2 с.78

Впр.3 с.78

РЗ, с 78

86

 

На березі моря. Робота з лексичним матеріалом. Введення граматичної структури Let’s…

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Let’s…

Good idea!

I’m not sure.

Sorry, I don’t want to.

Let’s …

 

Впр.1 с.79

Впр. 2 с.79

 

87

 

День народження

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

Розуміти значення ключових слів у

висловлюваннях

paint a picture, take a

photo, listen to music,

look for shells

Let’s …

 

Впр.1,2 с.80

 

 

88

 

Проводимо час весело. Введення нового граматичного матеріалу (and/but)

Описувати речі

And

But

And

But

Впр.1,2 с.81

Впр.3 с.81

 

89

 

На вершині пагорба. Повторення раніше вивченого матеріалу

 

Розповідати про

улюблені речі

See you

at the top! Let me try

 

Впр.1 с.82

 

Впр.2 с.82

Впр.3 с.82

90

 

Пори року. Час (години)

Називати пори року

Spring, summer,

Autumn, winter

Дієслово can

Впр.1 с.82

 

 

 

91

 

Погода. Повторення раніше вивченого матеріалу.

Описувати погоду в різних країнах

plant flowers,

make bonfires,

play in the snow,

ski

 

Впр.1 с.83

 

Впр.3 с.8

 

 

92

 

Проектна робота. Пори року в Україні

Описувати погоду в Україні

ЛО теми

 

 

 

 

93

 

Діагностувальна робота за темами 4,5,6

94

 

Пори року та одяг. Опрацювання лексичних одиниць

Описувати одяг і

обґрунтовувати

вибір одягу

boots, rubber boots,

trainers, sandals

Sandals aren’t for winter. They’re for summer

Впр.1 с.96

 

 

 

95

 

Котра година?

 

ЛО теми

 

             Впр.1 с.88

      

Впр.2 с.88

 

 

96

 

Урок  - узагальнення знань за рік. Мовна вікторина

 

Повторення раніше вивченого матеріалу.

Повторення раніше вивченого матеріалу.

 

 

 

97

 

Відпочинок з друзями. Повторення раніше вивченого матеріалу

 

Повторення раніше вивченого матеріалу.

Повторення раніше вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
1903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку