№ |
Дата |
Тема
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Змістові лнії |
Домашнє завдання |
|
Я , моя сім’я і друзі
|
|||||||||||
1 |
04.09 |
Знайомство. Ситуативне мовлення по темі. |
с. 4 - 7 |
алфавіт |
|
в.1, с. 4, в. 1, с. 6 |
в.3, с. 5, в.2, с. 6 |
в. 3, с.7 |
Громадянська
Розповідає про (з опорою на схему) |
впр.1,2, ст. 5 РЗ |
|
2 |
07.09 |
Зустрічайте моїх друзів. Діалогічне мовлення по темі. |
с. 8 - 9 |
to be у Present Simple |
в. 2, с.9 |
в. 1, с.8 |
в.2 , с.9 |
в.4 , с.9 |
Впр.1,2,3 ст 6 РЗ |
||
3 |
11.09 |
Привітання. Розвиток усного мовлення по темі.
|
с. 10 - 13 |
to be у Pr.Simple (пит), коротка відповідь |
в. 2, с.11, в.2 , с.13 |
в. 1, с.10 |
в.2 , с.11, в.3 , с.11 |
в.4 , с.11, в.3 , с.13 |
Впр.1,2 ст 7 РЗ |
||
4 |
14.09 |
Прощання. Розвиток навичок читання (буква Іі ) |
с.14 - 15 |
He/she is |
в. 4, с.15 |
в. 1, с.14 в. 3, с.15 |
в. 2, с.14 |
в.5, с.15 |
Впр.1,2 ст 9 РЗ |
||
5 |
18.09 |
Мої друзі. Читання букв Аа, Oo, Xx. |
с.16 - 19 |
питання у Pr.Simple коротка відповідь |
в. 5, с.17, в. 3, с.19 |
в.1 , с.16, в.4 , с.17 |
в.2 , с.16, в. 3, с.16 |
в.6 , с.17, в.4 , с.19 |
Впр.1,2 ст 10 РЗ |
||
6 |
21.09 |
Моя сім’я. Розвиток усного мовлення по темі. |
с. 22 - 23 |
It is … . Here is … . |
в.4, с.23 |
в.1, с.22 |
в.2, с.22, в.3, с.23 |
в.5, с.23 |
Впр.1,2,3 ст 13 РЗ |
||
7 |
25.09 |
Моя сім’я. Опрацювання запитання «Is this …?» |
с. 24 - 25 |
Is this …? |
в.5, с.25 |
в.1, с.24 |
в.2, с.24, в.3, с.24 |
в.5, с.25 |
Впр.1,2 ст 14 РЗ |
||
8
|
28.09 |
Мої бабуся та дідусь. Читання букв Uu. |
Grandfather, grandmother |
This is… . |
в.5, с.27 |
в. 4, с.27 |
в.2, с.26, в.3, с.26 |
в.6, с.27 |
Впр. 1,2 ст 15 РЗ |
||
9 |
02.10 |
Моя сім’я. Діалогічне мовлення. Запитання «How are you?” |
с. 28 - 29 |
He/she is |
в.4, с.29 |
в.1, с.28 |
в.2, с.28 |
в.5, с.29 |
Впр. 1,2 ст 16 РЗ |
||
10 |
05.10 |
Вік. Цифри. Ситуативне мовлення по темі. |
с. 30 - 31 |
I am, He/she is |
в.3, с.30 |
в.1, с.30, в.2, с. 31 |
в.1, с.30 |
в.4, с.31 |
Громадянська Розповідає про святкування у родині |
Впр.1,2,3 ст 17 РЗ |
|
11 |
09.10 |
День народження. Вік. Розвиток навичок читання. |
с.32 - 33 |
He/she is |
в.4, с.33 |
в.3, с.33 |
в.1, с.32 в.2, с.32 |
в.5, с.33 |
Впр. 1,2 ст 18 РЗ |
||
12 |
12.10 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Я, моя сім’я і друзі» |
с. 34 - 35 |
I am, He/she is |
в.3, с.34 |
|
в.1,2, с.34, в.4,5, с.35, |
|
Впр. 1,2,3 ст 19 РЗ |
||
Школа
|
|||||||||||
13 |
19.10 |
В школі. Введення та опрацювання лексики. |
Pupil(s), classroom |
I am |
в.5, с.37 |
в.2,3, с.36 |
в.1, с.36 в.4, с.37 |
в. 6, с.37 |
Громадянська
Демонструє
|
Впр.1,2 ст 20 РЗ |
|
14 |
23.10 |
На уроці. Діалогічне мовлення по темі. |
с. 38 - 39 |
Is it…? Короткі відповіді |
в.4, с. 39 |
в.1,2, с.38 |
в.3, с.39 |
в.5, с.39 |
Впр 1,2 ст21 РЗ |
||
15 |
26.10 |
Шкільні речі. Розвиток усного мовлення по темі. |
Blackboard, computer, bookcase, desk, CD player, CD |
It is a … |
в.4, с. 41 |
в. 1, с.40 |
в. 2, с.40 в. 3, с.41 |
в.5, с.41 |
Впр1,2 ст 22 РЗ |
||
16 |
06.11 |
Шкільні речі. Опрацювання вказівних займенників That/This. |
Eraser, ruler, copybook, sharpener, bookshelf |
That/This is a … What is this/that? |
в.5, с.43 |
в.2,3, с.42 |
в.1, с.42 в.4, с.43 |
в.6, с.43 |
Впр 1,2,3 ст 23 РЗ |
||
17 |
09.11 |
Школа. Клас. Вживання прийменників місця оn, in, under, between, behind, in front of. |
On, in, under |
On, in, under |
в.5, с.45 |
в.2, с.44 |
в.3, с.44 в.4, с.45 |
в.6, с.45 |
Впр 1,2 ст 24 РЗ |
||
18 |
13.11 |
Школа. Клас. Запитання «Where is …?» |
с. 46 - 47 |
Where is …? |
в.5, с.47 |
в.1, с.46 в.4, с.47 |
в.2, с.46 в.3, с.47 |
в.6, с.47 |
Впр 1,2,3 ст 25 РЗ |
||
19 |
16.11 |
Клас. Опрацювання числівників. |
с. 48 – 49 |
This/that Where is …? числівники |
в.4, с.49 |
в.1, с.48, в.3, с.49 |
в.2, с.48 |
в.5, с.49 |
Впр 1,2 ст 26 РЗ |
||
20 |
20.11 |
Контрольна робота з теми «Школа». |
с. 50 - 51 |
|
картки |
в.3, с.50 |
в.1,2, с.50 в.5, с.51 |
картки |
Впр 1,2,3 ст 27 РЗ |
||
Свята та традиції (Продукти харчування)
|
|||||||||||
21 |
23.11 |
Свята. Введення та опрацювання лексики. |
Park, snow, tree |
Множина ім-ків, are |
в.5, с.53 |
в.2,3, с.52 |
в.1-3, с.52 |
в.6, с.53 |
Громадянська
Розказує про свята (з опорою на схему) |
Впр. 1,2 ст 39 РЗ |
|
22 |
27.11 |
Свята. Розвиток усного мовлення по темі.
|
Old, new, happy, sad, a snowman, funny clown |
Множина ім-ків, are |
в.4, с.55 |
в.2, с.54 |
в.3, с.55 |
в.5, с.55 |
Впр 1,2,3 ст 40-41 РЗ |
||
23 |
30.11 |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
||
24 |
04.12 |
Підготовка до свята. Введення форми дієслова to be – is, are. |
Christmas decoration, bell, Christmas ball, decorate |
Множина ім-ків, are |
в.4, с.57 |
в.2, с.56 |
в.3, с.57 |
в.5, с.57 |
Впр 1,2,3 ст.42 РЗ |
||
25 |
07.12 |
Свята. Кольори. Ситуативне мовлення по темі. |
с. 58 - 59 |
Is it…? It is a … |
картки |
в.2, с.58 |
в.3,4, с.59 |
в.5, с.59 |
|
Впр 1,2 ст 43 РЗ |
|
26 |
11.12 |
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
||
27 |
14.12 |
Подарунки до свята. Діалогічне мовлення по темі. |
Stocking, Christmas Card, picture |
Where is …? |
в.5, с.61 |
в.2, с.60 |
в.3, с.60 в.4, с.61 |
в.1, с.60 |
Впр 1,2,3 ст 45 РЗ |
||
28 |
18.12 |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
||
29 |
21.12 |
Щасливого Різдва! Контроль говоріння. |
Merry Christmas!
|
Where is …? |
в.4, с.63
|
|
в.2, с.62
|
в.5, с.63
|
Впр 1,2 ст 47 РЗ |
||
30 |
25.12 |
Давайте веселитися. Ситуативне мовлення по темі. |
с. 64 - 65 |
|
в.4, с.65 |
в.1, с.64 |
в.3, с.64-65 |
в.5, с.65 |
Впр 1,2 ст 49 РЗ |
||
31 |
28.12 |
Узагальнення вивченого матеріалу. |
с. 66 - 67 |
Множина ім-ків, are |
картки |
|
в.1,2, с.66 в.5, с.67 |
в.4, с.67 |
Впр 1,2 ст 50 РЗ |
||
Вид контролю |
Заплановано |
Проведено |
Контрольна робота з теми «Школа». |
1 |
|
Ведення зошита |
4 |
|
Контроль письма. |
1 |
|
Контроль читання. |
1 |
|
Контроль говоріння. |
1 |
|
Контроль аудіювання. |
1 |
|
Тема |
Заплановано уроків |
Проведено уроків |
Я , моя сім’я і друзі |
12 |
|
Школа |
8 |
|
Свята та традиції (Продукти харчування) |
11 |
|