Календарно-тематичне планування STEM

Про матеріал
Календарно-тематичне планування STEM, 7 кл для закладів середньої освіти (за модельною програмою Засекіна Т.М.,Коршунова О.В.,Василашко І.П.) 70год, 2 год\тиждень.
Перегляд файлу

         Календарно-тематичний план зі   STEM   для 7 класу  (НУШ),

 для закладів середньої освіти (за модельною програмою авторів Засєкіна Т.М., Коршунова О.В., Василашко І.П.) 70 год, 2год\тиждень

Дата

                                      Тема

Прим

 

 

                     Штучний інтелект

 

 

1

 

Інтелект. Як розвинути власний інтелект.

 

2

 

Як працює мозок людини.

 

3

 

Визначення та базове розуміння штучного інтелекту.

 

4

 

Історія розвитку технології штучного інтелекту.

 

5

 

Застосування штучного інтелекту

 

6

 

Етичні аспекти та вплив ШІ на суспільство

 

7

 

Різновиди ШІ

 

8

 

Практична робота №1 «Про можливості ШІ»

 

9

 

Практична робота №2 «Створення інформаційної моделі»

 

10

 

Базові моделі машинного навчання.

 

11

 

Вирішення проблем за допомогою ШІ. Доцільність використання ШІ.

 

12

 

Захист проєктів із використанням ШІ.

 

13

 

Контроль знань та узагальнення з теми « Штучний інтелект».

 

 

 

                               Енергія. Рух.

 

 

14

 

Механічний рух та енергія.

 

15

 

Ареал проживання ластівок та механіка їх польоту.

 

16

 

Як птахи отримують та зберігають енергію.

 

17

 

Практична робота №3 «Спостереження за птахами своєї місцевості, рух, тип польоту»

 

18

 

Вплив енергетики на життєве середовище птахів.

 

19

 

Анатомія та фізіологія птахів. Будова опорно-рухового апарату птахів.

 

20

 

Протезування тварин.    Органопроєкція.

 

21

 

Практична робота №4 «Способи відновлення природних середовищ ,безпечних для птахів»

 

22

 

Органопроєкція.

 

23

 

Практична робота №5 «Моделювання видів рухів птахів»

 

24

 

Повітроплавання. Орнітоптери.

 

25

 

Спостереження «Описати прототип місцевого птаха»

 

26

 

Захист учнівських проєктів

 

27

 

Захист учнівських проєктів

 

28

 

Застосування ШІ, програмне забезпечення та 3-D принтера для створення протезів для птахів.

 

29

 

Контроль знань, тестування.

 

30

 

Узагальнення та систематизація знань з теми. Обговорення «Чому люди не літають?»

 

 

 

           Матеріали. Техніка. Робосистеми.

 

 

31

 

Механіка.

 

32

 

Прості механізми.

 

33

 

Практична робота №6 « Складання та випробування простого механізму»

 

34

 

Способи перетворення та передавання руху.

 

35

 

Тиск рідин і газів.

 

36

 

Гідравлічні та пневматичні пристрої.

 

37

 

Практична робота №7 «Системи з*єднання, кріплення, ланцюги, осі»

 

38

 

Конструкційні матеріали.

 

39

 

Зв*язок будови та функцій живих організмів і технічних засобів.

 

40

 

Машинобудівництво.

 

41

 

Практична робота №8 «Використання механізмів для перетворення енергії.»

 

42

 

Роль механічних пристроїв та механізмів в НТП

 

43

 

Екологічні показники при роботі механізнів.

 

44

 

Захист учнівських проєктів.

 

45

 

Контроль знань, тестування.

 

46

 

Обговорення «Довге життя механічних пристроїв»

 

47

 

Моделювання гідравлічної машини.

 

48

 

Використання пневмомашин.

 

49

 

Захист учнівських проєктів.

 

 

 

                           Екологія. Системи.

 

 

50

 

Вода-найцінніша речовина для життя.

 

51

 

Санітарні норми водокористування.

 

52

 

Практична робота №9 «Перевірка якості води»

 

53

 

Факти та міфи про властивості води.

 

54

 

Правила поведінки на водоймах та при водокористування.

 

55

 

Вода та здоровий спосіб життя.

 

56

 

Методи та технічні засоби очистки води.

 

57

 

Професії у галузі водного господарства.

 

58

 

Практична робота №10 «Створення моделі системи очистки води».

 

59

 

Відповідальне водокористування, як обов*язок еколюдини.

 

60

 

Суспільство, політика та вода.

 

61

 

Практична робота №11 «Водна система України»

 

62

 

Практична робота №12 «Вартість, економічне використання води у побуті.»

 

63

 

Недоступність якісної води при надзвичайних ситуаціях.

 

64

 

Екологічні способи очистки води.

 

65

 

Контроль знань, тестування.

 

66

 

Захист учнівських проєктів

 

67

 

Захист учнівських проєктів

 

68

 

Узагальнення та систематизація знань.

 

69

 

Резерв

 

70

 

Резерв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 вересня
Переглядів
786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку