№ |
Дата |
Тема уроку |
Література, дидактичний матеріал |
Лексика |
Примітка |
Очікувані результати |
||
ІІ семестр Тема: “ Подорож по Україні та до Великобританії” (8 годин) |
||||||||
34 |
24.01 |
Вирушаємо у подорож! Введення ЛО і МЗ |
Ex. 2 p.43 |
Helmet, pavement, (zebra) crossing, stick your hand out of the window, fasten your seatbelt |
1 |
|
- розповідає про правила безпеки; - надає інструкції, команди; - ставить та відповідає на запитання, називає час виконання дії; - ставить та відповідає на запитання щодо часу; - розповідає про види транспорту, якими користується; - продукує короткі фрази з описом видів транспорту; - дізнається ціну на товари та послуги, будує простий діалог; - розповідає історію за картинками; - продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії. |
|
35 |
27.01 |
Шкільна поїздка. Час. Вдосконалення навичок аудіювання |
Завдання на картках |
What time … ? |
1 |
|
||
36 |
31.01 |
Транспорт. Розвиток комунікативних навичок |
Ex. 2 p.44 |
bus stop, leave, arrive By bus / car / bike / train / plane. On foot. How do we get there? How long does it take? What time does the bus leave / arrive? |
1 |
|
||
37 |
03.02 |
Види транспорту. Розвиток навичок читання |
Повторення граматичного матеріалу. Завдання на картках |
motorbike, wheel, drive, taxi
|
1 |
|
||
38 |
07.02 |
Характеристика видів транспорту. Розвиток комунікативних навичок
|
Ex. 2 p.65 |
exciting, tourist, slow, snowmobile, warm Riding … is fun. |
1 |
|
||
39 |
10.02 |
Правила дорожнього руху. Вдосконалення навичок читання |
Ex. 3 p.48 |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
1 |
|
||
40 |
14.02 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Завдання на картках |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
1 |
|
||
41 |
17.02 |
Діагностична робота з теми (акцент - письмо) |
Завдання на картках |
1 |
|
|
||
Тема: “Людина” (10 годин) |
||||||||
42
|
21.02 |
Рецепти здорового способу життя. Читання тексту |
Завдання на картках |
New vocabulary |
1 |
|
- розповідає про свої звички; - надає у інформацію про звички харчування; - складає діалог за зразком.
|
|
43 |
24.02 |
Звички харчування. Хороша і погана їжа. Введення ЛО і МЗ |
Завдання на картках |
apples, hamburgersmilk, chocolate |
1 |
|
||
44 |
28.02 |
Гігієна. Розвиток комунікативних навичок |
Завдання на картках |
New vocabulary |
1 |
|
||
45 |
03.03 |
Піклуйся про своє здоров’я. Розвиток комунікативних навичок |
Завдання на картках |
New vocabulary |
1 |
|
||
46 |
07.03 |
Хвороби. Погане самопочуття. Розвиток навичок читання |
Завдання на картках |
New vocabulary |
1 |
|
||
47 |
10.03 |
У лікарні. Розвиток навичок читання |
Завдання на картках |
New vocabulary |
|
|
||
48 |
14.03 |
Турбота про здоров’я. Розвиток навичок читання |
Завдання на картках |
New vocabulary |
1 |
|
||
49 |
17.03 |
Будьмо здорові. Розвиток навичок письма |
Завдання на картках |
New vocabulary |
1 |
|
||
50 |
21.03 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Завдання на картках |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
1 |
|
||
51 |
24.03 |
Діагностична робота з теми (акцент – читання) |
Завдання на картках |
1 |
|
|||
Тема: “Природа і навколишнє середовище України та Великобританії” (9 годин) |
||||||||
52 |
04.04 |
Тварини. Вищий ступінь порівняння прикметників. Проведення вікторини |
Ex. 2 p.52 |
panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre |
1 |
|
- порівнює тварин та предмети; - розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/; - називає різних тварин та інші слова пов’язані з навколишнім середовищем; - продукує короткі речення з описом довкілля; - розповідає про природу рідного краю і інших країн; - обговорює природні явища.
|
|
53 |
07.04 |
Свійські тварини. Розвиток фонетичних навичок |
Ex. 1 p.58 |
slow, pillow, cow, town |
1 |
|
||
54 |
11.04 |
Дикі тварини. Розвиток навичок письма |
Ex. 2-3 p.57 |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
1 |
|
||
55 |
14.04 |
Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання і читання |
Ex. 2-3 p.57 |
Write, newspaper, article, cut down, protect, build |
1 |
|
||
56 |
18.04 |
Природні явища. Вдосконалення навичок аудіювання і читання |
Ex. 2 p.62 |
rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood |
1 |
|
||
57 |
21.04 |
Природа – наш дім. Розвиток навичок аудіювання і читання |
Завдання на картках |
New vocabulary |
1 |
|
||
58 |
25.04 |
Людина і довкілля. Розвиток навичок читання |
Завдання на картках |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
1 |
|
||
59 |
28.04 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Завдання на картках |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
1 |
|
||
60 |
02.05 |
Діагностична робота з теми (акцент – аудіювання) |
Завдання на картках |
1 |
|
|||
Тема: “ Відпочинок і дозвілля ” ( 9 годин) |
||||||||
61 |
05.05 |
Канікули не за горами! Вивчення граматичної конструкції be going to |
Ex. 2 p.72 |
go camping, sleeping bag, tent be going to |
1 |
|
- розповідає про плани на канікули; - розповідає про плани на майбутнє; - продукує короткі речення з описом майбутніх подій; - ставить запитання і дає відповіді щодо подій у майбутньому; - ставить запитання і дає відповіді щодо подій у майбутньому. |
|
62 |
09.05 |
Вирушаємо в похід. Розвиток навичок читання і аудіювання |
Ex. 2 p.73 |
tired, chase, squirrel, go fishing |
1 |
|
||
63 |
12.05 |
Відпочинок на природі. Вдосконалення граматичних навичок |
Ex. 3 p.73 |
night, straight, knee, knife Am/Is/Are … going to…?
|
1 |
|
||
64 |
16.05 |
Активний відпочинок. Автоматизація ЛО і МЗ |
Ex. 1 p.74 |
go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman Am/Is/Are … going to…? |
1 |
|
||
65 |
19.05 |
Види дозвілля. Автоматизація ЛО і МЗ |
Завдання на картках |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
1 |
|
||
66 |
23.05 |
Мій вільний час. Автоматизація ЛО і МЗ |
Завдання на картках |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
1 |
|
||
67 |
26.05 |
Біля моря. Автоматизація ЛО і МЗ
|
Завдання на картках |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
1 |
|
||
68 |
30.05 |
Діагностична робота з теми (акцент – говоріння) |
Завдання на картках |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу
|
1 |
|
||
69 |
02.06 |
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|||
За програмою - ___________________ год.
Виконано - _______________________ год.
Теми об’єднано - __________________