КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Мітчелл "Smart Junior" 4 клас ІІ семестр 2 год на тиждень.
Перегляд файлу

 

  4 класу  ІІ семестр

2 год на тиждень

( за підручником Smart Junior 4 )

 

 

Дата

Уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон

Граматика/Фонетика

 

5 GETTING AROUND – Подорож

32

 

Getting around,

Sing a song

Безпека в дорозі, p.61

Правила безпеки

Розповідає про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

Правила безпеки

Прослуховує пісню, виконує завдання (pointing)

Парна робота: команди та їх виконання

helmet pavement (zebra) crossing stick your hand out of the window, fasten your seatbelt

Imperatives

Надає інструкції, команди

 

 

Getting around,

Smart kids

Час , p.62

 

 

 

Час

Ставити та відповідати на запитання

Підприємливість та сталий розвиток:

планування власного часу

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає текст за картинками

Time

What time … ?

Ставить та відповідає на запитання, час виконання дії

 

 

Getting around

Час, транспорт

Grammar, p.63

Час, транспорт

Ставити та відповідати на питання щодо графіків, режимів та часу

Підприємливість та сталий розвиток:

планування власного часу

 

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Парна робота: запитання-відповідь

bus stop, leave, arrive

How do we get there? By bus / car / bike / train / plane. On foot. How long does it take? Twenty minutes. What time does the bus leave / arrive? It leaves / arrives at 10.10.

Ставить та відповідає на запитання щодо часу

 

 

Getting around,

Our world

Види транспорту, p.64

Транспорт

Розповідати про улюблену вид транспорту

Здоров’я і безпека:

Безпека під час користування транспортними засобами

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання після тексту

motorbike, wheel, drive, taxi

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про види транспорту, якими користується

 

 

My new house

Опис видів транспорту, p.65

Транспорт

Описувати види транспорту

Здоров’я і безпека:

Безпека під час користування транспортними засобами

Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing)

Описує власну кімнату

exciting, tourist, slow, snowmobile, warm

Riding … is fun.

Продукує короткі фрази з описом видів транспорту

 

 

My new house

Купівля квитків, p.66

Проектна робота. Мій улюблений вид транспорту,  p.67

Ціни

Дізнаватися ціну на товари та послуги

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну гру

Виконує усне завдання, побудова мікро-діалогу

Робота в парах “Guessing game”

ticket, cheap, expensive, pounds, pence

How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50).

Дізнаватися ціну на товари та послуги

 

Транспорт

Описувати свій

 виріб

Підприємливість та сталий розвиток:

Розвиток творчих здібностей

Читає та виконує інструкції

Презентує проект

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про транспортний засіб

 

 

My new house

Story time

Урок домашнього читання, pp. 68-69

Шкільні події: квест

Обговорення моралі історії

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії для досягнення спільної мети

Прослуховує та читає текст

Розповідає історію за картинками

Обговорення моралі історії

treasure hunt team classroom clue stripes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає історію за картинками

 

 

Розвиток фонетичних навичок. Звук [au], p.70

Моя сім’я та мій будинок

Розпізнає та читає звук

/аu/

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує аудіо запис та повторює слова, розпізнає та називає звуки

Називає звуки в словах

cow, down, house, mouse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки /аu/

 

 

Тепер я можу. Узагальнення вивченого матеріалу  pp.71-72

Повторення та узагальнення матеріалу

Повторення та узагальнення теми

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Читає текст та виконує завдання

(pointing).

Читає та відповідає на запитання

Ставить питання та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії

 

 

 

Діагностувальна робота. Тест.

 

 

6 THAT’S AMAZING! – ЦЕ ДИВОВИЖНО!

 

 

That’s amazing!

Sing a song

Тварини . Ступені порівняння прикметників , p.73

Тварини

Називає тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Читає та відповідає на запитання вікторини

Відповідає на питання

panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre

strong  – stronger big – bigger heavy – heavier much / many – more How tall is the camel? About 2 m. How much does a mountain gorilla weigh?

Порівнює тварин та предмети

 

 

That’s amazing!

Smart kids,

Порівняння різних якостей, p.74

Ступені порівняння прикметників ‘more … than…’ , p.75

Тварини

Називає тварин

Громад. в-сть:

готовність до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує та читає текст

Виконує завдання після тексту

Розповідає історію за картинками

Bone, intelligent

Comparison form of adjectives

Розповідає про улюблених тварин та героїв

 

 

Мій герой

Називати досягнення людей

Громад. відп-ть:

Розуміння важливості будь-якої праці

Прослуховує аудіо та виконує завдання (true/false)

 

Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття

Utahraptor was more dangerous than T. rex.

Порівнює тварин та інші об’єкти

 

 

That’s amazing!

Our world,

Досягнення людства, p.76

Мій герой

Називати досягнення людей

Громад. в-сть:

Розуміння важливості будь-якої праці

Прослуховує аудіо запис  та читає текст

Виконує завдання після тексту

Young, old, person

big – bigger – the biggest popular – more popular – the most popular good – better – the best bad – worse – the worst

Продукує короткі речення

 

 

That’s amazing!

Grammar

Ступені порівняння прикметників ‘ the …est’, ‘the most…’, p.77

Дозвілля

Розповідати про свої уподобання

Підприємливість та сталий розвиток:

Виявлення причинно-наслідкових зв’язків

 

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing)

Парна робота:

виявляє причинно-наслідкові зв’язки

еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket

I like windsurfing because it’s fun. I don’t like cycling. I love playing tennis. I enjoy swimming. I hate playing baseball

Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки

 

 

Food, please!

Let’s play

Улюблений вид вид спорту, p.78

Дозвілля

Розповідати про свої уподобання

Підприємливість та сталий розвиток:

Виявлення причинно-наслідкових зв’язків

 

Прослуховує та  виконує завдання (відповідає на запитання)

Парна робота: питання-відповідь

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

…because…

Продукує короткі р-ня, розповідає про уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки

 

 

Проектна робота. Мій герой, p.79

Мій герой

Розповідати про свого кумира

Громад. в-сть: розуміти важливість кожної людини

Читає про кумира та виконує завдання до тексту

Напиши про свою свого кумира

Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття

Повторення лекс.матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира

 

 

Story time

Збережи ліс, p.80-81

Збережи ліс

Читає та обговорює мораль історії

Екол. безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навкол. середовища

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Обговорення моралі історії  

Write, newspaper, article, cut down, protect, build

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом довкілля

 

 

Розвиток фонетичних навичок. Звук [eu], p. 82

Revision/Now I can

Тепер я можу. Повторення вивченого з теми p.83- 84

Їжа

Розпізнає та вивчає звуки /eu/, /au/

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Бережливе ставлення до навкол. середовища

Прослуховує аудіо запис та читає чант

Називає звуки в словах

slow, pillow, cow, town

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/

 

 

Їжа та продукти харчування

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Називає назви тварин

Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді

Повторення лексичного матеріалу всього розділу.

Повторення граматичного матеріалу всього розділу

Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навкол. середовищем

 

 

Smart world 3

Природа – мій дім,  p.85

Навколишнє середовище

Вивчає особливості навколишнього середовища України

Громад. від-сть:

унікальність своєї країни – України

Прослуховує аудіо запис та читає текст

 

Виконує завдання до тексту.

lake high mountain sand dune kangaroo

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про природу України

 

 

Smart time 3

Дива природи, p.86

Природні явища

Описувати природні явища

 

Екол. безпека і сталий  розвиток: Розуміння впливу навкол. с-ща на життя людини

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює природні явища

 

 

 

Діагностувальна робота. Тест.

 

 

 

7 WHAT’S THE MATTER? – Здоров’я. Візит тдо лікаря

 

 

What’s the matter?

Sing a song,

Проблеми із здоров’ям, p.87

Здоров’я

Хвороби

Називати проблеми із здоров’ям

Здоров’я і безпека:

усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям

 

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing)

Співає пісню

Написати декілька речень про свій стан здоров’я

headache stomach ache earache toothache sore throat cough

What’s the matter? I‘ve got a headache.

Ставить питання та надає відповідь

 

 

What’s the matter?

Smart kids

Здоров’я і безпека p.88

Модальне дієслово ‘should’

Grammar, p.89

Здоров’я

Хвороби

Розвиток усного мовлення

Здоров’я і безпека:

усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям

 

Прослуховує аудіозапис та читає текст

Виконує завдання до тексту

break fever medicine, cut, medicine

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає історію за картинками

 

 

Здоров’я

Хвороби

Розвиток усного мовлення

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання

Парна робота: надавати поради

cast, plaster, stay, hurt

You should take some medicine. He should clean his cut.

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

 

 

What’s the matter?

Our world

Дотримання правил безпеки вдома, p.90

Безпека вдома

Говорити про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки вдома

Прослуховує та читає текст

Реагує на поради щодо безпеки

socket matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs

You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets.

Говорити про правила безпеки вдома

 

 

What’s the matter?

Безпека вдома

Grammar, p.91

Безпека вдома

Говорити про правила безпеки

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил безпеки вдома

Прослуховує  та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Повторює лексику попереднього уроку

You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets.

Говорити про правила безпеки вдома

 

 

What’s the matter?

Let’s play

Безпека під час відпочинку, p.92

Безпека під час відпочинку

Ставити та відповідати на запитання щодо правил безпеки під час відпочинку

Здоров’я та безпека:

дотримуватися правил безпеки під час відпочинку

Читає короткі повідомлення

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

sunburn, sunscreen, jellyfish

Should…?

Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку

 

 

Проетна робота. Безпечний пляжний відпочинок, p.93

Безпека під час відпочинку

Називати правила під час відпочинку

Здоров’я та безпека:

дотримуватися правил безпеки під час відпочинку

Читає інструкції

Презентує свою проектну роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Описує події минулого (власний досвід)

 

 

What’s the matter?

Story time

Правила гігієни, p. 94-95

Правила гігієни

Відповідати на питання, що таке бактерії

Здоров’я і безпека:

дотримуватися правил гігієни

Прослуховує та читає текст

Групове обговорення історії

germs, microscope, soap, wet

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни

 

 

 

 

Phonics

Розвиток фонетичних навичок. Звук [ei], [ai], p.96

Revision

Я тепер можу.Повторення, p. 97-98

Моє дозвілля

Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/

 

Здоров’я і безпека:

важливість правильного дозвілля в житті людини

Прослуховує аудіозапис

Називає звуки в словах

Rain, play, pie, rise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/

 

 

Здоров’я, безпека та гігієна

Оцінювати ситуації

Громад. в-сть:

розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть

Прослуховує текст та виконує завдання до нього

Розповідає про свій стан

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного фізичного стану

 

 

Діагностувальна робота. Тест.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 LET’S WELCOME THE HOLIDAYS – ВІТАЄМО КАНІКУЛИ. Природа

 

 

Let’s welcome the holidays

Sing a song

Природа, p.99

Природа

Розповідати про канікули

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує пісню та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

go camping, sleeping bag, tent

I’m going to buy a tent tomorrow. He’s going to play in the park with his friends on Friday afternoon. We’re going to go camping at the weekend.

Розпізнає знайомі слова повсякд.вжитку у знайомому контексті

 

 

Let’s welcome the holidays

Smart kids

Час, проведений на природі, p.100

‘not to be going to’ Grammar, p.101

Природа

Розповідати про час, проведений на природі

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та береж. ставиться до природи

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

tired chase squirrel, go fishing

Повторення грам. мат-лу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсяк. вжитку у знайомому контексті

 

 

Події у майбутньому, плани на майбутнє

Описувати події майбутнього

Громад. в-сть: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду

Читає повідомлення та відповідає на запитання

Питає да відповідає на запитання партнера

Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття

I’m not going to go windsurfing. He She isn’t going to watch TV. It We You aren’t going to paint the house.

Продукує короткі р-ня з описом минулих подій

 

 

Let’s welcome the holidays,

Our world

Події майбутнього, p.102

Події майбутнього

Описувати події майбутнього

Громад. в-сть: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду

Прослуховує аудіозапис та виконує завдання

Висловлює власні враження щодо прочитаного

go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом майбутніх подій

 

 

Let’s welcome the holidays,

Grammar

Події майбутнього ‘ to be going to’, p.103

Події майбутнього

Описувати події майбутнього

Громад.в-сть:

усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду

виконує завдання (matching)

Описує малюнки

Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття

To be going to

Questions

Продукує короткі речення з описом майбутніх подій

 

 

Let’s welcome the holidays,

Let’s play

‘Would you like to…?’, p.104

Проектна робота. Мої канікули влітку, p. 105

Події майбутнього

Пропонувати дозвілля

Громад.в-сть:

розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть

Інсценізує діалог

Робота в парах

Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття

Would you like to...?

Продукує короткі речення з описом

майбутніх подій

 

 

Канікули 

Описувати події майбутнього

Громад.в-сть:

усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду

Читає та прослуховує текст

Описує свої канікули

Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять

Повторення грам.матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом

майбутніх подій

 

 

Story time

Подорож, pp.106-107

Подорож

Розповідати історію

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та береж. ставиться до природи

Прослуховує та читає історію

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark

Повторення грам.матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

 

 

Phonics

Розвиток фонетичних навичок. p.108

Revision

Повторення, pp.109-110

Моє кошеня

Silent consonants

 

Екол. безпека і сталий  розвиток: цінує та береж. ставиться до тварин

Прослуховує

аудіозапис-чант

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Називає звуки в словах night, straight, knee, knife

Повторення грам.матеріалу з попередніх занять

Розпізнає та називає звуки: /k/,k/,/ŋ/

 

 

Події майбутнього

Ставити та відповідати на запитання про ммайбутні події

Громад.в-сть:

розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть

Читає р-ня, відповідає на запитання згідно малюнку

Запитує та відповідає на питання партнера

Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Ставить, відповідає на запитання щодо минулих подій

 

 

Smart World 4

Церемонія нагородження, p.111

Шкільні святкування

Говорити про шкільні святкування в своїй школі

Громад.в-сть:

шанобливе ставлення до культур. спадщини

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання

last bell, ceremony, award, decorate, celebrate

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

 

 

Smart time 4

Святкування  у світі протягом літа, p.112

Літні святкування в країнах світу

Говорити про святкування різних свят в різн. країнах світу

Громад.в-сть: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності

Прослуховує та повторює текст

Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода

Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять

Повторення грам. матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення

 

 

Діагностувальна робота. Тест.

Підсумковий урок за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

Halloween* page114

 

 

 

 

 

 

 

Thanksgiving* page 115

 

 

 

 

 

 

 

Christmas* page 116

 

 

 

 

 

 

 

Recycling Day* page 117

 

* Уроки для вивчення свят, можуть бути використані окремим уроками або поєднані з іншими

ПОГОДЖУЮ

Директор гімназії _______________________________________Жанна РОМАН

Календарно-тематичне планування Smart  Junior 4  for Ukraine

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
31 грудня 2023
Переглядів
883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку