Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі.
№ |
Сфера спілкування |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
||||
Тема 1. «Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі» |
|||||||||||||
1. |
Знову до школи |
Ex. 1, p. 4 |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
Зворот «there is/ there are» |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 1, p. 7 |
Ex. 8, p. 6 |
||||
2. |
Режим дня школяра |
|
|
|
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 2, p. 7-8 |
Ex. 2, p. 10 |
||||
3 |
Спогади про літні канікули |
|
|
Present Simple Present Continuous |
|
Ex. 2 p.11 |
Ex.3 p 11 |
Ex.1 p.10-11 |
3 ст.8,4 ст.8-9 |
||||
4. |
Наші друзі |
|
Activity, relative, cuddly, similar |
|
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
Ex. 2, p. 14-15 |
||||
5. |
Уподобання моїх друзів |
Ст.13 |
|
Present Simple |
|
2 ст.13 |
3 ст.13 |
1 ст.13 |
4,5 ст. 13-14 |
||||
6. |
Зовнішність наших друзів |
|
|
Питальні речення |
Ex. 4, p. 16 |
|
Ex. 1а, p. 17 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 1b, p. 18 |
||||
7 |
Мої захоплення та уподобання моїх друзів |
|
|
Present Simple Present Continuous |
|
|
3,4,5 ст.19-20 |
6,7 ст.20-21 |
6,7 ст.20-21 |
||||
8. |
Як виглядає твій друг? |
|
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3-4, p. 19 |
|
Ex. 6, p. 20 |
||||
9. |
Характер мого друга |
|
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
Ex. 2, p. 21 |
||||
10. |
Риси характеру |
|
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 23 |
|
Скласти розповідь про свого друга |
||||
Змістова лінія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|||||||||||
Громадянська відповідальність |
Пояснює вибір особистих символів. Наводить приклади взаємодії та допомоги друзями. Свідчить про необхідність толерантного ставлення до учнів з особливими потребами. Дотримується толерантності у спілкуванні |
||||||||||||
Здоров’я та безпека |
Демонструвати розуміння режиму дня на здоров’я |
||||||||||||
Промисловість та фінансова грамотність |
Демонструє розуміння цінності праці для сім’ї та суспільства. |
||||||||||||
№ |
Сфера спілкування |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
||||
Тема 2. «Я, моя сім’я і друзі» |
|||||||||||||
11. |
Моя сім’я |
|
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
Ex. 5, p. 26 |
||||
12 |
Про мене,мою сімꞌю та друзів |
|
Ст..25 |
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Роздат. матеріал |
1,2 ст.24 |
4,5 ст.26 |
||||
13. |
Звичайнісінька сім’я |
|
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak
|
Присвійний відмінок |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex. 1, p. 28-29 |
|
|
Ex. 3, p. 30 |
||||
14. |
Удосконалення граматичних навичок: присвійний відмінок |
|
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Присвійний відмінок |
|
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28 |
Роздат. матеріал |
Роздат. матеріал |
Роздат. матеріал |
||||
15. |
Зовнішність членів родини |
|
|
Прислівник |
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
|
Ex. 2, p. 32 |
||||
16. |
Розповідь про сім’ю |
|
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
Ex. 2, p. 34-35
|
||||
17. |
Як виглядають члени твоєї родини? |
|
|
|
Ex. 5, p. 37, Ex. 7, p. 38 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, Ex. 6, p. 37 |
Ex. 3, p. 36 |
||||
18. |
Риси характеру. Зовнішність |
|
Повторення актуальної лексики |
What does he (she) look like? What is he (she like? Правила утворення прислівників способу дії |
Роздат. матеріал |
Роздат. матеріал |
|
|
Описати одного члена своєї родини |
||||
19. |
Друзі пізнаються в біді |
|
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
Ex. 8, p. 38 |
||||
20. |
Про мене, мою сім'ю та друзів. Підсумковий урок |
|
Повторення актуальної лексики |
|
|
|
|
|
Ex. 12, p. 40 |
||||
21. |
Домашнє читання «Cinderella» |
|
|
|
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
Ex. 6, p. 43 |
||||
Змістова лінія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
|||||||||||
Громадянська відповідальність |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодії та допомоги у родині. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
||||||||||||
Здоров’я та безпека
|
Демонструє вплив звичок на життя родини . |
||||||||||||
Промисловість та фінансова грамотність |
Демонструє розуміння цінності праці для сім’ї та суспільства. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
||||||||||||
№ |
Сфера спілкування |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
||||
Тема 3. «Шкільне життя» |
|||||||||||||
22. |
Школа |
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
|
Ex. 3, p. 49 |
|
Ex. 3, p. 49 |
Ex. 1-2, p. 48-49 |
Ex. 5, p. 50 |
||||
23 |
Корисні поради |
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science |
|
Ex. 2 p. 48-49 |
Ex. 4, p. 49 |
|
Ex. 6, p. 51 |
Ex. 6, p. 51 |
||||
24 |
Наша школа |
|
|
Модальні дієслова |
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
Ex. 6, p. 54 |
||||
25 |
Удосконалення граматичних навичок: модальні дієслова |
|
|
Модальні дієслова |
|
Ex. 3, p. 52 Роздат. матеріал |
Роздат. матеріал |
|
Ex. 5, p. 53 |
||||
26. |
Шкільні предмети |
|
|
|
Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57 |
|
|
Ex. 3, p. 59 |
||||
27 |
Школа та вчителі |
|
p. 55 |
Present Simple. Present Continuous. Модальні дієслова |
Ex. 1b p 55 |
Ex. 4-5, p. 59 |
Ex. 4-5 p. 59 |
p. 56 |
Ex. 6, p. 60 |
||||
28. |
Розклад уроків |
|
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
|
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62 |
Ex. 4, p. 62-63 |
Ex. 1, p. 61 |
Ex. 4, p. 62-63 |
||||
29 |
Школа. Урок англійської мови |
|
|
|
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 5c, p. 64 |
Ex. 5а, p. 63 |
|
Ex. 5b, p. 64 |
||||
30. |
Шкільні правила |
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 |
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80 |
Написати свої шкільні правила |
||||
31 |
Наша школа. Моє шкільне життя. |
|
|
|
Роздат. матеріал |
|
Роздат. матеріал |
|
Ex. 2, p. 65 |
||||
32. |
Урок англійської мови. Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Ex. 3, p. 81, Ex. 5а, p. 82 |
|
|
|
Ex. 5bc, p. 82 |
||||
Змістова лінія |
Екологічна безпека та сталий розвиток. |
|
|||||||||||
Громадянська відповідальність
|
Обговорює шкільні правила. Пропонує варіанти участі у шкільному житті. |
||||||||||||
Здоров’я та безпека
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням правил здорового способу життя. |
||||||||||||
Промисловість та фінансова грамотність |
|
||||||||||||
Тема 4. «Спорт» |
|||||||||||||
№ |
Сфера спілкування |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
||||
33. |
Cпорт |
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
|
Ex. 1-2, p. 66, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
Ex. 1 p. 66 |
|
Ex. 3, p. 66 |
||||
34 |
Спортивні ігри |
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
Дієслова: Go Play do |
Роздат. матеріал |
|
Ex. 1b p. 67 |
Ex. 1 p. 67 Ex. 3 p. 68
|
Ex. 2 p. 68 |
||||
35 |
Види спорту |
|
p. 69, 70 |
|
Ex. 1b p. 69 |
Ex. 1a p. 69 |
Ex. 1c p. 70 |
Ex. 2 p. 70 |
Ex. 6 p 73 |
||||
36. |
Види спорту. Я займаюся спортом. |
Ex. 6, p. 73 |
p. 69, 70 |
|
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
|
|
Ex. 4, p. 71 |
Ex. 5, p. 72-73 |
||||
37. |
Спортивні ігри |
|
|
Питальні речення. Сполучники |
|
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
Ex. 7, p. 76 |
||||
38 |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
39 |
Спорт в Україні |
|
|
|
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
Ex. 2, p. 79 |
||||
40 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
41 |
Мої спортивні вподобання. |
|
My favourite sport is… I became interested in… My favourite champion is… I hope… in future. I’d like to… I think… |
|
Ex. 7 p. 83 |
Роздат. матеріал |
Ex. 6 p. 83 |
Роздат. матеріал |
Ex. 7 p. 83 |
||||
42 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
43 |
Мій улюблений вид спорту |
Ex. 9, p. 84 |
|
|
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, Ex. 10, p. 85 |
|
Ex. 7, p. 83, Ex. 8, p. 84 |
Скласти розповідь про свій улюблений вид спорту |
||||
44 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
45 |
Домашнє читання «The tortoise and the hare» |
|
p. 86 |
|
|
Ex. 2 p. 87 Ex. 3 p. 87
|
|
Ex. 1p. 86 |
Ex. 4 p. 87 |
||||
46 |
Спорт у моєму житті. Підсумковий урок з теми |
|
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
Роздат. матеріал |
Роздат. матеріал |
Роздат. матеріал |
Ex. 10 p. 85 |
||||
47 |
Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Змістова лінія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Наводить приклади внеску спорту у сталий розвиток. |
|||||||||||
Громадянська відповідальність |
Визначає свої власні спортивні вподобання та потреби. Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. Наводить вплив відомих спортсменів на популятизацію фізичної культури. |
||||||||||||
Здоров’я та безпека |
Переконує в необхідності дотримано особистої гігієни під час занять спортом |
||||||||||||
Промисловість та фінансова грамотність |
Розповідає про цінність спортивних досягнень для поліпшено матеріального стану. |
||||||||||||