КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
На 2022-2023 н.р,
I семестр
4 клас, 3 год.
Планування складено на основі типової освітньої програми для 1–4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої та під керівництвом О. Я. Савченко та затвердженої МОН від 08.10.2019
(за підручником Smart Junior 4 for Ukraine, автор Г.К.Мітчел)
№ уроку |
Дата уроку |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/ Письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||
ТЕМА: Я, моя родина і друзі |
|||||||||||
1 |
|
Повертаємось до навчання Вступний урок Hello 1 стр. 5-6 |
Розповідати про себе, рахує від 1-100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Слухає та читає короткі діалоги |
Парна робота Називає цифри від 1-100 |
Greeting. Welcome to school. Days and months - revision |
Revision. Present Simple, дієслово -to be- |
Ставить і відповідає на прості запитання. Називає дні тижня і місяці. |
Повторен ня вивченого матеріалу |
|
2 |
|
Рахунок та команди |
Називає команди та вміє рахувати до 100 |
Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє що таке бюджет родини, |
Зорове сприймання текстової інформації |
Робота в групах |
Sit down! Don’t stand up!, Open your book, Don’t close your book. Numbers 1-100 |
Present Simple, дієслово -to be- |
Вміє порахувати до 100 та здійснити прості арифметичні дії. |
Повторити рахунок від 1 до 100 |
|
3 |
|
Представлення себе і родини Hello 1 ст.7-8 |
Розповідає про себе та свою сім’ю |
Екологічна безпека і сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Називає членів родини |
Зоровий диктант |
grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me. |
I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Повторен ня вивченого матеріалу |
|
4 |
|
Where are you from? Звідки ти? ст.9 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність толерантність у спілкуванні з іншими, розуміння власних індивідуальних особливостей |
Слухає пісню та виконує завдання |
Співає пісню Парна робота Написати речення |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
Впр. 1,2,3 ст. 3 WB |
|
5 |
|
Країни і національності Smart kids ст.10-11 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: толерантність у спілкуванні з іншими, розуміння власних індивідуальних особливостей |
Прослуховує та читає тексти, виконує після текстові вправи |
Парна робота |
Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Mexico-Mexican, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village. |
Where are you from? Where do you live? |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Впр. 1,2,3,4 ст. 4 WB |
|
6 |
|
Щоденні справи Our world ст.12-13 |
Розповідати про щоденні справи |
Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
Прослуховує та читає тексти, виконує завдання до тексту |
Парна робота Написати про щоденні справи |
ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency always, usually, sometimes, never. |
Продукує прості речення з метою опису щоденних справ |
Впр. 1,2 ст. 5 WB |
|
7 |
|
Що ти зараз робиш Let’s play ст.14 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Слухає та вимовляє слова |
Парна робота Написати речення |
exercise, skateboard |
What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing? |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
Впр. 1,2,3 ст. 6 WB |
|
8 |
|
Проєкт: лист другу з іншої країни Project ст.15 |
Розповідає про себе та своє оточення |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Читає текст |
Написати листа другу |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
Впр.1,2 ст. 7 WB |
|
9 |
|
Час історій- “Новий учень” Story time ст.16-17 |
Спілкуватися з однокласниками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Обговорення моральної цінності історії |
new, scared, children, see |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення щодо уподобань |
Впр.1,2,3 ст. 8 WB |
|
10 |
|
Фонетичний практикум Phonics ст.18 |
Правильно вимовляти і читати слoва |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає чант |
Називає звуки s/s/, s/z/,es/iz/ |
s/s/, s/z/,es/iz/ |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки s/s/, s/z/,es/iz/ |
Впр. 1,2,3 ст.9 WB |
|
11 |
|
Повторення та узагальнення лексико-граматичного матеріалу Revision 1 ст.19 |
Називає види спорту. Називає національності, види дозвілля |
Прослуховує аудіо та виконує завдання. Читає короткі діалоги |
Парна робота Дайте відповіді на питання письмово |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять/ Впр. 3, 4, 5 ст. 11 WB |
Розповідає про свої уподобання та щоденні справи |
Впр. 1,2 ст. 10 WB |
||
12 |
|
Діагностувальна робота |
|||||||||
13 |
|
Професії. Повторення It’s my life! ст.21 |
Називає професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Співає пісню |
Парна робота Написати речення про майбутню професію |
writer, police officer, astronaut, photographer |
What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut. |
Ставити та відповідати на запитання щодо вибору професії |
Впр. 1,2 ст. 12 WB |
|
14 |
|
Шкільний розклад Smart kids ст.22-23 |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Слухає та читає діалоги, виконує завдання після тексту |
Парна робота, написати речення |
PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable |
How often do you have geography? Once a week/ Twice a week/Three times a week/ every day.
|
Ставить та відповідає на запитання щодо розкладу уроків |
Впр. 1,2 ст. 13 WB |
|
15 |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
Називає улюблені предмети у шкільному розкладі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Аудіювання тематичного тексту |
Робота в групах |
Interesting Boring Useful difficult |
My favourite lesson is.. It’s ineresting and useful |
Розповідає про улюблені предмети у шкільному розкладі |
Скласти свій шкільний розклад |
|
16 |
|
Помешкання. Our world ст.24-25 |
Розповідає про власний будинок |
Здоров’я і безпека: аргументує необхідність дотримання правил особистої гігієни та організованості |
Слухає та читає текст. Виконує завдання вправи |
Парна робота |
garage, balcony, upstairs/downstairs, rug, coffee table, above, below |
Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there. |
Надає відповіді на запитання |
Впр.1,2 ст.14 WB |
|
17 |
|
Умеблювання моєї кімнати |
Називає меблі у кімнаті та їх розташування
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
Виконання завдань |
Опис кімнати |
Sofa, wardrobe, bed, armchair, table, mirror, table, bed, chair |
|
Описує умеблювання своєї кімнати |
Вивчити назви меблів |
|
18
|
|
Моє Портфоліо- проєкт „Запрошення на шкільну подію” Let’s play ст.26-27 Project Art ст. 27 |
Вчаться писати запрошення на захід |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами. суспільства
|
Слухає та повторює нові слова. Читає текст про шкільний захід |
Парна робота. Виконує проєктну роботу Парна робота |
have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe |
Let’s do… Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Запрошує на захід та пропонує зробити щось Презентує власне запрошення на захід в класі |
Впр.1,2,3 ст. 15 WB Впр. 1,2 ст. 16 WB |
|
19 |
|
Час історій Story time Let’s have a fair! ст. 28-29 |
Читає про шкільний захід, мета якого надати благодійну допомогу |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи. |
Групове обговорення моральної цінності історії |
country, put, collect, gym |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість благодійних заходів |
Впр. 1,2,3,4 ст. 17 WB |
|
20 |
|
Фонетичний практикум Phonics ст.30 |
Правильно вимовляти і читати слoва |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає чант |
Називає звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
Впр.1,2,3 ст. 18 WB |
|
21 |
|
Повторення та узагальнення вивченого Revision 2 ст. 31 |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання |
Парна роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Відповідає на питання партнера про вибір професії |
Впр.1,2 ст. 19 WB |
|
23 |
|
Smart time 1 ст.33-34 Мандруючи містами. Проєкт про своє місто |
Розповідь про визначні місця країн світу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами. суспільства
|
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Написати речення про улюблене місто світу. Написати речення про своє місто |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist, art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні місця країн світу |
Впр.1,2 ст. 21-22 WB |
|
23 |
|
Діагностувальна робота |
|||||||||
24 |
|
In the past Події в минулому ст.35 |
Опис минулих подій |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Робота в парах |
Відповідає на питання вікторини письмово Парна робота |
mummy, bandages, stomach, body, pyramid, dry, wrap, brain, face, Egypt- Egyptian |
Regular verbs paint-painted, dry-dried, wrap-wrapped, Irregular verbs be-was/were, put-put, take-took, make-made |
Розповідає про події минулого |
Впр.1,2,3 ст. 23 WB |
|
25 |
|
Smart kids ст.36-37 Події минулого дня |
Опис щоденних справ у минулому |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Парна робота Написати речення про те, що робив вчора |
do a project, teach, draw, wake up |
Irregular verbs do-did, teach- taught, buy-bought, draw-drew, wake up-woke up Did you…? |
Описує і називає активності, які виконувались у минулому |
Впр.1,2 ст. 24 WB |
|
26 |
|
Our world ст.38-39 У Стародавньому Єгипті |
Опис подій Стародавнього Єгипту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Гра в парах |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Irregular verbs go-went, see-saw, find-found, bite-bit How old …? How …? What …? |
Описують події, які трапились у стародавньому Єгипті у минулому |
Впр. 1,2,3 ст. 25 WB |
|
27 |
|
Let’s play ст.40 Факти про Єгипет: минуле і сьогодення |
Порівняння фактів про Єгипет |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає текст та відповідає на питання |
Робота в парах |
camel, hump, desert, speak, wig, celebration |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Порівнює події сьогодення і минулого |
Впр. 1,2,3,4 ст. 26 WB |
|
28 |
|
Project ст.41 Лист другу: враження від подорожі |
Написання листа другу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає текст та виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Написати листа про подорож |
|
Сполучники- and, but, or |
Описують враження від минулої подорожі |
Впр.1,2,3 ст. 27 WB |
|
29 |
|
Story time ст.42-43 Час історій. |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові вправи |
Групове обговорення моралі історії |
classmates, prince, ring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Аналізує зміст прочитаної історії |
Впр.1,2,3,4 ст. 28 WB |
|
30 |
|
Phonics ст.44 Фонетичний практикум
|
Правильно вимовляти і читати слова |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає чант |
Називає та розпізнає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
Впр. 1,2,3 ст. 29 WB |
|
31 |
|
Revision 3 ст. 45 Повторення та узагальнення лексико-граматичного матеріалу |
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає та відповідає на питання Слухає короткі діалоги та відповідає на питання |
Робота в парах ( питання-відповідь) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Впр.1,2 ст. 30 WB |
|
32 |
|
Now I can, ст.46 Thanksgiving Day ст. 115 День подяки |
Розповідає про традиції святкування свята Дня Подяки |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги. Читає та виконує завдання |
Виконує усні вправи, називає ЛО уроку |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять- toilet paper roll, brown marker, googly eyes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує проєктну роботу за темою |
Впр. 4,5 ст. 31 WB, Виконання проєктної роботи |
|
33 |
|
Діагностувальна робота |
|
||||||||
34 |
|
Eating right Здорове харчування ст.47 |
Називає продукти харчування |
Здоров’я і безпека: Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Співає пісню |
Робота в парах Обирає будь-яку страву, продукує речення на письмі. |
peach, kiwi, basket, butter, fill |
What do you want to eat? What do we need? |
Називає інгредієнти у стравах |
Впр. 1,2 ст. 32 WB |
|
35 |
|
Smart kids ст.48-49 У супермаркеті
|
Називати продукти харчування та ємкості |
Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення та аргументує свій вибір |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert. |
Some, any |
Розповідає про власний список покупок в супермаркеті |
Впр.1,2,3 ст. 33 WB |
|
36 |
|
Our world ст.50-51 Мій раціон |
Розповідати про свій раціон харчування |
Здоров’я і безпека: oбговорює особливості харчування у та харчові звички.
|
Читає та виконує письмове завдання |
Робота в парах Питання-Відповідь |
a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour |
How many/ How much? |
Використовує how much? how many? в усному мовленні. |
Впр. 1,2,3 ст. 34 WB |
|
37 |
|
Let’s play ст.52 Робимо закупи продуктів
|
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення та аргументує свій вибір |
Слухає та вимовляє слова |
Гра в парах |
a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Використовує how much? how many? в усному мовленні. |
Впр.1,2,3 ст. 35 WB |
|
38 |
|
Project ст. 53 Щоденний раціон та меню |
Розповідає про власний режим харчування |
Здоров’я і безпека: oбговорює особливості харчування у та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
Читає текст, дає відповіді на питання |
Написати про власний режим харчування |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування, |
Впр.1,2,3 ст. 36 WB |
|
39 |
|
Reading time ст. 54-55 Страви національної кухні |
Кулінарні фестивалі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах ( Діалог) |
visit, famous, musician, concert, amusement park rides |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вміє робити замовлення їжі в закладах харчування |
Впр. 1,2,3 ст. 37 WB |
|
40 |
|
Phonics ст.56 Фонетичний практикум |
Правильно вимовляти і читати слова |
Співає чант |
Називає та розпізнає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi / |
oi / ɔi /, oy /ɔi / |
|
Правильно вимовляє та читає звуки oi / ɔi /, oy /ɔi / |
Впр.1,2 ст. 38 WB |
||
41 |
|
Revision 4 ст. 57-58 Повторення та узагальнення лексико-граматичного матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Робота в парах (Питання-Відповідь) Називає продукти харчування, столові прибори |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять. Впр.1,2 ст. 39 WB |
Називає продукти харчування, ємності, столові прибори, відповідає на питання how much/how many? |
Впр. 3,4 ст. 40 WB |
|
42 |
|
Smart World 2 ст. 59 Мій блог: кулінарні уподобання з різних країн |
Вивчає страви в англомовних країнах світу |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Продукує прості речення про власний сніданок |
mushrooms, raisins, sausages |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує речення про власний сніданок |
Впр. 1,2,3 ст. 41 WB |
|
43 |
|
Smart time 2 ст. 60 Корисні продукти для здоров’я
|
Дізнається про користь певних продуктів харчування
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи
|
|
walnuts, strong, vitamin, heart, half |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає корисні властивості певних продуктів харчування |
Впр.1,2 ст. 42 WB |
|
|
|
Свято наближається: святкове меню. Різдвяні та Новорічні пісні та листівки Year ст. 116
|
Розповідає про традиції святкування Різдва та Нового Року |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає та виконує завдання |
Виконує усні вправи, називає нові ЛО уроку |
scissors, colour markers, paper straw, hole puncher, glue |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує проєктну роботу за темою, розповідає про традиції святкування Різдва та Нового Року |
|
|
44 |
|
Діагностувальна робота: писемне продукування
|
|
||||||||
45 |
|
Діагностувальна робота: зорове сприймання та сприймання на слух |
|
||||||||
46 |
|
Діагностувальна робота: усне продукування |
|
||||||||
47 |
|
Аналіз діагностувальних робіт.
|
|||||||||
49 |
|
Підсумковий урок. Повторення та узагальнення за 1 семестр |
|||||||||