КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ДО ПІДРУЧНИКА О. КАРПЮК “ENGLISH WITH SMILING SAM 4”
І семестр
(2 години на тиждень)
|
|
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
|
|||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Інфо з нац.-пар вих |
|||||
ТЕМА1: «ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ. ВІДПОЧИНОК ТА ДОЗВІЛЛЯ» (11 ГОД) |
|||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи!
Повторення
|
Listen, read and repeat.
My name is… He is from… His name is… He is ten. He is a pupil. |
He, she, his, her |
Ex.1 p.6
Ex.2 p.7 |
Ex.1, p.6
|
Ex.3, p.7 Ex.4, p.8 |
Ex.1 p.6 Ex.2 p.7 Ex 1, p.8 |
Ex.1 p. 8 (чит) |
||||||
2 |
|
Це рюкзак Бена
He/she has got a … Представлення один одному. Питання для інтервью |
Backpack, clock, chair, book shelf, win, point, object |
He’s got a…
She’s got a… My name is… This is…. I like… (colors) |
Ex. 1 p. 10 |
Ex.1,3, p.9 |
Ex.2, p.10 |
Ex. 1, 2, p.9 |
Ex. 1, p.9
(чит) |
||||||
3 |
|
Країни та національності. |
The USA, Spain, the UK, the Netherland, Germany, Italy, France, Ukraine |
I’m form… Sam is from… |
Ex.1, p. 11 |
Ex.1, 2, 4 p. 11 |
|
Ex.3 p. 11 |
Ex. 1 p.11 (пис) |
||||||
4 |
|
Це моє життя! |
What’s your favorite toy (color, sport,...)? |
My favorite toy/sport/ comic is … We – our They – their |
Ex.1, 2 p. 12 |
Ex.2,3 p. 14 |
Ex.3, p.12 |
Ex.2, p.12 |
Ex.4, p.12
(пис) |
||||||
5 |
|
Мої повсякденні всправи Present Simple – повторення |
Early, after, before, forget, to be tired, late |
always/usually often/ sometimes/ never …. |
Ex. 5 p.16 |
Ex.1,2 p. 15 |
Ex.4, p.16 |
Ex.3 p. 16 |
Ex. 1 (b) p. 15 (пис) |
||||||
6 |
|
Хобі моїх друзів Вживання теперішнього часу |
He/she doesn’t like… Chess/karate/fitness/table tennis/yoga/drama/membership |
|
Ex. 1, p. 18 |
Ex.1, 2 p. 17 |
Ex. 3, p.18 |
Ex.1, p. 17 |
Ex. 4 p.18 (пр роб) |
||||||
7 |
|
Мої хобі
Нова лексика Фонетицні вправи, словотворення |
Be fond of, join a club, different, be interested in |
I am good at… I am fond of…
I join a club… We have got… Tell us… There are…
My favorite is… |
Ex.1, 2 p. 19 |
Ex. 2,3 p.19 Ex.2, p.20 Ex.4, p.21 |
Ex. 4, p.19 |
Ex. 1, p.19 |
Ex.2, p.19 |
||||||
8 |
|
Чим я зараз займаюсь? Вживання теперішнього тривалого часу |
Play in the snow, Play tennis, ski, do homework, do sums |
I am playing We/they/you are playing |
Ex.1, p.22 Ex.2, p.23 |
Ex.2, p.22 Ex.1, p.23 |
|
Ex.1, p.22 |
Ex 1, p. 21 (чит) |
||||||
9 |
|
Зараз я переглядаю мультик Вживання теперішнього тривалого часу |
Spooky, treasure, somewhere, to marry |
What are you doing? What is she doing? What are they doing? |
Ex.1, p.24 Ex.2, p.25 |
|
Ex.1, p.25
|
Ex.1, 2, p.24 |
Ex. 1,p.24 (чит)
|
||||||
10 |
|
У країні Меджікленд. Читання та обговорення казки |
Pirate, ghost, dinosaur, ride a roller coaster, drive a bumper car, desert island |
Використання теперішнього тривалого та теперішнього часів |
Ex.1, 2, p. 27 |
Ex.3, p.28 |
Ex. 4, p.28 |
Ex. 1 , 2, p. 27 |
Ex. 2,p.27 (чит) |
||||||
11 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Відпочинок та дозвілля»
|
|
|
|
Ex. 1, p.29 Ex. 2. p.29 |
Ex. 3, p.29 Ex. 4 p. 29 |
Ex. 5, p.30 Ex. 6, p.30
|
Ex. 5,p.30 (чит) |
||||||
ТЕМА 2 «МОЄ ПОМЕШКАННЯ. Я, МОЯ РОДИНА І ДРУЗІ» ( 8 годин ) |
|||||||||||||||
12 |
|
Моє місце проживання: мій будинок та квартира |
City, town, balcony, flat, blocks of flat, yard, flowerbed, behind, upstairs, downstairs |
There is/ there are |
Ex.1, p.32 |
Ex.2, p.32 |
Ex. 4, p.32 Ex.3, p.33 |
Ex.1, p.32 Ex.2, p.33 |
Ex.1, p.32 (чит) |
||||||
13 |
|
Моя кухня
Опис малюнка |
Cupboard, gas cooker, fridge, dishwasher, dining room, washing machine, wash basin Mirrow, bunk beds, wardrobe, curtains, sink |
Is there/ are there…
|
Ex.1, p.34
Ex.1, p.35 |
Ex. 4, p.36 |
Ex.3,4, p.34 |
Ex.1, p.34 |
Ex.1, p.34 |
||||||
14 |
|
Моя кімната
Складання тексту Ступені порівняння |
In the middle, in the corner, between My room is smaller then your room. |
Big-bigger, small – smaller, long-longer, short - shorter |
Ex, 1, p.37 |
Ex. 2, p.37 |
Ex.5, p.37 |
Ex.4, p.37 |
Ex.4, p.37 (чит) |
||||||
15 |
|
Моя вулиця Читання та робота з текстом |
Restaurant, bakery, greengrocery, neighbour, theatre, circus, gallery, theatre |
Is there/ are there…?
Yes, there is/are. |
Ex. 1, p.40
Ex. 2, p.40 |
Ex. 3, p.40 |
|
Ex.1, p.40 |
Ex.1 p. 40 (чит) |
||||||
16 |
|
Моє місто |
Bus stop, post office, bank, police station, opposite |
Is there a…? Where is the…? |
Ex.1, p.42 |
Ex.3, p.42 |
Ex.4, p.42 |
Ex.2, p.42 |
Ex.5, p.43 (пис) |
||||||
17 |
|
Лондон – місто моєї мрії Читання та робота с текстом |
Bridge, statue, double-decker, castle, underground, fountain |
Is there/ are there…?
Yes, there is/are. |
Ex.1, p.44 |
Ex. 4, p.45 |
Ex.3, p. 45 |
Ex.2, p.44 |
Ex.2, p.44 (чит) |
||||||
18 |
|
Час історії Читання та обговорення тексту |
Neighbourhood, shyscriper, surgeru |
There is a … There are …. |
Ex. 2, p.46-47 |
Ex.3, p.47 |
Ex.4, p.47 |
Ex.1, p. 46 |
Ex. 1, p.46 (чит) |
||||||
19 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Моє помешкання»
|
повторення |
повторення |
Ex. 1, p. 48 |
Ex.2, p.48 |
Ex. 3, 4, p.48 |
Ex.5, p.49 |
Ex. 7, p.50 (пис) |
||||||
ТЕМА 3 «СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ» (13 годин) |
|||||||||||||||
20 |
|
Давай святкувати Складання діалогів Порядкові числівники |
Easter, Mother’s Day, St Nicholas Day, Christmas Day, New Year, St. valentine Day, New Year, gift, well-bred |
Pillow, visit, celebrate, find |
Ex.1, p. 52 Ex. 2, p.52 Ex.1, p.53 Ex. 2, p.53 |
Ex.3, 4, p.52 Ex. 3, p.53 |
|
Ex.2, p.52 Ex. 3, p.53 |
Ex.2, p.52 (чит) |
||||||
21 |
|
Різдно в Англії Читання та робота з текстом |
Stocking, fireplace, list, hang, tradition |
Теперішній час |
Ex. 1, p. 54 Ex. 2, p.54 |
Ex. 4, p.55 |
Ex. 3, p.54 |
Ex. 2, p.54 Ex. 5, p.55 |
Ex. 2, p.54 (чит) |
||||||
22 |
|
Завтра все неділя! Вживання майбутнього часу |
Tomorrow, next week/moth/year, fancy dress, to invite |
I will get up I won’t get up Will you get up? Yes/No |
Ex.1, p.56 Ex.1 p.57 Ex. 2 p.57 |
Ex. 3, p.57 |
Ex.3, p.56 |
Ex.2, p.56 Ex. 2, p.57 |
Ex.2, p.56 (чит) |
||||||
23
|
|
Мій День Народження Робота з текстом |
Twenty, thirty, forty, fifty, soxty, seventy, eighty, ninety, a hundred |
|
Ex. 1, p. 58 Ex. 2, p.58 |
Ex. 4, p.58 |
Ex. 3, p. 58 |
Ex.1, p.58 Ex. 2, p.58 |
Ex.1, p.58 (чит) |
||||||
24 |
|
Похід за покупками Список покупок У магазині. Назви продуктів.
|
Apple pie, flour, fridge, go shopping |
Will I go? Will you go?
Yes, I will/No I won’t Howmuch/howmany |
Ex. 1, p.59
Ex. 2, p.59 Ex. 1, p.61 |
Ex. 4, p.60 Ex. 2,3, p.61 |
Ex. 3,4 p.59 |
Ex. 2, p.59 Ex. 1, p.61 |
Ex. 2, p.59
(чит)
|
||||||
25 |
|
Гроші у Великобританії. День Народження – веселе свято.
|
Money, pound, pence |
How much is it? How much are they? |
Ex. 1, p.62 |
Ex.3, 4, p.62 |
Ex.2 p. 63 |
Ex. 1, p.62 |
Ex.1 p.62 (чит) |
||||||
26 |
|
Час оповідань. У твоє портфоліо.
|
Sweets, biscuits, candle, extra, good luck |
Потоврення теперішнього часу |
Ex.1, p.64 Ex.2, p.64 |
Ex.3, p.64 Ex. 4, p.64
|
Ex. 2, p.65
Ex. 5, p.65 |
Ex. 1, p.65 |
|
||||||
27 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Свята та традиції» |
|
Повторення всіх часів |
|
Ex. 2, p.66 |
Ex. 3, p.66 Ex. 5, p.67
|
Ex. 1, p.66 |
|
||||||
28 |
|
Діагностична робота з письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
29 |
|
Діагностична робота з аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
30 |
|
Діагностична робота з читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
31 |
|
Діагностична робота з говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
32 |
|
Підсумковий урок за I семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||