Календарно-тематичний план зі STEM для 7 класу (НУШ),
для закладів середньої освіти (за модельною програмою авторів Засєкіна Т.М., Коршунова О.В., Василашко І.П.) 70 год, 2год\тиждень
№ |
Дата |
Тема |
Прим |
|
|
Штучний інтелект
|
|
1 |
|
Інтелект. Як розвинути власний інтелект. |
|
2 |
|
Як працює мозок людини. |
|
3 |
|
Визначення та базове розуміння штучного інтелекту. |
|
4 |
|
Історія розвитку технології штучного інтелекту. |
|
5 |
|
Застосування штучного інтелекту |
|
6 |
|
Етичні аспекти та вплив ШІ на суспільство |
|
7 |
|
Різновиди ШІ |
|
8 |
|
Практична робота №1 «Про можливості ШІ» |
|
9 |
|
Практична робота №2 «Створення інформаційної моделі» |
|
10 |
|
Базові моделі машинного навчання. |
|
11 |
|
Вирішення проблем за допомогою ШІ. Доцільність використання ШІ. |
|
12 |
|
Захист проєктів із використанням ШІ. |
|
13 |
|
Контроль знань та узагальнення з теми « Штучний інтелект». |
|
|
|
Енергія. Рух.
|
|
14 |
|
Механічний рух та енергія. |
|
15 |
|
Ареал проживання ластівок та механіка їх польоту. |
|
16 |
|
Як птахи отримують та зберігають енергію. |
|
17 |
|
Практична робота №3 «Спостереження за птахами своєї місцевості, рух, тип польоту» |
|
18 |
|
Вплив енергетики на життєве середовище птахів. |
|
19 |
|
Анатомія та фізіологія птахів. Будова опорно-рухового апарату птахів. |
|
20 |
|
Протезування тварин. Органопроєкція. |
|
21 |
|
Практична робота №4 «Способи відновлення природних середовищ ,безпечних для птахів» |
|
22 |
|
Органопроєкція. |
|
23 |
|
Практична робота №5 «Моделювання видів рухів птахів» |
|
24 |
|
Повітроплавання. Орнітоптери. |
|
25 |
|
Спостереження «Описати прототип місцевого птаха» |
|
26 |
|
Захист учнівських проєктів |
|
27 |
|
Захист учнівських проєктів |
|
28 |
|
Застосування ШІ, програмне забезпечення та 3-D принтера для створення протезів для птахів. |
|
29 |
|
Контроль знань, тестування. |
|
30 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. Обговорення «Чому люди не літають?» |
|
|
|
Матеріали. Техніка. Робосистеми.
|
|
31 |
|
Механіка. |
|
32 |
|
Прості механізми. |
|
33 |
|
Практична робота №6 « Складання та випробування простого механізму» |
|
34 |
|
Способи перетворення та передавання руху. |
|
35 |
|
Тиск рідин і газів. |
|
36 |
|
Гідравлічні та пневматичні пристрої. |
|
37 |
|
Практична робота №7 «Системи з*єднання, кріплення, ланцюги, осі» |
|
38 |
|
Конструкційні матеріали. |
|
39 |
|
Зв*язок будови та функцій живих організмів і технічних засобів. |
|
40 |
|
Машинобудівництво. |
|
41 |
|
Практична робота №8 «Використання механізмів для перетворення енергії.» |
|
42 |
|
Роль механічних пристроїв та механізмів в НТП |
|
43 |
|
Екологічні показники при роботі механізнів. |
|
44 |
|
Захист учнівських проєктів. |
|
45 |
|
Контроль знань, тестування. |
|
46 |
|
Обговорення «Довге життя механічних пристроїв» |
|
47 |
|
Моделювання гідравлічної машини. |
|
48 |
|
Використання пневмомашин. |
|
49 |
|
Захист учнівських проєктів. |
|
|
|
Екологія. Системи.
|
|
50 |
|
Вода-найцінніша речовина для життя. |
|
51 |
|
Санітарні норми водокористування. |
|
52 |
|
Практична робота №9 «Перевірка якості води» |
|
53 |
|
Факти та міфи про властивості води. |
|
54 |
|
Правила поведінки на водоймах та при водокористування. |
|
55 |
|
Вода та здоровий спосіб життя. |
|
56 |
|
Методи та технічні засоби очистки води. |
|
57 |
|
Професії у галузі водного господарства. |
|
58 |
|
Практична робота №10 «Створення моделі системи очистки води». |
|
59 |
|
Відповідальне водокористування, як обов*язок еколюдини. |
|
60 |
|
Суспільство, політика та вода. |
|
61 |
|
Практична робота №11 «Водна система України» |
|
62 |
|
Практична робота №12 «Вартість, економічне використання води у побуті.» |
|
63 |
|
Недоступність якісної води при надзвичайних ситуаціях. |
|
64 |
|
Екологічні способи очистки води. |
|
65 |
|
Контроль знань, тестування. |
|
66 |
|
Захист учнівських проєктів |
|
67 |
|
Захист учнівських проєктів |
|
68 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
69 |
|
Резерв |
|
70 |
|
Резерв |
|
|
|
|
|
|
|
|
|