Календарно-тематичне планування " Основм християнської етики. 1 клас"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування " Основм християнської етики. 1 клас" складено згідно Програми “Основи християнської етики для учнів 1-4, 7-11 класів", рекомен -дованої Міністерством освіти і науки України (Лист 1/ІІ-6347 від 13 липня 2010 року)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 

 

Основи християнської етики

 

1 клас

 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Хочу пізнавати світ

 

Розділ 1. Хочу пізнавати дивосвіт

з/п

Дата

проведення

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

1

 

Вступ

 

2

 

Чудовий світ навколо мене

- жива та нежива природа: трави, дерева, звірі, птахи, ріки, гори тощо;

- творіння людське: будинки, мости, літаки, комп’ютер тощо;

- творіння Боже.

Учень/учениця:

- знає, що природа буває живою та неживою;

- розрізняє речі, створені людиною, і творіння Божі;

- наводить приклади бережливого ставлення до природи;

- вміє шанобливо ставитися до живої і неживої природи.

3

 

Прагну багато знати

- джерела знань про світ та людину;

- Біблія – джерело знань про Бога.

Учень/учениця:

- називає джерела знань про людину та світ;

- ознайомлюється з Біблією;

- уміє відрізнити Біблію від інших книг;

- розуміє важливість шанобливого ставлення до Біблії.

4

 

Прагну багато знати

- джерела знань про світ та людину;

- Біблія – джерело знань про Бога.

Учень/учениця:

- називає джерела знань про людину та світ;

- ознайомлюється з Біблією;

- уміє відрізнити Біблію від інших книг;

- розуміє важливість шанобливого ставлення до Біблії.

5

 

 Бачу і чую дивосвіт

- зір та слух – надзвичайні дари у пізнанні світу.

 

Учень/учениця:

- називає органи чуття та їх призначення;

- довідується про їх призначення у житті всіх живих істот;

- порівнює органи чуття людини та тварини;

- наводить приклади, чому важливо берегти зір і слух;

- називає небезпеки, пов’язані з втратою зору і слуху людини.

6

 

Відчуваю на смак, нюхом і дотиком

- смак, нюх та дотик допомагають у пізнанні багатогранності та краси світу;

 - вдячність Богові за можливість пізнавати світ.

Учень/учениця:

- розрізняє на дотик, нюх та смак, різні предмети та речовини;

- називає всі органи чуття людини;

- вчиться бути вдячним Богові та батькам за безцінний дар життя та пізнання світу.

 

7

 

Все живе потребує любові

- пізнання світу розумом і серцем;

- охорона довкілля;

- опіка над скривдженими.

Учень/учениця:

- наводить приклади своєї любові і турботи до навколишнього світу;

- пояснює, чому все живе потребує любові;

- використовує набуті знання для бережливого ставлення до природи – Божого дару.

 

8

 

Урок узагальнення

«Хочу пізнавати дивосвіт»

 

Розділ 2.   Пізнаю себе

9

 

Я у світі

- хто я, де я, що мені робити у світі;

- неповторність людини;

- Біблія про створення людини.

 

Учень/учениця:

- знає біблійну розповідь про створення людини;

- наводить приклади і підтверджує, що кожна людина є неповторною;

- шанує та поважає інших людей як Боже творіння.

10

 

Людина – чудовий задум Творця

- голова, серце, руки і ноги допомагають мені пізнавати світ і творити добрі справи;

- вдячність Творцеві за радість життя.

 

Учень/учениця:

- знає, ким є людина, пізнає світ та творить добрі справи;

- називає різницю між людиною і твариною;

- робить своїми руками подарунок для батьків (бідного, хворого, нужденного тощо);

- висловлює вдячність Богові і людям.

11

 

Люблю спілкуватися

- мова в моєму житті як Божий дар;

- різноманітність форм спілкування між людьми;

- спілкування людини з природою, з Богом.

Учень/учениця:

- розуміє та пояснює важливість спілкування між людьми;

- знає, що може розмовляти з Богом;

- уміє відрізнити образливі слова від приємних;

- висловлює свою думку на те, чому гарно розпочинати свій новий день із християнського привітання рідних та друзів;

- знає різні християнські привітання.

 

12

 

 Моя сім’я

- я в сім’ї;

- значення сім’ї в моєму житті.

 

Учень/учениця:

- знає, що таке сім’я;

- розуміє важливість сім’ї. у своєму житті;

- називає всіх членів своєї сім’ї;

- пригадує, що доброго навчили його батьки перед тим, як він почав ходити до школи;

- шанобливо ставиться до всіх членів сім’ї та радісно спілкується з ними.

13

 

Батьки – найрідніші мені люди

- батьківське піклування про мене;

- я - Божий дар для моїх батьків;

- Біблія називає Бога нашим Отцем («Отче наш»).

Учень/учениця:

- знає про велику любов батьків до дітей;

- пригадує, якими ніжними словами говорить мама до своєї дитини;

- уміє виявити свою любов до батьків;

- знає, що Бог є Батьком для всіх людей;

- розуміє, що найбільше засмучує батьків.

14

 

Моє ім’я

- важливість імені в житті людини;

- вибір імені;

- ім’я Боже є святе («Нехай святиться ім’я Твоє....»).

Учень/учениця:

- знає про важливість імен людей, назв тварин і всього створеного Богом;

- розуміє, що ім’я (назва) допомагає розпізнавати людей, речі;

- уміє розрізнити ім’я від клички чи прізвиська;

- пригадує слова, якими люди називають Бога (Творець, Господь та ін.);

15

 

 Мої друзі

- потреба мати друзів

- повага та любов до друзів;

- друзі Ісуса Христа.

 

Учень/учениця:

- називає своїх друзів;

- наводить приклади справжньої дружби;

- уміє виявляти свої дружні стосунки словами та вчинками;

- переповідає, як вибирав друзів і ставився до них Ісус Христос.

16

 

Мої вчителі

- батьки – мої перші вчителі;

- вчителі у школі;

- Ісус Христос – Учитель.

Учень/учениця:

- знає, чому батьків теж називають учителями;

- розуміє, що вчитель навчає дітей творити добро;

- переповідає, чому Ісуса називають Учителем;

- уміє ввічливо звертатись до вчителів.

17

 

Доброта і милосердя

- милосердя від Бога;

- світ потребує доброти і милосердя;

- милосердя до людей;

- добре серце.

 

Учень/учениця:

- знає, що таке милосердя;

- наводить приклади милосердних вчинків у житті;

- розуміє, що Бог милосердний до всіх людей;

- розуміє, чому про деяких людей кажуть, що має добре серце.

18

 

Свято у моєму житті

 - готуємось до свят;

- святкувати – це радість;

- родинні свята.

Учень/учениця: 

- порівнює будні зі святами;

- уміє назвати найголовніші християнські свята: Різдво Христове, Пасха (Воскресіння Ісуса Христа);

- розповідає про святкування у своїй сім’ї з різних нагод;

- шанобливо ставиться до християнських свят та важливих свят у житті українського народу.

19

 

Узагальнюючий урок

«Пізнаю себе»

 

                             Розділ 3. Хочу пізнавати Бога

20

 

Різдво – велике християн -

ське свято

- Віфлеєм – місто, де народився Ісус Христос;

- пастухи і Ангели прославляли новонароджене дитя Ісуса;

- я радію, бо народився Спаситель світу.

 

Учень/учениця:

- переказує біблійну історію про народження Ісуса;

- переповідає, чому Ісус народився у печері за містом;

- називає людей, які привітали новонародженого Ісуса;

- розповідає про приготування християн до Різдва у своїй сім’ї;

- готується до Різдвяних свят.

21

 

Враження від святкування Різдвяних свят

 

Учень/учениця:

- розповідає про символіку спільної родинної святої вечері перед Різдвом Христовим;

- демонструє, які колядки та щедрівки навчився співати;

- розуміє, чому Різдво так люблять діти і дорослі;

- вміє відрізнити свято і чудо народження Спасителя від світської суєти.

22

 

Радість зустрічі з Богом

- свято Стрітення – зустріч людини з Богом;

 

Учень/учениця:

- переповідає про зустріч старця Симеона і немовляти Ісуса у храмі;

- знає, що Ісус Христос є Світло світу в житті християн;

23

 

Хліб – це життя

 - важливість їжі для людини;

- хліб – Божий дар («Хліб наш насущний...»);

- Бог подарував людині повноту життя;

 

Учень/учениця:

- знає, звідки береться до нашого столу хліб;

- розуміє важливість хліба у нашому житті і доводить це на прикладах;

- дотримується щоденної пошани до хліба;

- переповідає про чудо помноження хліба;

24

 

Бог піклується про світ

- турбота Творця про світ;

- турбота Творця про мене (Ангел Хоронитель).

Учень/учениця:

- знає, що Бог піклується про світ;

- розуміє, що Ангели Хоронителі є Божі посланці і наші опікуни;

- наводить приклади турботи Творця про світ

25

 

Моя турбота про світ

- моя поведінка (вдома, у школі, серед друзів...);

- творити добро для інших;

- примножувати красу Божого світу.

 

Учень/учениця:

- розуміє відповідальність за свої вчинки;

- наводить приклади турботливого ставлення до навколишнього світу;

- розрізняє добрі і злі вчинки;

- розуміє важливість доброго вчинку.

26

 

Я - чемна та ввічлива дитина

- золоті слова;

- чемність та ввічливість - гарні риси характеру;

- християнські привітання.

Учень/учениця:

- називає всі відомі йому/їй слова ввічливості;

- доводить приклади сили ввічливого слова;

- вміє виявляти пошану до дорослих та ровесників;

- пояснює, чому деякі слова називають «золотими».

 

27

 

Я навчаюся прощати

- навчаюся прощати від Ісуса Христа;

- чому потрібно прощати;

- ,,Прости нам борги наші, як і ми прощаємо...”

- умію прощати;

 

Учень/учениця:

- розуміє, що таке прощення;

- уміє просити пробачення;

- переповідає, як Ісус навчає прощати всім людям.

 - розуміє, чому потрібно прощати.

28

 

Навчаюся бути слухняним

- не перечити старшим;

- бути слухняним – бути добрим;

- ,,Нехай буде воля Твоя...’’

- послух і пошана до батьків – це воля Божа.

 

Учень/учениця:

- розуміє, що таке послух;

- уміє слухати і бути слухняним;

- переповідає, чому потрібно слухатися батьків та Бога.

 

29

 

Перемога добра над злом

- Воскресіння Христове – перемога життя над смертю.

 

Учень/учениця:

- переповідає біблійну подію Воскресіння Ісуса Христа;

- знає, що Христос переміг смерть;

- розуміє, що любов (Бог) завжди перемагає зло.

30

 

Світле Христове Воскре -сіння

- краса та багатство Пасхального свята в Україні;

Учень/учениця:

- знає значення слова «Великдень»;

- знає, як вітаються християни у великодній час;

31

 

Розкажу про мою маму

- свято матері.

- кожна дитина готує розповідь про свою маму;

 

 

Учень/учениця: 

- знає та пояснює, коли в Україні святкують День матері;

- готує привітання і робить подарунок своїй мамі;

- переповідає про Марію – матір Ісуса Христа.

32

 

Підсумковий урок.

 «Найбільше щастя - жити у цьому чудовому світі, створеному Богом»

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Sherban Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, Планування
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
1475
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку