Календарно-тематичне планування І семестр 4 клас

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ Семестр І Клас 4 Підручник: Smart Junior 4 for Ukraine
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік   2021-2022             Семестр І                 Вчител:  Ніяка Ю.М.                                Клас 4-Б  ( ІІ )                          Підручник: Smart Junior 4 for Ukraine

№ уроку

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ Зорове сприймання

Усна/

Письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1

01.09

Вступний урок Hello . Знайомство з героями

ст. 5

Розповідати про себе, рахує від 1-100

Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає короткі діалоги

Парна робота

Називає цифри від 1-100

Sit down! Don’t stand up!, Open your book, Don’t close your book.

 

Ставить і відповідає на прості запитання

Повторення вивченого матеріалу

2

01.09

Приітання. Потрення чисел

 ст. 6

Ставити та відповідати на запитання

 

Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Слухає та читає слова

Парна робота

Numbers 1-100

 

Ставить і відповідає на прості запитання

Повторення вивченого матеріалу

3

07.09

Привіт, друзі!

ст. 7-8

Розповідає про свою сім’ю

Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Слухає пісню та виконує завдання

 Співає пісню

Парна робота

Написати речення

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, aunt, brother, sister, cousin, me.

I’m/ He’s/She’s/ We’re/You’re/ They’re

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3 ст. 3 WB

1 WHERE ARE YOU FROM?  - ЗВІДКИ ТИ?

4

08.09

Where are you from? Звідки ти? ст.9-10

 

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає тексти, виконує після текстові вправи

Парна робота

Ukraine-Ukrainian, the UK-British, the USA-American, Brazil-Brazilian, Korea- Korean, China-Chinese, city, town, village.

Where are you from?

Where do you live?

Ставить і відповідає на прості запитання

Впр. 1,2,3,4 ст. 4 WB

5

10.09

Our world Наш світ! Звідки родом він/вона ?ст.11-13

Розповідати про щоденні справи

Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та читає тексти, виконує завдання до тексту

Парна робота

Написати про щоденні справи

ice-skating rink, ice-skate, play chess, play football, go shopping, play computer games

Adverbs of frequency

always, usually, sometimes, never.

Продукує прості речення з метою опису щоденних справ

Впр. 1,2 ст. 5 WB

6

14.09

Let’s play . Давай пограємо ст.14

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та вимовляє слова

Парна робота

Написати речення

exercise, skateboard

What are you doing? What is he doing? What is she doing? What are they doing?

Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ

Впр. 1,2,3 ст. 6 WB

7

15.09

Project Проєкт . написання листа ст.15

Розповідає про себе та своє оточення

Громадянська відповідальність:виявляти толерантне ставлення

Читає текст

Написати листа другу

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

Впр.1,2 ст. 7 WB

8

17.09

Story time. Час для історії

ст.16-17

Спілкуватися з однокласниками

Гром.відповідал.:розв. Готовн. до взаємодії через спільну гру

Прослуховує та читає короткі тексти

Обговорення моральної цінності історії

new, scared, children, see

Повторення граматичного матеріалу

Продукує прості речення щодо уподобань

Впр.1,2,3 ст. 8 WB

9

21.09

Phonics Фонікси

ст.18

Правильно вимовляти і читати слoва

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає чант

Називає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

s/s/, s/z/,es/iz/

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Правильно вимовляє та читає звуки s/s/, s/z/,es/iz/

Впр. 1,2,3 ст.9 WB

10

22.09

Повтрення матеріалу

Ст. 19

Називає види спорту

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо та виконує завдання

Парна робота

Дайте відповіді на питання письмово

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої уподобання та щоденні справи

Впр. 1,2 ст. 10 WB

11

24.09

Now I can. Тепер я можу…

 ст.20

Називає національності, види дозвілля

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає національності, види дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про свої уподобання та щоденні справи

Впр. 3, 4, 5 ст. 11 WB

12

28.09

Test 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Повт. вивченого матеріалу

2 IT’S MY LIFE – ЦЕ МОЄ ЖИТТЯ

13

29.09

It’s my life! Це моє життя!

 ст.21

Називає професії

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає пісню

Парна робота

Написати речення про майбутню професію

writer, police officer,

astronaut, photographer

What do you want to be when you grow up? I want to be a photographer. I want to be an astronaut.

Ставити та відповідати на запитання щодо вибору професії

Впр. 1,2 ст. 12 WB

14

01.10

Шкільне життя

Smart kids ст.22-23

Відповідаємо на питання партнера

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Слухає та читає діалоги, виконує завдання після тексту

Парна робота, написати речення

PE, art, maths, geography, social studies, history, timetable

How often do you have geography? Once a week/ Twice a week/Three times a week/ every day.

Ставить та відповідає на запитання щодо розкладу уроків

Впр. 1,2 ст. 13 WB

15

05.10

Our world. Наш світ. Мій будинок

ст.24-25

Розповідає про власний будинок

Громадянська відповідальність:Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Парна робота

garage, balcony, upstairs/downstairs, rug, coffee table, above, below

Where’s? prepositions of place inside, outside, here, there.

Надає відповіді на запитання

Впр.1,2 ст.14 WB

16

06.10

Let’s play Давай пограємо

 ст.26-27

Вчиться запрошувати на заходи та пропонувати зробити щось

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Слухає та повторює нові слова

Парна робота

have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe

Let’s do…

Запрошує на захід та пропонує зробити щось

Впр.1,2,3 ст. 15 WB

17

08.10

Project Art  Проєкт « Спортивний день»

ст. 27

Вчаться писати запрошення на захід

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Читає текст про шкільний захід

Виконує проєктну роботу

Парна робота

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентує власне запрошення на захід в класі

Впр. 1,2 ст. 16 WB

18

12.10

Story time Let’s have a fair!  Час для історії

ст. 28-29

Читає про шкільний захід, мета якого  надати благодійну допомогу

Громадянська відповідальність:

Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи.

Групове обговорення моральної цінності історії

country, put, collect, gym

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорює важливість благодійних заходів

Впр. 1,2,3,4 ст. 17 WB

19

13.10

Phonics Фонікси. Подивись на світ довкола нас

ст.30

Правильно вимовляти і читати слoва

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає звуки окремо та в складі слова ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

 

Правильно вимовляє та читає звуки ere/ɛə/, air

/ɛə /, ear /ɛə /.

Впр.1,2,3 ст. 18 WB

20

15.10

Revision 2 ст. 31

Розповідати про професії

 

Прослуховує аудіо та виконує завдання

Парна роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Відповідає на питання партнера про вибір професії

Впр.1,2 ст. 19 WB

21

26.10

Now I can Тепер я можу…

ст.32

Розповідати про професії

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає короткі діалоги

Називає професії, шкільні предмети, кімнати будинку

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, розповідає про розклад уроків. Ставить та відповідає на запитання.

Впр. 3,4 ст. 20 WB

22

27.10

Smart World Міжнародний день

 ст.33

Розповідає про визначні місця свого міста

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати речення про своє місто

art gallery, opera, performance, market, castle

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні місця свого міста

Впр. 1,2 ст. 21 WB

23

29.10

Smart time  Величні  міста світу

ст.34

Розповідає про визначні місця країн світу

Громадянська відповідальність:готовність допомагати іншим

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати речення про улюблене місто світу.

travel, capital city, huge, statue, tower, palace, tourist

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про визначні місця країн світу

Впр.1,2 ст. 22 WB

24

02.11

Special days Halloween  Особдивий день – Хелловін

ст. 114

Розповідає про традиції святкування свята Гелловін

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Виконує усні вправи, називає ЛО уроку

monster, bat, hat, black cat, sweets

 

Виконує проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

25

03.11

Test 2

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

3 IN THE PAST – У МИНУЛОМУ

26

05.11

In the past Події в минулому

 ст.35

 

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Відповідає на питання вікторини письмово

Парна робота

mummy, bandages, stomach, body, pyramid, dry, wrap, brain, face, Egypt- Egyptian

Regular verbs paint-painted, dry-dried, wrap-wrapped,

Irregular verbs be-was/were, put-put, take-took, make-made

 

Впр.1,2,3 ст. 23 WB

27

09.11

Smart kids Що робили діти вчора?

 ст.36-37

 

Громадянська відповідальність:вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Парна робота

Написати речення про те, що робив вчора

do a project, teach, draw, wake up

Irregular verbs do-did, teach- taught, buy-bought, draw-drew, wake up-woke up

Did you…?

 

Впр.1,2 ст. 24 WB

28

10.11

Our world  Прокляття мумії

ст.38-39

 

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Гра в парах

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

Irregular verbs go-went, see-saw, find-found, bite-bit  How old  …? How …? What …?

 

Впр. 1,2,3 ст. 25 WB

29

12.11

Let’s play Давай пограємо « Правдиві факти про Єгипет»

ст.40

 

 

Читає текст та відповідає на питання

Робота в парах

camel, hump, desert, speak, wig, celebration

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр. 1,2,3,4 ст. 26 WB

30

16.11

Project  Проєкт «Подорж»

ст.41

 

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Читає текст та виконує дотекстові та післятекстові вправи

Написати листа про подорож

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр.1,2,3 ст. 27 WB

31

17.11

Story time Час для історії

 ст.42-43

Читає повчальну історію

Громадянська відповідальність:оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей

Слухає та читає текст. Виконує дотекстові вправи

Групове обговорення моралі історії

classmates, prince, ring

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр.1,2,3,4 ст. 28 WB

32

19.11

Phonics Фонікси в минулому

ст.44 

Правильно вимовляти і читати слова

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає чант

Називає та розпізнає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/

ed/t/, ed/d/, ed/id/

 

Правильно вимовляє та читає звуки ed/t/, ed/d/, ed/id/

Впр. 1,2,3 ст. 29 WB

33

23.11

Revision Перевір себе

  ст. 45

 

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає та відповідає на питання. Слухає короткі діалоги та відповідає на питання

Робота в парах ( питання-відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Впр.1,2 ст. 30 WB

34

24.11

Now I can Тепер я можу…

ст.46

 

 

Читає короткі діалоги

Називає частини тіла, країни та національн.

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

 

Впр. 4,5 ст. 31 WB

35

26.11

Thanksgiving day

 День Подяки

ст. 115

Розповідає про традиції святкування свята Дня Подяки

 

Читає та виконує завдання

Виконує усні вправи, називає ЛО уроку

toilet paper roll, brown marker, googly eyes

 

Виконує проєктну роботу за темою

Виконання проєктної роботи

36

30.11

Test 3

 

 

 

 

 

 

 

Повторення матеріалу

4 EATING RIGHT – ПРАВИЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ

37

01.12

Eating right Здорове харчування ст.47

Називає продукти харчування

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Співає пісню

Робота в парах

Обирає будь-яку страву, продукує речення на письмі.

peach, kiwi, basket, butter, fill

What do you want to eat? What do we need?

Називає інгредієнти у стравах

Впр. 1,2 ст. 32 WB

38

03.12

Smart kids  Що я їм?

ст.48-49

Називати продукти харчування та ємкості

Громадянська відповідальність:уважне ставлення до кожного

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах

a bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert.

Some, any

Розповідає про власний список покупок в супермаркеті

Впр.1,2,3 ст. 33 WB

39

07.12

Our world Опитування

«Що таке здорове харчування»

ст.50-51

Розповідати про свій раціон харчування

Громадянська відповідальність:усвідомлювати унікальності кожної людини

Читає та виконує письмове завдання

Робота в парах Питання-Відповідь

a cup of tea, a bar of chocolate, a glass of milk, meal, hour

How many/ How much?

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр. 1,2,3 ст. 34 WB

40

08.12

Let’s play Давай пограємо «Що це?»

 ст.52

Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many

 

Слухає та вимовляє слова

Гра в парах

a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Використовує how much? how many? в усному мовленні.

Впр.1,2,3 ст. 35 WB

41

10.12

Project Проєкт « Моє харчування»ст. 53

Reading time Час для читання історії

Розповідає про власний режим харчування.

Кулінарні фестивалі

Громадянська відповідальність:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає текст, дає відповіді на питання

Написати про власний режим харчування

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення в письмовій формі про власний режим харчування

Впр.1,2,3 ст. 36 WB

42

14.12

Контроль зорового сприймання

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

43

15.12

Phonics  Фонікси ст.56       Контроль сприймання на слух

Правильно вимовляти і читати слова

 

 

 

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

44

17.12

Revision Перевір себе

т. 57

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Громад.відпов:розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Слухає та читає текст, виконує дотекстові та післятекстові вправи

Робота в парах (Питання-Відповідь)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на загальні запитання

Впр.1,2 ст. 39 WB

45

21.12

Тепер я можу.           Контроль писемного продукування

 

 

 

 

 

 

 

Повторення  вивченого матеріалу

46

22.12

Контроль усного продукування

 

 

 

 

 

 

Продукує речення

Повторення  матеріалу

47

24.12

Повторення і узагальнення за І семестр

 

 

Читає текст, виконує завдання

 

walnuts, strong, vitamin, heart, half

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Худик К.Г.)
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
2388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку