Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно тематичне планування уроків англійської мови у 4 класі НУШ за підручником Smart Junior (Г.К. Мітчелл, Марілені Малкогіанні)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік: 2024-25  Семестр: І-й Вчитель: Гордєєва Наталя Василівна Клас: 4-АБ  Підручник: Smart Junior 4 for Ukraine

№ уроку

Дата/

уроку

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/

Письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1

02.09

Вступний урок Hello

 ст. 5-6

Розповідати про себе, рахує від 1-100

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає короткі діалоги

Парна робота

Називає цифри від 1-100

Sit down! Don’t stand up!, Open your book, Don’t close your book. Numbers 1-100

 

Ставить і відповідає на прості запитання

Повторення вивченого матеріалу

2

04.09

Вступний урок Hello ст.7-8

Розповідає про свою сім’ю

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Слухає та читає слова

Парна робота

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me.

 

Ставить і відповідає на прості запитання

Повторення вивченого матеріалу

3

06.09

Where are you from? Звідки ти? ст.9

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Слухає пісню та виконує завдання

 Співає пісню

Парна робота

Написати речення

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3 ст. 3 WB

4

09.09

Smart kids ст.10-11

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає тексти, виконує після текстові вправи

Парна робота

Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Mexico-Mexican, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village.

Where are you from?

Where do you live?

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3,4 ст. 4 WB

5

11.09

Our world ст.12-13

Розповідати про щоденні справи

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає тексти, виконує завдання до тексту

Парна робота

Написати про щоденні справи

ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

always, usually, sometimes, never.

Продукує прості речення з метою опису щоденних справ

Впр. 1,2 ст. 5 WB

6

13.09

Let’s play ст.14

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та вимовляє слова

Парна робота

Написати речення

exercise, skateboard

What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing?

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

Впр. 1,2,3 ст. 6 WB

7

16.09

Project ст.15

Розповідає про себе та своє оточення

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Читає текст

Написати листа другу

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

Впр.1,2 ст. 7 WB

8

18.09

Story time ст.16-17

Спілкуватися з однокласниками

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає короткі тексти

Обговорення моральної цінності історії

new, scared, children, see

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення щодо уподобань

Впр.1,2,3 ст. 8 WB

9

20.09

Phonics ст.18

Правильно вимовляти і читати слoва

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає чант

Називає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

s/s/, s/z/,es/iz/

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

Впр. 1,2,3 ст.9 WB

10

23.09

Revision 1 ст.19

Називає види спорту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання

Парна робота

Дайте відповіді на питання письмово

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої уподобання та щоденні справи

Впр. 1,2 ст. 10 WB

Now I can ст.20

Називає національності, види дозвілля

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає національності, види дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої уподобання та щоденні справи

Впр. 3, 4, 5 ст. 11 WB

11

25.09

Test 1

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

12

27.09

It’s my life!

Шкільне життя ст.21

Називає професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає пісню

Парна робота

Написати речення про майбутню професію

writer, police officer,

astronaut, photographer

What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut.

Ставити та відповідати на запитання щодо вибору професії

Впр. 1,2 ст. 12 WB

13

30.09

Smart kids ст.22-23

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Слухає та читає діалоги, виконує завдання після тексту

Парна робота, написати речення

PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable

How often do you have geography? Once a week/ Twice a week/Three times a week/ every day.

Ставить та відповідає на запитання щодо розкладу уроків

Впр. 1,2 ст. 13 WB

14

02.10

Our world ст.24-25

Розповідає про власний будинок

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Парна робота

garage, balcony, upstairs/downstairs, rug, coffee table, above, below

Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there.

Надає відповіді на запитання

Впр.1,2 ст.14 WB

15

04.10

Let’s play ст.26-27

Вчиться запрошувати на заходи та пропонувати зробити щось

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Слухає та повторює нові слова

Парна робота

have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe

Let’s do…

Запрошує на захід та пропонує зробити щось

Впр.1,2,3 ст. 15 WB

16

07.10

Project Art ст. 27

Вчаться писати запрошення на захід

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає текст про шкільний захід

Виконує проєктну роботу

Парна робота

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує власне запрошення на захід в класі

Впр. 1,2 ст. 16 WB

17

09.10

Story time Let’s have a fair! ст. 28-29

Читає про шкільний захід, мета якого  надати благодійну допомогу

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи.

Групове обговорення моральної цінності історії

country, put, collect, gym

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість благодійних заходів

Впр. 1,2,3,4 ст. 17 WB

18

11.10

Phonics ст.30

Правильно вимовляти і читати слoва

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

 

Правильно вимовляє та читає звуки ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

Впр.1,2,3 ст. 18 WB

19

14.10

Revision 2 ст. 31

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання

Парна роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Відповідає на питання партнера про вибір професії

Впр.1,2 ст. 19 WB

Now I can ст.32

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає професії, шкільні предмети, кімнати будинку

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, розповідає про розклад уроків. Ставить та відповідає на запитання.

Впр. 3,4 ст. 20 WB

20

16.10

Smart World 1 ст.33

Розповідає про визначні місця свого міста

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати речення про своє місто

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні місця свого міста

Впр. 1,2 ст. 21 WB

21

18.10

Smart time 1 ст.34

Розповідає про визначні місця країн світу

Громадянська відповідальність:

готовність допомагати іншим

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати речення про улюблене місто світу.

travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні місця країн світу

Впр.1,2 ст. 22 WB

22

21.10

Special days Halloween ст. 114

Розповідає про традиції святкування свята Гелловін

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Виконує усні вправи, називає ЛО уроку

monster, bat, hat, black cat, sweets

 

Виконує проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

23

23.10

Test 2

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

24

25.10

In the past

Події в минулому

 ст.35

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Відповідає на питання вікторини письмово

Парна робота

mummy, bandages, stomach, body, pyramid, dry, wrap, brain, face, Egypt- Egyptian

Regular verbs paint-painted, dry-dried, wrap-wrapped,

Irregular verbs be-was/were, put-put, take-took, make-made

 

Впр.1,2,3 ст. 23 WB

25

04.11

Smart kids ст.36-37

 

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Парна робота

Написати речення про те, що робив вчора

do a project, teach, draw, wake up

Irregular verbs do-did, teach- taught, buy-bought, draw-drew, wake up-woke up

Did you…?

 

Впр.1,2 ст. 24 WB

26

06.11

Our world ст.38-39

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Гра в парах

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Irregular verbs go-went, see-saw, find-found, bite-bit  How old  …? How …? What …?

 

Впр. 1,2,3 ст. 25 WB

27

08.11

Let’s play ст.40

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст та відповідає на питання

Робота в парах

camel, hump, desert, speak, wig, celebration

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр. 1,2,3,4 ст. 26 WB

28

11.11

Project ст.41

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст та виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати листа про подорож

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр.1,2,3 ст. 27 WB

29

13.11

Story time ст.42-43

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові вправи

Групове обговорення моралі історії

classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр.1,2,3,4 ст. 28 WB

30

15.11

Phonics ст.44

Правильно вимовляти і читати слова

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає та розпізнає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/

ed/t/, ed/d/, ed/id/

 

Правильно вимовляє та читає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/

Впр. 1,2,3 ст. 29 WB

31

18.11

Revision 3 ст. 45

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає та відповідає на питання

Слухає короткі діалоги та відповідає на питання

Робота в парах ( питання-відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр.1,2 ст. 30 WB

Now I can, ст.46

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає частини тіла, країни та національність, щоденні справи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр. 4,5 ст. 31 WB

32

20.11

Thanksgiving day ст. 115

Розповідає про традиції святкування свята Дня Подяки

Громадянська відповідальність:

усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному

Читає та виконує завдання

Виконує усні вправи, називає ЛО уроку

toilet paper roll, brown marker, googly eyes

 

Виконує проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

33

22.11

Test 3

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

34

25.11

Eating right

Здорове харчування ст.47

Називає продукти харчування

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає пісню

Робота в парах

Обирає будь-яку страву, продукує речення на письмі.

peach, kiwi, basket, butter, fill

What do you want to eat? What do we need?

Називає інгредієнти у стравах

Впр. 1,2 ст. 32 WB

35

27.11

Smart kids ст.48-49

Називати продукти харчування та ємкості

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert.

Some, any

Розповідає про власний список покупок в супермаркеті

Впр.1,2,3 ст. 33 WB

36

29.11

Our world ст.50-51

Розповідати про свій раціон харчування

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Читає та виконує письмове завдання

Робота в парах Питання-Відповідь

a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour

How many/ How much?

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр. 1,2,3 ст. 34 WB

37

02.12

Let’s play ст.52

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр.1,2,3 ст. 35 WB

38

04.12

Project ст. 53

Розповідає про власний режим харчування

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст, дає відповіді на питання

Написати про власний режим харчування

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків

Впр.1,2,3 ст. 36 WB

39

06.12

Reading time ст. 54-55

Кулінарні фестивалі

Громадянська відповідальність:

уважне ставлення до кожного

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах ( Діалог)

visit, famous, musician, concert, amusement park rides

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вміє робити замовлення їжі в закладах харчування

Впр. 1,2,3 ст. 37 WB

40

09.12

Контроль зорового сприймання

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

41

11.12

Phonics ст.56

Правильно вимовляти і читати слова

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає та розпізнає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /

oi / ɔi /, oy /ɔi /

 

Правильно вимовляє та читає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /

Впр.1,2 ст. 38 WB

42

13.12

Контроль сприймання на слух

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

43

16.12

Revision 4 ст. 57

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах (Питання-Відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на загальні запитання

Впр.1,2 ст. 39 WB

Now I can ст. 58

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає продукти харчування, столові прибори

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає продукти харчування, ємності, столові прибори, відповідає на питання how much/how many?

Впр. 3,4 ст. 40 WB

44

18.12

Контроль писемного продукування

 

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

45

20.12

Smart World 2 ст. 59

Вивчає страви в англомовних країнах світу

Громадянська відповідальність:

Розуміння унікальності кожної країни

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує прості речення про власний сніданок

mushrooms, raisins, sausages

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує речення про власний сніданок

Впр. 1,2,3 ст. 41 WB

46

23.12

Контроль усного продукування

 

 

 

Завдання на TRP

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

47

25.12

Smart time 2 ст. 60

Дізнається про користь певних продуктів харчування

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

 

walnuts, strong, vitamin, heart, half

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає корисні властивості певних продуктів харчування

Впр.1,2 ст. 42 WB

48

27.12

Test 4

 

 

 

 

 

 

 

Board Game 1-4 ст.84-85 WB

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
8 вересня
Переглядів
982
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку