Календарно-тематичне планування 6 клас, 4 год/тиждень до підручника "Prepare 6", автор Дж.Коста, 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування, 6 клас, 4 години на тиждень, підручник з англійської мови "Prepare".
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШ 2023-2024 навчальний рік

за підручником «Англійська мова (6-й рік навчання)» підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти

  аудіосупроводом) (авт. Джоанна Коста, Мелані Вільямс)

(4 год. на тиждень, 2 семестр, 23/24 навчальний рік)

 

Вчитель: Василюк Валерія Миколаївна

Дата

Тема уроку

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сторінки підручника

Домашнє завдання

Сприймання на слух/зорове сприймання

Усне і писемне продукування

         лексика

граматика

Тема № 8: Favorite places +trip  (8 год.) 

 

62

08.

01

Favorite places. Listening and  vocabulary

Розпитувати з метою

роз’яснення

та

уточнення

інформації; надавати

необхідні

відповіді

Громадянська та соціальна

компетентність

Читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

countries,

cities,

activities

Past Simple

 

Розповідає

основну

інформацію про себе, своє оточення

і вподобання,

бере участь у коротких

діалогах

p.42

Вивчити ЛО

63.

10.

01

Favorite places.

Grammar skills

Закріплення граматичних навичок 

Громадянська

та

соціальна

компетентність

Читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

travelling

Irregular verbs

 

Побудова речень із

застосуванням неправильних дієслів у часі   Past Simple

p. 43

Повторити неправильні дієслова

64.

11.

01

Reading skills

Надання інформації про  Олімпійські ігри

Громадянська

та

соціальна

компетентність

Читання, виконання завдань

Формулювання запитань та надання відповідей

activities

Past Simple

 

Формування кругозору про подорожі, побудова речень  із неправильними дієсловами

p.44

Повторити неправильні дієслова

65.

12.

01

Listening skills

Слухати про

види діяльності

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність

прослуховування тексту, читання, виконання завдань

Написання речень

Arrive, pack, take

Дієслова з прийменниками

Правильно  застосовує прийменники із дієсловами

p.45

Вправи за завданням вчителя

66.

15.

01

Life skills.

Vocabulary and reading

Надавати необхідні

 відповіді

Громадянські та соціальні компетентності

 

прослуховування слів, читання речень

складання та написання речень

Armchair, blanket, bookshelf, carpet, lamp etc.

Someone. Anyone, etc

Називає різні  предмети побуту

pg.46

Вивчити ЛО

67.

17.

01

Project

розповідати та запитувати про види діяльності.

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність.

Інформаційно-комунікаційна компетентність

прослуховування та читання тексту

усні відповіді на запитання, складання та написання запитань

Draw, listen to, paint, play, read, write

 

free-time activities

Вміє складати запитання,

вміє давати граматично правильні відповіді на них

p.48

Зробити проект про улюбленого виконавця

68.

18.

01

Prepare  for revision

Надавати

необхідні

відповіді

Громадянські та соціальні компетентності

 

читає, виконує завдання

Формулює запитання, дає відповіді

Лексика за темою

 

Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку

p.50-51

Вправи за завданням вчителя

69

19.

01

 

Self-check

Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення вивченого за темою.

Тема №9: Одяг та мода. Unit 9. Clothes and fashion! (8 год)

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна.

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність:розвиває в учнів готовність до співпраці,толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у світових екологічних трендах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє орання одягу відповідно до сезонів

Підприємливість та фінансова грамотність:розповідає про недоцільність переверобництва у легкій промисловості

 

70

22.

01

Clothes and fashion. Vocabulary and reading

Одяг та мода. Словник та читання

аргументувати свій вибір, точку зору

Громадянські та соціальні компетентності

слухає, читає текст, виконує завдання

говорить про  моди та одягу

Boots, cap, gloves,  jumper, scarf etc.

 

Висловлює власну думку про роль  моди

pg. 54

скласти 10 речень зі словами  по темі

71

24.

01

What’s  your best buy?  Яка твоя найкраща покупка?

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні компетентності

читає коментарі, виконує по ним завдання

запитує про  моду партнера, робить нотатки, резюмує відповіді партнера, створює на основі них доповідь

Boots, cap, gloves,  jumper, scarf etc.

Pronouns

Запитує та розповідає про   моду.

pg.55

Виправити помилки в реченнях

72

25.

01

They are made of

Вони зроблені з...

Reading skills

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні компетентності

читає, виконує завдання

утворює питальні речення зі стверджувальних

Boots, cap, gloves,  jumper, scarf etc.

 

Розповідає про речі

pg.56

скласти 10 запитань про речі

73

26.

01

Vocabulary and Listening. Materials!

Словник та Аудіювання. Матеріали!

Висловлювати

свої враження, почуття та емоції, сприймає на слух;

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність

Слухає, повторює, читає, перекладає

письмово доповнює речення

Cork,  cotton, leather,  metal, plastic,  wool

 

Читає,  доповнює речення

pg.57

Скласти речення із ЛО

74

29.

01

Buying things.

Купуємо речі

описувати свій досвід покупок;

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність

Читає речення, виконує завдання

письмово доповнює речення, описує досвід покупки речей і застосовує  countable and uncountable nouns

Cork,  cotton, leather,  metal, plastic,  wool

Countable and uncountable nouns

Доцільно  countable and uncountable nouns

pg.58

Написати по 10 прикладів  countable and uncountable nouns,  вивчити ЛО

75

31.

01

Grammar skills and Reading skills.  Two  entrepreneurs

Граматичні навички та  читання. Два підприємця

характеризувати поведінку людини; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність

Читає текст, виконує до нього завдання

Перекладає текст, доповнює речення  some, any, a lot of

Cork,  cotton, leather,  metal, plastic,  wool

використання

some, any, a lot of

Перекладає текст на слух, відповідає на запитання до нього

pg.59-61

ex.2-3 pg.61 письмово

76

01.

02

Culture shopping. 

Культура шопінгу. 

 

характеризувати поведінку людини;

Соціальні компетентності

Культурна компетентність

читає та виконує завдання

відповідає на запитання, доповнює речення

Лексика за темою

 

Вміє описувати поведінку людей

pg.62-63

Описати свою культуру шопінгу

77

02.

02

Self-check

Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення вивченого за темою.

Тема №10 Eating out Unit 10. «Їмо поза домом»(5 год.)

 Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: функція закладів громадського харчування;

Екологічна безпека та сталий розвиток: вплив закладів громадського харчування на екологію;

Здоров’я і  безпека: дотримання режиму харчування під час відвідування закладів громадського харчування;

Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості

78

05.

02

Food (Vocabulary and Reading)

Їжа

Розповідати про їжу, смаки, ставлення до харчових звичок

Інформаційно-комунікаційна компетентність

читає,  перекладає, знайомиться із лексикою по темі

ставить запитання, дає відповіді, пише коментарі про свої вподобання

Burger, chicken leg, cola, cream, lemonade,  pasta, salad

 

Формулює власну думку щодо   своїх харчових звичок

pg. 64

pg.64, вчити лексику

79

07.

02

Grammar skills.

Граматичний практикум

Описати харчові звички

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність

Слухає правила застосування граматичних конструкцій

описує  звички усно та письмово

 

As … as, Comparative adjectives

Описує  харчові звички за допомогою  Comparative adjectives

pg.65

Зробити  вправи   pg.145

80

08.

02

Reading skills. Street food

Вулична їжа

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні компетентностію

Культурна компетентність

 читає текст, перекладає,  виконує до нього завдання

ставить запитання, дає відповіді

Seafood,  chips, pancakes

 

Читає та виконує завдання до тексту.

pg.66

Поєднати слова із малюнками 

81

09.

02

Listening and speaking skills. Street food festival

Фестиваль вуличної їжі

надавати необхідні відповіді;

Соціальні компетентності

Культурна компетентність

прослуховує, читає, виконує завдання, говорить

вимовляє слова, сприймає на слух, пише речення

 

 

Виконує завдання після прослуховування,

будує речення.

pg, 67

Повторити ЛО по темі

82

12.

02

Self-check

Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

За завданнями вчителя.

Повторення вивченого за темою.

Тема №11: Останні технології.   Unit 11: «The latest technology!» (6 год.)

Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: важливість інформаційних технологій в сучасному світі

Екологічна безпека та сталий розвиток: вплив інформаційних технологій на стан навколишнього середовища;

Здоров’я і  безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

83

14.

02

Vocabulary and reading. Did you know …?

Чи ти знав ...?

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність

Інформаційно-комунікаційна компетентність

прослуховує та читає текст, виконує завдання

відповідає на запитання, доповнює речення

E-reader,  fitness tracker,  keyboard. Laptop, printer, screen

 

Читає з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар.

pg.68

pg.68, вчити лексику

84

15.

02

Grammar skills. Superlative adjectives.

Граматичний практикум

 

надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору

Громадянські та соціальні компетентності

Культурна компетентність

читає, виконує завдання

доповнює речення

E-reader,  fitness tracker,  keyboard. Laptop, printer, screen

 

Використовує мовний інвентар уроку, застосовує на практиці   SA

pg.69

pg.147

85

16.

02

The history of computers

Історія комп’ютерів

надавати необхідні відповіді

Громадянські та соціальні компетентності

Підприємливість

Читає,

перекладає, виконує завдання

 

E-reader,  fitness tracker,  keyboard. Laptop, printer, screen

 

Читає з розумінням, виконує завдання до тексту

pg.70-71

Повторити лексику

86

19.

02

Life skills.

 

Навички  життя

надавати необхідні відповіді;

аргументувати свій вибір, точку зору

Громадянські та соціальні компетентності

Підприємливість

та фінансова грамотність

прослуховує  текст, виконує завдання

доповнює усно і письмово речення

 

 

Користується мовним інвентарем по

темі

pg.72-73

Project:  writing a blog

87

21.

02

Self -Check.

Узагальнення лексичного матеріалу за темою.

надавати необхідні відповіді

соціальні компетентності

читає, виконує завдання

формулює запитання, дає відповіді

лексика за темою

 

Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку.

pg.74

повторення вивченого

88

22.02

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема №12: Здорові тіла.   Unit 12. «Healthy bodies» (5 год.)

  1. Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність
  2. Інтегровані змістовні лінії:
  3. Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: здоровий спосід життя
  4. Здоров’я і  безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

89

23.

02

Vocabulary and Listening. Illness

Хвороби

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору

Громадянські та соціальні компетентності

Знайомиться із лексикою, прослуховує, виконує завдання

Слухає, виконує завдання

Cold, hurt, broken, sick, ache, body, pain

 

Користується мовним інвентарем по

темі

p. 76

Вивчити ЛО

90

26.02

Grammar skills

Пояснювати правила застосування модальних дієслів

Громадянські та соціальні компетентності

Знайомиться із модальними дієсловами should, shouldn’t

Виконує завдання

 

should, shouldn’t

Користується мовним інвентарем по

темі із застосуванням should, shouldn’t

p.77

Зробити вправи p. 148

91

28.02

Reading skills. What is so great about running?

Читання. Що такого дивовижного у  пробіжках?

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні компетентності

Читає, перекладає, висловлює свою думку

Читає, перекладає

 

 

Користується мовним інвентарем по

темі

p. 78

Написати про свій досвід та відношення до бігу

92

29.

02

Vocabulary. Health

Здоров’я

 

Надавати інформацію по ЛО по темі

Громадянські та соціальні компетентності

Знайомиться із ЛО

Повторює, перекладає, застосовує, доповнює речення

verbs

 

Користується мовним інвентарем по

темі

p.76-79

Вивчити ЛО

93

01.03

Тематична  атестація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема №13: Подорожуємо містом.   Unit 13. «Getting around town» (10 год.)

Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: вчимося орієнтуватися

Здоров’я і  безпека: орієнтуємося та застосовуємо лексику на практиці

94

04.03

Vocabulary and  Reading .  Places in town.

Місця у місті

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Виконує завдання

Bridges,  bus stops, traffic, streets

Prepositions

Користується мовним інвентарем по

темі та використовує прийменники

p.80-81

p.149

95

06.03

Reading skills. I am going to Edinburgh

Я збираюся до Единбургу

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

 

Compound nouns

Користується мовним інвентарем по

темі та використовує Compound nouns

p.82-83

p.83 ex.2

96

08.03

Culture.   Ukraine national attractions.

Культура.  Українські національні  принади

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

Cave, forest,  hill, lake, river, sea

 

Користується мовним інвентарем по

темі, читає, перекладає

p.84-85

проект

97

11.03

Mysteries in nature

Таємниці природи

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

Deep, high, long, wide

Adjectives, Past Continuous

Користується мовним інвентарем по

темі, читає, перекладає

p.86-87

p.150

98

13.03

Loch Ness

Озеро Лох-Несс

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

Fog, ice, rain,  snow, sun, wind

Adjectives

Користується мовним інвентарем по

темі,  будує прикметники з іменників

p.88-89

Вивчити ЛО

99

14.03

Amazing animals. Дивовижні тварини

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

Chicken, duck, rat, insect

Past Simple, Past Continuous

Читає, перекладає, відповідає на запитання

p.90-91

p.152

100

15.03

Our animal friends

Наші друзі -тварини

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

 

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

 

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання

p.92

Перекласти текст

101

18.03

Vocabulary, writing and  listening

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

 

Phrasal verbs

Читає, перекладає, відповідає на запитання

p.93

Вивчити граматичні конструкції

102

20.03

Life skills

Навички життя

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

 

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання

p.94-95

Проект

103

21.03

Review

Підсумковий урок

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,

Читає, перекладає, відповідає на запитання

 

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання

p.80-95

 

104

22.03

Тематична атестація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема №14: Що ти дивишся?  Unit 14. «What are you watching?» (18 год.)

 

105

01.04

Vocabulary and Listening.  Television

Телебачення

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Слухає, розуміє, відповідає на запитання

Cartoons,  channels,  programme, TV

 

Слухає, розуміє, відповідає на запитання, застосовує лексику по темі

p.98

Вивчити ЛО

106

03.04

Grammar skills

Роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Виконує завдання, доповнює речення

Розуміє, застосовує be going to

 

Future with be going to

Розуміє, відповідає на запитання, формує речення, застосовує лексику по темі

p.99

Вивчити правило

107

04.04

Reading skills. Talent  shows

Шоу талантів

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

 

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту

p.100

Виписати іменники із тексту

108

05.04

Entertainment

Розваги

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

 

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту

p.101

ex.2 p.101

109

08.04

Books and magazines

Книжки та журнали

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Article, cartoon, headline

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту

p.102

Вивчити слова

110

10.04

Books and magazines

Книжки та журнали

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Article, cartoon, headline

Making suggestions

Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту

p.103

p.154

111

11.04

Home reading

Домашнє читання

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Article, cartoon, headline

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.104

Підготувати свій улюблений уривок із твору

112

12.04

Home reading

Домашнє читання

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Article, cartoon, headline

As, because, so, when

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення,  застосовує

As, because, so, when

p. 105

Перекласти речення

113

15.04

Culture.  British TV around the world

Культура.  Британське телебачення

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Talent shows, Nature shows,  cooking shows

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.106-107

Проект

114

17.04

Підсумковий урок.

 

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Talent shows, Nature shows,  cooking shows

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.98-107

 

115

18.04

Тематична атестація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема №15: Школа може бути  веселою!  Unit 14. «School can be fun?» (6 год.)

 

116

19.04

School can be fun!

Школа може бути веселою!

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Canoeing, cooking  on a fire,  visiting a farrn

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.108

Вивчити слова

117

22.04

School can be fun!

Школа може бути веселою!

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Canoeing, cooking  on a fire,  visiting a farrn

Have to

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення із  have to

p.109

Вивчити правило, с.155 вправи

118

24.04

Reading skills

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Canoeing, cooking  on a fire,  visiting a farrn

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.110

Прочитати та перекласти текст

119

25.04

Vocabulary, speaking and listening skills

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Canoeing, cooking  on a fire,  visiting a farrn

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення із  have to

p.111

ex.3 p.111

120

26.04

Повторення

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Canoeing, cooking  on a fire,  visiting a farrn

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

 

 

121

29.04

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема №16: Родини!  Unit 16. «Families» (5 год.)

 

122

01.05

Families. Родини

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Family words

Adverbs of  manner

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.112

 

123

02.05

Families. Родини

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Family words

Adverbs of  manner

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.113

p.157

124

03.05

Home reading.

Домашнє читання. Як це зростати в великій родині?

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Family words

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.114

Напиши про свою родину

125

06.05

Families. Родини

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Family words

Adverbs of   degree

 

p. 115

ex.2 p.115

126

08.05

Families. Родин

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Family words

Adverbs of   degree

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.115

Повторити правило

127

09.05

Home reading

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Canoeing, cooking  on a fire,  visiting a farrn

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.115

Повторити неправильні дієслова

128

10.05

Home reading

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Canoeing, cooking  on a fire,  visiting a farrn

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

За завданням вчителя

 

129

13.05

Бути гарним другом

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Helpful, honest, attentive

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.116

ex.4 p.116

131

15.05

Project be a good friend

Проект

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Helpful, honest, attentive

 

Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.117

Project

132

16.05

Project be a good friend

Проект

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Helpful, honest, attentive

 

Захищає проект, Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.117-119

Project

133

17.05

Повторення

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Helpful, honest, attentive

 

Захищає проект, Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.112-119

Повторення

134

20.05

Підготовка до 4 видів оцінювання

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

надавати необхідні відповіді;

Громадянські та соціальні, культурні компетентності

Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.

Читає, розуміє, відповідає на запитання

Helpful, honest, attentive

 

Захищає проект, Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення

p.42-119

Повторення

135

22.05

Тематична атестація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

136

23.05

Діагностична контрольна робота з письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

137

24.05

Діагностична контрольна робота з аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

138

27.05

Діагностична контрольна робота з читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

139

29.05

Діагностична контрольна робота з говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

140

30.05

Повторення лексично-граматичного матеріалу за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
31 січня
Переглядів
1425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку