Комунальний заклад Київської обласної ради «Трипільський реабілітаційний центр»
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня 6-А класу
ПІП
2023-2024 навчальний рік
№ п/п |
Характеристика навчальної діяльності |
˅ Сформовано / Формується |
|||
1 |
Виявляє інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань |
|
|||
2 |
Виявляє розуміння прочитаного, почутого, побаченого |
|
|||
3 |
Висловлює власну думку |
|
|||
4 |
Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керується емоціями |
|
|||
5 |
Спостерігає за об’єктами, формує припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх |
|
|||
6 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розділяє об’єкти за обраною ознакою |
|
|||
|
Розвиває увагу під час роботи з наочністю. |
|
|||
7 |
Виявляє ініціативу в процесі навчання |
|
|||
8 |
Проявляє самостійність у роботі, логічно обгрунтовує свою думку |
|
|||
9 |
Самостійно приймає рішення |
|
|||
10 |
Розв’язує проблеми |
|
|||
11 |
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці. |
|
|||
Характеристика результатів навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
||||
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
|||
Українська мова |
|||||
Удосконалює свій мовленнєвий розвиток |
|
|
|
||
Розвиває та удосконалює усне та писемне мовлення |
|
|
|
||
Збагачує словниковий запас |
|
|
|
||
Засвоює нові лінгвістичні поняття |
|
|
|
||
Розширює уявлення про культуру українського народу |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання* |
|
|
|
||
Українська література |
|||||
Удосконалює вміння читати, усвідомлювати прочитане |
|
|
|
||
Засвоює жанрову, тематичну різноманітність української літератури |
|
|
|
||
Розвиває зв’язне мовлення та формує уміння створювати власні висловлювання |
|
|
|
||
Розширює вміння самостійної роботи з книжкою |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання* |
|
|
|
||
Вступ до історії України та громадянської освіти |
|||||
Розвиває пізнавальну активність під час вивчення нового навчального предмету |
|
|
|
||
Формує знання про розвиток особи, громади, суспільства |
|
|
|
||
Виховує поважне ставлення до культурної спадщини України, бережне відношення до природних багатств України |
|
|
|
||
Розвиває пам’ять під час вивчення державних символів |
|
|
|
||
Виховує любов до України, українського народу, родини, батьків |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання* |
|
|
|
||
Математика |
|||||
Поповнює свій словниковий запас математичними термінами |
|
|
|
||
Розв’язує прості задачі |
|
|
|
||
Формує уявлення про геометричні фігури |
|
|
|
||
Формує обчислювальні навички в межах 100 |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання* |
|
|
|
||
Інтегрований курс «Пізнаємо природу» |
|||||
Формує уявлення про навколишній світ |
|
|
|
||
Розвиває увагу завдяки спостереженням |
|
|
|
||
Розуміє сутність об’єктів живої і неживої природи |
|
|
|
||
Розуміє зв’язок між природою та трудовою діяльністю людини |
|
|
|
||
Формує первинні знання про охорону довкілля й раціональне використання природних ресурсів |
|
|
|
||
Розвиває увагу в процесі спостереження за тваринами в природі та домашніми тваринами |
|
|
|
||
Розвиває мовлення при засвоєнні нових назв |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання* |
|
|
|
||
Технології |
|||||
Дотримується правил безпечної поведінки під час різних видів трудової діяльності |
|
|
|
||
Формує відповідальне відношення до праці |
|
|
|
||
Виробляє практичні вміння по вирощуванню рослин і догляду за ними. |
|
|
|
||
Належним чином користується матеріалами та інструментами |
|
|
|
||
Формує знання про екологічну ситуацію у світі і Україні. |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів діяльності |
|
|
|
||
Інформатика |
|||||
Вчиться працювати з інформацією |
|
|
|
||
Вчиться безпечно та відповідально використовувати інформаційні технології |
|
|
|
||
Розвиває вміння самостійно знаходити, порівнювати та виділяти основні властивості об'єктів. |
|
|
|
||
Розвиває дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри). |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» |
|||||
Формує поняття піклуватися про своє здоров'я |
|
|
|
||
Свідомо ставитися до власного здоров'я і здоров'я свого оточення |
|
|
|
||
Засвоює правила безпеки в побуті |
|
|
|
||
Розширює значення понять «безпека» та «небезпека»; |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Музичне мистецтво |
|||||
Пізнає різні види мистецтва |
|
|
|
||
Відтворює запропоновані ритми |
|
|
|
||
Бере участь у творчій діяльності |
|
|
|
||
Виховує любов до народної творчості та українських пісень. |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів діяльності** |
|
|
|
||
Фізична культура |
|||||
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
|
|
|
||
Розвиває інтерес та звички до занять фізичною культурою |
|
|
|
||
Формує практичні навички для самостійних занять фізичними вправами |
|
|
|
||
Формує запас рухових вмінь та навичок, необхідних у повсякденному житті |
|
|
|
||
Розвиває координацію рухів під час виконання фізичних вправ |
|
|
|
||
Розвиває дрібну моторику кисті рук |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів діяльності** |
|
|
|
||
Образотворче мистецтво |
|||||
Вчиться дотримуватися безпечної поведінки під час виконання завдань (ножиці, пластилін) |
|
|
|
||
Розвиває вміння малювати фарбами |
|
|
|
||
Розвиває дрібну моторику під час малювання олівцями |
|
|
|
||
Розвиває естетичний смак |
|
|
|
||
Розвиває зв’язне мовлення під час опису картини, малюнка |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Рішення педагогічної ради про переведення на наступний рік навчання _________________
_________________________________________________________________________________
Учитель ПІП
Рекомендації вчителя: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Побажання батьків (інших законних представників) ___________________________________________________________________________________
Батьки (особи, що їх замінюють) ____________ __________________________
ПІП (підпис)
Директор
закладу ПІП, підпис, печать