Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі (3 години) ІI семестр
Пухта Г., Ґенґорс Ґ.,Льюіс-Джонс П. Англійська мова для 2 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019 – 112 с. ).
№ |
Дата |
Тема Підтема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||
Змістова лінія |
Лексика
|
Граматика |
Рецептивні |
Продуктивні |
|||||
|
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
|||||||
Тема 4 «Моя вечірка» Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання; Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань
|
|||||||||
42 |
|
Моя зовнішність. Фонетичне опрацювання слів.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
|
Chant “Come to my party!” впр.1 с.36 |
впр.3 с. 36 |
|
|
43 |
|
У мене – щасливе обличчя.
|
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
ЛО теми |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання впр.1 с.37 |
впр.3 с.37 |
РЗ с.37 |
|
44 |
|
Як виглядає мій друг. Граматична конструкція She/he has got
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
ЛО теми |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні впр.1 с.38 |
Ставити питання та відповідати на них |
РЗ с.38 |
|
45 |
|
Опис зовнішності. Розвиток діалогічного мовлення по темі. |
Описувати товаришів та героїв історії |
ЛО теми |
Has he got a big mouth? Yes, he has. Has she got green eyes? No, she hasn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них впр.2 с.38 |
|
|
46 |
|
Плануємо вечірку. Розвиток навичок аудіювання.
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
That’s not fair! |
Let’s… |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
РЗ с.40 |
|
47 |
|
Моя вечірка. Фонетичне опрацювання звука [ei] |
Вміти читати та розрізняти звук [ei] |
We’re the winners! |
Jane and a snake make cakes on a rainy day |
Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх |
РЗ с.41 |
|
48 |
|
Малюємо клоуна. Опис героя за поданим зразком |
Вміти описувати героя |
clown, eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
He’s got … She’s got … |
Вказувати відповідний малюнок |
Помічати правильну відповідь |
|
|
49 |
|
Як гарно я провів час!
|
Читати та розуміти значення окремих слів |
ЛО теми |
Listen and imagine. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати та розуміти значення окремих слів |
Описувати вечірку |
|
|
50 |
|
Їдемо у гості з батьками. Узагалнення вивченого по темі. |
Вміти описувати людей. |
|
|
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати людей |
|
|
Тема 5 «Відпочинок і дозвілля» (15) Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання; Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань
|
|||||||||
51 |
|
Відпочинок і дозвілля. Опрацювання нового лексичного матеріалу |
Розуміти значення окремих слів |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike
|
I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
Впр.1 с. 44 |
Впр.3 с. 44 |
РЗ, с.44 |
|
52 |
|
Види транспорту. Введення та опрацювання лексики. |
Називати види транспорту. |
ЛО теми |
|
Впр.3 с. 44 |
РЗ , с.45 |
|
|
53 |
|
Транспорт у місті. Введення граматичної структури I’m flying/ I’m not driving |
Всіти повідомляти про свої дії |
ЛО теми |
|
Впр.1 с. 45 |
Повторювати за прослухан. |
РЗ, с.46 |
|
54 |
|
Мій улюблений транспорт. Робота з граматичними структурами I’m flying/I’m not driving |
Називати улюблений транспорт |
Transport
|
I like/I don’t like
|
Впр.2 с. 45 |
Впр.2 с. 45 |
РЗ, с.47 |
|
55 |
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі. Введення граматичної структури What are you doing? – I’m flying a plane. |
Відповідати на запитання. |
Transport
|
What are you doing? – I’m flying a plane. |
Впр.1 с. 46 |
Впр.2 с. 46 |
|
|
56 |
|
Весело проводимо час. |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Transport
|
What are you doing? – I’m flying a plane. |
Впр.1 с. 47 |
Впр.3 с. 47 |
|
|
57 |
|
Подорож на автобусі. Розвиток навичок аудіювання. |
Ставити питання та відповідати на них |
ЛО теми |
It’s my turn to help you! |
Впр.1 с. 48 |
Впр.3 с. 49 |
РЗ, с.49 |
|
58 |
|
Правила поведінки в транспорті. |
Розуміти короткі і прості вказівки |
ЛО теми |
|
Впр.2 с. 48 |
. Впр.4 с. 49 |
РЗ, с.49 |
|
59 |
|
Вимірюємо предмети навкруги. Робота з раніше вивченим граматичним матеріалом. |
Вміти використовувати структури з теми. |
Height, length |
My rubber is 4cm long. |
Впр.1 с. 50 |
Впр. 4 с. 51 |
Впр. 3 с. 50 |
|
60 |
|
Спорт у нашому житті. Введення нового лексичного матеріалу.
|
Називати види спорту
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
|
Впр.1 с. 52 |
Впр.3 с. 52 |
|
|
61 |
|
Займаємося спортом. Введення граматичної структури типу Flying…is… |
Вміти використовувати граматичну структуру |
ЛО теми |
Flying a kite is difcult. Playing hockey is fun. |
Впр.2 с. 53 |
Впр.1 с. 53 |
РЗ, с.53 |
|
62 |
|
Спорт це весело! Робота з граматичною структурою What do you like doing? – I like playing football |
Розповідати про Свої улюблені види спорту |
ЛО теми |
What do you like doing? – I like playing football. |
Впр.1 с. 54 |
Впр.2,3 с. 55 |
|
|
63 |
|
Спортивні гуртки мого друга. Розвиток діалогічного мовлення. |
Запитувати та розповідати про улюблені види спорту |
ЛО теми |
I like playing hokey. – Mee too./ I don’t. |
Впр.1 с. 54 |
Впр.2,3 с. 55 |
|
|
64 |
|
Футбольний матч. Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
Sports clubs
|
|
Впр.1 с. 56 |
Впр.4 с. 57 |
Впр.3 с. 58 |
|
65 |
|
Проектна робота. Наше дозвілля. Узагальнення вивченого матеріалу. |
Розповідати про улюблені види спорту |
Sports clubs
|
We like… I like… |
Впр.1 с. 58 |
|
Впр.2 с. 59 |
|
Тема 6 «Людина» Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання; Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань
|
|||||||||
66 |
|
Людина. У селі. Введення нового лексичного матеріалу. |
Називати тварин Правопис слів |
Mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
It is a… |
Впр.1,2с. 62 |
Впр.3 с. 62 |
РЗ, с. 62 |
|
67 |
|
Тварини на фермі. Введення нового граматичного матеріалу. Множина іменників. |
Утворювати Множину іменників |
mouse – mice sheep – sheep person – people child – children woman – women man – men |
Множина іменників |
Впр.1,2с. 63 |
Впр.3 с. 63 |
|
|
68 |
|
Яка домашня тваринка в тебе є? Розвиток навичок письма. |
Ставити питання та відповідати на них
|
talk, neck, head, walk |
Can she…..? |
Впр.1,2с. 64 |
|
|
|
69 |
|
Частини тіла. Розвиток усного мовлення. |
Вміти описувати тварину. |
ЛО теми |
Cows have got four legs. How many legs have chickens got? They’ve got two legs. |
Впр.2с. 65 |
Впр.1с. 65 |
РЗ, с.65 |
|
70 |
|
Наші чотирилапі друзі. Робота з раніше вивченим матеріалом |
Вміти ставити та давати відповіді на запитання. |
ЛО теми |
|
Впр.1с. 66 |
Впр.2с. 67 |
Впр.4с. 67 |
|
71 |
|
Різноманіття тварин у природі. Групи тварин. |
Розфарбовати відповідно до прочитаного |
Skin, hair, feather, scales Mammals, birds, reptiles, fish |
It is a… |
Впр.2с. 68 |
Впр.3с. 68 |
|
|
72 |
|
Тварини в нашому житті. Введення граматичної структури How many…have…got? – They’ve got |
Вміти ставити та давати відповіді на запитання. |
ЛО теми |
How many…have…got? – They’ve got |
Впр.2с. 69 |
Впр.1с. 69 |
РЗ |
|
73 |
|
Проектна робота. Моє тіло. |
Давати і виконувати вказівки
|
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher!
|
|
Впр.1, с.103 |
|
|
|
74 |
|
Узагальнення матеріалу по темі Закріплення вивченого матеріалу теми. |
Вміти ставити та давати відповіді на запитання |
|
|
|
|
РЗ |
|
Тема 7 «Харчування. Свята і традиції» Ініціативність і підприємливість:уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання; Уміння вчитися упродовж життя:використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична:уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань
|
|||||||||
75 |
|
Харчування . Введення нового лексичного матеріалу. |
Розуміти значення окремих слів |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
|
Впр.1, с.70 |
Впр.3, с.70 |
РЗ, с.70 |
|
76 |
|
Час розваг. Опрацювання граматичної структури I’d like to… |
Описувати похід до парку розваг |
ЛО теми |
I’d like to drink some lemonade. I’d like to ride a horse. |
Впр.1, с.71 |
Впр.3, с.71 |
Впр.1, с.71 |
|
77 |
|
Веселися та розважайся з родиною. Розвиток монологічного мовлення по темі. |
Описувати людину, її здібності |
ЛО теми |
I’d like to…
|
Впр.1, с.73 |
Впр.2, с.73 |
|
|
78 |
|
Фрукти. Розвиток діалогічного мовлення по темі. |
Давати короткі відповіді на запитання |
ЛО теми |
I’d like to…
|
Впр.1,2 с.74 |
Впр.4, с.75 |
|
|
79 |
|
Овочі. Проводимо час весело. Робота з раніше вивченим матеріалом |
Складати слова із запропонованих літер |
ЛО теми |
|
Впр.2 с.74 |
|
|
|
80 |
|
У супермаркеті. Діалогічне мовлення. |
Відмічати правильну відповідь |
ЛО теми |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run |
|
|
|
|
81 |
|
Покупки у фермера. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення по темі. |
Можуть задати короткі запитання |
Food Free time activities |
|
Впр.1,2 с.74 |
Впр. 2 с.75 |
РЗ, с.75 |
|
82 |
|
Допоможи друзям. Даємо інструкції. |
Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
ЛО теми |
Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run! |
Впр.1 с.94 |
|
|
|
83 |
|
Проектна робота. Мої улюблені фрукти. |
реагувати на прослухане Читати окремі слова |
ЛО теми |
I like/I don’t like |
|
|
РЗ, с.76 |
|
84 |
|
Веселощі та розваги. |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
ЛО теми |
I like/I don’t like |
Впр.1,2 с.77 |
Впр.1,2 с.77 |
|
|
85 |
|
Свята і традиції. Літні канікули. Введення нового лексичного матеріалу |
Читати окремі слова, називати дії за малюнком |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sandcastle |
|
Впр.1,2 с.78 |
Впр.3 с.78 |
РЗ, с 78 |
|
86 |
|
На березі моря. Робота з лексичним матеріалом. Введення граматичної структури Let’s… |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Let’s… Good idea! I’m not sure. Sorry, I don’t want to. |
Let’s …
|
Впр.1 с.79 |
Впр. 2 с.79 |
|
|
87 |
|
День народження Розвиток діалогічного мовлення по темі. |
Розуміти значення ключових слів у висловлюваннях |
paint a picture, take a photo, listen to music, look for shells |
Let’s …
|
Впр.1,2 с.80 |
|
|
|
88 |
|
Проводимо час весело. Введення нового граматичного матеріалу (and/but) |
Описувати речі |
And But |
And But |
Впр.1,2 с.81 |
Впр.3 с.81 |
|
|
89 |
|
На вершині пагорба. Повторення раніше вивченого матеріалу
|
Розповідати про улюблені речі |
See you at the top! Let me try |
|
Впр.1 с.82
|
Впр.2 с.82 |
Впр.3 с.82 |
|
90 |
|
Пори року. Час (години) |
Називати пори року |
Spring, summer, Autumn, winter |
Дієслово can |
Впр.1 с.82
|
|
|
|
91 |
|
Погода. Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Описувати погоду в різних країнах |
plant flowers, make bonfires, play in the snow, ski |
|
Впр.1 с.83
|
Впр.3 с.8
|
|
|
92 |
|
Проектна робота. Пори року в Україні |
Описувати погоду в Україні |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
93 |
|
Діагностувальна робота за темами 4,5,6 |
|||||||
94 |
|
Пори року та одяг. Опрацювання лексичних одиниць |
Описувати одяг і обґрунтовувати вибір одягу |
boots, rubber boots, trainers, sandals |
Sandals aren’t for winter. They’re for summer |
Впр.1 с.96
|
|
|
|
95 |
|
Котра година? |
|
ЛО теми |
|
Впр.1 с.88
|
Впр.2 с.88
|
|
|
96 |
|
Урок - узагальнення знань за рік. Мовна вікторина |
|
Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Повторення раніше вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
97 |
|
Відпочинок з друзями. Повторення раніше вивченого матеріалу |
|
Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Повторення раніше вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|