Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
1. |
02.09 |
Тема: Шкільне життя. В школі і поза школою. |
Навчати ставити питання. Вітатись. Who are they? |
Detective, missing Found, adventure, aunt Match, true, false |
Повторення займенників, використання дієслів To be, Can Наказовий відмінок у надаванні інструкцій
|
[eɩ] [ɒ] |
PB ex.2 p.5, Ex.3 p.5 |
PBp.5 – listen and sing |
Write about your summer holidays. |
What did you do on your summer holiday? |
Навчати правилам ввічливого спілкування |
PB ex.3 p.5 -write
|
||
2. |
03.09 |
Життя в школі. |
Навчати отримувати та надавати інформацію про зовнішність та місце роботи/або навчання. What does he look like? |
Clever, nice, nephew, friendly, helpful
|
Present Simple Особові займенники |
[ə] [η] |
PBp.6 |
PB p.6 |
PB ex. 1, p.7 GB ex.1-2 p.4-5
|
Speak about your working day . |
Навчати правилам розмови по телефону |
AB p.4 PB p.6-words |
||
3. |
04.09 |
Після уроків. |
Навчати ставити особисті питання та описувати зовнішність. What does he look like? |
Toucan, zoo, funny, clever, lazy, kind, nationality
|
Питальні слова What, How, Who, Where
|
[k] [ɑ:] |
PB p.6 |
PB ex. 2, p.7 Listen and tick. |
PB ex.3 p.7 – complete the questions GB ex.3 p.5
|
Ask and answer - PB ex.3 p.7 |
Навчати правильно будувати структуру мовлення для ефективного спілкування |
AB p.5 do ex. |
||
4. |
06.09 |
Шкільне життя. |
Навчати надавати інформацію про наявність предметів особистого вжитку. We need a … |
Laptop, binoculars, compass, can opener, need, diary, torch
|
Present Continuous Have/ has got |
[s] [z] |
PB p.8 |
PB p.8 |
PB ex.1 p.8 – read and write. GB ex.4-5p.6-7
|
Speak about your school life |
Навчання соціальним правилам поведінки |
AB p.6 PB p.8- learn the dialogue |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
5. |
09.09 |
Школа моєї мрії. |
Навчати ставити питання щодо дії, місцезнаходження та вигляду. Is he eating an apple? What’s she wearing? |
Video, wear, t-shirt, sent, watch, leave, sleep, pack, eat, need |
Відпрацювання Present Continuous |
[əʋ] [w] [ks] |
PB Ex.3 p.9 – choose and read. |
PBp.4,p.9 – listen, choose and sing |
GB ex.6, p.7-read, choose and write. |
PB Ex.2 p.9 –look, ask and answer. |
Навчати умінню спілкуватись з однолітками під час виконання ігрових завдань |
AB p.7– do ex.
|
||
6. |
10.09 |
Поведінка у школі. |
Навчати висловлювати свою думку, робити аналіз. He drives well. |
Well, carefully, badly, slowly, quietly, happily, quickly |
Практика використання Present Simple
|
[ʒ] [ð] |
PB p.10 |
PB p.10 |
PB ex.1, p.11 GB ex.1-2, p.8 |
He drives well. He’s drawing badly. |
Speak about your abilities.. |
AB p.8 PB p.10-learn the words |
||
7. |
11.09 |
Моє життя в школі. |
Навчати висловлювати свою думку щодо якості виконання дій. He’s drawing badly. |
Adverb, manner, |
Дієприслівники |
[η] |
PB p.10 |
|
PB ex.2 p.11 – match and write GB ex.3-5 p.9
|
PB ex.3 p.11 – think and talk with Dr.Wild |
Навчати розрізняти та давати оцінку діям різних осіб |
AB p.9 do ex. PB ex.3 p.11- write |
||
8. |
13.09 |
Шкільні друзі. |
Навчати ставити особисті питання стосовно місця проживання, уподобань, занять у вільний час. Where does he live? What are her hobbies?
|
Functional language: saying your phone number
|
Практика використання Present Simple, Present Continuous у письмовому мовленні |
[e] [ǣ] |
PB ex.1, p.12 – read and circle |
PBex.4, p.13 – listen |
PBex.4, p.13 – l write the numbers GB ex.1-3, p.10 |
Speak about your school life |
Навчання поведінці у повсякденному житті |
AB p.10 Write a composition about you |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
9. |
16.09 |
Друзі з-за кордону. |
Навчати надавати інформацію про дії та місцезнаходження. Where does he live?
|
Dictation-Translation |
Порядкові числівники Практика використання при написанні телефонних номерів |
[η] |
PB ex.1, p.12 – read |
PBex.5, p.13 – listen and circle |
GB ex.4-5, p.11-answer about you. |
PB ex.6 p.13 – act out a dialogue |
Навчання розмовляти по телефону та отримувати необхідну інформацію |
AB p.11– do ex. GB p.11-writea postcard to a friend. |
||
10. |
17.09 |
Навчання за кордоном. |
Навчати розповідати про свої враження від мандрівок. I enjoy… I’m fond of.. |
Country, capital city, flag, nationality, language
|
Практика використання Present Simple, Present Continuous
|
[ɔ:] [ʆ] |
PB ex.1, p.14 – read |
|
GB ex.1-3, p.80 |
Speak about countries and its nationalities. |
Навчання поведінці у повсякденному житті |
AB p.12 Ex.4, p.13- complete about you. |
||
11. |
18.09 |
Розклад уроків. |
Навчати розповідати про свою країну та місце проживання. I’m Ukrainian. I live in Ukraine. |
Revision |
Правила написання назв країн, національностей Артиклі у назвах країн |
[ð] [ɑ:]
|
PBex.3, p.15 – read and number |
|
PB ex.4 p.15 – read and complete GB ex.4-5 p.81
|
PB ex.4 p.15 – speak about yourself |
Проектна робота Make a passport Вміння спілкуватись та презентувати свою роботу |
AB p.13 do ex. Make a project-PB p.15 |
||
12. |
20.09 |
Домашне читання |
Навчати висловлювати свою думку щодо якості виконання дій. He’s drawing badly. |
Ancient Greece, wax, stick, wrestling, strict, hit. |
Present Simple, Present Continuous
|
[۸] [ɑ:] |
PB p.118 – read |
PBex.2, p.119 – listen and circle |
PBex.3, p.119 – write about your teacher |
PBex.3, p.119 – speak about your teacher |
Вміння спілкуватись та презентувати свою роботу |
PB p.118- read GB p.81-write an email |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
13. |
23.09 |
Цiкавi уроки |
Висловлювати свої думки. I suppose… My guess is that… |
Лексико- |
граматичний тест. |
[i] [i^] |
PB p.118- read
|
|
|
Speak about your school life. |
Навчання поведінці у повсякденному житті |
PB p.118 - lexics |
||
14. |
24.09 |
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу |
Робити короткі повідомлення про факти. |
Revision |
Revision |
[əυ]
|
PB p.118 |
|
Grammar quiz 1 |
Speak about your school life. |
Розвивати здатність використовувати знання у навчальних ситуаціях.
|
PB p.30-31
|
||
15. |
25.09 |
Тема: Відпочинок і дозвілля
|
Навчати інформувати про відпочинок. There was a storm. |
Storm, behind, windy, thunder, lightning, in front of |
Вживання дієслова To Be у минулому часі |
[ʒ] [ı] [aı] |
PB p.16 – read |
PB p.16 – listen |
PB ex.1 p.17 – GB ex.1-2 p.12-13
|
PB p.16 – speak about the weather during the rest |
Навчання правил соціальної поведінки |
AB p.14 PB p.16-lexics |
||
16. |
27.09 |
Вільний час |
Навчати надавати інформацію про дозвілля. There was a town near the beach. |
Terrible, beach, far away, worried,
|
There was/ There were There wasn’t/ There weren’t
|
[η] [ȝ:] |
PB p.16 – read |
PBex.2, p.17 – listen and number |
PBex.3, p.17 – write there was/were GB ex.3-4p.13
|
PBex.2, p.17 – ask and answer |
Навчання правилам поведінки |
AB p.15 do ex.
