КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ до “ENGLISH 5”
для 5 класу загальноосвітніх шкіл (автор О.Карпюк) (3 години на тиждень)
Змістова лінія |
|||||||||||||||||
Тема: «Шкільне життя» |
|||||||||||||||||
1. |
|
Повернення до школи |
Повторення ЛО “My room”, “Body”, “Animals”, “Jobs”, “School things” |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
|
|
|
Впр.3,с.5 Впр.5,с.6 |
Впр.1,с.4 |
Впр.5,с.6 |
Впр.2,с.5 Впр.4,с.5 |
Впр.1,с.4 (повторити слова пісні) |
||||
2. |
|
Представлення |
|
Повна і коротка форми дієслів to be, to have, с. 9 |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі |
|
|
Впр.4,с.9 Впр.5,с.9 |
|
Впр.1,с.8 Впр.2,с.9 Впр.3,с.9 |
|
Впр.5,с.9 (розказати про себе) |
||||
3. |
|
Розповідь про друга |
Windsor, Ginger – власні назви |
Повна і коротка форми дієслів to be, to have, с.11 |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. У спілкуванні дотримується толерантності. |
|
|
Впр.1,с.10 Впр.3,с.11 Впр.4,с.11 Впр.5,с.11 |
Впр.1,с.10 |
Впр.2,с.11 |
Впр.4,с.11 |
Впр.5,с.11 (підготувати діалог) |
||||
4. |
|
Знайомство з новими друзями |
Займенники (I, you, he, she, it, we, they) |
Займенники та форми дієслова to be, с.12 (§2,с.258-259) |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
|
|
Впр.1,с.12 |
|
Впр.4,с.13 |
Впр.2,с.13 |
Впр.4,с.13 (замінити іменники відповідними займенниками письмово) |
||||
5. |
|
Друзі по листуванню |
Повторення назв країн Great Britain, Germany, Poland, Ukraine |
|
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі |
|
|
Впр.1,с.14 Впр.2,с.14 Впр.3,с.14 |
Впр.4а,b,с.15 |
Впр.4c,d,с.15 |
Письмо,с.14 |
Впр.6,с.25 (написати про однокласника) |
||||
6. |
|
Урок читання |
Art, Gymnastics, member, wizard, be good at, round the world, curly, wavy, straight |
Присвійний відмінок іменника |
|
У спілкуванні дотримується толерантності |
|
|
Впр.2,с.17 Впр.3,с.17 Впр.7,с.19 |
|
Впр.1,с.16 Впр.4,с.17 |
|
Впр.5,с.18 (прочитати такст) Впр.6,с.18 (дати відповіді на запитання) |
||||
7. |
|
Шкільні предмети |
Craft, IT, Geography, History, PE, Religion, Science, timetable |
Кількісні та порядкові числівники,с.27 (§12,с.257-258) |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила |
|
|
Впр.3,с.26 Впр.4,с.28 Впр.3,с.29 |
Впр.2,с.28 |
Впр.2,с.26 |
|
Впр.4,с.28 (скласти діалог про розклад занять усно) |
||||
8. |
|
Шкільні предмети |
Опрацювання назв шкільних предметів |
Ступені порівняння прикметників,с.30 (§1,с.256-257) |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила |
|
|
Впр.4,с.31 |
Впр.2,с.30 Впр.3,с.30 |
|
Впр.1,с.30 Впр.4b,с.31 |
Впр.3,с.31 (скласти розповідь за зразком) |
||||
9. |
|
Розклад уроків |
difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list |
Вживання великої літери |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.4,с.32 Впр.1,с.33 Впр.3,с.42 Впр.4,с.43 |
|
Впр.4,с.32 |
Впр.2,с.33 |
Впр.5,с.43 (написати про шкільні предмети, школу) |
||||
10. |
|
Урок перевірки домашнього читання |
suddenly |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Впр.4,с.38 |
Впр.2,с.38 |
Впр.1,с.38 |
Впр.3,с.38 |
Впр.4,с.39 (підготувати усну розповідь) |
||||
11. |
|
Вивчення англійської мови. Тестові завдання. Узагальнюючий урок |
|
Частини мови (с.40) Впр.2,с.40 |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила |
|
|
Впр.3,с.40 |
|
Впр.1,с.40 Впр.3,с.40 |
Впр.1,с.41 Лексико-граматичний тест |
Впр.2,с.41 (написати про урок англійської мови) |
||||
Тема: «Відпочинок і дозвілля» |
|||||||||||||||||
12. |
|
Люди навколо нас. Інтереси та вподобання оточуючих |
nickname, clumsy, lazy, curious, helpful, imaginative, polite, tidy, unusual, message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart, shark |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
|
Впр.3,с.51 Впр.1,с.52 Впр.3,с.53 |
Впр.1,с.50 Впр.5,с.52 Впр.2,с.52 |
Впр.1,с.50 Впр.2,с.52 |
|
Впр.5,с.53 (дати відповіді на запитання), повторити слова уроку |
||||
13. |
|
Що ми вміємо та не вміємо робити |
|
Модальне дієслово can,с.54 (§7,с.264) |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Впр.2,с.54 Впр.4,с.55 Впр.5,с.55 |
|
|
Впр.1,с.54 Впр.3,с.54 |
Впр.6,с.55 (написати, що ти вмієш робити) |
||||
14. |
|
Розповідь про друга |
attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust, I can’t help it |
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
|
Впр.1,с.56 Впр.3,с.57 |
Впр.2,с.56 |
Впр.2,с.56 Впр.5,с.57
|
Впр.4,с.57
|
Впр.1,с.57 (описати друга письмово)
|
||||
15. |
|
Хобі та інтереси |
camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair, be fond of, be interested in, take pictures (photos) |
Дієслова to play, to go (с.58) |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Впр.2,с.59 Впр.3,с.59 Впр.4,с.59 |
|
Впр.1,с.58 Впр.5,с.60 |
|
Впр.5,с.60 (виконати усно) |
||||
16. |
|
Різноманітні хобі |
Тренування вивчених ЛО |
Present Simple Tense (§1,с.261) |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Впр.1,с.61 Впр.2,с.61 Впр.1,с.62 |
Впр.2,с.62
|
|
Впр.3,с.61 Диктант |
Впр.1,с.62 (розказати про різні види хобі) |
||||
17. |
|
Позакласна діяльність |
aerobics, choir, drama group, yoga |
|
|
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
Впр.1,с.63 Впр.3,с.64 Впр.4,с.64
|
Впр.2,с.64 Впр.3,с.64
|
Впр.5,с.64
|
Впр.6,с.65
|
Впр.6,с.65 (підсумувати усно)
|
||||
18. |
|
Хобі друзів |
|
|
|
|
|
|
Впр.3,с.66 Впр.4,с.66 Впр.3,с.69 Впр.4,с.69 |
Впр.1,с.66
|
Впр.1,с.66
|
Впр.2,с.67
|
Впр.3,с.69 (розказати про різні захоплення людей) |
||||
19. |
|
Вечірки |
badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Впр.4,с.71
|
|
Впр.1,с.70 |
Впр.1,с.70
|
Впр.1,с.66 (доповнити речення пропущеними словами з рамки) |
||||
20. |
|
Проведення вільного часу |
always, usually, sometimes, rarely, never |
Present Simple Tense |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Впр.1,с.73 Впр.2,с.73 Впр.3,с.73 Впр.2,с.74 Впр.3,с.74
|
Впр.1,с.73 Впр.4,с.75
|
|
Диктант |
Впр.1,с.75 (розповісти про вільний час людей)
|
||||
21. |
|
Он-лайн спілкування. Перевірка домашнього читання |
contact, experience, freak, to search, to share, useful, to be keen on |
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Впр.1,с.78 Впр.3,с.79 Впр.5,с.79 |
|
Впр.2,с.78
|
Впр.4,с.79 |
Повторити слова уроку, Впр.1,с.66 (письмово) |
||||
22. |
|
Комп’ютери. Електронне спілкування. |
Повторення слів to love, to hate, to like |
Герундій (с.58) |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Впр.1,с.66 Впр.2,с.66 Впр.3,с.66 Впр.1,с.66 Впр.4b,с.66 |
Впр.2,с.80 |
Впр.4,с.82
|
Впр.2,с.81
|
Впр.1,с.83 (написати електронний лист), повторити лексику теми |
||||
23. |
|
Відпочинок. Тестові завдання. Узагальнюючий урок |
Повторити прийменники Впр.1,с.84 |
|
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
|
|
Впр.3,с.84 Впр.6,с.85 |
|
Впр.2,с.84 Впр.3,с.84 Впр.5,с.85 |
Лексико-граматичний тест |
Впр.7,с.85 (написати, яку вечірку ти плануєш) |
||||
Тема: «Я, моя родина, мої друзі» |
|||||||||||||||||
24. |
|
Моя сім’я |
Опрацювання ЛО теми “My Family” |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодії членам родини. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Впр.1,с.92 Впр.3,с.93 Впр.4,с.93 |
|
|
Впр.2,с.93 |
Підготувати проект родинного дерева і розказати про сім’ю |
||||
25. |
|
Професії членів родини |
burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet |
Present Simple Tense |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Впр.1,с.94 Впр.3,с.95 Впр.4,с.95 |
Впр.2,с.94 |
с.95 |
|
Повторити лексику уроку |
||||
26. |
|
Брати та сестри |
twins, pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together |
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
Впр.2,с.96 |
|
Впр.1,с.96 Впр.3,с.96 Впр.4,с.97 Впр.6,с.98 |
|
Впр.5,с.98 (читати), повторити лексику уроку |
||||
27. |
|
Я та моя сім’я |
Активізація ЛО теми computer programmer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer |
Present Continuous Tense |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порівнює сімейні традиції |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
Впр.2,с.101 Впр.3,с.101 |
Впр.1,с.100 |
Впр.1,с.99 Впр.1,с.100 |
Впр.1,с.99 Впр.1,с.100 Диктант |
Впр.2,с.101 (усно дати відповіді на запитання) |
||||
28. |
|
Бабусині історії |
attic, ghost, horror, lightning, thunder, to hide, dark, be afraid of, be scared |
Past Simple Tense |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
Впр.1,с.126 Впр.3,с.127 Впр.6,с.128 |
Впр.2,с.126 Впр.4,с.128 |
Впр.2,с.126 |
Впр.5,с.128 |
Впр.7,с.128 (зробити проект про те, що ви боїтеся) |
||||
29. |
|
День за днем |
last month, last evening |
Минулий час дієслова to be (с.129, 131) |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Впр.2,с.129 |
|
|
Впр.1,с.129 |
Впр.1,с.129 (заповнити пропуски) |
||||
30. |
|
День за днем |
|
Минулий час |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Впр.5,с.131 |
Впр.3,с.130 |
Впр.3,с.130 |
Впр.4,с.130 |
Впр.6b,с.131 (письмово) |
||||
31. |
|
Комп’ютер для бабусі |
Активізація ЛО теми |
Неправильні дієслова (с.132) |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет |
|
Впр.3,с.133 Впр.4,с.133 |
Впр.2a,с.132 Впр.2b,с.132 Впр.7,с.133 |
Впр.2b,с.132 |
Впр.5,с.133 Диктант |
Впр.6,с.133 (написати, що ти робив вчора), повторити вірш |
||||
32. |
|
Дитячі спогади |
childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, to split |
Неправильні дієслова (с.134) |
|
Порівнює сімейні традиції |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Впр.1,с.134 Впр.3,с.135 |
Впр2,с.134 |
Впр.2,с.134 |
|
Впр.1,с.135 (проект) |
||||
33. |
|
Дитячі спогади |
Активізація ЛО теми |
|
|
Порівнює сімейні традиції |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
|
Впр.5,с.135 Впр.3,с.136 |
Впр.5,с.137 |
Впр.4,с.136 |
Впр.4,с.135 (1-4) |
Впр.3,с.136 (доповнити письмово) |
||||
34. |
|
Сім’я. Перевірка домашнього читання (1) |
to prick, a spindle, to spin |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
|
|
|
|
|
Впр.3,с.139 (розіграти уривок) |
||||
35. |
|
Моя сім’я. Тестові завдання. Узагальнюючий урок |
Повторення ЛО теми |
Повторення минулого часу |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
|
|
Лексико-граматичний тест |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
||||
Тема: «Харчування» |
|||||||||||||||||
36. |
|
Продукти харчування |
peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, honey, cornflakes, sugar |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Складає перелік покупок. |
Впр.1,с.102 Впр.2,с.102 |
|
Впр.3,с.103 |
|
Розказати про свій сніданок, повторити нові слова |
||||
37. |
|
Британські традиції в їжі |
crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy, be rich in, skip a meal |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Складає перелік покупок. |
Впр.1,с.104 Впр.2,с.105 Впр.3,с.105 |
Впр.1b,с.104 |
Впр.4,с.105 Впр.5,с.106 |
|
Впр.4,с.105 (переказати) |
||||
38. |
|
Улюблені страви британців |
Активізація вивченої лексики Впр.2,с.106 |
|
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
Складає перелік покупок. |
Впр.1,с.106 Впр.3,с.107 |
Впр.2b,с.107 |
|
Диктант |
Написати про свій обід та вечерю |
||||
39. |
|
Улюблені страви українців |
Повторення вивченої лексики |
Злічувані та незлічувані іменники с.108 (§3, с. 264) |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
Складає перелік покупок. |
Впр.5,с.108 |
Впр.4,с.108 |
|
Впр.4,с.108 |
Повторити вивчений граматичний матеріал |
||||
40. |
|
Похід за продуктами |
|
Слова some, any с.109 (§3,с.259). Повторення правил вживання слів many, much, с.110 |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок. |
Впр.3,с.110 |
Впр.1,с.109 Впр.2,с.109 Впр.4,с.110 |
Впр.2,с.110 |
Впр.1b,с.109 |
Впр.5,с.111 (заповнити пропуски) |
||||
41. |
|
Правила харчування |
Активізація вивченої лексики |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Обговорює особливості харчування |
|
|
Впр.2,с.111 |
Впр.1,с.111 Впр.2b,с.112 Впр.3,с.112 Впр.4,с.112 Впр.5,с.113 |
Впр.1,с.113 |
Впр.1,с.113 (зробити постер про здорову та нездорову їжу) |
||||
42. |
|
Їжа. Перевірка домашнього читання |
a peddler, fence |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
|
|
|
|
|
Впр.3,с.141 (розіграти уривок) |
||||
43. |
|
Харчування. Тестові завдання. Узагальнюючий урок. |
|
Злічувані та незлічувані іменники; повторення минулого часу |
|
|
Обговорює особливості харчування |
Складає перелік покупок. |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
||||
44. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
||||
45. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
||||
46. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
||||
47. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
||||
48. |
|
Аналіз підсумкових тестів. Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
||||
=