Календарно-тематичне планування 5 клас основи здоров'я

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 5 клас основи здоров'я для дітей з ЗПР, за підручником Бех, Страшко
Перегляд файлу

Основи здоров’я 5 клас

(1 година на тиждень, 35 – на рік)   

за підручником Бех .Д.

 

ТЕМА

Дата

Примітка

Розділ 1. Здоров’я людини

  1.  

 Здоровий спосіб життя.

 

 

1-с.8 - 12, мал. 4,

 с.11усо, пункт а - письмово

  1.  

Цінність і неповторність життя людини, здоров’я як необхідна умова розвитку людини.

 

 

2-с.13 – 18, мал.8,с.17 (усно)

  1.  

Безпека на дорозі

Перехід багато смугової дороги..

 

 

3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.)

  1.  

Дороги в мікрорайоні школи, громадський транспорт, зупинки. Поведінка при ДТП

 

 

4-с.25 - 28, мал.17-,с.28

  1.  

Основні правила поводження під час виникнення небезпечних ситуацій. Засоби і способи захисту.

Тематична1

 

 

5-с.29 - 34,

6- с. 35 – 39 переказувати пам’ятку на с. 34

с. 37 відп. на зпт.(усн.)

Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я

  1.  

Уміння вчитися

Розпорядок дня підлітків. Сон  і здоров’я.

 

 

9-с.47 - 49

С.49 пис. пам’ятка в зошит. 4 пункта.

 

  1.  

Типи сприйняття інформації. Активне слухання.  Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи.

 

 

 

10-с.50-53

Зробити 5 карточок мал. 29, с.52

  1.  

Умови успішного навчання. Розвиток  здібностей. Створення мотивації до навчання.

 

 

10-с.52-54, чит.,перек.

  1.  

Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

 

 

11-с.57-60, пит.1 – 5 усн, с.60

  1.  

Почуття і емоції. Толерантність.

 

12-с.61-65,

 

  1.  

Співпереживання. Співчуття

 

13-с.66-71 чит, перек.

  1.  

Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я» Тематична 2

 

9-13 повт

Розділ 3. Фізична складова здоров’я

 

  1.  

Фізичний розвиток людини. Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків

 

 

14-с.73-78, чит. Перек.

 

  1.  

Загартовування, його значення. Комплексне загартовування сонцем, повітрям і водою. Правила загартовування.

 

15-с.79-83,

  1.  

Втома і перевтома. Попередження перевтоми. Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я

 

 

16-с.84-89, чит. перек.

  1.  

Вправи і процедури для  збереження і зміцнення здоров’я. Вплив постави на здоров’я.  Особливості формування постави у підлітків.

Практична робота: виконання вправ для профілактики порушень постави.

 

17,с.90-97 чит.,перек.

 

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я.

  1.  

Тема 1. Соціальний добробут

Права і обов’язки щодо збереження і зміцнення здоров’я учнів. Особиста відповідальність за здоров’я.

 

 

1,18-с.99-102

Чит., перек.

  1.  

Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.

 

 

2-пов., 19-с.103-108, Чит., перек.

  1.  

Переваги  упевненої поведінки.

 

3,20-с.109-112,

Чит., перек.

  1.  

Обов’язки членів родини щодо збереження і зміцнення здоров’я. Основні функції сім’ї і громади щодо збереження здоров’я. Вплив способу життя родини на здоров’я підлітків.

 Практична робота: Моделювання ситуації допомоги старшим і молодшим, слабким і немічним.

 

3,21с.113, Чит., перек.

  1.  

Повага до старших і молодших, слабших і немічних, членів сім’ї. Допомога людям з обмеженими можливостями.

Практична робота: моделювання ситуації допомоги людині з обмеженими можливостями

 

 

4,21-с.114-115, Чит., перек.

  1.  

Позитивний вплив на здоров’я дружніх стосунків між однокласниками та іншими хлопчиками і дівчатками. Безпека спілкування в Інтернеті. Протидія виявам насильства в учнівському середовищі.

Практичні роботи: Моделювання ситуації спілкування з однокласниками і друзями.

 

5,22-с.116-118, Чит., перек.

  1.  

Профілактика ВІЛ-інфікування. Шляхи зараження ВIЛ. Право підлітків на убезпечення щодо ВІЛ/СНІД. Як уберегтися від ВІЛ-інфікування.

Практична робота:

моделювання ситуації, у якій необхідно сказати “Ні!”.

 

6,23-с.119-124

Чит., перек.

  1.  

Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» Тематична 3

 

 

 

 

 

 

С.125 Чит., перек.

Розділ 5. Безпека в побуті і навколишньому середовищі

  1.  

Пожежна безпека.

Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж

Практичні роботи:моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму дій після виклику служб захисту населення.

 

8,24-с.127-130

Чит., перек.

  1.  

 Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

Практична робота: відпрацювання повідомлення про небезпечні ситуації (пожежа, витік газу, напад).

 

9,25-с.131-136, Чит., перек.

  1.  

Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

 

11,26-с.136-138

с.167,пит1-4

  1.  

Безпека в побуті. Автономна ситуація

 

 

10,26-с.138-139

Чит., перек.

  1.  

Безпечна поведінка. Правила безпечної поведінки удома, надворі, у натовпі. Основні складові здоров’я: фізична, соціальна, психічна, духовна. Їх зв’язок і взаємовплив. Безпека і небезпека для життя

 Практичні роботи:Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму поведінки у натовпі.

 

12,26-с.168, Чит., перек.

  1.  

Безпечне довкілля

Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.

 

 

 

13,27-с.169

 

  1.  

Безпечне середовище. Поняття про безпечне середовище. Основні небезпеки навколишнього середовища: природні, техногенні, соціальні. Стихійні лиха та їх наслідки. Умови виникнення

 

 

14,28-с.180

С.185, пит 1-4

  1.  

Правила безпечної поведінки на воді. Способи рятування потерпілих на воді. Моделювання ситуації та відпрацювання алгоритму надання першої допомоги потерпілим на воді

 

15,29-с.186

  1.  

Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»

 

16,22-29 повт. с. 194, тест.

  1.  

Повторення теми «Безпека на дорозі»

 

3-с.20-24, мал.12,с.24(ус.)

  1.  

Резерв часу Тематична 4

 

конспект

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
12 серпня 2019
Переглядів
7664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку