ІI семестр (2024-2025 н.р.)
Календарно–тематичне планування уроків хімії 11 клас (рівень стандарту 70 годин на рік, 2 години на тиждень)
Складене за навчальною програмою з хімії для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти: рівень стандарту.
Затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407.
|
№ п/п |
ДАТА |
ЗМІСТ УРОКУ |
Демонстрації, лабораторні досліди, домашні експерименти |
Примітка |
||||
|
11-А
|
11-Б |
11-В
|
||||||
|
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (частина І) 19 год. |
||||||||
|
31 |
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. |
Демонстрація №7 Зразки неметалів. |
|
|
|||
|
32 |
|
Явище адсорбції. |
Лабораторний дослід №2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. |
|||||
|
33 |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. |
Демонстрація №8 Моделі кристалічних граток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D –проектування). |
|||||
|
34 |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. |
|
|||||
|
35 |
|
Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів. |
|
|||||
|
36 |
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідроге-ном. Особливості водних розчинів цих спо-лук,їх застосування. |
|
|||||
|
37 |
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук,їх застосування. Самостійна робота. |
|
|||||
|
38 |
|
Оксиди неметалічних елементів,їх вміст в атмосфері.
|
|
|||||
|
39 |
|
Оксиди неметалічних елементів,їх вміст в атмосфері. |
|
|||||
|
40 |
|
Кислоти.
|
|
|||||
|
41 |
|
Кислотні дощі. |
|
|||||
|
42 |
|
Особливості взаємодії металів з нітратною кислотою. |
|
|||||
|
43 |
|
Особливості взаємодії металів з концентрованою сульфатною кислотою. |
|
|||||
|
44 |
|
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. |
Демонстрація №9. Зразки металів та їхніх сплавів. |
|||||
|
45 |
|
Алюміній: фізичні і хімічні властивості. |
|
|||||
|
46 |
|
Залізо: фізичні і хімічні властивості. |
Лабораторні досліди №3-6. Виявлення у розчині катіонів Ферум(2+), Ферум(3+), Барію, амонію. |
|||||
|
47 |
|
Застосування металів та їхніх сплавів. |
|
|||||
|
48 |
|
Розв’язування розрахункових задач. Представлення навчальних проектів. |
|
|||||
|
49 |
|
Тематичне оцінювання. |
|
|||||
|
Навчальні проекти 7. Штучні алмази у техніці. 8. Кислотні дощі. |
||||||||
|
Тема 5. Неорганічні речовини і їхні властивості (частина ІІ) 14 год |
||||||||
|
50 |
|
Основи. Властивості , застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
|
|
|
|||
|
51 |
|
Середні та кислі солі. |
Лабораторний дослід №7. Виявлення у розчинах ортофосфат-іонів. |
|||||
|
52 |
|
Солі. Їх поширення в природі. |
|
|||||
|
53 |
|
Поняття про жорсткість води та способи її усунення. |
|
|||||
|
54 |
|
Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реа-кції, якщо один з реагентів взято в надлишку. |
|
|||||
|
55 |
|
Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти. |
|
|||||
|
56 |
|
Сучасні силікатні матеріали. |
Лабораторний дослід №8. Виявлення у розчинах силікат-іонів. |
|||||
|
57 |
|
Якісні реакції на деякі йони. |
Демонстрація №10. Виявлення у розчині Ферум(2+) (віртуально), Ферум (3+) (віртуально), Барію, амонію.
|
|||||
|
58 |
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. |
|
|||||
|
59 |
|
Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей. |
|
|||||
|
60 |
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|||||
|
61 |
|
Практична робота №2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. |
|
|||||
|
62 |
|
Розв’язування задач і вправ різного рівня складності. |
|
|||||
|
63 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Виконання різнорівневих завдань. Представлення навчальних проектів. |
|
|||||
|
64 |
|
Семестрова контрольна робота
|
|
|||||
|
Навчальні проекти 9. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. 10. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 11. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. 14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води. |
||||||||
|
Тема 6. Хімія і прогрес людства.(6 год) |
||||||||
|
65 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів,розвитку нових напрямів технологій. |
|
|
|
|||
|
66 |
|
Роль хімії у розв’язанні продовольчої і сировинної проблем. |
|
|||||
|
67 |
|
Роль хімії у розв’язанні енергетичної і екологічної проблем. |
|
|||||
|
68 |
|
Зелена хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. |
|
|||||
|
69 |
|
Узагальнення і систематизація знань з теми: «Хімія і прогрес людства». Захист навчальних проектів. |
|
|||||
|
70 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
|
Навчальні проекти. 15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. 16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті». |
||||||||
1