Календарний план 4 клас Карпюк із змістовии лініями

Про матеріал

Календарний план з англійської мови 4 клас до підручника Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до програми нової української школи

Перегляд файлу

4 Form (1 семестр/ 2 години)

“English” О.Карпюк

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії

 

 

Дата

Тема і підтема ситуативного спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонети

ка

 

Граматика

 

Лексика

 

Зорове сприймання

 

Сприймання на слух

 

Усна взаємодія

Писемне продукування

Дом. завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL (13 год)

 

 

 

Давайте знайомитися!

1

Вміти представляти друга

What’s your name? How old are you?

[ i: ]

numbers 1–10, personal pronouns

 

The ABC

Ex. 5,  p. 5

Ex. 1,  p. 4

 

Ex. 2,  4,  p. 4–5

 

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5p. 5

 

 

 

Давайте рахувати!

2

Вміти рахувати до 100

Say the number 100

[ e ]

 

Numbers  1–100

Members of family

 

 

Ex. 2,  p. 6

Ex. 1,  p. 6

 

Ex. 5–6, p. 7

Громадянська відповідальність

Ex. 5 p. 7

Повтор рахунок

 

 

Давай знайомитися! Звідки ти родом?

3

Вміти розповідати про друга

My friend/s name is…   His favourite sport is…

[ æ ]

 

 

Colours, sounds, letters

 

Ex. 3, 5, p. 9

Smart4song p. 14

Ex. 1, p. 8

 

Ex. 4, p. 9

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5 p. 9

 

 

 

Здрастуй, школо!

4

Вміти запитувати про необхідні для школи речі

What do you need for school? I  need…

 

Prepositions of time: on, in, over.

Verbs, school things,

Ex. 5, p. 11

Ex. 1, p. 10

Ex. 2, 7,  p. 10, 12

Ex. 2–6,  p. 10–12

 

Громадянська відповідальність

Ex. 3 p.11

 

 

 

Готуємося до школи

5

Вміти спілкуватися в парах

Are you ready for school?

[ s ]

[ z

 

Verbs of movement, school things

 

Ex. 1,  p. 13

 

Ex. 2,  p. 13

 

Ex. 2–5,  p. 13–14

Громадянська відповідальність

Ex. 4 p.14

 

 

 

Йдемо до магазину

6

Говорити про те, що збираємось купити

I am going to buy …

 

[ u ]

 

Be going to…

School things, food

Ex. 3,  p. 16

Ex. 1,  p. 15

 

Ex. 2, 4,  p. 16–17

Ex. 3,  p. 16

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 4 p.17

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Моя шкільна форма

7

Описувати шкільну форму

School uniform is…

 

[u: ]

 

 

 

School things, food, colours

Ex. 2, 3,  p. 18

Ex. 1,  p. 18

 

 

Ex. 2, 3,  p. 18

Ex. 5,  p. 19

Громадянська відповідальність

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 5 p.19

 

 

 

Заняття розпочинаються

8

Розповідати про свій шкільний розклад

Sport comes after…

[I ]

 

Be going to…

School  subjects,  school  activities

Ex. 4,  p. 22

Ex. 1,  p. 20

 

Ex. 2, 3,  p. 20–21

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5 p.22

 

 

 

Мій улюблений предмет

9

Описати свій улюблений день

Favourite school day is…

[ ə ]

 

 

School  subjects

Ex. 2,  p. 23

Ex. 1,  p. 23

 

Ex. 3, 4, 5,  p. 24

Ex. 6,  p. 24

 

Громадянська відповідальність

Ex.6 p.24

 

 

 

Чим ти займаєшся у вівторок?

10

Розповідати про заплановані справи

What are you going to do on Monday?

[ ʒ ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prepositions

 

 

Ex. 1,  p. 25

Ex. 1,  p. 25

 

Ex. 2, 3,  p. 25–26

Ex. 5,  p. 26

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4 p.26

 

 

 

Як вчаться мої однолітки в Англії

 

11

Розпізнавати деталі у прочитаному тексті

English primary schools teach children from..

 

 

[ dʒ ]

 

 

Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Ex. 1,  p. 27

Ex. 1,  p. 27

 

Ex. 4,  p. 28

 

Ex. 3,  p. 28

 

Громадянська відповідальність

Ex. 6 p29

 

 

 

Мій розпорядок дня. Годинник

12

Розповідати про робочий день друга

He gets up at…

He goes to school at…

[ei ]

 

Prepositions of time

 

Time words

 

Ex. 2,  p. 30

 

Ex. 1, 4,  p. 30–31

Ex. 3, 5,  p. 31

Громадянська відповідальність

Ex. 4 p.31

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

 

 

 

Ex. 1,  p. 32

Ex. 2,  p. 32

Ex. 1,  p. 32

 

Ex. 3,  p. 33

 

Громадянська відповідальність

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

Тема 2: Unit 2 FREE TIME (10 год)

 

 

Мої друзі та їхні захоплення

1

Вести розповідь про улюблене заняття

My favourite sport / toy/ colour is…

[ai]

 

Sport activities

Ex. 3,  p. 35

Ex. 1,  p. 34

 

Ex. 4, 6, 7,  p. 36–38

Ex. 5,  p. 37

 

Громадянська відповідальність

Ex. 7p.38

 

 

 

Розпорядок дня. Годинник

2

Розповідати про дії в теперішньому часі

I Usually/ often

 

[ ɔ: ]

 

 

Morning,  afternoon,  evening

 

Ex. 6,  p. 43

Ex. 2,  p. 39

Ex. 3,  p. 41

 

Ex. 5,  p. 42

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5p.42

 

 

 

У вільний час я люблю...

3

Запитувати про робочий день

Do you wake up at…Do you watch films…

 

[ju: ]

[ Λ]

Words of frequency

Always, often, sometimes, never

Ex. 3,  p. 45

Ex. 2,  p. 44

 

Ex. 1, 3,  p. 44–45

Ex. 4,  p. 45

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,  p. 45

 

 

 

Мої захоплення та захоплення моїх друзів

4

Розповідати про сімейні хоббі

I am good at…

 

[ t ]

[ dʒ ]

 

 

 

 

Hobbies

Ex. 2,  p. 46

‘Smart4’  song “Crazy Monkey”p. 40

Ex. 2,  p. 46

 

Ex. 3, 4,  p. 47–48

 

Ex. 5,  p. 48

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5,  p. 48

 

 

 

У парку розваг

5

Розповідати про те, що відбувається в момент мовлення

I’m singing now

 

[ Ƞ ]

 

Present continuous

A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island

Ex. 4,  p. 51

Ex. 1, 2,  p. 49–50

 

Ex. 3,  p. 51

 

Громадянська відповідальність

Ex. 3,  p. 51

 

 

 

Я люблю відпочивати у парку

6

Запитувати про те, що відбувається в момент мовлення

Is he reading now?

 [ g ]

 

Present continuous

General questions

 

Ex. 4,  p. 54

Ex. 1,  p. 52

 

Ex.2, 3,  p.52–53

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,  p. 54

 

 

Давай грати у комп’ютерні ігри

7

Висловлювати думку про те, що він.вона робить/ не робить в момент мовлення

He is not riding a car.

[ i: ]

Present Simple

 

 

Ex. 1,  p. 55

 

Ex. 2,  p. 55

 

Ex. 3,  p. 56

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,  p. 56

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Чим ти зараз займаєшся?

 

8

Розпитувати один одного з метою отримання спеціальної інформації

What are you doing?

[ e ]

 

Present continuous

Special questions

 

Ex. 5,  p. 59

Ex. 1,  p. 57

 

Ex. 3, 4,  p. 58–59

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,p. 59

 

 

Мої улюблені фільми

9

Розповідати про улюблений фільм

What film can you see on Monday?

[ I: ]

 

 

Revise the words

Smart4 song ”p. 24

Ex. 1,  p. 60

 

Ex. 2, 4,  p. 61, 63

Ex. 3,  p. 62

Громадянська відповідальність

Ex. 2 p. 61

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

10

 

 

[ æ ]

 

Revision

Revise the words

Ex. 3,  p. 64

Ex. 1,  p. 64

 

Ex. 3,  p. 65

 

 

Громадянська відповідальність

 

 

Тема 3: Unit 3 LET’S CELEBRATE (10 год)

 

 

Готуємо разом

1

Розповідати про дії у майбутньому

I ‘ll go to the party next Sunday?

[ s ]

[ z

Future Simple

Food, go shopping

 

Ex. 4,  p. 68

Ex. 1,  p. 66

 

Ex. 2,  p. 66

 

Ex. 3,  p. 67

 

Громадянська відповідальність

Ex. 3,  p. 67

 

 

 

У магазині

Контроль аудіювання

2

Запитувати у магазині

Can I help you? I need a bottle of milk.

 

[ u ]

 

Future Simple

A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food

Ex. 5,  p. 71

Ex. 1,  p. 69

Ex. 2, 3, 4,  p. 69–70

 

Громадянська відповідальність

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex.4p.70

 

 

 

Готуємося до свята

 

3

Працювати у парах

How much is/are it/ they?

 

[u: ]

 

 

How many ...? How much ...?

Food, fruit and vegetables

Ex. 2,  p. 72

Smart4Ex. 2,  p. 59

Ex. 1, 6  p. 72, 74

Ex. 3,  p. 73

 

Громадянська відповідальність

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex.5p.74

 

 

 

У нас свято!

Контроль читання

4

Складати перелік їжі для вечірки

For my party I need…

[I ]

 

 

Food

Ex. 5,  p. 77

Ex. 1,  p. 75

Smart4Ex. 2,  p. 66

Ex. 2,  p. 75

 

Ex. 4, 6,  p. 76, 78

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 6p. 78

 

 

У магазині іграшок

5

Спілкуватись у магазині

Can I have this postcard, please?

[ ə ]

 

Future Simple

Toys

Ex. 4,  p. 81

Ex. 1, 3,  p. 79–80

Ex. 2,  p. 79

Ex. 2,  p. 79

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 4,  p. 81

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Коли у тебе день народження? Контроль говоріння

 

 

6

Розповідати про свій день народження

When is your  birthday?

[ ʒ ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ordinal numbers

Calendar words,

 

Ex. 3,  p. 83

Ex. 1, 2, p. 82

Ex. 3,  p. 83

 

Ex. 5,  p. 84

 

Громадянська відповідальність

Ex.4p. 84

 

 

 

День народження.

7

Писати запрошення на вечірку

I want to invite you to the party

 

 

[ dʒ ]

 

 

 

ordinal numbers

Calendar words,  special occasions

Ex. 1, 2, 3,  p. 85–86

Ex. 4,  p. 87

 

Ex. 5,  p. 87

 

 

Громадянська відповідальність

Ex.5p. 87

 

 

Свята.

Контроль письма

8

Розповідати про улюблене свято друга

My friend’s favourite holiday is…

[ei ]

 

Future Simple

Holidays, romantic, celebrate

Ex. 4,  p. 89

Ex. 1, 3,  p. 88, 89

Ex. 2, 5,  p. 88, 90

Ex. 6,  p. 90

 

Громадянська відповідальність

Ex.6p.90

 

 

 

Ніч перед Різдвом.

Узагальнення вивченого матеріалу

9

 

 

[ e ]

 

 

Fireplace, list, hang, tradition

Ex. 2,  p. 92

Ex. 1,  p. 92

Ex. 2, 3, 4,  p. 92–93

 

Громадянська відповідальність

Ex.3p.93

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр                                                                                                                                                                                                         

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                      мат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 Form (1 семестр/ 2 години)

“English” О.Карпюк

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії

 

 

Дата

Тема і підтема ситуативного спілкування

Урок в НМК

Очікуваний результат

Мовленнєві зразки

Фонети

ка

 

Граматика

 

Лексика

 

Зорове сприймання

 

Сприймання на слух

 

Усна взаємодія

Писемне продукування

Дом. завд.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL

 

 

 

Давайте знайомитися!

 

Вміти представляти друга

What’s your name? How old are you?

[ i: ]

numbers 1–10, personal pronouns

 

The ABC

Ex. 5,  p. 5

Ex. 1,  p. 4

 

Ex. 2,  4,  p. 4–5

 

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5p. 5

 

 

 

Давайте рахувати!

 

Вміти рахувати до 100

Say the number 100

[ e ]

 

Numbers  1–100

Members of family

 

 

Ex. 2,  p. 6

Ex. 1,  p. 6

 

Ex. 5–6, p. 7

Громадянська відповідальність

Ex. 5 p. 7

Повтор рахунок

 

 

Давай знайомитися! Звідки ти родом?

 

Вміти розповідати про друга

My friend/s name is…   His favourite sport is…

[ æ ]

 

 

Colours, sounds, letters

 

Ex. 3, 5, p. 9

Smart4song p. 14

Ex. 1, p. 8

 

Ex. 4, p. 9

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5 p. 9

 

 

 

Здрастуй, школо!

 

Вміти запитувати про необхідні для школи речі

What do you need for school? I  need…

 

Prepositions of time: on, in, over.

Verbs, school things,

Ex. 5, p. 11

Ex. 1, p. 10

Ex. 2, 7,  p. 10, 12

Ex. 2–6,  p. 10–12

 

Громадянська відповідальність

Ex. 3 p.11

 

 

 

Готуємося до школи

 

Вміти спілкуватися в парах

Are you ready for school?

[ s ]

[ z

 

Verbs of movement, school things

 

Ex. 1,  p. 13

 

Ex. 2,  p. 13

 

Ex. 2–5,  p. 13–14

Громадянська відповідальність

Ex. 4 p.14

 

 

 

Йдемо до магазину

 

Говорити про те, що збираємось купити

I am going to buy …

 

[ u ]

 

Be going to…

School things, food

Ex. 3,  p. 16

Ex. 1,  p. 15

 

Ex. 2, 4,  p. 16–17

Ex. 3,  p. 16

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 4 p.17

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Моя шкільна форма

 

Описувати шкільну форму

School uniform is…

 

[u: ]

 

 

 

School things, food, colours

Ex. 2, 3,  p. 18

Ex. 1,  p. 18

 

 

Ex. 2, 3,  p. 18

Ex. 5,  p. 19

Громадянська відповідальність

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 5 p.19

 

 

 

Заняття розпочинаються

 

Розповідати про свій шкільний розклад

Sport comes after…

[I ]

 

Be going to…

School  subjects,  school  activities

Ex. 4,  p. 22

Ex. 1,  p. 20

 

Ex. 2, 3,  p. 20–21

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5 p.22

 

 

 

Мій улюблений предмет

 

Описати свій улюблений день

Favourite school day is…

[ ə ]

 

 

School  subjects

Ex. 2,  p. 23

Ex. 1,  p. 23

 

Ex. 3, 4, 5,  p. 24

Ex. 6,  p. 24

 

Громадянська відповідальність

Ex.6 p.24

 

 

 

Чим ти займаєшся у вівторок?

 

Розповідати про заплановані справи

What are you going to do on Monday?

[ ʒ ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prepositions

 

 

Ex. 1,  p. 25

Ex. 1,  p. 25

 

Ex. 2, 3,  p. 25–26

Ex. 5,  p. 26

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4 p.26

 

 

 

Як вчаться мої однолітки в Англії

 

 

Розпізнавати деталі у прочитаному тексті

English primary schools teach children from..

 

 

[ dʒ ]

 

 

Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Ex. 1,  p. 27

Ex. 1,  p. 27

 

Ex. 4,  p. 28

 

Ex. 3,  p. 28

 

Громадянська відповідальність

Ex. 6 p29

 

 

 

Мій розпорядок дня. Годинник

 

Розповідати про робочий день друга

He gets up at…

He goes to school at…

[ei ]

 

Prepositions of time

 

Time words

 

Ex. 2,  p. 30

 

Ex. 1, 4,  p. 30–31

Ex. 3, 5,  p. 31

Громадянська відповідальність

Ex. 4 p.31

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

Повторити лексико-граматичний матеріал

 

 

 

Ex. 1,  p. 32

Ex. 2,  p. 32

Ex. 1,  p. 32

 

Ex. 3,  p. 33

 

Громадянська відповідальність

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

Тема 2: Unit 2 FREE TIME

 

 

Мої друзі та їхні захоплення

 

Вести розповідь про улюблене заняття

My favourite sport / toy/ colour is…

[ai]

 

Sport activities

Ex. 3,  p. 35

Ex. 1,  p. 34

 

Ex. 4, 6, 7,  p. 36–38

Ex. 5,  p. 37

 

Громадянська відповідальність

Ex. 7p.38

 

 

 

Розпорядок дня. Годинник

 

Розповідати про дії в теперішньому часі

I Usually/ often

 

[ ɔ: ]

 

 

Morning,  afternoon,  evening

 

Ex. 6,  p. 43

Ex. 2,  p. 39

Ex. 3,  p. 41

 

Ex. 5,  p. 42

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5p.42

 

 

 

У вільний час я люблю...

 

Запитувати про робочий день

Do you wake up at…Do you watch films…

 

[ju: ]

[ Λ]

Words of frequency

Always, often, sometimes, never

Ex. 3,  p. 45

Ex. 2,  p. 44

 

Ex. 1, 3,  p. 44–45

Ex. 4,  p. 45

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,  p. 45

 

 

 

Мої захоплення та захоплення моїх друзів

 

Розповідати про сімейні хоббі

I am good at…

 

[ t ]

[ dʒ ]

 

 

 

 

Hobbies

Ex. 2,  p. 46

‘Smart4’  song “Crazy Monkey”p. 40

Ex. 2,  p. 46

 

Ex. 3, 4,  p. 47–48

 

Ex. 5,  p. 48

 

Громадянська відповідальність

Ex. 5,  p. 48

 

 

 

У парку розваг

 

Розповідати про те, що відбувається в момент мовлення

I’m singing now

 

[ Ƞ ]

 

Present continuous

A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island

Ex. 4,  p. 51

Ex. 1, 2,  p. 49–50

 

Ex. 3,  p. 51

 

Громадянська відповідальність

Ex. 3,  p. 51

 

 

 

Я люблю відпочивати у парку

 

Запитувати про те, що відбувається в момент мовлення

Is he reading now?

 [ g ]

 

Present continuous

General questions

 

Ex. 4,  p. 54

Ex. 1,  p. 52

 

Ex.2, 3,  p.52–53

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,  p. 54

 

 

Давай грати у комп’ютерні ігри

 

Висловлювати думку про те, що він.вона робить/ не робить в момент мовлення

He is not riding a car.

[ i: ]

Present Simple

 

 

Ex. 1,  p. 55

 

Ex. 2,  p. 55

 

Ex. 3,  p. 56

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,  p. 56

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Чим ти зараз займаєшся?

 

 

Розпитувати один одного з метою отримання спеціальної інформації

What are you doing?

[ e ]

 

Present continuous

Special questions

 

Ex. 5,  p. 59

Ex. 1,  p. 57

 

Ex. 3, 4,  p. 58–59

 

Громадянська відповідальність

Ex. 4,p. 59

 

 

Мої улюблені фільми

 

Розповідати про улюблений фільм

What film can you see on Monday?

[ I: ]

 

 

Revise the words

Smart4 song ”p. 24

Ex. 1,  p. 60

 

Ex. 2, 4,  p. 61, 63

Ex. 3,  p. 62

Громадянська відповідальність

Ex. 2 p. 61

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

[ æ ]

 

Revision

Revise the words

Ex. 3,  p. 64

Ex. 1,  p. 64

 

Ex. 3,  p. 65

 

 

Громадянська відповідальність

 

 

Тема 3: Unit 3 LET’S CELEBRATE

 

 

Готуємо разом

 

Розповідати про дії у майбутньому

I ‘ll go to the party next Sunday?

[ s ]

[ z

Future Simple

Food, go shopping

 

Ex. 4,  p. 68

Ex. 1,  p. 66

 

Ex. 2,  p. 66

 

Ex. 3,  p. 67

 

Громадянська відповідальність

Ex. 3,  p. 67

 

 

 

У магазині

Контроль аудіювання

 

Запитувати у магазині

Can I help you? I need a bottle of milk.

 

[ u ]

 

Future Simple

A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food

Ex. 5,  p. 71

Ex. 1,  p. 69

Ex. 2, 3, 4,  p. 69–70

 

Громадянська відповідальність

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex.4p.70

 

 

 

Готуємося до свята

 

 

Працювати у парах

How much is/are it/ they?

 

[u: ]

 

 

How many ...? How much ...?

Food, fruit and vegetables

Ex. 2,  p. 72

Smart4Ex. 2,  p. 59

Ex. 1, 6  p. 72, 74

Ex. 3,  p. 73

 

Громадянська відповідальність

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex.5p.74

 

 

 

У нас свято!

Контроль читання

 

Складати перелік їжі для вечірки

For my party I need…

[I ]

 

 

Food

Ex. 5,  p. 77

Ex. 1,  p. 75

Smart4Ex. 2,  p. 66

Ex. 2,  p. 75

 

Ex. 4, 6,  p. 76, 78

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 6p. 78

 

 

У магазині іграшок

 

Спілкуватись у магазині

Can I have this postcard, please?

[ ə ]

 

Future Simple

Toys

Ex. 4,  p. 81

Ex. 1, 3,  p. 79–80

Ex. 2,  p. 79

Ex. 2,  p. 79

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex. 4,  p. 81

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

Коли у тебе день народження? Контроль говоріння

 

 

 

Розповідати про свій день народження

When is your  birthday?

[ ʒ ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ordinal numbers

Calendar words,

 

Ex. 3,  p. 83

Ex. 1, 2, p. 82

Ex. 3,  p. 83

 

Ex. 5,  p. 84

 

Громадянська відповідальність

Ex.4p. 84

 

 

 

День народження.

 

Писати запрошення на вечірку

I want to invite you to the party

 

 

[ dʒ ]

 

 

 

ordinal numbers

Calendar words,  special occasions

Ex. 1, 2, 3,  p. 85–86

Ex. 4,  p. 87

 

Ex. 5,  p. 87

 

 

Громадянська відповідальність

Ex.5p. 87

 

 

Свята.

Контроль письма

 

Розповідати про улюблене свято друга

My friend’s favourite holiday is…

[ei ]

 

Future Simple

Holidays, romantic, celebrate

Ex. 4,  p. 89

Ex. 1, 3,  p. 88, 89

Ex. 2, 5,  p. 88, 90

Ex. 6,  p. 90

 

Громадянська відповідальність

Ex.6p.90

 

 

 

Ніч перед Різдвом.

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

[ e ]

 

 

Fireplace, list, hang, tradition

Ex. 2,  p. 92

Ex. 1,  p. 92

Ex. 2, 3, 4,  p. 92–93

 

Громадянська відповідальність

Ex.3p.93

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр                                                                                                                                                                                                         

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                      мат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. kasperska lesya
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шаповалов Андрій Анатолійович
    Немає другого семестра, на жаль.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Савчук Олена Олександрівна
    Юлія Володимирівна, дуже Вам вдячна.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Савчук Олена Олександрівна
    Юлія Володимирівна, дуже Вам вдячна.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Савчук Олена Олександрівна
    Юлія Володимирівна, дуже Вам вдячна.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
12168
Оцінка розробки
4.7 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку