4 класу ІІ семестр
2 год на тиждень
( за підручником Smart Junior 4 )
№ |
Дата |
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||||
|
5 GETTING AROUND – Подорож |
|||||||||||
32 |
|
Getting around, Sing a song Безпека в дорозі, p.61 |
Правила безпеки |
Розповідає про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: Правила безпеки |
Прослуховує пісню, виконує завдання (pointing) |
Парна робота: команди та їх виконання |
helmet pavement (zebra) crossing stick your hand out of the window, fasten your seatbelt |
Imperatives |
Надає інструкції, команди |
||
|
|
Getting around, Smart kids Час , p.62
|
Час |
Ставити та відповідати на запитання |
Підприємливість та сталий розвиток: планування власного часу |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
Time |
What time … ? |
Ставить та відповідає на запитання, час виконання дії |
||
|
|
Getting around Час, транспорт Grammar, p.63 |
Час, транспорт |
Ставити та відповідати на питання щодо графіків, режимів та часу |
Підприємливість та сталий розвиток: планування власного часу
|
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
bus stop, leave, arrive |
How do we get there? By bus / car / bike / train / plane. On foot. How long does it take? Twenty minutes. What time does the bus leave / arrive? It leaves / arrives at 10.10. |
Ставить та відповідає на запитання щодо часу |
||
|
|
Getting around, Our world Види транспорту, p.64 |
Транспорт |
Розповідати про улюблену вид транспорту |
Здоров’я і безпека: Безпека під час користування транспортними засобами |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
motorbike, wheel, drive, taxi |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про види транспорту, якими користується |
||
|
|
My new house Опис видів транспорту, p.65 |
Транспорт |
Описувати види транспорту |
Здоров’я і безпека: Безпека під час користування транспортними засобами |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
exciting, tourist, slow, snowmobile, warm |
Riding … is fun. |
Продукує короткі фрази з описом видів транспорту |
||
|
|
My new house Купівля квитків, p.66 Проектна робота. Мій улюблений вид транспорту, p.67 |
Ціни |
Дізнаватися ціну на товари та послуги |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну гру |
Виконує усне завдання, побудова мікро-діалогу |
Робота в парах “Guessing game” |
ticket, cheap, expensive, pounds, pence |
How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50). |
Дізнаватися ціну на товари та послуги |
||
|
Транспорт |
Описувати свій виріб |
Підприємливість та сталий розвиток: Розвиток творчих здібностей |
Читає та виконує інструкції |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про транспортний засіб |
||||
|
|
My new house Story time Урок домашнього читання, pp. 68-69 |
Шкільні події: квест |
Обговорення моралі історії |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії для досягнення спільної мети |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії |
treasure hunt team classroom clue stripes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
|
|
Розвиток фонетичних навичок. Звук [au], p.70 |
Моя сім’я та мій будинок |
Розпізнає та читає звук /аu/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіо запис та повторює слова, розпізнає та називає звуки |
Називає звуки в словах |
cow, down, house, mouse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /аu/ |
||
|
|
Тепер я можу. Узагальнення вивченого матеріалу pp.71-72 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Повторення та узагальнення теми |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Читає текст та виконує завдання (pointing). Читає та відповідає на запитання |
Ставить питання та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії |
||
|
|
Діагностувальна робота. Тест. |
||||||||||
|
|
6 THAT’S AMAZING! – ЦЕ ДИВОВИЖНО! |
||||||||||
|
|
That’s amazing! Sing a song Тварини . Ступені порівняння прикметників , p.73 |
Тварини |
Називає тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та відповідає на запитання вікторини |
Відповідає на питання |
panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre |
strong – stronger big – bigger heavy – heavier much / many – more How tall is the camel? About 2 m. How much does a mountain gorilla weigh? |
Порівнює тварин та предмети |
||
|
|
That’s amazing! Smart kids, Порівняння різних якостей, p.74 Ступені порівняння прикметників ‘more … than…’ , p.75 |
Тварини |
Називає тварин |
Громад. в-сть: готовність до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
Bone, intelligent |
Comparison form of adjectives |
Розповідає про улюблених тварин та героїв |
||
|
|
Мій герой |
Називати досягнення людей |
Громад. відп-ть: Розуміння важливості будь-якої праці |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (true/false) |
|
Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття |
Utahraptor was more dangerous than T. rex. |
Порівнює тварин та інші об’єкти |
|||
|
|
That’s amazing! Our world, Досягнення людства, p.76 |
Мій герой |
Називати досягнення людей |
Громад. в-сть: Розуміння важливості будь-якої праці |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
Young, old, person |
big – bigger – the biggest popular – more popular – the most popular good – better – the best bad – worse – the worst |
Продукує короткі речення |
||
|
|
That’s amazing! Grammar Ступені порівняння прикметників ‘ the …est’, ‘the most…’, p.77 |
Дозвілля |
Розповідати про свої уподобання |
Підприємливість та сталий розвиток: Виявлення причинно-наслідкових зв’язків
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket |
I like windsurfing because it’s fun. I don’t like cycling. I love playing tennis. I enjoy swimming. I hate playing baseball |
Продукує короткі речення, розповідає про свої уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
||
|
|
Food, please! Let’s play Улюблений вид вид спорту, p.78 |
Дозвілля |
Розповідати про свої уподобання |
Підприємливість та сталий розвиток: Виявлення причинно-наслідкових зв’язків
|
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) |
Парна робота: питання-відповідь |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
…because… |
Продукує короткі р-ня, розповідає про уподобання та виявляє причинно-наслідкові зв’язки |
||
|
|
Проектна робота. Мій герой, p.79 |
Мій герой |
Розповідати про свого кумира |
Громад. в-сть: розуміти важливість кожної людини |
Читає про кумира та виконує завдання до тексту |
Напиши про свою свого кумира |
Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття |
Повторення лекс.матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира |
||
|
|
Story time Збережи ліс, p.80-81 |
Збережи ліс |
Читає та обговорює мораль історії |
Екол. безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навкол. середовища |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії |
Write, newspaper, article, cut down, protect, build |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом довкілля |
||
|
|
Розвиток фонетичних навичок. Звук [eu], p. 82 Revision/Now I can Тепер я можу. Повторення вивченого з теми p.83- 84 |
Їжа |
Розпізнає та вивчає звуки /eu/, /au/ |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Бережливе ставлення до навкол. середовища |
Прослуховує аудіо запис та читає чант |
Називає звуки в словах |
slow, pillow, cow, town |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/
|
||
|
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Називає назви тварин |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навкол. середовищем |
||||
|
|
Smart world 3 Природа – мій дім, p.85 |
Навколишнє середовище |
Вивчає особливості навколишнього середовища України |
Громад. від-сть: унікальність своєї країни – України |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. |
lake high mountain sand dune kangaroo |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про природу України |
||
|
|
Smart time 3 Дива природи, p.86 |
Природні явища |
Описувати природні явища
|
Екол. безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу навкол. с-ща на життя людини |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює природні явища
|
||
|
|
Діагностувальна робота. Тест.
|
||||||||||
|
|
7 WHAT’S THE MATTER? – Здоров’я. Візит тдо лікаря |
||||||||||
|
|
What’s the matter? Sing a song, Проблеми із здоров’ям, p.87 |
Здоров’я Хвороби |
Називати проблеми із здоров’ям |
Здоров’я і безпека: усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям
|
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
Співає пісню Написати декілька речень про свій стан здоров’я |
headache stomach ache earache toothache sore throat cough |
What’s the matter? I‘ve got a headache. |
Ставить питання та надає відповідь |
||
|
|
What’s the matter? Smart kids Здоров’я і безпека p.88 Модальне дієслово ‘should’ Grammar, p.89 |
Здоров’я Хвороби |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення необхідності догляду за своїм здоров’ям
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
break fever medicine, cut, medicine |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
||
|
|
Здоров’я Хвороби |
Розвиток усного мовлення |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Парна робота: надавати поради |
cast, plaster, stay, hurt |
You should take some medicine. He should clean his cut. |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
|||
|
|
What’s the matter? Our world Дотримання правил безпеки вдома, p.90 |
Безпека вдома |
Говорити про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки вдома |
Прослуховує та читає текст |
Реагує на поради щодо безпеки |
socket matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs |
You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets. |
Говорити про правила безпеки вдома |
||
|
|
What’s the matter? Безпека вдома Grammar, p.91 |
Безпека вдома |
Говорити про правила безпеки |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки вдома |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторює лексику попереднього уроку |
You shouldn’t play with matches. She shouldn’t run on the stairs. They shouldn’t play with sockets. |
Говорити про правила безпеки вдома |
||
|
|
What’s the matter? Let’s play Безпека під час відпочинку, p.92 |
Безпека під час відпочинку |
Ставити та відповідати на запитання щодо правил безпеки під час відпочинку |
Здоров’я та безпека: дотримуватися правил безпеки під час відпочинку |
Читає короткі повідомлення |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
sunburn, sunscreen, jellyfish |
Should…? |
Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку |
||
|
|
Проетна робота. Безпечний пляжний відпочинок, p.93 |
Безпека під час відпочинку |
Називати правила під час відпочинку |
Здоров’я та безпека: дотримуватися правил безпеки під час відпочинку |
Читає інструкції |
Презентує свою проектну роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
||
|
|
What’s the matter? Story time Правила гігієни, p. 94-95 |
Правила гігієни |
Відповідати на питання, що таке бактерії |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил гігієни |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
germs, microscope, soap, wet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни
|
||
|
|
Phonics Розвиток фонетичних навичок. Звук [ei], [ai], p.96 Revision Я тепер можу.Повторення, p. 97-98 |
Моє дозвілля |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/
|
Здоров’я і безпека: важливість правильного дозвілля в житті людини |
Прослуховує аудіозапис |
Називає звуки в словах |
Rain, play, pie, rise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/ |
||
|
|
Здоров’я, безпека та гігієна |
Оцінювати ситуації |
Громад. в-сть: розв. готов.до взаємодії через спільну д-ть |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій стан |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного фізичного стану |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Тест.
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
8 LET’S WELCOME THE HOLIDAYS – ВІТАЄМО КАНІКУЛИ. Природа |
||||||||||
|
|
Let’s welcome the holidays Sing a song Природа, p.99 |
Природа |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
go camping, sleeping bag, tent |
I’m going to buy a tent tomorrow. He’s going to play in the park with his friends on Friday afternoon. We’re going to go camping at the weekend. |
Розпізнає знайомі слова повсякд.вжитку у знайомому контексті |
||
|
|
Let’s welcome the holidays Smart kids Час, проведений на природі, p.100 ‘not to be going to’ Grammar, p.101 |
Природа |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та береж. ставиться до природи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
tired chase squirrel, go fishing |
Повторення грам. мат-лу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсяк. вжитку у знайомому контексті |
||
|
|
Події у майбутньому, плани на майбутнє |
Описувати події майбутнього |
Громад. в-сть: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття |
I’m not going to go windsurfing. He She isn’t going to watch TV. It We You aren’t going to paint the house. |
Продукує короткі р-ня з описом минулих подій |
|||
|
|
Let’s welcome the holidays, Our world Події майбутнього, p.102 |
Події майбутнього |
Описувати події майбутнього |
Громад. в-сть: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
||
|
|
Let’s welcome the holidays, Grammar Події майбутнього ‘ to be going to’, p.103 |
Події майбутнього |
Описувати події майбутнього |
Громад.в-сть: усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду |
виконує завдання (matching) |
Описує малюнки |
Повторення лекс. матеріалу з попереднього заняття |
To be going to Questions |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
||
|
|
Let’s welcome the holidays, Let’s play ‘Would you like to…?’, p.104 Проектна робота. Мої канікули влітку, p. 105 |
Події майбутнього |
Пропонувати дозвілля |
Громад.в-сть: розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть |
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
Повторення лекс. мат-лу з попереднього заняття |
Would you like to...? |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
||
|
|
Канікули |
Описувати події майбутнього |
Громад.в-сть: усвідомлення унік-сті кожної людини, її досвіду |
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам.матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
|||
|
|
Story time Подорож, pp.106-107 |
Подорож |
Розповідати історію |
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та береж. ставиться до природи |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark |
Повторення грам.матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
|
|
Phonics Розвиток фонетичних навичок. p.108 Revision Повторення, pp.109-110 |
Моє кошеня |
Silent consonants
|
Екол. безпека і сталий розвиток: цінує та береж. ставиться до тварин |
Прослуховує аудіозапис-чант |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Називає звуки в словах night, straight, knee, knife |
Повторення грам.матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
||
|
|
Події майбутнього |
Ставити та відповідати на запитання про ммайбутні події |
Громад.в-сть: розв. готов. до взаємодії через спільну д-ть |
Читає р-ня, відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лекс. матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Ставить, відповідає на запитання щодо минулих подій |
|||
|
|
Smart World 4 Церемонія нагородження, p.111 |
Шкільні святкування |
Говорити про шкільні святкування в своїй школі |
Громад.в-сть: шанобливе ставлення до культур. спадщини |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
last bell, ceremony, award, decorate, celebrate |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
|
|
Smart time 4 Святкування у світі протягом літа, p.112 |
Літні святкування в країнах світу |
Говорити про святкування різних свят в різн. країнах світу |
Громад.в-сть: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода |
Повторення лекс.матеріалу з попередніх занять |
Повторення грам. матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
|
|
Діагностувальна робота. Тест. Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Halloween* page114 |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Thanksgiving* page 115 |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Christmas* page 116 |
|
|
|
|
|
|||||
|
Recycling Day* page 117 |
|||||||||||
* Уроки для вивчення свят, можуть бути використані окремим уроками або поєднані з іншими
ПОГОДЖУЮ
Директор гімназії _______________________________________Жанна РОМАН
Календарно-тематичне планування Smart Junior 4 for Ukraine