КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2021-2022 Семестр І Вчител: Ніяка Ю.М. Клас 4-Б ( ІІ ) Підручник: Smart Junior 4 for Ukraine
№ уроку |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||||||||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/ Письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||||||
1 |
01.09 |
Вступний урок Hello . Знайомство з героями ст. 5 |
Розповідати про себе, рахує від 1-100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає короткі діалоги |
Парна робота Називає цифри від 1-100 |
Sit down! Don’t stand up!, Open your book, Don’t close your book. |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||
2 |
01.09 |
Приітання. Потрення чисел ст. 6 |
Ставити та відповідати на запитання
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Слухає та читає слова |
Парна робота |
Numbers 1-100 |
|
Ставить і відповідає на прості запитання |
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||
3 |
07.09 |
Привіт, друзі! ст. 7-8 |
Розповідає про свою сім’ю |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Слухає пісню та виконує завдання |
Співає пісню Парна робота Написати речення |
grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me. |
I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Впр. 1,2,3 ст. 3 WB |
|||||||
1 WHERE ARE YOU FROM? - ЗВІДКИ ТИ? |
|||||||||||||||||
4 |
08.09 |
Where are you from? Звідки ти? ст.9-10
|
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає тексти, виконує після текстові вправи |
Парна робота |
Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village. |
Where are you from? Where do you live? |
Ставить і відповідає на прості запитання |
Впр. 1,2,3,4 ст. 4 WB |
|||||||
5 |
10.09 |
Our world Наш світ! Звідки родом він/вона ?ст.11-13 |
Розповідати про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає тексти, виконує завдання до тексту |
Парна робота Написати про щоденні справи |
ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games |
Adverbs of frequency always, usually, sometimes, never. |
Продукує прості речення з метою опису щоденних справ |
Впр. 1,2 ст. 5 WB |
|||||||
6 |
14.09 |
Let’s play . Давай пограємо ст.14 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та вимовляє слова |
Парна робота Написати речення |
exercise, skateboard |
What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing? |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
Впр. 1,2,3 ст. 6 WB |
|||||||
7 |
15.09 |
Project Проєкт . написання листа ст.15 |
Розповідає про себе та своє оточення |
Громадянська відповідальність:виявляти толерантне ставлення |
Читає текст |
Написати листа другу |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
Впр.1,2 ст. 7 WB |
|||||||
8 |
17.09 |
Story time. Час для історії ст.16-17 |
Спілкуватися з однокласниками |
Гром.відповідал.:розв. Готовн. до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує та читає короткі тексти |
Обговорення моральної цінності історії |
new, scared, children, see |
Повторення граматичного матеріалу |
Продукує прості речення щодо уподобань |
Впр.1,2,3 ст. 8 WB |
|||||||
9 |
21.09 |
Phonics Фонікси ст.18 |
Правильно вимовляти і читати слoва |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає чант |
Називає звуки s/s/, s/z/,es/iz/ |
s/s/, s/z/,es/iz/ |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки s/s/, s/z/,es/iz/ |
Впр. 1,2,3 ст.9 WB |
|||||||
10 |
22.09 |
Повтрення матеріалу Ст. 19 |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання |
Парна робота Дайте відповіді на питання письмово |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свої уподобання та щоденні справи |
Впр. 1,2 ст. 10 WB |
|||||||
11 |
24.09 |
Now I can. Тепер я можу… ст.20 |
Називає національності, види дозвілля |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає національності, види дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свої уподобання та щоденні справи |
Впр. 3, 4, 5 ст. 11 WB |
|||||||
12 |
28.09 |
Test 1
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт. вивченого матеріалу |
|||||||
2 IT’S MY LIFE – ЦЕ МОЄ ЖИТТЯ |
|||||||||||||||||
13 |
29.09 |
It’s my life! Це моє життя! ст.21 |
Називає професії |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає пісню |
Парна робота Написати речення про майбутню професію |
writer, police officer, astronaut, photographer |
What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut. |
Ставити та відповідати на запитання щодо вибору професії |
Впр. 1,2 ст. 12 WB |
|||||||
14 |
01.10 |
Шкільне життя Smart kids ст.22-23 |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Слухає та читає діалоги, виконує завдання після тексту |
Парна робота, написати речення |
PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable |
How often do you have geography? Once a week/ Twice a week/Three times a week/ every day. |
Ставить та відповідає на запитання щодо розкладу уроків |
Впр. 1,2 ст. 13 WB |
|||||||
15 |
05.10 |
Our world. Наш світ. Мій будинок ст.24-25 |
Розповідає про власний будинок |
Громадянська відповідальність:Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Парна робота |
garage, balcony, upstairs/downstairs, rug, coffee table, above, below |
Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there. |
Надає відповіді на запитання |
Впр.1,2 ст.14 WB |
|||||||
16 |
06.10 |
Let’s play Давай пограємо ст.26-27 |
Вчиться запрошувати на заходи та пропонувати зробити щось |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Слухає та повторює нові слова |
Парна робота |
have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe |
Let’s do… |
Запрошує на захід та пропонує зробити щось |
Впр.1,2,3 ст. 15 WB |
|||||||
17 |
08.10 |
Project Art Проєкт « Спортивний день» ст. 27 |
Вчаться писати запрошення на захід |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Читає текст про шкільний захід |
Виконує проєктну роботу Парна робота |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує власне запрошення на захід в класі |
Впр. 1,2 ст. 16 WB |
|||||||
18 |
12.10 |
Story time Let’s have a fair! Час для історії ст. 28-29 |
Читає про шкільний захід, мета якого надати благодійну допомогу |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи. |
Групове обговорення моральної цінності історії |
country, put, collect, gym |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорює важливість благодійних заходів |
Впр. 1,2,3,4 ст. 17 WB |
|||||||
19 |
13.10 |
Phonics Фонікси. Подивись на світ довкола нас ст.30 |
Правильно вимовляти і читати слoва |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає чант |
Називає звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ere/ɛə/, air /ɛə /, ear /ɛə /. |
Впр.1,2,3 ст. 18 WB |
|||||||
20 |
15.10 |
Revision 2 ст. 31 |
Розповідати про професії |
|
Прослуховує аудіо та виконує завдання |
Парна роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Відповідає на питання партнера про вибір професії |
Впр.1,2 ст. 19 WB |
|||||||
21 |
26.10 |
Now I can Тепер я можу… ст.32 |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі діалоги |
Називає професії, шкільні предмети, кімнати будинку |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про розклад уроків. Ставить та відповідає на запитання. |
Впр. 3,4 ст. 20 WB |
|||||||
22 |
27.10 |
Smart World Міжнародний день ст.33 |
Розповідає про визначні місця свого міста |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Написати речення про своє місто |
art gallery, opera, performance, market, castle |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні місця свого міста |
Впр. 1,2 ст. 21 WB |
|||||||
23 |
29.10 |
Smart time Величні міста світу ст.34 |
Розповідає про визначні місця країн світу |
Громадянська відповідальність:готовність допомагати іншим |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Написати речення про улюблене місто світу. |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про визначні місця країн світу |
Впр.1,2 ст. 22 WB |
|||||||
24 |
02.11 |
Special days Halloween Особдивий день – Хелловін ст. 114 |
Розповідає про традиції святкування свята Гелловін |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
|
Виконує усні вправи, називає ЛО уроку |
monster, bat, hat, black cat, sweets |
|
Виконує проєктну роботу за темою |
Виконання проєктної роботи |
|||||||
25 |
03.11 |
Test 2 |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||
3 IN THE PAST – У МИНУЛОМУ |
|||||||||||||||||
26 |
05.11 |
In the past Події в минулому ст.35 |
|
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
|
Відповідає на питання вікторини письмово Парна робота |
mummy, bandages, stomach, body, pyramid, dry, wrap, brain, face, Egypt- Egyptian |
Regular verbs paint-painted, dry-dried, wrap-wrapped, Irregular verbs be-was/were, put-put, take-took, make-made |
|
Впр.1,2,3 ст. 23 WB |
|||||||
27 |
09.11 |
Smart kids Що робили діти вчора? ст.36-37 |
|
Громадянська відповідальність:вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Парна робота Написати речення про те, що робив вчора |
do a project, teach, draw, wake up |
Irregular verbs do-did, teach- taught, buy-bought, draw-drew, wake up-woke up Did you…? |
|
Впр.1,2 ст. 24 WB |
|||||||
28 |
10.11 |
Our world Прокляття мумії ст.38-39 |
|
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Гра в парах |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb |
Irregular verbs go-went, see-saw, find-found, bite-bit How old …? How …? What …? |
|
Впр. 1,2,3 ст. 25 WB |
|||||||
29 |
12.11 |
Let’s play Давай пограємо « Правдиві факти про Єгипет» ст.40 |
|
|
Читає текст та відповідає на питання |
Робота в парах |
camel, hump, desert, speak, wig, celebration |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Впр. 1,2,3,4 ст. 26 WB |
|||||||
30 |
16.11 |
Project Проєкт «Подорж» ст.41 |
|
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Читає текст та виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Написати листа про подорож |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Впр.1,2,3 ст. 27 WB |
|||||||
31 |
17.11 |
Story time Час для історії ст.42-43 |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність:оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Слухає та читає текст. Виконує дотекстові вправи |
Групове обговорення моралі історії |
classmates, prince, ring |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Впр.1,2,3,4 ст. 28 WB |
|||||||
32 |
19.11 |
Phonics Фонікси в минулому ст.44 |
Правильно вимовляти і читати слова |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає чант |
Називає та розпізнає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
|
Правильно вимовляє та читає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/ |
Впр. 1,2,3 ст. 29 WB |
|||||||
33 |
23.11 |
Revision Перевір себе ст. 45 |
|
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає та відповідає на питання. Слухає короткі діалоги та відповідає на питання |
Робота в парах ( питання-відповідь) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Впр.1,2 ст. 30 WB |
|||||||
34 |
24.11 |
Now I can Тепер я можу… ст.46 |
|
|
Читає короткі діалоги |
Називає частини тіла, країни та національн. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Впр. 4,5 ст. 31 WB |
|||||||
35 |
26.11 |
Thanksgiving day День Подяки ст. 115 |
Розповідає про традиції святкування свята Дня Подяки |
|
Читає та виконує завдання |
Виконує усні вправи, називає ЛО уроку |
toilet paper roll, brown marker, googly eyes |
|
Виконує проєктну роботу за темою |
Виконання проєктної роботи |
|||||||
36 |
30.11 |
Test 3 |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення матеріалу |
|||||||
4 EATING RIGHT – ПРАВИЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ |
|||||||||||||||||
37 |
01.12 |
Eating right Здорове харчування ст.47 |
Називає продукти харчування |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Співає пісню |
Робота в парах Обирає будь-яку страву, продукує речення на письмі. |
peach, kiwi, basket, butter, fill |
What do you want to eat? What do we need? |
Називає інгредієнти у стравах |
Впр. 1,2 ст. 32 WB |
|||||||
38 |
03.12 |
Smart kids Що я їм? ст.48-49 |
Називати продукти харчування та ємкості |
Громадянська відповідальність:уважне ставлення до кожного |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах |
a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert. |
Some, any |
Розповідає про власний список покупок в супермаркеті |
Впр.1,2,3 ст. 33 WB |
|||||||
39 |
07.12 |
Our world Опитування «Що таке здорове харчування» ст.50-51 |
Розповідати про свій раціон харчування |
Громадянська відповідальність:усвідомлювати унікальності кожної людини |
Читає та виконує письмове завдання |
Робота в парах Питання-Відповідь |
a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour |
How many/ How much? |
Використовує how much? how many? в усному мовленні. |
Впр. 1,2,3 ст. 34 WB |
|||||||
40 |
08.12 |
Let’s play Давай пограємо «Що це?» ст.52 |
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
|
Слухає та вимовляє слова |
Гра в парах |
a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Використовує how much? how many? в усному мовленні. |
Впр.1,2,3 ст. 35 WB |
|||||||
41 |
10.12 |
Project Проєкт « Моє харчування»ст. 53 Reading time Час для читання історії |
Розповідає про власний режим харчування. Кулінарні фестивалі |
Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає текст, дає відповіді на питання |
Написати про власний режим харчування |
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування |
Впр.1,2,3 ст. 36 WB |
|||||||
42 |
14.12 |
Контроль зорового сприймання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||
43 |
15.12 |
Phonics Фонікси ст.56 Контроль сприймання на слух |
Правильно вимовляти і читати слова |
|
|
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||
44 |
17.12 |
Revision Перевір себе т. 57 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громад.відпов:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи |
Робота в парах (Питання-Відповідь) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на загальні запитання |
Впр.1,2 ст. 39 WB |
|||||||
45 |
21.12 |
Тепер я можу. Контроль писемного продукування |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||
46 |
22.12 |
Контроль усного продукування |
|
|
|
|
|
|
Продукує речення |
Повторення матеріалу |
|||||||
47 |
24.12 |
Повторення і узагальнення за І семестр |
|
|
Читає текст, виконує завдання |
|
walnuts, strong, vitamin, heart, half |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|||||||