КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ Навчальний рік 2024-2025 Семестр 1 Вчитель: Палій Ганна Варфоломіївна

Про матеріал
Модель на навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., КоропецькаІ.Б., ЯкобО.М., СамойлюкевичІ.В., ДобраО.М., КіорТ.М.)
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальний рік 2024-2025       Семестр 1     Вчитель: Палій Ганна Варфоломіївна

Клас 5-А  Підручник FullBlastPlus 1

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Примітки

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

 

 

Тема 1. Шкільне життя (16 год)

 

1

02.09

Привіт

SB, pp. 4-5

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Математична:

розв’язуватикомунікативнітанавчальніпроблеми, застосовуючилогіко-математичнийінтелект

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

The verb ‘to be’(affirmative)

Ставить та відповідає на запитання про себе

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

2

03.09

Моя школа

 SB, p. 6-7

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах про членів родини

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

Робота в парах: діалогічне мовлення

School objects: door, chair, computer, teacher, desk, window, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella, pencil case, book

Family: mother/mum, father/dad, grandmother,

What’s this? What’s that?

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на прості запитання

Надає інформацію про себе та своє оточення

 

WB p. 5, ex. D, E

3

05.09

Моя класна кімната

SB, p. 8

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Classroom language, Colours

Imperative affirmative/

negative

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

WBp. 7 H,I

4

06.09

Хто ти? Де ти? SB, p. 9-10

береучастьукороткихгрупових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійнопрацюватизпідручником

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Countries and nationalities: Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian,

Poland/Polish

Where are you from?

– I’m from…

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 8, ex. A, B, C

5

09.09

Шкільні друзі

SB, p. 11

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /ʃ  /, /tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

WB p. 9, ex. D, E, F

6

10.09

Я хочу стати поваром

SB, p. 12

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументує її

 

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 10,

ex. A, B

7

12.09

Цікаві професії

SB, p. 13

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 11, ex. C, D, E

8

13.09

Мій розклад

SB, p. 14

береучастьукороткихгруповихдискусіях

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

Називає дні тижня та називає час

WB p. 12,

ex. A, B

9

16.09

Мій вільний час

SB, p. 15

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах:

guessing game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього

заняття

Продукує прості речення про своє дозвілля

WB p. 12,

ex. C

10

17.09

Уроки музики.

SB, p. 16

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

 

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

Називає музичні інструменти

WB p. 13,

ex. A, B

11

19.09

Знайомтеся з групою

SB, p. 17

береучастьукороткихгрупових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу.

WB p. 13,

ex. C

12

20.09

Я –учень

 SB, p. 18

береучастьукороткихгрупових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювативласнінавчальнідосягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді.

WB p. 14, ex. A, B, C

13

23.09

Моє шкільне життя

SB, p. 19-20

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.

WB p. 15,

ex. D, E

14

24.09

Мій клас

SB, p.20

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.

 

15

26.09

Діагностична робота з теми: «Шкільне життя» (Сприймання письмових текстів/Читання)

 

16

27.09

На уроках в школі

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

 

Тема 2 . Я, моя родина, мої друзі та їхні уподобання. Одяг  (16 год)

17

30.09

Все про мене.

SB, p. 21

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Інформаційно-цифрова:

уміннявивчатиіноземнумовузвикористаннямспеціальнихпрограмнихзасобів

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

Ставить і відповідає на  запитання з метою ідентифікації власника

WB p. 18, ex. A, B, C

18

01.10

Мої речі

SB, p. 23

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника.

Розуміє  короткі аудіозаписи з паузами

WB p. 19,

ex. D, E

19

03.10

Мій одяг

SB, p. 24

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійнопрацюватизпідручником

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг.

WB p. 20,

ex. A, B

20

04.10

Мій улюблений одяг

SB, p. 25

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

оцінювативласнінавчальнідосягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.

Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

These/those, plural forms

Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/.

WB p. 21, ex. C, D, E

21

07.10

Мій домашній улюбленець

SB, p. 26

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця.

WB p. 22,

ex. A, B

22

08.10

Улюбленці моїх друзів

SB, p. 27

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця.

WB p. 23, ex. C, D, E

23

10.10

Моє хобі

SB, p. 28

висловлюєвласнудумку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

The verb ‘can’

Розповідає про свої уподобання, що вміє робити

WB p. 24,

ex. A, B

24

11.10

Мій вільний час

SB, p. 29

береучастьукороткихгрупових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити.

WB p. 24,

ex. C

25

14.10

Мій найкращий друг

SB, p. 30

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Продукує прості речення з метою опису зовнішності

WB p. 25,

ex. A, B

26

15.10

Мої шкільні друзі

SB, p. 31

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: надання відповідей на питання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга.

WB p. 25,

ex. C

27

17.10

Моя родина

SB, p. 32

береучастьукороткихгруповихдискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

оцінювативласнінавчальнідосягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення.

WB p. 26, ex. A, B, C, D

28

18.10

Мої захоплення

SB, pp. 33-34

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

Music: hip-hop, rapper, bagpipes, balalaika, didgeridoo, samba etc.

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

29

21.10

Я і моя родина

SB, pp. 33-34

береучастьукоротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

оцінювативласнінавчальнідосягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

30

22.10

Я і мої батьки

SB, p.34

береучастьукоротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

31

24.10

Діагностична робота з теми: «Я, моя родина, мої друзі та їхні уподобання. Одяг » (Сприймання на слух/Аудіювання)

 

32

25.10

Мої близькі люди

 

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

оцінювативласнінавчальнідосягнення

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

 

Тема 3. Відпочинок і дозвілля (Захоплення, канікули)  (16 год)

33

04.11

Це моє життя.

SB, p. 36

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійнопрацюватизпідручником

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання

(true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to

bed

Present Simple (affirmative)

Розповідає про щоденні справи.

WB p. 28,

ex. A, B

34

05.11

День за днем

SB, p. 37

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки:

s-/s/,

s-/z/,

es-/iz/

WB p. 29, ex. C, D, E

35

07.11

Ти полюбляєш спорт

SB, p. 38

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

Називає види спорту, розповідає про свої уподобання.

WB p. 30, ex. A, B, C

36

08.11

Спорт у моєму житті

SB, p. 39

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час PresentSimple.

WB p. 31,

ex. D, E

37

11.11

Я і спорт

SB, p. 39

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час PresentSimple.

 

38

12.11

Поза школою

SB, p. 40

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Розповідає про своє хоббі та вільний час.

WB p. 32,

ex. A, B

39

14.11

Мій вільний час

SB, p. 41

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

Продукує прості речення про свій вільний час.

WB p. 32,

ex. C, D

40

15.11

Мій дім

SB, p. 42

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання тексту

‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про хатні обов’язки.

WB p. 33,

ex. A, B

41

18.11

Обов’язки вдома

SB, p. 43

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.

WB p. 34

ex. C, D

42

19.11

Мій улюблений день

SB, p. 44

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі.

WB p. 35,

ex. A, B

43

21.11

Заняття у вільний час

SB, p. 45

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.

WB p. 35

ex. C

44

22.11

Зустріч із друзями

SB, p. 46

береучастьукороткихгруповихдискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

оцінювативласнінавчальнідосягнення

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

Формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час PresentSimple, прийменники часу.

WB p. 36- 37, ex. A, B,

C, D, E, F, G

45

25.11

Прогулянка з друзями

SBp.46

береучастьукороткихгруповихдискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

 

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

Формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час PresentSimple, прийменники часу.

 

46

26.11

Мої будні

SB p.45

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.

 

47

28.11

Діагностична робота з теми: «Відпочинок і дозвілля (Захоплення, канікули) » (Писемне продукування)

 

48

29.11

Мій вільний час

p. 114

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійнопрацюватизпідручником

Математична:

розв’язуватикомунікативнітанавчальніпроблеми, застосовуючилогіко-математичний інтелект

 

 

 

 

Аналіз виконаних завдань та робота над помилками

Проєктна робота

Do an experiment!

Тема 4. Рідне місто/село (16 год)

49

02.12

Там, де я живу.

SB, pp. 47-48

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійнопрацюватизпідручником

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групова дискусія щодо місцепроживання

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs

 

Називає кімнати в будинку та в квартирі

WB p. 38, ex. A, B, С

50

03.12

Милий дім

SB, p. 49

береучастьукороткихпростихдіалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

використовуватиефективнінавчальністратегіїдлявивченнямовивідповіднодовласногостилюнавчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

There is/ there are

Вживає конструкцію Thereis/ Thereare, продукує прості речення з використанням конструкції thereis/thereareдля опису малюнків.

WB p. 39, ex. D, E, F

51

05.12

Mоє місце знаходження

SB, p. 50

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(matching)

Робота в групі: опис малюнків

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця.

WB p. 40,

ex. A, B

52

06.12

Моє місто

SB, p. 51

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the, продукує прості речення для опису свого будинку/квартири.

WB p. 41, ex. C, D, E, F

53

09.12

 Мій район

SB, p. 52

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиусну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання завдання

Інсценування діалогів

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон.

WB p. 42, ex. A, B, C

54

10.12

Моя вулиця

SB, p. 53

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: ставити питання та відповідати на

них

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns: subject and object pronouns

Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово canдля дозволу.

 

WB p. 43, ex. D, E, F

55

12.12

Моє місце проживання

SB, p. 53

береучастьукороткихпростихдіалогах

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення Personal Pronouns: subject and object pronouns

Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово canдля дозволу.

 

56

13.12

Цікаві місця мого міста

SB, p. 54

висловлюєвласнудумкустосовнопрочитаноготекстутакороткоаргументуєїї

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдля розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum.

 

The verb ‘must’introduction.

Читає та розуміє короткі повідомлення.

WB p. 44,

ex. A, B

57

16.12

Моє місце проживання

SB, p. 55

обговорюєпланищодотого, щоробити, кудипіти, домовляєтьсяпрозустріч

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис місця у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами.

The verb ‘must’

Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t.

WB p. 44,

ex. C

58

17.12

Мій дім

SB, p. 56

Розглядає природу як цілісну систему

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals

Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 45,

ex. A, B

59

19.12

Моє рідне місто

береучастьукороткихпростихдіалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійнопрацюватизпідручником

 

 

 

 

 

 

60

20.12

Рідне місто

SB, p. 57

висловлюєвласнудумку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

умінняініціюватиуснувзаємодіюдлярозв’язанняконкретногокомунікативногозавдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Сприйняття письмових текстів/Читання

Опис власного житла в

письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення для опису будинку.

WB p. 45,

ex. C, D

61

23.12

Великі міста України

SB, p. 58

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійнопрацюватизпідручником

Читання та доповнення діалогів

Сприйняття усної інформації на слух/Аудіювання

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвілта висловлює прохання.

WB p. 46, ex. A, B, C, D

62

24.12

Культурні відомості про Лондон

SB, pp. 59-60

береучастьукороткихпростихдіалогах

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії.

Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання

(answer the questions

Надання відповідей на запитання в усній формі

Груповий спів пісні

Письмова взаємодія та висловлювання/Письмо

Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out

 

 

WB p. 47, ex. E, F, G

63

26.12

Прогулянка містом

SB, pp. 59-60

береучастьукороткихпростихдіалогах

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії.

Читання тексту та виконання завдання

(answer the questions

Надання відповідей на запитання в усній формі

Груповий спів пісні

Усна взаємодія та висловлювання/Говоріння

Повторення  ЛО теми

 

Розповідає про рідне місто

 

64

27.12

Шкільне життя

Узагальнення та систематизація знань

 

 

 

Модель на навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти  Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., КоропецькаІ.Б., ЯкобО.М., СамойлюкевичІ.В., ДобраО.М., КіорТ.М.)

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

64

4

7

4

ІІ

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування до курсу FullBlastPlus 1 пілотний проєкт

docx
Додав(-ла)
Палий Анна
Додано
6 жовтня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку