5 клас
Німецька мова
Календарно-тематичне планування
2022-2023 н.р.
1. Складено за програмою:
Модельна навчальна програма.
«Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М., Мацькович М. Р., Глинюк Л. М., Браун Є. Л.)
2. Підручник
С.Сотникова, Г.Гоголєва. Німецька мова (1 рік навчання) підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) «Deutsch», Видавництво «Ранок». м. Харків, 2022р. 191 ст.
Календарно-тематичне планування з німецької мови
для учнів 5 класу Нової Української Школи
(2022-2023 н.р.)
(2 год. на тиждень, 16 навчальних тижнів)
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-100 слів
|
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 30-40 слів
|
4-5 речень
|
І семестр
«Neue Bekanntschaften. Нові знайомства»
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Види навчальної діяльності (мовленнєва функція) |
||||||||
Лексика |
Граматика |
|
|
|||||||||||
1. |
|
Знає країни в яких говорять нім. мовою; розуміє формули вітання, розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення, толерантно реагує, вміє вітатися та прощатися з другом та з дорослими вранці, вдень, ввечері та вночі; знає і правильно вживає займенники er/sie, охоче бере участь в навчальних іграх, |
Begrüβung. Знайомство |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
Hallo! Guten Tag! Guten Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! Auf Wiedersehen! Tschus! |
Er – чол.рід sie – жін.рід Herr, Frau |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати
|
|
|||||
2. |
|
Вміє вітатися з дорослими людьми, може звернутися і запитати у дорослої людини ім’я та відреагувати на її відповідь, знає порядок слів у розповідному та питальному реченнях, може написати вітання відповідно до ситуацій, вміє читати слова з новими літерами та писати окремі літери нім. алфавіту. |
Lasst uns einander kennen lernen. Давайте знайомитися. Nn, Ee, Ii |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
Wie heiβt du? Ich heiβe… Wie ist dein Name? Mein Name ist.. Sehr angenehm, Gleichfalls. Freut mich! |
дієслово heiβen (ich,du,Sie) Порядок слів у розповідному та питальному (з питальним словом) реченнях |
|
||||||
3. |
|
Знає числівники від 1 до 12, може запитати про вік дітей і відповісти на запитання, може назвати свій вік, вміє читати, писати літери, буквосполучення та слова, може провідміняти дієслово sein in Präsens та вживати його в мовленні та письмі, може написати речення про ім’я та вік однолітка |
Wie alt bist du? Скільки тобі років? Aa, Ll, https://wordwall.net/ru/resource/21189760/sein |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn, elf, zwölf. Wie alt bist du? Ich bin … (Jahre alt) sein |
Дієслово sein Числівники 1-12 |
|||||||
4. |
|
Може запитати своїх друзів та дорослих про їхні справи та самопочуття, може відповісти на запитання про справи, вміє читати та писати окремі літери нім. алфавіту та слова з ними.
|
Wie geht’s? Як справи? Gg https://wordwall.net/ru/resource/3219449/sein |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми. |
Wie geht’s? Danke. Gut . Ganz gut. Sehr gut. Prima. Super. Es geht. Nicht sehr gut. |
|
|||||||
5. |
|
Вміє ставити запитання з питальним словом та без, може дати ствердну або заперечну відповідь на запитання, може відрекомендувати іншу людину/ казкового персонажа, вміє писати окремі літери нім. алфавіту, читати слова з ними. |
Darf ich fragen? Wer ist das? Rr, Pp, ng |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
Wer ist das? Das ist/sind… Ja, Nein. Bist du, …? Sind Sie, …? |
Порядок слів у питальному реченні без питального слова. Стверджувальні та заперечні речення |
|||||||
6.
|
|
може запитати що це та назвати деякі предмети, вміє писати і читати вивчені літери та слова, знає що таке артикль та розрізняє рід іменників за артиклем, може дати ствердну або заперечну відповідь на запитання, розрізняє питання Wer ist das i Was ist das, охоче бере участь у іграх |
Was ist das? Що це? |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
Was ist das? Das ist/ sind… der Computer, das Spiel, die Gitarre, das Buch, der Apfel, das Handy, der Ball, die Bonbons, die Ananas, kein/keine |
Рід іменників. Артикль (означений – der, die,das, неозначений – ein, eine) Заперечення kein/keine
|
|||||||
7 |
|
знає деякі букви алфавіту, вміє читати і писати букви і буквосполучення., складає діалоги за зразком, відповідає на запитання, вміє рахувати в межах 12 |
Узагальнення вивченого з теми «Neue Bekanntschaften.
https://wordwall.net/uk/resource/25268369/negation-kein-oder-nicht-quiz
|
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
с.25 Wie ich das kann |
|
|||||
8. |
|
уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх рідних, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат. |
Проєкт “Bekanntschaften” |
2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
|
|||||
Familie und Freunde. Родина і друзі |
|||||||||||||
9 |
|
Називає деяких членів родини нім.мовою з опорою на наочність, може розповісти про родини дітей та свою родину за зразком з вживанням присвійних займенників, розуміє на слух розповідь про родину і співвідносить почуте з малюнками, вміє читати, писати слова з новими літерами |
Familienmitglieder. Члени родини. Mm, Oo, Uu, Üü, ei https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює сімейні цінності та традиції |
die Groβeltern, die Eltern, die Geschwister, der Vater, die Mutter, die Oma, der Opa, die Schwester, der Bruder, ich, mein(e), dein(e) |
Присвійні займенники mein(e), dein(e) |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати |
||||||
10. |
|
може запитати в однолітка про вік та ім’я брата чи сестри, розповідає про своїх братів/ сестер, уживаючи займенники er/sie, mein/ meine, розуміє на слух інформацію про братів/сестер, вміє відмінювати дієслово haben за особовими займенниками та вживати haben у зн. відмінку, розрізняє множину іменників у тексті, вміє рахувати до 19, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними. |
Geschwister. Брати і сестри. Cc, Ww, Vv https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q https://learningapps.org/1758394 https://learningapps.org/15144142 |
2. Громадянська відповідальність Порівнює сімейні цінності та традиції |
Ich habe… Hast du…? Habt ihr…? Wie viele Geschwister hast du? der Cousin, die Cousine, dreizehn, vierzehn, fünfzehn, sechzehn, siebzehn, achtzehn, neunzehn |
Дієслово haben + знахідний відмінок Числівники 13-19. Множина іменників |
|||||||
11. |
|
Називає та розповідає про членів родини, використовуючи множину іменників та присвійні займенники, розуміє прочитаний текст з вставлянням пропущеної інформації/слова, може провідміняти власну назву, відповідає на запитання, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними. |
Verschiedene Familien. Різні родини. Ss, β, ph. https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює сімейні цінності та традиції |
die Tante, der Onkel, das Kind, die Kinder, der Groβvater, die Groβmutter |
Множина іменників. Відмінювання власних назв |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати |
||||||
12
|
|
вміє описати малюнки, розповісти про вік людей за зразком, може утворити складні числівники, розповідає про родину з опорою на малюнки та зразок, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними |
Das Alter. Вік. Xx, eu https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює сімейні цінності та традиції |
die Urgroβmutter, der Student, 20-10. |
Числівники 20-100. Складні числівники 21-99. |
|||||||
13. |
|
розрізняє звуки та вміє їх записати au, ei, eu, може скласти і розіграти діалог за зразком, вживаючи присв. займенники, розрізняє присв. займенники чол./серед. та жін. родів, розуміє прочитаний текст з вставлянням пропущеної інформації. може заповнити анкету, називаючи свої дані та адресу. |
Wie ist deine Adresse? Яка в тебе адреса? |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
mein(e). dein(e), sein(e). ihr(e), unser(e). euer/ eure, ihr(e), Ihr(e) |
Присвійні займенники |
|||||||
14 |
|
може розповісти, хто де живе, знає різницю між дієсловами leben, wohnen. та вміє їх продієвідміняти, може прочитати текст і відповісти на запитання до нього, може розповісти про себе за зразком, описує малюнки, вживаючи прийменники з географічними назвами, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними |
Mein Wohnort. Моє місце проживання. Qq, Öö, Tt, dt, th. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
leben, wohnen, in der Stadt, auf dem Land, in der Theaterstraβe, Wo wohnst du? in der Ukraine, in Deutschland |
Відмінювання дієслів leben, wohnen. Прийменники з географічними назвами. |
|||||||
15 |
|
розповідає про себе, свою родину, може рахувати в межах 100, вживає прийменики, складні числівники та множину іменників, вміє самостійно працювати з підручником та іншими джерелами інформації, знає вивчені літери, вміє їх писати, вимовляти та читати |
Узагальнення вивченого з теми “Familien und Freunde” https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q https://wordwall.net/uk/resource/28004711/possesivpronommen-akkusativ |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
Wie ich das kann |
||||||
16. |
|
уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх рідних, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Familienalbum” |
2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
||||||
In der Schule. У школі |
|||||||||||||
17. |
|
Називає шкільні предмети, може утворити складні іменники,може запитати про розклад уроків, вміє провідміняти дієслово gefallen , розуміє прослухпні діалоги та розігрує їх за зразком, може написати смс-повідомлення з опорою на зразок, проводить опитування у класі за зразком, вміє читати буквосполучення sp, st та слова з ними. |
Was lernen wir? Що ми вчимо? st, sp, |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила |
Deutsch, Englisch, Kunst, Informatik, Sport, Mathe, Musik, Ukrainisch, Werken, die Srunde, pro Woche, einmal, zweimal…, Mir gefallt, schwer, interessant, besonders gut. die Lieblingsstunde |
Словотвір іменників. Дієслово gefallen |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати |
||||||
18. |
|
називає різні види діяльності на уроках нім.мови, може описати свої дії на уроці, Вміє провідмінювати дієслова, сприймає на слух короткі повідомлення та складає власні за зразком, може написати смс-повідомлення, вживаючи сталі вирази. |
Im Unterricht. На заняттях Ää |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила |
schjreiben, malen, fragen, antworten, basteln, rechnen, turnen, singen, diskutieren. Was machst du? das Lied, der Text, der Unterricht |
Відмінювання дієслів rechnen, basteln, machen |
|||||||
19. |
|
розповідає, що роблять діти на уроці нім.мови, вміє продієвідміняти сильні дієслова, сприймає на слух короткі повідомлення, вставляючи пропущену інформацію, читає текст та відповідає на запитання до нього, може написати відповідь на лист з опорою на зразок. |
Wir lernen Deutsch. Ми вчимо німецьку. |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила |
hören, lessen, sprechen, sehen, |
Відмінювання дієслів hören, lessen, sprechen, sehen |
|||||||
20 |
|
|
Тренувальні вправи |
|
|
|
|||||||
21. |
|
розуміє запитання та відповідно реагує на них, розуміє зміст прочитаного та правильно добирає дієслова. може провести опитування у класі та зробити підсумок, може написати повідомлення в чаті про проведене опитування, знає літери алфавіту та буквосполучення, читає слова та речення з ними. |
Was machst du gern? Що ти охоче робиш? |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила Демонструє розуміння потреби працювати разом |
gern, |
Питальне слово Welche? |
|||||||
22 |
|
Називає шкільні речі з опорою на малюнки, може розповісти, що є в рюкзаку, вживаючи дієслово haben mit Akk, та множину іменників, може скласти діалог з опорою на зразок, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними, може описати малюнок |
Schulsachen. Шкільні речі. Hh, ch, ck. |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила |
der Schulrecksack, das Buch, der Kuli, das Heft, der Bleistift, der Radiergummi, der Anspitzer, das Lineal, die Farben, der Pinsel |
Множина іменників |
|||||||
23. |
|
Знає і називає шкільні приладдя, розповідає про шкільне приладдя, вживаючи наказовий спосіб та заперечний займенник kein(e), складає та розігрує діалоги за зразком, описує малюнки, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними |
Gib mir bitte einen Kuli! Дай мені ручку, будь ласка! Kk, Cc, Ff |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила |
die Buntstifte, |
Imperativ. Verneinung kein/e |
|||||||
24.. |
|
Назтває предмети у класній кімнаті, називає кольори, описує предмети за кольором, розповідає про свою класну кімнату, |
Unser Klassenzimmer. Наша класна кімната |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила |
weiβ, schwarz, rot, grün, gelb, blau, braun, grau, der Tisch, der Stuhl, die Schulbank, die Tafel, der Schrank, die Uhr, das Bild, die Tabelle, |
|
|||||||
25. |
|
Називає предмети у класній кімнаті, вживаючи множину іменників та сталий вираз es gibt + Akk сприймає короткі повідомлення на слух, виконуючи післятекстові завдання, може описати свою класну кімнату. знає, пише та читає окремі літери та слова з ними |
Im Klassenzimmer. У класній кімнаті. Dd, Tt |
2. Громадянська відповідальність Обговорює шкільну правила |
das Fenster, die Gardine, die Tür |
es gibt + Akk |
|||||||
26. |
|
Знає лексичний матеріал, вживає іменники у множині, відмінює дієслова, та вживає наказовий спосіб дієслів у розмові, вміє самостійно працювати з підручником та іншими джерелами інформації, знає вивчені літери, вміє їх писати, вимовляти та читати |
Узагальнення вивченого з теми “In der Schule” |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
с.73 Wie ich das kann |
||||||
|
|
уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх рідних, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат. |
Проєктна робота «Klassendossier” |
2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
||||||
28. |
|
|
К. читання |
|
|
|
|
||||||
29. |
|
|
К. письма |
|
|
|
|||||||
30. |
|
|
К. аудіювання |
|
|
|
|
||||||
31. |
|
|
К.говоріння |
|
|
|
|||||||
32. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|||||||
№ з/п |
Очікуваний результат
|
Тематика |
Змістові лінії (інтегровані) |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Види навчальної діяльності (мовленнєва функція) |
||||||||
Лексика |
Граматика |
|
|
|||||||||||
ІІ семестр
Wir feiern gern
33. |
|
Знає пори року, вміє відмінювати дієслово feiern, називає свята та святкові дні і коли святкують дані свята, уміє утворити складні іменники, сприймає на слух діалоги та розігрує їх за зразком, висловлює своє ставлення щодо святкування даних свят |
Feiertage. Святкові дні |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
das Fest, die Feiertage, Silvester, das Neujahr, Weihnachten, Ostern, der Nikolaustag, der Muttertag, der Geburtstag, der Winter, der Sommer, der Herbst, der Frühling, feiern, im Winter |
Дієслово feiern |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати |
|
||||
34. |
|
Називає місяці, вживає питальне слово wann? та прийменник im у відповіді на питання. сприймає текст на слух та виконує завдання до тексту, відповідає на запитання повними реченнями, визначає та узагальнює інформацію |
Feiertagskalender Календар свят |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
der Kalender, das Jahr, der Januar, Februar, März, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember, der Tag fer Unabhängigkeit der Ukraine, Wann? |
Питальне слово Wann? im Winter |
|
|||||
35. |
|
розповідає про своє улюблене свято з опорою на зразок та малюнки, слухає текст та виконує завдання до тексту, описує малюнки, може переказати текст за зразком, проводить опитування та узагальнює зібрану інформацію. |
Lieblingsfeste. Улюблені свята |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
das Lieblingsfest, das Geschenk, der Kuchen, die Kerze, das Osterei, der Schuh, der Tannenbaum, der Kreis, das Symbol, die Tradition Wie ist dein Lieblingsfest? |
|
|
|||||
36. |
|
називає подарунки, які хоче отримати від св. Миколая, вживає у реченні прийменник fr із знахід.відмінком, вміє відмінювати артиклі у зн. відмінку, читає текст та відповідає на запитання, може написати лист св. Миколаю. |
Geschenke vom Nikolaus. Подарунки від святого Миколая |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
das Fahrrad, die Puppe, der Roller, der Roboter |
für +Akk |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати |
|
||||
37. |
|
може написати вітальну листівку з побажанням веселих свят, складає та розігрує діалоги, слухає текст та виконує завдання. |
Frohe Weihnachten! Щасливого Різдва! |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
Frohe Weihnachten! Alles Gute im neuen Jahr! die Gluckwunsch-karte |
написання листа |
|
|||||
38. |
|
Знає числівники від 0 до 12, може назвати час та записати його, може запитати котра година та відповісти на запитання, вживаючи прийменник um, може написати запрошення |
Komm zu unserem Fest! Завітайте до нашого свята! |
2. Громадянська відповідальність Порівнює свята й традиції в різних країнах |
die Uhr, um, gegen. Wie spt ist es? Ist es … Uhr? Es ist schon… |
Питальне слово Wann? Час |
|
|||||
39 |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, називає та записує місяці, розповідає про свята та день їх святкування, може написати для кого подарунки, читає та розуміє зашифрований текст, може написати вітальну листівку до свят. |
Узагальнення вивченого з теми “Wir feiern gern”
|
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
с.89 Wie ich das kann |
|
||||
. |
|
уміє працювати над проєктом, пише вітальну листівку до свят та вітає рідних із святами, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат. |
Проєкт «Herzliche Glückwünsche»
|
2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
|
||||
Alles, was ich mag |
||||||||||||
40. |
|
Називає предмети одягу та кольори, знає присвійні займенники та вживає їх у своєму мовленні, відмінює дієслово tragen, сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, проводить опитування, аналізує та підводитьпідсумок, може написати на форумі допис за зразком |
Meine Lieblingskleidung. Мій улюблений одяг |
3. Здоров’я і безпека Пояснює вибір одягу залежно від мети |
das Hemd, die Jeans, die Jacke, die Schuhe, das Kleid, die Hose, der Rock, die Turnschuhe, der Pulli, die Kleidung, tragen, rosa |
Відмінювання дієслова tragen |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати |
|
||||
40. |
|
може розповісти про свою улюблену їжу, сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, може написати допис у мережі Інтернет про свою улюблену їжу, читає та розігрує діалог за зразком. |
Mein Lieblingsessen. Моя улюблена їжа |
3. Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів. |
die Pizza, das Obst, die Cola, der Salat, der Hamburger, die Schokolade, das Eis, die Limo, die Suppe, mögen, die Banane, die Apfelsine, die Birne |
Відмінювання дієслова mögen |
|
|||||
41. |
|
Називає домашніх тварин та розповідає про них, описує фото, складає та розігрує діалог, дає повні відповіді на запитання, сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, може зробити пост про свого улюбленця. |
Mein Haustier. Мій домашній улюбленець |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
die Katze, der Hund, der Hamster, der Papagei, das Kaninchen, die Schildkröte, das Tier. zu Hause |
|
|
|||||
42. |
|
може утворити складні іменники та розуміє їх значення, читає текст та виконує післятекстові завдання, описує малюнки, може написати відповідь на лист. |
Was magst du? Що ти любиш? |
3. Здоров’я і безпека Обговорює вибір продуктів та звички харчування |
Lielings- |
Словотвір іменників |
|
|||||
43. |
|
називає та розповідає про свої уподобання, описує фото, читає текст та відповідає на запитання, проводить опитування, аналізує та підводить підсумки, може написати листа про свої уродобання |
Hobby und Interessen. Хобі та інтереси |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду |
das Hobby, Musik hren, tanzen, Sport Machen, Schach spielen, fotografieren, basteln, in der Freizeit |
|
|
|||||
44. |
|
розповідає своє ставлення щодо футболу, вживаючи прямий і зворотній порядок слів із запереченням nicht, слухає та розігрує діалоги за зразком, описує фото. |
Spielst du gern Fuβball? Ти любиш грати у футбол? |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду |
spielen, gern, zusammen, |
Прямий та зворотній порядок слів у реченні |
|
|||||
45. |
|
називає види діяльності узимку, описує фото, складає та розігрує діалог за зразком, відмінює дієслово laufen, складає та відгадує загадки за зразком |
Der Winter macht Spaβ. Зима приносить задоволення |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду |
der Schnee, rodeln, der Schneemann, Ski laufen, Schlittschuh laufen, Eishockey spielen, eine Schneeballschlacht Machen, laufen |
Відмінювання дієслова laufen |
|
|||||
46. |
|
називає види діяльності влітку, розповідає про відпочинок влітку, відмінює дієслово fahren та вживає його у реченні, може написати чат, сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом |
Ich mag den Sommer. Я люблю літо |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду |
Rad fahren, Picknick Machen, Federball spielen, in der Sonne liegen, fahren, schwimmen, das Boot, immer, oft, machmal, selten, das Meer |
Відмінювання дієслова fahren |
|
|||||
47. |
|
називає дні тижня, висловлює свої пропозиції, вживає дієслово möchte у реченнях, може скласти календар важливих подій |
Was hast du vor? Які маєш плани? |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
vorhaben, der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donnerstag, der Freitag, der Samstag, der Sonntag, heute, möchte, morgen |
Відмінювання дієслова möchte |
|
|||||
48. |
|
уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про свої уподобання та про свій вільний час, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Узагальнення вивченого з теми “ Alles, was ich mag”
Проєкт «Unsere Freizeit» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми Особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
с.123 Wie ich das kann |
|
||||
Die Natur um uns herum |
||||||||||||
49. |
|
називає пори року та місяці, може розповісти про них, називає види діяльності відповідно до пори року, відповідає на запитання, описує свою улюблену пору року. |
Jahreszeiten. Пори року |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
die Jahreszeiten, Beere und Pilze sammeln, bunte Blätter, die Natur, der Monat, der Garten, das Obst |
|
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати |
|
||||
50. |
|
називає явища природи, може розповісти про погоду, вживаючи безособові речення, описати погоду в різні пори року, може написати загадку з описом погоди за зразком. |
Das Wetter. Погода |
3. Здоров’я і безпека Робить повідомлення про погодні умови |
das Wetter, kalt, warm, wolkig, sonnig, windig, es schneit, es taut, es regnet, Wie ist das Wetter? plus, minus, zeigen, das Thermometer, das Grad, schön |
Unpersönliche Sätze Безособовий займенник «es» |
|
|||||
51. |
|
називає предмети одягу та співвідносить його до відповідної пори роки, може описати погоду та дати пораду щодо вибору одягу, описує малюнки та розігрує діалоги за зразком. |
Richtige Kleidung. Правильний одяг |
3. Здоров’я і безпека Пояснює вибір одягу залежно від мети |
die Shorts, das T-Shirt, die Mütze, der Mantel, die Stiefel, die Handschuhe, der Schal, die Socken, die Sandalen,der Regenschirm, bunt |
|
|
|||||
52. |
|
називає нави ландшафтів в однині та множині, може розповісти про ландшафти, підбираючи відповідні кольори та прикметники, читає текст та виконує тестові завдання, відповідає на запитання повними реченнями, може описати природу своєї місцевості. |
Schöne Landschaften. Гарні ландшафти |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
die Landschaften, der Fluss, der Berg, die Wiese, das Meer, der Wald, der See, die Steppe, der Baum, die Blume, der Ausflug, der Naterpark. |
Множина іменників |
|
|||||
53. |
|
може розповісти, що є в лісі, називає іменники в однині та множині, складає та розігрує діалоги за зразком, може написати коментар з фото у соціальній мережі, відповідає на запитання, вживаючи модальну часку doch |
Im Wald. У лісі. |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему
|
der Vogel, der Pilz, die Beere, das Tier, doch |
Заперечні речення з модальною часткою doch. Множина іменників. |
|
|||||
54. |
|
називає тварин, може описати їх, розповісти, де вони живуть, може написати допис у форумі про тварин, які живуть у нашій місцевості, відгадує загадки про тварин та складає власні за зразком. |
Unsere Tierwelt. Наш тваринний світ. |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
der Igel, der Fuchs, der Bär, der Wolf, der Fisch, der Hase, die Maus, der Delfin, der Frosch, das Eichhörnchen, lang, gut, böse, gefährlich, lustig, net, schnell, stark, viel(e) |
Множина іменників. |
|
|||||
55. |
|
називає диких тварин, може розповісти про них з елементами опису, називає тварин в однині та множині, проводить опитування, аналізує та підводить підсумки опитування, розповідає про свою улюблену дику тварину. |
Wildtiere. Дикі тварини |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
der Affe, der Elefant, der Löwe, das Zebra, der Tiger, das Krokodil, der Koala, das Känguru, die Giraffe, klettern, schlafen, springen, baden |
Множина іменників. |
|
|||||
56. |
|
читає та відгадує загадки про тварин, може записати слова з артиклем, може описати тварину з допомогою Інтернету, розпізнає сліди тварин, висловлює свою думку щодо допомоги тваринам |
Liebe Tiere. Любі тварини |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Розглядає природу як цілісну систему |
wiegen, fressen, das Kilo, der Zoo, freie Natur |
|
|
|||||
57. |
|
може розповісти, як дбає про природу, читає та доповнює речення відповідними дієсловами,читає текст та відповідає на запитання, може напимати відповідь на лист, читає та складає діалоги за зразком, може надати поради щодо захисту природи, може підібрати вмнники до поданих дієслів. |
Die Natur und wir. Природа і ми Schützen wir unsere Natur! Захистимо нашу природу! |
3. Здоровя і безпека Оцінює вплив навколишнього середовища на людей, 1. Екологічна безпека та сталий розвиток розробляє план дій щодо проведення екологічних заходів |
Krippen bauen, Vögel füttern, Bäume und Blumen pflanzen, Tiere füttern, Rad fahren, zu Fuβ gehen, den Wald schützen, den Park sauber machen , bringen, helfen, Bis morgen! |
Der Imperativ der Verben Наказовий спосіб дієслів |
|
|||||
58. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, може розділити іменники за відповідними артиклями, описує погоду попередньо склавши пазл, заповнює анкету про свою улюблену тварину, може дати пораду щодо захисту природи, уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх улюблених тварин, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Узагальнення вивченого з теми «Die Natur um uns herum»
Проєкт «Unsere Lieblingstiere» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми
Особливості взаємодії особистості та групи |
|
с.151 |
с.149 Wie ich das kann |
|
||||
«Deutschland und die Ukraine» |
||||||||||||
59. |
|
читає та вимовляє прислів’я, може розповісти, в яких країнах живуть люди, вживаючи відповідні прийменики із географічними власними назвами у давальному відмінку, сприймає текст та слух та заповнює анкету за почутим, розповідає про людей та їхні країни проживання за поданою інформацією. |
Wo leben sie? Де вони живуть? |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища |
Österreich, die Schweiz, die USA, England, Frankreich |
Прийменники із географічними власними назвами |
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати
представити себе, когось •познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення • ставити запитання і відповідати на них • давати елементарну характеристику •пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію розуміти та виконувати інструкції описувати, розповідати вітати зі святом повідомляти про належність описувати, розповідати, характеризувати |
|
||||
60. |
|
сприймає на слух скоромовку та розповідає її, може розповісти основну інформацію про Німеччину, називає іменники в множині, описує фото та підбирає правильні значення слів, відповідає на запитання, може зробити плакат про Німеччину з фото і малюнками, підписуючи їх. |
Die Bundesrepublik Deutschland. Федеративна Республіка Німеччина |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
die Republik, der Einwohner, der Mensch, das Nachbarland, die Sprache, die Hauptstadt, die Flagge, der Lage. |
Множина іменників. Der Imperativ der Verben Наказовий спосіб дієслів |
|
|||||
61. |
|
може розповісти основну інформацію про Україну, заповнює таблицю відповідною інформацією, може вставити відповідні літери у слова та прочитати їх, читає лист та відповідає на нього усно і письмово |
Die Ukraine – mein Heimatland. Україна – моя Батьківщина |
2. Громадянська відповідальність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі |
die Slowakei, Ungarn |
|
|
|||||
62. |
|
називає об’єкти у місті у множині, описує малюнки, читає текст та виконує тестові завдання, вживає у реченнях прийменники, що вимагають знахідного відмінка, збирає та презентує інформацію про свій рідний край, може написати лист про своє село/місто. |
Im Heimatort. В рідному селі/місті |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища |
das Heimatort, das Denkmal, die Fabrik, die Farm, das Kino, die Kirche, der Laden, das Museum, die Schule, das Stadion, die Universität, das Theater, um die Ecke, um … herum, durch, bis, für |
Прийменники, що керують знахідним відмінком Множина іменників |
|
|||||
63. |
|
знає та називає визначні місця Берліну та символи Берліну, читає та розуміє інформацію в зашифрованому тексті, може скласти запитання до тексту та відповісти на них, читає та відгадує загадки, може написати лист, які місця хотів би відвідати у Берліні, може знайти фото визначних місць Берліну. |
Die Hauptstadt Deutschlands. Столиця Німеччини |
2. Громадянська відповідальність Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
das Tor, der Turm, der Platz, das Symbol. die Hauptstraβe, die Sehenswürdigkeiten, beliebt, der Besucher |
|
|
|||||
64. |
|
знає та називає визначні місця та символи Києва, може утворити складні іменники, читає лист та відповідає на нього усно і письмово, проводить, узагальнює та відводить підсумки опитування, сприймає на слух текст та виконує завдання. |
Unsere Hauptstadt. Наша столиця Die Reise durch die Ukraine. Подорож Україною.
|
2. Громадянська відповідальність Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
die Kathedrale, die Sophienkathedrale, die Andreaskirche, das Parlament, besuchen, besichtigen, in erster Linie, empfehlen. kann man |
Словотвір іменників |
|
|||||
65. |
|
знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, може записати слова-асоціації о тем Deutschland und die Ukraine, сприймає текст на слух та відповідає на запитання, може розповісти про своє рідне село/місто, називає визначні місця відповідно до фото. уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своє рідне місто/село, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат. |
Узагальнення вивченого з теми «Deutschland und die Ukraine»
Проєкт «Unser Heimatort» |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми
Особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
с.171 Wie ich das kann |
|
||||
66. |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||||
67. |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
||||
68. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||||
69. |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
||||
70. |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
||||