до підручника Карпюк О.Д. 2022-2023р. за модельною навчальною програмою Редько В.Г.
Календарно – тематичне планування з англійської мови 5 клас НУШ Карпюк (3 год.)
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
1 |
|
Початок навчального року. |
Інструкції. Заголовки та логотипи в книзі |
to be (Present Simple) to have (Present Simple) |
впр.1, с.6 |
впр.2, с.6 впр.7, с.8 |
впр.3, 4, 5, с.7 |
впр.6, с.8 |
|
Unit 1. Шкільне життя
|
|||||||||
2 |
|
Безпека в інтернеті. |
с.10 |
|
впр.1, с.10 |
|
впр.2, с.10 |
впр.3, с.11 |
впр.4, с.11 |
3 |
|
Розклад уроків. |
|
|
|
впр.1, с.12 |
впр.2, 3, 4, с.12 |
|
впр.5, с.12 |
4 |
|
Види діяльності на уроці. |
с.13 |
|
впр.1, с.13 |
впр.2, с.14 |
впр.3, с.14 |
|
впр.4, с.14 |
5 |
|
Куточок граматики. |
|
Present Simple Prepositions of time Adverbs of frequency |
|
|
впр.1, с.15 |
впр.2, 3, с.15 |
вивчити с.15 |
6 |
|
Перший тиждень в школі. |
с.16 |
|
впр.1, с.16 |
впр.3, с.16 |
впр.4, с.16 |
впр.2, с.16 |
впр.5, с.16 |
7 |
|
Куточок граматики. |
|
Numbers (cardinal and ordinal) |
|
|
впр.2, 4, с.17 |
впр.1, с.17 |
впр.3, с.17 |
8 |
|
Улюблений предмет. |
|
Adjective: degrees of comparison |
впр.3, с.18 |
|
впр.1, с.18 |
впр.2, с.18 |
впр.3, с.18 |
9 |
|
Урок іноземної мови. |
|
|
впр.1, с.19 |
|
впр.2,3, с.19 |
|
впр.4, с.19 |
10 |
|
Робочий день. |
|
Possessive Adjectives |
впр.3, с.20 |
впр.1, с.20 |
впр.4а, с.20 |
впр.2, с.20 |
впр.4б, с.20 |
11 |
|
Вивчати англійську – важливо. |
|
|
|
впр.1, с.21 |
впр.2, 4, с.21 |
впр.3, с.21 |
впр.5, с.21 |
12 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.7, с.22 |
|
впр.6, 8, 10, с.22 |
впр.9, с.23 |
впр.11, с.23 |
13 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.24 |
|
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Unit 2. Я, моя родина, мої друзі
|
|||||||||
14 |
|
Родинні зв’язки. |
с.27 |
|
впр.1, с.26 впр.3, с.27 |
|
впр.4, с.27 |
впр.2, с.26 |
впр.4, с.27 |
15 |
|
Моя сім’я. |
с.28 |
|
впр.1, с.28 |
впр.2, с.28 |
впр.3, с.28 |
|
вивчити с.28 |
16 |
|
Брати і сестри. |
с.29 |
|
впр.2, с.29 |
впр.3,5, с.30 |
впр.1, с.29, впр.7, с.30 |
впр.4, с.30 |
впр.5, с.30 |
17 |
|
Куточок граматики. |
|
Present Continuous |
впр.1, с.31 |
впр.3, с.31 |
|
впр.4, с.31 |
впр.2, с.31 |
18 |
|
Ким ти хочеш бути? |
с.32 |
would like |
|
впр.1, с.32 |
впр.3, с.32 |
впр.2, с.32 |
вивчити с.32 |
19 |
|
Професії. |
с.33 |
|
|
впр.2,4, с.33 |
впр.1, с.33 |
впр.3, с.33 |
впр.5, с.33 |
20 |
|
Куточок граматики. |
|
Present Simple Present Continuous Wh-questions |
|
|
впр.3, с.34 |
впр.1, с.34 |
впр.2, с.34 |
21 |
|
Опис людини. |
|
|
впр.1, с.35 |
впр.4, с.35 |
впр.2, с.35 |
впр.3, с.35 |
впр.1, с.35 |
22 |
|
Професії батьків. |
|
|
впр.1, с.36 |
|
впр.3, с.36 |
впр.2, с.36 |
впр.3, с.36 |
23 |
|
Мої друзі та їх уподобання. |
|
|
впр.5, с.38 |
|
впр.2, с.37 впр.6, с.39 |
впр.1,3, с.37 |
впр.4, с.37 |
24 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
впр.7,8, с.39 |
впр.9,10, с.39 |
впр.12, с.39 |
впр.11, с.39 |
25 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.40 |
|
Unit 3. Харчування
|
|||||||||
26 |
|
Національна кухня. |
с.42 |
|
впр.2, с.42 |
впр.1,с.42 |
впр.3, с.43 |
|
впр.4, с.43 |
27 |
|
Продукти харчування. |
с.44 |
|
|
впр.1, с.44 |
впр.2, с.44 |
|
впр.3, с.44 |
28 |
|
Англійські страви. |
с.45 |
|
впр.2а, с.46 впр.4, с.46 |
впр.1b, с.45 впр.3с, с.46 |
впр.1а, с.45 впр.3b, с.46 |
впр.2, с.45 |
впр.5, с.46 |
29 |
|
Куточок граматики. |
|
Present Perfect |
|
|
впр.2, с.47 |
впр.1, с.47 |
впр.3, с.47 |
30 |
|
Готуємо торт. |
с.48 |
|
|
впр.1,4, с.48 |
впр.1,3, с.48 |
|
впр.5, с.48 |
31 |
|
Прийоми їжі. |
|
|
|
|
впр.1, с.49 |
впр.2, с.49 |
впр.3, с.49 |
32 |
|
Куточок граматики. |
|
countables and uncountables |
|
впр.1, с.50 |
впр.2,3, с.50 |
|
вивчити с.50 |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
33 |
|
Йдемо в магазин. |
|
|
|
впр.1а, с.51 |
впр.3, с.51 |
впр.2, с.51 |
впр.1б, с.51 |
34 |
|
Улюблені страви. |
с.52 |
|
впр.1а, с.52 |
|
|
впр.1б, с.52 |
впр.2, с.52 |
35 |
|
Корисне харчування. |
|
|
впр.1, с.53 |
впр.3, с.53 |
впр.4,6, с.54 |
впр.5, с.54 |
впр.2, с.53 |
36 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
many, much |
впр.7, с.54 |
впр.8, с.54 |
впр.9, с.55 |
впр.10,11, с.55 |
впр.12, с.55 |
37 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.56 |
|
Unit 4. Свята і традиції
|
|||||||||
38 |
|
Що таке свята? |
с.58 |
|
с.58-59 |
впр.3, с.59 |
впр.2, с.58 |
впр.1, с.58 |
впр.4, с.59 |
39 |
|
Календар свят. |
|
|
впр.3, с.60 |
|
впр.1,4,5, с.60 |
впр.2, с.60 |
впр.6, с.60 |
40 |
|
Хеловін. |
|
|
впр.1, с.61 |
впр.5, с.62 |
впр.3, с.61 |
впр.2, с.61 |
впр.4, с.62 |
41 |
|
Куточок граматики. |
|
Past Simple of the verb “to be” |
впр.2, с.63 |
впр.3а, с.63 |
впр.3б, с.63 |
впр.1, с.63 |
вивчити с.63 |
42 |
|
Семестровий контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Історія Нового Року. |
с.64 |
|
|
впр.2,5, с.64 |
впр.1, с.64 |
впр.3, с.64 |
впр.4, с.64 |
44 |
|
Семестровий контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Вечірка! |
|
|
впр.3, с.65 |
|
впр.1,4, с.65 |
впр.2, с.65 |
впр.5, с.65 |
46 |
|
Семестровий контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Куточок граматики. |
|
Past Simple |
впр.2, с.66 |
|
впр.3, с.66 |
впр.1, с.66 |
впр.4, с.66 |
48 |
|
Семестровий контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
49 |
|
Традиції святкування. |
с.67 |
|
впр.1, с.67 |
|
впр.3, с.67 |
впр.2, с.67 |
впр.1, с.67 |
50 |
|
Запрошення. |
|
|
впр.1, с.68 |
|
|
впр.1, с.68 |
впр.3, с.68 |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
51 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.2, с.69 |
|
впр.3, с.69, впр.5, с.70 |
впр.1, с.69 |
впр.4, с.70 |
52 |
|
Українські свята і традиції. |
|
|
впр.6, с.70 |
|
впр.7,10, с.71 |
впр.9, с.71 |
впр.8, с.71 |
53 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.72 |
|
Unit 5. Природа. Одяг
|
|||||||||
54 |
|
Кліматичні відмінності. |
с.74 |
|
впр.3, с.75 |
|
впр.2,4, с.75 |
впр.1, с.74 |
впр.5, с.75 |
55 |
|
Природні явища. |
с.76 |
с.76 |
впр.3, с.76 |
впр.1, с.76 |
впр.2, с.76 |
|
впр.4, с.76 |
56 |
|
Прогноз погоди. |
с.77 |
|
впр.2, с.78 |
впр.1б, с.77 |
впр.3, с.78 |
впр.1а, с.77 |
вивчити с.77 |
57 |
|
Куточок граматики. |
|
be going to Future Simple |
|
|
впр.1, с.79 |
впр.2,3, с.79 |
впр.4, с.79 |
58 |
|
Погода. |
с.80 |
|
|
впр.1, с.80 |
впр.3, с.80 |
впр.2, с.80 |
впр.4, с.80 |
59 |
|
Види одягу та взуття. |
|
|
|
|
впр.2, с.81 |
впр.1, с.81 |
впр.3, с.81 |
60 |
|
Куточок граматики. |
|
Zero Conditional |
впр.1, с.82 |
|
|
впр.2, с.82 |
впр.3, с.82 |
61 |
|
Сезонний одяг. |
с.83 |
|
|
впр.1, с.83 |
впр.2, с.83 |
впр.3, с.83 |
впр.4, с.83 |
62 |
|
Репортаж про погоду. |
|
|
впр.2а, с.84 |
|
|
впр.2б, с.84 |
впр.1, с.84 |
63 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.1, с.85 |
|
впр.3,4, с.85 |
впр.5, с.86 |
впр.2, с.85 |
64 |
|
Яка сьогодні погода? |
|
|
впр.8, с.86 |
впр.9, с.87 |
впр.7, с.86 |
впр.6, с.86 |
впр.10, с.87 |
65 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.88 |
|
Unit 6. Відпочинок і дозвілля
|
|||||||||
66 |
|
Чим ти полюбляєш займатися? |
с.90 |
|
впр.3, с.90 |
|
впр.1,2, с.90 |
впр.4, с.91 |
впр.5, с.91 |
67 |
|
Захоплення. |
|
|
|
|
впр.1,3, с.92 |
впр.2, с.92 |
впр.4, с.92 |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
68 |
|
Парк розваг. |
с.93 |
|
впр.4, с.94 |
впр.1, с.93 |
впр.2,3, с.93 |
|
впр.5, с.95 |
69 |
|
Куточок граматики. |
|
the “-ing” form of the verb |
|
|
впр.1,3, с.96 |
впр.2, с.96 |
впр.1, с.96 |
70 |
|
Шкільний проєкт. |
|
|
впр.2, с.97 |
впр.3,4, с.98 |
впр.1, с.97 впр.6, с.98 |
впр.5, с.98 |
впр.7, с.98 |
71 |
|
Види відпочинку та занять. |
|
|
впр.3, с.99 |
|
впр.1,2, с.99 |
|
впр.2, с.99 |
72 |
|
Куточок граматики. |
|
Present Continuous for future actions |
впр.1, с.100 |
|
впр.3, с.100 |
впр.2, с.100 |
напис.4 реч. про себе |
73 |
|
Інтерв’ю. |
|
|
|
впр.1, с.101 |
впр.2,4, с.101 |
|
впр.3, с.101 |
74 |
|
Канікули. |
|
|
впр.2, с.102 |
|
|
впр.1, с.102 |
впр.2, с.102 |
75 |
|
Вільний час. |
|
|
впр.4, с.104 |
|
впр.2, с.103 |
впр.1, с.103 |
впр.3, с.103 |
76 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
впр.5,6, с.104 |
впр.7, с.105 |
|
впр.8, с.105 |
77 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.106 |
|
Unit 7. Україна. Рідне місто/село
|
|||||||||
78 |
|
Загальні відомості про Україну. |
с.109 |
|
с.108-109 |
|
впр.3, с.109 |
впр.1,2, с.108 |
впр.4, с.109 |
79 |
|
Місцезнаходження. |
|
|
впр.1, с.110 |
|
впр.2,3, с.110 |
|
впр.4, с.110 |
80 |
|
У селі. |
с.111 |
|
впр.1, с.111 впр.3а, с.112 |
|
впр.2, с.111 впр.3б, с.112 |
|
напис. про своє село |
81 |
|
Куточок граматики. |
|
Past Simple Present Perfect |
впр.1, с.113 |
|
впр.2,5 с.113 |
впр.3, с.113 |
впр.4, с.113 |
82 |
|
Столиця України. |
с.114 |
|
|
впр.1,3, с.114 |
впр.2, с.114 |
|
розповісти про Київ |
83 |
|
Як дістатися до… |
с.115 |
|
|
впр.1, с.115 |
впр.2б, с.115 |
впр.2а, с.115 |
впр.3, с.115 |
84 |
|
Куточок граматика. |
|
|
впр.2, с.116 |
|
впр.1, с.116 |
|
скласти реч. |
85 |
|
Основні історичні та культурні відомості. |
|
|
впр.1,2а, с.117 |
|
впр.3,4, с.117 |
|
впр.2б, с.117 |
86 |
|
Міста Батьківщини. |
|
|
|
|
впр.1, с.118 |
впр.2, с.118 |
впр.1, с.118 |
87 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.1, с.119 впр.4, с.120 |
|
впр.2, с.119 |
|
впр.3, с.119 |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
88 |
|
Екскурсія по країні. |
|
|
впр.6, с.121 |
|
впр.5, с.120 |
впр.8, с.121 |
впр.7, с.121 |
89 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.122 |
|
Unit 8. Подорож. Країни виучуваної мови
|
|||||||||
90 |
|
Види подорожей. |
с.124 |
|
с.124-125 |
|
впр.1,2, с.124 |
впр.4, с.125 |
впр.3, с.125 |
91 |
|
Країни і мови. |
|
|
|
впр.2, с.126 |
впр.1,4, с.126 |
|
впр.3, с.126 |
92 |
|
Загальні відомості про країни виучуваної мови. |
|
|
впр.2,3, с.127 |
|
впр.1, с.127 впр.4, с.128 |
впр.5, с.128 |
впр.6, с.128 |
93 |
|
Куточок граматики. |
|
Linking words |
впр.1,3, с.129 |
|
впр.2, с.129 |
|
впр.4, с.129 |
94 |
|
Цікаві місця. |
|
|
|
впр.2, с.130 |
впр.3, с.130 |
впр.1, с.130 |
впр.4, с.130 |
95 |
|
Країни та столиці. |
|
|
впр.5, с.131 |
|
впр.1,2, с.131 |
впр.3, с.131 |
впр.4, с.131 |
96 |
|
Куточок граматики. |
|
Article the |
впр.2, с.132 впр.3, с.133 |
|
|
впр.1, с.132 |
впр.4, с.133 |
97 |
|
Прогулянка містом. |
|
|
впр.2, с.134 |
впр.1, с.134 |
впр.3, с.134 |
|
скласти розп. |
98 |
|
Семестровий контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
99 |
|
На відпочинку. |
|
|
впр.1а, с.135 |
|
|
впр.1б, с.135 |
впр.2, с.135 |
100 |
|
Семестровий контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.2, с.136 впр.4, с.137 |
впр.3а, с.136 |
впр.3б, с.136 |
впр.1, с.136 |
впр.5, с.138 |
102 |
|
Семестровий контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Улюблені напрямки подорожі |
|
|
впр.6, с.138 |
|
впр.7,9, с.139 |
впр.10, с.139 |
впр.8, с.139 |
104 |
|
Семестровий контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Привіт канікули! |
|
|
|
|
|
с.140-141 |
|