Календарно-тематичне планування "Ритміка 2 клас І семестр"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування "Ритміка 2 клас І семестр" Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану хореографічного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах - сприяти естетичному вихованню і фізичному розвитку підростаючого покоління.
Перегляд файлу

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Мета хореографічного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах - сприяти естетичному вихованню і фізичному розвитку підростаючого покоління.

Програма розрахована на розв'язання наступних завдань:

-  ознайомлення дітей з різними видами танцювального мистецтва

та доступною термінологією відповідного хореографічного напрямку;

-  формувати навички виконання хореографічних рухів, які відповідають віковим  особливостям та індивідуальним можливостям дітей, сприяти розвитку вміння вільно володіти своїм тілом;

-  розвивати вміння орієнтуватись у просторі під час виконання різних видів  музично-ритмічних рухів, самостійно перешиковуватись і виконувати  композиційні малюнки;

-   розвивати вміння емоційно переживати ігрову ситуацію в танці, знаходити   індивідуальну пластику для розкриття музично - рухового образу, заохочувати до  вільної імпровізації під час складання власних танцювальних форм, привертати   увагу до краси власних рухів;

-   залучати дітей до національної народної творчості , знайомити з композиційними   різновидами українського танцю;

-   виховувати інтерес до танцювальної діяльності, розвивати естетичні почуття та   художній смак , формувати навички культури поведінки та культури одягу,  виховувати морально - вольові якості.

     Матеріал зазначеної програми складається з таких розділів: «Ритміка», «Танцювальна азбука»(елементи і вправи класичного народного і бального танців), «Танцювальні етюди і танці»(танцювальний репертуар) .

  У розділі «Ритміка» опрацьовуються ритмічні вправи, музичні ігри, музичний матеріал для слухання музики. Окрім того подаються колективно-порядкові вправи як організуючий компонент для подальшого засвоєння танцювальної лексики та вміння орієнтуватися в залі, а згодом на сцені.

  Розділ «Танцювальна азбука» передбачає вправи екзерсису класичної школи танцю, народно-сценічного та українського танців. Запропоновані у розділі вправи сприятимуть формуванню правильної постави, координації рухів.

  Вправи екзерсису  класичного танцю використовуються з виховною метою. Вони надають тілу і рухам дитини легкості, гнучкості, зміцнюють м’язи, що необхідно при виконанні як народних, так і сучасних танців.

   У розділі «Танці» представлені танцювальні елементи, етюди та танці для масового виконання. До етюдів включено окремі епізоди, що складаються з танцювальних елементів народних танців, необхідних для вивчення.


№ п\п

Дата

Тема уроку

Зміст уроку

1

 

Вправи на орієнтування в просторі

Правильне вихідне положення. Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка.Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах.Нахили і повороти голови вперед, назад, в сторони, кругові рухи. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед.

2

 

Вправи на орієнтування в просторі

Побудова в шеренгу, колону, ланцюжок, коло, пари. Побудови в колону по два. Перестроювання з колони парами в колону по одному. Нахили і повороти голови вперед, назад, в сторони, кругові рухи. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

3

 

Вправи на орієнтування в просторі

Побудова кола з шеренги і з руху врозтіч. Виконання під час ходьби і бігу нескладних завдань з предметами: оббігати їх, збирати, передавати один одному, перекладати з місця на місце. Нахили і повороти голови вперед, назад, в сторони, кругові рухи. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Музичні ігри з предметами. Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед.

4

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка.Розведення рук в сторони, розгойдування їх перед собою, кругові рухи, вправи зі стрічками.Нахили і повороти голови вперед, назад, в сторони, кругові рухи. Різноманітні перехресні рухи правої ноги і лівої руки, лівої ноги і правої руки (відведення правої ноги в сторону і повернення в початкове положення з одночасним згинанням і розгинанням лівої руки до плеча: високе піднімання лівої ноги, зігнутою в коліні, з одночасним підніманням і опусканням правої руки і т.д.) під музику. Вільне падіння рук з вихідного положення в сторони або перед собою. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Музичні ігри з предметами. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

5

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах.Нахили тулуба, згинаючи і не згинаючи коліна. Нахили і повороти тулуба в поєднанні з рухами рук вгору, в сторони, на потилицю, на пояс. Повороти тулуба з передачею предмета (прапорці, м'ячі). Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики. Розгойдування рук по черзі і разом вперед, назад, вправо, вліво в положенні стоячи і нахилившись вперед. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Музичні ігри з предметами. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка.Опускання і піднімання предметів перед собою, збоку без згинання колін. Виставлення правої і лівої ноги по черзі вперед, назад, в сторони, в початкове положення. Різноманітні перехресні рухи правої ноги і лівої руки, лівої ноги і правої руки (відведення правої ноги в сторону і повернення в початкове положення з одночасним згинанням і розгинанням лівої руки до плеча: високе піднімання лівої ноги, зігнутою в коліні, з одночасним підніманням і опусканням правої руки і т.д.) під музику.Струшування пензлем (відкидання води з пальців, імітація руху листя під час вітру). Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Музичні ігри з предметами. Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед.

7

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах.Різке піднімання зігнутих в коліні ніг, як при маршируванні. Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи. Вправи на вироблення постави.Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики. Викидання то лівої, то правої ноги вперед (як при грі в футбол). Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі.

8

 

Вправи з дитячими музичними інструментами

Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка. Вільне падіння рук з вихідного положення в сторони або перед собою.Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Одночасне згинання в кулак пальців однієї руки і розгинання іншої в повільному темпі з поступовим прискоренням. Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі. Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

9

 

Вправи з дитячими музичними інструментами

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Вільне падіння рук з вихідного положення в сторони або перед собою.Вправи на дитячих музичних інструментах. Виконання висхідної і низхідної гами в межах п'яти нот двома руками одночасно в середньому темпі на дитячому піаніно, розучування гами в межах однієї октави на акордеоні і духовий гармоніці.Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

10

 

Вправи з дитячими музичними інструментами

Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи.Виконання нескладних ритмічних малюнків на бубні і барабані двома паличками одночасно і по черзі в різних варіаціях.

11

 

Ігри під музику

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи. Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі.Виконання рухів відповідно до різноманітним характером музики, динамікою (Голосно, тихо, помірно), регістрами (високий, середній, низький). Вправи на самостійне розходження темпових, динамічних і мелодійних змін в музиці і вираження їх в русі. Передача в русі різниці в двочастинній музиці. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

12

 

Ігри під музику

Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах. Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи. Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі.Виразне виконання у вільних танцях знайомих рухів. Виразна і емоційна передача в рухах ігрових образів і змісту пісень. Самостійне створення музично-рухового образу. Музичні ігри з предметами. Ігри зі співом і мовним супроводом. Інсценування доступних пісень. Прохлопывание ритмічного малюнка прозвучала мелодії. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

13

 

Танцювальні вправи

Виконання під час ходьби і бігу нескладних завдань з предметами: оббігати їх, збирати, передавати один одному, перекладати з місця на місце. Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Вправи на дитячих музичних інструментах. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики. Музичні ігри з предметами.Повторення елементів танцю за програмою 1 класу. Тиха, насторожена ходьба, високий крок, м'який, пружний крок. Неквапливий танцювальний БІГ, стрімкий біг. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки. Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед. Танець»Дзеркало".

14

 

Танцювальні вправи. Танці та танці

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Вправи на дитячих музичних інструментах. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики.Елементи еврейського  танцю: крок з притопом на місці і з просуванням, крок з поскоками, змінний крок; руки вільно висять уздовж корпусу, схрещені на грудях; подбоченившись однією рукою, інша з паличками піднята в сторону, вгору, злегка зігнута в лікті (для дівчаток).Рухи парами: біг, ходьба з присіданням, кружляння з просуванням. Основні рухи місцевих народних танців. Парна танець. Танець»Дзеркало".

15

 

Вправи на орієнтування в просторі

Правильне вихідне положення. Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка.Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах.Нахили і повороти голови вперед, назад, в сторони, кругові рухи. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед.

16

 

Вправи на орієнтування в просторі

Побудова в шеренгу, колону, ланцюжок, коло, пари. Побудови в колону по два. Перестроювання з колони парами в колону по одному. Нахили і повороти голови вперед, назад, в сторони, кругові рухи. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

17

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка.Розведення рук в сторони, розгойдування їх перед собою, кругові рухи, вправи зі стрічками.Нахили і повороти голови вперед, назад, в сторони, кругові рухи. Різноманітні перехресні рухи правої ноги і лівої руки, лівої ноги і правої руки (відведення правої ноги в сторону і повернення в початкове положення з одночасним згинанням і розгинанням лівої руки до плеча: високе піднімання лівої ноги, зігнутою в коліні, з одночасним підніманням і опусканням правої руки і т.д.) під музику. Вільне падіння рук з вихідного положення в сторони або перед собою. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Музичні ігри з предметами. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

18

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах.Нахили тулуба, згинаючи і не згинаючи коліна. Нахили і повороти тулуба в поєднанні з рухами рук вгору, в сторони, на потилицю, на пояс. Повороти тулуба з передачею предмета (прапорці, м'ячі). Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики. Розгойдування рук по черзі і разом вперед, назад, вправо, вліво в положенні стоячи і нахилившись вперед. Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Музичні ігри з предметами. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

19

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка.Опускання і піднімання предметів перед собою, збоку без згинання колін. Виставлення правої і лівої ноги по черзі вперед, назад, в сторони, в початкове положення Різноманітні перехресні рухи правої ноги і лівої руки, лівої ноги і правої руки (відведення правої ноги в сторону і повернення в початкове положення з одночасним згинанням і розгинанням лівої руки до плеча: високе піднімання лівої ноги, зігнутою в коліні, з одночасним підніманням і опусканням правої руки і т.д.) під музику.Струшування пензлем (відкидання води з пальців, імітація руху листя під час вітру). Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Музичні ігри з предметами. Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед.

20

 

Ритміко-гімнастичні вправи

Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах.Різке піднімання зігнутих в коліні ніг, як при маршируванні. Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи. Вправи на вироблення постави. Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики. Викидання то лівої, то правої ноги вперед (як при грі в футбол). Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі.

21

 

Вправи з дитячими музичними інструментами

Ходьба і біг: з високим підніманням колін, з відкиданням прямої ноги вперед і відтягуванням носка. Вільне падіння рук з вихідного положення в сторони або перед собою.Кругові рухи пензлем (напружене і вільне). Одночасне згинання в кулак пальців однієї руки і розгинання іншої в повільному темпі з поступовим прискоренням. Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі. Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

22

 

Вправи з дитячими музичними інструментами

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Вільне падіння рук з вихідного положення в сторони або перед собою.Вправи на дитячих музичних інструментах. Виконання висхідної і низхідної гами в межах п'яти нот двома руками одночасно в середньому темпі на дитячому піаніно, розучування гами в межах однієї октави на акордеоні і духовий гармоніці.Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

23

 

Вправи з дитячими музичними інструментами

Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи.Виконання нескладних ритмічних малюнків на бубні і барабані двома паличками одночасно і по черзі в різних варіаціях.

24

 

Ігри під музику

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи. Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі.Виконання рухів відповідно до різноманітним характером музики, динамікою (Голосно, тихо, помірно), регістрами (високий, середній, низький). Вправи на самостійне розходження темпових, динамічних і мелодійних змін в музиці і вираження їх в русі. Передача в русі різниці в двочастинній музиці. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

25

 

Ігри під музику

Ходьба вздовж стін з чіткими поворотами на кутах. Згинання та розгинання ступні в положенні стоячи і сидячи. Протиставлення пальців однієї руки пальцях іншої одночасно і по черзі.Виразне виконання у вільних танцях знайомих рухів. Виразна і емоційна передача в рухах ігрових образів і змісту пісень. Самостійне створення музично-рухового образу. Музичні ігри з предметами. Ігри зі співом і мовним супроводом. Інсценування доступних пісень. Прохлопывание ритмічного малюнка прозвучала мелодії. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки.

26

 

Танцювальні вправи

Виконання під час ходьби і бігу нескладних завдань з предметами: оббігати їх, збирати, передавати один одному, перекладати з місця на місце. Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Вправи на дитячих музичних інструментах. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики. Музичні ігри з предметами.Повторення елементів танцю за програмою 1 класу. Тиха, насторожена ходьба, високий крок, м'який, пружний крок. Неквапливий танцювальний БІГ, стрімкий біг. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки. Змінні притопы. Стрибки з викиданням ноги вперед. Танець " Хлопки. Полька».

27

 

Танцювальні вправи

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Вправи на дитячих музичних інструментах. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики.Елементи українського танцю: крок з притопом на місці і з просуванням, крок з поскоками, змінний крок; руки вільно висять уздовж корпусу, схрещені на грудях; подбоченившись однією рукою, інша з паличками піднята в сторону, вгору, злегка зігнута в лікті (для дівчаток).Рухи парами: біг, ходьба з присіданням, кружляння з просуванням. Основні рухи місцевих народних танців.

28

 

Танцювальні вправи

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Вправи на дитячих музичних інструментах. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики.Елементи російської танцю: крок з притопом на місці і з просуванням, крок з поскоками, змінний крок; руки вільно висять уздовж корпусу, схрещені на грудях; подбоченившись однією рукою, інша з паличками піднята в сторону, вгору, злегка зігнута в лікті (для дівчаток).Рухи парами: біг, ходьба з присіданням, кружляння з просуванням. Основні рухи місцевих народних танців. Російська хороводная танець.

29

 

Танцювальні вправи

Перестроювання з колони парами в колону по одному. Прискорення і уповільнення рухів відповідно до зміни темпу музики. Виконання рухів в заданому темпі і після зупинки музики.Елементи українського  танцю: крок з притопом на місці і з просуванням, крок з поскоками, змінний крок; руки вільно висять уздовж корпусу, схрещені на грудях; подбоченившись однією рукою, інша з паличками піднята в сторону, вгору, злегка зігнута в лікті (для дівчаток).

30

 

Танці та танці

Виконання під час ходьби і бігу нескладних завдань з предметами: оббігати їх, збирати, передавати один одному, перекладати з місця на місце. Різке піднімання зігнутих в коліні ніг, як при маршируванні. Вправи на дитячих музичних інструментах. Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки. Бавовна. Полька, Російська хороводна танець.

31

 

Танці та танці

Вправи на дитячих музичних інструментах. Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки. Бавовна. Полька, Еврейський  танець.

32

 

Танці та танці

Виконання під час ходьби і бігу нескладних завдань з предметами: оббігати їх, збирати, передавати один одному, перекладати з місця на місце. Різке піднімання зігнутих в коліні ніг, як при маршируванні. Вправи на дитячих музичних інструментах. Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки. «Дзеркало».

33

 

Танці та танці

Ігри зі співом і мовним супроводом. Поскоки з ноги на ногу, легкі поскоки. "Дзеркало", парна танець.Підсумковий урок.

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Аракелян Гаяне
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
НУШ
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку