Календарний план з англійської мови 4 клас до підручника Карпюк. в плані наявніі чотири змістові лінії відповідно до програми нової української школи
4 Form (1 семестр/ 2 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|
||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматика
|
Лексика
|
Зорове сприймання
|
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL (13 год)
|
||||||||||||||
|
|
Давайте знайомитися! |
1 |
Вміти представляти друга |
What’s your name? How old are you? |
[ i: ] |
numbers 1–10, personal pronouns
|
The ABC |
Ex. 5, p. 5 |
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 4, p. 4–5
|
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5p. 5
|
|
|
Давайте рахувати! |
2 |
Вміти рахувати до 100 |
Say the number 100 |
[ e ]
|
Numbers 1–100 |
Members of family
|
|
Ex. 2, p. 6 |
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 5 p. 7 Повтор рахунок |
|
|
Давай знайомитися! Звідки ти родом? |
3 |
Вміти розповідати про друга |
My friend/s name is… His favourite sport is… |
[ æ ]
|
|
Colours, sounds, letters
|
Ex. 3, 5, p. 9 ‘Smart4’ song p. 14 |
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 4, p. 9
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5 p. 9
|
|
|
Здрастуй, школо! |
4 |
Вміти запитувати про необхідні для школи речі |
What do you need for school? I need… |
|
Prepositions of time: on, in, over. |
Verbs, school things, |
Ex. 5, p. 11 |
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 3 p.11
|
|
|
Готуємося до школи |
5 |
Вміти спілкуватися в парах |
Are you ready for school? |
[ s ] [ z |
|
Verbs of movement, school things |
|
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 4 p.14
|
|
|
Йдемо до магазину |
6 |
Говорити про те, що збираємось купити |
I am going to buy … |
[ u ]
|
Be going to… |
School things, food |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17 |
Ex. 3, p. 16
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 4 p.17
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Моя шкільна форма |
7 |
Описувати шкільну форму |
School uniform is… |
[u: ]
|
|
School things, food, colours |
Ex. 2, 3, p. 18 |
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18 |
Ex. 5, p. 19 |
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 5 p.19
|
|
|
Заняття розпочинаються |
8 |
Розповідати про свій шкільний розклад |
Sport comes after… |
[I ]
|
Be going to… |
School subjects, school activities |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5 p.22
|
|
|
Мій улюблений предмет |
9 |
Описати свій улюблений день |
Favourite school day is… |
[ ə ]
|
|
School subjects |
Ex. 2, p. 23 |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24
|
Громадянська відповідальність |
Ex.6 p.24
|
|
|
Чим ти займаєшся у вівторок? |
10 |
Розповідати про заплановані справи |
What are you going to do on Monday? |
[ ʒ ]
|
Prepositions
|
|
Ex. 1, p. 25 |
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 |
Ex. 5, p. 26
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4 p.26
|
|
|
Як вчаться мої однолітки в Англії
|
11 |
Розпізнавати деталі у прочитаному тексті |
English primary schools teach children from.. |
[ dʒ ]
|
|
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ex. 1, p. 27 |
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 6 p29
|
|
|
Мій розпорядок дня. Годинник |
12 |
Розповідати про робочий день друга |
He gets up at… He goes to school at… |
[ei ]
|
Prepositions of time
|
Time words |
|
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 4 p.31
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2, p. 32 |
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 3, p. 33 |
|
Громадянська відповідальність |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Тема 2: Unit 2 FREE TIME (10 год) |
||||||||||||||
|
|
Мої друзі та їхні захоплення |
1 |
Вести розповідь про улюблене заняття |
My favourite sport / toy/ colour is… |
[ai] |
|
Sport activities |
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 7p.38
|
|
|
Розпорядок дня. Годинник |
2 |
Розповідати про дії в теперішньому часі |
I Usually/ often |
[ ɔ: ]
|
|
Morning, afternoon, evening
|
Ex. 6, p. 43 |
Ex. 2, p. 39 |
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5p.42
|
|
|
У вільний час я люблю... |
3 |
Запитувати про робочий день |
Do you wake up at…Do you watch films… |
[ju: ] [ Λ] |
Words of frequency |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 3, p. 45 |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4, p. 45
|
|
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
4 |
Розповідати про сімейні хоббі |
I am good at… |
[ t ] [ dʒ ]
|
|
Hobbies |
Ex. 2, p. 46 ‘Smart4’ song “Crazy Monkey”p. 40 |
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5, p. 48
|
|
|
У парку розваг |
5 |
Розповідати про те, що відбувається в момент мовлення |
I’m singing now |
[ Ƞ ]
|
Present continuous |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island |
Ex. 4, p. 51 |
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 3, p. 51
|
|
|
Я люблю відпочивати у парку |
6 |
Запитувати про те, що відбувається в момент мовлення |
Is he reading now? |
[ g ]
|
Present continuous General questions |
|
Ex. 4, p. 54 |
Ex. 1, p. 52
|
Ex.2, 3, p.52–53 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4, p. 54 |
|
|
Давай грати у комп’ютерні ігри |
7 |
Висловлювати думку про те, що він.вона робить/ не робить в момент мовлення |
He is not riding a car. |
[ i: ] |
Present Simple |
|
|
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55
|
Ex. 3, p. 56
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4, p. 56
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Чим ти зараз займаєшся?
|
8 |
Розпитувати один одного з метою отримання спеціальної інформації |
What are you doing? |
[ e ]
|
Present continuous Special questions |
|
Ex. 5, p. 59 |
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4,p. 59 |
|
|
Мої улюблені фільми |
9 |
Розповідати про улюблений фільм |
What film can you see on Monday? |
[ I: ]
|
|
Revise the words |
‘Smart4’ song ”p. 24 |
Ex. 1, p. 60
|
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 2 p. 61 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
10 |
|
|
[ æ ]
|
Revision |
Revise the words |
Ex. 3, p. 64 |
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
|
Громадянська відповідальність |
|
Тема 3: Unit 3 LET’S CELEBRATE (10 год) |
||||||||||||||
|
|
Готуємо разом |
1 |
Розповідати про дії у майбутньому |
I ‘ll go to the party next Sunday? |
[ s ] [ z |
Future Simple |
Food, go shopping
|
Ex. 4, p. 68 |
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 3, p. 67
|
|
|
У магазині Контроль аудіювання |
2 |
Запитувати у магазині |
Can I help you? I need a bottle of milk. |
[ u ]
|
Future Simple |
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
Ex. 5, p. 71 |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex.4p.70
|
|
|
Готуємося до свята
|
3 |
Працювати у парах |
How much is/are it/ they? |
[u: ]
|
How many ...? How much ...? |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 2, p. 72 ‘Smart4’ Ex. 2, p. 59 |
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex.5p.74
|
|
|
У нас свято! Контроль читання |
4 |
Складати перелік їжі для вечірки |
For my party I need… |
[I ]
|
|
Food |
Ex. 5, p. 77 |
Ex. 1, p. 75 ‘Smart4’ Ex. 2, p. 66 |
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 6p. 78 |
|
|
У магазині іграшок |
5 |
Спілкуватись у магазині |
Can I have this postcard, please? |
[ ə ]
|
Future Simple |
Toys |
Ex. 4, p. 81 |
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 4, p. 81 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Коли у тебе день народження? Контроль говоріння
|
6 |
Розповідати про свій день народження |
When is your birthday? |
[ ʒ ]
|
ordinal numbers |
Calendar words,
|
Ex. 3, p. 83 |
Ex. 1, 2, p. 82 |
Ex. 3, p. 83
|
Ex. 5, p. 84
|
Громадянська відповідальність |
Ex.4p. 84
|
|
|
День народження. |
7 |
Писати запрошення на вечірку |
I want to invite you to the party |
[ dʒ ]
|
ordinal numbers |
Calendar words, special occasions |
Ex. 1, 2, 3, p. 85–86 |
Ex. 4, p. 87
|
Ex. 5, p. 87
|
|
Громадянська відповідальність |
Ex.5p. 87 |
|
|
Свята. Контроль письма |
8 |
Розповідати про улюблене свято друга |
My friend’s favourite holiday is… |
[ei ]
|
Future Simple |
Holidays, romantic, celebrate |
Ex. 4, p. 89 |
Ex. 1, 3, p. 88, 89 |
Ex. 2, 5, p. 88, 90 |
Ex. 6, p. 90
|
Громадянська відповідальність |
Ex.6p.90
|
|
|
Ніч перед Різдвом. Узагальнення вивченого матеріалу |
9 |
|
|
[ e ]
|
|
Fireplace, list, hang, tradition |
Ex. 2, p. 92 |
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, 3, 4, p. 92–93 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex.3p.93
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр
мат |
4 Form (1 семестр/ 2 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|
||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматика
|
Лексика
|
Зорове сприймання
|
Сприймання на слух
|
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL
|
||||||||||||||
|
|
Давайте знайомитися! |
|
Вміти представляти друга |
What’s your name? How old are you? |
[ i: ] |
numbers 1–10, personal pronouns
|
The ABC |
Ex. 5, p. 5 |
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 4, p. 4–5
|
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5p. 5
|
|
|
Давайте рахувати! |
|
Вміти рахувати до 100 |
Say the number 100 |
[ e ]
|
Numbers 1–100 |
Members of family
|
|
Ex. 2, p. 6 |
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 5 p. 7 Повтор рахунок |
|
|
Давай знайомитися! Звідки ти родом? |
|
Вміти розповідати про друга |
My friend/s name is… His favourite sport is… |
[ æ ]
|
|
Colours, sounds, letters
|
Ex. 3, 5, p. 9 ‘Smart4’ song p. 14 |
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 4, p. 9
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5 p. 9
|
|
|
Здрастуй, школо! |
|
Вміти запитувати про необхідні для школи речі |
What do you need for school? I need… |
|
Prepositions of time: on, in, over. |
Verbs, school things, |
Ex. 5, p. 11 |
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 3 p.11
|
|
|
Готуємося до школи |
|
Вміти спілкуватися в парах |
Are you ready for school? |
[ s ] [ z |
|
Verbs of movement, school things |
|
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 4 p.14
|
|
|
Йдемо до магазину |
|
Говорити про те, що збираємось купити |
I am going to buy … |
[ u ]
|
Be going to… |
School things, food |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17 |
Ex. 3, p. 16
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 4 p.17
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Моя шкільна форма |
|
Описувати шкільну форму |
School uniform is… |
[u: ]
|
|
School things, food, colours |
Ex. 2, 3, p. 18 |
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18 |
Ex. 5, p. 19 |
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 5 p.19
|
|
|
Заняття розпочинаються |
|
Розповідати про свій шкільний розклад |
Sport comes after… |
[I ]
|
Be going to… |
School subjects, school activities |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5 p.22
|
|
|
Мій улюблений предмет |
|
Описати свій улюблений день |
Favourite school day is… |
[ ə ]
|
|
School subjects |
Ex. 2, p. 23 |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24
|
Громадянська відповідальність |
Ex.6 p.24
|
|
|
Чим ти займаєшся у вівторок? |
|
Розповідати про заплановані справи |
What are you going to do on Monday? |
[ ʒ ]
|
Prepositions
|
|
Ex. 1, p. 25 |
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 |
Ex. 5, p. 26
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4 p.26
|
|
|
Як вчаться мої однолітки в Англії
|
|
Розпізнавати деталі у прочитаному тексті |
English primary schools teach children from.. |
[ dʒ ]
|
|
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ex. 1, p. 27 |
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 6 p29
|
|
|
Мій розпорядок дня. Годинник |
|
Розповідати про робочий день друга |
He gets up at… He goes to school at… |
[ei ]
|
Prepositions of time
|
Time words |
|
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 4 p.31
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Повторити лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2, p. 32 |
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 3, p. 33 |
|
Громадянська відповідальність |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Тема 2: Unit 2 FREE TIME |
||||||||||||||
|
|
Мої друзі та їхні захоплення |
|
Вести розповідь про улюблене заняття |
My favourite sport / toy/ colour is… |
[ai] |
|
Sport activities |
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 7p.38
|
|
|
Розпорядок дня. Годинник |
|
Розповідати про дії в теперішньому часі |
I Usually/ often |
[ ɔ: ]
|
|
Morning, afternoon, evening
|
Ex. 6, p. 43 |
Ex. 2, p. 39 |
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5p.42
|
|
|
У вільний час я люблю... |
|
Запитувати про робочий день |
Do you wake up at…Do you watch films… |
[ju: ] [ Λ] |
Words of frequency |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 3, p. 45 |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4, p. 45
|
|
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
|
Розповідати про сімейні хоббі |
I am good at… |
[ t ] [ dʒ ]
|
|
Hobbies |
Ex. 2, p. 46 ‘Smart4’ song “Crazy Monkey”p. 40 |
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 5, p. 48
|
|
|
У парку розваг |
|
Розповідати про те, що відбувається в момент мовлення |
I’m singing now |
[ Ƞ ]
|
Present continuous |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island |
Ex. 4, p. 51 |
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 3, p. 51
|
|
|
Я люблю відпочивати у парку |
|
Запитувати про те, що відбувається в момент мовлення |
Is he reading now? |
[ g ]
|
Present continuous General questions |
|
Ex. 4, p. 54 |
Ex. 1, p. 52
|
Ex.2, 3, p.52–53 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4, p. 54 |
|
|
Давай грати у комп’ютерні ігри |
|
Висловлювати думку про те, що він.вона робить/ не робить в момент мовлення |
He is not riding a car. |
[ i: ] |
Present Simple |
|
|
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55
|
Ex. 3, p. 56
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4, p. 56
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Чим ти зараз займаєшся?
|
|
Розпитувати один одного з метою отримання спеціальної інформації |
What are you doing? |
[ e ]
|
Present continuous Special questions |
|
Ex. 5, p. 59 |
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 4,p. 59 |
|
|
Мої улюблені фільми |
|
Розповідати про улюблений фільм |
What film can you see on Monday? |
[ I: ]
|
|
Revise the words |
‘Smart4’ song ”p. 24 |
Ex. 1, p. 60
|
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
Громадянська відповідальність |
Ex. 2 p. 61 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
[ æ ]
|
Revision |
Revise the words |
Ex. 3, p. 64 |
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
|
Громадянська відповідальність |
|
Тема 3: Unit 3 LET’S CELEBRATE |
||||||||||||||
|
|
Готуємо разом |
|
Розповідати про дії у майбутньому |
I ‘ll go to the party next Sunday? |
[ s ] [ z |
Future Simple |
Food, go shopping
|
Ex. 4, p. 68 |
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Громадянська відповідальність |
Ex. 3, p. 67
|
|
|
У магазині Контроль аудіювання |
|
Запитувати у магазині |
Can I help you? I need a bottle of milk. |
[ u ]
|
Future Simple |
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
Ex. 5, p. 71 |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex.4p.70
|
|
|
Готуємося до свята
|
|
Працювати у парах |
How much is/are it/ they? |
[u: ]
|
How many ...? How much ...? |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 2, p. 72 ‘Smart4’ Ex. 2, p. 59 |
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex.5p.74
|
|
|
У нас свято! Контроль читання |
|
Складати перелік їжі для вечірки |
For my party I need… |
[I ]
|
|
Food |
Ex. 5, p. 77 |
Ex. 1, p. 75 ‘Smart4’ Ex. 2, p. 66 |
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 6p. 78 |
|
|
У магазині іграшок |
|
Спілкуватись у магазині |
Can I have this postcard, please? |
[ ə ]
|
Future Simple |
Toys |
Ex. 4, p. 81 |
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex. 4, p. 81 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Коли у тебе день народження? Контроль говоріння
|
|
Розповідати про свій день народження |
When is your birthday? |
[ ʒ ]
|
ordinal numbers |
Calendar words,
|
Ex. 3, p. 83 |
Ex. 1, 2, p. 82 |
Ex. 3, p. 83
|
Ex. 5, p. 84
|
Громадянська відповідальність |
Ex.4p. 84
|
|
|
День народження. |
|
Писати запрошення на вечірку |
I want to invite you to the party |
[ dʒ ]
|
ordinal numbers |
Calendar words, special occasions |
Ex. 1, 2, 3, p. 85–86 |
Ex. 4, p. 87
|
Ex. 5, p. 87
|
|
Громадянська відповідальність |
Ex.5p. 87 |
|
|
Свята. Контроль письма |
|
Розповідати про улюблене свято друга |
My friend’s favourite holiday is… |
[ei ]
|
Future Simple |
Holidays, romantic, celebrate |
Ex. 4, p. 89 |
Ex. 1, 3, p. 88, 89 |
Ex. 2, 5, p. 88, 90 |
Ex. 6, p. 90
|
Громадянська відповідальність |
Ex.6p.90
|
|
|
Ніч перед Різдвом. Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
[ e ]
|
|
Fireplace, list, hang, tradition |
Ex. 2, p. 92 |
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, 3, 4, p. 92–93 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex.3p.93
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр
мат |