КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ МАТЕМАТИКИ У 5 КЛАСІ В РАМКАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
за модельною навчальною програмою (автори Бурда М.І., Васильєва Д.В., підручник Григорій Бевз, Валентина Бевз, Дарина Васильєва, Наталія Владімірова) 5 годин на тиждень
Метою математичної освітньої галузі є розвиток особистості через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вмінь розв’язувати суто математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення та психічних якостей особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті.
Основними завданнями навчання математики є:
Математика – наука зі складною структурою та ієрархією, в якій існує розподіл на окремі галузі: алгебра, геометрія, математичний аналіз, теорія ймовірностей, математична статистика тощо. Математика, як навчальний предмет у школі, будується на засадах виваженого поєднання доступності й науковості, абстрактності й практичності, інтеграції та диференціації. Навчання математики має зробити певний внесок у формування ключових компетентностей.
Компетентнісний потенціал математичної освітньої галузі в 5-6 класах
Ключові компетентності |
Уміння та ставлення |
Вільне володіння державною мовою |
Уміння:
-означення математичних понять і відношень; - математичні твердження; - назви числових і буквених виразів, рівнянь і нерівностей, геометричних фігур і їхніх елементів; - міркування та прогнозування, що здійснюються у процесі математичного моделювання; - висновки на основі інформації, поданої в різних формах;
- математичні твердження; - способи та розв’язки рівнянь і нерівностей; - рівність, паралельність, перпендикулярність окремих геометричних фігур; - вибір раціонального вибору математичної моделі, представлення даних;
Ставлення:
|
Здатність спілкуватися рідною (у разі від державної) та іноземними мовами |
Уміння:
Ставлення:
|
Уміння:
термінами іншомовного походження;
Ставлення:
|
|
Математична компетентність |
Уміння:
Ставлення:
|
Компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
Уміння:
Ставлення:
|
Інноваційність |
Уміння:
Ставлення:
|
Екологічна компетентність і здорове життя |
Уміння:
Ставлення:
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Уміння:
зображувального призначення для побудови і перетворення (чи перевірки правильності вже побудованих) схем, діаграм, геометричних фігур тощо;
спеціального призначення для перевірки правильності розв’язування рівнянь та нерівностей. Ставлення:
отримання;
розв’язування математичних задач |
Навчання впродовж життя |
Уміння:
Ставлення:
|
Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей |
Громадянські компетентності Уміння:
Ставлення:
Coціальні компетентності Уміння:
Ставлення:
|
Культурна компетентність |
Уміння:
Ставлення:
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Уміння:
Ставлення:
|
№ |
Дата |
Корекція дати |
Тема |
Примітка |
І СЕМЕСТР |
||||
ТЕМА 1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ І ОПОРНИХ ЗНАНЬ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ (5 ГОД) Наводить приклади: натуральних чисел до мільйону; об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті. Має уявлення про: геометричні фігури, вказані у змісті;довжину, час, швидкість, масу, температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо; взаємозв’язок місткості та об’єму. Розрізняє: плоскі і об’ємні геометричні фігури; числові і буквені вирази. рівняння і нерівності. величини та одиниці величин. Конструює геометричні фігури. Будує у зошиті плоскі геометричні фігури. Виконує дії з натуральними числами в межах мільйону. Розв’язує найпростіші рівняння; Складає вирази для розв’язування задач життєвого змісту. Помічає закономірності, утворює та доповнює числові послідовності. Знаходить значення числових і буквених виразів. Оперує терезами чи їх малюнками як моделлю розв’язування рівнянь і нерівностей. Вимірює величин у довкіллі стандартними і нестандартними одиницями. |
||||
1
2 |
|
|
Геометричні фігури. Конструювання геометричних фігур Натуральні числа. Розв’язування та складання магічних квадратів |
|
|
||||
3
4 |
|
|
Числові і буквені вирази. Складання і розв’язування задач життєвого змісту Рівняння і нерівності. Терези як модель розв’язування рівнянь і нерівностей |
|
|
||||
5 |
|
|
Величини. Вимірювання величин |
|
ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, ВЕЛИЧИНИ, РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ (64 ГОД) Наводить приклад та має уявлення про: цифри; натуральні числа; число 0; шкалу; координатний промінь; числовий та буквений вираз; парні і непарні числа; умови, за яких сума, різниця чи добуток чисел буде парним; прості і складені числа; степінь числа з натуральним показником; рівняння; нерівності; комбінаторні задачі. Розпізнає числа, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; Розрізняє: цифри і числа; мільйон та мільярд; числові і буквені вирази; прості і складені числа; квадрат і куб натурального числа; рівняння і нерівності. Читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; числові і буквені вирази; координати точок на координатному промені; степінь числа з натуральним показником. Знає: назви розрядів і класів натуральних чисел в межах мільярда; правила порівняння і округлення натуральних чисел; властивості арифметичних дій з натуральними числами; як знайти невідомі компоненти дій. Формулює ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10. Зображує: координатний промінь, натуральні числа на координатному промені. Вміє: додавати, віднімати, множити, ділити, порівнювати натуральні числа; виконувати ділення з остачею; округлювати натуральні числа; встановлювати правильний порядок дій у виразах; підставляти у формули відомі значення величин; розв’язувати рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; розв’язувати текстові задачі, зокрема комбінаторні; перевірити чи є розв’язком нерівності задане число; підібрати декілька розв’язків нерівності; розв’язувати комбінаторні задачі на основі логічних міркувань. Розв’язує завдання, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником; обчислення значень числових і буквених виразів, використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; застосування відомих формул (периметр і площа прямокутника і квадрата, швидкість-відстань-час тощо). Інтерпретує розв’язок абстрактної задачі відповідно до умови прикладної
|
||||
ТЕМА 2.1 ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ (13 ГОДИН) |
||||
6 |
|
|
Натуральні числа і цифри. Мільйон. |
|
7 8 |
|
|
Нуль і мільярд Порівняння натуральних чисел. Нерівності |
|
9 10 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1 Додавання натуральних чисел |
|
11 12 |
|
|
Додавання натуральних чисел. Закони додавання. Віднімання натуральних чисел |
|
13 14 |
|
|
Віднімання натуральних чисел Округлення чисел |
|
15 16 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 2 Урок узагальнення і систематизації знань |
|
17 18 |
|
|
Контрольна робота № 1 Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 2.2.МНОЖЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. КООРДИНАТНІ ПРОМЕНІ І ШКАЛИ. (17 ГОДИН) |
||||
19 20 |
|
|
Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини. Пряма. Площина. Відрізки, ламані та їх довжини. |
|
21 22 |
|
|
Координатні промені і шкали Координатні промені і шкали |
|
23 24 |
|
|
Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів Кути та їх міри. Вимірювання та побудова кутів |
|
25 26 |
|
|
Взаємне розміщення прямих Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3 |
|
27 28 |
|
|
Множення натуральних чисел Множення натуральних чисел |
|
29 30 |
|
|
Закони множення Розв’язування комбінаторних задач |
|
31 32 |
|
|
Розв’язування комбінаторних задач Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 4 |
|
33 34 |
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань Контрольна робота № 2 |
|
35 |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 2.3. ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ОЗНАКИ ПОДІЛЬНОСТІ. СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ (19 ГОДИН) |
||||
36 |
|
|
Ділення натуральних чисел |
|
37 38 |
|
|
Ділення натуральних чисел Ділення з остачею |
|
39 40 |
|
|
Ділення з остачею Розв’язування задач і вправ. |
|
41 42 |
|
|
Ознаки подільності на 2, 5, 10 Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
43
44 |
|
|
Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники |
|
45
46 |
|
|
Квадрат і куб числа. Степінь числа з натуральним показником Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №5 |
|
47
48 |
|
|
Числові й буквені вирази. Порядок дій у виразах. Формули Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
49 50 |
|
|
Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
51 52 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №6 Урок узагальнення і систематизації знань |
|
53 54 |
|
|
Контрольна робота № 3 Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 3. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ВЕЛИЧИНИ ( Наводить приклади: об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті; об’єктів довкілля, що мають вісь симетрії чи центр симетрії. Має уявлення: на наочно-оперативному рівні про вказані у змісті фігури та їх властивості; про рівні фігури; про градусну міру кута; про нерівність трикутника; про суму кутів трикутника; нерівність чотирикутника; суму кутів чотирикутника; про різні форми запису одиниць швидкості (м/с, м, с); взаємозв’язок між дм3 і л.; про різні види симетрії; центр симетрії та вісь симетрії геометричної фігури. Розрізняє: замкнуті на незамкнуті ламані; паралельні і перпендикулярні прямі; гострі, прямі, тупі і розгорнуті кути; різносторонні і рівнобедрені трикутники; величини та їх одиниці. Знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; фігури, що мають вісь симетрії чи центр симетрії. Знає: назви геометричних фігур, вказаних у змісті, та їх основних елементів; види кутів; види трикутників; такі величини як довжина, міра кута, швидкість, час, маса, вартість, периметр, площа, об’єм та відповідні їм одиниці; формули периметра і площі для прямокутника і квадрата. Вміє: розпізнавати зазначені у змісті геометричні фігури; вимірювати і порівнювати довжини відрізків; вимірювати і порівнювати градусні міри кутів; знаходити периметр многокутника; знаходити площу прямокутника і квадрата; вміє застосовувати формули до розв’язування прикладних задач; розпізнавати чи є фігура симетричною відносно прямої чи точки. Класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів. Будує: паралельні і перпендикулярні прямі; геометричні фігури за допомогою лінійки і косинця; відрізок даної довжини; кут даної градусної міри за допомогою транспортиру. Розв’язує завдання, що передбачають: створення моделей у вигляді геометричних фігур; текстові задачі, зокрема задачі, в яких фігурують такі величини як довжина, маса, вартість, температура, швидкість, час, площа тощо |
||||
55 56 |
|
|
Многокутники. Трикутники і чотирикутники. Многокутники. Трикутники і чотирикутники. |
|
57 58 |
|
|
Кути трикутника і чотирикутника Кути трикутника і чотирикутника |
|
59 60 |
|
|
Рівні фігури. Симетрія Величини та їх значення |
|
61 62 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №7 Урок узагальнення і систематизації знань |
|
63 64 |
|
|
Контрольна робота № 4 Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 4. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (11 ГОДИН) Наводить приклади: звичайних дробів (правильних і неправильних; скоротних і нескоротних); мішаних чисел. Розрізняє: правильні і неправильні дроби; скоротні і нескоротні дробів; задачі на дріб від числа та числа за значенням його дробу. Пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число. Читає і записує: звичайні дроби; мішані числа. Формулює означення правильного і неправильного дробу; основну властивість дробу. Розв’язує завдання, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; скорочення дробів знаходження дробу від числа та числа за його дробом (на основі означення дробу). |
||||
65 66 |
|
|
Дробові числа і звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів |
|
67
68 |
|
|
Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу Задачі на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу |
|
69
70 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
71 72 |
|
|
Розв’язування задач і вправ Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 |
|
73 74 |
|
|
Урок узагальнення і систематизації Контрольна робота № 5 |
|
75 |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 5. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ (5 ГОДИН) Розв’язує: текстові задачі, моделями до яких є геометричні фігури; задачі на перегинання і розрізання геометричних фігур; текстові задачі на подільність чисел текстові задачі, в яких фігурують звичайні дроби; задачі на знаходження дробу від числа та на знаходження числа за значенням його дробу (на основі означення дробу ). Створює моделі для ілюстрації звичайних дробів. Складає свої власні задачі. |
||||
76 |
|
|
Створення моделей до задач та життєвих ситуацій. Розв’язування цікавих задач |
|
77 78 |
|
|
Робота в групах над проектами. Робота в групах над проектами |
|
79 80 |
|
|
Робота в групах над проектами Захист проектів |
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||
ТЕМА 6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МАТЕРІАЛУ, ВИВЧЕНОГО В І СЕМЕСТРІ (5 ГОД) |
||||
81 82 |
|
|
Натуральні числа і дії з ними Найпростіші геометричні фігури у задачах. |
|
83
84 |
|
|
Многокутники. Задачі на перегинання і розрізання геометричних фігур. Симетрія у побуті і природі. Числові і буквені вирази. Нерівності. Рівняння. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
85 |
|
|
Звичайні дроби. Створення моделей для ілюстрації звичайних дробів. Скорочення дробів. Порівняння. Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковим знаменниками. Задачі на дроби |
|
ТЕМА 7. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ (35 ГОД) Має уявлення та наводить приклад десяткових дробів. Читає і записує десяткові дроби. Знає: назви розрядів десяткових знаків у запису десяткового дробу; взаємозв’язок деяких звичайних дробів і десяткових дробів. Розрізняє: звичайні і десяткові дроби задачі на знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу. Розв’язує завдання, що передбачають: порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу. Інтерпретує розв’язок абстрактної задачі відповідно до умови прикладної (округлення з надлишком і з недостачею).
|
||||
ТЕМА 7.1 ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. (11 ГОДИН) |
||||
86 |
|
|
Десяткові дроби. |
|
87 88 |
|
|
Десяткові дроби. Порівняння десяткових дробів. |
|
89 90 |
|
|
Порівняння десяткових дробів. Додавання десяткових дробів |
|
91 92 |
|
|
Додавання десяткових дробів Віднімання десяткових дробів |
|
93 94 |
|
|
Віднімання десяткових дробів Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 |
|
95 96 |
|
|
Урок узагальнення і систематизації Контрольна робота № 5 |
|
ТЕМА 7.2 МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (10 ГОДИН) |
||||
97
98 |
|
|
Аналіз контрольної роботи . Множення десяткових дробів. Множення десяткових дробів. |
|
99 100 |
|
|
Множення десяткових дробів. Окремі випадки множення |
|
101 102 |
|
|
Окремі випадки множення Розв’язування задач і вправ |
|
103 104 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №9 Урок узагальнення і систематизації |
|
105 106 |
|
|
Контрольна робота № 5 Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 7.3 ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВОГО ДРОБУ (14 ГОДИН) |
||||
107 108 |
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
109 110 |
|
|
Ділення натуральних чисел і дробів Ділення натуральних чисел і дробів |
|
111 112 |
|
|
Ділення на десятковий дріб Ділення на десятковий дріб |
|
113 114 |
|
|
Ділення на десятковий дріб Ділення на десятковий дріб |
|
115 116 |
|
|
Округлення чисел Задачі на дроби (знаходження десяткового дробу від числа і числа за значенням його десяткового дробу |
|
117 118 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 Урок узагальнення і систематизації |
|
119 120 |
|
|
Контрольна робота № 5 Підсумковий урок. Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 8. ОБ’ЄМНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ (10 ГОДИН) Розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, призму, піраміду. Має уявлення про: вершини; грані і ребра призми, піраміди, прямокутного паралелепіпеда, куба; розгортки прямокутного паралелепіпеда і куба. Знає: формули об’єму прямокутного паралелепіпеда і куба; одиниці об’єму. Вміє обчислювати: об’єм прямокутного паралелепіпеда й куба; суму довжин усіх ребер прямокутного паралелепіпеда й куба. площу поверхні прямокутного паралелепіпеда й куба. Розв’язує текстові задачі, моделями до яких є геометричні фігури описані у змісті. |
||||
121
122 |
|
|
Об’ємні фігури. Види об’ємних фігур (призма, піраміда, прямокутний паралелепіпед, куб). Елементи об’ємних фігур. Прямокутний паралелепіпед. Його зображення. Об’єм прямокутного паралелепіпеда. |
|
123
124 |
|
|
Розгортка прямокутного паралелепіпеда. Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда Куб. Його зображення. Об’єм куба |
|
125 126 |
|
|
Розгортка куба. Площа поверхні куба Розв’язування текстових задач (з врахуванням округлення значень величин відповідно до прикладної задачі). |
|
127 128 |
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 Урок узагальнення і систематизації |
|
129 130 |
|
|
Контрольна робота № 5 Підсумковий урок. Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 9. ЗАСТОСУВАННЯ МАТЕМАТИКИ (25 ГОД) Має уявлення про: відсоток; масштаб; середнє арифметичне; середнє значення величини; діаграму. Розрізняє: різні види масштабу; середнє арифметичне та середнє значення величини; лінійні і стовпчасті діаграми. Вміє: користуватися масштабом; записувати відсотки у вигляді десяткового дробу; записувати десятковий дріб у вигляді відсотку; знаходити середнє арифметичне кількох чисел; знаходити середнє значення величин. Читає і будує стовпчасті та лінійні діаграми. Розв’язує текстові задачі, що передбачають знаходження: відсотка від числа та числа за його відсотком; середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини |
||||
ТЕМА 9.1 ВІДСОТКИ (11 ГОДИН) |
||||
131 132 |
|
|
Відсотки Відсотки |
|
133 134 |
|
|
Задачі на знаходження відсотку від числа Задачі на знаходження числа за його відсотком |
|
135 136 |
|
|
Задачі на відсотки. Задачі на відсотки. Задачі на рух |
|
137 138 |
|
|
Задачі на відсотки. Задачі на рух Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 |
|
139 140 |
|
|
Урок узагальнення і систематизації Контрольна робота № 5 |
|
141 |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 9.2 МАСШТАБ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ДІАГРАМИ ( 14 ГОДИН) |
||||
142 |
|
|
Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті |
|
143
144 |
|
|
Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті Масштаб та його використання. Знаходження відстаней на карті |
|
145
146 |
|
|
Середнє арифметичне. Його використання для розв’язування задач. Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
147 148 |
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
|
149
150 |
|
|
Діаграми та їх види. Лінійні і стовпчасті діаграми. Їх читання Побудова лінійних і стовпчастих діаграм |
|
151 152 |
|
|
Побудова лінійних і стовпчастих діаграм Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 |
|
153 154 |
|
|
Урок узагальнення і систематизації Контрольна робота № 5 |
|
155 |
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
ТЕМА 10. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (15 ГОД) |
||||
156 |
|
|
Натуральні числа. Дії з натуральними числами. Ознаки подільності. |
|
157 158 |
|
|
Дробові числа Задачі на дроби |
|
159 160 |
|
|
Задачі на дроби Задачі геометричного змісту (плоскі фігури) |
|
161 162 |
|
|
Задачі геометричного змісту (об’ємні фігури) Рівняння. Задачі, що зводяться до простіших рівнянь |
|
163 164 |
|
|
Відсоткові розрахунки Величини. Середнє арифметичне. Середнє значення величини. |
|
165 166 |
|
|
Масштаб. Діаграми Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 8 |
|
167 168 |
|
|
Урок узагальнення і систематизації Контрольна робота № 5 |
|
169 170 |
|
|
Аналіз контрольної роботи Підсумковий урок |
|
ТЕМА 11. СТВОРЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДО ЗАДАЧ ТА ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЙ. РОБОТА НАД ПРОЄКТАМИ У ГРУПАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ (5 ГОДИН) |
||||
171 172 |
|
|
Створення моделей до задач та життєвих ситуацій. Розв’язування цікавих задач |
|
173 174 |
|
|
Робота над проєктами у групах Робота над проєктами у групах |
|
175 |
|
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|