Календарне-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу за підручником Quick Minds 4
№
|
Дата/ урок |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домаш-нє завдан-ня |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексич-ний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
Well Done, Explorers! Чудова робота, дослідники! Коригуюче повторення |
||||||||||
1 |
|
Спогади про літо |
Називати числівники від 1 до 20. |
Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
Сприйняття слів на слух |
Усна відповідь на запитання про літні канікули |
Числівники від 1 до 20 |
Numerals |
Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей |
The ABC |
2 |
|
Знову в школі |
Повідомляє свої дані |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Mind map |
|
I like/ I don’t like… |
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
Числівники від 1 до 20 |
|
3 |
|
У колі друзів |
Називає свої уподобання |
Прослуховування пісні |
Опис картинок |
|
I like/ I don’t like… |
Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей |
Числівники від 1 до 100 |
|
4 |
|
Чудова робота, юні дослідники! |
Назвати числа 10-100 |
Сприйняття слів на слух |
Написання речень з використанням вивченої лексики |
Числівники 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
My…is…years old. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке |
AB p.4 |
|
5 |
|
Чим ми займаємося у вільний час |
Повідомити про рутину і дії. |
Прослуховування діалогів |
Діалогічна бесіда, напи-сання короткої розповіді на тему власного розпо-рядку дня по годинах |
go on advantures, ride a bike, like singing, read books, go swim-ming, listen to music |
Do you read books? – Yes, I do. |
Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем |
AB p.5 |
|
6 |
|
Пригоди юних дослідників |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Прослуховування пісні |
Діалогічна бесіда із залученнями пам’яті, написання окремих речень за темою пісні |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
AB p.6 |
||
7 |
|
Улюблені заняття друзів та членів сім’ї |
Повідомляти про дії певної людини |
Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
Перегляд зображення і пошук правильних відповідей на поставлені питання |
Робота в парах |
|
Are you listening to the radio? – Yes, I am.Are Chris and Tina sleeping? – No? they aren’t. |
Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей Запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі |
AB p.7 |
8 |
|
Пригоди юних дослідників. Карта |
Розуміти послідовність дій історії |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими |
Прослуховування аудіо-запису історії |
Mind map |
mask, wasp, spray, map, symbol |
Present Simple |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
AB p.8 |
9 |
|
Пригоди продовжуються.Про що розповіла карта |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова комбінації звуків -sks, -sts, -sps, -spr. |
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.9 |
|
||||||||||
10 |
|
Меблі |
Перерахувати меблі |
Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.
Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діало-гічне мовлен-ня на визна-чення наяв-ності меблів у кімнаті |
Furniture words: bookcase, shelf, cupboard, fridge, cushion, etc |
Is there a bookcase in your house? – Yes, there is./ No, there is not. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке.
|
AB p.10 |
11 |
|
Меблі в різних кімнатах |
Розповісти про звички та рутину |
Прослуховування аудіо запису та виконання зав-дання на визна-чення прислівників |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій |
|
Usually, often, rarely, sometimes |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.11 |
|
12 |
|
Прибирання житла |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Прослуховування пісні |
Написання розпорядку власного дня за запропо-нованими кліше |
Busy, put clothes on line, feed chicks, lucky |
|
Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази. |
AB p.12 |
|
13 |
|
День школяра |
Запитати про звички і частоту їх повторення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання за піснею |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
How often do you have lunch at home? – I usually…; I often…; I never… |
Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази. |
AB p.13 |
|
14 |
|
Пригоди юних дослідників. Золоте яблуко |
Розуміти послідовність дій історії |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
Village, come on, golden, rhyme, frame |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.14 |
|
15 |
|
Справжні друзі |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуку -і у відкритому та закрито-му складі |
Present Simple |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.15 |
|
16 |
|
Здоровий спосіб життя |
Розуміти опис рутинних справ |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Усна відповідь на запитання про здоровий спосіб життя |
|
|
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпо-середньо до нього/неї |
AB p.16 |
|
17 |
|
Корисні поради щодо здорового способу життя |
Опис порядку виконання певної рутинної дії |
Перегляд плакату з описом дій щодо правильного миття рук |
Презентація власного проекту на тему здорової звички |
|
Instructions (imperatives) |
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше |
AB p.17 |
|
18 |
|
День захисника України SB p.88 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Громадянська відповідаль-ність: уміння вчитися упродовж життя |
|
Написання тексту вдячності для захисників |
Defender’s Day, greet, Cossacks Day, infographic |
Instructions (imperatives) |
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.88 |
19 |
|
Моє помешкання |
Говорити про свої меблі |
|
Перегляд зображень і визначення типу меблів |
Усна відповідь на запитання про свою домівку |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки.
|
|
|
||||||||||
20 |
|
Прогулянка вулицями міста |
Називати види магазинів |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів у місті |
Toy shop, pet shop, bookshop, market square, supermarket, bus station |
Where is the bookshop? – It’s next to the square, between the train station and the supermarket. |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.18 |
21 |
|
Мандруємо вулицями міста |
Повідомляти про розташування об’єктів на карті міста |
Підприємливість та фінансова грамотність: Обирає оптимальний вид транспорту. |
Місцезнаходження об’єктів. |
Робота в парах: діалогічне мовлення за зображенням |
Opposite, near, above, below |
It’s opposite the park. It’s above the bus station. It’s near the library. |
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій |
AB p.19 |
22 |
|
Розташування об’єктів на карті міста SB p.20 |
Розповідати про розташування об’єктів в уявному місті |
Прослуховування пісні |
Діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів в уявному місті. |
|
|
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.20 |
|
23 |
|
Місцезнаходження об’єктів |
Описувати напрямки руху |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Прослуховування речень з обставинами місця. |
Робота в парах: діалогічне мовл. -розташування о’бєктів у школі |
Inside, outside, upstairs |
Giving instructions (Imperative) |
Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження |
AB p.21 |
24 |
|
Пригоди Люсі та Бена в метро SB p.22-23 |
Пошук вказівки |
Прослуховування аудіо-запису історії |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання |
AB p.22 |
|
25 |
|
Міський транспорт |
Пошук вказівки |
Перегляд зображень і пошук відповідників із тексту |
Вимова дифтонга еə |
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.23 |
||
26 |
|
Безпечний шлях пересування містом |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Написання висловлювань за картинками |
|
Instructions (imperatives) |
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово |
AB p.24 |
||
27 |
|
Покупки в місті |
Розуміти інструкції |
Перегляд зображень карток із текстом |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему орієнтуванні за картою |
|
|
Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб |
AB p.25 |
|
28 |
|
Halloween. |
Розуміти інструкції |
Підприємливість і фінан-сова грамот-ність: Розуміє необхідність планування покупок |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Ghost, bat, zombie, vampire, skeleton |
Present Simple |
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.
|
AB p.89 |
29 |
|
Вилицями міста (Revision) |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування
|
Перегляд зображень і виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
|
||||||||||
30 |
|
В місцях громадського харчування |
Розповідати про улюблену їжу |
Здоров’я і безпека:
|
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему замовлення їжі |
Glass of apple juice, bowl of soup, butter, salad, ham |
Would you like…? |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. |
AB p.26 |
31 |
|
Улюблені стави |
Розповідати про наявність чи відсутність продуктів у страві |
Прослуховування аудіо-запису діалогу з інгредієнтами страви |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему інгредієнтів страви |
|
Is there any salad? There is some salad. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки.
|
AB p.27 |
|
32 |
|
Ланч |
Відповідати на запитання про наявність чи відсутність продуктів вдома |
Підприємливість та фінан-сова грамот-ність: складає просте меню з корисних продуктів |
Прослуховування пісні |
Написання відповідей на запитання за піснею |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.
|
AB p.28 |
33 |
|
Здорова їжа |
Розповідати про інгредієнти страви |
Здоров’я і безпека:
Здоров’я і безпека:
|
Прослуховування аудіо-запису з інгредієнтами страви |
Написання тексту з рецептом страви |
Soup, bread, pasta, peas, onion, carrot, turkey |
I’m going to buy some bread. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.29 |
34 |
|
Пригоди юних дослідників у ресторані |
Пошук вказівок |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
Вимова глухих приголос-них |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання |
AB p.30 |
|
35 |
|
Дивний офіціант |
Пошук вказівок |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відпо-відь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Sausage, bacon, fried tomatoes, north, scrambled eggs |
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.31 |
|
36 |
|
Їжа в різних куточках світу |
Розповідати про класичні національні продукти |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Present Simple |
Описує себе, те, що робить, місце, де живе. |
AB p.32 |
|||
37 |
|
Складаємо меню |
Розповідати про класичні національні страви |
Підприємливість і фінан-сова грамот-ність: Розуміє необхідність планування покупок у межах бюджету
|
|
Презентувати меню власної розробки |
First course, second course, main course |
Some, any |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази |
AB p.33 |
38 |
|
Різдво |
Визначати правдивість поданої інформації |
Прослуховування аудіо-запису тексту про новорічну ялинку |
Формування висловлювання на тему правдивості зазначених речень |
|
Adjectives |
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.
|
AB p.90 |
|
39 |
|
Улюблена їжа |
Розповідати про продукти харчування |
Здоров’я і безпека:
|
Перегляд зображень продуктів і їх назви |
Усна відповідь на запитання про власний ланчбокс |
|
Can/can’t |
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
|
||||||||||
40 |
|
Плануємо канікули. Прогноз погоди |
Розповідати про погоду |
Здоров’я і безпека: |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювання про улюблену погоду. |
thunderstorm, lightning, cloud(y), rain(y), fog(gy) |
It’s..today. My favourite weather is… |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке |
AB p.36 |
41 |
|
Прогноз погоди на тиждень SB p.37 |
Розповідати про погоду |
Прослуховування аудіо-запису |
Робота в парах |
|
It’s not going to be rainy on Tuesday. |
Розуміє інструкції |
AB p.37 |
|
42 |
|
Плани на канікули |
Розповідати про плани |
Прослуховування пісні |
Усне вислов-лювання на тему планування найближчих дій |
|
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
AB p.38 |
|
43 |
|
Що ти збираєшся робити на канікулах? |
Розповідати про плани на найближче майбутнє |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not. |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази |
AB p.39 |
|
44 |
|
Пригоду юних дослідників у иузеї |
Виконувати вказівки |
Громадянська відповідальність: Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховування аудіо-запису історії |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
thief, steal, Eiffel Tower |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відео записів |
AB p.40 |
45 |
|
Таємничий Н |
Виконувати вказівки |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Вимова дифтонга ɔi |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику |
AB p.41 |
||
46 |
|
Шкільна дошко оголошень |
Описати графік здійснення подорожі |
Зорове сприйняття коротких оголошень про шкільні екскурсії
|
Написання повідомлення про екскурсію |
|
There is/are |
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій
|
AB p.42 |
|
47 |
|
Час канікул! Наші плани |
Розповідати про майбутню подорож |
Перегляд зображень і виконання завдання
|
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Ceremony, torchlight, procession, dropping glass ball, bell, circle, hold hands. |
to be going to… |
Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу |
AB p.43 |
|
48 |
|
Переддень Нового року |
Розповідати про святкування Нового року |
Підприємливість і фінансова грамотність: |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту |
to be going to… |
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.
|
AB p.91 |
|
49 |
|
Тепер ти можеш.. |
Підтримує розмову, виконує вказівки |
Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Написання листівки |
ЛО попередніх уроків |
Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
|
50 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр |
За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовою освітньою програмою для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я.)