Календарно-тематичне планування. Англійська мова 4 клас на 2022-2023 н.р, I семестр, 4

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ на 2022-2023 н.р, I семестр, 3 години на тиждень,за підручником Smart Junior 4 for Ukraine, автор Г.К.Мітчел
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

На 2022-2023 н.р,

I семестр

 4 клас, 3 год.

Планування складено на основі типової освітньої програми для 1–4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої та під керівництвом О. Я. Савченко та затвердженої МОН від 08.10.2019

(за підручником Smart Junior 4 for Ukraine, автор Г.К.Мітчел)

                                                                                                                                                                                                                    

№ уроку

Дата

уроку

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/

Письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

ТЕМА: Я, моя родина і друзі

1

 

Повертаємось до навчання

Вступний урок Hello 1 стр. 5-6

Розповідати про себе, рахує від 1-100

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Слухає та читає короткі діалоги

Парна робота

Називає цифри від 1-100

Greeting.

Welcome to school.

Days and months - revision

Revision.  Present Simple, дієслово -to be-

Ставить і відповідає на прості запитання. Називає дні тижня і місяці.

Повторен

ня вивченого матеріалу

2

 

Рахунок та команди

Називає команди та вміє рахувати до 100

Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє що таке бюджет родини,

Зорове сприймання текстової інформації

Робота в групах

Sit down! Don’t stand up!, Open your book, Don’t close your book. Numbers 1-100

Present Simple, дієслово -to be-

Вміє порахувати до 100 та здійснити прості арифметичні дії.

Повторити рахунок від 1 до 100

3

 

Представлення себе і родини

Hello 1 ст.7-8

 

Розповідає про себе та свою сім’ю

Екологічна безпека і сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий  розвиток.

 

 

Називає членів родини

 

Зоровий диктант

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me.

I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re

Ставить і відповідає на прості запитання

Повторен

ня вивченого матеріалу

4

 

Where are you from? Звідки ти? ст.9

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність

толерантність у спілкуванні з іншими,

розуміння власних індивідуальних особливостей

Слухає пісню та виконує завдання

Співає пісню

Парна робота

Написати речення

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China

 

 

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3 ст. 3 WB

5

 

 

Країни і національності

Smart kids ст.10-11

 

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

толерантність у спілкуванні з іншими,

розуміння власних індивідуальних особливостей

Прослуховує та читає тексти, виконує після текстові вправи

Парна робота

Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Mexico-Mexican, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village.

Where are you from?

Where do you live?

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3,4 ст. 4 WB

6

 

 

Щоденні справи

Our world ст.12-13

 

Розповідати про щоденні справи

Здоров’я і безпека:

впорядковує

власний робочий

день з дотриманням

здорового

способу життя

 

Прослуховує та читає тексти, виконує завдання до тексту

Парна робота

Написати про щоденні справи

ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

always, usually, sometimes, never.

Продукує прості речення з метою опису щоденних справ

Впр. 1,2 ст. 5 WB

7

 

 

Що ти зараз робиш

Let’s play ст.14

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом.

Слухає та вимовляє слова

Парна робота

Написати речення

exercise, skateboard

What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing?

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

Впр. 1,2,3 ст. 6 WB

8

 

Проєкт: лист другу з іншої країни

Project ст.15

Розповідає про себе та своє оточення

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Читає текст

Написати листа другу

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

Впр.1,2 ст. 7 WB

9

 

 

Час історій- “Новий учень”

Story time ст.16-17

Спілкуватися з однокласниками

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає короткі тексти

Обговорення моральної цінності історії

new, scared, children, see

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення щодо уподобань

Впр.1,2,3 ст. 8 WB

10

 

 

Фонетичний практикум

Phonics ст.18

Правильно вимовляти і читати слoва

 

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає чант

Називає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

s/s/, s/z/,es/iz/

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

Впр. 1,2,3 ст.9 WB

11

 

Повторення та узагальнення лексико-граматичного матеріалу

Revision 1 ст.19

Називає види спорту. Називає національності, види дозвілля

Прослуховує аудіо та виконує завдання. Читає короткі діалоги

Парна робота

Дайте відповіді на питання письмово

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять/ Впр. 3, 4, 5 ст. 11 WB

Розповідає про свої уподобання та щоденні справи

Впр. 1,2 ст. 10 WB

12

 

Діагностувальна робота

ТЕМА: Шкільне життя і події. Помешкання.

13

 

 

Професії. Повторення

It’s my life! ст.21

 

Називає професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

 

Співає пісню

Парна робота

Написати речення про майбутню професію

writer, police officer,

astronaut, photographer

What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut.

Ставити та відповідати на запитання щодо вибору професії

Впр. 1,2 ст. 12 WB

14

 

 

Шкільний розклад

Smart kids ст.22-23

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

Слухає та читає діалоги, виконує завдання після тексту

Парна робота, написати речення

PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable

How often do you have geography? Once a week/ Twice a week/Three times a week/ every day.

 

Ставить та відповідає на запитання щодо розкладу уроків

Впр. 1,2 ст. 13 WB

15

 

Мій улюблений шкільний предмет

Називає улюблені предмети у шкільному розкладі

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Аудіювання тематичного тексту

Робота в групах

Interesting

Boring

Useful

difficult

My favourite lesson is..

It’s ineresting and useful

Розповідає про улюблені предмети у шкільному розкладі

Скласти свій шкільний розклад

16

 

Помешкання.

Our world ст.24-25

Розповідає про власний будинок

Здоров’я і безпека: аргументує

необхідність

дотримання правил

особистої гігієни та організованості

Слухає та читає текст. Виконує завдання вправи

Парна робота

garage, balcony, upstairs/downstairs, rug, coffee table, above, below

Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there.

Надає відповіді на запитання

Впр.1,2 ст.14 WB

17

 

Умеблювання моєї кімнати

Називає меблі у кімнаті та їх розташування

 

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Пояснює необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку

Виконання завдань

Опис кімнати

Sofa, wardrobe, bed, armchair, table, mirror, table, bed, chair

 

Описує умеблювання своєї кімнати

Вивчити назви меблів

18

 

 

 

Моє Портфоліо- проєкт „Запрошення на шкільну подію”

Let’s play ст.26-27

Project Art ст. 27

Вчаться писати запрошення на захід

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами. суспільства

 

Слухає та повторює нові слова.

Читає текст про шкільний захід

Парна робота.

Виконує проєктну роботу

Парна робота

have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe

Let’s do…

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Запрошує на захід та пропонує зробити щось

Презентує власне запрошення на захід в класі

Впр.1,2,3 ст. 15 WB

Впр. 1,2 ст. 16 WB

19

 

 

Час історій

Story time

 Let’s have a fair! ст. 28-29

Читає про шкільний захід, мета якого  надати благодійну допомогу

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи.

Групове обговорення моральної цінності історії

country, put, collect, gym

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість благодійних заходів

Впр. 1,2,3,4 ст. 17 WB

20

 

 

Фонетичний практикум

Phonics ст.30

Правильно вимовляти і читати слoва

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

 

Правильно вимовляє та читає звуки ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

Впр.1,2,3 ст. 18 WB

21

 

Повторення та узагальнення вивченого

Revision 2 ст. 31

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання

Парна роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Відповідає на питання партнера про вибір професії

Впр.1,2 ст. 19 WB

23

 

 

Smart time 1 ст.33-34

Мандруючи містами.

Проєкт про своє місто

Розповідь про визначні місця країн світу

Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами. суспільства

 

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати речення про улюблене місто світу. Написати речення про своє місто

travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist, art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні місця країн світу

Впр.1,2 ст. 21-22 WB

23

 

Діагностувальна робота

ТЕМА: Відпочинок, дозвілля, спорт. Події минулого

24

 

In the past

Події в минулому  ст.35

Опис минулих подій

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Робота в парах

Відповідає на питання вікторини письмово

Парна робота

mummy, bandages, stomach, body, pyramid, dry, wrap, brain, face, Egypt- Egyptian

Regular verbs paint-painted, dry-dried, wrap-wrapped,

Irregular verbs be-was/were, put-put, take-took, make-made

Розповідає про події минулого

Впр.1,2,3 ст. 23 WB

25

 

Smart kids ст.36-37

Події минулого дня

Опис щоденних справ у минулому

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Парна робота

Написати речення про те, що робив вчора

do a project, teach, draw, wake up

Irregular verbs do-did, teach- taught, buy-bought, draw-drew, wake up-woke up

Did you…?

Описує і називає активності, які виконувались у минулому

Впр.1,2 ст. 24 WB

26

 

Our world ст.38-39

У Стародавньому Єгипті

Опис подій Стародавнього Єгипту

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Гра в парах

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Irregular verbs go-went, see-saw, find-found, bite-bit  How old  …? How …? What …?

Описують події, які трапились у стародавньому Єгипті у минулому

Впр. 1,2,3 ст. 25 WB

27

 

Let’s play ст.40

Факти про Єгипет: минуле і  сьогодення

Порівняння фактів про Єгипет

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст та відповідає на питання

Робота в парах

camel, hump, desert, speak, wig, celebration

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Порівнює події сьогодення  і минулого

Впр. 1,2,3,4 ст. 26 WB

28

 

Project ст.41

Лист другу: враження від подорожі

Написання листа другу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст та виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати листа про подорож

 

Сполучники- and, but, or

Описують враження від минулої подорожі

Впр.1,2,3 ст. 27 WB

29

 

Story time ст.42-43

Час історій.

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:

оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові вправи

Групове обговорення моралі історії

classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Аналізує зміст прочитаної історії

Впр.1,2,3,4 ст. 28 WB

30

 

Phonics ст.44

Фонетичний практикум

 

Правильно вимовляти і читати слова

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає та розпізнає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/

ed/t/, ed/d/, ed/id/

 

Правильно вимовляє та читає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/

Впр. 1,2,3 ст. 29 WB

31

 

Revision 3 ст. 45

Повторення та узагальнення лексико-граматичного матеріалу

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає та відповідає на питання

Слухає короткі діалоги та відповідає на питання

Робота в парах ( питання-відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр.1,2 ст. 30 WB

32

 

 

Now I can, ст.46

Thanksgiving Day

ст. 115

День подяки

 

Розповідає про традиції святкування свята Дня Подяки

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Читає короткі діалоги.

Читає та виконує завдання

 

Виконує усні вправи, називає ЛО уроку

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять-

toilet paper roll, brown marker, googly eyes

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Виконує проєктну роботу за темою

 

Впр. 4,5 ст. 31 WB,

Виконання проєктної роботи

33

 

Діагностувальна робота

 

ТЕМА: Людина. Харчування

34

 

Eating right Здорове харчування ст.47

Називає продукти харчування

Здоров’я і безпека:

Обговорює вибір

продуктів,

корисних для

здоров’я.

 

Співає пісню

Робота в парах

Обирає будь-яку страву, продукує речення на письмі.

peach, kiwi, basket, butter, fill

What do you want to eat? What do we need?

Називає інгредієнти у стравах

Впр. 1,2 ст. 32 WB

35

 

Smart kids ст.48-49

У супермаркеті

 

Називати продукти харчування та ємкості

Підприємливість та фінансова грамотність:

Обговорює

можливості

замовлення та аргументує свій вибір

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert.

Some, any

Розповідає про власний список покупок в супермаркеті

Впр.1,2,3 ст. 33 WB

36

 

Our world ст.50-51

Мій раціон

Розповідати про свій раціон харчування

Здоров’я і безпека:

oбговорює

особливості

харчування у

та харчові звички.

 

Читає та виконує письмове завдання

Робота в парах Питання-Відповідь

a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour

How many/ How much?

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр. 1,2,3 ст. 34 WB

37

 

Let’s play ст.52

Робимо закупи продуктів

 

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

Підприємливість та фінансова грамотність:

Обговорює

можливості

замовлення та аргументує свій вибір

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр.1,2,3 ст. 35 WB

38

 

Project ст. 53

Щоденний раціон та меню

Розповідає про власний режим харчування

Здоров’я і безпека:

oбговорює

особливості

харчування у

та харчові звички. Наводить приклади

збалансованості

власного раціону

 

Читає текст, дає відповіді на питання

Написати про власний режим харчування

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування,

Впр.1,2,3 ст. 36 WB

39

 

Reading time ст. 54-55

Страви національної кухні

 

Кулінарні фестивалі

 

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах ( Діалог)

visit, famous, musician, concert, amusement park rides

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вміє робити замовлення їжі в закладах харчування

Впр. 1,2,3 ст. 37 WB

40

 

Phonics ст.56

Фонетичний практикум

Правильно вимовляти і читати слова

Співає чант

Називає та розпізнає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /

oi / ɔi /, oy /ɔi /

 

Правильно вимовляє та читає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi /

Впр.1,2 ст. 38 WB

41

 

Revision 4 ст. 57-58

Повторення та узагальнення лексико-граматичного матеріалу

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Робота в парах (Питання-Відповідь) Називає продукти харчування, столові прибори

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять.

Впр.1,2 ст. 39 WB

Називає продукти харчування, ємності, столові прибори, відповідає на питання how much/how many?

Впр. 3,4 ст. 40 WB

42

 

Smart World 2 ст. 59

Мій блог: кулінарні уподобання з різних країн

Вивчає страви в англомовних країнах світу

Громадянська відповідальність:

Розуміння унікальності кожної країни

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Продукує прості речення про власний сніданок

mushrooms, raisins, sausages

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує речення про власний сніданок

Впр. 1,2,3 ст. 41 WB

43

 

Smart time 2 ст. 60

Корисні продукти для здоров’я

 

 

 

Дізнається про користь певних продуктів харчування

 

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

 

 

 

walnuts, strong, vitamin, heart, half

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає корисні властивості певних продуктів харчування

Впр.1,2 ст. 42 WB

 

 

Свято наближається: святкове меню. Різдвяні та Новорічні пісні та листівки

Year ст. 116

 

 

 

Розповідає про традиції святкування Різдва та Нового Року

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Читає та виконує завдання

 

Виконує усні вправи, називає нові ЛО уроку

 

scissors, colour markers, paper straw, hole puncher, glue

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Виконує проєктну роботу за темою, розповідає про традиції святкування Різдва та Нового Року

 

44

 

Діагностувальна робота: писемне продукування

 

 

45

 

Діагностувальна робота: зорове сприймання та сприймання на слух

 

 

 

46

 

Діагностувальна робота: усне продукування

 

47

 

Аналіз діагностувальних робіт.

 

49

 

Підсумковий урок. Повторення та узагальнення за 1 семестр

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гальченко Юлія Федорівна
    Добрий день, чи є у Вас КТП 2 семестр 4 класу?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
28 березня 2023
Переглядів
5937
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку