Основи здоров’я 5 клас
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
за підручником Бех .Д.
№ |
ТЕМА |
Дата |
Примітка |
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||
|
Здоровий спосіб життя.
|
|
1-с.8 - 12, мал. 4, с.11усо, пункт а - письмово |
|
Цінність і неповторність життя людини, здоров’я як необхідна умова розвитку людини.
|
|
2-с.13 – 18, мал.8,с.17 (усно) |
|
Безпека на дорозі Перехід багато смугової дороги..
|
|
3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.) |
|
Дороги в мікрорайоні школи, громадський транспорт, зупинки. Поведінка при ДТП
|
|
4-с.25 - 28, мал.17-,с.28 |
|
Основні правила поводження під час виникнення небезпечних ситуацій. Засоби і способи захисту. Тематична1
|
|
5-с.29 - 34, 6- с. 35 – 39 переказувати пам’ятку на с. 34 с. 37 відп. на зпт.(усн.) |
Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||
|
Уміння вчитися Розпорядок дня підлітків. Сон і здоров’я.
|
|
9-с.47 - 49 С.49 пис. пам’ятка в зошит. 4 пункта.
|
|
Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи.
|
|
10-с.50-53 Зробити 5 карточок мал. 29, с.52 |
|
Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання.
|
|
10-с.52-54, чит.,перек. |
|
Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.
|
|
11-с.57-60, пит.1 – 5 усн, с.60 |
|
Почуття і емоції. Толерантність. |
|
12-с.61-65,
|
|
Співпереживання. Співчуття |
|
13-с.66-71 чит, перек. |
|
Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я» Тематична 2 |
|
9-13 повт |
Розділ 3. Фізична складова здоров’я
|
|||
|
Фізичний розвиток людини. Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків
|
|
14-с.73-78, чит. Перек.
|
|
Загартовування, його значення. Комплексне загартовування сонцем, повітрям і водою. Правила загартовування. |
|
15-с.79-83, |
|
Втома і перевтома. Попередження перевтоми. Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я
|
|
16-с.84-89, чит. перек. |
|
Вправи і процедури для збереження і зміцнення здоров’я. Вплив постави на здоров’я. Особливості формування постави у підлітків. Практична робота: виконання вправ для профілактики порушень постави. |
|
17,с.90-97 чит.,перек.
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. |
|||
|
Тема 1. Соціальний добробут Права і обов’язки щодо збереження і зміцнення здоров’я учнів. Особиста відповідальність за здоров’я.
|
|
1,18-с.99-102 Чит., перек. |
|
Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.
|
|
2-пов., 19-с.103-108, Чит., перек. |
|
Переваги упевненої поведінки. |
|
3,20-с.109-112, Чит., перек. |
|
Обов’язки членів родини щодо збереження і зміцнення здоров’я. Основні функції сім’ї і громади щодо збереження здоров’я. Вплив способу життя родини на здоров’я підлітків. Практична робота: Моделювання ситуації допомоги старшим і молодшим, слабким і немічним. |
|
3,21с.113, Чит., перек. |
|
Повага до старших і молодших, слабших і немічних, членів сім’ї. Допомога людям з обмеженими можливостями. Практична робота: моделювання ситуації допомоги людині з обмеженими можливостями
|
|
4,21-с.114-115, Чит., перек. |
|
Позитивний вплив на здоров’я дружніх стосунків між однокласниками та іншими хлопчиками і дівчатками. Безпека спілкування в Інтернеті. Протидія виявам насильства в учнівському середовищі. Практичні роботи: Моделювання ситуації спілкування з однокласниками і друзями. |
|
5,22-с.116-118, Чит., перек. |
|
Профілактика ВІЛ-інфікування. Шляхи зараження ВIЛ. Право підлітків на убезпечення щодо ВІЛ/СНІД. Як уберегтися від ВІЛ-інфікування. Практична робота: моделювання ситуації, у якій необхідно сказати “Ні!”. |
|
6,23-с.119-124 Чит., перек. |
|
Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» Тематична 3
|
|
С.125 Чит., перек. |
Розділ 5. Безпека в побуті і навколишньому середовищі |
|||
|
Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж Практичні роботи:моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму дій після виклику служб захисту населення. |
|
8,24-с.127-130 Чит., перек. |
|
Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. Практична робота: відпрацювання повідомлення про небезпечні ситуації (пожежа, витік газу, напад). |
|
9,25-с.131-136, Чит., перек. |
|
Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. |
|
11,26-с.136-138 с.167,пит1-4 |
|
Безпека в побуті. Автономна ситуація •
|
|
10,26-с.138-139 Чит., перек. |
|
Безпечна поведінка. Правила безпечної поведінки удома, надворі, у натовпі. Основні складові здоров’я: фізична, соціальна, психічна, духовна. Їх зв’язок і взаємовплив. Безпека і небезпека для життя Практичні роботи:Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму поведінки у натовпі. |
|
12,26-с.168, Чит., перек. |
|
Безпечне довкілля Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.
|
|
13,27-с.169
|
|
Безпечне середовище. Поняття про безпечне середовище. Основні небезпеки навколишнього середовища: природні, техногенні, соціальні. Стихійні лиха та їх наслідки. Умови виникнення
|
|
14,28-с.180 С.185, пит 1-4 |
|
Правила безпечної поведінки на воді. Способи рятування потерпілих на воді. Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму надання першої допомоги потерпілим на воді |
|
15,29-с.186 |
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» |
|
16,22-29 повт. с. 194, тест. |
|
Повторення теми «Безпека на дорозі» |
|
3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.) |
|
Резерв часу Тематична 4 |
|
конспект |