Календарно-тематичне планування алгебри для 7 класу - І семестр 2023/24 навчального року (підручник Бевз Г. П.) - наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року

Про матеріал
Календарно-тематичне планування алгебри для 7 класу на І семестр 2023/24 навчального року (підручник Бевз Г. П.) згідно навчальної програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Перегляд файлу

                                           

                                         АЛГЕБРА-7 клас

(70 год, 2 год на тиждень, резерв — 12 год)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

                                               Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (30 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснює:

·   як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;

·   що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулює:

·   означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена;

·   властивості степеня з натуральним показником;

·  правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

 

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

 

Тотожність. Тотожні перетворення виразу.

 

Степінь з натуральним показником. Властивості степеня з натуральним показником.

 

Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів.

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

Степінь многочлена.

 

Додавання, віднімання і множення многочленів.

 

Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів.

 

Розкладання многочленів на множники

                                                 Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

 

Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Графік функції.

 

Лінійна функція її графік та властивості

                          Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (18 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

пояснює:

·   що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

·   скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

 

Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.

 

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними.

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними: графічним способом; способом підстановки; способом додавання.

 

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач

Розв'язує сюжетні задачі: на рух з точки зору його безпеки; на розпорядження власними та родинними фінансами; фінансового змісту крізь призму історичних подій тощо

 

 

 

 

(За підручником: Бевз Г. П. Алгебра : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. /

Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. – Київ : Генеза, 2015р.)

 І семестр – 32 год., 2 год./тиждень,

ІІ семестр – 38 год., 2 год./тиждень

Резерв -12 годин

 

№/п

                                         Тема уроку

     дата

  прим.

 

                            Цілі вирази. (24 години)

 

 

1

Вступний інструктаж. Повторення курсу математики за 6 клас.

 Діагностична контрольна робота.

4.09

 

2

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу.

6.09

 

3

Тотожні вирази. Тотожність. Тотожне перетворення виразу.

11.09

 

4

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

13.09

 

5

Вирази зі степенями. Квадрат і куб числа.

Стандартний вигляд числа.

18.09

 

6

 Властивості  степеня з натуральним показником.

20.09

 

7

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.

25.09

 

8

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

27.09

 

9

Множення одночленів. Піднесення одночлена до степеня.

2.10

 

10

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

4.10

 

11

Узагальнення та систематизація знань.

9.10

 

12

Контрольна робота № 1.

11.10

 

13

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

16.10

 

14

Додавання та віднімання многочленів.

18.10

 

15

Додавання та віднімання многочленів.

30.10

 

16

Множення  многочлена на одночлен.

1.11

 

17

Множення  многочлена на одночлен.

6.11

 

18

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

8.11

 

19

Множення многочленів.

13.11

 

20

Множення многочленів.

15.11

 

21

Множення многочленів.

20.11

 

22

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

22.11

 

23

Узагальнення та систематизація знань.

27.11

 

24

Контрольна робота № 2.

29.11

 

 

           Розкладання многочленів на множники (8 год.)

 

 

25

Винесення спільного множника за дужки.

4.12

 

26

Спосіб групування.

6.12

 

27

Квадрат двочлена.

11.12

 

28

Квадрат двочлена.

13.12

 

29

Різниця квадратів

18.12

 

30

Різниця квадратів. Самостійна робота.

20.01

 

31

Узагальнення та систематизація знань.

25.12

 

32

Контрольна робота № 3.

27.12

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Планування
До підручника
Алгебра 7 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
Додано
10 вересня 2023
Переглядів
1918
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку