Календарно-тематичне планування 4 клас 1 семестр Fly High

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу на І семестр. Підручник Fly High.
Перегляд файлу

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

1.

02.09

Тема: Шкільне життя.

В школі і поза школою.

Навчати ставити питання.

Вітатись.

Who are they?

 

Detective, missing

 Found, adventure, aunt

Match, true, false

Повторення займенників, використання дієслів

To be, Can

Наказовий відмінок у надаванні інструкцій

 

 [eɩ]

 [ɒ]

PB ex.2 p.5,

Ex.3 p.5

PBp.5 – listen and sing

Write about your summer holidays.

What did you do on your summer holiday?

Навчати правилам ввічливого спілкування

Ознайомити учнів з традиціями та основними надбаннями української школи, особливостями вітчизняної шкільної освіти

PB ex.3 p.5 -write

 

2.

03.09

Життя в школі.

Навчати  отримувати та надавати інформацію про зовнішність та місце роботи/або навчання.

What does he look like?

 

Clever, nice, nephew, friendly,   helpful

 

Present Simple

Особові займенники

 [ə]

 [η]

PBp.6

PB  p.6

PB ex. 1, p.7

GB ex.1-2 p.4-5

 

 

Speak about your working day .

Навчати правилам розмови по телефону

AB p.4

PB p.6-words

3.

04.09

Після уроків.

Навчати ставити особисті питання та описувати зовнішність.

What does he look like?

 

Toucan, zoo, funny, clever, lazy, kind, nationality

 

Питальні слова

What, How, Who, Where

 

 [k]

 [ɑ:]

PB p.6

PB ex. 2, p.7

Listen and tick.

PB ex.3 p.7 – complete the questions

GB ex.3 p.5

 

Ask and answer - PB ex.3 p.7

Навчати правильно будувати структуру мовлення для ефективного спілкування

AB p.5

do ex.

4.

06.09

Шкільне життя.

Навчати надавати інформацію про наявність предметів особистого вжитку.

We need a …

Laptop, binoculars, compass, can opener, need, diary, torch

 

 

Present Continuous

Have/ has got

 [s]

 [z]

PB p.8

PB p.8

PB ex.1 p.8 – read and write.

GB ex.4-5p.6-7

 

Speak about your school life

Навчання соціальним правилам поведінки

AB p.6

PB p.8- learn the dialogue

 


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

5.

09.09

Школа моєї мрії.

Навчати ставити питання щодо дії, місцезнаходження та вигляду.

Is he eating an apple?

What’s she wearing?

Video, wear, t-shirt, sent, watch, leave, sleep, pack, eat, need

Відпрацювання

  Present Continuous

[əʋ]

 [w]

 [ks]

PB

Ex.3 p.9 – choose and read.

PBp.4,p.9 – listen, choose and sing

GB ex.6, p.7-read, choose and write.

PB

Ex.2 p.9 –look, ask and answer.

Навчати умінню спілкуватись з однолітками під час виконання ігрових завдань

Виховання почуття трепетноi поваги до домівок батьків дiдiв

AB p.7– do ex.

 

6.

10.09

Поведінка у школі.

Навчати висловлювати свою думку, робити аналіз.

He drives well.

Well, carefully, badly, slowly,   quietly, happily, quickly

Практика використання

Present Simple

 

 [ʒ]

 [ð]

PB p.10

PB p.10

PB ex.1, p.11

GB ex.1-2, p.8

He drives well.

He’s drawing badly.

Speak about your abilities..

AB p.8

PB p.10-learn the words

7.

11.09

Моє життя в школі.

Навчати висловлювати свою думку щодо якості виконання дій.

He’s drawing badly.

Adverb, manner,

Дієприслівники

 

 [η]

PB p.10

 

PB ex.2 p.11 – match and write

GB ex.3-5 p.9

 

PB ex.3 p.11 – think and talk with Dr.Wild

Навчати розрізняти та давати оцінку діям різних осіб

AB p.9

do ex.

PB ex.3 p.11- write

8.

13.09

Шкільні друзі.

Навчати ставити особисті питання стосовно місця проживання, уподобань, занять у вільний час.

Where does he live?

What are her hobbies?

 

Functional language: saying your phone number

 

 

 

 

Практика використання  Present Simple,

Present Continuous у письмовому мовленні

 [e]

 [ǣ]

PB ex.1, p.12 – read and circle

PBex.4, p.13 – listen

PBex.4, p.13 – l write the numbers

GB ex.1-3, p.10

Speak about your school life

Навчання поведінці у повсякденному житті

AB p.10

Write a composition about you


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

9.

16.09

Друзі з-за кордону.

Навчати надавати інформацію про дії та місцезнаходження.

Where does he live?

 

Dictation-Translation

Порядкові числівники

Практика використання при написанні телефонних номерів

[η]

PB ex.1, p.12 – read

PBex.5, p.13 – listen and circle

GB ex.4-5, p.11-answer about you.

PB  ex.6 p.13 – act out a dialogue

Навчання розмовляти по телефону та отримувати необхідну інформацію

Формувати повагу  до традицiй та основних надбань української школи, особливостями вітчизняної шкільної освіти

AB p.11– do ex.

GB p.11-writea postcard to a friend.

10.

17.09

Навчання за кордоном.

Навчати розповідати про свої враження від мандрівок.

I enjoy…

I’m fond of..

Country, capital city, flag, nationality, language

 

Практика використання

Present Simple,

Present Continuous

 

[ɔ:]

 [ʆ]

 PB ex.1, p.14 – read

 

GB ex.1-3, p.80

Speak about countries and its nationalities.

Навчання поведінці у повсякденному житті

AB p.12

Ex.4, p.13- complete about you.

11.

18.09

Розклад уроків.

Навчати розповідати про свою країну та місце проживання.

I’m Ukrainian.

I live in Ukraine.

Revision

Правила написання назв країн, національностей

Артиклі у назвах країн

 [ð]

 [ɑ:]

 

PBex.3, p.15 – read and number

 

PB ex.4 p.15 – read and complete

GB ex.4-5 p.81

 

PB ex.4 p.15 – speak about yourself

Проектна  робота

Make a passport

Вміння спілкуватись та презентувати свою роботу

AB p.13

do ex.

Make a project-PB p.15

12.

20.09

Домашне читання

Навчати висловлювати свою думку щодо якості виконання дій.

He’s drawing badly.

Ancient Greece, wax, stick, wrestling, strict, hit.

Present Simple,

Present Continuous

 

 [۸]

 [ɑ:]

PB  p.118 – read

PBex.2, p.119 – listen and circle

PBex.3, p.119 – write about your teacher

PBex.3, p.119 – speak about your teacher

Вміння спілкуватись та презентувати свою роботу

PB p.118- read

GB p.81-write an email


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

13.

23.09

Цiкавi уроки

Висловлювати свої думки.

I suppose…

My guess is that…

Лексико-

граматичний тест.

 [i]

 [i^]

PB p.118- read

 

 

 

Speak about your school life.

Навчання поведінці у повсякденному житті

Розповiдати про своїх найближчих людей i родинне коло

PB p.118 - lexics

14.

24.09

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу

Робити короткі повідомлення про факти.

 

Revision

Revision

 [əυ]

 

PB p.118

 

Grammar quiz 1

Speak about your school life.

Розвивати здатність використовувати  знання у навчальних ситуаціях.

 

PB p.30-31

 

15.

25.09

Тема:

Відпочинок і дозвілля

 

Навчати інформувати про відпочинок.

There was a storm.

Storm, behind, windy, thunder, lightning, in front of

Вживання дієслова

To Be

у минулому часі

 [ʒ]

 [ı]

 [aı]

PB p.16 – read

PB p.16 – listen

PB ex.1 p.17 –

GB ex.1-2 p.12-13

 

PB  p.16 – speak about the weather during the rest

Навчання правил соціальної поведінки

Формувати почуття любові та дбайливого ставлення до архітектурних пам’яток України, ознайомити учнів з найпопулярнішими ремеслами нашої Батьківщини

AB p.14

PB p.16-lexics

16.

27.09

Вільний час

Навчати надавати інформацію про дозвілля.

There was a town near the beach.

Terrible, beach, far away, worried,

 

 

There was/ There were

There wasn’t/ There weren’t

 

[η]

 [ȝ:]

PB  p.16 – read

PBex.2, p.17 – listen and number

PBex.3, p.17 – write there was/were

GB ex.3-4p.13

 

PBex.2, p.17 – ask and answer

Навчання правилам поведінки

AB p.15

do ex.

 

 

 


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

17.

30.09

Вільний час.

Навчати висловлювати свої враження від проведення часу на відпочинку.

We landed on the beach.

Aquarium, town hall, police station, pet shop, museum, cafe

Past Simple regular:

Стверджувальна форма

 [ju:]

 [ɑ:]

PB p.18 – read

PB ex.1, p.18 – read and match

PB p.18 – listen

GB ex.1-2, p.14-15-look, choose and write

Speak about your free time

Навчання правил соціальної поведінки

                                Дотримуватися традицій  украiнськоi школи 

AB p.16

PB p.18 - lexics

18.

01.10

Чим ти захоплюєшся?

Навчати надавати  інформацію про події та вчинки  у минулому .

Yesterday I stayed at home.

Exciting, to land, noisy, library, delicious, worried

Affirmative, regular

Практика вживання простого минулого часу в письмовій формі та в  усному мовленні

[η]

 PB p.18 – read

PB ex.2 p.19 – listen and circle

PB ex.4 p.19 – listen and number

GB ex.3-4, p.15

Say:

At the beach yesterday I…

AB ex.6,p.17

Навчання правилам поведінки

AB ex.4-5 p.17

PB ex.3 p,19-write

 

19.

02.10

Захоплення моїх друзів.

Навчати висловлювати вибачення та ввічливо запитувати.

Could you…?

May I…?

 

Notice, blond, moustache, beard, thin, wavy, face

 Past Simple regular:

Заперечувальна та питальна форми

 [w]

PB p.20 – read the story

PB p.20 – listen to the story

PB ex.1 p.21 – read and circle

GB ex.5-6 p.16

 

What did he/she look like?

Describe your classmates.

Навчання правилам спілкування за допомогою Інтернету

Електронна пошта

AB p.18

PB p.20-lexics

20.

04.10

Хобі та захоплення.

Навчати надавати інформацію про зовнішність.

What did she/he look like?

Decide, look for, notice, look like, tall, quick, follow, remember, glasses

Практика використання питальних та заперечних речень у минулому часі

 [f]

 [e]

PB  p.20– read

 

GB ex.8-10, p.17

PB ex.3, p.21 – speak about your favorite character

Навчання правильної поведінки у громадських місцях

AB p.19

do ex.

PB ex.3,p.21 - write


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

21.

07.10

Мої інтереси

Навчати надавати інформацію про події у минулому та ставити питання.

Did he walk to the park?

Park, swing, slide, playground, climb, strawberry, chocolate, cake, ice cream, horrible, outside, spy,

 

Правила пунктуація та з‘єднування змістовних частин у реченні

 

 [s]

 [i:]

PB ex.1, p.22 – read

 

 

Ask and answer questions in the Past Simple

GB p.74

PB ex.2, p.22 - answer

Навчання ввічливому спілкуванню з незнайомими людьми  

Сiмейны традицii , традицii святкування у вшласнiй родинi та у дитячому колективi

AB p.20

PB p.22 - read

22.

08.10

Зустрічі

Навчати пропонувати допомогу

Висловлювати побажання.

I’d like …

Functional language:  Asking for tickets

Практика використанні числівників

 [w]

 [۸]

 [ǣ]

PB ex.1, p.22 – read

 

 PB ex.4, p.23 – listen and number

PB ex.4, p.23 – listen and write

GB p.75

PB ex.6, p.23 – act out a dialogue

Навчання правилам поведінки

AB  p.21

PB p.127-irregular verbs

 

23.

09.10

Чим ти захоплюєшся?

Навчати інформувати про стихійні лиха.

On Monday it was a hurricane.

Hurricane, last, flood, cause, tornado, produce, trsavel, destroy, natural disaster

Present Simple,

Past Simple

  [i:]

PB ex.2 p.25 – read the story

 

Grammar quiz

Past Simple

Speak about the weather for a week

Навчання вмінню вести щоденні записи про події у житті

PB p.25 – make a project

24.

11.10

Зустрічі

Навчати висловлювати своє ставлення до природних явищ.

I’m afraid…

It’s terrible.

Kilometre,  destroy, between, terrible, especially, the worst, weather, wheel

Практика вживання простого минулого часу  в  усному мовленні

[η]

AB ex.4,  p.23– read a story

 

AB ex3, p.22

Speak about hurricanes

Навчання спілкуванню при купівлі квитків на концерт тощо

AB ex.6, p.23 -

Complete the chart


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

25.

15.10

Про мене.

Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал.

 

Revision

Закрплення граматичного матеріалу

 [au]

AB ex.1, p.24 – read

PBex.1, p.26– listen and circle

PB ex.2-3, p.26 – write about you.

Speak about yourself

Навчати співчуттю та здатності правильно реагувати на природні катастрофи

Формувати почуття родинноi любовi до сім”i

AB ex.2-3  p.24

 

26.

16.10

Мої захоплення.

Навчати висловлювати свої враження від проведення часу на відпочинку.

I’m impressed by…

I wonder…

Word dictation

Перевірка, оцінювання та вживання вивчених граматичних конструкцій

 [w]

 [n]

 

PB ex.4, p.27 – read and write

 PB ex.5, p.27 – listen and tick

PB ex.6, p.27 –look and write

Speak about your leisure time

Навчання вмінню вести щоденні записи про події у житті

AB  p.25

PB p.127-irregular verbs

 

27.

18.10

Друзі за кордоном.

Навчати надавати  інформацію про події та вчинки  у минулому .

Gun salute, garden, midday, parade

Present Simple,

Past Simple

 [əυ]

 

PB p.122 – read and number

PB ex.2,3 p.123- listen and circle

PB ex.2 p.122 – read and complete

 

PB ex.4 p.123– ask and answer

Відпрацювання навичок самостійної роботи

PB p.123– retell a text

28.

21.10

Домашнє читання

Навчати робити повідомлення про факти та події літературного твору

Glossary

PB p.29

Present Simple,

Past Simple

 [s]

 [z]

PB  ex.1, p.28–29 read “Robinson Crusoe”

PB  ex.1, p.28–29

AB ex.3, p.27 – choose and write

AB ex.4-5, p.27

Describe Robinson Crusoe

Навчати умінню читати для задоволення та отримання детальної інформації

AB p.26 -

Do ex.

 

 

 


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

29.

22.10

Мої друзі

Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал.

Лексико-

граматичний тест.

[ə]

 

 

 

 

 

What is your favorite book character?

Перевірка навичок індивідуальної роботи

Формувати почуття любові та дбайливого ставлення до архітектурних пам’яток України, ознайомити учнів з найпопулярнішими ремеслами нашої Батьківщини

PB p.127-irregular verbs

30.

23.10

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу

Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал.

Revision

 

[u]

 [ι]

 

 

Grammar quiz

Past Simple

Speak about your leisure time

 

Review lexics

PB p.29(glossary)

31.

25.10

Тема:

Природа і навколишнє середовище.

Навчати висловлювати емоційне ставлення до екстремальних  подій.

They had an accident.

Farm, cow, grass, owl, pond, bull

Past Simple irregular:

Стверджувальні речення

[w]

 [əυ]

PB p.30 - read

PBex.1 p.31 – read and correct

 PB p.30 – listen

GBex.11-12, p.18

Speak about the accident you have had.

Навчання робити припущення та уміння поводитись у незвичних ситуаціях

Сприяти розумінню важливості дбайливого ставлення до природи України та багатства її рослинного і тваринного світу

AB  p.28

PB p30-lexics

 

32.

04.11

Наколишнє середовище.

Навчати надавати інформацію про події та пригоди.

They were wet and happy.

 

Heard, drove fell, saw, went, had, was

Практика використання простого минулого часу

[ι]

PB p. 30

PB ex.2p.31- listen and number

GBex.13-14, p.18-19

AB ex.7, p.29

PB ex.3 p.31

Навчання правилам соціальної поведінки

AB  p.29

PB ex.3p.31-write

 

 


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

33.

05.11

Погода

Навчати висловлювати своє відношення до нестандартних ситуацій.

Did they find him?

Scared, unhappy, confused, nervous

Past Simple irregular:

Заперечувальна та питальна форми

 [η]

 [ȝ:]

PB p.32 – read

PB p.32 listen

PB ex.1, p.32 – match and write

GB ex.15-16, p. 19

How do you feel in different weather?

Навчання логічно формувати свою думку

Сприяти розумінню важливості дбайливого ставлення до природи України та багатства її рослинного і тваринного світу

AB   p.30

PB p.32 - lexics

 

34.

06.11

Вчорашня погода

Навчати інформувати про емоційний стан людини.

He was scared (confused, nervous).

Email, photo, accident, crash, chase, poor, take(took) photos,

Практика використання питальних речень у минулому часі

 [ju:]

 [ɑ:]

PB p.32 – read

 PB ex.4, p.33 – listen and write

PB ex.3, p.33 – complete and write questions

PB ex.3, p.33 –ask and answer

Навчання робити припущення та уміння поводитись у незвичних ситуаціях

AB  p.31

PB ex.2 p.33-choose and write

 

35.

08.11

Самопочуття у погану погоду

Навчати надавати інформацію про стан здоров‘я.

He had sore throat.

Well, cold, headache, sore throat, earache, ill, stomachache

Модальні дієслова

Could/ Couldn’t

[η]

PB p.34 – read

PB ex.1,p.35-read and tick

PB p.34 – listen

AB ex.3 p.32 – read and write

GB ex.1-3 p.68

 

Pair Work

PB p.34

Навчання правилам соціальної поведінки

AB  ex.2-3 p.32

PB p.34-lexics

36.

11.11

Самопочуття у дощову погоду.

Навчати надавати інформацію про можливість або неможливість виконання дій.

He couldn’t hear.

Lovely, sandwich, scared, hungry, cage,

Читати та виправляти помилки

Впр. 1 ст. 35

 

 [w]

PB p.34  read

 

AB ex.4, p.33 –  write the opposite sentences

GB ex.4-5 p.69

 

PB ex.3, p.35-think about what you could do when you were three and what you can do now.

Навчання правильно формувати свою думку при написанні листів

PB ex.3p.35– write

AB ex.5-6 p.33


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

37.

12.11

Природа навколо нас

Навчати ввічливо вибачатись за неможливість бути присутнім.

I’m sorry I couldn’t come.

Arrive, coat, scared, dangerous, ride, fall off, have a cold, to be well, again

Прийменники  місця

 [s]

 [i:]

PB ex.1, p.36 – read

 

PB ex.3, p.36 – write on\in\at

AB ex.2 p.34

PB ex.1, p.36 – answer the questions

Навчання правилам соціальної поведінки

Сприяти розумінню важливості дбайливого ставлення до природи України та багатства її рослинного і тваринного світу

AB ex.2-3  p.34

Write a letter about your last weekend

Lexics

(dict)

38.

13.11

Світ навколо нас

Навчати надавати пояснення щодо невиконання дій або обіцянки

Ввічливо вибачитись.

I’m sorry I couldn’t come.

 On, in, at

 Functional language:  Giving reasons and describing what you have done

 

Практика використання теперішнього та минулого часів при написанні особистого листа

 [w]

 [۸]

 

 PB ex.1, p.36 – read

PB ex.4-5, p.37 – listen and number

 Dictation – Translation

 

PB ex.6, p.37 –act out a dialogue

Навчання правилам соціальної поведінки

AB  p.35

PB ex.6, p.37 - write

39.

15.11

У парку

Навчати розповідати про істоти, які жили у давні часи.

Dinosaurs lived on every continent in the world.

Continent, plant, lizard, land, sea, sky, kronosaurus, sauropod, pterosaur, saltopus, brachiosaurus,

Практика використання теперішнього та минулого часів.

 

  [i:]

PB ex.2, p.39– read and check

 

PB ex.4 p.39 – read and write true\false

 

PB ex.1 p.38– answer the questions

Навчити правильно висловлюватись при наданні  допомоги людині, яка хворіє

PB p.39– write about a dinosaur

40.

18.11

Домашне читання

Навчати описувати давніх тварин, спосіб їх життя, пересування та їжу.

Dinosaurs ate only meat.

Insect, giant, body, huge, wing, tail, chicken, heavy, strange, make a noise, slowly, meat

Past Simple

Could/ Couldn’t

w]

 [۸]

 

AB  ex.4, p.37- read and complete the chart

 

AB ex.1-3, p.36 – choose and write

Describe  a dinosaur

Навчати усвідомленню необхідності вибачатись

AB ex.5, p.37 -

write


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

41.

19.11

Чудова погода

Відпрацьовувати та закріплювати засвоєний матеріал.

Лексико-

граматичний тест.

[ǣ]

 

 

 

Describe the weather today and yesterday.

Правила поведінки при  непорозуміннях та незручних обставинах

Ознайомити з культурою рiдноi краiни

PB p.127-irregular verbs

42.

20.11

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу

Навчати описувати давніх тварин, спосіб їх життя, пересування та їжу

Revision

 

[u]

 [ι]

 

 

GB ex.1-5 p.22 - 23

Speak about our nature environment

Усвідомлення важливості знань про історію та тваринний світ нашої планети

GB p.23 – write an email about what you did.

43.

22.11

Тема:

Місце

проживання

Навчати надавати інформацію про місцезнаходження та напрямок руху.

We went through the town.

Train station, road, market, castle, bridge

Практика використання теперішнього та минулого часів

[u]

 [ə]

 

PB p.40 - read

PBex.1 p.41 – read and match

 PB p.40 – listen

GBex.1-3, p.21

Speak about the favourite places in your town.

Навчання спілкування при сумісних мандрівках 

Виховувати почуття любові до України як своєї Батьківщини, трепетної поваги до домівок батьків і дідів

AB p.38

PB p -- lexics

 

44.

25.11

Моє улюблене місто

Навчати надавати інструкцію щодо напрямку руху.

Go across the bridge.

 

Across, past, along, around, through

Прийменники напрямку руху

[ǽ]

 [u:]

PB p. 40

PB ex.2p.41 listen and tick

GB

 ex4-5,p.21

 

Speak about your journey to school

Уміння  користуватись довідниками та картами

AB p.39

PB ex.3, p.41 - write


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

45.

26.11

Найкраще місце проживання.

Навчати запитувати та надавати інформацію про ціну на дорожні квитки.

How much were the tickets?

Money, seat, search, carriage, look after, luggage

Написання та використання числівників

[۸]

 [ɑ:]

PB p.42– read

PB ex.1,p.42 – read and match

PB p.42 listen

GB p.28-29

Where would you like to live?

Express your opinions.

Правила поведінки у кафе та ресторанах

 

Виховувати почуття любові до України як своєї Батьківщини, трепетної поваги до домівок батьків і дідів

AB   p.40

PB p.42- lexics

 

46.

27.11

Місто в якому я живу.

Навчати інформувати про наявність коштів на купівлю продуктів.

There isn’t much money.

Quantifiers Much, many, a lot of, a lot, a few

Кількісні дієприслівники:

 

[η]

 PB ex.4, p.43 - read

PB ex.4, p.43 – listen and circle

 GB p.30-31

PB ex.2 p.43 – look and say there isn’t much\ There aren’t many…

Правила поведінки у кафе та ресторанах

 

AB  p.40

PB ex.3 p.43– write

 

47.

29.11

Мої улюблені місця.

Навчати повідомляти про споживання їжі

Висловлювати бажання їсти.

Mum is eating stew.

Stew, rice, cabbage, peas, steak

Наказовий відмінок

“Look…!  Hide…! Listen…!”

 [dʒ]

 [ι]

 

PB p.44– read

PB ex.1,p.45

PB p.44– listen

GB p.24-25

 

Pair Work

PB p.44

Навчати правилам поведінки у транспортних засобах

AB p.42

PB p.44 - lexics

48.

02.12

Подорожі по улюблених містах.

Навчати розповідати про їжу під час мандрівки.

He’s eating chips and peas.

 Somebody, anybody, nobody /something, anything, nothing

 Закріплення лексики:

Careful, have a look, chips

Написання та використання безособових займенників

 

 [ə]

 [r]

PB p.34  read

 

 

GB ex.5-6 p.26

 

PB ex.3, p.45 – look at the people in your class say about what they are doing using somebody \ nobody.

Культурні особливості споживання їжі у різних країнах

PB ex.2 p.45-write

AB p.43

 

 

 

 

 

 

 


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

49.

03.12

Місто мого друга.

Навчати надавати інформацію про візит до музею або екскурсії.

We arrived in Windsor.

Carriage, arrive, walk across, castle, show around,  king, queen, lunch

 

Практика використання теперішнього та минулого часів у затверджу вальних та питальних реченнях

[əυ]

 [α:]

PB ex.1, p.46 - read

 

GB p.27

PB ex.2 p.46 – answer the questions

Навчати правилам поведінки при колективних візитах до музеїв та визначних місць

Виховувати почуття трепетноi любовi та поваги до домівок батькiв та дiдiв

AB   p.44

PB p.46 – retell

Lexics (dict.)

 

50.

04.12

Карта мого міста.

Навчати інформувати про свою улюблену їжу.

I would like…

Word dictation

Синтаксис:

Зв‘язування речень у тексті

 [eɩ]

 [ɒ]

  GB ex.6 p.76

 PB ex.5 p. 47

PB ex.4, p.47– complete the menu

GB ex.7 p.76

 PB p.47 – act out a dialogue

 

Навчати правилам поведінки при колективних візитах до музеїв

AB  p.45 – do ex.

 

 

51.

06.12

Моє улюблене місто закордоном.

Навчати розповідати про визначних місць у Лондоні.

I went on sightseeing tour

Закріплення лексичного матеріалу

Закріплення граматичного матеріалу

 [ə]

 [η]

PB ex.3 p.49 read

PB ex.2 p.48 – listen and number

GB ex.1-4 p.32-33

PB  p.49 – speak about some interesting places in your town

Проектна робота

Визначні місця рідного міста

PB p.49 –retell,

Make a leaflet p.49

52.

09.12

Цікаві місця для туристів

Навчання  висловлювати свою думку .

I suppose…

I think…

Перевірка та оцінювання знання лексичного матеріалу

Перевірка та оцінювання вживання вивчених граматичних конструкцій

 [k]

 [ɑ:]

AB ex.4 p.47

 

 

GB ex.5, p.33

AB ex.1-2 p.46

Compare your native town and London

Навчання працювати у групах

AB ex.5 p.47 – complete a chart

 

 

 

 

 


 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

53.

10.12

Домашнє читання

Навчати розповідати про місцезнаходження визначних місць у Лондоні.

We walked in Windsor Great Park.

Angrily, polite, quiet, bread knife, perhaps, strange, tea-time

Практика використання вказівних займенників

This/That

 [s]

 [z]

PB ex.1, p.52 – 53 read

PB ex.1, p.52 – 53 - listen

AB  p.50 - 51

Describe Alice

Навчати умінню читати для задоволення та отримання детальної інформації

Виховувати почуття любові до України як своєї Батьківщини, трепетної поваги до домівок батьків і дідів

AB p.48 – do ex.

54.

11.12

Переваги життя в місті

Навчання  висловлювати свою думку .

I suppose…

I think…

Sightseeing tour, double-decker, leaflet

Правила написання назв

Велика літера та скорочення

 [əʋ]

 

 PB ex.2, p.50

 PB ex.1,4 p.50,  51

 

 PB ex.3,5-6 p.50-51

Speak about your town

Навчання логічно формувати свою дум

AB  p.49 – do ex.

 

55.

13.12

Життя в сільській місцевості

Навчати робити повідомлення про факти та події літературного твору.

This is a very old and beautiful church.

Лексико-

граматичний тест.

[w]

 

 

 

 

Speak about your town

Навчати умінню читати для задоволення та отримання детальної інформації

AB  ex.2-3 p.32

PB p.34-lexics

56.

16.12

Систематизація знань з теми.

Повторення матеріалу.

Навчати розповідати про прочитані книжки.

This book is about…

Закріплення лексичного матеріалу

Закріплення набутих грам. навичок

[ks]

GB ex.1 p.94

 

GB p.94-95

Say what you did last Saturday

GB p,95

Навчання логічно формувати свою дум

GB ex.6 p.95


 

 

 

 

 

 

Урок

 

Дата

 

Тема, підтема

 

Мовленнєві функції і засоби вираження

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Фонетика

Читання

Аудіювання

Письмо

Говоріння

Соціокультурна та загальнонавчальні компетенції

 

57.

17.12

 

Контрольна робота: читання

58.

18.12

Контрольна робота: аудіювання

59.

20.12

Аналіз  контрольних робіт  з читання та аудіювання

60.

23.12

Контрольна робота: письмо

61.

24.12

Контрольна робота: говоріння

62.

27.12

Аналіз  контрольних робіт  з письма та говоріння

63.

30.12

Захист проектів «Святкування Різдва на Україні»

64.

31.12

Урок повторення та систематизації знань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
1013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку