Календарно-тематичне планування, яке стане у нагоді при розробці уроків англійської мови у 4 класі. Рівномірний розподіл матеріалу допоможе чітко визначитися з структурою навчального року та проведенням тематичного оцінювання.
№ п.п. |
Дата |
Тема. Підтема уроку |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
Тема 1. Я, моя сім’я та друзі (Місце проживання) (7 годин) |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
Розповідь про себе. Місце проживання |
Possessive pronouns |
Where do you live? What is your address? |
Впр.5 стор.5 |
Впр.4 стор.5 |
Впр.4 стор.5 Впр.1 стор.4 |
Впр.4 стор.5 |
Впр.5 стор.5 (описати себе) |
2. |
|
Особисті дані |
|
Числівники |
|
Впр.1 стор.6 Впр.4,5 стор.7 |
Впр.6 стор.7 |
впр.3 стор.6 |
Повторити числівники від 1 до 100 |
3. |
|
Особисті дані
|
To be |
|
Впр.3 стор.8 |
|
Впр.2 стор.8 Розповідь про себе |
Впр.1 стор.8 (3 реч.) |
Впр.1 стор.8 (4-6 реч.) (З’єднайте питання з відповіддю) |
4. |
|
Я живу в Україні |
|
To be, to have got |
|
Аудіювання тексту з посібника |
|
Індивідуальні картки |
Підготуватися до усного висловлювання «The place I live in» |
5. |
|
Лист Тараса
|
|
|
Впр.3 стор.8 |
|
Обговорення питань до тексту |
Впр.4 стор.9 |
Впр.5 стор.9 (написати лист другові) |
6. |
|
Урок граматики «Множина іменників» |
The plural forms of nouns |
|
Текст на індивідуальних картках |
|
“How many” game |
Індивідуальні картки |
Завдання у зошиті |
7. |
|
Дозвольте відрекомендувати себе. Тема |
|
Повторення |
|
|
Захист листів |
Test №1 |
Впр.1 стор.10 (робота із словником) |
|
|
Тема 2. Шкільне життя (11 годин) |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
Шкільне приладдя |
|
Впр.1 стор.10 |
Текст «Шкільне приладдя» |
Впр.2 стор.10 |
“What do you need at school” |
Впр.3 стор.11 |
Намалювати малюнок та підписати «Шкільне приладдя», вивчити ЛО |
9. |
|
Шкільне приладдя |
|
Годинник впр. 4 стор.11 |
Впр.5 стор.11 |
|
Впр.7 стор.12 |
Впр.6 стор.12 |
Впр.5 стор.11 (вміти висловити свою думку на основі прочитаного) |
10. |
|
Початок навчання |
Have got, has got |
Впр.1 стор.13 |
|
Впр.2 стор.13 |
Впр.4 стор.14 |
Впр.3 стор.14 |
Впр.5 стор.14 (вивчити вірш) |
11. |
|
Чи готовий ти до школи? |
To be going to Future simple |
|
Впр.1 стор.15 |
Впр.2 стор.16 |
Впр.4 стор.17 |
Впр.3 стор.16 (4 реч) |
Впр.3 стор.16 (5,6,7) скласти речення за зразком |
12. |
|
Шкільна форма |
|
Впр.1 стор.18 |
Впр.2 стор.18 |
Впр.4 стор.19 |
Впр.5 стор.19 |
|
Впр.6 стор.19 (описати форму учня) |
13. |
|
Шкільні предмети |
To be going to Future Simple |
Шкільні предмети |
|
Впр.1 с.20 |
Впр.2 стор.20 |
Впр.3 стор.21 (1-4) |
Впр.3 стор.21 (5-8)обрати вірну відповідь |
14. |
|
Шкільні предмети |
I like |
Шкільні предмети впр.4 стор.22 |
|
Впр.5 стор.22 |
Впр.3,4 стор.24 |
Впр.1.2 стор.23 |
Впр.5 стор.24 (усно),впр.6 стор.24 (написати про свій улюблений день.) |
15. |
|
Початкова освіта в Англії
|
In, on |
|
Впр.1 стор.27 |
Впр.1.2 стор.25 |
Впр.4 стор.28 |
Впр.2,3 стор.28 |
Впр.5 стор.26 |
16. |
|
Мій робочий день |
Present simple |
|
Впр.1,2 стор.30-31 |
Впр.6 стор.29 |
Впр.4 стор.31 |
Впр.3 стор.31 |
Впр.5 стор.31 (напиши про свій робочий день) |
17. |
|
Урок граматики “Present Simple” |
Present Simple |
|
|
Робота з картинками |
|
Індив. картки |
Підготуватися до тесту |
18. |
|
Перевір себе. Шкільне життя. Тема |
|
|
Впр.2 стор.32-33 |
Впр.1 стор.32 |
Впр.3 стор.33 |
Впр.4 стор.33 Test №2 |
Повторити ЛО з вивченої теми |
|
|
Тема 3. Відпочинок та дозвілля (9 годин) |
|
|
|
|
|
|
|
19. |
|
Мій вільний час |
Присвійні займенники |
|
Впр.3 стор.35 |
Впр.1 стор.34 |
Впр.4 стор.36 |
Впр.2 стор.35
|
впр.5 стор.37(доповнити речення ) |
20. |
|
Мої захоплення у вільний час |
Присвійні займенники |
Види дозвілля |
|
Впр.7 стор.38 |
Впр.6 стор.37-38 |
|
Впр.1 стор.39 (усно) |
21. |
|
Розподіл часу |
|
Частини дня |
|
|
Впр.1 стор.39 |
Впр.2 стор.39-40 |
Впр.3 стор.40-41 (доповнити речення) |
22. |
|
Розподіл часу |
Present Simple (заперечення) |
|
|
Впр.4 стор.42 |
Впр.5 стор.42 |
|
Впр.6 стор.43 (вивчити вірш) |
23. |
|
Урок граматики. Вживання речень у теперішньому часі. |
Present Simple (питання) |
|
|
Впр.2 стор.44 |
Впр.1 стор.44 |
Впр.4 стор.45 |
Впр.3 стор.45 (обрати вірну відповідь) |
24. |
|
Хобі моїх друзів |
Впр.1 стор.46 |
Спорт
|
Впр.2 стор.46 |
|
Впр.2 б стор.47 |
|
Впр.3 стор.47 (описати таблицю) |
25. |
|
Мої захоплення. |
Present simple (питання, заперечення. ствердження.) |
|
|
Впр.4 с стор.48 |
|
Впр4.б Стор.48 |
Впр.5 стор.48 (проект ) |
26. |
|
Вихідні дні. |
Present Continuous (cтвердження) |
Впр.1 стор.49 |
Впр.2 стор.50 |
|
Робота з картками |
Впр.3 стор.51 |
Впр.4 стор.51 (вивчити вірш) |
27. |
|
Парк розваг Тема |
|
Стор.53 |
Впр.1 стор.52 |
Впр.4 стор.54 |
Впр.3 стор.54 |
Впр.2 стор.52
|
Повторити ЛО до теми |
28. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Впр.4 стор.56 (відповіді на запитання) |
29. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Впр.5 стор.59 (вивчити вірш) |
30. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Впр.4 стор.63 (письмово) |
31. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Впр.2 стор.64 (читати, перекладати) |
32. |
|
Моє дозвілля |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал за 1 семестр |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
Тема. 4 Свята та традиції. (Святкування у кафе)(9 годин) Готуємо разом |
Майбутній неозначений час |
В.1 стор.66 |
В.2 стор.66 |
В.2 стор.66 |
В.5 с.68 |
В.3 с.67 |
В.4 стор.68 (прочитати, порівняти) |
34. |
|
У магазині |
There is/are |
В.1 с.69 |
В.3 с.69 |
В.2 с.69 |
Впр.5 с.71 |
Утворити 4 речення з вивченими словами та граматичним матеріалом |
В.4 стор.70 (вивчити діалог) |
35. |
|
Готуємося до свята |
How much/how many |
|
В.2 с.72 |
В.1 с.72 |
Впр.4 с.73 |
В.3 с.73 |
В.5,6 стор. 74 (усно) |
36. |
|
У нас свято! |
A,an,some |
В.1 с.75 |
|
В.2 с.75 |
В.3 с.76 |
В.4 с.76-77 |
В.6 с.78 (скласти список) |
37. |
|
У магазині іграшок |
|
В.1 с.79 |
В.4 с.81 |
В.2 с.79 |
В.3 с.80 |
В.2 (б) с.80 |
В.5 с.81 (вивчити вірш) |
38. |
|
День народження |
Ordinal numbers, How many, how much |
c.82 |
В.3 с.83 |
В.2 с.82 |
В.1 с.82 |
В.5 с.84 |
В.4 с.84 (відповіді на запитання) |
39. |
|
Святкуємо день народження у кафе. |
|
|
В.1 с.85, в.3 с.86 |
В.4 с.87 |
В.1 с.85 (відповіді на запитання) |
В.2 с.86 |
В.5 с.87 (скласти запрошення) |
40. |
|
Свята. Різдвяні приготування |
What is? It is… |
В.1 с.88 |
В.4 с.89-90 |
В.3 с.89 В.5 с.90 |
В.2 с.88 |
В.6 с.90 |
В.6 (б)с.90 (написати про улюблений вид відпочинку) |
41. |
|
Різдво
Тема |
|
В.1 с.92 |
В.2 с.92-93 |
В.4 с.93 |
В.3 с.93 |
Test №3 |
В.7 с.97 (читати та перекладати, відповіді на запитання) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42. |
|
Тема 5. Природа та навколишнє середовище (10 годин) Яка сьогодні погода? |
It is…. |
В.1 с.98 |
В.3 с.98 |
В.5 с.99 |
В.4 с.99 |
В.2 с.98 |
В.3 (б)с.99 (письмово) |
43. |
|
Пори року
|
Безособові речення |
Місяці |
В.1 с.100 |
В.3 с.101 |
В.3 с.101 (відповіді) |
В.2 с.101 |
В.4 с.102 (описати улюблену пору року за малюнком) |
44. |
|
Ось і зима прийшла до нас |
Past Simple |
В.1 с.103 |
В.2 с.103-104 |
В.4 с.104 |
В.3 с.104 |
|
В.5 с.105 (дописати лист) |
45. |
|
Погода в Англії |
Pats Simple, Adjectives (degrees of comparison) |
|
В.1 с.106 |
В.5 с.108 |
В.4 с.108 |
В.3 с.107 |
В.2 с.107 (обрати вірну відповідь) |
46. |
|
Наша домівка – планета Земля. |
Adjectives (degrees of comparison) |
В.1 стор.109 Довкілля |
В.3 с.110 |
В.2 с.109 |
В.5 с.111 |
В.4 с.111 |
Впр.6 с.111 (допиши речення до кінця) |
47. |
|
Планета Земля |
|
В.1 с.112 |
В.3 с.113 |
В.2 с.112 |
В.4 с.114 В.6 с.115 |
В.5 с.115 |
В.7 с.115 (усно) |
48. |
|
На фермі |
|
В.1 с.116 Дикі тварини |
В.3 с.117 |
В.2 с.116 |
|
В.4 с.117 |
В.5 стор.117 (читати та перекладати) |
49. |
|
На фермі |
Ступені порівняння прикметників |
В.1 с.119 Домашні тварини |
В.2 с.119-120 |
В.4 с.120 |
В.6 с.121 |
В.3 с.120 |
В.5 с.121 (письмово) |
50. |
|
Цікавий світ тварин |
|
В.1 с.122 |
В.2 с.122 |
|
В.4,5 с.124-125 |
В.3(а,b) с.123 |
В.3 (с,d)с.123 (доповнити тексти), В.6 с.125 (описати тварину) |
51. |
|
Світ, у якому я проживаю.
Тема |
Повторення вивченого |
Лексичний диктант |
|
Впр.1,2 с.126 |
|
Test №4 В.3,4 с.127 |
В.5 с.127 (назвати тварину та записати її характеристику) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52. |
|
Тема 6. Помешкання (8 годин) Наша домівка |
There is /are |
В.1 с.128 (меблі у кімнаті) |
В.2 с.128
|
В.3 с.129
|
|
В.4 с.129 |
В.5 с.129 (описати кімнату) |
53. |
|
Англійські домівки Розташування предметів у кімнаті |
|
В.1 с.130
|
В.2 с.130 |
В.4 с.131 |
В.3 с.131 |
Індивідуальні картки |
В.4 с.131 (за прикладом написати про себе) |
54. |
|
Види помешкань Лондон та його околиці. |
There is /are |
В.1 с.132 В.1 с.134 |
В.2 с.132 В.2 с.134 |
В.4 с.136 |
В.3,4,5 с.133 |
В.3(1-3) с.136 |
Впр.5 с.133 скласти діалог В.3 (4-6) с.136 (закінчи речення) |
55. |
|
Подорож містом |
|
В.1 с.137 |
|
В.2 с.137 |
В.4 с.138 |
в.3 с.138 |
Вивчити лексичний матеріал |
56. |
|
Подорож містом |
Прийменники місця |
В.1 с.139 |
|
В.2 с.139 |
В.4 с.141 |
В.3 с.140 |
В.5 с.142 (усно) |
57. |
|
Вулиці, на якій я живу. Державні будівлі.
|
|
В.1 с.143 |
В.3 с.144 |
В.2 с.143 |
С.144 (відповіді на запитання) |
В.4 с.145 |
В.4 с.145 (письмово ) |
58. |
|
Як зорієнтуватися у незнайомому місті? |
Прийменники місця |
В.1 с.146 |
В.4 с.148 |
В.2 с.146 |
В.2 с.146 В.3 с.147 |
|
Скласти діалог |
59. |
|
У подорож із картою. Тема
|
|
|
В.3 с.150 |
В.1 с.149 |
В.2 с.149 |
Test № 5 |
В.4 с.151 (обери вірну відповідь) |
|
|
Тема 7. Подорож (6 годин) |
|
|
|
|
|
|
|
60. |
|
Люблю подорожувати |
To go by |
В.1,2 с.157(види транспорту) |
В.3 с.154-155 |
В.3 с.157 |
В.1 с.156 |
В.4 с.157 |
В.5 с.157 (складіть речення) |
61. |
|
Мої враження від подорожей |
Objective pronouns |
В.1 с.160 |
В.2 с.160-161 |
|
В.3 с.162 |
В.4 с.162 |
В.5 с.162 (трансформуй речення) |
62. |
|
На вокзалі |
To travel on business/for pleasure, to get to know, to learn |
В.1 с. 163 |
В.2 с.163-164 |
|
в.5 с.165 |
В.3 с.164-165
|
В.4 с.165 (доповни речення) |
63. |
|
Вокзал |
Спеціальні запитання |
В.1 с.166 |
|
в.5 с.168 |
В.3 с.167 |
В.2 с.166 |
В.4 с.168 (з’єднайте речення) |
64. |
|
Міські види транспорту
|
|
В.1 с.169 |
|
В.2 с.169 |
В.4 с.170 |
В.3 с.170 |
Скласти 3-4 речення про улюблений вид транспорту |
65. |
|
В аеропорту
Тема |
Повторення часових форм Simple |
|
В.5 с.171-172 |
В.7 с.173
|
В.6 с.173 |
|
Скласти 3-4 речення про політ на літаку |
65. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготувати 3-4 речення про визначні місця Лондону |
66. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
В.5 с.178 (письмово) |
67. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
В.5 с.180 (відповіді на запитання) |
68. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
В.5 с.183 (усно) |
70. |
|
Моя майбутня подорож Тема Зошит Семестрова Річна
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений за ІІ семестр матеріал |
Погоджено: Затверджено:
Календарно-тематичне планування уроків іноземної мови у 4 класі за підручником О.Д. Карпюк (2015 рік випуску)
вчителя Меркотун Лілії Вікторівни
на 2015-2016 навчальний рік.