№ у р о к у
|
Дата
|
Тематич-на сфера і ситуація спілку-вання |
Мовлен-нєві функції |
Інтегро-вані змістові лінії |
Соціо-культурна/ Соціолін-гвістична компе-тенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтерак-ційні/про-дуктивні |
4. Тварини (9 годин)
33 |
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Повторити лексичний та граматичний матеріал з попередніх уроків |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Units 1-3 |
Units 1-3 |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них |
34 |
|
Тварини. Назви тварин SB p.46 |
Розповідати про тварин |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Стежити за презентованою інформацією. Співпрацювати в групі |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all |
What’s the problem? |
Chant “Pet show” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати тварин |
35 |
|
У зоопарку. Літера Ii SB p.47 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаход-ження |
Обізнаність та самови-раження у сфері культури: ■ уміння висловлю-вати іноземною мовою власні почуття щодо творів мистецтва |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
in, on, under, draw |
Draw (a rat). |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра. Ставити питання та відповідати на них |
36 |
|
Домашні улюбленці. Літера Kk SB p.48 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Ініціатив-ність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Множина іменників -s |
Пісня “Look at the spiders” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Ставити питання та відповідати на них |
37 |
|
Дикі тварини. Літера Gg SB p.49 |
Повідомляти про смаки та уподобання |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки. Співпрацювати в парі |
happy mouth, sad mouth Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I like/don’t like… What about you? |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра. Ставити питання та відповідати на них |
38 |
|
Свійські тварини. Історія “The spider” Літера Ww SB p.50-51 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань |
Правила поведінки: хоробрість. Стежити за презентованою інформацією |
come back, touch clever, amazing |
Touch (him)! I’ve got an idea! brothers and sisters They like (spiders). |
Історія “The spider” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками. Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
39 |
|
Тварини і кольори SB p.52-53, р. 110-111 |
Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природознавство |
camouflage, snake, crocodile, butterfly, tiger, giraffe, hide, grass, leaf, ground |
Say why it is difficult to (see the animals). Find the differences. |
Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про місцезнаход-ження тварин та описувати їх |
40 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
Повторення структур, представ-лених у розділі |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under |
I like/don’t like…
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
41 |
|
Дозвілля. Повторення та узагальнення вивченого р. 110-111
|
Повторення структур, представ-лених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя:
■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови |
Виконання тестових завдань |
elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under |
I like/don’t like…
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
5. Харчування (8 годин)
42 |
|
Їжа. Що на обід? SB p.54 |
Обговорю-вати продукти харчування |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue |
What’s for lunch? |
Chant “Lunchtime!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Читати та розуміти значення окремих слів |
Називати продукти харчування |
43 |
|
Продукти харчування. Літера Oo SB p.55 |
Повідомляти про належність чогось певній особі |
Математична: ■ уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань |
Стежити за презентованою інформацією. Співпрацювати в групі |
sandwich, the same lunch |
I’ve got… I haven’t got… |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання. Читати про себе і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
44 |
|
Овочі та фрукти. Літера Ll SB p.56 |
Повідомляти про належність чогось певній особі |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
kitchen, milk, juice, help
|
Come and take him out!
|
Пісня “Tommy’s in the kitchen” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
45 |
|
Їжа та напої. Літера Xx SB p.57 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Have we got any (cheese)? Yes, we have. No, we haven’t. great (juice) |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим. Ставити питання та відповідати на них
|
46 |
|
Моя улюблена їжа. Історія “The pizza” Буквосполу-чення ck, ng SB p.58-59 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, перекону-вати в їх доцільності |
Правила поведінки: терплячість. Просити вибачення
|
please, hot |
Where’s (Misty)? What have you got? |
Історія “The pizza” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
47 |
|
Здорове харчування SB p.60-61, р. 112-113
|
Обговорення історії. Повідомляти про наявність предметів |
Математична: ■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань |
Правила поведінки. Просити вибачення. Стежити за презентованою інформацією |
sorry, stop, shop, hot dog Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who says…? o [ɒ] Polly stops at the shop for hot day. Write a shopping list! Put (carrots) on the list. |
Розуміти короткі і прості вказівки. Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Ставити питання та відповідати на них
|
48 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
Повторення структур, представ-лених у розділі |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї |
Виконувати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I’ve got… I haven’t got… |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Правопис чисел. Відтворювати мікромонолог
|
49 |
|
Їжа. Повторення та узагальнення вивченого SB р. 112-113
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання тестових завдань |
banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich |
I’ve got… I haven’t got… |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
6. Я, моя родина і друзі (7 годин) |
|||||||||
50 |
|
Моя сім’я. Літера Ее SB p.62 |
Розповідати про свою сім’ю |
Обізнаність та самовиражен-ня у сфері культури: ■ уміння висловлю- вати іноземною мовою власні почуття, судження щодо творів мистецтва |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “My family!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати членів родини. Правопис слів
|
51 |
|
Члени родини. Літера Vv SB p.63 |
Запитувати з метою підтверд-ження або заперечення інформацію, про яку питають |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
This is… That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим. Ставити питання та відповідати на них
|
52 |
|
Моя сім’я. Члени родини Літера Jj SB p.64 |
Розповідати про свій день |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
king, queen, royal |
We’re the royal family |
Пісня “We’re the royal family” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим Називати членів сім’ї
|
53 |
|
Моя сім’я. Розповідь про членів родини. Буквосполуче- ння th SB p.65 |
Запрошувати інформацію про членів родини |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка-тивного завдання
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who is that? That’s… What’s her/his name? Her/His name’s… |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
54 |
|
Родина. Історія ”What a day!” SB p.66-67, р. 114-115
|
Просити про допомогу
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Правила ввічливості. Пропонувати допомогу. Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Keys, bedtime |
What’s the problem? It’s not such a bad day after all. u [ʌ] Mum jumps in the mud with the ducks. |
Історія ”What a day!” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
55 |
|
Погода. Явища природи SB p.68-69, SB p.70-71 SB р. 114-115
|
Розповідати про погоду та природні явища |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Інші предмети англійською: природо-знавство |
sunny, cold, hot, rainy, snowy, cloudy Scotland , Mexico, Spain, China |
It’s sunny. It’s raining. It’s cold. It’s hot. It’s snowing. It’s cloudy. |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
56 |
|
Сім’я. Повторення та узагальнення вивченого SB р. 114-115
|
Повторення структур, представлених у розділі |
Обізнаність та само-вираження у сфері культури: ■ уміння висловлю-вати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
Виконання тестових завдань |
mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin |
This is… That’s… Is that…? Yes, it is. No, it isn’t. Who is that? That’s… What’s her/his name? Her/His name’s… |
Вказувати відповідний малюнок |
Вписувати слова |
7. Свята і традиції (6 годин) |
|||||||||
57 |
|
Предмети одягу. Що одягти на свято SB p.72 |
Обговорю-вати одяг |
Математична: ■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комуніка-тивних завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
hurry up, bro (brother), get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers, put on, let’s rap, time for school, do |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “Put on your T-shirt“ Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Елементи читання – презентація слів |
Називати предмети одягу. Правопис слів |
58 |
|
Улюблений одяг Літера Uu SB p.73 |
Обговорю-вати одяг. Повідомляти про смаки та уподобання |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, перекону-вати в їх доцільності
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Do you like…? Yes, I do. No, I don’t.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
59 |
|
Одяг і кольори. Буквосполу-чення ch, sh SB p.74 |
Обговорю-вати одяг. Повідомляти про смаки та уподобання |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання |
Стежити за презентованою інформацією |
cool (clothes), super |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “I’m a cool, cool cat” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим
|
60 |
|
Мої речі SB p.75 SB р. 116-117 |
Обговорю-вати одяг. Описувати людину |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I’m wearing… Are you wearing..? Yes, I am. No, I’m not. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Гра. Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
61 |
|
Мої речі. Історія “The cap” SB p.76-77 SB p.78-79 SB р. 116-117
|
Обговорю-вати одяг. Описувати людину |
Обізнаність та самовиражен-ня у сфері культури: ■ уміння висловлю-вати іно-земною мовою власні почуття, судження щодо творів мистецтва |
Правила ввічливості. Вибачатися. Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
who, no problem, maybe, same, that, get |
Are you sure? I’m sorry.
|
Історія “The cap” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
62 |
|
Предмети одягу. Повторення та узагальнення вивченого SB р. 116-117
|
Повторення структур, представ-лених у розділі |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
Виконання тестових завдань |
get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers |
Present Continuous |
Вказувати відповідний малюнок |
Розфарбовувати відповідно до прочитаного |
8. Людина (8 годин) |
|||||||||
63 |
|
Людина. Частини тіла SB p.80 |
Описувати людину |
Математична: ■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot, off it goes, make, kit |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Chant “Let’s make a robot!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Читати окремі слова |
Називати частини тіла. Правопис слів |
64 |
|
Людина. Уміння та навички. Літера Qq SB p.81 |
Описувати людину, її здібності |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
jump, kick a ball, touch toes, skip |
can/can’t |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання
|
Повідомляти про здатність виконувати певні дії
|
65 |
|
Людина. Опис зовнішності Літера Zz SB p.82 |
Описувати людину, її здібності |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Стежити за презентованою інформацією |
sing, stand on one leg, anything |
Can you say who I am? |
Пісня “Can you say who I am?” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Гра. Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати певні дії |
66 |
|
Людина. Уміння та навички Літера Yy SB p.83 |
Запитувати та повідомляти про людину та її здібності |
Соціальна: ■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Can you…? Yes, I can. No, I can’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
67 |
|
Історія “The problem” Буквосполу-чення qu, ee, oo SB p.84-85 |
Описувати людину |
Математична: ■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань |
Правила поведінки: командна робота. Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
problem, no problem, right, left, battery, try, something, speak |
right/left (leg) Well done! What are you doing? |
Історія “The problem” Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
68 |
|
Людина. Обговорення історії “The problem” SB p.86-87 SB р. 118-119 |
Обговорення історії |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переко-нувати в їх доцільності |
Правила поведінки: командна робота |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
g [g] Greg’s got a big bag and a green go-kart |
Розуміти короткі і прості вказівки. Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Складати слова із запропонованих літер |
69 |
|
Людина. Закріплення та узагальнення вивченого SB р. 118-119 |
Повторення структур, представ-лених у розділі |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■уміння іні-ціювати усну взаємодію для розв’я-зання конк-ретного ко-мунікатив-ного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
can/can’t Can you…? Yes, I can. No, I can’t.
|
Вказувати відповідний малюнок |
Складати слова із запропонованих літер |
70 |
|
Повторення та узагальнення вивченого за рік
|
Повторення структур, представ-лених у розділі |
Соціальна: ■ уміння спів-працювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою
|
Стежити за презентованою інформацією |
|
|
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |