КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2024-2025 Семестр 1 Вчитель: Палій Ганна Варфоломіївна
Клас 5-А Підручник FullBlastPlus 1
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Примітки
|
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||
|
|
Тема 1. Шкільне життя (16 год) |
|
|||||||||
1 |
02.09 |
Привіт SB, pp. 4-5 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання Математична: ■розв’язуватикомунікативнітанавчальніпроблеми, застосовуючилогіко-математичнийінтелект |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Numbers (1-100) |
The verb ‘to be’(affirmative) |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB pp. 4-5, ex. A, B, C |
||
2 |
03.09 |
Моя школа SB, p. 6-7 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї ■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Опис малюнку в усній формі Робота в парах: діалогічне мовлення |
School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book Family: mother/mum, father/dad, grandmother, |
What’s this? What’s that? Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на прості запитання Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 5, ex. D, E |
||
3 |
05.09 |
Моя класна кімната SB, p. 8 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Classroom language, Colours |
Imperative affirmative/ negative |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
WBp. 7 H,I |
||
4 |
06.09 |
Хто ти? Де ти? SB, p. 9-10 |
■береучастьукороткихгрупових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■самостійнопрацюватизпідручником |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching) |
Робота в групі: дискусія |
Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian, Poland/Polish |
Where are you from? – I’m from… |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
WB p. 8, ex. A, B, C |
||
5 |
09.09 |
Шкільні друзі SB, p. 11 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /ʃ /, /tʃ/. |
Possessive adjectives (my, your, our) |
Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ /, / tʃ/. |
WB p. 9, ex. D, E, F |
||
6 |
10.09 |
Я хочу стати поваром SB, p. 12 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументує її |
|
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Professions: actor/actress, shop assistant,secretary, doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police officer, waiter/waitress, taxi driver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 10, ex. A, B |
||
7 |
12.09 |
Цікаві професії SB, p. 13 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.) |
Написання розповіді про родину |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘to be’ (negative/questions) |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
WB p. 11, ex. C, D, E |
||
8 |
13.09 |
Мій розклад SB, p. 14 |
■береучастьукороткихгруповихдискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
Називає дні тижня та називає час |
WB p. 12, ex. A, B |
||
9 |
16.09 |
Мій вільний час SB, p. 15 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання та інсценування діалогу |
Робота в парах: guessing game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення про своє дозвілля |
WB p. 12, ex. C |
||
10 |
17.09 |
Уроки музики. SB, p. 16 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
|
Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums |
Present Simple (affirmative) |
Називає музичні інструменти |
WB p. 13, ex. A, B |
||
11 |
19.09 |
Знайомтеся з групою SB, p. 17 |
■береучастьукороткихгрупових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групі: проведення групового дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
What…? Who…? |
Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу. |
WB p. 13, ex. C |
||
12 |
20.09 |
Я –учень SB, p. 18 |
■береучастьукороткихгрупових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■оцінювативласнінавчальнідосягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді. |
WB p. 14, ex. A, B, C |
||
13 |
23.09 |
Моє шкільне життя SB, p. 19-20 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці) Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: надання відповідей на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
WB p. 15, ex. D, E |
||
14 |
24.09 |
Мій клас SB, p.20 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using Capital Letters, Punctuation Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про себе та свої уподобання. |
|
||
15 |
26.09 |
Діагностична робота з теми: «Шкільне життя» (Сприймання письмових текстів/Читання) |
|
|||||||||
16 |
27.09 |
На уроках в школі |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України. |
|
|
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
|
Тема 2 . Я, моя родина, мої друзі та їхні уподобання. Одяг (16 год) |
|||||||||||
17 |
30.09 |
Все про мене. SB, p. 21 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Інформаційно-цифрова: ■уміннявивчатиіноземнумовузвикористаннямспеціальнихпрограмнихзасобів |
Читання діалогу- коміксу та виконання завдання |
Інсценування діалогу |
Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike |
Have got / has got |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника |
WB p. 18, ex. A, B, C |
||
18 |
01.10 |
Мої речі SB, p. 23 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в групі: memory game |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника. Розуміє короткі аудіозаписи з паузами |
WB p. 19, ex. D, E |
||
19 |
03.10 |
Мій одяг SB, p. 24 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Уміння вчитися упродовж життя: ■самостійнопрацюватизпідручником |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Надання відповідей на запитання |
Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt |
Plural Forms (introduction) |
Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг. |
WB p. 20, ex. A, B |
||
20 |
04.10 |
Мій улюблений одяг SB, p. 25 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання ■оцінювативласнінавчальнідосягнення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Написання тексту щодо власного одягу |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття. Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
These/those, plural forms |
Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/. |
WB p. 21, ex. C, D, E |
||
21 |
07.10 |
Мій домашній улюбленець SB, p. 26 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Інсценування діалогу |
Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body |
Possessive Case (introduction) |
Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця. |
WB p. 22, ex. A, B |
||
22 |
08.10 |
Улюбленці моїх друзів SB, p. 27 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання діалогу та виконання завдання (matching) |
Робота в парах, гра ‘Guessing Game’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Case – Whose…? |
Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця. |
WB p. 23, ex. C, D, E |
||
23 |
10.10 |
Моє хобі SB, p. 28 |
■висловлюєвласнудумку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання текстів та виконання завдання (answering the questions) |
|
Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures |
The verb ‘can’ |
Розповідає про свої уподобання, що вміє робити |
WB p. 24, ex. A, B |
||
24 |
11.10 |
Мій вільний час SB, p. 29 |
■береучастьукороткихгрупових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групах: проведення дослідження |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘can’ |
Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити. |
WB p. 24, ex. C |
||
25 |
14.10 |
Мій найкращий друг SB, p. 30 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: guessing game |
Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з метою опису зовнішності |
WB p. 25, ex. A, B |
||
26 |
15.10 |
Мої шкільні друзі SB, p. 31 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: надання відповідей на питання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conjunctions: ‘and’ and ‘but’ |
Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга. |
WB p. 25, ex. C |
||
27 |
17.10 |
Моя родина SB, p. 32 |
■береучастьукороткихгруповихдискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання ■оцінювативласнінавчальнідосягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення. |
WB p. 26, ex. A, B, C, D |
||
28 |
18.10 |
Мої захоплення SB, pp. 33-34 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання текстів та виконання завдання (answer the questions) |
Груповий спів пісні |
Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc. |
|
|
WB p. 27, ex. E, F, G |
||
29 |
21.10 |
Я і моя родина SB, pp. 33-34 |
■береучастьукоротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання ■оцінювативласнінавчальнідосягнення |
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Скласти речення за зразком |
||
30 |
22.10 |
Я і мої батьки SB, p.34 |
■береучастьукоротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання
|
Складання діалогів |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
||
31 |
24.10 |
Діагностична робота з теми: «Я, моя родина, мої друзі та їхні уподобання. Одяг » (Сприймання на слух/Аудіювання) |
|
|||||||||
32 |
25.10 |
Мої близькі люди |
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання ■оцінювативласнінавчальнідосягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
|
||
Тема 3. Відпочинок і дозвілля (Захоплення, канікули) (16 год) |
||||||||||||
33 |
04.11 |
Це моє життя. SB, p. 36 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■самостійнопрацюватизпідручником |
Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання (true/false) |
|
Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to bed |
Present Simple (affirmative) |
Розповідає про щоденні справи. |
WB p. 28, ex. A, B |
||
34 |
05.11 |
День за днем SB, p. 37 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/. |
Prepositions of time |
Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/iz/ |
WB p. 29, ex. C, D, E |
||
35 |
07.11 |
Ти полюбляєш спорт SB, p. 38 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.) |
Інсценування діалогу |
To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc |
Present Simple (negative) |
Називає види спорту, розповідає про свої уподобання. |
WB p. 30, ex. A, B, C |
||
36 |
08.11 |
Спорт у моєму житті SB, p. 39 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час PresentSimple. |
WB p. 31, ex. D, E |
||
37 |
11.11 |
Я і спорт SB, p. 39 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple (questions) |
Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час PresentSimple. |
|
||
38 |
12.11 |
Поза школою SB, p. 40 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення опитування |
Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out with friends, to read magazines, to go shopping etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про своє хоббі та вільний час. |
WB p. 32, ex. A, B |
||
39 |
14.11 |
Мій вільний час SB, p. 41 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: проведення опитування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple with Wh-questions |
Продукує прості речення про свій вільний час. |
WB p. 32, ex. C, D |
||
40 |
15.11 |
Мій дім SB, p. 42 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання тексту ‘Housework Crazy’ |
Відповідати на запитання в усній формі |
Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про хатні обов’язки. |
WB p. 33, ex. A, B |
||
41 |
18.11 |
Обов’язки вдома SB, p. 43 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never). |
Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти. |
WB p. 34 ex. C, D |
||
42 |
19.11 |
Мій улюблений день SB, p. 44 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі. |
WB p. 35, ex. A, B |
||
43 |
21.11 |
Заняття у вільний час SB, p. 45 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
WB p. 35 ex. C |
||
44 |
22.11 |
Зустріч із друзями SB, p. 46 |
■береучастьукороткихгруповихдискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання ■оцінювативласнінавчальнідосягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій Формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час PresentSimple, прийменники часу. |
WB p. 36- 37, ex. A, B, C, D, E, F, G |
||
45 |
25.11 |
Прогулянка з друзями SBp.46 |
■береучастьукороткихгруповихдискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання
|
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Доповнення речень у письмовій Формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час PresentSimple, прийменники часу. |
|
||
46 |
26.11 |
Мої будні SB p.45 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) |
Опис свого дня у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Word order |
Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня. |
|
||
47 |
28.11 |
Діагностична робота з теми: «Відпочинок і дозвілля (Захоплення, канікули) » (Писемне продукування) |
|
|||||||||
48 |
29.11 |
Мій вільний час p. 114 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■самостійнопрацюватизпідручником Математична: ■розв’язуватикомунікативнітанавчальніпроблеми, застосовуючилогіко-математичний інтелект |
|
|
|
|
Аналіз виконаних завдань та робота над помилками |
Проєктна робота Do an experiment! |
||
Тема 4. Рідне місто/село (16 год) |
||||||||||||
49 |
02.12 |
Там, де я живу. SB, pp. 47-48 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■самостійнопрацюватизпідручником |
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групова дискусія щодо місцепроживання |
House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs |
|
Називає кімнати в будинку та в квартирі |
WB p. 38, ex. A, B, С |
||
50 |
03.12 |
Милий дім SB, p. 49 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання ■оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: опис малюнків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
There is/ there are |
Вживає конструкцію Thereis/ Thereare, продукує прості речення з використанням конструкції thereis/thereareдля опису малюнків. |
WB p. 39, ex. D, E, F |
||
51 |
05.12 |
Mоє місце знаходження SB, p. 50 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в групі: опис малюнків |
Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc |
Prepositions of place |
Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця. |
WB p. 40, ex. A, B |
||
52 |
06.12 |
Моє місто SB, p. 51 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.) |
Робота в парах: ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Definite and indefinite articles |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the, продукує прості речення для опису свого будинку/квартири. |
WB p. 41, ex. C, D, E, F |
||
53 |
09.12 |
Мій район SB, p. 52 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиусну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання діалогів та виконання завдання |
Інсценування діалогів |
Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон. |
WB p. 42, ex. A, B, C |
||
54 |
10.12 |
Моя вулиця SB, p. 53 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: ставити питання та відповідати на них |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Personal Pronouns: subject and object pronouns |
Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово canдля дозволу. |
WB p. 43, ex. D, E, F |
||
55 |
12.12 |
Моє місце проживання SB, p. 53 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення Personal Pronouns: subject and object pronouns |
Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово canдля дозволу. |
|
||
56 |
13.12 |
Цікаві місця мого міста SB, p. 54 |
■висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдля розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання коротких текстів та виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання в усній формі |
Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum. |
The verb ‘must’introduction. |
Читає та розуміє короткі повідомлення. |
WB p. 44, ex. A, B |
||
57 |
16.12 |
Моє місце проживання SB, p. 55 |
■обговорюєпланищодотого, щоробити, кудипіти, домовляєтьсяпрозустріч |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Опис місця у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами. |
The verb ‘must’ |
Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t. |
WB p. 44, ex. C |
||
58 |
17.12 |
Мій дім SB, p. 56 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Ordinal numerals |
Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами. |
WB p. 45, ex. A, B |
||
59 |
19.12 |
Моє рідне місто |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Уміння вчитися упродовж життя: ■самостійнопрацюватизпідручником |
|
|
|
|
|
|
||
60 |
20.12 |
Рідне місто SB, p. 57 |
■висловлюєвласнудумку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання |
Читання тексту та виконання завдання (filling in the table) Сприйняття письмових текстів/Читання |
Опис власного житла в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення для опису будинку. |
WB p. 45, ex. C, D |
||
61 |
23.12 |
Великі міста України SB, p. 58 |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■самостійнопрацюватизпідручником |
Читання та доповнення діалогів Сприйняття усної інформації на слух/Аудіювання |
Доповнення діалогів в письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвілта висловлює прохання. |
WB p. 46, ex. A, B, C, D |
||
62 |
24.12 |
Культурні відомості про Лондон SB, pp. 59-60 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні Письмова взаємодія та висловлювання/Письмо |
Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out |
|
|
WB p. 47, ex. E, F, G |
||
63 |
26.12 |
Прогулянка містом SB, pp. 59-60 |
■береучастьукороткихпростихдіалогах |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії. |
Читання тексту та виконання завдання (answer the questions |
Надання відповідей на запитання в усній формі Груповий спів пісні Усна взаємодія та висловлювання/Говоріння |
Повторення ЛО теми |
|
Розповідає про рідне місто |
|
||
64 |
27.12 |
Шкільне життя |
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|||||||
Модель на навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., КоропецькаІ.Б., ЯкобО.М., СамойлюкевичІ.В., ДобраО.М., КіорТ.М.)
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
64 |
4 |
7 |
4 |
ІІ |
|
|
|
|
Усього |
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування до курсу FullBlastPlus 1 пілотний проєкт