29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Календарно-тематичне планування

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з німецької мови для 5 класу перший рік навчання за підручником Сотникова, Білоусова , видавництво "Ранок" 2015 + змістовні лінії

Перегляд файлу

 

 

5 клас ІІ семестр

Дата

Підтема

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Лінгвістичні компетенції

Змістовні лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

 

Здоровя  і безпека

 

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

Тема 4. Вільний час.

 

 

Чим ти любиш займатися?

Розповідати про свій вільний час

Was machst du gern? Tanzt du gern? Ich … gern.

tanzen, schwimmen, stricken, Musik hören, Klavier spielen, Rad fahren,

Wortfolge im Aussagesatz

 

 

 

 

Впр.3, с.59 (AH)

 

 

Що ти робиш після школи?

Ділитись інформацією з однолітками

Was machst du nach der Schule? Nach der Schule… ich.

am Computer spielen, Fußball spielen, Gitarre spielen, basteln, ein Buch lesen,

Invertierte Wortfolge

 

 

 

 

Впр.4, с.70

 

 

Котра година?

Розповідати про свій розпорядок дня

Wie spät ist es? Wann stehst du auf? Um wie viel Uhr?

der Morgen, der Tag, der Abend, die Nacht, morgen, heute, morgens,

Verben mit trennbaren Präfixen

 

 

 

 

Розповідати про свій розпорядок дня

 

 

Що ти вмієш?

    Повідомляти про спроможність     виконувати дії

Was kannst du machen? Ich kann… Mein Freund/ meine Freundin kann…

können, müssen, singen, springen, laufen, Gitarre spielen, Deutsch sprechen, spazieren gehen, üben

    Modalverben

 

 

 

 

Впр.5, с.76

 

 

 

У вихідні

Розповідати про свої вихідні

Was machst du oft/ immer/ manchmal/ selten/ nie?

das Wochenende, Hausaufgaben machen, wandern, Sport treiben

Temporal-adverbien

 

 

 

 

Розпові-дати про свої вихідні

 

 

«Я люблю мандрувати…»

Ділитись інформацією про свої походи

Ich wandere mit … Am Fluss/ am See… Im Fluss/ im See…

der Fluss, der See, angeln, picknicken, tauchen, Lieder

singen,

    Präpositionen

      mit Dativ

 

 

 

 

Впр.5, с.69 (AH)

 

 

 

Скільки це коштує?

 

Ставити запитання і відповідати на них

Was kostet das? Was braucht man für die Wanderung?

die Wanderung, das Zelt, der Schlafsack, der Rucksack, der Fußball

Komposita

 

 

 

 

Повтор.

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5. Людина.

 

 

Частини тіла

Називати частини тіла німецькою мовою

Wie viele Körperteile hat der Mensch? Der Mensch hat …

die Haare, der Kopf, das Auge, das Ohr, die Wangen, die Nase, der Hals, der Mund,

Plural der Substantive

 

 

 

 

   Скласти кросворд

 

 

Який вигляд має людина?

Описувати зовнішність людини

Wie sieht dein Freund/ deine Freundin aus?

das Gesicht, oval, rund, dick, dünn, blond, lockig, lang, kurz, schmutzig, sauber, hübsch, hässlich, glatt,

Adjektiv als Prädikat im Satz

 

 

 

 

Описати друга/ подругу

 

 

Ой, болить у мене зуб…

Ділитись інформацією з однолітками

Es tut mir weh. Was tut dir weh?

 

weh tun, krank sein

Modalverb „können“

 

 

 

 

Скласти діалог

 

 

У лікаря

Реагувати на репліки вчителя та однокласників

Was ist los? Mein/e … tut/ tun mir weh.

der Kranke, die Fieber, untersuchen, verschreiben, Tabletten nehmen,

Imperativ

 

 

 

 

Впр.5, с.81 (AH)

 

 

 

Одяг

Розповідати про свій улюблений одяг

Was trägst du gern? Ich trage gern…

die Mütze, der Pullover, die Jacke, die Hose, der Schuh, der Mantel, die Bluse, der Handschuh,

Deklination der Eigennamen

 

 

 

 

     Написати лист

 

 

Що ти вдягаєш?

 Давати    елементарну характерис-

тику комусь/ чомусь

Was ziehst du heute an/aus? Was hast du an?

anziehen, ausziehen, anhaben, einpacken, tragen, sitzen,

Verben mit trennbaren Präfixen

 

 

 

 

Повтор.

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6. Природа і довкілля.

 

 

Ландшафти

Описувати природу. Розповідати про ландшафти

Ich wohne…

Die Landschaft ist hier…

der Teich, das Meer, die See, der Berg, der Wald, die Wiese, die Steppe

Plural der Substantive

 

 

 

 

   Описати природу Кременця

 

 

Лісові тварини

Розповідати про лісових тварин

Im Wald  leben… Im Teich leben…

Im Park leben…

das Tier, der Hase, der Bär,der Wolf, der Fuchs

Typen der      Pluralbildung

 

 

 

 

    Написати загадки про тварин

 

 

Дикі тварини

Описувати диких тварин

Wie sind diese Tiere?

der Elefant, das Kamel, der Affe,der Fuchs

Gebrauch des Artikels

 

 

 

 

Впр.2, с.92

(AH)

 

 

У зоопарку

Описувати зоопарк. Розповідати про улюблених тварин

Ich habe … sehr gern. Dieses Tier lebt …

Er/ sie/ es hat/ ist…

der Zoo, fliegen, springen, klettern, stark, klug,  lustig

 

Modalverb „mögen“

 

 

 

 

Впр.5, с.111

 

 

У селі

Описувати селянське подвірۥя та свійських тварин

Welches Tier ist das? Ist das…? Ja/ Nein, das ist…

die Kuh, das Pferd, das Schaf, die Ziege, die Gans, das Huhn, der Hahn

Ordnungs-zahlwörter

 

 

 

 

Розповіда-ти про канікули в селі

 

 

Домашні тварини

Давати характери-стику домашнім улюбленцям

Hast du Haustiere? Welche Haustiere hast du?

der Wellensittich, die Fische, das Korn, das Meerschweinchen,

Deklination der Adjektive

 

 

 

 

Впр.5, с.99 (AH)

 

 

Наші тварини

Ставити запитання і відповідати на них

Wie ist deine Haustiere? Wie sprechen die Tiere?

zwitschern, bellen, schreien, rufen, meckern, krächzen, heulen, wachsen

Präsens

 

 

 

 

    Написати E-Mail

 

 

Город

Розповідати про улюблені овочі

Welches Gemüse isst du gern? Ich esse gern…

der Gemüsegarten, das Gemüse, die Gurke, die Tomate

    Pluralbildung

 

 

 

 

Впр.6, с.121

 

 

Наш сад.

Описувати сад та город

Was wächst in deinem Garten?

der Garten, der Apfel, die Birne,

 

 

 

 

 

Повтор.

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7. Свята і пори року.

 

 

Пори року. Місяці

Називати пори року та місяці

Wie heißen Winter/ Frühling/ Sommer

die Jahreszeit, der Frühling, der Sommer,

Zahlwörter

 

 

 

 

Впр.7, с.109 (AH)

 

 

Погода Взимку

Описувати погоду в різні пори року

Von welcher Jahreszeit ist die Rede? Wie ist das Wetter im Winter/

Es schneit. Es taut. Es regnet. Es ist kalt. Es ist warm. Es ist heiß.

Präposition in+Dat.

 

 

 

 

    Написати лист

 

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтор. граматику

 

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтор. лексику

 

 

Повтор. лексику

 

 

Зимові свята

Розповідати про зиму та що діти роблять взимку

Was machst du im Winter? Ich rodle/ laufe Ski

der Schneemann, der Schneeball, die Schneeballschlacht,

Komposita

 

 

 

 

Впр.4, с.113 (AH)

 

 

 

Різдво та Новий рік

Давати елементарну характеристику

зимовим святам

Was feiern wir im Winter? Am 24. Dezember feiert man Weihnachten.

das Fest, der Feiertag, das Plätzchen, das Bonbon, die leckere Speisen,

Personal-pronomen im Dativ

 

 

 

 

Впр.6, с.115 (AH)

 

 

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтор. граматику

 

 

Весна та весняні свята

Описувати весняну погоду

Es regnet. Es schneit. Es ist wolkig.

das Gras, das Maiglöckchen,

Possessiv-pronomen

 

 

 

 

Впр.7, с.119 (AH)

 

 

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтор. грамати-ку

 

 

Весняні та літні канікули.

Розповідати про святкування Великодня в Німеччині

Im Frühling feiert man …

Mein Lieblings-frülingsfest ist…

allerbeste, ganz genau, Ostern, Ostereier, der Osterhase

Modalverben

 

 

 

 

Впр.7, с.119 (AH)

 

 

 

Влітку. Усі пори року.

Ділитись планами на канікули

Die Sommerferien dauern…

ins Schwimmbad gehen, aufs Land fahren

Präpositionen mit Dativ

 

 

 

 

Впр.4, с.123 (AH)

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Павлюк Роксолана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кицелюк Інна Богданівна
    усім доброго вечора,якщо справді комусь буде потрібне планування,я не розумію чому не позначені змістовні лінії і не можу ніяк виправити, я можу надіслати вам на пошту чи куди буде вам зручно, уже з усіма виправленнями)))дякую за розуміння і звичайно завантаження вітаються**
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 січня 2018
Переглядів
1703
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку