Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу (за підручником А.Несвіт “English”) |
|
|||||||||||||||||
№ з/п |
Дата |
Примітка |
Сфера тематичного спілкування |
Мовленнєва компетенція |
Види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістовні лінії |
||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Аудію-вання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||||
ІІ семестр |
||||||||||||||||||
Тема 4: «Природа і навколишнє середовище» (9 годин) На кінець теми учні повинні вміти розповідати про погоду, порівнювати погоду в різні пори року. |
||||||||||||||||||
|
|
|
Природа |
Лексика теми |
|
Вимова нових слів |
Ex. 1 p. 57 |
Ex. 2 p. 57 |
Ex. 3 p. 57 |
Ex. 4 p. |
Розглядає природу як цілісну систему. Робить повідомлення про погоду. |
|||||||
|
|
|
Тварини та місця їх проживання |
Нові слова із Ex.1 p.58 |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова нових слів |
Ex.1 p.58, Ex.3 p.59 |
Ex.1 p.58, Ex.2 p.59, Ex.4 p.59 |
|
Ex.5, p.59 |
||||||||
|
|
|
Cафарі-парки |
Лексика теми |
Ступені порівняння прикметників, повторення минулий неозначений час |
Вимова нових слів |
Ex.3 p.61 |
Ex.1 p.60, |
Ex.1 p.60, Ex.3 p.61 |
Ex.4 p.61 |
||||||||
|
|
|
Дикі тварини |
Ex.1 p.62 |
Структура речення - Ex.4 p.63 |
Вимова нових слів |
Ex.3 p.62 |
Ex.1 p.62, Ex.2 p.62 |
Ex.3 p.62, Ex. p. |
Ex.4, p.63 |
||||||||
|
|
|
Домашні (свійські тварини) |
Лексика теми |
Повторення: Минулий неозначений час |
Вимова нових слів |
Ex.2 p.63 |
Ex.1 p.63, Ex.3 p.64 |
Ex.2 p.63 |
Ex.4 p.64 |
||||||||
|
|
|
Домашні улюбленці |
Лексика теми |
|
Вимова нових слів |
|
Ex.1 p.64, Ex.2 p.65 |
Ex.3 p.65 |
Ex.4 p.65 |
||||||||
|
|
|
Врятуймо природу! |
Ex.1 p.66 – нова лексика (назви рослин і тварин) |
Модальне дієслово can |
Вимова нових слів |
Ex.1 p.66 |
Ex.1 p.66, Ex.2 p.66. Ex.3 p.67 |
Ex.3 p.67 |
Ex.4 p.67 |
||||||||
|
|
|
Врятуймо природу! |
Лексика теми |
Present Simple Tense |
Вимова нових слів |
Ex.3 p.68 |
Ex.1 p.67 |
Ex.2 p.67 |
Ex.4 p.68 |
||||||||
|
|
|
Пори року та погода |
Лексика теми |
|
Вимова нових слів |
Ex.1 p.69 |
Ex.1 p.69, Ex.2 p.70, Ex.3 p 70. |
|
Ex.4 p.70 |
Т.О. |
|||||||
Тема 5: «Подорож» (9 годин) На кінець теми учні повинні вміти розповідати про улюблений вид транспорту, розповідати про подорож, порівнювати різні види транспорту |
||||||||||||||||||
|
|
|
Подорожі |
Ex.2 p.72 – нова лексика |
Present Continuous |
Вимова нових слів, Ex.1 p.72 |
Ex.2 p.72 |
Ex.4 p.73 |
Ex.3 p.73 |
Ex.5 p.73 |
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил руху та користування громадським транспортом. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
|||||||
|
|
|
Як можна подорожува-ти? |
Ex.1 p.74 |
Теперішній звичайний та теперішній подовжений часи
|
Вимова нових слів |
Ex.1 p.74 |
Ex.2 p.74 |
Ex.3 p.74, Ex.4 p74. |
Ex.5 p.75 |
||||||||
|
|
|
Різні види подорожей (машиною, літаком, залізницею)
|
Ex.1 p.75, Ex.2 p.76. |
|
Вимова нових слів |
Ex.1 p.75 |
Ex.1 p.75, Ex.3 p.76 Ex.5p.77 |
|
Ex.2 p.76, Ex.4 p.77 |
||||||||
|
|
|
Що є у твоєму місті? |
Ex.1 p.77, Ex. p. |
|
Вимова нових слів |
Ex.1 p.77 |
Ex.2 p.77, Ex.4 p.78 |
Ex.4 p.78, |
Ex.3 p.77 Ex.5 p.78 |
||||||||
|
|
|
Визначні місця твого міста |
Ex.1 p.78, Ex. p. |
Спеціальні запитання та відповіді на них |
Вимова нових слів Буквосполучення WH |
Ex.1 p.78, |
Ex.2 p.79, Ex.4 p.79 |
Ex.3 p.79 |
Ex.5 p.80 |
||||||||
|
|
|
Орієнтування у місті |
Ex.2 p.81 |
Структури «There is/are…» та «Іs/are there…?» |
Вимова нових слів |
Ex.2 p.81 |
Ex1. p.80, Ex.3 p81. |
Ex.4 p.81 |
Ex.4 (b) p.82 |
||||||||
|
|
|
Визначні місця міста
|
Ex.1 p.82 |
|
|
Ex.1 p.82 Ex.2 p.83 |
Ex.3 p.83 Ex.4 p.83 |
|
Ex.5 p.83 |
||||||||
|
|
|
Київ – столиця України.
|
Ex.1 p.84 |
|
Вимова нових слів |
Ex.1 p.84 Ex.2 p.84 |
Ex.3 p.85
|
|
|
||||||||
|
|
|
Велике місто |
|
|
|
|
Ex.4 p.85 |
|
Ex.5 p.85. Текст за темою
|
Т.О. |
|||||||
Тема 6: «Свята і традиції (Святкування в кафе). Шкiльне життя»(8 годин) На кінець теми учні повинні вміти розуміти мовлення у повільному темпі, розуміти короткі повідомлення, описувати свій клас, висловлювати своє ставлення до подій. |
||||||||||||||||||
|
|
|
Визначні дати нашого календаря |
Ex.1 p.87 |
Порядкові числівники |
Вимова нових слів |
Ex.4 p.88 |
|
Ex.3 p.87 |
Ex.4 p.88 |
Обговорює участь у шкільних заходах. Пропонує варіанти участи школи у житті громади. Обговорює шкільні правила. Робити повідомлення про ситуації під час святкування. Оцінювати вплив традицій на життя.
|
|||||||
|
|
|
Родинні свята |
Назви свят |
|
Вимова нових слів |
|
Ex.2 (а) p.89 Ex.3 p.90 |
Ex.1 (b) p.89 |
Ex.2 p.89 |
||||||||
|
|
|
Підготовка до свята |
Лексика теми |
Повторення: Минулий неозначений час, неправильні дієслова |
Вимова нових слів |
Ex.3 p.92 |
Ex.1 p.91, Ex.3 p.92 |
Ex.2 p.92 |
Ex.4 p.93 |
||||||||
|
|
|
Свята |
Лексика теми. |
|
Вимова нових слів |
Ex.2 p.93 |
Ex.1 p.93 |
Ex.4 p.94 |
Ex.3 p.94 |
||||||||
|
|
|
Травневі свята |
Назви свят |
|
Вимова нових слів |
Ex.2 (а) p.95 |
Ex.1 p.95, Ex.2 (b) p.96 |
Ex.2 (а) p.95, Ex.3 p.96 |
Ex.4 p.97, |
||||||||
|
|
|
1 квітня – День гумору |
Лексика теми. |
Звичайний майбутній час |
Вимова нових слів |
|
Ex.3 p.98, Ex.4 p.98 |
Ex.1 p.97 |
Ex.2 p.98 |
||||||||
|
|
|
Святкування в кафе |
Ex.3 p.100 |
|
Вимова нових слів |
Ex.1 (b) p.99 |
Ex.1 (а) p.99, Ex. p. |
Ex.2 p.100, Ex.3 p.100 |
Ex.1 (b) p.99 Ex.5 p.101
|
||||||||
|
|
|
Вечірка у мене вдома |
Ex.2 p.102 |
|
Вимова нових слів |
Ex.2 p.102 |
|
Ex.1 p.101 Ex.4 p.103 |
Ex.3 p.102 Ex.5 p.103 |
Т.О. |
|||||||
|
|
|
Шкільне життя |
|
|
Прямий порядок слів в реченні |
|
Питально-відповідні вправи |
|
Написан-ня тексту |
|
|||||||
|
|
|
Шкільні правила поведінки |
|
|
|
|
|
|
Конт-рольна робота: письмо |
|
|||||||
|
|
|
Мій день |
|
Повторення: Минулий простий час |
Вимова нових слів |
Ex.1 p.109, Ex. p. |
|
Ex.1 p.109 |
Ex.4 p.111 |
|
|||||||
|
|
|
Мій шкільний день |
|
|
|
|
|
Конт-рольна робота: читання |
|
|
|||||||
|
|
|
Родинні свята |
|
Повторення: Майбутній простий час |
|
Ex.1 p.111 |
Ex.1 p.111, |
|
|
|
|||||||
|
|
|
Подорожі |
|
|
|
Конт-рольна робота: аудіювання |
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Природа навколо нас |
|
|
Ex. 3,4 p.114 |
|
Ex.3,4 p.113 |
|
|
|
|||||||
|
|
|
Домашні улюбленці |
|
|
|
|
Контрольна робота: говоріння |
|
|
|
|||||||
|
|
|
Літні свята Узагальнення, систематизація вивченого |
|||||||||||||||