Календарне планування
для учня з індивідуальними освітніми потребами
4 клас
І семестр
Українська мова
№ з/п |
Тема |
Дата |
|
Звуки і букви |
|
1. |
Вступ. Нумо знайомитись. Звуки мовлення. Букви. Алфавіт. (с. 3 – 6) |
|
2. |
Поняття про звук як елемент людської мови. Складання речень. (с. 7 – 8) |
|
3. |
Звуко-буквений аналіз слова. Експериментую зі словами. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. (с. 9 – 11) |
|
4. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
5. |
Склад. Поділ слів на склади. (с. 11-12) |
|
6. |
Перенос слів із рядка в рядок. Навчаюся правильно переносити слова. (с. 13 - 14) |
|
7. |
Навчаюся правильно переносити слова. Перенос слів із буквами ь, й в середині слова. (с. 15 – 17) |
|
8. |
Слово. Речення. Написання слів окремо одне від одного. (с. 17 – 18) |
|
9. |
Складання і записування речень за малюнками, запитаннями. Робота з деформованим реченням. (с. 19-21) |
|
|
Мова і мовлення |
|
10. |
Мова і мовлення. Поняття про мову. Звуко-буквений аналіз слів. (с. 22 – 24) |
|
11. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
12. |
Мова і мовлення. Слова слов’янської групи. Вимова і написання слів на –ться. (с. 24 – 26) |
|
13. |
Мова і мовлення. Застарілі і нові слова. (с. 26 – 28) |
|
14. |
Усне і писемне мовлення. Звуко-буквений аналіз слів. Складання речень. (с. 29 – 31) |
|
15. |
Усна робота над діалогом. Складання і записування речень. (с. 31 – 33) |
|
16. |
Сила голосу і швидкість мовлення. Робота за малюнками. Читання уривків казок. Звертання. (с. 34 – 37) |
|
17. |
Слова ввічливості. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. (с. 37 – 39) |
|
18. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
19. |
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. Навчальний діалог. (с. 39 – 41) |
|
20. |
Узагальнюючий урок. (с. 41 – 43) |
|
|
Текст |
|
21. |
Вступ до теми. Що таке текст? (с. 44 – 45) |
|
22. |
Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. (с. 46 – 47) |
|
23. |
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. (с. 47 – 48) |
|
24. |
Навчаюся відновлювати деформований текст. Складання основної частини тексту. (с. 49 – 51) |
|
25. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
26. |
Які бувають тексти? Текст-опис, текст-розповідь. (с. 52 – 54) |
|
27. |
Робота з текстом-розповіддю. (с. 54 – 56) |
|
28. |
Робота над текстом-описом. Узагальнюючий урок.(с. 56 – 58) |
|
|
Речення |
|
29. |
Вступ. Поняття про речення. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. (с. 59 – 60) |
|
30. |
Навчаюсь складати речення. Робота з деформованим реченням. (с. 60 – 62) |
|
31. |
Види речень за метою висловлювання. Розповідні речення. (с. 62 – 64) |
|
32. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
33. |
Види речень за метою висловлювання. Питальні речення. (с. 64 – 66) |
|
34. |
Навчаюся складати різні за інтонацією речення. (с. 67 – 68) |
|
35. |
Практичні вправи на закріплення розповідного й питального речення. (с. 68 – 69) |
|
36. |
Види речень за метою висловлювання. Спонукальні речення. (с. 70 – 72) |
|
37. |
Навчаюсь складати спонукальні речення. (с. 72 – 73) |
|
38. |
Закріплення знань про види речень. (с. 74 – 77) |
|
39. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
40. |
Головні слова в реченні. Підмет і присудок. (с. 77 – 79) |
|
41. |
Робота над текстом. Складання речень. Позначення головних слів у реченні. (с. 79 – 81) |
|
42. |
Зв'язок слів у реченні. Складання словосполучень. (с. 81 – 82) |
|
43. |
Складання речень. Поширені речення. Головні слова у реченні. (с. 82 – 83) |
|
44. |
Робота з деформованим текстом. Виразне читання. Головні слова у реченні. Узагальнюючий урок.(с. 83 – 85) |
|
|
Слово |
|
45. |
Вступ до теми. Слова, які означають назви предметів (іменники). (с. 86 – 89) |
|
46. |
Розвиток зв’язного мовлення. __________________________________________________________ |
|
47. |
Навчаюся добирати іменники. Доповнення речень. (с. 89 – 91) |
|
48. |
Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що? (с. 91 – 94) |
|
49. |
Число іменників. Змінювання іменників за зразком «один» - «багато». (с. 94 – 96) |
|
50. |
Навчаюся вживати іменники в мовленні. (с. 96 – 97) |
|
51. |
Робота з деформованим текстом. (с. 98 – 99) |
|
52. |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. (с. 100 – 101) |
|
53. |
Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища людей. Доповнення речень. (с. 101 – 104) |
|
54. |
Підсумковий урок. |
|
Читання
№ з/п |
Тема |
Дата |
|
Осінь…Рідна школа знову кличе нас |
|
1. |
А. Костецький «Головна професія». (с. 4) |
|
2. |
Б. Крекотін «Скрип». (с. 5) |
|
3. |
Н. Мудрик-Мриц «Любий друг». (с. 6) |
|
4. |
Сміховинка-веселинка. В. Шаройко «Про мене не написано», «Кмітливі діти». (с. 6 – 7) |
|
5. |
Л. Вахніна «Кордон» (с. 7 – 8) |
|
6. |
Б. Крекотін «Невдале сусідство», М. Стельмах «Чому в зайця зуби не болять». (с. 8 – 9) |
|
7. |
Позакласне читання. _________________________________________________________ |
|
8. |
Сміховинка-веселинка «Пожалів». П. Воронько «Причина». (с. 10) |
|
9. |
За В. Невською «Золота осінь». Народна мудрість повчає. (с. 11 – 12) |
|
10. |
В. Скуратівський «Багрянолистий жовтень». Народна мудрість повчає. (с. 12 - 13) |
|
11. |
Сміховинка-веселинка «Як зберігати підручник». Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу». (с. 13 – 15) |
|
12. |
Т. Шевченко «Не щебече соловейко». Приказка. (с. 15) |
|
13. |
В. Скуратівський «Прощальний листопад». (с. 16 – 17) |
|
14. |
Позакласне читання. _________________________________________________________ |
|
15. |
М. Лисич «Листопад», Л. Костенко «Красива осінь вишиває клени», І. Франко «Дрімають села». Загадки, народні прикмети. (с. 17 – 19) |
|
16. |
Узагальнюючий урок. Перевір свої знання і вміння. (с. 20) |
|
|
Одна на землі Україна, а ми – її доньки й сини |
|
17. |
А. Костецький «Батьківщина», О. Олесь «Прапор», Н. Поклад «Герб», «Гімн». (с. 21 – 23) |
|
18. |
З історії українського народу. «Давні слов’яни». (с. 24) |
|
19. |
З історії українського народу. «Вільні люди козаки. Запорізька Січ». (с. 25 – 26) |
|
20. |
Н. Забіла «Древній Київ». (с. 27) |
|
21. |
Позакласне читання. _________________________________________________________ |
|
22. |
Н. Забіла «Київські вулиці». (с. 28) |
|
23. |
Р. Купчинський «У рідному краї». В. Сухомлинський «Батьків заповіт». (с. 29 – 30) |
|
24. |
«Наш оберіг». Прислів’я. В. Сухомлинський «Найдорожче». (с. 31) |
|
25. |
С. Русова «Що зветься Україною», М. Хоросницька «Матусин Заповіт», О. Василенко «Я – українка», П. Тичина «Добридень тобі, Україно моя!». (с. 32 – 33) |
|
26. |
Узагальнюючий урок. Перевір свої знання і вміння. (с. 34) |
|
|
Звичаї та обряди – скарби українського народу |
|
27. |
За І. Огієнком «Завжди будемо українцями». Прислів’я. (с. 36 – 37) |
|
28. |
Позакласне читання. _________________________________________________________ |
|
29. |
І. Бевз «Загадка», «Казка про Святого Миколая» (скорочено). (с. 37 – 39) |
|
30. |
Українська народна пісня «Ой, хто, хто Миколая любить». (с. 39) |
|
31. |
А. М’ястківський «На щастя, на здоров’я, на Новий рік», І. Франко «З Новим роком…», «Засівальна пісня». (с. 40 – 41) |
|
32. |
«Щедрик, щедрик…». О. Воропай «Коляда», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова». (с. 42 – 43) |
|
33. |
Українські народні ігри. «Обереги», «Криничка». О. Кириченко «Український віночок». (с. 43 – 44) |
|
34. |
В. Скуратівський «Калина». (с. 45) |
|
35. |
Узагальнюючий урок. Перевір свої знання і вміння. (с. 46) |
|
36. |
Позакласне читання. _________________________________________________________ |
|
|
Роде наш красний, роде наш прекрасний |
|
37. |
В. Шевчук «Загадкова дорога історії». (с. 48) |
|
38. |
С. Воробкевич «Рідна мова». Народна мудрість повчає. (с. 49) |
|
39. |
Д. Чередниченко «Родовідне дерево». (с. 50) |
|
40. |
Українська народна пісня «Ой роде наш красний». Народна мудрість повчає. Загадка. (с. 51) |
|
41. |
О. Кобець «Тато». Народна мудрість повчає. Швидкомовка. (с. 52) |
|
42. |
Позакласне читання. _________________________________________________________ |
|
43. |
В. Сухомлинський «Забула». Лічилка. (с. 53 – 54) |
|
44. |
А. М’ястківський «Неня». Народна мудрість повчає. (с. 54 – 55) |
|
45. |
А. Григорук «Дивовижні імена». Загадка. (с. 55 – 56) |
|
46. |
М. Лєденцов «У яких птахів татусі стають няньками?» (с. 57) |
|
47. |
В. Берестов «Лелека і соловей». (с. 57 – 58) |
|
48. |
Ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик». (с. 59) |
|
49. |
Позакласне читання. _________________________________________________________ |
|
50. |
Узагальнюючий урок. Перевір свої знання і вміння. (с. 60) |
|
|
Будь природі вірним другом |
|
51. |
Н. Кир’ян «Ми в цьому світі не самі», С. Жупанин «Буду я природі другом», Л. Дяченко «Місяці». (с. 62 – 64) |
|
52. |
О. Копиленко «Пригріває сонечко», В. Васильчук «Подружилися». (с. 64 – 65) |
|
53. |
Ю. Збанацький «Розумний шпак». (с. 66 – 67) |
|
54. |
Підсумковий урок. |
|
Математика
№ з/п |
Тема |
Дата |
|
Нумерація в межах 100 |
|
1. |
Нумерація в межах 100. Утворення і називання десятків. Таблиця чисел першої сотні. (с. 3 – 5) |
|
2. |
Робота з таблицею чисел першої сотні. Розв’язування прикладів. Розкладання чисел на розряди. (с. 5 – 6) |
|
3. |
Лічба десятками. Складання й розв’язування виразів. Розв’язування задачі. (с. 6 – 7) |
|
4. |
Лічба десятками. Додавання і віднімання круглих десятків. Порівняння чисел. Розв’язування прикладів. (с. 7 – 8) |
|
5. |
Одноцифрові й двоцифрові числа. Порівняння чисел. Таблиця розрядів І класу чисел. |
|
|
Додавання та віднімання в межах 100 без переходу через розряд |
|
6. |
Повторення складу числа. Обчислення виразів на додавання без переходу через розряд. Ламана лінія. (с. 10 - 11) |
|
7. |
Повторення складу числа. Обчислення виразів на віднімання без переходу через розряд. Відрізок. (с. 11 – 12) |
|
8. |
Обчислення виразів без переходу через розряд. Розкладання чисел на розрядні одиниці. (с. 12 – 13) |
|
9. |
Обчислення виразів з розрядними одиницями. Вирази на дві дії. Розв’язування задачі. (с. 13 – 14) |
|
10. |
Утворення нового десятка з попереднього. Запис чисел цифрами. (с. 14 – 15) |
|
11. |
Утворення числа 100 з попереднього десятка. Таблиця чисел першої сотні. Обчислення виразів. Робота над задачею. Відрізок. (с. 15 – 16) |
|
12. |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд виду 24 + 52. Правила додавання. Обчислення виразів. (с. 17) |
|
13. |
Ознайомлення з різними способами додавання з переходом через розряд виду 67 + 5, 25 + 46. Обчислення виразів. Одиниці довжини. Робота над задачею. (с. 18 - 19) |
|
14. |
Розв’язування прикладів виду 47 + 3. Порівняння виразу й числа. (с. 19) |
|
15. |
Розв’язування виразів виду 70 + 25, 53 + 7. Робота над задачею. Обчислення виразів. Відрізок. (с. 20) |
|
16. |
Обчислення й порівняння виразів. Ознайомлення з різними способами обчислення різниці чисел виду 42 – 5, 51 – 36. Розв’язування прикладів і задачі. Утворення геометричних фігур за зразком. (с. 21 – 22) |
|
17. |
Розв’язування прикладів виду 37 – 20, 55 – 30. Повторення способів розв’язування таких прикладів. Порівняння одиниць довжини. Відрізок. (с. 22 – 23) |
|
18. |
Розв’язування прикладів виду 58 – 20. Сусіди числа. (с. 24) |
|
19. |
Обчислення виразів з коментуванням. Робота над задачами. (с. 24 – 25) |
|
20. |
Робота над задачами. Порівняння чисел. Обчислення виразів. Відрізок. (с. 26) |
|
21. |
Розв’язування прикладів виду 45 + 23. Робота над задачею. (с. 27) |
|
22. |
Обчислення виразу виду 60 – 38. Обчислення прикладів на дві дії. (с. 27 – 28) |
|
23. |
Перевірка знань, умінь і навичок. Діагностична робота. |
|
|
Письмове додавання з переходом через розряд |
|
24. |
Правила письмового додавання двоцифрових чисел виду 54 + 38. Обчислення виразів. Робота над задачею. Відрізок. (с. 28 – 29) |
|
25. |
Письмове додавання виразу виду 35 + 24. Обчислення виразів. (с. 30 – 31) |
|
|
Письмове віднімання без переходу і з переходом через розряд |
|
26. |
Правила письмового віднімання двоцифрових чисел виду 46 – 24. Обчислення виразів. Робота над задачею. Відрізок. (с. 31 – 32) |
|
27. |
Письмове додавання і віднімання чисел. Робота над задачею. Відрізок. (с. 32 – 33) |
|
28. |
Письмове додавання і віднімання чисел. Порівняння виразів. Робота над задачею. (с. 33 – 34) |
|
29. |
Письмове додавання двоцифрових чисел виду 45 + 37. Обчислення виразів. Робота над задачами. (с. 34 – 35) |
|
30. |
Письмове обчислення виразу виду 44 + 36, 77 – 56. Обчислення виразів. Знаходження довжини ламаної лінії. Порівняння виразу і числа. (с. 35 – 36) |
|
|
Перевірка додавання |
|
31. |
Правило додавання і перевірка його дією віднімання. Обчислення виразів. (с. 37) |
|
32. |
Обчислення виразів. Порівняння виразів. (с. 37 – 38) |
|
|
Перевірка віднімання |
|
33. |
Правило віднімання і перевірка його дією додавання. Обчислення виразів. Робота над задачею. (с. 38 – 39) |
|
34. |
Перевірка знань, умінь і навичок. Діагностична робота. |
|
|
Множення і ділення |
|
35. |
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач. (с. 40 – 41) |
|
36. |
Складання таблиці множення числа 2. Обчислення виразів. (с. 41 -42) |
|
37. |
Обчислення виразів, заміна дії додавання дією множення. Розв’язування задач. (с. 42 – 43) |
|
38. |
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів, розв’язування задач. (с. 43 – 44) |
|
|
Таблиця множення числа 2 |
|
39. |
Складання таблиці множення числа 2 (2 – 5). Обчислення виразів. (с. 44 – 45) |
|
40. |
Складання таблиці множення числа 2 (6 – 9). Обчислення виразів. Розв’язування задач. (с. 45) |
|
41. |
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення виразів. Робота над задачею. (с. 46) |
|
42. |
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення виразів. Робота над задачею. (с. 46 – 47) |
|
43. |
Обчислення виразів. Розв’язування задач. (с. 47 – 48) |
|
44. |
Обчислення виразів. Розв’язування задач. (с. 48) |
|
|
Ділення |
|
45. |
Дія ділення. Знак ділення. Розв’язування прикладів і задач. (с. 49) |
|
46. |
Дія ділення. Читання прикладів. Складання і розв’язування задач на дію ділення. (с. 50) |
|
47. |
Зв'язок дії множення з дією ділення. Складання прикладів на ділення з прикладу на множення. Розв’язування задач. (с. 51) |
|
|
Таблиця ділення на 2 |
|
48. |
Зв'язок дії множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач. (с. 51 – 52) |
|
49. |
Назви компонентів і результату дії ділення. Розв’язування задач. Перетворення величини довжини. (с. 52 – 53) |
|
50. |
Розв’язування прикладів і задач. (с. 53 – 54) |
|
51. |
Обчислення виразів, задач. (с. 54 – 55) |
|
52. |
Перевірка знань, умінь і навичок. Діагностична робота. |
|
|
Парні й непарні числа |
|
53. |
Парні й непарні числа. Обчислення виразів. Розв’язування задач. (с. 55 – 56) |
|
54. |
Обчислення виразів на дві дії. Розв’язування задачі. (с. 56) |
|
55. |
Розв’язування прикладів, задач. Відрізок. (с. 56 – 57) |
|
56. |
Порівняння виразів. Розв’язування задач. (с. 57) |
|
57. |
Складання і розв’язування задач. Обчислення виразів. (с. 58) |
|
58. |
Обчислення виразів. Доповнення записів. Порівняння виразу й числа. Геометричні фігури. (с. 58 – 59) |
|
59. |
Порівняння виразів. Розв’язування задач. Обчислення прикладів на дві дії. (с. 59 – 60) |
|
60. |
Обчислення виразів на ділення. Розв’язування задач. (с. 60 – 61) |
|
61. |
Складання прикладів на ділення з прикладу на множення. Відрізок. (с. 61) |
|
62. |
Розв’язування прикладів і задач. (с. 62) |
|
63. |
Написання математичного диктанту. Розв’язування прикладів і задач. (с. 62 – 63) |
|
|
Іменовані числа |
|
64. |
Міри вартості. Банкноти. Купюри. Монети. Гривня. Копійка. (с. 63 - 64) |
|
65. |
Розв’язування задач з одиницями вартості. Порівняння чисел. (с. 64 – 65) |
|
66. |
Порівняння одиниць вартості. Сусіди числа. (с. 65 – 66) |
|
67. |
Міри довжини. Правила користування лінійкою. Вимірювання довжини відрізків. Креслення відрізків. (с. 67 – 68) |
|
68. |
Перетворення іменованих чисел. Розв’язування прикладів, задач. (с. 68) |
|
69. |
Обчислення виразів. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (с. 69) |
|
70. |
Час: тиждень, доба, місяць, рік. Одиниці вимірювання часу: секунда, година, хвилина. (с. 70 – 71) |
|
71. |
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (с. 71) |
|
72. |
Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. (с. 72) |
|
73. |
Розв’язування задач. Перетворення іменованих чисел. (с. 72 – 73) |
|
74. |
Доба. Одиниці вимірювання часу. Розв’язування прикладів, задач. (с. 74 – 75) |
|
75. |
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (с. 75 – 76) |
|
76. |
Місяць. Розв’язування прикладів, задач. (с. 76 – 77) |
|
77. |
Діагностична робота. Підсумковий урок. |
|
Я досліджую світ
№ з/п |
Тема |
Дата |
|
Вступ |
|
1. |
Явища природи. Пори року. (с. 4 – 6) |
|
2. |
Наша планета – Земля. Чому на Землі бувають день і ніч. (с. 7 – 9) |
|
3. |
Чому на Землі існують пори року. (с. 10 -11) |
|
4. |
Що таке гномон? (с. 11 – 14) |
|
|
Природа восени |
|
5. |
Ознаки осені. (с. 15 – 18) |
|
6. |
Водойми. Водойми свого краю восени. (с. 19 – 21) |
|
7. |
Зміна стану води при нагріванні. Термометр. (с. 21 – 24) |
|
8. |
Вимірювання температури. Практична робота. (с. 25 – 27) |
|
9. |
Кругообіг води в природі. (с. 28 – 30) |
|
10. |
Що таке погода та як її передбачити. (с. 31 – 34) |
|
11. |
Осінні явища в житті рослин. (с. 35 – 37) |
|
12. |
Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини. (с. 38 – 41) |
|
13. |
Плоди і насіння. (с. 41 – 45) |
|
14. |
Гриби: їстівні та отруйні. (с. 45 – 48) |
|
15. |
Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (с. 48 – 51) |
|
16. |
Птахи восени. (с. 51 – 54) |
|
17. |
Звірі восени. (с. 54 – 57) |
|
18. |
Невидимі ланцюги в осінньому лісі. (с. 57 – 59) |
|
|
Природа взимку |
|
19. |
Ознаки зими. (с. 62 – 64) |
|
20. |
Як утворюється лід на ставку? (с. 64 – 66) |
|
21. |
Погода взимку. (с. 66 – 69) |
|
22. |
Рослини взимку. (с. 69 – 73) |
|
23. |
Тварини взимку. Як зимують птахи. (с. 74 – 77) |
|
24. |
Звірі взимку. (с. 77 – 81) |
|
|
Природа навесні |
|
25. |
Ознаки весни. (с. 82 – 84) |
|
26. |
Повітря та його властивості. (с. 85 – 87) |
|
27. |
Чому буває вітер? (с. 87 – 90) |
|
28. |
Погода навесні. (с. 90 – 93) |
|
29. |
Рослини навесні. (с. 93 – 97) |
|
30. |
Тварини навесні. Комахи. (с. 97 – 99) |
|
31. |
Птахи навесні. (с. 100 – 102) |
|
32. |
Пора гніздування. (с. 102 – 105) |
|
33. |
Охорона птахів. (с. 105 – 106) |
|
34. |
Звірі навесні. (с. 107 – 109) |
|
35. |
Практична робота. Виготовлення екологічної листівки. (с. 109 -110) |
|
36. |
Весняні роботи людей на городах, полях і в садах у рідному краї. (с. 110 – 112) |
|
37. |
Сторінка дослідника. Як орієнтуватися лісі. (с. 113 – 114) |
|
|
Природа влітку |
|
38. |
Ознаки літа. (с. 115 – 117) |
|
39. |
Жива природа влітку. (с. 117 – 120) |
|
40. |
Рослини лісу. (с. 120 – 123) |
|
41. |
Тварини лісу. (с. 124 – 127) |
|
42. |
Охорона лісу. (с. 127 – 128) |
|
43. |
Рослини і тварини луків. (с. 129 – 131) |
|
44. |
Рослини і тварини прісних водойм. (с. 132 – 134) |
|
45. |
Діагностична робота. |
|
46. |
Підсумковий урок. |
|
Образотворче мистецтво
№ |
Тема уроку |
Стор. підр. |
Дата |
|
Ми діти твої, Україно! Використання правил культури роботи, гігієни і техніки безпеки під час художньо-творчої діяльності. Зображення багатопланової композиції з просторової композиції (пейзаж) Милуємося красою землі. Пейзаж «Смачний урожай» |
Ст. 6-7
|
|
|
Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власного досвіду для створення художніх образів. Колективне виконання творчого задуму. Оцінювання і самооцінювання у колективній творчості. Милуємося красою землі. Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!» |
С.10-11 |
|
|
Жанри образотворчого мистецтва. Використання різних засобів образотворчої виразності для створення образів у натюрморті. Мистецтво крізь віки. Натюрморт «Моя чашка» |
С.14-15 |
|
|
Вільне користування графічними, живописними інструментами та матеріалами під час художньо-творчої діяльності в різних художніх техніках. Мистецтво крізь віки. Натюрморт «Святковий стіл» |
С.19-20 |
|
|
Самопізнання і самовираження в художньо-творчій діяльності. Конструювання з природного матеріалу. Види орнаментів за змістом та застосуванням. Мистецтво та здоров’я. «Петриківський розпис за допомогою овочів та фруктів» |
С.22-23 |
|
|
Використання видів мистецької діяльності та власних уподобань для задоволення та поліпшення емоційного стану. Використання творів різних видів мистецтва для задоволення та поліпшення власного емоційного стану. Мистецтво та здоров’я. Колаж «Веселі мандрівки» |
С.26-27 |
|
|
Сприймання синтетичних образів. Створення синтетичного художнього образу. У дружньому слов’янському колі. Аплікація «Моє місто» |
С.30-31 |
|
|
Дослідження довкілля, фіксація і використання спостережень із власногодосвіду для створення художніх образів. У дружньому слов’янському колі. Пейзаж «Місто на березі Дніпра» |
С.34-35 |
|
|
Зображення багатопланової композиції. Бачення (при спрямуванні вчителя) недоліків у своїй роботі та виправляння їх. У гостину до угорців, румунів і молдован. Пейзаж «Карпати» |
С.38-39 |
|
|
Поняття про мистецтво архітектури. Мистецькі професії відповідно до видів мистецтва . На гостину до угорців, румунів і молдован. Симетрія та асиметрія «Чарівний ліхтарик» |
С.42-43 |
|
|
Самопізнання через сприймання творів мистецтва. Види орнаментів за змістом та застосуванням. Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Аплікація «Національний орнамент». |
С.46-47 |
|
|
Дослідження довкілля. Проведення паралелей між явищами довкілля і художніми образами в різних видах мистецтва. Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Аплікація « Мозаїка» |
С.50-51 |
|
|
Вербальний опис вражень, емоцій, викликаних творами. Робота з найпростішими джерелами інформації. Підсумковий урок «Я знаю та вмію» |
С.52-55 |
|
|
Порівняння сюжетів, вчинків тощо персонажів творів з життєвими ситуаціями. Сприймання творів різних видів мистецтва. Ілюстрація «Зимова казка» |
|
|
|
Прикрашання місця, де навчається, живе. Аплікація «Новорічні прикраси» |
|
|
|
Презентація власних творчих досягнень. Оцінювання власної творчості за поданими орієнтирами. Відстоювання права на самовираження. |
|
|
Дизайн і технології
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Людина. Техніка. Технології. Закріплення правил ТБ з інструментами і пристроями. Вправляння у самостійному безпечному користуванні побутовими приладами. (с.107 ЯДС Іч) |
|
2. – 3. |
Світ професій. Знаряддя праці. Моделювання уявних ситуацій виробничого процесу. |
|
4. |
Проєкт-дослідження «Професії» |
|
5.-6. |
Якою буває техніка. Моделювання та конструювання виробу за шаблоном. |
|
7.-8. |
Проектуємо. Моделюємо. Виготовляємо. Встановлення причиново-наслідкових зразків між прикладеними зусиллями і результатами. |
|
9. |
Твоє робоче місце. Моделювання уявних ситуацій виробничого процесу. |
|
10. |
Працюємо з папером. Проводимо дослідження визначаючи властивості картону, газетного та писального паперу |
|
11. |
Працюємо з папером. Проєкт «Рамочка для фото з картону» |
|
12. |
Працюємо з папером. Вироби за власним задумом. |
|
13. |
Турбуюся про довкілля. Проєкт-дослідження. Вироблення пропозицій щодо збереження природного середовища, можливість використання вторсировини для виготовлення виробу. |
|
14. |
Працюємо з металом. Проводимо дослідження визначаючи властивості фольги. |
|
15. |
Працюємо з металом. Виготовлення ялинкової прикраси – віночок із дроту з бархатистим ворсом. |
|
16. |
Підсумковий урок за І семестр |
|