|
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
17. |
30.09 |
Вільний час. |
Навчати висловлювати свої враження від проведення часу на відпочинку. We landed on the beach. |
Aquarium, town hall, police station, pet shop, museum, cafe |
Past Simple regular: Стверджувальна форма |
[ju:] [ɑ:] |
PB p.18 – read PB ex.1, p.18 – read and match |
PB p.18 – listen |
GB ex.1-2, p.14-15-look, choose and write |
Speak about your free time |
Навчання правил соціальної поведінки |
AB p.16 PB p.18 - lexics |
||
18. |
01.10 |
Чим ти захоплюєшся? |
Навчати надавати інформацію про події та вчинки у минулому . Yesterday I stayed at home. |
Exciting, to land, noisy, library, delicious, worried Affirmative, regular |
Практика вживання простого минулого часу в письмовій формі та в усному мовленні |
[η] |
PB p.18 – read |
PB ex.2 p.19 – listen and circle PB ex.4 p.19 – listen and number |
GB ex.3-4, p.15 |
Say: At the beach yesterday I… AB ex.6,p.17 |
Навчання правилам поведінки |
AB ex.4-5 p.17 PB ex.3 p,19-write
|
||
19. |
02.10 |
Захоплення моїх друзів. |
Навчати висловлювати вибачення та ввічливо запитувати. Could you…? May I…?
|
Notice, blond, moustache, beard, thin, wavy, face |
Past Simple regular: Заперечувальна та питальна форми |
[w] |
PB p.20 – read the story |
PB p.20 – listen to the story |
PB ex.1 p.21 – read and circle GB ex.5-6 p.16
|
What did he/she look like? Describe your classmates. |
Навчання правилам спілкування за допомогою Інтернету Електронна пошта |
AB p.18 PB p.20-lexics |
||
20. |
04.10 |
Хобі та захоплення. |
Навчати надавати інформацію про зовнішність. What did she/he look like? |
Decide, look for, notice, look like, tall, quick, follow, remember, glasses |
Практика використання питальних та заперечних речень у минулому часі |
[f] [e] |
PB p.20– read |
|
GB ex.8-10, p.17 |
PB ex.3, p.21 – speak about your favorite character |
Навчання правильної поведінки у громадських місцях |
AB p.19 do ex. PB ex.3,p.21 - write |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
21. |
07.10 |
Мої інтереси |
Навчати надавати інформацію про події у минулому та ставити питання. Did he walk to the park? |
Park, swing, slide, playground, climb, strawberry, chocolate, cake, ice cream, horrible, outside, spy,
|
Правила пунктуація та з‘єднування змістовних частин у реченні
|
[s] [i:] |
PB ex.1, p.22 – read
|
|
Ask and answer questions in the Past Simple GB p.74 |
PB ex.2, p.22 - answer |
Навчання ввічливому спілкуванню з незнайомими людьми |
AB p.20 PB p.22 - read |
||
22. |
08.10 |
Зустрічі |
Навчати пропонувати допомогу Висловлювати побажання. I’d like … |
Functional language: Asking for tickets |
Практика використанні числівників |
[w] [۸] [ǣ] |
PB ex.1, p.22 – read
|
PB ex.4, p.23 – listen and number |
PB ex.4, p.23 – listen and write GB p.75 |
PB ex.6, p.23 – act out a dialogue |
Навчання правилам поведінки |
AB p.21 PB p.127-irregular verbs
|
||
23. |
09.10 |
Чим ти захоплюєшся? |
Навчати інформувати про стихійні лиха. On Monday it was a hurricane. |
Hurricane, last, flood, cause, tornado, produce, trsavel, destroy, natural disaster |
Present Simple, Past Simple |
[i:] |
PB ex.2 p.25 – read the story |
|
Grammar quiz Past Simple |
Speak about the weather for a week |
Навчання вмінню вести щоденні записи про події у житті |
PB p.25 – make a project |
||
24. |
11.10 |
Зустрічі |
Навчати висловлювати своє ставлення до природних явищ. I’m afraid… It’s terrible. |
Kilometre, destroy, between, terrible, especially, the worst, weather, wheel |
Практика вживання простого минулого часу в усному мовленні |
[η] |
AB ex.4, p.23– read a story |
|
AB ex3, p.22 |
Speak about hurricanes |
Навчання спілкуванню при купівлі квитків на концерт тощо |
AB ex.6, p.23 - Complete the chart |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
25. |
15.10 |
Про мене. |
Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал.
|
Revision |
Закрплення граматичного матеріалу |
[au] |
AB ex.1, p.24 – read |
PBex.1, p.26– listen and circle |
PB ex.2-3, p.26 – write about you. |
Speak about yourself |
Навчати співчуттю та здатності правильно реагувати на природні катастрофи |
AB ex.2-3 p.24
|
||
26. |
16.10 |
Мої захоплення. |
Навчати висловлювати свої враження від проведення часу на відпочинку. I’m impressed by… I wonder… |
Word dictation |
Перевірка, оцінювання та вживання вивчених граматичних конструкцій |
[w] [n]
|
PB ex.4, p.27 – read and write |
PB ex.5, p.27 – listen and tick |
PB ex.6, p.27 –look and write |
Speak about your leisure time |
Навчання вмінню вести щоденні записи про події у житті |
AB p.25 PB p.127-irregular verbs
|
||
27. |
18.10 |
Друзі за кордоном. |
Навчати надавати інформацію про події та вчинки у минулому . |
Gun salute, garden, midday, parade |
Present Simple, Past Simple |
[əυ]
|
PB p.122 – read and number |
PB ex.2,3 p.123- listen and circle |
PB ex.2 p.122 – read and complete
|
PB ex.4 p.123– ask and answer |
Відпрацювання навичок самостійної роботи |
PB p.123– retell a text |
||
28. |
21.10 |
Домашнє читання |
Навчати робити повідомлення про факти та події літературного твору |
Glossary PB p.29 |
Present Simple, Past Simple |
[s] [z] |
PB ex.1, p.28–29 read “Robinson Crusoe” |
PB ex.1, p.28–29 |
AB ex.3, p.27 – choose and write |
AB ex.4-5, p.27 Describe Robinson Crusoe |
Навчати умінню читати для задоволення та отримання детальної інформації |
AB p.26 - Do ex. |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
29. |
22.10 |
Мої друзі |
Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал. |
Лексико- |
граматичний тест. |
[ə]
|
|
|
|
What is your favorite book character? |
Перевірка навичок індивідуальної роботи |
PB p.127-irregular verbs |
||
30. |
23.10 |
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу |
Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал. |
Revision |
|
[u] [ι] |
|
|
Grammar quiz Past Simple |
Speak about your leisure time |
|
Review lexics PB p.29(glossary) |
||
31. |
25.10 |
Тема: Природа і навколишнє середовище. |
Навчати висловлювати емоційне ставлення до екстремальних подій. They had an accident. |
Farm, cow, grass, owl, pond, bull |
Past Simple irregular: Стверджувальні речення |
[w] [əυ] |
PB p.30 - read PBex.1 p.31 – read and correct |
PB p.30 – listen |
GBex.11-12, p.18 |
Speak about the accident you have had. |
Навчання робити припущення та уміння поводитись у незвичних ситуаціях |
AB p.28 PB p30-lexics
|
||
32. |
04.11 |
Наколишнє середовище. |
Навчати надавати інформацію про події та пригоди. They were wet and happy.
|
Heard, drove fell, saw, went, had, was |
Практика використання простого минулого часу |
[ι] |
PB p. 30 |
PB ex.2p.31- listen and number |
GBex.13-14, p.18-19 AB ex.7, p.29 |
PB ex.3 p.31 |
Навчання правилам соціальної поведінки |
AB p.29 PB ex.3p.31-write
|
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
33. |
05.11 |
Погода |
Навчати висловлювати своє відношення до нестандартних ситуацій. Did they find him? |
Scared, unhappy, confused, nervous |
Past Simple irregular: Заперечувальна та питальна форми |
[η] [ȝ:] |
PB p.32 – read |
PB p.32 listen |
PB ex.1, p.32 – match and write GB ex.15-16, p. 19 |
How do you feel in different weather? |
Навчання логічно формувати свою думку |
AB p.30 PB p.32 - lexics
|
||
34. |
06.11 |
Вчорашня погода |
Навчати інформувати про емоційний стан людини. He was scared (confused, nervous). |
Email, photo, accident, crash, chase, poor, take(took) photos, |
Практика використання питальних речень у минулому часі |
[ju:] [ɑ:] |
PB p.32 – read |
PB ex.4, p.33 – listen and write |
PB ex.3, p.33 – complete and write questions |
PB ex.3, p.33 –ask and answer |
Навчання робити припущення та уміння поводитись у незвичних ситуаціях |
AB p.31 PB ex.2 p.33-choose and write
|
||
35. |
08.11 |
Самопочуття у погану погоду |
Навчати надавати інформацію про стан здоров‘я. He had sore throat. |
Well, cold, headache, sore throat, earache, ill, stomachache |
Модальні дієслова Could/ Couldn’t |
[η] |
PB p.34 – read PB ex.1,p.35-read and tick |
PB p.34 – listen |
AB ex.3 p.32 – read and write GB ex.1-3 p.68
|
Pair Work PB p.34 |
Навчання правилам соціальної поведінки |
AB ex.2-3 p.32 PB p.34-lexics |
||
36. |
11.11 |
Самопочуття у дощову погоду. |
Навчати надавати інформацію про можливість або неможливість виконання дій. He couldn’t hear. |
Lovely, sandwich, scared, hungry, cage, |
Читати та виправляти помилки Впр. 1 ст. 35
|
[w] |
PB p.34 read |
|
AB ex.4, p.33 – write the opposite sentences GB ex.4-5 p.69
|
PB ex.3, p.35-think about what you could do when you were three and what you can do now. |
Навчання правильно формувати свою думку при написанні листів |
PB ex.3p.35– write AB ex.5-6 p.33 |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
37. |
12.11 |
Природа навколо нас |
Навчати ввічливо вибачатись за неможливість бути присутнім. I’m sorry I couldn’t come. |
Arrive, coat, scared, dangerous, ride, fall off, have a cold, to be well, again |
Прийменники місця |
[s] [i:] |
PB ex.1, p.36 – read |
|
PB ex.3, p.36 – write on\in\at AB ex.2 p.34 |
PB ex.1, p.36 – answer the questions |
Навчання правилам соціальної поведінки |
AB ex.2-3 p.34 Write a letter about your last weekend Lexics (dict) |
||
38. |
13.11 |
Світ навколо нас |
Навчати надавати пояснення щодо невиконання дій або обіцянки Ввічливо вибачитись. I’m sorry I couldn’t come. |
On, in, at Functional language: Giving reasons and describing what you have done
|
Практика використання теперішнього та минулого часів при написанні особистого листа |
[w] [۸]
|
PB ex.1, p.36 – read |
PB ex.4-5, p.37 – listen and number |
Dictation – Translation
|
PB ex.6, p.37 –act out a dialogue |
Навчання правилам соціальної поведінки |
AB p.35 PB ex.6, p.37 - write |
||
39. |
15.11 |
У парку |
Навчати розповідати про істоти, які жили у давні часи. Dinosaurs lived on every continent in the world. |
Continent, plant, lizard, land, sea, sky, kronosaurus, sauropod, pterosaur, saltopus, brachiosaurus, |
Практика використання теперішнього та минулого часів.
|
[i:] |
PB ex.2, p.39– read and check |
|
PB ex.4 p.39 – read and write true\false
|
PB ex.1 p.38– answer the questions |
Навчити правильно висловлюватись при наданні допомоги людині, яка хворіє |
PB p.39– write about a dinosaur |
||
40. |
18.11 |
Домашне читання |
Навчати описувати давніх тварин, спосіб їх життя, пересування та їжу. Dinosaurs ate only meat. |
Insect, giant, body, huge, wing, tail, chicken, heavy, strange, make a noise, slowly, meat |
Past Simple Could/ Couldn’t |
w] [۸]
|
AB ex.4, p.37- read and complete the chart |
|
AB ex.1-3, p.36 – choose and write |
Describe a dinosaur |
Навчати усвідомленню необхідності вибачатись |
AB ex.5, p.37 - write |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
41. |
19.11 |
Чудова погода |
Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал. |
Лексико- |
граматичний тест. |
[ǣ] |
|
|
|
Describe the weather today and yesterday. |
Правила поведінки при непорозуміннях та незручних обставинах |
PB p.127-irregular verbs |
||
42. |
20.11 |
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу |
Навчати описувати давніх тварин, спосіб їх життя, пересування та їжу |
Revision |
|
[u] [ι] |
|
|
GB ex.1-5 p.22 - 23 |
Speak about our nature environment |
Усвідомлення важливості знань про історію та тваринний світ нашої планети |
GB p.23 – write an email about what you did. |
||
43. |
22.11 |
Тема: Місце проживання |
Навчати надавати інформацію про місцезнаходження та напрямок руху. We went through the town. |
Train station, road, market, castle, bridge |
Практика використання теперішнього та минулого часів |
[u] [ə]
|
PB p.40 - read PBex.1 p.41 – read and match |
PB p.40 – listen |
GBex.1-3, p.21 |
Speak about the favourite places in your town. |
Навчання спілкування при сумісних мандрівках |
AB p.38 PB p -- lexics
|
||
44. |
25.11 |
Моє улюблене місто |
Навчати надавати інструкцію щодо напрямку руху. Go across the bridge.
|
Across, past, along, around, through |
Прийменники напрямку руху |
[ǽ] [u:] |
PB p. 40 |
PB ex.2p.41 listen and tick |
GB ex4-5,p.21
|
Speak about your journey to school |
Уміння користуватись довідниками та картами |
AB p.39 PB ex.3, p.41 - write |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
45. |
26.11 |
Найкраще місце проживання. |
Навчати запитувати та надавати інформацію про ціну на дорожні квитки. How much were the tickets? |
Money, seat, search, carriage, look after, luggage |
Написання та використання числівників |
[۸] [ɑ:] |
PB p.42– read PB ex.1,p.42 – read and match |
PB p.42 listen |
GB p.28-29 |
Where would you like to live? Express your opinions. |
Правила поведінки у кафе та ресторанах
|
AB p.40 PB p.42- lexics
|
||
46. |
27.11 |
Місто в якому я живу. |
Навчати інформувати про наявність коштів на купівлю продуктів. There isn’t much money. |
Quantifiers Much, many, a lot of, a lot, a few |
Кількісні дієприслівники:
|
[η] |
PB ex.4, p.43 - read |
PB ex.4, p.43 – listen and circle |
GB p.30-31 |
PB ex.2 p.43 – look and say there isn’t much\ There aren’t many… |
Правила поведінки у кафе та ресторанах
|
AB p.40 PB ex.3 p.43– write
|
||
47. |
29.11 |
Мої улюблені місця. |
Навчати повідомляти про споживання їжі Висловлювати бажання їсти. Mum is eating stew. |
Stew, rice, cabbage, peas, steak |
Наказовий відмінок “Look…! Hide…! Listen…!” |
[dʒ] [ι]
|
PB p.44– read PB ex.1,p.45 |
PB p.44– listen |
GB p.24-25
|
Pair Work PB p.44 |
Навчати правилам поведінки у транспортних засобах |
AB p.42 PB p.44 - lexics |
||
48. |
02.12 |
Подорожі по улюблених містах. |
Навчати розповідати про їжу під час мандрівки. He’s eating chips and peas. |
Somebody, anybody, nobody /something, anything, nothing Закріплення лексики: Careful, have a look, chips |
Написання та використання безособових займенників
|
[ə] [r] |
PB p.34 read |
|
GB ex.5-6 p.26
|
PB ex.3, p.45 – look at the people in your class say about what they are doing using somebody \ nobody. |
Культурні особливості споживання їжі у різних країнах |
PB ex.2 p.45-write AB p.43
|
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
49. |
03.12 |
Місто мого друга. |
Навчати надавати інформацію про візит до музею або екскурсії. We arrived in Windsor. |
Carriage, arrive, walk across, castle, show around, king, queen, lunch
|
Практика використання теперішнього та минулого часів у затверджу вальних та питальних реченнях |
[əυ] [α:] |
PB ex.1, p.46 - read |
|
GB p.27 |
PB ex.2 p.46 – answer the questions |
Навчати правилам поведінки при колективних візитах до музеїв та визначних місць |
AB p.44 PB p.46 – retell Lexics (dict.)
|
||
50. |
04.12 |
Карта мого міста. |
Навчати інформувати про свою улюблену їжу. I would like… |
Word dictation |
Синтаксис: Зв‘язування речень у тексті |
[eɩ] [ɒ] |
GB ex.6 p.76 |
PB ex.5 p. 47 |
PB ex.4, p.47– complete the menu GB ex.7 p.76 |
PB p.47 – act out a dialogue
|
Навчати правилам поведінки при колективних візитах до музеїв |
AB p.45 – do ex.
|
||
51. |
06.12 |
Моє улюблене місто закордоном. |
Навчати розповідати про визначних місць у Лондоні. I went on sightseeing tour |
Закріплення лексичного матеріалу |
Закріплення граматичного матеріалу |
[ə] [η] |
PB ex.3 p.49 read |
PB ex.2 p.48 – listen and number |
GB ex.1-4 p.32-33 |
PB p.49 – speak about some interesting places in your town |
Проектна робота Визначні місця рідного міста |
PB p.49 –retell, Make a leaflet p.49 |
||
52. |
09.12 |
Цікаві місця для туристів |
Навчання висловлювати свою думку . I suppose… I think… |
Перевірка та оцінювання знання лексичного матеріалу |
Перевірка та оцінювання вживання вивчених граматичних конструкцій |
[k] [ɑ:] |
AB ex.4 p.47
|
|
GB ex.5, p.33 AB ex.1-2 p.46 |
Compare your native town and London |
Навчання працювати у групах |
AB ex.5 p.47 – complete a chart
|
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції |
Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
||||||||
53. |
10.12 |
Домашнє читання |
Навчати розповідати про місцезнаходження визначних місць у Лондоні. We walked in Windsor Great Park. |
Angrily, polite, quiet, bread knife, perhaps, strange, tea-time |
Практика використання вказівних займенників This/That |
[s] [z] |
PB ex.1, p.52 – 53 read |
PB ex.1, p.52 – 53 - listen |
AB p.50 - 51 |
Describe Alice |
Навчати умінню читати для задоволення та отримання детальної інформації |
AB p.48 – do ex. |
||
54. |
11.12 |
Переваги життя в місті |
Навчання висловлювати свою думку . I suppose… I think… |
Sightseeing tour, double-decker, leaflet |
Правила написання назв Велика літера та скорочення |
[əʋ]
|
PB ex.2, p.50 |
PB ex.1,4 p.50, 51
|
PB ex.3,5-6 p.50-51 |
Speak about your town |
Навчання логічно формувати свою дум |
AB p.49 – do ex.
|
||
55. |
13.12 |
Життя в сільській місцевості |
Навчати робити повідомлення про факти та події літературного твору. This is a very old and beautiful church. |
Лексико- |
граматичний тест. |
[w]
|
|
|
|
Speak about your town |
Навчати умінню читати для задоволення та отримання детальної інформації |
AB ex.2-3 p.32 PB p.34-lexics |
||
56. |
16.12 |
Систематизація знань з теми. Повторення матеріалу. |
Навчати розповідати про прочитані книжки. This book is about… |
Закріплення лексичного матеріалу |
Закріплення набутих грам. навичок |
[ks] |
GB ex.1 p.94 |
|
GB p.94-95 |
Say what you did last Saturday GB p,95 |
Навчання логічно формувати свою дум |
GB ex.6 p.95 |
||
Урок |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції і засоби вираження |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції
|
||||||
57. |
17.12 |
Контрольна робота: читання |
|||||||||||
58. |
18.12 |
Контрольна робота: аудіювання |
|||||||||||
59. |
20.12 |
Аналіз контрольних робіт з читання та аудіювання |
|||||||||||
60. |
23.12 |
Контрольна робота: письмо |
|||||||||||
61. |
24.12 |
Контрольна робота: говоріння |
|||||||||||
62. |
27.12 |
Аналіз контрольних робіт з письма та говоріння |
|||||||||||
63. |
30.12 |
Захист проектів «Святкування Різдва на Україні» |
|||||||||||
64. |
31.12 |
Урок повторення та систематизації знань |
|||||||||||