КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ПІДРУЧНИК Smart junior 1
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||||
Дозвілля |
|||||||||||
32 |
|
Ігри та іграшки Module 5 Toys and Games Lesson 5 a Стор. 60-61 |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
33 |
|
Мої іграшки. Module 5 Toys and Games Lesson 5 b Стор. 62-63 |
Називати іграшки |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane |
I have got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|||
34 |
|
Іграшки, якими ми бавимось Module 5 Toys and Games Lesson 5 c Стор. 64-65 |
Говорити про приналежність |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
|||
35 |
|
Давай гратись! Module 5 Toys and Games Let’s play Стор. 66
|
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bike, kite, plane, ball, train, robot
|
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
36 |
|
Опис іграшки. Module 5 Toys and Games Project Стор. 67 |
Говорити про зовнішність та настрій |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
37 |
|
Ділись своїми іграшками. Module 5 Toys and Games Story Стор. 68-69 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
38 |
|
Назви видів спорту Smart World 5 Smart Time 5 Стор. 70-71 |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
drum, doll Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
Закріплення вивчених структур What’s that? It’s a/an … Is it a…? |
Слухати слова |
Показувати малюнки, називати види спорту
|
|||
39 |
|
Назви іграшок Module 5 Toys and Games REVISION Стор. 72 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати варіанти відповідей
|
|||
40 |
|
Іграшки, які мені належать. Module 5 Toys and Games Now I can Стор. 73 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
|||
41 |
|
Моє обличчя. Module 6 My Body Lesson 6 a Стор. 74-75 |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
ears, eyes, mouth, nose |
Наказовий спосіб дієслів
|
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
42 |
|
Частини тіла Module 6 My Body Lesson 6 b Стор.76-77 |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення) |
|||
43 |
|
Частини тіла Module 6 My Body Lesson 6 c Стор. 78-79 |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
feet, fingers, toes, teeth |
He/She/It hasn’t got … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
44 |
|
Давайте гратись! Module 6 My Body Let’s play Стор. 80 |
Виконувати прості вказівки
|
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
He/She/It has got … He/She/It hasn’t got …
|
Слухати співрозмовника |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
45 |
|
Виготовлення паперової ляльки Module 6 My Body Project Стор. 81 |
Розуміти усну, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати пісню |
Розповідати про свою ляльку. Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
46 |
|
Не суди людину за зовнішнім виглядом. Module 6 My Body Story Стор. 82-83 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
47 |
|
Частини тіла тварин. Smart World 6 Smart Time 6 Стор. 84-85 |
Ознайомлення із культурою інших країн. Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики |
This is a… It lives in… Закріплення вивчених структур |
Слухати cлова
|
Малювати тварин. Розповідати про їх місце знаходження Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла |
|||
48 |
|
Повторення лексики Module 6 My Body REVISION Стор. 86 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Вибирати правильні варіанти відповідей
|
|||
49 |
|
Підсумковий урок з теми. Module 6 My Body Now I can Стор. 87 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth
|
Наказовий спосіб дієслів He/She/It has got …? He/She/It hasn’t got |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
|||
Харчування |
|||||||||||
50 |
|
Фрукти Module 7 Food Lesson 7 a Стор. 88-89 |
Розпізнавати і називати фрукти |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
bananas, grapes, strawberries, oranges |
I like … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
51 |
|
Фрукти Module 7 Food Lesson 7 b Стор. 90-91 |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|||
52 |
|
Улюблена їжа Module 7 Food Lesson 7 c Стор. 92-93 |
Говорити про уподобання у їжі |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
pizza, burger, ice cream, pasta |
I don’t like … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
53 |
|
Давайте гратись! Module 7 Food Let’s play Стор. 94
|
Запитувати ввічливо та дякувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Слухати діалог |
Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
54 |
|
Виготовлення підвісної декорації з паперовими продуктами харчування Module 7 Food Project Стор. 95 |
Розуміти усну мову |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монолог однокласника |
Розповідати про свої уподобання в їжі. Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
55 |
|
Прислухайся до старших Module 7 Food Story Стор. 96-97 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
56 |
|
Продукти та їх походження. Smart World 7 Smart Time 7 Стор. 98-99 |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Продукти та їх походження Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати та читати речення
|
Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні Називати джерела походження продуктів харчування |
|||
57 |
|
Їжа. Module 7 Food REVISION Стор. 100 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.
|
|||
58 |
|
Підсумковий урок за темою Module 7 Food Now I can Стор. 101 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
Читати, слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь (ТВ р.146) |
|||
Я, моя сім’я і друзі |
|||||||||||
59 |
|
Мій дім Module 8 My House Lesson 8 a Стор. 102-103
|
Називати кімнати у будинку |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
bedroom, kitchen, bathroom, living room |
Where’s the …? In the … |
Слухати нові слова. Слухати монологи Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відзначати правильну відповідь Співати пісню. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
60 |
|
У кімнаті Module 8 My House Lesson 8 b Стор. 104-105 |
Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
on, under, bad, wardrobe |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
Слухати нові слова Слухати діалог та монолог
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
61 |
|
У кімнаті Module 8 My House Lesson 8 c Стор. 106-107 |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
in, table, shoes, shirt |
Where is / are the …? It’s/They’re on / in / under the … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P |
|||
62 |
|
Давай гратись! Module 8 My House Let’s play Стор. 108
|
Описувати зовнішній вигляд |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt
|
His/Her … is / are … |
Слухати слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
63 |
|
Моя спальня Module 8 My House Project Стор. 109 |
Розуміти усну і, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати монологи |
Розповідати про власну кімнату. Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення) |
|||
64 |
|
Підтримуй чистоту в кімнаті Module 8 My House Story Стор. 110-111 |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння уважно слухати Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною
|
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій What a mess! |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
65 |
|
Країни та видатні місця Smart World 8 Smart Time 8 Стор. 112-113 |
Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків. Опис житлових примыщень в різних країнах |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Країни та видатні місця Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK igloo, hut, houseboat |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Повторювати речення. Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні |
|||
66 |
|
Підсумковий урок за темою Module 8 My House REVISION Now I can Стор. 114-115 |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики Предмети одягу. Будинок та умеблювання |
Повторення конструкцій Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … |
Слухати слова Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
|||
67 |
|
Діагностувальна робота з аудіювання |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
|||
68 |
|
Діагносту вальна робота з письма |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики Предмети одягу. Будинок та умеблювання |
Повторення конструкцій Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … |
Слухати слова Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
|||
69 |
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
|||
70
71 |
|
Повторення лексики |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
72 |
|
Підсумковий урок за рік. That’s how much I know! |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки (ТВ) |
Календарно-тематичне планування Smart Junior 1
© MM Publications