Календарне планування з англійської мови для 4 класу 4 години на І семестр за підручником Карпюк О.Д. з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно тематичне планування для 4-б класу
І семестр 2017-2018 н.р
(4 години на тиждень)
Номер п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||
Тема «Шкільне життя (Шкільні події)» |
|||||||||||
1 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя (Шкільні події)». Введення нових лексичних одиниць. |
Ride a bike, get up, to have breakfast |
Present Simple |
PB.ex.1,2,p.4 |
PB.ex.2,3,4,5,p.4-5 |
PB.ex.2,p.4 |
PB.6b,p.5.,
|
WB.ex.1,2,p.4 |
||
2 |
|
Звичайний робочий день. Розвиток навичок читання. |
Visit, stay, watch |
Past Simple |
PB.ex.7,p.6 |
PB.ex.7,8,9,p.6 |
|
WB.ex.1,2,p.5 |
PB.ex.7,p.6 |
||
3 |
|
Вчорашній робочий день. Розвиток навичок аудіювання. |
Primary school. School subjects, timetable, days of the week. |
|
|
PB.ex.1,3,4,5,p.7-8 |
PB.ex.2,p.7 |
WB.ex.1,2,p.6 |
PB.ex.2,p,7 |
||
4 |
|
Вихідний день. Розвиток навичок читання. |
School subjects, timetable |
|
PB.ex.2,4,p.9-10 |
PB.ex.1,2,5,6,p.9-10 |
|
WB.ex.1,2,3,p.7 |
PB.ex.4,p.10 |
||
5 |
|
Шкільне життя в Україні. Розвиток навичок письма. |
A row, to follow, PT, Religion |
Modal verb “Can” |
PB.2,p.7 |
PB.ex.1,3,4,5,p.7-8 |
PB.ex.2,p.7 |
|
WB.ex.1,2,p.6 |
||
6 |
|
Початкова школа в Англії. Розвиток навичок мовлення. |
Primary school. School subjects |
|
PB.ex.3,p.8 |
|
|
PB.5,8,p.13-14 |
PB.ex.7,8,p.14 |
||
7 |
|
Позакласна діяльність школярів. Розвиток навичок читання. |
Once a day, twice a week, four times a week, a month |
|
Article”a” |
PB.ex.1,2,5,6,p.9-10 |
|
WB.1,2,3,p.7 |
PB.ex.4,p.10 |
||
8 |
|
Шкільні свята і традиції. Розвиток навичок мовлення. |
Once a day, twice a week, four times a week, a month |
|
|
|
PB.ex.1,2,4,p.11-12 |
PB.1,2,p.8 |
PB.ex.1,2,p.11 |
||
9 |
|
Написання електронного письма. Розвиток навичок письма. |
To practice, an orchestra, a choir, an activity |
|
|
PB.ex.7,8,p.14 |
PB.ex.5,8,p.13-14 |
|
WB.ex.1,p.9 |
||
10 |
|
Шкільні друзі. Драматизація діалогів з теми |
|
|
PB.ex9 p15 |
|
PBex2 p15 |
|
Підготувати проект з теми |
||
11 |
|
Моя рідна школа. Презентація проектів. |
|
PB ex3 p16 |
|
PBex5 p16 |
|
|
Повторити лексику |
||
12 |
|
Мій улюблений предмет. Розвиток лексичних навичок з теми |
|
|
PB ex 4 p17 |
|
PBex2 p17 |
|
Повторити граматику |
||
13 |
|
Мій улюблений вчитель. Розвиток навичок аудіювання |
|
PB ex 5 p 18 |
|
PB ex 3 p 18 |
|
PB ex 2 p 18 |
PB ex 7 p 18 |
||
14 |
|
Школа моєї мрії. Систематизація тематичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
Повтори ти лексику |
||
15 |
|
Узагальнення навчального матерiалу з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
PB ex3 p20 |
|||
Тема «Помешкання» |
|||||||||||
16 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Помешкання». Введення нових лексичних одиниць. |
Fence, neigh-bourhood, block of flats, garage, barn, swing, flowerbed. |
Prepositions |
PB.ex.1,2,3,p.28-29 |
PB.ex.2,3,p.21-22 |
|
WB.ex.2,p.14 |
PB.ex.2,p.21 |
||
17 |
|
Мій будинок. Розвиток навичок читання. |
Garden, in front of, around, behind,between |
Порядкові числівники |
|
PB.ex.4,5,6,p.22-23 |
|
WB.ex.2,p.15 |
PB.ex.4,p.22 |
||
18 |
|
Де що знаходиться. План кімнати. Правила ввічливості. Драматизація діалогів з теми |
|
|
PB ex 3 p 23 |
|
WB ex 2 p 16 |
|
WB ex 4 p17 |
||
19 |
|
Ласкаво прошу до моєї кімнати! Розвиток навичок читання. |
In the middle of, opposite |
|
PB.ex.3,p.24-25 |
PB.ex.1,4,5,p.24-25 |
|
WB.ex.1,2,p.16 |
WB.ex.2,p.16 |
||
20 |
|
Британські будинки. Розвиток навичок аудіювання. |
In the middle of, opposite |
|
PB.ex.2,p.26 |
|
|
|
PB ex 4 p27 |
||
21 |
|
Мої обов’язки вдома. Розвиток навичок мовлення. |
Furniture, study, chest of drawers, wipe/upstairs/downstairs, wood, glass, sand |
|
PB.ex.1,2,3,p.28-29 |
PB.ex.2,4,p.28-29 |
|
WB.ex.1,2,p.18 |
PB.ex.2,3,p.28-29 |
||
22 |
|
Вдома – найкраще!Підписування адреси на листі. Розвиток навичок письма. |
|
Множина іменників |
PB.ex.5,p.30 |
|
PB.ex.5,6,p.30 |
WB.ex.1,2,3,p.19 |
PB.ex.6,7,p.30 |
||
23 |
|
Кімната мого друга. Розвиток навичок читання. |
Order, disorder, put things, in their places |
|
|
PB.ex.1,3,p.31-32 |
WB.ex.1a,p.20 |
WB.ex.1b,p.20 |
PB.ex.4,p.32 |
||
24 |
|
Порядок та безпорядок в моїй кімнаті. Розвиток навичок писемного мовлен ня. |
address |
|
|
PB.ex.1,2,p.33 |
|
WB.ex.1,2,p.21 |
PB.ex.5,p |
|
||||||
25 |
|
Правила порядку. Розвиток навичок читання. |
Indeed, to drop, simple |
|
|
|
PB.ex.1,p.35 |
|
WB.ex.1,2,p.22 |
|||||||
26 |
|
Український будинок. Презентація проектів з теми |
|
|
PB ex 1 p36 |
PB ex 2 p36 |
|
|
Підготувати проект з теми |
|
||||||
27 |
|
Стиль життя українців. Домашнє читання. Розвиток навичок виразного читання. |
|
PB ex 2 p37 |
|
|
PB ex 4 p37 |
|
PB ex 6 p40 |
|||||||
28 |
|
Стиль життя британців. Розвиток навичок письма. |
|
|
PB ex 2 p 38 |
PB ex 4 p 38 |
|
PB ex 5 p 38 |
PB ex 7 p 38 |
|||||||
29 |
|
Британський стиль життя. Розвиток граматичних навичок з теми. Систематизація тематичного матеріалу |
|
|
WB ex 5 p 28 |
|
|
WB ex 8 p 29 |
WB ex 4 p30 |
|||||||
30 |
|
Узагальнення навчального матерiалу з теми «Помешкання» |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
|
||||||
Тема «Оточення (Я, моя сім’я та друзі)» |
||||||||||||||||
31 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Оточення. (Я, моя сім’я та друзі)». Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок мовлення. |
Newspaper, magazine, medicine, shampoo, baker’s, chemist’s |
|
PB.ex.1,2,3,p.37 |
PB.ex.2,4,5,p.38 |
|
WB.ex.1,2,p.24 |
PB.ex.3,p.37 |
|||||||
32 |
|
Знайомтесь – моя родина. Розвиток навичок мовлення. |
Newspaper, magazine, medicine, shampoo, baker’s, chemist’s |
|
PB.ex.6,7,8,11,p.39-40 |
PB.ex.7,9,10,p.39-40 |
|
|
WB.ex.1,p.25 |
|
||||||
33 |
|
Мої родичі. Опиши свою сім’ю. Розвиток навичок аудіювання. |
Pence, pound, tube, customer, shop-assistant |
|
PB.ex.6,7,8,11,p.39-40 |
|
WB.ex.1,p.25 |
|
WB.ex.1,p.25 |
|||||||
34 |
|
Вільний час з родиною. Розвиток навичок мовлення. |
Pence, pound, tube, customer, shop-assistant |
|
PB.ex.6,7,8,11,p.39-40 |
PB.ex.7,p.39 |
|
WB.ex.1,p.25 |
PB.ex.9,10,p.39-40 |
|||||||
35 |
|
Родинні зв’язки. Розвиток навичок читання. |
Department, bakery, grocery, greengrocery |
Past Simple |
PB.ex.1,p.41 |
PB.ex.2,3,p.41-42 |
PB.ex.1,p.41 |
WB.ex.1,2,p.26 |
PB.ex.2,4,p.41 |
|||||||
36 |
|
Свято з родиною. Розвиток навичок мовлення. |
Department, bakery, grocery, greengrocery |
Past Simple |
PB.ex.1,p.41 |
PB.ex.2,p.41-42 |
|
WB.ex.1,2,p.26 |
Підготувати проект з теми |
|
||||||
37 |
|
Моє оточення. Презентація проектів з теми |
|
|
PB.ex.3,p.41-42 |
|
|
|
PB.ex.2,4,p.41 |
|
||||||
38 |
|
Який твій друг? Розвиток навичок письма. |
Cashier desk, supermarket |
|
PB.ex.2,p.43 |
PB.ex.1,4,p.44 |
PB.ex.2,3,p.43-44 |
|
WB.ex.1,2,p.27 |
|||||||
39 |
|
Опиши свого друга. Розвиток навичок письма. |
Cheap, expensive, light, heavy, very expensive |
Ступені порівняння прикметників. |
PB.ex.1,2,3,4,5,p.45-46 |
PB.ex.2,4,p.45-46 |
PB.ex.2,4,5,6,p.46 |
WB.ex.1,2,p.28 |
PB.ex.5,6,p.45-46 |
|||||||
40 |
|
Чи є в тебе найкращий друг? Розвиток навичок мовлення. |
Tall, fat, strong, weak, camera |
Ступені порівняння прикметників. |
PB.ex.9,10,p.47 |
PB.ex.7,8,p.46-47 |
PB.ex.8,10,p.47 |
|
WB.ex.1,2,p.28 |
|||||||
41 |
|
Написання листівки. Розвиток навичок письма. |
Famous, comfortable, economical, popular |
|
PB.ex.1,2,3,p.48 |
PB.ex.2,p.48 |
|
|
PB.ex.2,3,p.48 |
|
||||||
42 |
|
Мій робочий день. Розвиток навичок читання. |
Restaurant, souvenir, grocery, popular |
|
|
|
PB.ex.1,p.52 |
|
PB.ex.5,p.49 |
|||||||
43 |
|
Робочий день моїх батьків. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
PB ex 2 p 53 |
PB ex 3 p 54 |
|
PB ex 4 p 55 |
PB ex 6 p 56 |
|||||||
44 |
|
Мої родичі. Систематизація тематичного матеріалу. |
С 38 впр 1 |
There is/are… |
Mirror, armchair, sofa, bookcase |
|
C 50 впр2 |
|
С 54 впр 3 |
|||||||
45 |
|
Узагальнення навчального матерiалу з теми «Оточення.» |
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
||||||||
Тема «Місце проживання» |
||||||||||||||||
46 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Місце проживання». Введення нових лексичних одиниць |
|
|
PB ex 2 p 54 |
|
PB ex 3 p 56 |
|
WB ex 3 p 35 |
|||||||
47 |
|
Запитуючи шлях. Розвиток навичок мовлення. |
On the corner, next to opposite, between, behind |
|
PB.ex.3,p.55 |
|
PB.ex.3,p,55 |
|
WB ex 6 p 36 |
|
||||||
48 |
|
У місті. Розвиток навичок читання. |
At the crossroads, traffic lights, modern, square |
|
|
|
PB.ex.2,p.57 |
|
PB ex 4 p 58 |
|||||||
49 |
|
Як пройти до бібліотеки? Драматизація діалогів з теми |
|
|
|
PB.ex.4,p.57 |
|
PB.ex.2,3,p.57-58 |
WB ex 2 p 37 |
|||||||
50
|
|
Дорожні знаки в Україні. Розвиток навичок мовлення. |
Road safety, road sign |
Modal verbs |
PB.ex.1,p.57 |
PB.ex.5,6,p.57-58 |
PB.ex.4,p.58 |
WB.ex.1,2,p.36 |
WB ex 4 p 36 |
|||||||
51 |
|
Правила поведінки на вулиці. Розвиток навичок мовлення. |
At the crossroads, traffic lights, modern, square |
Modal verbs |
|
PB.ex.4,p.57-58 |
|
PB.ex.5,p.58 |
PB.ex.5,6,p.57-58 |
|||||||
52 |
|
Вулиця на якій я живу. Розвиток навичок аудіювання. |
Go straight, exit, push, pull, entrance, open, closed |
|
PB.ex.1,2,p.61 |
PB.ex.2,p.61 |
|
WB.ex.1,2,p.38 |
PB.ex.2,p.61 |
|||||||
53 |
|
Подорож по Лондону. Місце проживання англійців. Розвиток навичок читання. |
Hundred, thousand, million, to be called, famous, place of interest |
|
PB.ex.2,4,p.62-64 |
PB.ex.3,5,p.63-65 |
PB.ex.3,4,p.62 PB.ex.2,4,p.63-64 |
WB.ex.1,2,p.39 |
PB.ex.3,p.62 WB.ex.1,2,p.40 |
|||||||
54 |
|
Прогулянка рідним містом. Розвиток навичок мовлення. |
A route, road, sign |
|
|
PB.ex.1,2,3,4,p.66-67 |
|
PB.ex.6,p.67., |
WB.ex.1,2,3,.p.41 |
|||||||
55 |
|
У селі. Розвиток навичок читання. |
Several, village |
|
|
|
PB.ex.2,p.68 |
|
Підготувати проект з теми |
|
||||||
56 |
|
Де ти живеш? Презентація проектів з теми |
|
|
PB.ex.3,p.69 |
|
|
PB.ex.5,p.69 |
Повторити лексику |
|||||||
57 |
|
Узагальнення навчального матерiалу з теми «Місце проживання» |
|
|
|
|
|
Повторити граматику з теми |
|
|||||||
58 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
|
|
|
|
|
|
||||||||
59 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
||||||||
60 |
|
Контроль сформованості навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
61 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||||||
62 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
||||||||
63 |
|
Розвиваючі ігри на основі вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
||||||||
64 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
||||||||