КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
4 клас (автор О. Д. Карпюк)
ІІ семестр (3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Зорове сприйняття |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
UNIT 4 HEALTH AND BODY CARE |
|||||||||
49-50 |
|
Листи Лізі |
|
recipe, health, dirty, medal, skip |
Ex. 1, 2, p. 70 |
Ex. 1, p. 70 |
Ex. 5, 6, p. 71 |
Ex. 4, p. 71 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність; уважне ставлення до кожного; усвідомлювати унікальності кожної людини; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Здоров’я і безпека: дотримуватись правил безпеки; необхідність правильного харчування та дотримання режиму для життєдіяльності людини.
|
51 |
|
Я часто їм яблука |
I often / sometimes / never … |
habit, spinach, lollipops, couch potato |
Ex. 6, p. 72 |
Ex. 4, p. 72
|
Ex. 1, 2, 3, p. 72
|
Ex. 5, p. 72
|
|
52-5 |
|
Шкільний фітнес клуб |
You should … |
Keep fit |
Ex. 1, 3, p. 73-74 |
|
Ex. 1, p. 73 |
Ex. 2, 4, p. 74 |
|
54 |
|
Здоров’я зубів |
|
aid, proverb, if |
Ex. 4, 5, p. 75 |
Ex. 2, p. 75 |
Ex. 1, 2, 3, p. 75 |
|
|
55 |
|
Давай викличемо лікаря |
Let`s call the doctor! |
stomach ache, headache, toothache, cough, high temperature, broken leg, cold, sore throat |
Ex. 2, p.76 |
Ex. 1, 2, p. 76 |
Ex. 3, 4, 5, p. 77 |
|
|
56 |
|
Що з тобою? |
What`s the matter with you? |
|
Ex. 1, p. 78 |
Ex. 1, p. 78 |
Ex. 2, 4, p. 78 |
Ex. 3, p. 78 |
|
57 |
|
У лікаря |
|
|
Ex. 3, p. 79 |
Ex. 1, p. 79 |
Ex. 4, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
|
58 |
|
У мене нежить |
I`ve got a runny nose |
runny nose, paper tissues, hanky, towel |
Ex. 1, p. 80 |
Ex. 2, p. 80 |
Ex. 3, 4, p. 80,
|
Ex. 5, p. 80 |
|
59 |
|
Дбай про своє здоров’я |
|
flu, bad tooth |
Ex. 1, p. 81 |
|
Ex. 2, p. 81 |
Ex. 3, 4, p. 81 |
|
60-61 |
|
Оповідання «Люк у лікаря» |
I know what the matter is. I can`t believe it! |
a supply teacher, to be disappointed, lucky |
Ex. 1,p. 82 |
Ex. 1, p. 82
|
Ex. 2, 4, 5, p. 83-84 |
Ex. 3, p. 84 |
|
62 |
|
Повторення теми «Здоров’я та догляд за тілом» |
|
advice |
Ex. 2, 3, p. 85 |
|
Ex. 1, p. 85 |
|
|
63 |
|
Повторення теми «Здоров’я та догляд за тілом» |
|
|
Ex. 5, 6, p. 86
|
Ex. 1, 2, p. 25
|
Ex. 4, p. 86 |
|
|
64 |
|
У твоє портфоліо: Плакат здоров’я Діагностувальна робота №4 з теми |
|
|
|
Ex. 1, p. 87 |
Ex. 2, p. 87 |
Ex. 2, p. 87 |
UNIT 5 THE WORLD OF NATURE |
|||||||||
65 |
|
Аналіз діагностувальної роботи №4 Зима прийшла |
|
ski, skate, play snowballs, snowflakes, sledge, make a snowman |
Ex. 2, p. 88 |
Ex. 1, p. 88 |
|
Ex. 3, p. 89
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до природи; розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду; цінує та бережливо ставиться до природи. Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини. Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
66 |
|
Зима прийшла |
Past Simple structures |
|
|
Ex. 5, p. 89 |
|
Ex. 4, p. 89
|
|
67 |
|
В Україні холодніше, ніж в Англії |
It is colder than … |
|
Ex. 2, p. 90
|
Ex. 1, p. 90
|
|
Ex. 3, p. 90 |
|
68 |
|
В Україні холодніше, ніж в Англії |
It is colder than … |
|
|
Ex. 6, p. 91 |
Ex. 5, p. 91 |
Ex. 4, p. 91 |
|
69 |
|
Літо – найтепліша пора року |
|
Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant |
Ex. 2, p. 92 |
Ex. 1, 3, p. 92 |
|
|
|
70 |
|
Літо – найтепліша пора року |
Sahara is the driest place on Earth |
|
|
|
Ex. 5, p. 93 |
Ex. 4, 6, p. 93 |
|
71 |
|
Найсухіші та найвологіші місця на Землі |
|
top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, penguin, seal, camel, land, destroy, without, to cut down |
Ex. 2, 3, p. 94 |
Ex. 1, p. 94 |
|
|
|
72 |
|
Найсухіші та найвологіші місця на Землі |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 95 |
Ex. 5, p. 95 |
|
73 |
|
Оповідання «Будинок на фермі» |
|
sheep – sheep, goose – geese, garden, roof, mouse – mice, farmhouse |
Ex. 2, p. 96 |
Ex. 1, p. 96 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 3, p. 97 |
|
74 |
|
Ферма дядька Фреда |
|
field, drive a car, thin, fat, comfortable, easy, difficult, dangerous |
Ex. 2, p. 98 |
Ex. 1, 3, p. 98 |
|
|
|
75 |
|
Ферма дядька Фреда |
The house looks nicer The cows are cleaner. The farmhouse is more comfortable |
|
Ex. 6, p. 100 |
|
Ex. 7, p. 100 |
Ex. 4, 5, p. 99-100 |
|
76 |
|
Тварини тропічних лісів |
Chameleon is the most interesting lizard |
lizard, chameleon, insect, tongue, great white shark, chimpanzee, owl, strange, intelligent |
Ex. 2, 3, p. 101 |
Ex. 1, 101 |
Ex. 4, p. 102 |
Ex. 3, p. 101 |
|
77 |
|
Повторення теми «Світ природи» |
|
to stay alive |
Ex. 2, p. 103
|
Ex. 1, p. 103 |
Ex. 2, p. 103 |
Ex. 3, p. 103 |
|
78 |
|
Повторення теми «Світ природи» |
|
domestic |
Ex. 4, p. 104 |
|
Ex. 5, 6, p. 104 |
|
|
79 |
|
У твоє портфоліо: Моя улюблена тварина Діагностувальна робота №5 з теми |
|
|
|
|
Ex.1, p. 105 |
Ex. 2, p. 105 |
|
UNIT 6 ON THE MOVE |
|||||||||
80 |
|
Аналіз діагностувальної роботи №5 Засоби пересування
|
|
by car, by plane, by train, by boat, by taxi, on foot, to travel, to stay, trip |
|
Ex. 1, p. 106 |
Ex. 2, p. 106 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей. Громадянська відповідальність: рособливості і унікальність кожної країни; розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність; розуміння важливості національної спадщини різних країн; готовність допомагати іншим; розвиток в учнів готовності до взаємодії; шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності. Здоров'я та безпека: обирати безпечний шлях пересування |
81 |
|
Засоби пересування |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 107 |
|
|
82 |
|
Ти їдеш до школи на автобусі? |
|
|
|
Ex. 3, p. 108
|
Ex. 3, p. 108 |
Ex. 1, 2, p. 108 |
|
83 |
|
До нас їде дідусь |
… is going to … |
arrive, leave, platform, information desk |
Ex. 1, p. 109 |
Ex. 2, p. 109 |
Ex. 3, p. 110 |
|
|
84 |
|
До нас їде дідусь |
|
|
|
|
|
Ex. 4, 5, p. 110 |
|
85 |
|
Чому ми подорожуємо? |
|
ticket, passenger, suitcase, to pack |
Ex. 2, p. 111 |
Ex. 1, p. 111 |
|
Ex. 3, p. 111 |
|
86 |
|
Чому ми подорожуємо? |
|
on, by |
|
|
Ex. 5, p. 112 |
Ex. 4, p. 112 |
|
87 |
|
У довідковому бюро |
When does the train to …leave? It leaves at … |
luggage, ticket office, timetable board, airport, bus station |
|
Ex. 1, p. 113
|
Ex 2, p. 113 |
|
|
88 |
|
У довідковому бюро |
I would like a … . When are you going to leave? Have a nice trip! |
|
Ex. 3, 5, p. 114 |
|
Ex. 4, p. 114 |
|
|
89 |
|
Як дістатися до вокзалу? |
How can we get to … ? You can take a … |
tram, trolleybus |
Ex. 2, p. 115
|
Ex. 1, p. 115 |
Ex. 4, p. 114 |
Ex. 3, p. 115 |
|
90 |
|
Гість з України |
Guess what! Right you are! |
|
|
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2, 3, p. 116 |
|
|
91 |
|
3Гість з України |
|
The London Eye, Piccadilly Circus, Madame Tussauds museum, the Houses of Parliament, open-top bus, Oxford Street |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 4, p. 117 |
|
|
|
92 |
|
Оповідання. «Дідусь та бабуся збираються нас відвідати» |
It`s over there! Be quick! |
a coach bus, miss, need, railway station, just, to go on a hike, a good way, to be keen on trips |
Ex. 2, 4, p. 118- 119 |
Ex. 1, p. 118 |
Ex. 3, p. 119 |
|
|
93 |
|
Повторення теми «Вирушаймо в путь!» |
|
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 120 |
|
|
94 |
|
Повторення теми «Вирушаймо в путь!» |
|
Heathrow, the busiest, Europe |
Ex. 3, 5, 6, p. 121-122 |
|
Ex. 4, p. 121 |
Ex. 7, p. 122 |
|
95 |
|
У твоє портфоліо: «Мої плани на літні канікули» Діагностувальна робота №6 з теми |
|
|
Ex. 1, p. 123 |
|
|
Ex. 2, p. 123 |
|
96-97 |
|
Аналіз діагностувальної роботи №6 Повторення IT’S MY LIFE |
|
|
|
|
|
|
|
98-99 |
|
Повторення MY HOMEPLACE |
|
|
|
|
|
|
|
100- 101 |
|
Повторення LET’S CELEBRATE! |
|
|
|
|
|
|
|
102- 103 |
|
Повторення HEALTH AND BODY CARE |
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Повторення THE WORLD OF NATURE |
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Повторення ON THE MOVE |
|
|
|
|
|
|
|
____________2024 р.