Календарно-тематичне планування до підручника Smart Junior 1 (2 семестр)

Про матеріал
Smart Junior 1 for Ukraine – сучасний інноваційний курс, розроблений для першого класу НУШ, який успішно пройшов пілотування в 100 школах України. В основу Smart Junior for Ukraine покладено навчання компетенціям 21-го століття, таким як: розвиток критичного мислення, креативність, обізнаність про світ, комунікативність, вміння працювати в команді, комп’ютерна грамотність, соціальна відповідальність та уміння вчитися впродовж життя. Розрахований на 70-80 годин класної роботи (мінімум 2 години на тиждень).
Перегляд файлу

                                                                               Картинки по запросу mm publicationshttps://yt3.ggpht.com/-_UJo2i2xGys/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/IcxKOP6LvGc/s900-c-k-no-mo-rj-c0xffffff/photo.jpgКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publications

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

                                                                                 ПІДРУЧНИК Smart junior 1

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Дозвілля

32

 

Ігри та іграшки Module 5

Toys and Games

Lesson 5 a  Стор. 60-61

Розуміти та виконувати прості вказівки

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

stand up, sit down, clap your hands

Наказовий спосіб дієслів

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів.

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

33

 

Мої іграшки.

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 b

Стор. 62-63

Називати іграшки

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane

I have got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

34

 

Іграшки, якими ми бавимось

Module 5

Toys and Games

Lesson 5 c Стор. 64-65

Говорити про приналежність

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

ball, train, robot

I haven’t got a …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

35

 

Давай гратись!

 Module 5

Toys and Games

Let’s play

Стор. 66

 

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bike, kite, plane,

ball, train, robot

 

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 91)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

36

 

Опис іграшки.

 Module 5

Toys and Games

Project

Стор. 67

Говорити про зовнішність та настрій

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

37

 

Ділись своїми іграшками.

Module 5

Toys and Games

Story  Стор. 68-69

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

38

 

Назви видів спорту

Smart World 5

Smart Time 5

Стор. 70-71

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

drum, doll

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

Закріплення вивчених структур

 What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Слухати слова

Показувати малюнки, називати види спорту

 

39

 

Назви іграшок

Module 5

Toys and Games

REVISION   Стор. 72

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати варіанти відповідей

 

40

 

Іграшки, які мені належать.

Module 5

Toys and Games

Now I can

Стор. 73

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

41

 

Моє обличчя.

Module 6

My Body

Lesson 6 a

Стор. 74-75

Розпізнавати і називати частини обличчя

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

ears, eyes, mouth, nose

Наказовий спосіб дієслів

 

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

42

 

Частини тіла

Module 6

My Body

Lesson 6 b

Стор.76-77

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

head, arms, legs, hands

He/She/It has got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Намалювати смішного монстра та описати її (монологічне мовлення)

43

 

Частини тіла

Module 6

My Body

Lesson 6 c

Стор. 78-79

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

feet, fingers, toes, teeth

He/She/It hasn’t got …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

44

 

Давайте гратись!

Module 6

My Body

Let’s play

Стор. 80

Виконувати прості вказівки

 

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

He/She/It has got …

He/She/It hasn’t got …

 

Слухати співрозмовника

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вгадувати та запитувати співрозмовника

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

45

 

Виготовлення паперової ляльки 

Module 6

My Body

Project

Стор. 81

Розуміти усну, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати пісню

Розповідати про свою ляльку.

Зробити паперову ляльку  (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

46

 

Не суди людину за зовнішнім виглядом.

Module 6

My Body

Story     Стор. 82-83

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: не суди людину за зовнішнім виглядом

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

47

 

Частини тіла тварин.

Smart World 6

Smart Time 6

Стор. 84-85

Ознайомлення із культурою інших країн. Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

This is a…

It lives in…

Закріплення вивчених структур

Слухати cлова

 

Малювати тварин.

Розповідати про їх місце знаходження

Співати пісню, вказувати відповідні частини тіла

48

 

Повторення лексики

Module 6

My Body

REVISION

Стор. 86

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Вибирати правильні варіанти відповідей

 

49

 

Підсумковий урок з теми.

Module 6

My Body

Now I can   Стор. 87

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

 

Наказовий спосіб дієслів

He/She/It has got …?

He/She/It hasn’t got

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

Харчування

50

 

Фрукти

Module 7

Food

Lesson 7 a

Стор. 88-89

Розпізнавати і називати фрукти

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

bananas, grapes, strawberries, oranges

I like …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь.

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

51

 

Фрукти

Module 7

Food

Lesson 7 b

Стор. 90-91

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

carrots, rice, eggs, beans

I like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

52

 

Улюблена їжа

Module 7

Food

Lesson 7 c

Стор. 92-93

Говорити про уподобання у їжі

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

pizza, burger, ice cream, pasta

I  don’t like …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати улюблену їжу. Розказати про неї Діалогічне мовлення Р – P (гра)

53

 

Давайте гратись!

Module 7

Food

Let’s play

Стор. 94

 

Запитувати ввічливо та дякувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Слухати діалог

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

54

 

Виготовлення підвісної декорації з паперовими продуктами харчування Module 7

Food

Project

Стор. 95

Розуміти усну мову

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монолог однокласника

Розповідати про свої уподобання в їжі.

Зробити підвісну декорацію з паперовими продуктами харчування (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

55

 

Прислухайся до старших

Module 7

Food

Story

Стор. 96-97

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

56

 

Продукти та їх походження.

Smart World 7

Smart Time 7

Стор. 98-99

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Продукти та їх походження

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

 

Слухати та читати речення

 

Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні

Називати джерела походження продуктів харчування

57

 

Їжа.

Module 7

Food

REVISION

Стор. 100

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати та вказувати відповідний малюнок

Правильно відзначати малюнки надаючи відповіді.

 

58

 

Підсумковий урок за темою 

Module 7

Food

Now I can

Стор. 101

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

Читати, слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Малювати правильну відповідь

(ТВ р.146)

Я, моя сім’я і друзі

59

 

Мій дім

Module 8

My House

Lesson 8 a

Стор. 102-103

 

Називати кімнати у будинку

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

bedroom, kitchen, bathroom, living room

Where’s the …? In the …

Слухати нові слова. Слухати монологи

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відзначати правильну відповідь

Співати пісню.

 Діалогічне мовлення Р – P (гра)

60

 

У кімнаті

Module 8

My House

Lesson 8 b

Стор. 104-105

Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

on, under, bad, wardrobe

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

Слухати нові слова

Слухати діалог та монолог

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

61

 

У кімнаті

Module 8

My House

Lesson 8 c

Стор. 106-107

Розпізнавати і називати предмети одягу

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

in, table, shoes, shirt

Where is / are the …?

It’s/They’re on  / in / under the …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Визначати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P

62

 

Давай гратись!

Module 8

My House

Let’s play

Стор. 108

 

Описувати зовнішній вигляд

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe,

in, table, shoes, shirt

 

His/Her … is / are …

Слухати слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати картинки (с. 95)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

63

 

Моя спальня

Module 8

My House

Project

Стор. 109

Розуміти усну і, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати монологи

Розповідати про власну кімнату.

Зробити плакат – зображення своєї кімнати (розвиток креативного мислення)

64

 

Підтримуй чистоту в кімнаті

Module 8

My House

Story Стор. 110-111

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння уважно слухати

Правила поведінки: підтримуй кімнату чистою та охайною

 

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

What a mess!

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

65

 

Країни та видатні місця

Smart World 8

Smart Time 8

Стор. 112-113

Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків.

Опис житлових примыщень в різних країнах

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Країни та видатні місця

Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK

igloo, hut, houseboat

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Повторювати речення.

Повторювати фрази. Використовувати їх у мовленні

66

 

Підсумковий урок за темою

Module 8

My House

REVISION

Now I can

Стор. 114-115

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

Предмети одягу. Будинок та умеблювання

Повторення конструкцій

Where’s the …? In the … It’s on/under the …

His/Her … is/are …

Слухати слова

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

67

 

Діагностувальна робота з аудіювання

Повторення структур, представлених у першому рівні підручника

Уміння вчитися упродовж життя:

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

68

 

Діагносту вальна робота з письма

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

Предмети одягу. Будинок та умеблювання

Повторення конструкцій

Where’s the …? In the … It’s on/under the …

His/Her … is/are …

Слухати слова

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Повторювати слова. Діалогічне мовлення Р – P

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

69

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Повторення структур, представлених у першому рівні підручника

Уміння вчитися упродовж життя:

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

 

70

 

 

71

 

Повторення лексики

Повторення структур, представлених у першому рівні підручника

Уміння вчитися упродовж життя:

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

72

 

Підсумковий урок за рік.

That’s how much I know!

Повторення структур, представлених у першому рівні підручника

Уміння вчитися упродовж життя:

■ оцінювати власні навчальні досягнення

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь. Поєднувати малюнки

(ТВ)

 

Календарно-тематичне планування Smart Junior 1

 © MM Publications

docx
Додано
31 травня 2022
Переглядів
2634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку