Календарно-тематичне планування НУШ 5 (1) кл.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5 (1) кл НУШ за підручником Сотникова С.І та Гоголєва Г.В. та за модельною навчальною програмою. «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М., Мацькович М. Р., Глинюк Л. М., Браун Є. Л.) з очікуваними результатами, змістовими лініями та посиланням на інтерактивні вправи та QR коди.
Перегляд файлу

                                                      5 клас

Німецька мова

         Календарно-тематичне планування

                      2022-2023 н.р.

                             1. Складено за програмою:

C:\Users\User\Downloads\qrcode_26838158_.png                      Модельна навчальна програма.

    «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М., Мацькович М. Р., Глинюк Л. М., Браун Є. Л.)

                                               

      2. Підручник

C:\Users\User\Downloads\qrcode_25701342_.png  С.Сотникова, Г.Гоголєва. Німецька мова (1 рік навчання) підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) «Deutsch», Видавництво «Ранок». м. Харків, 2022р. 191 ст.

 

             

 

Календарно-тематичне планування з німецької мови

для учнів 5 класу Нової Української Школи

(2022-2023 н.р.)

 (2 год. на тиждень, 16 навчальних тижнів)

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

 

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємодія

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

Писемне продукування

Усне продукування (монолог)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-2 хв

 

Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-100 слів

 

 

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік

 

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 30-40 слів

 

4-5 речень

 

 

І семестр

«Neue  Bekanntschaften.  Нові знайомства»

з/п

Дата

 

Очікуваний     результат

 

 

Тематика

 

Змістові лінії

(інтегровані)

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності   

 

Види навчальної діяльності

(мовленнєва функція)

Примітка

Лексика

Граматика

Зорове сприймання

Слухове сприймання

Усна взаємодія

Писемна  взаємодія

 

 

 

1.

 

Знає країни в яких говорять нім. мовою; розуміє формули вітання,  розуміє та відтворює зміст почутого повідомлення, толерантно реагує,  вміє вітатися та прощатися з другом та з дорослими вранці, вдень, ввечері та вночі; знає і правильно вживає займенники er/sie, охоче бере участь в навчальних іграх,

Begrüβung. Знайомство

https://docs.google.com/presentation/d/1pwzM0IqFXLKmqqKPajM4fuaaDL5rxn3Z8Ox6L0M8tY4/edit#slide=id.g24effe7cce_0_21

https://www.youtube.com/watch?v=sz8EPQYEd7g

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

Hallo! Guten Tag! Guten Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! Auf Wiedersehen! Tschus!

 Er – чол.рід       sie – жін.рід        Herr, Frau 

 

впр.1-3, с.6

впр.4, 5 ,с.7

впр.6,с.7

 

 

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати

 

 

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

Вміє вітатися з дорослими людьми, може звернутися і запитати у дорослої людини ім’я та відреагувати на її відповідь, знає порядок слів у розповідному та питальному реченнях, може написати вітання відповідно до ситуацій, вміє читати слова з новими літерами та писати окремі літери нім. алфавіту.

Lasst uns einander kennen lernen. Давайте знайомитися.   Nn, Ee, Ii                 

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

Wie heiβt du? Ich heiβe… Wie ist dein Name? Mein Name ist..  Sehr angenehm, Gleichfalls. Freut mich!

дієслово heiβen (ich,du,Sie)          Порядок слів у розповідному та питальному (з питальним словом) реченнях

 

впр.1-3,с.8

впр.4,с.8, впр.6-7,с.9

впр.5,с.9

 

3.

 

Знає числівники від 1 до 12, може запитати про вік дітей і відповісти на запитання, може назвати свій вік, вміє читати, писати літери, буквосполучення та слова, може провідміняти дієслово sein in Präsens та вживати його в мовленні та письмі, може написати речення про ім’я та вік однолітка

Wie alt bist du? Скільки тобі років?      Aa, Ll,            https://wordwall.net/ru/resource/21189760/sein                  

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn, elf, zwölf. Wie alt bist du? Ich bin … (Jahre alt)     sein

Дієслово sein     Числівники 1-12

 

впр.1-4,с.11-12 впр.6,с.13

впр.7,с.13

впр.5,с.12  впр.8,с.13

 

4.

 

Може запитати своїх друзів та дорослих про їхні справи та самопочуття, може відповісти на запитання про справи, вміє читати та писати окремі літери нім. алфавіту та слова з ними.

 

Wie geht’s? Як справи? Gg        https://wordwall.net/ru/resource/3219449/sein                            

https://wordwall.net/ru/resource/4169769/sein

https://www.youtube.com/watch?v=H47BbdYjh9g

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми.

Wie geht’s? Danke. Gut . Ganz gut. Sehr gut. Prima. Super. Es geht. Nicht sehr gut.

 

 

впр.1,2,4,с.14

впр.5-7,с.15

 

 

5.

 

Вміє ставити запитання з питальним словом та без, може дати ствердну або заперечну відповідь на запитання, може відрекомендувати іншу людину/ казкового персонажа,  вміє писати окремі літери нім. алфавіту, читати слова з ними.

Darf ich fragen? Wer ist das?                         Rr, Pp, ng

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

Wer ist das? Das ist/sind… Ja, Nein. Bist du, …? Sind Sie, …?

Порядок слів у питальному реченні без питального слова. Стверджувальні та заперечні речення

впр.5,с.17-18

впр.1-3,с.16

впр.4,с.17 впр.7-8,с.19

впр.6,с.18 впр.9,с.19

 

6.

 

 

може запитати що це та назвати деякі предмети, вміє писати і читати вивчені літери та слова, знає що таке артикль та розрізняє рід іменників за артиклем, може дати ствердну або заперечну відповідь на запитання, розрізняє питання Wer ist das i Was ist das, охоче бере участь у іграх

Was ist das? Що це?

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

Was ist das? Das ist/ sind… der Computer, das Spiel, die Gitarre, das Buch, der Apfel, das Handy, der Ball, die Bonbons, die Ananas, kein/keine

Рід іменників. Артикль (означений – der, die,das, неозначений – ein, eine) Заперечення kein/keine

 

 

впр.7,с.21

впр.1-2,с.20 впр.5,с.21

впр.4,с.21

впр.3,с.20

 

7

 

знає деякі букви алфавіту, вміє читати і писати букви і буквосполучення., складає діалоги за зразком, відповідає на запитання, вміє рахувати в межах 12

Узагальнення вивченого з теми «Neue  Bekanntschaften.

 

https://wordwall.net/uk/resource/25268369/negation-kein-oder-nicht-quiz

 

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

 

 

 

впр.2,с.22

впр.3,4,с23

впр.1,с.22

с.25                    Wie ich das kann

 

 

8.

 

уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх рідних, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат.

Проєкт “Bekanntschaften”

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи 

 

 

 

 

 

 

 

 

Familie und Freunde. Родина і друзі

9

 

Називає деяких членів родини нім.мовою з опорою на наочність, може розповісти про родини дітей та свою родину за зразком з вживанням присвійних займенників, розуміє на слух розповідь про родину і співвідносить почуте з малюнками, вміє читати, писати слова з новими літерами

Familienmitglieder. Члени родини.               Mm, Oo, Uu, Üü, ei

https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

 

2. Громадянська відповідальність

Порівнює сімейні цінності та традиції 

die Groβeltern, die Eltern, die Geschwister, der Vater, die Mutter, die Oma, der Opa, die Schwester, der Bruder, ich, mein(e), dein(e)

Присвійні займенники mein(e), dein(e)

впр.3,с.26

впр.1-2,с.26 впр.5,с.27

впр.6-7,с.27

впр.4,с.27

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати

 

10.

 

може запитати в однолітка про вік та ім’я брата чи сестри, розповідає про своїх братів/ сестер, уживаючи займенники er/sie, mein/ meine, розуміє на слух інформацію про братів/сестер, вміє відмінювати дієслово haben за особовими займенниками та вживати haben  у зн. відмінку, розрізняє множину іменників у тексті, вміє рахувати до 19, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними.

Geschwister. Брати і сестри.    Cc, Ww, Vv

https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q

https://learningapps.org/1758394

https://learningapps.org/15144142

https://www.youtube.com/watch?v=YXLIvhJdJVw

https://learningapps.org/12166523

2. Громадянська відповідальність

Порівнює сімейні цінності та традиції 

Ich habe… Hast du…? Habt ihr…?  Wie viele Geschwister hast du? der Cousin, die Cousine, dreizehn, vierzehn, fünfzehn, sechzehn, siebzehn, achtzehn, neunzehn

Дієслово haben + знахідний відмінок Числівники 13-19. Множина іменників

впр.3,с.28-29

впр.1-2,с.28 впр.5,с.29

впр.7-9,с.30

впр.4,с.29 впр.6,с.29

 

11.

 

Називає та розповідає про  членів родини, використовуючи множину іменників та присвійні займенники, розуміє прочитаний текст з вставлянням пропущеної інформації/слова, може провідміняти власну назву, відповідає на запитання, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними.

Verschiedene Familien.  Різні родини.  Ss, β, ph.

https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

 

2. Громадянська відповідальність

Порівнює сімейні цінності та традиції 

die Tante, der Onkel, das Kind, die Kinder, der Groβvater, die Groβmutter

Множина іменників. Відмінювання власних назв

впр.4,с.31

впр.1,3,с.31 впр.5,с.32

впр.6-7,с.32-33

впр.2,с.31 впр.8,с,33

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати

 

12

 

 

вміє описати малюнки, розповісти про вік людей за зразком, може утворити складні числівники, розповідає про родину з опорою на малюнки та зразок, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними

Das Alter. Вік. Xx, eu

https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

 

2. Громадянська відповідальність

Порівнює сімейні цінності та традиції 

die Urgroβmutter, der Student, 20-10.

Числівники 20-100. Складні числівники 21-99.

впр.3-4, с.34

впр.1-2,с.34

впр.5-8,с.35

впр.3,с.34

 

13.

 

розрізняє звуки та вміє їх записати au, ei, eu, може скласти і розіграти діалог за зразком, вживаючи присв. займенники, розрізняє присв. займенники чол./серед. та жін. родів, розуміє прочитаний текст з вставлянням пропущеної інформації. може заповнити анкету, називаючи свої дані та адресу.

Wie ist deine Adresse?  Яка в тебе адреса?

https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми 

mein(e). dein(e), sein(e). ihr(e), unser(e). euer/ eure, ihr(e), Ihr(e)

Присвійні займенники

впр.6,с.37

впр.1-3,с.36-37

впр.4,с.37, впр.7,с.38

впр.5,с.37,впр.8,с.38

 

14

 

може розповісти, хто де живе, знає різницю між дієсловами leben, wohnen. та вміє їх продієвідміняти, може прочитати текст і відповісти на запитання до нього, може розповісти про себе за зразком, описує малюнки, вживаючи прийменники з географічними назвами, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними

Mein Wohnort. Моє місце проживання.  Qq, Öö, Tt, dt, th.

https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми 

leben, wohnen, in der Stadt, auf dem Land, in der Theaterstraβe, Wo wohnst du? in der Ukraine, in Deutschland

Відмінювання дієслів leben, wohnen. Прийменники з географічними назвами.

впр.5,с.40

впр.1-3,с.39 впр.7,с.41

впр.6,с.41

впр.4,с.40 впр.8,с.41

 

15

 

розповідає про себе, свою родину, може рахувати в межах 100, вживає прийменики, складні числівники та множину іменників, вміє самостійно працювати з підручником та іншими джерелами інформації, знає вивчені літери, вміє їх писати, вимовляти та читати

Узагальнення вивченого з теми “Familien und Freunde”

https://www.youtube.com/watch?v=gw2HdBzIp0Q

https://wordwall.net/uk/resource/28004711/possesivpronommen-akkusativ

https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми 

 

 

впр.4,с.43

впр.3,с.42

впр.2,с.42  впр.5,с.43

впр.1,с.42

Wie ich das kann

 

16.

 

уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх рідних, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат.

Проєктна робота «Familienalbum”

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи 

 

 

 

 

 

 

 

 

In der Schule.  У школі

17.

 

Називає шкільні предмети, може утворити складні іменники,може запитати про розклад уроків,  вміє провідміняти дієслово gefallen , розуміє прослухпні діалоги та розігрує їх за зразком, може написати смс-повідомлення з опорою на зразок,  проводить опитування у класі за зразком, вміє читати буквосполучення sp, st та слова з ними.

Was lernen wir? Що ми вчимо? st, sp,

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

Deutsch, Englisch, Kunst, Informatik,  Sport, Mathe, Musik, Ukrainisch, Werken, die Srunde, pro Woche, einmal, zweimal…, Mir gefallt, schwer, interessant, besonders gut. die Lieblingsstunde

Словотвір іменників. Дієслово gefallen

впр.5,с.47

впр.1,2,с.46  впр.7,с.47

впр.3,4,,6, с.46-47 впр.8-9, с.48

впр.10,с.48

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати

 

 

 

 

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати

 

18.

 

називає різні види діяльності  на уроках нім.мови, може описати свої дії на уроці, Вміє провідмінювати дієслова, сприймає на слух короткі повідомлення та складає власні за зразком, може написати смс-повідомлення, вживаючи сталі вирази.

Im Unterricht.  На заняттях      Ää

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

schjreiben, malen, fragen, antworten, basteln, rechnen, turnen, singen, diskutieren. Was machst du? das Lied, der Text, der Unterricht

Відмінювання дієслів rechnen, basteln, machen

впр.8,с.51

впр.1-2,с.49 впр.5,с.50

впр.3,с.49 впр.7,с.51

впр.4,с.50  впр.6,с.51

 

19.

 

розповідає, що роблять діти на уроці нім.мови, вміє продієвідміняти сильні дієслова, сприймає на слух короткі повідомлення, вставляючи пропущену інформацію, читає текст та відповідає на запитання до нього, може написати відповідь на лист з опорою на зразок.

Wir lernen Deutsch. Ми вчимо німецьку.

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

hören, lessen, sprechen, sehen,

Відмінювання дієслів hören, lessen, sprechen, sehen

впр.6,с.54

впр.1,с.52

впр.23,с.52 впр.4-5,с.53

впр.7,с.54

 

20

 

 

Тренувальні вправи

 

 

 

 

 

 

 

21.

 

розуміє запитання та відповідно реагує на них, розуміє зміст прочитаного та правильно добирає дієслова. може провести опитування у класі та зробити підсумок, може написати повідомлення в чаті про проведене опитування, знає літери алфавіту та буквосполучення, читає слова та речення з ними.

Was machst du gern? Що ти охоче робиш?

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

gern,

Питальне слово Welche?

впр.6,с.56

впр.1-2,с.55

впр.4-5,с.55-56 впр.7,с.57

впр.3,с.55 впр.8,с.57

 

22

 

Називає шкільні речі з опорою на малюнки, може розповісти, що є в рюкзаку, вживаючи дієслово haben mit Akk, та множину іменників, може скласти діалог з опорою на зразок, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними, може описати малюнок

Schulsachen.  Шкільні речі. Hh, ch, ck.

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

der Schulrecksack, das Buch, der Kuli, das Heft, der Bleistift, der Radiergummi, der Anspitzer, das Lineal, die Farben, der Pinsel

Множина іменників

впр.6-7,с.59-60

впр.1-2,с.58 впр.5,с.59

впр.3-4,с.58-59 впр.8,с.60

впр.9,с.60

 

23.

 

Знає і називає шкільні приладдя, розповідає про шкільне приладдя, вживаючи наказовий спосіб та заперечний займенник kein(e), складає та розігрує діалоги за зразком, описує малюнки, знає, пише та читає окремі літери та слова з ними

Gib mir bitte einen Kuli! Дай мені ручку, будь ласка!   Kk, Cc, Ff

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

die Buntstifte,

Imperativ. Verneinung kein/e

впр.6,с.62

впр.1-2,с.61

впр.4-5,с.61-62

впр.3,с.61

 

24..

 

Назтває предмети у класній кімнаті, називає кольори, описує предмети за кольором, розповідає про свою класну кімнату,

Unser Klassenzimmer. Наша класна кімната

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

weiβ, schwarz, rot, grün, gelb, blau, braun, grau, der Tisch, der Stuhl, die Schulbank, die Tafel, der Schrank, die Uhr, das Bild, die Tabelle,

 

впр.2,с.64 впр. 7,с.65

впр.1,4 ,с.64 впр.6,с.65

впр.3,с.64  впр.5,с.65

впр.8,с.65

 

25.

 

Називає предмети у класній кімнаті, вживаючи множину іменників та сталий вираз es gibt + Akk сприймає короткі повідомлення на слух, виконуючи післятекстові завдання, може описати свою класну кімнату. знає, пише та читає окремі літери та слова з ними

Im Klassenzimmer.  У класній кімнаті.  Dd, Tt

2. Громадянська відповідальність Обговорює  шкільну правила 

das Fenster, die Gardine, die Tür

es gibt + Akk

впр.7,с.68

впр.1-2,с.66 впр.8-9,с.69

впр.4,с.66-67  впр.6,с.68

впр.3,с.66  впр.5,10,с.67,69

 

26.

 

Знає лексичний матеріал, вживає іменники у множині, відмінює дієслова, та вживає наказовий спосіб дієслів у розмові, вміє самостійно працювати з підручником та іншими джерелами інформації, знає вивчені літери, вміє їх писати, вимовляти та читати

Узагальнення вивченого з теми “In der Schule”

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

 

 

 

впр.2,с.70

впр.4,с.71

впр.1,3,с.70

с.73 Wie ich das kann

 

 

 

уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх рідних, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат.

Проєктна робота «Klassendossier”

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.

 

 

К. читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

 

 

К. письма

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 

К. аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

 

К.говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

 

Очікуваний     результат

 

 

Тематика

 

Змістові лінії

(інтегровані)

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності   

 

Види навчальної діяльності

(мовленнєва функція)

Примітка

Лексика

Граматика

Зорове сприймання

Слухове сприймання

Усна взаємодія

Писемна  взаємодія

 

 

ІІ семестр

Wir feiern gern

33.

 

 Знає пори року, вміє відмінювати дієслово  feiern, називає свята та святкові дні і коли святкують дані свята, уміє утворити складні іменники, сприймає на слух діалоги та розігрує їх за зразком, висловлює своє ставлення щодо святкування даних свят

Feiertage. Святкові дні

2. Громадянська відповідальність

Порівнює свята й традиції в різних країнах

das Fest, die Feiertage, Silvester, das Neujahr, Weihnachten, Ostern, der Nikolaustag, der Muttertag, der Geburtstag, der Winter, der Sommer, der Herbst, der Frühling, feiern, im Winter

 Дієслово feiern

 

впр.1-2, с.74

впр.3-4 ,с.74-75 впр.6-7,с.76

впр5,с.75  впр.8,с.76

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати      

 

34.

 

 Називає місяці, вживає питальне слово wann? та прийменник  im у відповіді на питання. сприймає текст на слух та виконує завдання до тексту, відповідає на запитання повними реченнями, визначає та узагальнює інформацію

Feiertagskalender Календар свят

2. Громадянська відповідальність

Порівнює свята й традиції в різних країнах

der Kalender, das Jahr, der Januar, Februar, März, April, Mai, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, Dezember, der Tag fer Unabhängigkeit der Ukraine, Wann?

Питальне слово Wann? im Winter

впр.7,с.79

впр.1-3,6,с.77-78

впр.5,8,с.78-79

впр.2,4,с.77-78

 

35.

 

 розповідає про своє улюблене свято з опорою на зразок та малюнки, слухає текст та виконує завдання до тексту, описує малюнки, може переказати текст за зразком, проводить опитування та узагальнює зібрану інформацію.

Lieblingsfeste. Улюблені свята

2. Громадянська відповідальність

Порівнює свята й традиції в різних країнах

das Lieblingsfest, das Geschenk, der Kuchen, die Kerze, das Osterei, der Schuh, der Tannenbaum, der Kreis, das Symbol, die Tradition Wie ist dein Lieblingsfest?

 

впр.5,с.81

впр.1,3,с.80

впр.6-7,с.81-82 вар.2,с.80 в.4,с.81

впр.8,с.82

 

36.

 

 називає подарунки, які хоче отримати від св. Миколая, вживає у реченні прийменник fr із знахід.відмінком, вміє відмінювати артиклі у зн. відмінку, читає текст та відповідає на запитання, може написати лист св. Миколаю.

Geschenke vom Nikolaus. Подарунки від святого Миколая

2. Громадянська відповідальність

Порівнює свята й традиції в різних країнах

das Fahrrad, die Puppe, der Roller, der Roboter

für +Akk

впр.6,с.85

впр.1,2,с.83

впр.3-4,с.83-84 в.7-8 с.85

впр.5,с.84, впр.8,с.85

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати      

 

37.

 

 може написати вітальну листівку з побажанням веселих свят, складає та розігрує діалоги, слухає текст та виконує завдання.

Frohe Weihnachten! Щасливого Різдва!

2. Громадянська відповідальність

Порівнює свята й традиції в різних країнах

Frohe Weihnachten! Alles Gute im neuen Jahr! die Gluckwunsch-karte

написання листа

впр.4,с.87

впр.1-3, с.86

впр.5-6,с.87

впр.7,с.87

 

38.

 

 Знає числівники від 0 до 12, може назвати час та записати його, може запитати котра година та відповісти на запитання, вживаючи прийменник um, може написати запрошення

Komm zu unserem Fest! Завітайте до нашого свята!

2. Громадянська відповідальність

Порівнює свята й традиції в різних країнах

die Uhr, um, gegen.  Wie spt ist es? Ist es … Uhr? Es ist  schon…

Питальне слово Wann? Час

впр.5,с.89

впр.1-2,4,с.88

впр.3,с.88  впр.6-7, с.89

впр.7,с.89

 

39

 

знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, називає та записує місяці, розповідає про свята та день їх святкування, може написати для кого подарунки, читає та розуміє зашифрований текст, може написати вітальну листівку до свят.

Узагальнення вивченого з теми “Wir feiern gern”  

 

 

 

 

 

 

 

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

 

 

 

впр.1,с.90

впр.2-3,с.90 впр.6,с.91  с.93

впр.4-5,с.90-91

с.89 Wie ich das kann

 

.

 

 уміє працювати над проєктом, пише вітальну листівку до свят та вітає рідних із святами, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє прцювати в команді на результат.

Проєкт «Herzliche Glückwünsche»

 

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alles, was ich  mag

 40.

 

 Називає предмети одягу та кольори, знає присвійні займенники та вживає їх у своєму мовленні, відмінює дієслово  tragen, сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, проводить опитування, аналізує та підводитьпідсумок, може написати на форумі допис за зразком

Meine Lieblingskleidung. Мій улюблений одяг

3. Здоров’я і безпека

Пояснює вибір одягу залежно від мети

das Hemd, die Jeans, die Jacke, die Schuhe, das Kleid, die Hose, der Rock, die Turnschuhe, der Pulli, die Kleidung, tragen, rosa

Відмінювання дієслова tragen

впр.9,с.96

впр.1,с.94

впр.2,с.94 впр.4,6, 8,с.95-96

впр.3,с.95 впр.5,с.95

 

 

 

 

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати        

 

40.

 

 може розповісти про свою улюблену їжу,  сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, може написати допис у мережі Інтернет про свою улюблену їжу, читає та розігрує діалог за зразком.

Mein Lieblingsessen. Моя улюблена їжа

3.  Здоров’я і безпека

Обговорює вибір продуктів.

die Pizza, das Obst, die Cola, der Salat, der Hamburger, die Schokolade, das Eis, die Limo, die Suppe, mögen, die Banane, die Apfelsine, die Birne

Відмінювання дієслова mögen

впр.6,с.99

 впр.1,с.97

впр.2-3,5,с.97-98 впр.7,с.99

впр.4,с.98 впр.8,с.99

 

41.

 

 Називає домашніх тварин та розповідає про них, описує фото, складає та розігрує діалог, дає повні відповіді на запитання,  сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, може зробити пост про свого улюбленця.

Mein Haustier.  Мій домашній улюбленець

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

die Katze, der Hund, der Hamster, der Papagei, das Kaninchen, die Schildkröte, das Tier. zu Hause

 

впр.7,с.101-102

впр.1,с.100

впр.2-3,с.100 впр.5,с.101, впр.8,с.102

впр.4,6, с.101  впр.9,с.102

 

42.

 

 може утворити складні іменники та розуміє їх значення, читає текст та виконує післятекстові завдання, описує малюнки, може написати відповідь на лист.

Was magst du? Що ти любиш?

3.  Здоров’я і безпека

Обговорює вибір продуктів та звички харчування

Lielings-

Словотвір іменників

впр.4,с.104

впр.1,с.103

впр.2-3,с.103 впр.6,с.105

впр.5,с.104  впр.7,с.105

 

43.

 

називає та розповідає про свої уподобання, описує фото, читає текст та відповідає на запитання, проводить опитування, аналізує та підводить підсумки, може написати листа про свої уродобання

Hobby und Interessen.  Хобі та інтереси

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду

das Hobby, Musik hren, tanzen, Sport Machen, Schach spielen, fotografieren, basteln, in der Freizeit

 

впр.5,с.107

впр.1,с.106

вп.2-4,с.106-107 впр.6-7,с.108

впр.8,с.108

 

44.

 

 розповідає своє ставлення щодо футболу, вживаючи прямий і зворотній порядок слів із запереченням nicht, слухає та розігрує діалоги за зразком, описує фото.

Spielst du gern Fuβball? Ти любиш грати у футбол?

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду

spielen, gern, zusammen,

Прямий та зворотній порядок слів у реченні

впр.2,с.109 

впр.1,с.109

впр.2,с.109  впр.3,с.110 впр.5-6, с.110

впр.4,с.110 впр.7,с.110

 

45.

 

 називає види діяльності узимку, описує фото, складає та розігрує діалог за зразком, відмінює дієслово  laufen, складає та відгадує загадки за зразком

Der Winter macht Spaβ. Зима приносить задоволення

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду

der Schnee, rodeln, der Schneemann, Ski laufen, Schlittschuh laufen, Eishockey spielen, eine Schneeballschlacht Machen, laufen

Відмінювання дієслова laufen

впр.3,с.113

впр.1-2,с.112 впр.4,с.114

впр.5,7,с.113

впр.6,с.113

 

46.

 

 називає види діяльності влітку, розповідає про відпочинок влітку, відмінює дієслово  fahren та вживає його у реченні, може написати чат,  сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом

Ich mag den Sommer.  Я люблю літо

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Наводить приклади активного відпочинку з власного досвіду

Rad fahren, Picknick Machen, Federball spielen, in der Sonne liegen, fahren, schwimmen, das Boot, immer, oft, machmal, selten, das Meer

Відмінювання дієслова fahren

впр.7,с.116

впр.1,с.114  впр.6,с.115

впр.2-3,с.114 впр.5,с.115

впр.4,с.115 впр.8,с.116

 

47.

 

 називає дні тижня, висловлює свої пропозиції, вживає дієслово  möchte у реченнях, може скласти календар важливих подій

Was hast du vor? Які маєш плани?

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

vorhaben, der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donnerstag, der Freitag, der Samstag, der Sonntag, heute, möchte, morgen

Відмінювання дієслова möchte

впр.6-7,с.118-119

впр.1,с.117 впр.4-5, с.118 впр.8,с.119

впр.2-3,с.117

впр.9,с.119

 

48.

 

 

уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про свої уподобання та про свій вільний час, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат.

Узагальнення вивченого з теми “ Alles, was ich  mag”

 

Проєкт «Unsere Freizeit»

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

Особливості взаємодії особистості та групи 

 

 

 

впр.2,с.120   впр.4,с.121 

впр.3,с.121  c.123

впр.1,с.120  впр.5,с.121

с.123 Wie ich das kann

 

Die Natur um uns herum

49.

 

 називає пори року та місяці, може розповісти про них, називає види діяльності відповідно до пори року, відповідає на запитання, описує свою улюблену пору року.

Jahreszeiten. Пори року

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

die Jahreszeiten, Beere und Pilze sammeln, bunte Blätter, die Natur, der Monat, der Garten, das Obst

 

впр.6,с.125

впр.1-2,с.124

впр.3-4,с.124 впр.7-8,с.125

впр.5,с.124-125 впр.8,с.125

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати   

 

 

 

 

 

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати         

 

50.

 

 називає явища природи, може розповісти про погоду, вживаючи безособові речення, описати погоду в різні пори року, може написати загадку з описом погоди за зразком.

Das Wetter.  Погода

3.  Здоров’я і безпека

Робить повідомлення про погодні умови

das Wetter, kalt, warm, wolkig, sonnig, windig, es schneit, es taut, es regnet, Wie ist das Wetter? plus, minus, zeigen, das Thermometer, das Grad, schön

Unpersönliche Sätze Безособовий займенник «es»

впр.7,с.128

впр.1,с.126

впр.3,4, с.126-127 впр.5

впр.2,с.126 впр.6,8, с.128

 

51.

 

 називає предмети одягу та співвідносить його до відповідної пори роки, може описати погоду та дати пораду щодо вибору одягу, описує малюнки та розігрує діалоги за зразком.

Richtige Kleidung. Правильний одяг

3. Здоров’я і безпека

Пояснює вибір одягу залежно від мети

die Shorts, das T-Shirt, die Mütze, der Mantel, die Stiefel, die Handschuhe, der Schal, die Socken, die Sandalen,der Regenschirm, bunt

 

впр.3,с.129 впр.5,с.130

впр.1-2,с.129

впр.4,6.с.130

впр.7,с.130

 

52.

 

 називає нави ландшафтів в однині та множині, може розповісти про ландшафти, підбираючи відповідні кольори та прикметники, читає текст та виконує тестові завдання, відповідає на запитання повними реченнями, може описати природу своєї місцевості.

Schöne Landschaften. Гарні ландшафти

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

die Landschaften, der Fluss, der Berg, die Wiese, das Meer, der Wald, der See, die Steppe, der Baum, die Blume, der Ausflug, der Naterpark.

Множина іменників

впр.2,с.131  впр.4,6,с.132

впр.1,3,с.131

впр.8,с.133

впр.5,с.132 впр.7,9,с.133

 

53.

 

 може розповісти, що є в лісі, називає іменники в однині та множині, складає та розігрує діалоги за зразком, може написати коментар з фото у соціальній мережі, відповідає на запитання, вживаючи  модальну часку doch

Im Wald. У лісі.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

 

der Vogel, der Pilz, die Beere, das Tier, doch

Заперечні речення з модальною часткою doch. Множина іменників.

 

впр.5,с.135

впр.1,2,с.134 впр.4,6,с.134-135

впр.3,с.134  впр.7,с.135

 

54.

 

 називає тварин, може описати їх, розповісти, де вони живуть, може написати допис у форумі про тварин, які живуть у нашій місцевості, відгадує загадки про тварин та складає власні за зразком.

Unsere Tierwelt.  Наш тваринний світ.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

der Igel, der Fuchs, der Bär, der Wolf, der Fisch, der Hase, die Maus, der Delfin, der Frosch, das Eichhörnchen, lang, gut, böse, gefährlich, lustig, net, schnell, stark, viel(e)

Множина іменників.

впр.7,с.138

впр.1,с.136 впр.4,с.137

впр.2,с.136 впр.6,с.137

впр.3,5,с.137  впр.8-9,с.138

 

55.

 

 називає диких тварин, може розповісти про них з елементами опису, називає тварин в однині та множині, проводить опитування, аналізує та підводить підсумки опитування, розповідає про свою улюблену дику тварину.

Wildtiere. Дикі тварини

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

der Affe, der Elefant, der Löwe, das Zebra, der Tiger, das Krokodil, der Koala, das Känguru, die Giraffe, klettern, schlafen, springen, baden

Множина іменників.

 

впр.2,с.139  впр.5,с.140

впр.1,3,с.139 впр.4,6, с.140

впр.6,с.140

 

56.

 

 читає та відгадує загадки про тварин, може записати слова з артиклем, може описати тварину з допомогою  Інтернету, розпізнає сліди тварин, висловлює свою думку щодо допомоги тваринам

Liebe Tiere.  Любі тварини

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Розглядає природу як цілісну систему

wiegen, fressen, das Kilo, der Zoo, freie Natur

 

 

впр.1,с.141

впр.3,4,с.141-142 впр.5-6,с.142

вп.2,3, с.142

 

57.

 

може розповісти, як дбає про природу, читає та доповнює речення відповідними дієсловами,читає текст та відповідає на запитання, може напимати відповідь на лист,  читає та складає діалоги за зразком, може надати поради щодо захисту природи, може підібрати вмнники до поданих дієслів.

Die Natur und wir.  Природа і ми

Schützen wir unsere Natur! Захистимо нашу природу!

3. Здоровя і безпека

Оцінює вплив навколишнього середовища на людей,

1. Екологічна безпека та сталий розвиток  розробляє план дій щодо проведення екологічних заходів

Krippen bauen, Vögel füttern, Bäume und Blumen pflanzen, Tiere füttern, Rad fahren, zu Fuβ gehen, den Wald schützen, den Park sauber machen , bringen, helfen, Bis morgen!

Der Imperativ der Verben

Наказовий спосіб дієслів

впр.6,с.145

впр.1,с.143 впр.1,4, с.146

впр.2,3, с.143-144 впр.5,с.144 впр.2,3,с.146  впр.5,6,с.147

впр.4,с.144 впр.7,с.145 впр.7,с.147

 

58.

 

 знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, може розділити іменники за відповідними артиклями, описує погоду попередньо  склавши пазл, заповнює анкету про свою улюблену тварину, може дати пораду щодо захисту природи,  

уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своїх улюблених тварин, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат.

Узагальнення вивченого з теми  «Die Natur um uns herum»

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Unsere Lieblingstiere»

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

 

 

 

 

 

Особливості взаємодії особистості та групи

 

с.151

 

впр.2,с.148

впр.3,с.148 впр.5-6,с.149

впр.1,с.148 впр.4,с.149

с.149 Wie ich das kann

 

«Deutschland und die Ukraine»

59.

 

читає та вимовляє прислів’я, може розповісти, в яких країнах живуть люди, вживаючи відповідні прийменики із географічними власними назвами у давальному відмінку, сприймає текст та слух та заповнює анкету за почутим, розповідає про людей та їхні країни проживання за поданою інформацією.

Wo leben sie?  Де вони живуть?

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища

Österreich, die Schweiz, die USA, England, Frankreich

Прийменники із географічними власними назвами

впр.3,с.152

впр.1-2,с.152

впр.3-4,с.152 впр.5,7,с.153

впр.8,с.153

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати      

 

 

 

 

 

 

 

представити себе, когось

•познайомитися, привітатися, попрощатися,

просити вибачення

• ставити запитання і відповідати на них

• давати елементарну характеристику

•пропонувати, приймати, відхиляти

пропозицію

розуміти та виконувати інструкції

описувати, розповідати         вітати зі святом   повідомляти про належність           описувати, розповідати, характеризувати      

 

60.

 

сприймає на слух скоромовку та розповідає її, може розповісти основну інформацію про Німеччину, називає іменники в множині, описує фото та підбирає правильні значення слів, відповідає на запитання, може зробити плакат про Німеччину з фото і малюнками, підписуючи їх.

Die Bundesrepublik Deutschland. Федеративна Республіка Німеччина

2. Громадянська відповідальність

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

die Republik, der Einwohner, der Mensch, das Nachbarland, die Sprache, die Hauptstadt, die Flagge, der Lage.

Множина іменників.

Der Imperativ der Verben

Наказовий спосіб дієслів

впр.5,с.155

впр.1-3,с.154

пр.4,с.154   впр.6,7,с.155

впр.8,с.155

 

61.

 

 може розповісти основну інформацію про Україну, заповнює таблицю відповідною інформацією, може вставити відповідні літери у слова та прочитати їх, читає лист та відповідає на нього усно і письмово

Die Ukraine – mein Heimatland. Україна – моя Батьківщина

2. Громадянська відповідальність

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі

die Slowakei, Ungarn

 

впр.3с.156-157

 

впр.3-5,с.157

впр.1-2,с.156 впр.6,с.157

 

62.

 

 називає об’єкти у місті у множині, описує малюнки, читає текст та виконує тестові завдання, вживає у реченнях прийменники, що вимагають знахідного відмінка, збирає та презентує  інформацію про свій рідний край, може написати лист про своє село/місто.

Im Heimatort.  В рідному селі/місті

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища

das Heimatort, das Denkmal, die Fabrik, die Farm, das Kino, die Kirche, der Laden, das Museum, die Schule, das Stadion, die Universität, das Theater, um die Ecke, um … herum, durch, bis, für

Прийменники, що керують знахідним відмінком

Множина іменників

впр.4,с.159

впр1,с.158

впр.2,3,с.158  впр. 6-7,с.160

впр.5,с.160  впр.8,с.160

 

63.

 

 знає та називає визначні місця Берліну та символи Берліну, читає та розуміє інформацію в зашифрованому тексті, може скласти запитання до тексту та відповісти на них, читає та відгадує загадки, може написати лист, які місця хотів би відвідати у Берліні, може знайти фото визначних місць Берліну.

Die Hauptstadt Deutschlands. Столиця Німеччини

2. Громадянська відповідальність

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

das Tor, der Turm, der Platz, das Symbol. die Hauptstraβe, die Sehenswürdigkeiten, beliebt, der Besucher

 

впр.3-4,с.162

впр.1,с.161

впр.2,с.161 впр.6,с.163

впр.5,7,с.163

 

64.

 

знає та називає визначні місця  та символи Києва, може утворити складні іменники, читає лист та відповідає на нього усно і письмово, проводить, узагальнює та відводить підсумки опитування, сприймає на слух текст та виконує завдання.

Unsere Hauptstadt.  Наша столиця

Die Reise durch die Ukraine. Подорож Україною.

 

2. Громадянська відповідальність

Порівнює Київ з іншими європейськими столицями.

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

die Kathedrale, die Sophienkathedrale, die Andreaskirche, das Parlament, besuchen, besichtigen, in erster Linie, empfehlen. kann man

Словотвір іменників

впр.5,с.165  впр.4,с.167

впр.1,с.164  впр.1,с.166

впр.2-4,с.164-165 впр.6-7,с.165 впр.2-3,с.166  впр.5-6,с.167

впр.8,с.165  впр.7,с.167

 

65.

 

 знає лексичний та граматичний матеріал вивченої теми, може записати слова-асоціації о тем Deutschland und die Ukraine, сприймає текст на слух та відповідає на запитання, може розповісти про своє рідне село/місто, називає визначні місця відповідно до фото.

уміє працювати над проєктом, робить короть повідомлення про своє рідне місто/село, сприймає на слух знайомі запитання про родину та відповідає на них, уміє працювати в команді на результат.

Узагальнення вивченого з теми  «Deutschland und die Ukraine»

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Unser Heimatort»

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми 

 

 

 

 

 

Особливості взаємодії особистості та групи

 

 

 

впр.2,с.168

впр.3,4,с.169  с.171

впр.1,с.168  впр.5,с.170

с.171 Wie ich das kann

 

66.

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67.

 

 

Контроль  письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69.

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70.

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 19
Оцінки та відгуки
  1. Дорошенко Ксенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Свобода Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шукаева Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Смолова Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Velychko - Makhinya Antonina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Глушко Тетяна
    Щиро дякую! Натхнення! Миру! Перемоги!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Демчук Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Довбенчук Ганна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Rybka Olga
    Щиро дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Панченко Ольга Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Парфан Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Черепаня Олександр
    Розробка чудова ,але ніяк не можу перевести в інший формат .Може хтось вислати?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Удуд Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Колеснікова Ольга Юріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Дуткевич Микола Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Гавриленко Андрій Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Кривошеєва Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Марчук Наталія Мефодіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Буряк Надежда
    Дякую за відмінну розробку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 16 відгуків
docx
Додано
13 серпня 2022
Переглядів
20841
Оцінка розробки
5.0 (19 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку