Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Конспект уроку з англійської мови для 4-го класу на тему "Daily Routines"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови у 4 класі, мета якого навчати учнів розповідати про основні події дня, вказуючи час їх виконання. Під час уроку використовувались відеоматеріали.

Перегляд файлу

Тема: Розпорядок  дня.  Час.

 

Мета: практична: навчати розповідати про основні події дня, називаючи час виконання, удосконалювати навички читання та перекладу, вчити розуміти зміст прочитаного;

освітня: розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву, розвивати вміння вести бесіду за даною темою;

розвивальна: розвивати довготривалу й оперативну пам'ять, здібності планувати свій мовленнєвий учинок;

виховна: виховувати уважність, акуратність, культуру інтелектуальної праці.

 

Обладнання: малюнки, відеоматеріали, макет годинника, додаткові картки, мультимедійна дошка.

Хід уроку

І. Початок уроку

1. привітання, повідомлення теми та мети уроку

T: Good morning, class!

T: Today we have many guests, let’s greet them.

T: OK, sit down, please! I am glad to see you!

  • How are you?
  • How old are you?
  • Where do you live?
  • Where are you from?
  • What is the weather today?
  • What is the day today?

T: Today is Thursday, the fifteenth of  October. We are going to speak about the time and your daily routine. During the lesson you’ll speak, read, write and sing  about the time.

 

2. Ведення в іншомовне середовище

T: First of all you should remember how to ask and tell the time. Let’s watch the video “ Tell the Time in English”  (Video № 1)

T: OK, now look at the clock and tell what time is it?

(Вчитель показує макет годинника, діти називають час.)

 

ІІ. Основна частина уроку

  1. Актуалізація опорних знань. «Асоціативний кущ»

T: Now look at the pictures and say what is it?

T: Very well, now read these words once more and translate them.

 

  1. Аудіювання

T: OK, it’s a good job! The next task is to watch the video about Bill’s daily routine and tell what does he do during the day? So, you should be very attentive. 

(Video №2)

(Учні переглядають відео і відповідають на питання)

T: Good!  - When does Bill get up?

  • When does he go to school?
  • What does he do at twelve o’clock?
  • When does he do his homework?
  • What does he do at nine o’clock?

 

  1. Фізкультхвилинка

T: Well done. I think it time to have a rest. Do you want to have a rest?

T: Stand up, please and sing together.

  1. Закріплення знань на вживання часу.

T: Now let’s match the clocks to the sentences.

05 : 10                        It is ten past five.

02 : 15                        It is a quarter past two.

12 : 30                        It is half past twelve.

11 : 05                        It is five past eleven.

10 : 20                        It is twenty past ten.

  1. : 45                        It is a quarter to five.

 

  1. Розвиток навичок письма

Т: Very well, and the last task is to write down about your working day. Look at the blackboard. You should choose the verb and put into the gaps. First of all let’s read and translate the verbs.

T: Open, please, your copybooks, write down the date and then write the text.

T: Are you ready? Let’s read your texts.

 

III. Заключна частина уроку

  1. підбиття підсумків уроку

T: When do you get up?

When do you go to school?

What do you do at 8 o’clock?

When do you go to bed?

 

  1. пояснення домашнього завдання, виставлення оцінок

T: Your homework is WB ex.2,4 p. 24-25, write about your friend’s working day.

T: You were very active and your marks for the lesson are ….

T: Thank you for the lesson. Good bye!
 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
4 лютого
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку