Календарно-тематичне планування НУШ Quick Minds 4 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови. За підручником Quick Minds 4 ( Пухта Г., Ґернґрос Ґ., Льюіс-Джонс П.) 2 семестр
Перегляд файлу

4 – Г клас

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Рецептивні

Інтеракційні/

продуктивні

 

 5. Around the world. Навколо світу.

 

49

16.01

Навколо світу.

Країни. 

SB p.44

Називати країни світу

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Сприйняття слів на слух

Написання висловлювань про країни і їх прапори

Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey

That’s right.

That’s wrong.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

AB p.44

50

17.01

Навколо світу. Подорож навколо світу.

SB p.45

Розповідати про події з минулого

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорово емоційного стану людини

Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту

Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

Past Simple Affirmative and Negative sentences

Connector but

 

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

AB p.45

51

18.01

Навколо світу. Види транспорту.

SB p.46

Розповідати про подорожі у минулому

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів безпечного проведення вільного часу.

Прослуховування пісні

Робота у парах: діалогічне мовлення

Go by air, far away, flight number.

 

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику

Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок.

AB p.46

52

23.01

Навколо світу. Поїздка на канікулах.

SB p.47

Розповідати про свої минулі канікули

Громадянська відповідальність:

Проявляти зацікавленість щодо інших

Прослуховування аудіо-запису речень на пошук відповідників

Написання тексту про минулі канікули

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Past Simple Questions

Did you go shopping?

 -Yes, I did./ No, I didn’t.

When did you get home?

 - Yesterday.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

AB p.47

53

24.01

Навколо світу. Історія «The open-air museum»

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання та читання

 

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Прослуховування аудіо-запису історії

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

The Pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке..

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

AB p.48

54

25.01

Навколо світу. Столиця України та Великобританії.

SB p.50

Розповідати про столичне місто

 Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

 

 

Перегляд зображень визначних пам’яток і їх назв

Формування висловлював-ння відповідно до поставленого завдання

Kyiv, London, capital, means of transport, cathedral, gate, church

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє короткі ілюстровані розповіді про повсякденне життя, написані простими словами.

Відмічати правильний малюнок

AB p.50

55

30.01

Навколо світу. Визначні місця Києва і Лондона.

SB p.51

Розповідати про столицю власної країни

Перегляд зображень прапорів і країн

 

the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися

AB p.51

56

31.01

Навколо світу.

SB p.101

 

Розповідати про країни і події з минулого

Перегляд зображень прапорів і виконання завдання

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміє інструкції, які даються, виконує вказівки

 

AB p.50

57

01.02

Київ – столиця України

Проєктна робота

 

Презентація постера про столицю власної країни

 

 

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Виконувати проектну роботу та презентувати її

 

58

06.02

Діагностувальна робота «Навколо світу»

 

59

07.02

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

6. The world around us. Світ навколо нас

60

08.02

Світ навколо нас. Природні об’єкти.

SB p.52

Розрізняти різні природні об’єкти.

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

 

 

 

 

Path,  sland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та реагувати на нього

Називати природні об’єкти

 

AB p.52

61

13.02

Світ навколо нас.

SB p.53

 

Давати подальші роз’яснення до висловлювання

Прослуховування аудіо-запису речень зі словами-зв’язками

Написання висловлювання зі словами-зв’язками

Path,  іsland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Connectors and, but, because,

 so

 

Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби

Пише прості фрази та речення.

AB p.53

62

14.02

День святого Валентина.

SB p.92

Розповідати про святкування Дня Святого Валентина

Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховування аудіо-запису тесту і пошук відповідників

 

Valentine cards, heart, message, Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту.

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

 

AB p.92

63

15.02

Відпочинок на природі.

SB p.54

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Громадянська відповідальність:

Значення відпочинку в

житті людини

Прослуховування пісні

Написання висловлювання за темою пісні

Through, village, point to smth, atchoo!

Past Simple

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

AB p.54

64

20.02

Світ навколо нас.

Здоров’я. Неправильні дієслова.

SB p.55

Розповідати про події з минулого

Здоров’я і безпека:

розуміння впливу

власних дій на

здоров’я та

життєдіяльність

Прослуховування аудіо-запису історії та візуальне прийняття зображень до неї

Написання історії з власного минулого

 

Past Simple

I felt awful yesterday.

What was the matter?

 I had a headache.

I hurt my foot.

Прослуховувати та

відповідно реагувати на прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

AB p.55

65

21.02

Світ навколо нас.

Історія «The man in the car»

SB p.56-57

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Громадянська відповідальність:

Допомога іншим у складних ситуаціях

Прослуховування аудіо-запису історії

 

emergency, ambulance,

fire engine,

flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Повторювати за прослуханим. Інсценувати історію

 

 

AB p.56

66

22.02

Світ навколо нас.

Історія «The man in the car»

SB p.56-57

Деталізувати події у минулому

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків ɑː та ɔː

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Пише прості фрази та речення.

AB p.57

67

27.02

Світ навколо нас.

Улюблені природні

об’єкти.

SB p.58

Виконувати

тестові

завдання

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

Перегляд зображень та виконання завдання на пошук відповідників

Написання висловлювання про своє улюблене місце

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять.

AB p.58

68

28.02

Світ навколо нас.

Подорожі.

Види транспорту.

SB p.59

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

висловлювати

англійською мовою

свої думки

Зорове сприйняття тексту на картках

Формування висловлював-ння про способи подорожувати

 

This is my dream school.

There are…

Розуміти запитання

та відповідати на них

Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему

AB p.59

69

29.02

Діагностувальна робота «Світ навколо нас»

70

05.03

Аналіз діагностувальної роботи

 

7. Sports Day. День спорту

71

06.03

День спорту. Спортивний день  у школі
SB p. 62

Називати

спортивні дії 

 

Здоров’я і безпека:

Розуміти

Необхідність

спорту у житті

людини 

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять

Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків 

 

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів 

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

AB p.62

72

07.03

День спорту. Улюблені спортивні заняття дітей
SB p.63

Обговорюва-ти  спортивні вподобання

Здоров’я і безпека:

необхідність

розуміти власні

бажання

Прослуховування аудіо-запису та пошук відповідників у зображеннях

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять

 

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них

AB p.63

73

12.03

День спорту. Заняття у вільний час
SB p.64

Розповідати про спортивний інвентар

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховування пісні

Формування висловлював-ння за темою пісні

Brilliant, cool, sports hall, play handball

Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks.

Виокремлює конкретну інформацію  з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке.

Ставити питання та

відповідати на них

AB p.64

74

13.03

День спорту.

Наші уподобання та плани
SB p.65

Обговорює свій емоційний стан

Прослуховування аудіо-запису на визначення граматичних конструкцій

Формування висловлював-ння на тему бажаної поведінки

I’m (tired, hungry, bored, cold)

Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks.

Формувати висловлювання на тему бажаної поведінки

Ставити питання та

відповідати на них

AB p.65

75

14.03

День спорту. Історія «The secret door»

SB p.66-67

Обговорювати своє місце розташува-ння

Прослуховування аудіо-запису історії

 

Best chance, get you

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

Вербально реагувати  на прості твердження про заняття спортом

Читати та розуміти  історію

AB p.66

76

 

День спорту. Історія «The secret door»

SB p.66-67

Обговорювати своє місце розташування

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова звуків ɪː та е

 

Вербально реагувати на прості твердження про заняття спортом

Інсценувати історію

AB p.67

77

 

Earth Day
SB p.93

Розповідає про святку-вання дня Землі

Підприємливість і фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту

 

 

To keep the environment clean; to collect rubbish

Модальне дієслово can

Брати участь у простій розмові про святкування дня Землі

Читати та розуміти  прочитане

AB p.93

78

 

День спорту. Здоровий спосіб життя
SB p.68

Розповідає про корисні звички

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Перегляд зображень і виконання задання

Написання висловлював-ння на тему обґрунтування власного вибору

Exciting, blood, to move, to include

Are you going to…?

Вербально реагувати  на прості твердження про здорові звички

Читати та розуміти  прочитане

AB p.68

79

 

 

День спорту. Підготовка до змагань.
SB p.69

Розповідає про визначний день свого життя

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Зорове сприйняття картки

Презентація проєкту

 

Imperative mood

Писати список справ по підготовці до шкільного дня спорту

Виконувати проектну роботу та презентувати її

AB p.69

80

 

День Матері
SB p.94

Розповідає про святкування Дня Матері

Громадянська відп: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховування аудіо-запису тексту і вірша

Написання вірша

To give flowers, to make a card, to take smb breakfast in bed, take breakfast in bed.

Present Simple

Підтримувати  розмову про святкування Дня Матері

 

Обговорювати на рівні

діалогу знайдену тварину

 AB p.94

81

 

Діагностувальна робота «День спорту»

82

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

8. Look at the baby! Подивись на малюка!

83

 

Подивись на малюка!

Світ тварин
SB p.70

Називати тварин

та їх дитинчат

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

Сприйняття слів на слух

 

Робота у парах: діалогічне мовлення

 

Dog, puppy, cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joey, lion, lion cub

It’s called a panda cub.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про тварин та їх

дитинчат

AB p.70

84

 

Подивись на малюка!

Цікаві факти про тварин

SB p.71

Розказувати про зовнішні характеристики тварин

Прослуховування аудіо-запису і зорове сприйняття зображень

Робота у парах: діалогічне мовлення на опис тварин

 

Degrees of comparison (comparative)

Прослуховувати та

реагувати на послухані висловлювання

Розуміти короткі і

простівказівки

Порівнювати та

описувати

тварин

 

85

 

Подивись на малюка!

Пригода в зоопарку

SB p.72

Розповідати про життя та поведінку тварин

Прослуховування пісні

Формування висловлював-ння відповідно до змісту пісні

Animals

Comparative

forms of

adjectives

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

Описувати тварин

 

 

AB p.72

86

 

Подивись на малюка!

Що ти знаєш про тварин?

Вікторина

SB p.73

Розповідати про визначні досягнення членів своєї родини

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Прослуховування аудіо-запису тестового завдання

Написання висловлювання про здібності членів моєї родини

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Degrees of comparison (superlative)

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

AB p.73

87

 

Подивись на малюка!

Історія «The trap»

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Прослуховування аудіо-запису історії

 

trap,

I have no idea, off to somewhere, climb, trick

Повторення

матеріалу з

попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб, слідкувати за

малюнками

Інсценувати історію

 

88

 

Подивись на малюка!

Історія «The trap»

SB p.74-75

Обговорювати прочитану історію

Ініціативність і підприємливість:уміння генерувати 

нові ідеї, переконувати  у їх

доцільності та об’єднувати

однодумців задля втілення

цих ідей у життя

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимова дифтонга aɪ

Повторення

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміти короткі і

 прості вказівки

Читати речення,

засвоєні в

усному мовленні

Відповідати на

 запитання

щодо історії

AB p.75

89

 

Святкування Великодня
SB p.95

Розповідає про традиції святкування Паски

Громадянська відповідаль ність: висловлюється про важливість допомоги твари нам та збереження природи

 

 

Public holiday, bake, to colour, fight

Present Simple

Підтримувати діалог відповідно до поставленого завдання до тесту

Ставити питання та

відповідати на них

AB p.95

90

 

Подивись на малюка!

Що було

вчора?

SB p.76

Відповідати на поставлені запитання

Ініціативність і підприє

мливість:виконувати

завдання екземенаційного

характеру

Зорове сприйняття зображень із варіантами відповідей

 

Повторення  мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення

матеріалу з

попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

 

91

 

Подивись на малюка!

У пошуках

незвичайної тварини

SB p.77

Розповідь про

незвичайну тварину

Ініціативність і

підприємливість:

вміння креативно

мислити та усно

виражати свої ідеї

Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями

Робота у парах: діалогічне мовлення

Hello, am I talking to

the director of the zoo?

 I’ve got a strange animal.

It looks like … It’s got …

It can … It’s faster than /

 bigger than / smaller than …

Director What exactly does it look like? What colour is it?

Has it got … ?

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміти короткі і

прості вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Обговорювати на

рівні діалогу

знайдену тварину

AB p.77

92

 

Діагностувальна робота «Подивись на малюка!»

93

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

Unit 9. At the Seaside      Відпочинок та дозвілля (Літні канікули)

 94

 

На морському

узбережжі

SB p.78

Називати дії під час літніх канікул

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

 

Сприйняття слів на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні

do puzzles, go rollerblading,

watch a film, go for a walk,

go to the swimming pool,

 go shopping, play golf

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця

 

AB p.78

95

 

На морському

узбережжі

SB p.79

Пояснювати причину вчинків

Перегляд зображень з різними емоційними станами

 

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків

Wear sunglasses, swimming pool, clean bike

Why are you learning to play golf?

– Because I really like it

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про

причини певного

явища чи дії

AB p.79

96

 

На морському

узбережжі.

Чому птахи не

літають?

Пісня

SB p.80

Цікавитися причинами вчинків

Прослуховування пісні

Формування висловлювання відповідно до завдання по змісту пісні

Повторення  мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Демонструвати

 значення ключових

слів у висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

 

97

 

На морському

узбережжі.

На пляжі.

Дозвілля

SB p.81

Відповідати на поставлені запитання

Зорове сприйняття тексту

Робота у парах: діалогічне мовлення

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

 Повторення мовного

матеріалу з

попередніх уроків

Читати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Ставити питання та

відповідати на

питання інших

AB p.81

98

 

На морському

узбережжі.

Історія «The last line»

SB p.82-83

Обговорюва-ти

як краще

вирішити задачу

Прослуховування аудіо-запису історії

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб, слідкувати за

малюнками

Обговорювати

 історію

AB p.82

99

 

На морському

узбережжі.

Історія «The last line»

SB p.82-83

Обговорювати прочитану історію

Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів

Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів

Вимовляти ненаголоше-ні слова

Повторення  мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб, слідкувати за

малюнками

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

 

100

 

На морському

узбережжі.

Плани на літні

канікули

SB p.84

Говорити про

плани на канікули

Ініціативність і підприємливіст:планування свого

часу

Зорове сприйняття макету на тему планів на відпустку

Написання листівки

Mind map

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх уроків

Демонструвати

розуміння ключових

слів у висловлюванні

Обговорювати плани

на канікули

AB p.84

101

 

На морському

узбережжі.

Плани на літні

канікули

SB p.85

Розповідати про плани на канікули своїх друзів

Ініціативність іпідприємли

вість:ефективно спілкуватися

з оточуючими з метою 

виконання завдання

Перегляд зображень і виконання завдання

Презентація постера

Four children are going to

go to the beach. Bruno is

going to learn to surf.

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх уроків

Демонструвати

розуміння ключових

слів у висловлюванні

Зробити постер

і описати, що на

ньому зображено

AB p.85

102

 

Compare the animals game

(Повторення вивченого матеріалу

units 7,8,9)

SB p.87

Розповідати про зовнішні характеристики тварин.

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи.

Перегляд зображень і виконання завдання

Формування висловлював-ння відповідно до поставленого завдання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати

розуміння ключових

слів у висловлюванні

Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.

AB p.87

103

 

Діагностувальна робота «На морському узбережжі»

104

 

Аналіз діагностувальної роботи.

105

 

Підсумковий урок за четвертий клас

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
28 січня
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку