№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мовленнєві функції
|
Ключові компетентності
|
Комунікативні уміння
|
Мовний інвентар
|
Очікувані результати навчання
|
Сторінки підручника
|
Домашнє завдання
|
Сприймання на слух/зорове сприймання
|
Усне і писемне продукування
|
лексика
|
граматика
|
Тема № 8: Favorite places +trip (8 год.)
|
62
|
08.
01
|
Favorite places. Listening and vocabulary
|
Розпитувати з метою
роз’яснення
та
уточнення
інформації; надавати
необхідні
відповіді
|
Громадянська та соціальна
компетентність
|
Читання, виконання завдань
|
Формулювання запитань та надання відповідей
|
countries,
cities,
activities
|
Past Simple
|
Розповідає
основну
інформацію про себе, своє оточення
і вподобання,
бере участь у коротких
діалогах
|
p.42
|
Вивчити ЛО
|
63.
|
10.
01
|
Favorite places.
Grammar skills
|
Закріплення граматичних навичок
|
Громадянська
та
соціальна
компетентність
|
Читання, виконання завдань
|
Формулювання запитань та надання відповідей
|
travelling
|
Irregular verbs
|
Побудова речень із
застосуванням неправильних дієслів у часі Past Simple
|
p. 43
|
Повторити неправильні дієслова
|
64.
|
11.
01
|
Reading skills
|
Надання інформації про Олімпійські ігри
|
Громадянська
та
соціальна
компетентність
|
Читання, виконання завдань
|
Формулювання запитань та надання відповідей
|
activities
|
Past Simple
|
Формування кругозору про подорожі, побудова речень із неправильними дієсловами
|
p.44
|
Повторити неправильні дієслова
|
65.
|
12.
01
|
Listening skills
|
Слухати про
види діяльності
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
прослуховування тексту, читання, виконання завдань
|
Написання речень
|
Arrive, pack, take
|
Дієслова з прийменниками
|
Правильно застосовує прийменники із дієсловами
|
p.45
|
Вправи за завданням вчителя
|
66.
|
15.
01
|
Life skills.
Vocabulary and reading
|
Надавати необхідні
відповіді
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
прослуховування слів, читання речень
|
складання та написання речень
|
Armchair, blanket, bookshelf, carpet, lamp etc.
|
Someone. Anyone, etc
|
Називає різні предмети побуту
|
pg.46
|
Вивчити ЛО
|
67.
|
17.
01
|
Project
|
розповідати та запитувати про види діяльності.
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність.
Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
прослуховування та читання тексту
|
усні відповіді на запитання, складання та написання запитань
|
Draw, listen to, paint, play, read, write
|
free-time activities
|
Вміє складати запитання,
вміє давати граматично правильні відповіді на них
|
p.48
|
Зробити проект про улюбленого виконавця
|
68.
|
18.
01
|
Prepare for revision
|
Надавати
необхідні
відповіді
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає, виконує завдання
|
Формулює запитання, дає відповіді
|
Лексика за темою
|
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку
|
p.50-51
|
Вправи за завданням вчителя
|
69
|
19.
01
|
Self-check
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя.
|
Повторення вивченого за темою.
|
Тема №9: Одяг та мода. Unit 9. Clothes and fashion! (8 год)
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна.
Інтегровані змістовні лінії:
Громадянська відповідальність:розвиває в учнів готовність до співпраці,толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;
Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у світових екологічних трендах;
Здоров’я і безпека: ілюструє орання одягу відповідно до сезонів
Підприємливість та фінансова грамотність:розповідає про недоцільність переверобництва у легкій промисловості
|
70
|
22.
01
|
Clothes and fashion. Vocabulary and reading
Одяг та мода. Словник та читання
|
аргументувати свій вибір, точку зору
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
слухає, читає текст, виконує завдання
|
говорить про моди та одягу
|
Boots, cap, gloves, jumper, scarf etc.
|
|
Висловлює власну думку про роль моди
|
pg. 54
|
скласти 10 речень зі словами по темі
|
71
|
24.
01
|
What’s your best buy? Яка твоя найкраща покупка?
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає коментарі, виконує по ним завдання
|
запитує про моду партнера, робить нотатки, резюмує відповіді партнера, створює на основі них доповідь
|
Boots, cap, gloves, jumper, scarf etc.
|
Pronouns
|
Запитує та розповідає про моду.
|
pg.55
|
Виправити помилки в реченнях
|
72
|
25.
01
|
They are made of
Вони зроблені з...
Reading skills
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає, виконує завдання
|
утворює питальні речення зі стверджувальних
|
Boots, cap, gloves, jumper, scarf etc.
|
|
Розповідає про речі
|
pg.56
|
скласти 10 запитань про речі
|
73
|
26.
01
|
Vocabulary and Listening. Materials!
Словник та Аудіювання. Матеріали!
|
Висловлювати
свої враження, почуття та емоції, сприймає на слух;
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
Слухає, повторює, читає, перекладає
|
письмово доповнює речення
|
Cork, cotton, leather, metal, plastic, wool
|
|
Читає, доповнює речення
|
pg.57
|
Скласти речення із ЛО
|
74
|
29.
01
|
Buying things.
Купуємо речі
|
описувати свій досвід покупок;
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
Читає речення, виконує завдання
|
письмово доповнює речення, описує досвід покупки речей і застосовує countable and uncountable nouns
|
Cork, cotton, leather, metal, plastic, wool
|
Countable and uncountable nouns
|
Доцільно countable and uncountable nouns
|
pg.58
|
Написати по 10 прикладів countable and uncountable nouns, вивчити ЛО
|
75
|
31.
01
|
Grammar skills and Reading skills. Two entrepreneurs
Граматичні навички та читання. Два підприємця
|
характеризувати поведінку людини; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
Читає текст, виконує до нього завдання
|
Перекладає текст, доповнює речення some, any, a lot of
|
Cork, cotton, leather, metal, plastic, wool
|
використання
some, any, a lot of
|
Перекладає текст на слух, відповідає на запитання до нього
|
pg.59-61
|
ex.2-3 pg.61 письмово
|
76
|
01.
02
|
Culture shopping.
Культура шопінгу.
|
характеризувати поведінку людини;
|
Соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
читає та виконує завдання
|
відповідає на запитання, доповнює речення
|
Лексика за темою
|
|
Вміє описувати поведінку людей
|
pg.62-63
|
Описати свою культуру шопінгу
|
77
|
02.
02
|
Self-check
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя.
|
Повторення вивченого за темою.
|
Тема №10 Eating out Unit 10. «Їмо поза домом»(5 год.)
Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, спілкування
Інтегровані змістовні лінії:
Громадянська відповідальність, спілкування: функція закладів громадського харчування;
Екологічна безпека та сталий розвиток: вплив закладів громадського харчування на екологію;
Здоров’я і безпека: дотримання режиму харчування під час відвідування закладів громадського харчування;
Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості
|
78
|
05.
02
|
Food (Vocabulary and Reading)
Їжа
|
Розповідати про їжу, смаки, ставлення до харчових звичок
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
читає, перекладає, знайомиться із лексикою по темі
|
ставить запитання, дає відповіді, пише коментарі про свої вподобання
|
Burger, chicken leg, cola, cream, lemonade, pasta, salad
|
|
Формулює власну думку щодо своїх харчових звичок
|
pg. 64
|
pg.64, вчити лексику
|
79
|
07.
02
|
Grammar skills.
Граматичний практикум
|
Описати харчові звички
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
Слухає правила застосування граматичних конструкцій
|
описує звички усно та письмово
|
|
As … as, Comparative adjectives
|
Описує харчові звички за допомогою Comparative adjectives
|
pg.65
|
Зробити вправи pg.145
|
80
|
08.
02
|
Reading skills. Street food
Вулична їжа
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні компетентностію
Культурна компетентність
|
читає текст, перекладає, виконує до нього завдання
|
ставить запитання, дає відповіді
|
Seafood, chips, pancakes
|
|
Читає та виконує завдання до тексту.
|
pg.66
|
Поєднати слова із малюнками
|
81
|
09.
02
|
Listening and speaking skills. Street food festival
Фестиваль вуличної їжі
|
надавати необхідні відповіді;
|
Соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
прослуховує, читає, виконує завдання, говорить
|
вимовляє слова, сприймає на слух, пише речення
|
|
|
Виконує завдання після прослуховування,
будує речення.
|
pg, 67
|
Повторити ЛО по темі
|
82
|
12.
02
|
Self-check
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя.
|
Повторення вивченого за темою.
|
Тема №11: Останні технології. Unit 11: «The latest technology!» (6 год.)
Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, креативність
Інтегровані змістовні лінії:
Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: важливість інформаційних технологій в сучасному світі
Екологічна безпека та сталий розвиток: вплив інформаційних технологій на стан навколишнього середовища;
Здоров’я і безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;
Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
83
|
14.
02
|
Vocabulary and reading. Did you know …?
Чи ти знав ...?
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність
Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
прослуховує та читає текст, виконує завдання
|
відповідає на запитання, доповнює речення
|
E-reader, fitness tracker, keyboard. Laptop, printer, screen
|
|
Читає з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар.
|
pg.68
|
pg.68, вчити лексику
|
84
|
15.
02
|
Grammar skills. Superlative adjectives.
Граматичний практикум
|
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору
|
Громадянські та соціальні компетентності
Культурна компетентність
|
читає, виконує завдання
|
доповнює речення
|
E-reader, fitness tracker, keyboard. Laptop, printer, screen
|
|
Використовує мовний інвентар уроку, застосовує на практиці SA
|
pg.69
|
pg.147
|
85
|
16.
02
|
The history of computers
Історія комп’ютерів
|
надавати необхідні відповіді
|
Громадянські та соціальні компетентності
Підприємливість
|
Читає,
перекладає, виконує завдання
|
|
E-reader, fitness tracker, keyboard. Laptop, printer, screen
|
|
Читає з розумінням, виконує завдання до тексту
|
pg.70-71
|
Повторити лексику
|
86
|
19.
02
|
Life skills.
Навички життя
|
надавати необхідні відповіді;
аргументувати свій вибір, точку зору
|
Громадянські та соціальні компетентності
Підприємливість
та фінансова грамотність
|
прослуховує текст, виконує завдання
|
доповнює усно і письмово речення
|
|
|
Користується мовним інвентарем по
темі
|
pg.72-73
|
Project: writing a blog
|
87
|
21.
02
|
Self -Check.
Узагальнення лексичного матеріалу за темою.
|
надавати необхідні відповіді
|
соціальні компетентності
|
читає, виконує завдання
|
формулює запитання, дає відповіді
|
лексика за темою
|
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку.
|
pg.74
|
повторення вивченого
|
88
|
22.02
|
Тематичне оцінювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема №12: Здорові тіла. Unit 12. «Healthy bodies» (5 год.)
-
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність
-
Інтегровані змістовні лінії:
-
Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: здоровий спосід життя
-
Здоров’я і безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;
Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
89
|
23.
02
|
Vocabulary and Listening. Illness
Хвороби
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, прослуховує, виконує завдання
|
Слухає, виконує завдання
|
Cold, hurt, broken, sick, ache, body, pain
|
|
Користується мовним інвентарем по
темі
|
p. 76
|
Вивчити ЛО
|
90
|
26.02
|
Grammar skills
|
Пояснювати правила застосування модальних дієслів
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
Знайомиться із модальними дієсловами should, shouldn’t
|
Виконує завдання
|
|
should, shouldn’t
|
Користується мовним інвентарем по
темі із застосуванням should, shouldn’t
|
p.77
|
Зробити вправи p. 148
|
91
|
28.02
|
Reading skills. What is so great about running?
Читання. Що такого дивовижного у пробіжках?
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
Читає, перекладає, висловлює свою думку
|
Читає, перекладає
|
|
|
Користується мовним інвентарем по
темі
|
p. 78
|
Написати про свій досвід та відношення до бігу
|
92
|
29.
02
|
Vocabulary. Health
Здоров’я
|
Надавати інформацію по ЛО по темі
|
Громадянські та соціальні компетентності
|
Знайомиться із ЛО
|
Повторює, перекладає, застосовує, доповнює речення
|
verbs
|
|
Користується мовним інвентарем по
темі
|
p.76-79
|
Вивчити ЛО
|
93
|
01.03
|
Тематична атестація
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема №13: Подорожуємо містом. Unit 13. «Getting around town» (10 год.)
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність
Інтегровані змістовні лінії:
Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: вчимося орієнтуватися
Здоров’я і безпека: орієнтуємося та застосовуємо лексику на практиці
|
94
|
04.03
|
Vocabulary and Reading . Places in town.
Місця у місті
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Виконує завдання
|
Bridges, bus stops, traffic, streets
|
Prepositions
|
Користується мовним інвентарем по
темі та використовує прийменники
|
p.80-81
|
p.149
|
95
|
06.03
|
Reading skills. I am going to Edinburgh
Я збираюся до Единбургу
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
|
Compound nouns
|
Користується мовним інвентарем по
темі та використовує Compound nouns
|
p.82-83
|
p.83 ex.2
|
96
|
08.03
|
Culture. Ukraine national attractions.
Культура. Українські національні принади
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
Cave, forest, hill, lake, river, sea
|
|
Користується мовним інвентарем по
темі, читає, перекладає
|
p.84-85
|
проект
|
97
|
11.03
|
Mysteries in nature
Таємниці природи
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
Deep, high, long, wide
|
Adjectives, Past Continuous
|
Користується мовним інвентарем по
темі, читає, перекладає
|
p.86-87
|
p.150
|
98
|
13.03
|
Loch Ness
Озеро Лох-Несс
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
Fog, ice, rain, snow, sun, wind
|
Adjectives
|
Користується мовним інвентарем по
темі, будує прикметники з іменників
|
p.88-89
|
Вивчити ЛО
|
99
|
14.03
|
Amazing animals. Дивовижні тварини
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
Chicken, duck, rat, insect
|
Past Simple, Past Continuous
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
p.90-91
|
p.152
|
100
|
15.03
|
Our animal friends
Наші друзі -тварини
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
p.92
|
Перекласти текст
|
101
|
18.03
|
Vocabulary, writing and listening
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
|
Phrasal verbs
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
p.93
|
Вивчити граматичні конструкції
|
102
|
20.03
|
Life skills
Навички життя
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
p.94-95
|
Проект
|
103
|
21.03
|
Review
Підсумковий урок
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, читає, виконує завдання,
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання
|
p.80-95
|
|
104
|
22.03
|
Тематична атестація
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема №14: Що ти дивишся? Unit 14. «What are you watching?» (18 год.)
|
105
|
01.04
|
Vocabulary and Listening. Television
Телебачення
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Слухає, розуміє, відповідає на запитання
|
Cartoons, channels, programme, TV
|
|
Слухає, розуміє, відповідає на запитання, застосовує лексику по темі
|
p.98
|
Вивчити ЛО
|
106
|
03.04
|
Grammar skills
|
Роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Виконує завдання, доповнює речення
|
Розуміє, застосовує be going to
|
|
Future with be going to
|
Розуміє, відповідає на запитання, формує речення, застосовує лексику по темі
|
p.99
|
Вивчити правило
|
107
|
04.04
|
Reading skills. Talent shows
Шоу талантів
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту
|
p.100
|
Виписати іменники із тексту
|
108
|
05.04
|
Entertainment
Розваги
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту
|
p.101
|
ex.2 p.101
|
109
|
08.04
|
Books and magazines
Книжки та журнали
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Article, cartoon, headline
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту
|
p.102
|
Вивчити слова
|
110
|
10.04
|
Books and magazines
Книжки та журнали
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Article, cartoon, headline
|
Making suggestions
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання по тексту
|
p.103
|
p.154
|
111
|
11.04
|
Home reading
Домашнє читання
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Article, cartoon, headline
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.104
|
Підготувати свій улюблений уривок із твору
|
112
|
12.04
|
Home reading
Домашнє читання
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Article, cartoon, headline
|
As, because, so, when
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення, застосовує
As, because, so, when
|
p. 105
|
Перекласти речення
|
113
|
15.04
|
Culture. British TV around the world
Культура. Британське телебачення
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Talent shows, Nature shows, cooking shows
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.106-107
|
Проект
|
114
|
17.04
|
Підсумковий урок.
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Talent shows, Nature shows, cooking shows
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.98-107
|
|
115
|
18.04
|
Тематична атестація
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема №15: Школа може бути веселою! Unit 14. «School can be fun?» (6 год.)
|
116
|
19.04
|
School can be fun!
Школа може бути веселою!
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Canoeing, cooking on a fire, visiting a farrn
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.108
|
Вивчити слова
|
117
|
22.04
|
School can be fun!
Школа може бути веселою!
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Canoeing, cooking on a fire, visiting a farrn
|
Have to
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення із have to
|
p.109
|
Вивчити правило, с.155 вправи
|
118
|
24.04
|
Reading skills
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Canoeing, cooking on a fire, visiting a farrn
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.110
|
Прочитати та перекласти текст
|
119
|
25.04
|
Vocabulary, speaking and listening skills
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Canoeing, cooking on a fire, visiting a farrn
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення із have to
|
p.111
|
ex.3 p.111
|
120
|
26.04
|
Повторення
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Canoeing, cooking on a fire, visiting a farrn
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
|
|
121
|
29.04
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема №16: Родини! Unit 16. «Families» (5 год.)
|
122
|
01.05
|
Families. Родини
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Family words
|
Adverbs of manner
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.112
|
|
123
|
02.05
|
Families. Родини
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Family words
|
Adverbs of manner
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.113
|
p.157
|
124
|
03.05
|
Home reading.
Домашнє читання. Як це зростати в великій родині?
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Family words
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.114
|
Напиши про свою родину
|
125
|
06.05
|
Families. Родини
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Family words
|
Adverbs of degree
|
|
p. 115
|
ex.2 p.115
|
126
|
08.05
|
Families. Родин
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Family words
|
Adverbs of degree
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.115
|
Повторити правило
|
127
|
09.05
|
Home reading
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Canoeing, cooking on a fire, visiting a farrn
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.115
|
Повторити неправильні дієслова
|
128
|
10.05
|
Home reading
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Canoeing, cooking on a fire, visiting a farrn
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
За завданням вчителя
|
|
129
|
13.05
|
Бути гарним другом
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Helpful, honest, attentive
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.116
|
ex.4 p.116
|
131
|
15.05
|
Project be a good friend
Проект
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Helpful, honest, attentive
|
|
Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.117
|
Project
|
132
|
16.05
|
Project be a good friend
Проект
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Helpful, honest, attentive
|
|
Захищає проект, Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.117-119
|
Project
|
133
|
17.05
|
Повторення
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Helpful, honest, attentive
|
|
Захищає проект, Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.112-119
|
Повторення
|
134
|
20.05
|
Підготовка до 4 видів оцінювання
|
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;
надавати необхідні відповіді;
|
Громадянські та соціальні, культурні компетентності
|
Знайомиться із лексикою, слухає, виконує завдання.
|
Читає, розуміє, відповідає на запитання
|
Helpful, honest, attentive
|
|
Захищає проект, Читає, перекладає, відповідає на запитання, будує речення
|
p.42-119
|
Повторення
|
135
|
22.05
|
Тематична атестація
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
136
|
23.05
|
Діагностична контрольна робота з письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
137
|
24.05
|
Діагностична контрольна робота з аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
138
|
27.05
|
Діагностична контрольна робота з читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139
|
29.05
|
Діагностична контрольна робота з говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
140
|
30.05
|
Повторення лексично-граматичного матеріалу за ІІ семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|