Календарно-тематичне планування на 2 семестр за підручником О.Карпюк 'Smiling Sam" (3 год)

Про матеріал
Матеріал містить календарно-тематичне планування для учнів 2 класу НУШ за підручником О.Карпюк зі змістовними лініями та очікуваними результатами.
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування в 2-му класі на ІI семестр 2019 /2020  н. р. (3 год.)

 

                                     Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” 2- А клас (автор О. Д. Карп’юк)

 

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

Очікуванні результати

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

  При-мітки

Зміс-тові лінії

Фоне-тика

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

 Тема 6. Природа (10 год.)  Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

48

14/01

Розучування пісні. Повторення літер алфавіту, які є на початку назв тварин.

1. У джунглях

 

 

Ph [f]

F [f]

 

Впр. 1 с.62

This is a giraffe

I’ve got …

Назви тварин

Впр.1 с.62

Впр.3 с.63

Впр.5 с.63

пісня про тварин

Впр.6 с. 63

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

49

16/01

Розігрування коротких історій про тварин  по зразку.

2. Я крокодил  з річки Ніл

 

Sh  [ꭍ]

Th [Ꝋ]

Ck [k]

 

 

Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

I’m=I’m

I have got=I’ve got

Впр.1 с.64

Впр.1,2 с.64

Впр.3,  с.64

Літери Cc, Gg

Впр.4 с.64

 

50

17/01

Описати тварину за критеріями: колір, розмір, має, може.

3. Я можу бачити гуску

   

T [t]

Th []

Ee [i:]

 

 

Mouth, tree, three, foot, tooth

Tooth-teeth,

Foot-feet

Впр.4 с.65

Впр.1,2 с.65

Впр.1 с.65

Впр.3 с.65 Літери Ее,

Ff

 

51

21/01

Виготовувати постер з підписами частин тіла

4. Я маю дві руки.

 

 

F [f]

H [h]

 

 

Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.

Впр.1, 2 с.66

One, two, four

Впр.3 с. 66

Впр.1 с.66

Впр.2 с.66

Впр.4 с.66

Літери Ff, Hh

 

52

23/01

Розігрування діалогів-розпитування по темі.

5. Скільки в тебе…

Ow [au]

 

 

Shoulders, knees

How many?

Впр.4 с.67

Впр.1,2,5 с.67

Впр.6 с. 67

Впр.4 с.67

Літери Tt, Ff

 

53

24/01

Описати тварину за фотографією

6. Фотографії у зоопарку

Ou[au]

Ow [au]

Photo, photographer

It has got…

Впр.2, 4 ,5 с.68

Впр.1 с.68

Розповісти про одну з тварин

Літери Pp, Bb

 

54

28/01

Запитати та дати відповіді на питання про тварин

7. Відгадай, яку тварину я бачу

 

 

Повторення Has it got?

Can it..?

 

 

Впр.1,2 с.69

Літери Ii, Yy

 

55

13/02

Зіграти  роль

8. Небезпечні тварини

 

 

 

Впр.1,2, с.70

Впр.1  с.70

Впр.4 с.70

Літери Mm, Ww

 

56

14/02

 

 

Виготувати тваринку

9. Дикі тварини

 

 

 

Впр.6 с.71

Впр.1 с.70

Впр.4,6  с.70

Впр.7 с.70

 

57

18/02

10. Діагностична робота по темі «Природа».

Тема 7. Відпочинок і дозвілля.  (8 год.) Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

58

20/02

Опрацювання лексики по темі. Складання розповіді про себе.

1. Що я роблю в    день.

 

 

Th []

Th[ð]

Впр.1 с.74

Wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

I wash my face.

Впр.5 с.75

Впр.1,4 с.74

Впр.3,4 с.75

Розповідь про себе

Літери Cc, Ss

 

 

59

21/02

Складання речень про себе- що робимо у різні дні тижня.

2. Дні тижня.

 

Ur [Ɜ:]

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Preposi-tion on with days of the week; at with time

Впр.1,2  с.76

Впр.1,2,3 с.76

Впр.4 с.76

Впр.4 с.76

Літери Ff, Tt

 

60

2/02

Розповісти про свій недільний день.

 Читання слів закритого складу.(повторення)

 

3. Розповідаємо

про себе

 

Ea [i:]

Ng [η]

Впр.1 с.77

I- my

You-your

Впр.2,4,5  с.77

Впр.1, 4 с.77

Скласти розповідь про свій недільний день

Впр.3 с.77

Літери Dd, Pp

 

 

61

27/02

Співання та інсценування пісні по зразку.

 

4.  Я плаваю, як риба

 

 

Ng [η]

Play, hiss, walk, sleep, swim, swing, jump

I’m Ѵ-ing

Впр.1 с.78

Впр.1 с.78

Впр.2 с.78

Літери Ii, Ee

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

62

28/02

Розповісти про дію, яку виконує однокласник

5. Вона стрибає, як жабенятко

 

Th [Ꝋ]

Th[ð]

Ph [f]

Put on clothes, look at photos, clean teeth

He/she is Ѵ-ing

Впр.2 с.79

Впр.1 с.79

 Впр.3 с.79

Впр.2 с.79

Літери Oo, Uu

 

63

03/03

Читання текстів про члени родини. Відпрацювання правил читання відкритого і закритого типів складу.

6. У моїй сімї у вечері

 

All

[ͻ:l]

O [ʌ]

Walk, talk, ball, monkey

I’m Ѵ-ing; He/she is Ѵ-ing

Впр.2,4,5 с.80

Впр.1,4 с.80

Впр.2, 3, 4 с.81 Впр.2, 3, 4 с.81

Впр.3  с.80

Літери  Ii, Yy

 

64

05/03

Вміти запитувати про те, що інші роблять

7. Сімна відпочинку

 

 

ЛО теми

Is he, she

Ѵ-ing?

Впр.3 с.82

Впр.1,2 с.82

Впр.3  с.83

Впр.4,5  с.82

Написання міні-діалогів

Літери Vv, Ww

 

65

06/03

Розігрування інтерв’ю у парі.

 

8. Виконання діагностичної роботи по темі «Відпочинок і дозвілля».

 

 

 

 

Тема 8. Свята та традиції (11год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

66

10/03

Фонетичне опрацювання лексики. Складання речень за малюнками.

1. Вечірка на мій день народження.

-Ui- [u:]

Chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, juice

Do you   like?

Yes, I do. / No, I don’t.

Впр.2 с.86

Впр.1,2,5 с.86, 87

Впр.4 с.86

 

Впр.6 с.87

 

Громадянська відповідальність:

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

67

12/03

Складання коротких діалогів по аналогії.

 - Can I have a banana?

-Here you are.

-Thank you.

 

2.Фрукти у моєму саду.

 

 

 

apple, banana, pear, strawberry cherry, orange

An + a, e, u, o, i

This is an egg.

This is a banana.

 

 

Впр.2,3 с.88

Впр.1 с.88

Впр.4 с.88

Впр.5 с.88

 

68

13/03

Вміти розповісти про свій вибір та уподобання

3. Дитяче меню

Ch [ʧ]

Chips, chocolate, cherry, cheese, sandwich

I like hot chocolate but I don’t like milk.

Впр. 2, 4 с.89

Впр.1,3  с.89

Впр.5 с.89

Впр.5 с.89

 

69

17/03

Складання та розігрування діалогів покупця. Фонетичне опрацювання нових слів.

4. Купую овочі у магазині. 

 

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper,  potato

Can I have…?

Впр.4 с.90

Впр.1,2, 3  с.90

Впр.4 с.90

Скласти міні діалог «у магазині»

 

70

19/03

Вміти розповісти про своє меню на сніданок, обід та вечерю.

5. Мені подобаються банани.

 

 

Breakfast,  lunch , dinner

For breakfast, for lunch, for dinner

Впр. 1,4  с.91

Впр.1,2 с.91

Впр.3,5 с.91

Впр.4 с.91

Розповідь

 

71

20/03

Читання текстів та робота над змістом прочитаного. Тренувальні вправи.

6. Макс і Тім - друзі.

 

-ir [ɜ:],

-er [ɜ:],

-ur [ɜ:]

Wh- [w]

What, when, where, bird, girl, surname

What does he like for breakfast?

Впр.2,3,4 с.92

Впр.1,2,3 с.92

Монологи

 

Впр.1 с.92

 

 

72

31/03

Фонетичне відпрацювання граматичної структури: Чі любить він/вона …? в усному мовленні.

7. Уподобання друзів.

 

ЛО уроку

Does she/he like…?

She likes…

Впр.1 с.93

Впр.1, 2 с.93

Впр.3, 4 с.93

Впр.3,4 с.93

 

73

02/04

Робота над текстом. Виконання лексико-граматичних завдань.

8. Сімейні страви

 

 

Повторення

Впр.2, с.94

Впр.1,2 с.94

Впр.3, с.94

 

 

74

03/04

Розігрування історії.

9. Мої мрії у спекотні дні.

 

-ou-[aʊ]

ee [i:]

ea [i:]

One, two, three

 

Впр.5 с.95

Впр.5 с.95

 

Впр.4 с.95

 

75

07/04

Вміти розповісти про їжу в своїй тарілці.

10. Моя тарілка

 

 

ЛО теми

Do you like…?

 

 

Впр.3,4  с.97

Впр.1,2 с.97

 

76

09/04

Самооцінювання своїх результатів

11.  Діагностичнаробота по темі «Свята та традиції».

 

 

 

 

Тема 9. Свята і традиції (Продукти харчування) (10 год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

77

10/04

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року.

1. Наш сад у різні пори року.

-er [ә]

Spring, summer, autumn, winter

It is hot.

It is cold.

It is raining.

It is snowing.

Впр.1,2 с.100

Впр.1,2 с.100

Впр.3,4 с.100

Впр.2 с.100

 

Громадянська відповідальність: Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

78

14/04

Вміти описувати кожну пору року

2. Відгадай, яка пора року найкраща садівництва

 

Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

In spring I can ride a bike.

Впр.2,5 с.40

Впр.1,3 с.40

Впр.2,7 с.40

Впр.6 с.40

 

79

16/04

Вміти поспитати про улюблену пору року

 3. Збираємо врожай влітку

 

Ght [t]

Night, bright, eight, eighteen, right, light.

What season do you like?

 

Впр.2,3,5 с.102

 

Впр.1,3  с.102

Відповіді на запитання

Впр.4 с.102

 

80

17/04

Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

4. Улюблені овочі Трейсі

-er [ɜ:]

- ir [ɜ:]

A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase

What is she putting in her suitcase?

Her / His

Впр.1 с.103

Впр.1,2,3  с.103

Впр.2 с.103

 

Слова

 

81

21/04

Вміти складати  речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are.

5.Що полюбляє Люк

 

Ar [ɑ:]

A cap, shorts

Назви кольорів

What is he putting in her suitcase?

Is / are

Впр.7 с.104

Впр.4,5  с.104

Впр.4,6 с.104

Впр.7 с.104

 

82

23/04

Вміти поспитати що вдягає друг або подруга

6.Що ти сьогодні їв

Ear [eə]

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,  

What are you wearing today?

Впр.4, с.105

Впр.1,2,3 с.105

Впр.4, с.105

Впр.4, с.105

Виписати речення, які написані синім шрифтом

 

83

24/04

Вміти поспитати де знаходяться різні речі – одяг

7. Розкажи про свій сад

 

 

Ear, air, ere [eə]

Shirt, skirt, coat, raincoat

Повторення прийменників

 in, on, under

Впр.2,3,5  с.106

Впр.1,2,4 с.106

Впр.4 с.106

Впр.3 с.106

 

84

28/04

Вміти вибирати відповідний одяг по погоді

 8. Дощик для нашого саду

 

 

ЛО уроку

Are you wearing…?

Yes, I am. / No, I am not.

Впр.2,  с.107

Впр.1 с.107

Впр.3 с.107

 

 

85

30/04

Вміти виразно читати історію

9.  Мої улюблені фрукти

 

 

 

 

Впр.2,  с.108

Впр.1, 2  с.108

Впр.3, 4  с.108

 

 

86

05/05

 

10. Діагностична робота з теми «Свята і традиції  (Продукти харчування)»

 

 

 

 

 

 

Тема 10. Людина. (10 год) Змістові лінії: Громадянська відповідальність

 

 

 

87

07/05

Вміти повідомляти про погоду та називати пори року.

1.Я і природа

 

Spring, summer, autumn, winter

What is she putting in her suitcase?

Her / His

 

Впр.1,  с.109

 

Впр.2,  с.109

 

88

08/05

Вміти описувати кожну пору року

2. Мій вільний час

 

Watch TV, stay at home, drink tea, skate, ski, make a snowman

What is he putting in her suitcase?

Is / are

 

Впр.4,  с.109

Впр.3,  с.109

 

 

89

12/05

Вміти поспитати про улюблену пору року

 3. Мій одяг

 

 

Night, bright, eight, eighteen, right, light.

What are you wearing today?

Впр.6,  с.109

 

 

Впр.5,  с.109

 

90

14/05

Вміти розпитувати що вдягає друг або подруга

4. Трейсі та її гардероб .

 

A Jacket, a mask, a T- shirt, bikini, trainers, sandals, jeans, suitcase

Повторення прийменників

 in, on, under

Впр.2,  с.110

 

Впр.1,  с.110

 

 

91

15/05

Вміти складати  речення за малюнками про одяг, використовуючи is або are.

5. Я вивчаю своє тіло

 

 

Eye, head, nose, ear, face

A cap, shorts

Назви кольорів

 

 

Впр.4,  с.110

Впр.3,  с.110

Впр.5,  с.110

 

92

19/05

Вміти поспитати що вдягає друг або подруга

6. Опиши  свого друга

 

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat,  

Are you wearing…?

Yes, I am. / No, I am not.

Впр.6,  с.111

Впр.7,  с.111

 

Впр.8,  с.111

 

93

21/05

Вміти поспитати де знаходяться різні речі

7. Характер друга

 

 

 

ЛО уроку

 

Впр.,  с.112

 

 

 

 

94

22/05

Вміти  описати свого друга

 8. Зовнішній вигляд

 

Mouth, tree, three, foot, tooth

Повторення Has it got?

Can it..?

 

 

 

 

 

95

26/05

Вміти виразно читати історію

9. Десять пальців на руці

 

Head, eyes, fingers, hand, toes, arms.

Впр.1, 2 с.66

Повторення Tooth-teeth,

Foot-feet

 

 

 

 

 

96

28/05

Оцінити, що вміємо та що треба ще допрацювати

10. Діагностична робота з теми « Людина»

 

97

29/05

 

Мої літні канікули

 

Урок-гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. Іншомовна галузь. Іноземна мова. О.Я.Савченко, 2018 р

Підручник “ENGLISH WITH SMILING SAM” 2- А клас (автор О. Д. Карп’юк)

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу в 2-А класі

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

47

3

0

5

ІІ

56-6

3

0

5

Усього

103-6

 

 

10

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткаченко Павла Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Антинескул Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
11179
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку