Календарно-тематичне планування за підручникои Quick Minds 4 (1-й семестр)

Про матеріал
Календарне-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу за підручником Quick Minds 4 за новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовою освітньою програмою для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я.).
Перегляд файлу

 

Календарне-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу за підручником Quick  Minds 4

 

 

 

Дата/

урок

 

Тематика ситуативного спілкування

 

Мовленнєві функції

 

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

 

Очікувані результати навчання

 

Домаш-нє завдан-ня

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексич-ний діапазон/

Фонетика

Граматика

                              Well Done, Explorers!      Чудова робота, дослідники!    Коригуюче повторення

1

 

Спогади про літо

Називати числівники від 1 до 20.

Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки  інших людей.

Сприйняття слів на слух

Усна відповідь на запитання про літні канікули

Числівники від 1 до 20

Numerals

Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей

The ABC

2

 

Знову в школі

Повідомляє свої дані

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Mind map

 

I like/ I don’t like…

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

Числівники від 1 до 20

3

 

У колі друзів

Називає свої уподобання

Прослуховування пісні

Опис картинок

 

I like/ I don’t like…

Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей

Числівники від 1 до 100

4

 

Чудова робота, юні дослідники!
SB p.4

Назвати числа 10-100

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Сприйняття слів на слух

Написання речень з використанням вивченої лексики

Числівники 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100

My…is…years old.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке

AB p.4

5

 

Чим ми займаємося у вільний час
SB p.5

Повідомити про рутину і дії.

Прослуховування діалогів

Діалогічна бесіда, напи-сання короткої розповіді на тему власного розпо-рядку дня по годинах

go on advantures, ride a bike, like singing, read books, go swim-ming, listen to music

Do you read books? – Yes, I do.
What does Paul do in his free time? – He listens to music

Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем

AB p.5

6

 

Пригоди юних дослідників
SB p.6

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Прослуховування пісні

Діалогічна бесіда із залученнями пам’яті, написання окремих речень за темою пісні

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

AB p.6

7

 

Улюблені заняття друзів та членів сім’ї
SB p.7

Повідомляти про дії певної людини

Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки  інших людей.

Перегляд зображення і пошук правильних відповідей на поставлені питання

Робота в парах

 

Are you listening to the radio? – Yes, I am.Are Chris and Tina sleeping? – No? they aren’t.

Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей

Запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі

AB p.7

8

 

Пригоди юних дослідників. Карта
SB p.8-9

Розуміти послідовність дій історії

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими

Прослуховування аудіо-запису історії

Mind map

mask, wasp, spray, map, symbol

Present Simple

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке

AB p.8

9

 

Пригоди продовжуються.Про що розповіла карта
SB p.8-9

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки  інших людей.

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова комбінації звуків -sks, -sts, -sps, -spr.

 

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.9

  1.                                        1. Come to my house          Приходьте в гості

10

 

Меблі
SB p.10

Перерахувати меблі

 

 

 

Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діало-гічне мовлен-ня на визна-чення наяв-ності меблів у кімнаті

Furniture words: bookcase, shelf, cupboard, fridge, cushion, etc

Is there a bookcase in your house? – Yes, there is./ No, there is not.

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

 

AB p.10

11

 

Меблі в різних кімнатах
SB p.11

Розповісти про звички та рутину

Прослуховування аудіо запису та виконання зав-дання на визна-чення  прислівників

Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій

 

Usually, often, rarely, sometimes

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

AB p.11

12

 

Прибирання житла
SB p.12

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша

Прослуховування пісні

Написання розпорядку власного дня за запропо-нованими кліше

Busy, put clothes on line, feed chicks, lucky

 

Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази.

AB p.12

13

 

День школяра
SB p.13

Запитати про звички і частоту їх повторення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання за піснею

Робота в парах: діалогічне мовлення

 

How often do you have lunch at home? – I usually…; I often…; I never…

Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази.

AB p.13

14

 

Пригоди юних дослідників. Золоте яблуко
SB p.14-15

Розуміти послідовність дій історії

Прослуховування аудіо-запису історії

 

Village, come on, golden, rhyme, frame

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.14

15

 

Справжні друзі
SB p.14-15

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуку -і у відкритому та закрито-му складі

Present Simple

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.15

16

 

Здоровий спосіб життя
SB p.16

Розуміти опис рутинних справ

Перегляд зображень і виконання завдання

Усна відповідь на запитання про здоровий спосіб життя

 

 

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпо-середньо до нього/неї

AB p.16

17

 

Корисні поради щодо здорового способу життя
SB p.17

Опис порядку виконання певної рутинної дії

Перегляд плакату з описом дій щодо правильного миття рук

Презентація власного проекту на тему здорової звички

 

Instructions (imperatives)

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше

AB p.17

18

 

День захисника України

SB p.88

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Громадянська відповідаль-ність: уміння вчитися упродовж життя

 

Написання тексту вдячності для захисників

Defender’s Day, greet, Cossacks Day, infographic

Instructions (imperatives)

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.88

19

 

Моє помешкання
SB p.97

Говорити про свої меблі

 

Перегляд зображень і визначення типу меблів

Усна відповідь на запитання про свою домівку

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки.

 

 

  1.                                  2. Around town     Прогулянка містом

20

 

Прогулянка вулицями міста
SB p. 18

Називати види магазинів

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів у місті

Toy shop, pet shop, bookshop, market square, supermarket, bus station

Where is the bookshop? – It’s next to the square, between the train station and the supermarket.

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.18

21

 

Мандруємо вулицями міста
SB p. 19

Повідомляти про розташування об’єктів на карті міста

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність: Обирає оптимальний вид транспорту.

Місцезнаходження об’єктів.

Робота в парах: діалогічне мовлення за зображенням

Opposite, near, above, below

It’s opposite the park. It’s above the bus station. It’s near the library.

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій

AB p.19

22

 

Розташування об’єктів на карті міста

SB p.20

Розповідати про розташування об’єктів в уявному місті

Прослуховування пісні

Діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів в уявному місті.

 

 

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

AB p.20

23

 

Місцезнаходження об’єктів
SB p.21

Описувати напрямки руху

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Прослуховування речень з обставинами місця.

Робота в парах: діалогічне мовл. -розташування о’бєктів у школі

Inside, outside, upstairs

Giving instructions (Imperative)

Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження

AB p.21

24

 

Пригоди Люсі та Бена в метро

SB p.22-23

Пошук вказівки

Прослуховування аудіо-запису історії

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

 

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання

AB p.22

25

 

Міський транспорт
SB p.22-23

Пошук вказівки

Перегляд зображень і пошук відповідників із тексту

Вимова дифтонга еə

 

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

AB p.23

26

 

Безпечний шлях пересування містом
SB p.24

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Написання висловлювань за картинками

 

Instructions (imperatives)

Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово

AB p.24

27

 

Покупки в місті
SB p.25

Розуміти інструкції

Перегляд зображень карток із текстом

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему орієнтуванні за картою

 

 

Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб

AB p.25

28

 

Halloween.
SB p.89

Розуміти інструкції

Підприємливість і фінан-сова грамот-ність: Розуміє необхідність планування покупок

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

Ghost, bat, zombie, vampire, skeleton

Present Simple

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

 

AB p.89

29

 

Вилицями міста (Revision)
SB p.98

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

 

 

Перегляд зображень і виконання завдання

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

 

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

  1. Eating out        Харчування

30

 

В місцях громадського харчування
SB p.26.

Розповідати про улюблену їжу

 

 

 

 

 

Здоров’я і безпека:
розрізняє здорову та шкідливу їжу.

 

Сприйняття слів на слух

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему замовлення їжі

Glass of apple juice, bowl of soup, butter, salad, ham

Would you like…?

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.

AB p.26

31

 

Улюблені стави
SB p.27.

Розповідати про наявність чи відсутність продуктів у страві

Прослуховування аудіо-запису діалогу з інгредієнтами страви

Робота в парах: діалогічне мовлення на тему інгредієнтів страви

 

Is there any salad? There is some salad.
 

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

AB p.27

32

 

Ланч
SB p.28.

Відповідати на запитання про наявність чи відсутність продуктів вдома

Підприємливість та фінан-сова грамот-ність: складає просте меню з корисних продуктів

Прослуховування пісні

Написання відповідей на запитання за піснею

 

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

 

AB p.28

33

 

Здорова їжа
SB p.29

Розповідати про інгредієнти страви

 

 

Здоров’я і безпека:
розрізняє здорову та шкідливу їжу.

 

 

 

Здоров’я і безпека:
складає просте меню

 

Прослуховування аудіо-запису з інгредієнтами страви

Написання тексту з рецептом страви

Soup, bread, pasta, peas, onion, carrot, turkey

I’m going to buy some bread.
I’m not going to make pasta.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.
 

AB p.29

34

 

Пригоди юних дослідників у ресторані
SB p.30-31

Пошук вказівок

Прослуховування аудіо-запису історії

 

Вимова глухих приголос-них

 

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання

AB p.30

35

 

Дивний офіціант
SB p.30-31

Пошук вказівок

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відпо-відь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Sausage, bacon, fried tomatoes, north, scrambled eggs

 

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.31

36

 

Їжа в різних куточках світу
SB p.32

Розповідати про класичні національні продукти

Перегляд зображень і виконання завдання

Present Simple

Описує себе, те, що робить, місце, де живе.

AB p.32

37

 

Складаємо меню
SB p.33

Розповідати про класичні національні страви

Підприємливість і фінан-сова грамот-ність: Розуміє необхідність планування покупок у межах бюджету

 

 

Презентувати меню власної розробки

First course, second course, main course

Some, any

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази

AB p.33

38

 

Різдво
SB p. 90.

Визначати правдивість поданої інформації

Прослуховування аудіо-запису тексту про новорічну ялинку

Формування висловлювання на тему правдивості зазначених речень

 

Adjectives

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

 

AB p.90

39

 

Улюблена їжа
SB p.99

Розповідати про продукти харчування

Здоров’я і безпека:
розрізняє здорову та шкідливу їжу

 

Перегляд зображень продуктів і їх назви

Усна відповідь на запитання про власний ланчбокс

 

Can/can’t

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

  1.                                         4. Holiday plans      Незабаром канікули

40

 

Плануємо канікули. Прогноз погоди
SB p.36

Розповідати про погоду

Здоров’я і безпека:
Розуміє базові правила безпечної поведінки.

Сприйняття слів на слух

Написання висловлювання про улюблену погоду.

thunderstorm, lightning, cloud(y), rain(y), fog(gy)

It’s..today. My favourite weather is…

Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке

AB p.36

41

 

Прогноз погоди на тиждень

SB p.37

Розповідати про погоду

Прослуховування аудіо-запису

Робота в парах

 

It’s not going to be rainy on Tuesday.

Розуміє інструкції

AB p.37

42

 

Плани на канікули
SB p.38

Розповідати про плани

Прослуховування пісні

Усне вислов-лювання на тему планування найближчих дій

 

 

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця.

AB p.38

43

 

Що ти збираєшся робити на канікулах?
SB p.39

Розповідати про плани на найближче майбутнє

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Робота в парах: діалогічне мовлення

 

Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not.

Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази

AB p.39

44

 

Пригоду юних дослідників у иузеї
SB p.40-41

Виконувати вказівки

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховування аудіо-запису історії

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

thief, steal, Eiffel Tower

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відео записів

AB p.40

45

 

Таємничий Н
SB p.40-41

Виконувати вказівки

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Вимова дифтонга ɔi

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику

AB p.41

46

 

Шкільна дошко оголошень
SB p.42

Описати графік здійснення подорожі

Зорове сприйняття коротких оголошень про шкільні екскурсії

 

Написання повідомлення про екскурсію

 

There is/are

Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій

 

AB p.42

47

 

Час канікул! Наші плани
SB p.43

Розповідати про майбутню подорож

Перегляд зображень і виконання завдання

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Ceremony, torchlight, procession, dropping glass ball, bell, circle, hold hands.

to be going to…

Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу

AB p.43

48

 

Переддень Нового року
SB p.91

Розповідати про святкування Нового року

Підприємливість і фінансова грамотність:

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту

to be going to…

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

 

AB p.91

49

 

Тепер ти можеш..

Підтримує розмову, виконує вказівки

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Написання листівки

ЛО попередніх уроків

Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not.

Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.

 

50

 

Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр

 

За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовою освітньою програмою для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я.)

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
9 вересня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку