Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 4 клас "English" автор
О. Карп'юк. Враховано всі зміни та складено відповідно до чинної програми.
Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 4 клас "English" автор
О. Карп'юк
№ |
Тема уроку (скоригована) |
Очікуваний результат |
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я та друзі», «Шкільне життя», Introduction "Personal Information" Тема 1: Unit 1 GETTING READY FOR SCHOOL (13 годин) |
|||||||||
|
Давайте знайомитися! |
Вміти: • привітатися; прощатися; • представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось /щось; • запитувати / повідомляти про вік; • запитувати / повідомляти про місце проживання |
Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name? |
The ABC, numbers 1-10, personal pronouns |
Ех. 1, р. 4 |
Ех. 2, 3, 4, р. 4-5 |
|
Ех. 5, р. 5 |
Ех. 1, 4, р. 4-5 |
|
Давайте рахувати! |
What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she? |
Numbers 1-100 |
Ех. 2, р. б |
Ех. 1, р. б |
Ех. 5-6, р. 7 |
|
Revise numbers Ex. 1-6, р. 6-7 |
|
|
Давай знайомитися! Звідки ти родом? |
What is your name? I'm... I'm from... Who is it? What is your e-mail? |
Colours, sounds, letters |
Ех. 1, р. 8 |
|
Ех. 4, р. 9 |
Ех. 3,5, р. 9 |
Ex. 3, р. 8; Ex. 5, р. 9 |
|
|
Здрастуй, школо! |
|
The pencil case is on the shelf. What do you need...? I need... |
Verbs, school things, Prepositions: on, in, under, near; prepositions of time |
Ех. 1, р. 10 |
Ех. 2,7, р. 10, 12 |
Ех. 2-6, р. 10-12 |
Ех. 5, р. 11 |
Read Ex. 5, р. 11; Ex. 7, p. 12 |
|
Готуємося до школи |
|
How are you? Are you ready for school? |
Verbs of movement, school things |
Ех. 1, р. 13 |
Ех. 2, р. 13 |
Ех. 2-5, р. 13-14 |
|
Ex. 1,2, p. 13; Ex. 5, p. 14 |
|
Йдемо до магазину |
|
School Bazaar, Clothes for You |
School things, food |
Ех. 1, р. 15 |
Ех. 2, 4, р. 16-17 |
Ех. 3, р. 16 |
Ех. 3, р. 16 |
Ex. 1, p. 16; Ex. 3, p. 16 |
|
Моя шкільна форма |
|
What colour is your school uniform? Where are you from? Can you spell your name? |
School things, food, colours |
Ех. 1, р. 18 |
Ех. 2, 3, р. 18 |
Ех. 5, р. 19 |
Ех. 2,3, р. 18 |
Ex. 3; p. 18 |
|
Заняття розпочинаються |
|
Are you going to study...? Yes, 1 am. No, 1 am not. |
School subjects, school activities |
Ех. 1, р. 20 |
Ех. 2,3, р. 20-21 |
|
Ех. 4, р. 22 |
Ex. 4, p. 22 |
|
Мій улюблений предмет |
|
I like Maths |
School subjects |
Ех. 1, р. 23 |
Ех. 3, 4, 5, р. 24 |
Ех. 6, р. 24 |
Ех. 2, р. 23 |
Ex. 2, p. 23 |
|
Чим ти займаєшся у вівторок? |
|
We do sums in Maths. We have a test on Maths |
Prepositions |
Ех. 1, р. 25 |
Ех. 2, 3, р. 25-26 |
Ех. 5, р. 26 |
Ех. 1, р. 25 |
Ex. 1, 2, p. 25 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мій розпорядок дня. Годинник |
|
What time is it? It's half past two |
Time words |
Ех. 2, р. 30 |
Ех. 1, 4, р. 30-31 |
Ех. 3, 5, р. 31 |
|
Ex. 2, p. 30; Ex. 4, p. 31 |
|
Тепер ти можеш... Тематична |
|
Узагальнення вивченого лексико- граматичного матеріалу |
Закріплення лексичних одиниць за темою |
Ех. 1, р. 32 |
Ех. 3, р. 33 |
Ех. 4, р. 33 |
Ех. 2, р. 32 |
Read Ex. 2, p. 32 |
Тематика ситуативного спілкування: «Відпочинок і дозвілля», «Свята і традиції» Тема 2: Unit 2 FREE TIME (10 годин) |
|||||||||
|
Мої друзі та їхні захоплення |
Вміти: • запитувати про предмети; повідомляти про щось; • виконувати / віддавати вказівки (команди]; • описувати когось / щось; • запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; • робити пропозицію та реагувати на неї |
What is your favourite toy / sport? |
Sport activities |
Ex. 1, p. 34 |
Ex. 4, 6, 7, p. 36-38 |
Ex. 5, p. 37 |
Ex. 3, p. 35 |
Read Ex. 3, p. 35 |
|
Розпорядок дня. Годинник |
What is your favourite part of the day? I like evening best |
Morning, afternoon, evening |
Ex. 2, p. 39 |
Ex. 3, p. 41 |
Ex. 5, p. 42 |
Ex. 6, p. 43 |
Ex. 6, p. 43; Ex. 5, p. 42 |
|
|
У вільний час я люблю |
I always / often / sometimes / never... |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 2, p. 44 |
Ex. 1, 3, p. 44-45 |
Ex. 4, p. 45 |
Ex. 3, p. 45 |
Read Ex. 3, p. 45 |
|
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
Are you good at...? |
Hobbies |
Ex. 2, p. 46 |
Ex. 3, 4, p. 47-48 |
Ex. 5, p. 48 |
Ex. 2, p. 46 |
Read Ex. 2; p. 46 |
|
|
У парку розваг |
I'm riding a bike |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert island |
Ex. 1, 2, p. 49-50 |
Ex. 3, p. 51 |
|
Ex. 4, p. 51 |
Read Ex. 4, p. 51 |
|
|
Я люблю відпочивати у парку |
Is he riding a bike now? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3, p. 52-53 |
|
Ex. 4, p. 54 |
Read Ex. 1, p. 52 |
|
|
Давай грати у комп'ютерні ігри |
Do you like...? Does she / he like...? I like/don't like... He / She likes / doesn't like... |
Revise the words |
Ex. 1, p. 55 |
Ex. 2, p. 55 |
Ex. 3, p. 56 |
Ex. 4, p. 56 |
Read Ex. 1, p. 55; Ex. 2, p. 55 |
|
|
Ним ти зараз займаєшся? |
What is Bill doing? What are you doing? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, 4, p. 58-59 |
|
Ex. 5, p. 59 |
Ex. 1, p. 57; Ex. 5, p. 59 |
|
|
Мої улюблені фільми |
What film can you see...? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 60 |
Ex. 2, 4, p. 61,63 |
Ex. 3, p. 62 |
|
Ex. 1, p. 60; Ex. 3, p. 62 |
|
|
Контрольна робота Тематична |
Revision |
Revise the words |
Ex. 1, p. 64 |
Ex. 3, p. 65 |
Ex. 3, p. 65 |
Ex. 3, p. 64 |
Read Ex. 2, p. 64 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Свята та традиції» Тема 3: Unit 3 LET'S CELEBRATE (10 годин) |
|||||||||
|
Готуємо разом |
• Реагувати на репліки вчителя та однокласників; • визначати час / проміжки часу; • просити повторити інформацію; • висловлювати схвальну/ несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; • висловлювати прохання та реагувати на нього; • вміти: описувати предмети / людей; • давати елементарну характеристику комусь / чомусь; • визначати час / проміжки часу |
What shall I do? Will you help? |
Food, go shopping |
Ex. 1, p. 66 |
Ex. 2, p. 66 |
Ex. 3, p. 67 |
Ex. 4, p. 68 |
Ex. 1, 2, p. 66; Ex. 4, p. 68 |
|
У магазині |
What day is it today? When is Sport? It is on.... Which lesson do you like? |
A barof...; a bag of...; a bottle of...; food |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69-70 |
|
Ex. 5, p. 71 |
Ex. 4, p. 70 |
|
|
Готуємося до свята |
How many...? How much...? |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 1, 6 p. 72,74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Ex. 2, p. 72 |
Read Ex. 2, p. 72 |
|
|
У нас свято! |
I don't like... He doesn'tlike.... |
Food |
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75 |
Ex. 4, 6, p. 76,78 |
Ex. 5, p. 77 |
Ex. 1, p. 75 |
|
|
У магазині іграшок
|
Can I have this postcard? |
Toys |
Ex. 1, 3, p. 79-80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 4, p. 81 |
Ex. 4, p. 81 |
Read Ex. 4,5, p. 81 |
|
|
Коли у тебе день народження? |
|
How many days / seasons / months / weeks are there? |
Calendar words, ordinal numbers |
Ex. 1, 2, p. 82 |
Ex. 3, p. 83 |
Ex. 5, p. 84 |
Ex. 3, p. 83 |
Read Ex. 5, p. 84 |
|
День народження |
What day is it today? |
Calendar words, ordinal numbers, special occasions |
|
Ex. 4, p. 87 |
Ex. 5, p. 87 |
Ex. 1, 2, 3, p. 85-86 |
Read Ex. 3, p. 86 |
|
|
Свята |
My favourite holiday is... |
Holidays, romantic, celebrate |
Ex. 1, 3, p. 88,89 |
Ex. 2, 5, p. 88,90 |
Ex. 6, p. 90 |
Ex 4, p. 89 |
Read Ex. 3, 4, p. 89; Ex. 7, p. 91 |
|
|
Ніч перед Різдвом |
My favourite holiday is... |
Fireplace, list, hang, tradition |
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, 3, 4, p. 92-93 |
Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 92 |
Read Ex. 2, p. 92 |
|
|
Тепер ти можеш... |
Revision |
Revise the words |
|
Ex. 1, p. 94 |
Ex. 4, p. 95 |
Ex. 5, 7, p. 96-97 |
Read Ex. 7, p. 97 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Природа 1 навколишнє середовище» Тема 4: Unit 4 THE WORLD OF NATURE (10 годин) |
|||||||||
|
Яка сьогодні погода? |
Вміти: • представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; • описувати когось/щось; • запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; • повідомляти про смаки, уподобання; • виражати своє ставлення до когось / чогось; • запрошувати на свято, в гості тощо; реагувати на чиєсь запрошення; • робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; • називати когось/щось; • запитувати / повідомляти про вік; • запитувати / повідомляти про місце проживання |
It's wet. My favourite season... |
Wet, foggy, frosty, leaves |
Ex. 1, p. 98 |
Ex. 2, 4, p. 98-99 |
|
Ex. 3, 5, p. 98-99 |
Read Ex. 5, p. 99 |
|
Пори року |
It was warm. Describing the weather |
Months, seasons |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 2, 3, p. 101 |
|
Ex. 3, p. 101 |
Read Ex. 1, p. 100; Ex. 4, p. 102 |
|
|
Ось і зима прийшла до нас! |
It was warm. Giving and following instructions. Describing the weather |
Winter activities |
Ex. 1, p. 103 |
Ex. 3, 4, p. 104 |
|
Ex. 1, 5, p. 103, 105 |
Read Ex. 2; p. 103; Ex. 4, p. 104 |
|
|
Погода в Англії |
Adjectives: comparatives |
Weather words |
Ex. 1, p. 106 |
Ex. 4, p. 108 |
Ex. 3, p. 107 |
Ex. 5, p. 108 |
Read Ex. 1, p. 106; Ex. 5 p. 108 |
|
|
Наша домівка — планета Земля |
Adjectives: comparatives and superlatives |
Poles, the Earth, desert, tropical forest |
Ex. 1, 2, p. 109 |
Ex 3, p. 109-110 |
Ex. 4—6, p. 111 |
|
Read Ex. 2, 3, p. 109 |
|
|
Планета Земля |
Adjectives: comparatives and superlatives |
North, top, bottom, ice, camel |
Ex. 1, p. 112 |
Ex. 6,7, p. 115 |
Ex. 3,4, p. 113-114 |
Ex. 2, 4, p. 112, 114 |
Ex. 3, p. 113 |
|
|
На фермі |
The house was old. It is new now. |
Farm animals |
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2,3, p. 116-117 |
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 5, p. 118 |
Ex. 3, p. 117; Ex. 5, p. 118 |
|
|
На фермі |
Adjectives: comparatives and superlatives |
Field, drive a car, fat /thin |
Ex. 1, p. 119 |
Ex. 4, 6, p. 120, 121 |
Ex. 5, p.121 |
Ex. 2,5, p. 119-121 |
Ex. 2, p. 119 |
|
|
Цікавий світ тварин |
Wild animals and insects. Adjectives: comparatives and superlatives |
Wh- questions |
Ex. 1-2, p. 122 |
Ex. 6, p. 125 |
Ex. 4,5, p. 124-125 |
Ex. 3, p. 123 |
Ex. 3, p. 123 |
|
|
Тепер ти можеш... |
Revision |
Revision |
|
Ex. 1, 2, p. 126 |
Ex. 4, p. 127 |
Ex. 3, p. 127 |
Ex. 5, p. 127 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім'я, друзі (місце проживання)», «Помешкання» Тема 5: Unit 5 MY CITY- MY HOME (10 годин) |
|||||||||
|
Наша домівка |
Вміти: • просити повторити інформацію; • висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; • висловлювати прохання • та реагувати на нього; представляти співрозмовників / третіх осіб; • запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; • описувати когось / щось; • запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; • повідомляти про смаки, уподобання; • виражати своє ставлення до когось / чогось |
There is /are... In my bed room... |
Furniture |
Ex. 1, p. 128 |
Ex. 2, p. 128 |
Ex. 5, p. 129 |
Ex. 2, 3, p. 128-129 |
Ex. 3, p. 129 |
|
Англійські домівки |
Where do you live? |
Upstairs, downstairs |
Ex. 1, 2, p. 130 |
Ex. 3, p. 131 |
|
Ex. 2, 4, p. 130-131 |
Ex. 5 p. 11; Ex. 7, p. 12 |
|
|
Подорож містом |
Vicky lives at 10 Green Street |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 132 |
Ex. 3, 5, p. 133 |
|
Ex. 2, p. 132 |
Ex. 2, p. 132 |
|
|
Лондон — столиця Великої Британії |
London is the capital |
Bridge, city, town, underground |
Ex. 1, p. 134 |
|
Ex. 3, p. 136 |
Ex. 2, 4, p. 134-136 |
Ex. 1,2, p. 134 |
|
|
Подорож містом |
Is there a... in your town? |
Supermarket, gallery, circus, theatre |
Ex. 1, p. 137 |
Ex. 2-4, p. 137-138 |
|
Ex. 2, p. 137-138 |
Ex. 2, p. 137 |
|
|
Подорож містом |
Where is...?lt is... |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 139-140 |
Ex. 4, 5, p. 141-142 |
Ex. 4, p. 141 |
Ex. 3, p. 140 |
Ex. 3, p. 140 |
|
|
Вулиця, на якій я живу |
Is there a school in your street? |
Kinds of shops |
Ex. 1, p. 143 |
Ex. 3, 4, p. 144-145 |
|
Ex. 3, p. 144-145 |
Ex. 3, p. 144-145 |
|
|
Як зорієнтуватися у незнайомому місті |
Excuse me, where is the cinema? |
Giving and following instructions |
Ex. 1, 2, p. 146-147 |
Ex. 2, 3, p. 146-147 |
|
Ex. 4, p. 148 |
Ex. 4, p. 148 |
|
|
У подорож із картою |
Wh- questions; Let's go to... |
|
Ex. 1, p. 149 |
Ex. 2, 3, p. 149-150 |
Ex. 4, p. 151 |
|
Ex. 1, p. 149; Ex. 3, p. 150 |
|
|
Тепер ти можеш... |
Wh- questions |
Irregular verbs |
|
Ex. 1-4, p. 152-155 |
Ex. 5, p. 155 |
Ex. 3, p. 154 |
Ex. 3, p. 154 |
|
Тематика ситуативного спілкування: «Подорож» Тема б: Unit 6 ON THE MOVE (10 годин) |
|||||||||
|
Люблю подорожувати |
Вміти: • запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; • повідомляти про смаки, уподобання; • виражати своє ставлення до когось / чогось; • запрошувати на свято, в гості тощо; • робити пропозицію та реагувати на неї; • повідомляти про когось /щось; • називати дії; • описувати погоду; • розповідати про пори року; запитувати про погоду; • давати характеристику порам року / погодним явищам |
I like travelling. |
Transport |
Ex. 1, p. 156 |
Ex. 6, p. 159 |
Ex. 5, p. 158 |
Ex. 2, 3, p. 157-158 |
Ex. 2, p. 157; Ex. 7, p. 159 |
|
На вокзалі |
I like travelling. |
Arrive, leave, platform, information desk |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 160-162 |
|
Ex. 2, p. 160-161 |
Ex. 2, p. 160 |
|
|
Люблю подорожувати |
|
Ticket, passenger, suitcase |
Ex. 1, 2, p. 163 |
Ex. 5, p. 165 |
Ex. 3, 4, p. 164-165 |
Ex. 2, p. 163 |
Ex. 2, p. 163 |
|
|
На вокзалі |
Did you buy the...? |
Luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport |
Ex. 1, 2, p. 166 |
Ex. 3, 4, p. 167-168 |
Ex. 5, p. 168 |
|
Ex. 4, p. 168 |
|
|
Міські види транспорту |
How can I get to the railway station? |
Tram, underground, trolleybus |
Ex. 1, p. 169 |
Ex. 2, 4, p. 169-170; Ex. 6,7, p. 173 |
Ex. 3, p. 170 |
Ex. 2, p. 169 |
Ex. 5, p. 171 |
|
|
В аеропорту |
|
Journey, voyage, to board, beforehand |
Ex. 1, p. 174 |
Ex. 3, p. 176 |
|
Ex. 1, p. 174 |
Ex. 1, p. 174 |
|
|
Видатні місця Лондону |
I have been to London. I have done many interesting things |
A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal |
Ex. 1, p. 179 |
Ex. 5, p. 180 |
|
Ex. 1,4,5, p. 179,180 |
Learn the irregular verbs; Ex. 3, p. 179 |
|
|
Мої враження від подорожі |
Have you ever been...? |
Irregular verbs |
Ex. 1, p. 181 |
Ex. 4, 5, p. 183 |
|
Ex. 1, p. 181 |
Ex. 1, p. 181 |
|
Have you visited the London Eye? |
Irregular verbs |
Ex. 1, p. 184 |
Ex. 1, 4, p. 184-185 |
Ex. 2, 3, p. 185 |
Ex. 1, p. 184 |
Ex. 1, p. 184 |
|||
|
Тепер ти можеш... |
Revision |
Revision |
|
Ex. 2, 7-9, p. 186,189 |
Ex. 6, p. 189 |
Ex. 3, 4, 5, p. 187-189 |
Ex. 5, p. 188-189 |