Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 2 класу НУШ на 2 семестр 2020-2021 н.р. 3 години на тиждень за підручником Г.К. Мітчел "Smart Junior 2"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 2 класу НУШ на 2 семестр 2020-2021 н.р. 3 години на тиждень за підручником Г.К. Мітчел "Smart Junior 2"
Перегляд файлу

 

 

Календарно-тематичне планування

 з англійської мови у 2-А класі

за підручником Г. К. Мітчел

на ІІ семестр 2020-2021 н. р.

3 години на тиждень

(54 години)

 

Тема 5 (13 год)  Animals   Тварини

43

29.12

Тварини.

5a Animals, p. 52

Вказувати кількість предметів

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханої пісні

Parrot, monkey, hippo

How many …?

Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків

44

30.12

У зоопарку.

5a Animals, p. 53

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова гра “Feel the animal”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

I can…

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

45

05.01

Дії тварин.

5b Animals, p. 54

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Swim, run, talk, fly

Can you…?

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

46

06.01

Що ми вміємо?

5b Animals, p. 55

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

47

26.01

Природа, що нас оточує.

5c Animals,

p. 56

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing)

Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу

Elephant, penguin, crocodile, to jump

It can…

Продукує короткі фрази з описом тварин

48

27.01

Дикі тварини.

5c Animals,

p. 57

Описувати тварин

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах “Guess game”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом тварин

49

29.01

Час історій. Леви вміють бігати?

5 Storytime, pp. 58-59

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує та читає комікс, виконує завдання

Групове інсценування коміксу

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

50

02.02

Час історій. Леви вміють бігати?

5 Storytime, pp. 58-59

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує та читає комікс, виконує завдання

Групове інсценування коміксу

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

51

03.02

Фауна України.

5 Smart World 5, p. 60

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис тварин

bison, horn, teeth, diver, beaver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

52

05.02

Хто живе у лісі?

Smart Time 5,

p. 61

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та грає в гру “Boardgame”

Опис тварин в усній формі

bear, river

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

53

09.02

Тварини. Повторення вивченого.

5 Revision/Now I can,

pp. 62-63

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

54

10.02

Тварини. Повторення вивченого.

5 Revision/Now I can,

pp. 62-63

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

55

12.02

Улюблені герої. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Phonics (ʌ)

p. 104

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

duck, jumper, under

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /ʌ /

Тема 6 (14 год)  My Town          Моє місто

56

16.02

Моє місто.

6a My town,

p. 64

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Відповідають на поставлені запитання

pet shop, toy shop, school, park

There is a…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

57

17.02

Мій населений пункт.

6a My town,

p. 65

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

58

19.02

Будівлі у місті.

6b My town,

p. 66

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Supermarket, hospital, cinema, police station

There are…

Продукує короткі речення з описом міста

59

23.02

Де знаходиться твоя школа?

6b My town,

p. 67

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом міста

60

24.02

Місця для розваг.

6с My town,

p. 68

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Restaurant, playground, zoo

Is there…?

Продукує короткі речення з описом міста

61

26.02

У твоєму місті є супермаркет?

6с My town,

p. 69

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

62

02.03

Давайте пограємо!

6 Let’s play, p. 70

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує вказівки до гри та виконує їх

Групова гра  “Boardgame”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

63

03.03

Проектна робота «Моє село»

6 Project, p. 71

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

64

05.03

Київ.

6 Smart World 6, p. 72

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

Усвідомлювати важливості культурної спадщини України

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис свого міста

church, garden, theatre, door, museum

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

65

09.03

Дорожні знаки.

6 Smart Time 6,

p. 73

Надавати та виконувати вказівки

Здоров’я і безпека:

обирати безпечний шлях пересування

Прослуховує та читає текст, виконує вказівки

Робота в парах: надання та виконання вказівок

Go straight, turn right, stop, don’t turn right

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає вказівки

66

10.03

Моє місто. Повторення вивченого.

6 Revision, pp. 74-75

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо

Читає текст та малює план згідно нього

 

Групова гра “Hot card”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

67

12.03

Моє місто. Повторення вивченого.

6 Revision, pp. 74-75

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо

Читає текст та малює план згідно нього

 

Групова гра “Hot card”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

68

16.03

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics (/tʃ/, /ʃ/ )

p. 105

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/tʃ/, /ʃ/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/

 

69

17.03

Узагальнюючий урок з теми «Моє місто»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7 (13 год)  My Favourite Food          Харчування

70

19.03

Моя улюблена їжа.

7a My favourite food, p. 76

Називати продукти

Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Співає пісню

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc.

I like…

Розпізнає слова-продукти у контексті

71

23.03

Харчування.

7a My favourite food, p. 77

Називати продукти

Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

72

24.03

Я – голодний!

7b My favourite food, p. 78

Називати продукти

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea

I don’t like…

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

73

26.03.

Прийоми їжі.

7b My favourite food, p. 79

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

74

06.04

Розпорядок дня.

7c My favourite food, p. 80

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Здоров’я і безпека:

відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Get up, go to school, go home, go to bed

What time do you…?

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

75

07.04

Годинник.

7c My favourite food, p. 81

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

76

09.04

У кафе. Здорова та шкідлива їжа.

7 Storytime, pp. 82-83

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та читає історію

Групове обговорення прослуханої історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

77

13.04

У кафе. Здорова та шкідлива їжа.

7 Storytime, pp. 82-83

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та читає історію

Групове обговорення прослуханої історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

78

14.04

Українські традиційні страви.

7 Smart World 7, p. 84

Описувати власне харчування

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching)

Робота в парах: обговорення національних страв

Cabbage, beetroot, fruit, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

79

16.04

Меню.

7 Smart Time,

p. 85

Описувати власне харчування

Підприємливість та фінансова грамотність:

орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Групове обговорення піраміди харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

80

20.04

Їжа. Повторення вивченого.

7 Revision, pp. 86-87

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

81

21.04

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics

(/θ/, / ð/),

p. 106

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/θ/, / ð/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Thin, thirteen, teeth, this, that, mother

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /θ/, / ð/

 

82

23.04

Узагальнюючий урок з теми «Харчування»

 

 

 

 

 

 

 

 

8 (14 год) Clothes          Одяг

83

27.04

Одяг.

8a Clothes,

p. 88

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

jeans, T-shirt, dress, shirt

I’m wearing…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

84

28.04

Буденний одяг.

8a Clothes,

p. 89

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення одягу партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

85

30.04

Одяг та аксесуари.

8b Clothes,

p. 90

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

shorts, glasses, trainers

He is wearing / She is wearing

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

86

05.05

Святковий одяг.

8b Clothes,

p. 91

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

87

07.05

Традиційний одяг різних народів.

8с Clothes,

p. 92-93

Описувати одяг

Громадська відповідальність: толерантне ставлення до людей, до культур  різних країн

Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Робота в парах “Guess game”

jacket, socks, trousers, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

88

11.05

Традиційний одяг різних народів.

8с Clothes,

p. 92-93

Описувати одяг

Громадська відповідальність: толерантне ставлення до людей, до культур  різних країн

Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Робота в парах “Guess game”

jacket, socks, trousers, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

89

12.05

Пори року

8 Let’s play,

p. 94

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Здоров’я і безпека:

правильний вибір одягу залежно від пори року і  погоди

Читає та прослуховує текст та інсценує історію

Робота в парах, гра “Guess who”

spring, summer, autumn, winter

Is he/she wearing…?

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

90

14.05

Проєктна робота «Дизайн одягу»

8 Project,

p. 95

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Створює топ-модель та описує її одяг

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

91

18.05

Хобі.

8 Smart World 8, p. 96

Розповідати про професію

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис професій

student, football, origami, paper animals

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом професії

92

19.05

Тканини для одягу.

8 Smart Time 8,

p. 97

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Групове обговорення малюнків

Silk, wool, cotton

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

93

21.05

Одяг. Повторення вивченого.

8 Revision, p. 98-99

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

готовність до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Групова робота “Describe the picture”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

94

25.05

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics

(/aɪ/, / /)

p. 107

Правильно вимовляти і читати слова, що починаються на звук

(/aɪ/, / oʊ /)

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

White, kite, rice, home, rose, nose

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/

 

95

26.05

Узагальнюючий урок за темою «Одяг»

 

 

 

 

 

 

 

 

96

28.05

Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік

 

Календарно-тематичне планування Smart  Junior 2 for Ukraine

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гольтцш Вікторія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня 2021
Переглядів
1335
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку