# |
Семестр* |
# |
№ теми* |
Назва теми* |
# |
№ теми уроку* |
Назва теми уроку* |
Примітки |
1 |
1 |
|
1 |
Радий знову бачити тебе |
|
1 |
Back to school. Повторення алфавіту. Розвиток усного продукування |
|
2 |
1 |
|
1 |
Радий знову бачити тебе |
|
2 |
Радий тебе бачити знову. Розвиток діалогічного мовлення |
|
3 |
1 |
|
1 |
Радий знову бачити тебе |
|
3 |
Повторення граматичних навичок Is it…? - Yes, it is./No it isn't |
|
4 |
1 |
|
1 |
Радий знову бачити тебе |
|
4 |
Тварини. Розвиток усного мовлення |
|
5 |
1 |
|
1 |
Радий знову бачити тебе |
|
5 |
Називання імені та прізвища по буквах |
|
6 |
1 |
|
1 |
Це моя родина |
|
6 |
Моя сім'я. Формування навичок сприймання на слух |
|
7 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
7 |
Множина іменників. Формування навичок граматики |
|
8 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
8 |
Акивізація граматичних навичок.Правила читання голосних |
|
9 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
9 |
Де твій будинок? Розвиток навичок сприймання на слух |
|
10 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
10 |
Де твоя мама? Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
11 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
11 |
Це гарний велосипед. Формування навичок читання |
|
12 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
12 |
Сім'я Трейсі. Розвиток навичок аудіювання |
|
13 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
13 |
Story Time. С'юзі загубилась. Слухання історії |
|
14 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
14 |
Моя сім'я.Сімейне дерево.Розвиток усного мовлення |
|
15 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
15 |
Розповідь про свої уподобання. Робота в парах |
|
16 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
16 |
Це моя родина. Опис малюнка |
|
17 |
1 |
|
2 |
Це моя родина |
|
17 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
18 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
18 |
Я та мої друзі. Займенники. Введення нових ЛО |
|
19 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
19 |
Ми - друзі. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
20 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
20 |
Формування навичок читання ( letter "Uu" ) |
|
21 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
21 |
Хто твій друг? Нові ЛО. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
22 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
22 |
Мій найкращий друг. Усне мовлення |
|
23 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
23 |
Сім'я Люка. Розвиток навичок читання |
|
24 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
24 |
He/She/It likes… Формування навичок граматики |
|
25 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
25 |
Who is this? - This is… Розвиток діалогічного мовлення |
|
26 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
26 |
Story time.Розвиток навичок сприймання на слух |
|
27 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
27 |
Коло друзів. Розповідь про свого друга. Усна розповідь |
|
28 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
28 |
Quiz. Робота в парах |
|
29 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
29 |
Мої друзі. Проєктна робота. Активізація навичок усного продукування |
|
30 |
1 |
|
3 |
Мої друзі |
|
30 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|
31 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
31 |
Моя класна кімната. Введення нової лексики |
|
32 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
32 |
Котра година? Розповідь за малюнками |
|
33 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
33 |
Я у своєму класі. Правила читання |
|
34 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
34 |
This/These, That/ Those Формування граматичних навичок |
|
35 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
35 |
Це моє шкільне приладдя. Формування навичок читання |
|
36 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
36 |
Трейсі та Люк у кімнаті. Діалогічне мовлення |
|
37 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
37 |
Story Time.Розвиток навичок аудіювання |
|
38 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
38 |
Портфоліо. Час. Робота в парах |
|
39 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
39 |
Моя класна кімната. Розмова з одонолітками |
|
40 |
1 |
|
4 |
У моєму класі |
|
40 |
Поторення та узагальнення матеріалу |
|
41 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
41 |
Я щасливий вранці. How are you? - I am… |
|
42 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
42 |
Настрій. Вивчення пісні |
|
43 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
43 |
Особливості написання листівки, читання "Yy" |
|
44 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
44 |
Листівка до бабусі. Формування навичок письма |
|
45 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
45 |
Числівники 11 - 20. Нова лексика.Прийменники місця |
|
46 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
46 |
Джей та його сестра Саллі. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
47 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
47 |
Новий Рік та Різдво, написання листа до Миколая |
|
48 |
1 |
|
5 |
Ми щасливі |
|
48 |
Повторення та узагальнення вивченого у семестрі. Підсумковий урок |
|