Календарно-тематичне планування з англійської мови у 2-А класі за підручником Г. К. Мітчел на ІІ семестр 2020-2021 н. р. 3 години на тиждень (54 години)
Тема 5 (13 год) Animals Тварини |
||||||||||
43 |
29.12 |
Тварини. |
5a Animals, p. 52 |
Вказувати кількість предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханої пісні |
Parrot, monkey, hippo |
How many …? |
Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків |
44 |
30.12 |
У зоопарку. |
5a Animals, p. 53 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Feel the animal” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I can… |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
45 |
05.01 |
Дії тварин. |
5b Animals, p. 54 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Swim, run, talk, fly |
Can you…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
46 |
06.01 |
Що ми вміємо? |
5b Animals, p. 55 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
47 |
26.01 |
Природа, що нас оточує. |
5c Animals, p. 56 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing) |
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу |
Elephant, penguin, crocodile, to jump |
It can… |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
48 |
27.01 |
Дикі тварини. |
5c Animals, p. 57 |
Описувати тварин |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
49 |
29.01 |
Час історій. Леви вміють бігати? |
5 Storytime, pp. 58-59 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
50 |
02.02 |
Час історій. Леви вміють бігати? |
5 Storytime, pp. 58-59 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
51 |
03.02 |
Фауна України. |
5 Smart World 5, p. 60 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис тварин |
bison, horn, teeth, diver, beaver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
52 |
05.02 |
Хто живе у лісі? |
Smart Time 5, p. 61 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та грає в гру “Boardgame” |
Опис тварин в усній формі |
bear, river |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
53 |
09.02 |
Тварини. Повторення вивченого. |
5 Revision/Now I can, pp. 62-63 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
54 |
10.02 |
Тварини. Повторення вивченого. |
5 Revision/Now I can, pp. 62-63 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
55 |
12.02 |
Улюблені герої. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Phonics (ʌ) p. 104 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
duck, jumper, under |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /ʌ / |
Тема 6 (14 год) My Town Моє місто |
||||||||||
56 |
16.02 |
Моє місто. |
6a My town, p. 64 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Відповідають на поставлені запитання |
pet shop, toy shop, school, park |
There is a… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
57 |
17.02 |
Мій населений пункт. |
6a My town, p. 65 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
58 |
19.02 |
Будівлі у місті. |
6b My town, p. 66 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Supermarket, hospital, cinema, police station |
There are… |
Продукує короткі речення з описом міста |
59 |
23.02 |
Де знаходиться твоя школа? |
6b My town, p. 67 |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом міста |
60 |
24.02 |
Місця для розваг. |
6с My town, p. 68 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Restaurant, playground, zoo |
Is there…? |
Продукує короткі речення з описом міста |
61 |
26.02 |
У твоєму місті є супермаркет? |
6с My town, p. 69 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
62 |
02.03 |
Давайте пограємо! |
6 Let’s play, p. 70 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх |
Групова гра “Boardgame” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
63 |
03.03 |
Проектна робота «Моє село» |
6 Project, p. 71 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
64 |
05.03 |
Київ. |
6 Smart World 6, p. 72 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: Усвідомлювати важливості культурної спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис свого міста |
church, garden, theatre, door, museum |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
65 |
09.03 |
Дорожні знаки. |
6 Smart Time 6, p. 73 |
Надавати та виконувати вказівки |
Здоров’я і безпека: обирати безпечний шлях пересування |
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: надання та виконання вказівок |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає вказівки |
66 |
10.03 |
Моє місто. Повторення вивченого. |
6 Revision, pp. 74-75 |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо |
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
67 |
12.03 |
Моє місто. Повторення вивченого. |
6 Revision, pp. 74-75 |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо |
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
68 |
16.03 |
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (/tʃ/, /ʃ/ ) p. 105 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/tʃ/, /ʃ/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/
|
69 |
17.03 |
Узагальнюючий урок з теми «Моє місто» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7 (13 год) My Favourite Food Харчування |
||||||||||
70 |
19.03 |
Моя улюблена їжа. |
7a My favourite food, p. 76 |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Співає пісню |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc. |
I like… |
Розпізнає слова-продукти у контексті |
71 |
23.03 |
Харчування. |
7a My favourite food, p. 77 |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
72 |
24.03 |
Я – голодний! |
7b My favourite food, p. 78 |
Називати продукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea |
I don’t like… |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
73 |
26.03. |
Прийоми їжі. |
7b My favourite food, p. 79 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
|
74 |
06.04 |
Розпорядок дня. |
7c My favourite food, p. 80 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Get up, go to school, go home, go to bed |
What time do you…? |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
75 |
07.04 |
Годинник. |
7c My favourite food, p. 81 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
76 |
09.04 |
У кафе. Здорова та шкідлива їжа. |
7 Storytime, pp. 82-83 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає історію |
Групове обговорення прослуханої історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
77 |
13.04 |
У кафе. Здорова та шкідлива їжа. |
7 Storytime, pp. 82-83 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає історію |
Групове обговорення прослуханої історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
78 |
14.04 |
Українські традиційні страви. |
7 Smart World 7, p. 84 |
Описувати власне харчування |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) |
Робота в парах: обговорення національних страв |
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
79 |
16.04 |
Меню. |
7 Smart Time, p. 85 |
Описувати власне харчування |
Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення піраміди харчування |
fish, soup, beans, bread, salad, chicken |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
80 |
20.04 |
Їжа. Повторення вивченого. |
7 Revision, pp. 86-87 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
81 |
21.04 |
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (/θ/, / ð/), p. 106 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /θ/, / ð/
|
82 |
23.04 |
Узагальнюючий урок з теми «Харчування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 (14 год) Clothes Одяг |
||||||||||
83 |
27.04 |
Одяг. |
8a Clothes, p. 88 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
jeans, T-shirt, dress, shirt |
I’m wearing… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
84 |
28.04 |
Буденний одяг. |
8a Clothes, p. 89 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення одягу партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
85 |
30.04 |
Одяг та аксесуари. |
8b Clothes, p. 90 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
shorts, glasses, trainers |
He is wearing / She is wearing |
Продукує короткі речення з описом одягу людини
|
86 |
05.05 |
Святковий одяг. |
8b Clothes, p. 91 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини
|
87 |
07.05 |
Традиційний одяг різних народів. |
8с Clothes, p. 92-93 |
Описувати одяг |
Громадська відповідальність: толерантне ставлення до людей, до культур різних країн |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного Робота в парах “Guess game” |
jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
88 |
11.05 |
Традиційний одяг різних народів. |
8с Clothes, p. 92-93 |
Описувати одяг |
Громадська відповідальність: толерантне ставлення до людей, до культур різних країн |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного Робота в парах “Guess game” |
jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
89 |
12.05 |
Пори року |
8 Let’s play, p. 94 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Здоров’я і безпека: правильний вибір одягу залежно від пори року і погоди |
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guess who” |
spring, summer, autumn, winter |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
90 |
14.05 |
Проєктна робота «Дизайн одягу» |
8 Project, p. 95 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Створює топ-модель та описує її одяг |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
91 |
18.05 |
Хобі. |
8 Smart World 8, p. 96 |
Розповідати про професію |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
student, football, origami, paper animals |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
92 |
19.05 |
Тканини для одягу. |
8 Smart Time 8, p. 97 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
93 |
21.05 |
Одяг. Повторення вивченого. |
8 Revision, p. 98-99 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: готовність до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Групова робота “Describe the picture” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
94 |
25.05 |
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (/aɪ/, /oʊ /) p. 107 |
Правильно вимовляти і читати слова, що починаються на звук (/aɪ/, / oʊ /) |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
White, kite, rice, home, rose, nose |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/
|
95 |
26.05 |
Узагальнюючий урок за темою «Одяг» |
|
|
|
|
|
|
|
|
96 |
28.05 |
Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік |
Календарно-тематичне планування Smart Junior 2 for Ukraine