Календарне планування з англійської мови для 4 класу 4 години на ІІ семестр за підручником Карпюк О.Д. з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Номер п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
Відпочинок і дозвілля (покупки у крамниці). |
||||||||||
1 (59) |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля (покупки у крамниці)». Введення нових лексичних одиниць. |
Rubber, to appear, blossom, to get tanned, to fret, to scold |
Adjective |
|
PB ex. 3, 4, 5, 6, p.70-71 |
PB ex.1, 6, p.70-71 |
PB ex. 2, p.70; WB ex.1, p.44 |
PB ex. 6, p.71 |
|
2 (60) |
|
Захоплення. Хобі. Розвиток навичок аудіювання. |
Seasons, months To gather, sand, hot, cold Mittens, a light trousers, a raincoat, shoes |
Adjective |
PB ex. 6, p.71 |
PB ex. 3, 4, p.70-71 |
PB ex.6, p.71 |
|
WB ex. 2, p.44 |
|
3 (61)
|
|
Назви магазинів. Розвиток навичок читання. |
shoe store, gift shop, furniture shop,bakery, pet store
|
Adjective
|
PB ex. 6, p.71 PB. ex.9,p.72 |
PB ex.5, 6, p.71 |
|
WB. ex.2,p.44 WB.ex.1,2,p.45 |
PB.ex.8,p.72 *PB ex. 4 p73 |
|
4 (62) |
|
Купуємо все на вечірку. Розвиток навичок аудіювання. |
String, guest, glue, toglue, a custom
|
Adjective |
PB. ex.9,p.72 |
PB.ex.8,p.72 |
|
WB.ex.3,p.45 |
PB ex 6 p76 |
|
5 (63) |
|
Інтерв’ю про дозвілля дітей. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
To ski, to sledge, to get tanned, to play out-of-doors |
PB.ex.9,p.72 |
PB.ex.7,8,p.72 |
|
|
WB.ex.1,2,3p.45 |
WB.ex.1,2,p.46 |
6 (64) |
|
Відвідування кінотеатру. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
PB.ex.9,p.72 |
PB.ex.7,8,p.72 |
|
PB.ex.7,8,p.72 |
|
WB.ex.1,2,3p.45 |
7 (65) |
|
Дитячі фільми. Розвиток навичок читання. |
To honour, a parade, firework, national, |
PB.ex.2,3,p.73 |
PB.ex.1,5,7,8,p.73-75 |
|
|
PB.ex.1,5,7,8,p.73-75 |
PB.ex.2,3,p.73-75 |
8 (66) |
|
Улюблені дитячі герої. Розвиток навичок письма.
|
|
PB.ex.4,7,p.76-77 |
PB.1,2,4,6,p.76-77 |
PB.ex.1,3,5,p.76-77 |
PB.ex.1,3,5,p.76-77 |
|
WB.ex.1,2,3,p 47. |
9 (67)
|
|
Вільний час моїх друзів.Розвиток навичок аудіювання. |
A prize, a present, glad |
PB.ex.1,2,p.78 |
PB.ex.2,4,p.79
|
PB.ex.2,p.78 |
|
PB.ex.2,4p.79 |
WB.1,2,p.48
|
10(68) |
|
Мої улюблені речі. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
PB.ex.2,4,p.79 |
|
PB.ex.2,4,p.79 |
|
PB.ex.3,p.79 |
11(69) |
|
Екстремальні захоплення. Розвиток навичок писемного читання. |
Witch, badges, cards, a ghost, lantern, pumpkin |
|
PB.3,p.82 |
PB.ex.4, p.82 |
|
PB.ex.1,p.82 |
PB.ex.5,p.82 |
12 (70) |
|
Розваги. Види дозвілля. Розвиток навичок усного мовлення. |
To cut, envelope, to blow up |
|
PB.ex.1,p.85 |
|
|
WB.ex.1,p.50
|
PB.ex.2.,p.86
|
13 (71) |
|
Типовий вихідний українського школяра. Розвиток навичок виразного читання. |
BMX bike, roller blades, jigsaw puzzle |
|
|
|
PB.ex.1,p.85 |
|
WB ex 2 p 51 |
14 (72) |
|
Незвичне хобі. Розвиток навичок читання. |
Making set, gardening tools, a skateboard. |
|
Present Simple |
PB.ex.1,2,p.87 |
PB.2,3,4,p.88 |
|
PB ex 3 p 88 |
15 (73) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля (покупки у крамниці)» |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
Свята і традиції |
|||||||||
16 (74)
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Свята і традиції». Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок мовлення. |
May Day, Christmas, Easter, bunny |
Present Simple |
PB.ex.1,2,p.87 |
PB.2,3,4,p.88 |
PB.ex2,4,p.87-88 |
|
WB.ex1,2,p.54 |
17 (75) |
|
Пори року. Місяці. Розвиток навичок читання |
|
|
PB.ex.8,p.90 PB.ex.8,p.90 |
PB.ex.6,7,p.89-90 |
PB.ex.6,p.89 |
WB.ex.1,2,p.55 |
PB.ex.6,p.89 WB ex 3 p 56 |
18 (76) |
|
Погода. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Contests, prizes, winners, every, vote |
Present Simple |
PB.ex.2,p.91 |
PB.ex1,2,5,p.91-92 |
|
WB.ex1,p.56 |
PB.ex.4,p.91 |
19 (77) |
|
Заняття людей у різні пори року. Розвиток навичок мовлення. |
|
PresentSimple |
PB.ex.2,p.91 |
|
PB.ex.4,p.91 |
|
WB ex 4 p57 |
20 (78) |
|
Привітання до свята. Розвиток навичок виразного читання.
|
Comedy, fantasy, animation, cartoon, love story |
|
PB.ex1,6,p.93-94 |
PB.ex2,4,5,p.94 |
|
WB.ex1,2,p.57 |
PB.ex.1,.p.93 |
21 (79) |
|
Інструкція з виготовлення подарунків своїми руками. Розвиток усного мовлення. |
|
|
PB. ex1,6,p.93-94 |
PB.ex2,4,5,p.94 |
PB.ex2,4,5,p.94 |
|
WB.ex1,2,p.57 |
22 (80) |
|
Сюрпризи та виготовлення сюрпризів. Розвиток навичок писемного мовлення. |
Thriller, animation |
|
PB.ex2,p.95 |
PB.ex1,2,3,5,p.95-97 |
|
WB.ex1,p.58 |
PB.ex2,p.95 |
23 (81) |
|
День народження. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
|
PB.ex1,2,3,5,p.95-97 |
|
PB.ex.4,p.96 |
PB.ex2,p.95 |
24 (82) |
|
Свята в Україні. Розвиток навичок читання. |
|
|
PB.ex.6,p.97 |
PB.ex.7 a, 8,p.98 |
PB.ex.6,p.97 |
|
PB.ex.7 b,p.98 |
25 (83) |
|
Листівка-запрошення на свято. Презентація проектів. |
Crazy, polite, sly,lazy |
PastSimple |
|
PB. ex 2,3,4,p.99-101 |
PB. ex 7,p.101 |
PB. ex 1,p.99 |
PB.ex.3,p.99 |
26 (84) |
|
Свята в Британії. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок аудіювання. |
Wise, brave, sly, handsome, skin, |
|
PB. ex 7,p.101 |
|
|
PB. ex 1,p.99 |
PBex 3 p 100 |
27 (85) |
|
Моє улюблене свято. Розвиток монологічного мовлення. |
|
|
|
PB. ex 2,p.103 |
|
PB.ex.3,p.103 |
PB.ex1,p.102 |
28 (86) |
|
Свята в англомовних країнах. Розвиток навичок письма. |
Animation, rock, school gym |
|
PB. ex 1,3,p.106 |
PB.ex.2,p.105 |
PB.ex.1,p.104 |
PB ex 4 p106 |
PB ex 5 p 106 |
29 (87) |
|
Свята в моїй родині. Розвиток діалогічного мовлення. |
character, to boast, hard-working |
Adjective |
|
PB. ex 2,5,p.105-106 |
|
WB.ex.2,p.64 |
PB.ex.2,p.106 |
30 (88) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Свята і традиції» |
|
|
|
PB.ex.6,7,p.108 |
|
WB.ex.1,2,p.65 |
Повторити лексику та граматику з теми |
Подорож (в аеропорту, на вокзалі). |
|||||||||
31 (89) |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Подорож (в аеропорту, на вокзалі)». Види транспорту. Введення нових лексичних одиниць |
Author, library, librarian, dog’s ears, a book-mark, tear, to return |
|
PB.ex.1,4,7,p.109-111 |
PB.ex.3b, 5, 6b,p.110-111 |
PB.ex.2, 2a, 6, 7,p.111 |
|
WB.ex.2,3.p.66 |
32 (90) |
|
Як та для чого ми подорожуємо? Розвиток навичок усного мовлення. |
Kind-unkind, happy-unhappy |
|
PB.ex4,p.113 |
|
PB.ex1,2,3,5,p.112-113 |
|
WB.ex.1,2,3,p.67 |
33 (91) |
|
Розклад руху транспорту. Розвиток навичок аудіювання. |
To be born, during the war, death, died |
Порядкові числівники |
PB.ex5,p.114 |
|
PB. ex 5,p.114 |
|
PB ex 4 p 114 |
34 (92) |
|
Подорожування різними видами транспорту. Вивчення нових лексичних одиниць. |
Actor, actress, servant, comedsy, horror, crown, slippers |
Ступені порівняння прикметників. |
PB.ex1, 2, 3, p.115 |
PB. ex 2,4,p.115-116 |
|
WB.ex.1,2,p.68 |
PB. ex 2,3, p.115-116 |
35 (93) |
|
Купівля квитків. Розвиток навичок аудіювання.
|
First, then, after, actor, actress |
Ступені порівняння прикметників |
|
PB.ex4,6,8,9,p.117 |
|
WB.ex1,2,p.69 |
PB. ex 5,7,p.116 |
36 (94) |
|
Транспорт. Візит до України. Розвиток навичок усного мовлення. |
Mattress, royal |
|
PB. ex 2,p.118 |
PB. ex. 4,p.119 |
PB. ex 1,p118 |
|
WB ex 7 p70 |
37 (95) |
|
Історія найменування міст та річок. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
Розповіді учнів |
|
PB ex 2 p 125 |
WB ex 3 p 72 |
38 (96) |
|
Моє рідне місто. Складання міні-творів.Розвиток навичок письма |
|
PB ex 2 p 126 |
PB ex 3 p 126 |
|
PB ex 5 p 127 |
|
WB ex 5 p 73 |
39 (97) |
|
Планування поїздки в Україну. Складання діалогів. Розвиток діалогічного мовлення. |
Seeds, bush, storm, rainbow, beet, beans, lettuce, radish |
|
PB.ex.2,p.124 |
PB.Ex 2,p.125 |
|
PB ex 3 p 126 |
WB ex 7 p 74 |
40 (98) |
|
У касі. Розвиток навичок аудіювання |
|
PB ex 3 p 127 |
|
|
PB.ex.8.p.128 |
PB.ex.9,p.127 |
WB ex 2 p 75 |
41 (99) |
|
Визначні місця України. Розвиток навичок читання. |
Hot, sunny, cold, windy |
Творення прикметників |
|
PB.ex.2,p.128 |
|
PB. ex.5,p.129, |
PB.ex.7,p.130 |
42(100) |
|
Подорож Сміттів. Розвиток навичок письма.
|
|
Вживання артикля the |
PB.4 ,p.132 |
|
PB. ex. 5,p.133 |
WB.ex.1,p 77 |
PB.ex.1,p.131 |
43(101) |
|
На вокзалі. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
Past Simple Tense |
PB.ex.7 ,p.136 |
|
PB.ex 4,p.142 |
PB.6, p.136, |
PB.ex.2,p.137 |
44(102) |
|
В аеропорту. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
Past Simple |
PB. ex. 3,p.137 |
PB.4, p.138 |
|
|
PB. ex 1, p.141 |
45(103) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Подорож (в аеропорту, на вокзалі)» |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
Природа і навколишнє середовище (моє ставлення до тварин і природи). |
|||||||||
46(104) |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Природа і навколишнє середовище (моє ставлення до тварин і природи)». Введення нових лексичних одиниць |
Dolphin, whale, shark, koala |
|
PB ex 3 p 142 |
|
PB ex 2 p142 |
|
WB ex 5 p 76 |
47(105) |
|
Опис природи у різні пори року. Творення прикметників. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Railway, ticket, luggage, passenger, taxi, suitcase. |
By/ on/for |
PB ex 3 p 147 |
PB.ex4,p.147 |
PB. ex 3,p.146 |
PB.ex.2,p.146 |
WB ex 1 p78 |
48(106) |
|
Дикі тварини. Опис тварин. Розвиток навичок усного мовлення. |
Air hostess, airport, sea port, tram, trolley-bus |
|
|
PB ex 2 p 150 |
PB.ex.2,p.150 |
|
WB ex 3 p 80 |
49(107) |
|
Хто живе у лісі? Розвиток навичок аудіювання. |
To get into, out of, on , off |
прийменники |
PB. ex. 7,p.152 |
|
|
PB. ex. 5,p.151 |
WB ex 5 p 81 |
50(108) |
|
Тварини України. Розвиток навичок письма. |
|
прийменники |
|
|
|
PB. ex. 2,p.164 |
PB. ex. 1,p.163 |
51(109) |
|
У саду. Введення нових лексичних одиниць. |
Independent, foreign, national, ancient |
|
|
PB. ex. 3,p160 |
PB. ex 4,p.156; PB. ex 5,p.161, |
|
PB. ex. 2,p.163 |
52(110) |
|
Що росте на городі? Розвиток навичок читання. |
|
PBex 3 p 164 |
|
PB. ex. 6 ,p.165 |
PB. ex 4,p.165 |
|
WBex 3 p 82 |
53(111) |
|
Ми йдемо в зоопарк. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
назви тварин |
|
|
PB. ex. 4, p.167 |
|
|
WB ex5 p 83 |
54(112) |
|
Моя улюблена тварина. Розвиток навичок письма. |
|
|
PB. ex 2,p.166 |
|
|
PB. ex .7,p.167 |
WB ex 6 p 83 |
55(113) |
|
Догляд за тваринами. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
PB. ex 1 , p.168 |
PB. ex 3,p.169 |
PB. ex. 2,p.168 |
|
WB ex 1 p 84 |
56(114) |
|
Догляд за рослинами. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
|
Розповіді учнів |
|
Складання міні-творів |
WB ex 2 p 85 |
57(115) |
|
Природа України. Введення нових лексичних одиниць
|
Storks, guelderrose, kozaks |
|
PB ex 3 p 170 |
PB.ex. 5,p.170 |
PB ex 4 p171 |
|
WB ex 7 p 86 |
58(116) |
|
Природа Британії. Розвиток навичок читання.
|
|
|
PB.ex.2,p.172 |
PB. ex 1, p.172 |
|
PB. ex 4,p. 173 |
PB. ex. 3, p.173 |
59(117) |
|
Захист природи у світі. Розвиток навичок аудіювання. |
|
PB ex 2 p 176 |
|
Переказ казки |
PB. ex 1,p. 177 |
|
підготувати проект |
60(118) |
|
Урок захисту проектів на тему: « Порівняння природи України та Британії». |
|
|
|
|
PB. ex. 2,p.177 |
Складання плану |
WB ex 3 p 87 |
61(119) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Природа і навколишнє середовище (моє ставлення до тварин і природи)». |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
62(120) |
|
Контроль сформованості навичок усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
63(121) |
|
Контроль сформованості навичок читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
64(122) |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
65(123) |
|
Контроль сформованості навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику з теми |
66(124) |
|
Аналіз контрольних робіт з читання та усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
67(125) |
|
Аналіз контрольних робіт з аудіювання та письма |
|
|
|
|
|
|
|
68(126) |
|
Розвиваючі ігри на основі вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
69(127) |
|
Узагальнення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|