4 – Г клас
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ продуктивні |
|||||||
5. Around the world. Навколо світу. |
|
|||||||||||
49 |
16.01 |
Навколо світу. Країни. SB p.44 |
Називати країни світу |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювань про країни і їх прапори |
Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey |
That’s right. That’s wrong. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
AB p.44 |
|
50 |
17.01 |
Навколо світу. Подорож навколо світу. SB p.45 |
Розповідати про події з минулого |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорово емоційного стану людини |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
Past Simple Affirmative and Negative sentences Connector but
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
AB p.45 |
|
51 |
18.01 |
Навколо світу. Види транспорту. SB p.46 |
Розповідати про подорожі у минулому |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів безпечного проведення вільного часу. |
Прослуховування пісні |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
Go by air, far away, flight number. |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.46 |
|
52 |
23.01 |
Навколо світу. Поїздка на канікулах. SB p.47 |
Розповідати про свої минулі канікули |
Громадянська відповідальність: Проявляти зацікавленість щодо інших |
Прослуховування аудіо-запису речень на пошук відповідників |
Написання тексту про минулі канікули |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Past Simple Questions Did you go shopping? -Yes, I did./ No, I didn’t. When did you get home? - Yesterday. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них |
AB p.47 |
|
53 |
24.01 |
Навколо світу. Історія «The open-air museum» SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання та читання
|
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
The Pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.. |
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.48 |
|
54 |
25.01 |
Навколо світу. Столиця України та Великобританії. SB p.50 |
Розповідати про столичне місто |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу
|
Перегляд зображень визначних пам’яток і їх назв |
Формування висловлював-ння відповідно до поставленого завдання |
Kyiv, London, capital, means of transport, cathedral, gate, church |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі ілюстровані розповіді про повсякденне життя, написані простими словами. |
Відмічати правильний малюнок |
AB p.50 |
|
55 |
30.01 |
Навколо світу. Визначні місця Києва і Лондона. SB p.51 |
Розповідати про столицю власної країни |
Перегляд зображень прапорів і країн |
|
the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися |
AB p.51 |
||
56 |
31.01 |
Навколо світу. SB p.101
|
Розповідати про країни і події з минулого |
Перегляд зображень прапорів і виконання завдання |
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки |
|
AB p.50 |
||
57 |
01.02 |
Київ – столиця України |
Проєктна робота |
|
Презентація постера про столицю власної країни |
|
|
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Виконувати проектну роботу та презентувати її |
|
||
58 |
06.02 |
Діагностувальна робота «Навколо світу» |
|
|||||||||
59 |
07.02 |
Аналіз діагностувальної роботи |
||||||||||
6. The world around us. Світ навколо нас |
|||||||||||||
60 |
08.02 |
Світ навколо нас. Природні об’єкти. SB p.52 |
Розрізняти різні природні об’єкти. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи
|
|
|
Path, sland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати природні об’єкти
|
AB p.52 |
||
61 |
13.02 |
Світ навколо нас. SB p.53
|
Давати подальші роз’яснення до висловлювання |
Прослуховування аудіо-запису речень зі словами-зв’язками |
Написання висловлювання зі словами-зв’язками |
Path, іsland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Connectors and, but, because, so
|
Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
Пише прості фрази та речення. |
AB p.53 |
|||
62 |
14.02 |
День святого Валентина. SB p.92 |
Розповідати про святкування Дня Святого Валентина |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису тесту і пошук відповідників |
|
Valentine cards, heart, message, Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками
|
AB p.92 |
||
63 |
15.02 |
Відпочинок на природі. SB p.54 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Громадянська відповідальність: Значення відпочинку в житті людини |
Прослуховування пісні |
Написання висловлювання за темою пісні |
Through, village, point to smth, atchoo! |
Past Simple |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
AB p.54 |
||
64 |
20.02 |
Світ навколо нас. Здоров’я. Неправильні дієслова. SB p.55 |
Розповідати про події з минулого |
Здоров’я і безпека: розуміння впливу власних дій на здоров’я та життєдіяльність |
Прослуховування аудіо-запису історії та візуальне прийняття зображень до неї |
Написання історії з власного минулого |
|
Past Simple I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
AB p.55 |
||
65 |
21.02 |
Світ навколо нас. Історія «The man in the car» SB p.56-57 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Громадянська відповідальність: Допомога іншим у складних ситуаціях |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
emergency, ambulance, fire engine, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
Повторювати за прослуханим. Інсценувати історію
|
AB p.56 |
||
66 |
22.02 |
Світ навколо нас. Історія «The man in the car» SB p.56-57 |
Деталізувати події у минулому |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɑː та ɔː |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Пише прості фрази та речення. |
AB p.57 |
|||
67 |
27.02 |
Світ навколо нас. Улюблені природні об’єкти. SB p.58 |
Виконувати тестові завдання |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови |
Перегляд зображень та виконання завдання на пошук відповідників |
Написання висловлювання про своє улюблене місце |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.58 |
||
68 |
28.02 |
Світ навколо нас. Подорожі. Види транспорту. SB p.59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: висловлювати англійською мовою свої думки |
Зорове сприйняття тексту на картках |
Формування висловлював-ння про способи подорожувати |
|
This is my dream school. There are… |
Розуміти запитання та відповідати на них |
Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему |
AB p.59 |
||
69 |
29.02 |
Діагностувальна робота «Світ навколо нас» |
|||||||||||
70 |
05.03 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|||||||||||
7. Sports Day. День спорту |
|||||||||||||
71 |
06.03 |
День спорту. Спортивний день у школі |
Називати спортивні дії
|
Здоров’я і безпека: Розуміти Необхідність спорту у житті людини |
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.62 |
||
72 |
07.03 |
День спорту. Улюблені спортивні заняття дітей |
Обговорюва-ти спортивні вподобання |
Здоров’я і безпека: необхідність розуміти власні бажання |
Прослуховування аудіо-запису та пошук відповідників у зображеннях |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
|
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
AB p.63 |
||
73 |
12.03 |
День спорту. Заняття у вільний час |
Розповідати про спортивний інвентар |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховування пісні |
Формування висловлював-ння за темою пісні |
Brilliant, cool, sports hall, play handball |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
Ставити питання та відповідати на них |
AB p.64 |
||
74 |
13.03 |
День спорту.
Наші уподобання та плани |
Обговорює свій емоційний стан |
Прослуховування аудіо-запису на визначення граматичних конструкцій |
Формування висловлював-ння на тему бажаної поведінки |
I’m (tired, hungry, bored, cold) |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
Формувати висловлювання на тему бажаної поведінки |
Ставити питання та відповідати на них |
AB p.65 |
|||
75 |
14.03 |
День спорту. Історія «The secret door» SB p.66-67 |
Обговорювати своє місце розташува-ння |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
Best chance, get you |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Вербально реагувати на прості твердження про заняття спортом |
Читати та розуміти історію |
AB p.66 |
|||
76 |
|
День спорту. Історія «The secret door» SB p.66-67 |
Обговорювати своє місце розташування |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɪː та е |
|
Вербально реагувати на прості твердження про заняття спортом |
Інсценувати історію |
AB p.67 |
|||
77 |
|
Earth Day |
Розповідає про святку-вання дня Землі |
Підприємливість і фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту |
|
|
To keep the environment clean; to collect rubbish |
Модальне дієслово can |
Брати участь у простій розмові про святкування дня Землі |
Читати та розуміти прочитане |
AB p.93 |
||
78 |
|
День спорту. Здоровий спосіб життя |
Розповідає про корисні звички |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Перегляд зображень і виконання задання |
Написання висловлював-ння на тему обґрунтування власного вибору |
Exciting, blood, to move, to include |
Are you going to…? |
Вербально реагувати на прості твердження про здорові звички |
Читати та розуміти прочитане |
AB p.68 |
||
79
|
|
День спорту. Підготовка до змагань. |
Розповідає про визначний день свого життя |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Зорове сприйняття картки |
Презентація проєкту |
|
Imperative mood |
Писати список справ по підготовці до шкільного дня спорту |
Виконувати проектну роботу та презентувати її |
AB p.69 |
||
80 |
|
День Матері |
Розповідає про святкування Дня Матері |
Громадянська відп: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховування аудіо-запису тексту і вірша |
Написання вірша |
To give flowers, to make a card, to take smb breakfast in bed, take breakfast in bed. |
Present Simple |
Підтримувати розмову про святкування Дня Матері
|
Обговорювати на рівні діалогу знайдену тварину |
AB p.94 |
||
81 |
|
Діагностувальна робота «День спорту» |
|||||||||||
82 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|||||||||||
8. Look at the baby! Подивись на малюка! |
|||||||||||||
83 |
|
Подивись на малюка!
Світ тварин |
Називати тварин та їх дитинчат
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини |
Сприйняття слів на слух
|
Робота у парах: діалогічне мовлення
|
Dog, puppy, cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joey, lion, lion cub |
It’s called a panda cub. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про тварин та їх дитинчат |
AB p.70 |
||
84 |
|
Подивись на малюка! Цікаві факти про тварин SB p.71 |
Розказувати про зовнішні характеристики тварин |
Прослуховування аудіо-запису і зорове сприйняття зображень |
Робота у парах: діалогічне мовлення на опис тварин |
|
Degrees of comparison (comparative) |
Прослуховувати та реагувати на послухані висловлювання Розуміти короткі і простівказівки |
Порівнювати та описувати тварин |
|
|||
85 |
|
Подивись на малюка! Пригода в зоопарку SB p.72 |
Розповідати про життя та поведінку тварин |
Прослуховування пісні |
Формування висловлював-ння відповідно до змісту пісні |
Animals |
Comparative forms of adjectives |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати тварин
|
AB p.72 |
|||
86 |
|
Подивись на малюка! Що ти знаєш про тварин? Вікторина SB p.73 |
Розповідати про визначні досягнення членів своєї родини |
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Прослуховування аудіо-запису тестового завдання |
Написання висловлювання про здібності членів моєї родини |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Degrees of comparison (superlative)
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
AB p.73 |
||
87 |
|
Подивись на малюка! Історія «The trap» SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
|||
88 |
|
Подивись на малюка! Історія «The trap» SB p.74-75 |
Обговорювати прочитану історію |
Ініціативність і підприємливість:уміння генерувати нові ідеї, переконувати у їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова дифтонга aɪ |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Відповідати на запитання щодо історії |
AB p.75 |
||
89 |
|
Святкування Великодня |
Розповідає про традиції святкування Паски |
Громадянська відповідаль ність: висловлюється про важливість допомоги твари нам та збереження природи |
|
|
Public holiday, bake, to colour, fight |
Present Simple |
Підтримувати діалог відповідно до поставленого завдання до тесту |
Ставити питання та відповідати на них |
AB p.95 |
||
90 |
|
Подивись на малюка! Що було вчора? SB p.76 |
Відповідати на поставлені запитання |
Ініціативність і підприє мливість:виконувати завдання екземенаційного характеру |
Зорове сприйняття зображень із варіантами відповідей |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
||
91 |
|
Подивись на малюка! У пошуках незвичайної тварини SB p.77 |
Розповідь про незвичайну тварину |
Ініціативність і підприємливість: вміння креативно мислити та усно виражати свої ідеї |
Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
Hello, am I talking to the director of the zoo? I’ve got a strange animal. It looks like … It’s got … It can … It’s faster than / bigger than / smaller than … Director What exactly does it look like? What colour is it? Has it got … ? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Обговорювати на рівні діалогу знайдену тварину |
AB p.77 |
||
92 |
|
Діагностувальна робота «Подивись на малюка!» |
|||||||||||
93 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|||||||||||
Unit 9. At the Seaside Відпочинок та дозвілля (Літні канікули) |
|||||||||||||
94 |
|
На морському узбережжі SB p.78 |
Називати дії під час літніх канікул |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку
|
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні |
do puzzles, go rollerblading, watch a film, go for a walk, go to the swimming pool, go shopping, play golf |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця
|
AB p.78 |
||
95 |
|
На морському узбережжі SB p.79 |
Пояснювати причину вчинків |
Перегляд зображень з різними емоційними станами
|
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків |
Wear sunglasses, swimming pool, clean bike |
Why are you learning to play golf? – Because I really like it |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про причини певного явища чи дії |
AB p.79 |
|||
96 |
|
На морському узбережжі. Чому птахи не літають? Пісня SB p.80 |
Цікавитися причинами вчинків |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання відповідно до завдання по змісту пісні |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|
|||
97 |
|
На морському узбережжі. На пляжі. Дозвілля SB p.81 |
Відповідати на поставлені запитання |
Зорове сприйняття тексту |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на питання інших |
AB p.81 |
|||
98 |
|
На морському узбережжі. Історія «The last line» SB p.82-83 |
Обговорюва-ти як краще вирішити задачу |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
AB p.82 |
|||
99 |
|
На морському узбережжі. Історія «The last line» SB p.82-83 |
Обговорювати прочитану історію |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимовляти ненаголоше-ні слова |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
|
|||
100 |
|
На морському узбережжі. Плани на літні канікули SB p.84 |
Говорити про плани на канікули |
Ініціативність і підприємливіст:планування свого часу |
Зорове сприйняття макету на тему планів на відпустку |
Написання листівки |
Mind map |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати плани на канікули |
AB p.84 |
||
101 |
|
На морському узбережжі. Плани на літні канікули SB p.85 |
Розповідати про плани на канікули своїх друзів |
Ініціативність іпідприємли вість:ефективно спілкуватися з оточуючими з метою виконання завдання |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Презентація постера |
Four children are going to go to the beach. Bruno is going to learn to surf. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер і описати, що на ньому зображено |
AB p.85 |
||
102 |
|
Compare the animals game (Повторення вивченого матеріалу units 7,8,9) SB p.87 |
Розповідати про зовнішні характеристики тварин. |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Формування висловлював-ння відповідно до поставленого завдання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.87 |
||
103 |
|
Діагностувальна робота «На морському узбережжі» |
|||||||||||
104 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|||||||||||
105 |
|
Підсумковий урок за четвертий клас |
|||||||||||