Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі (ІІ семестр) за підручником Quick Minds

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі (ІІ семестр) за підручником Quick Minds з урахуванням вимог типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я.
Перегляд файлу

 

 

у

р

о

к

у

 

Дата

 

Тематич-на сфера

і ситуація спілку-вання

Мовлен-нєві

функції

Інтегро-вані змістові лінії

Соціо-культурна/ Соціолін-гвістична

компе-тенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтерак-ційні/про-дуктивні

4. Тварини (9 годин)

33

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу

Повторити лексичний та граматичний матеріал з попередніх уроків

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Units 1-3

Units 1-3

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Ставити питання та відповідати на них

34

 

Тварини. Назви тварин

SB p.46

Розповідати про тварин

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Стежити за презентованою інформацією.

Співпрацювати в групі

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all

What’s the problem?

Chant “Pet show”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Називати тварин

35

 

У зоопарку. Літера Ii

SB p.47

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаход-ження

Обізнаність та самови-раження у сфері культури:

■ уміння висловлю-вати іноземною мовою власні почуття щодо творів мистецтва

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

in, on, under, draw

Draw (a rat).

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра.

Ставити питання та відповідати на них

36

 

Домашні улюбленці.

Літера Kk

SB p.48

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Ініціатив-ність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Множина іменників -s

Пісня “Look at the spiders”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Ставити питання та відповідати на них

37

 

Дикі тварини. Літера Gg

SB p.49

Повідомляти про смаки та уподобання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки.

Співпрацювати в парі

happy mouth, sad mouth

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I like/don’t like…

What about you?

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра.

Ставити питання та відповідати на них

38

 

Свійські тварини. Історія “The spider”

Літера Ww

SB p.50-51

Розвиток навичок аудіювання

 

Математична: ■ уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань

Правила поведінки: хоробрість.

Стежити за презентованою інформацією

come back, touch

clever, amazing

Touch (him)!

I’ve got an idea!

brothers and sisters

They like (spiders).

Історія “The spider”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками.

Читати речення з історії

Інсценувати історію

39

 

Тварини і кольори

SB p.52-53,

р. 110-111

Описувати тварин та повідомляти про їх місцезнаходження

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Інші предмети англійською: природознавство

camouflage, snake, crocodile, butterfly, tiger, giraffe, hide, grass, leaf, ground

Say why it is difficult to (see the animals).

Find the differences.

Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про місцезнаход-ження тварин та описувати їх

40

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

Повторення структур, представ-лених  у розділі

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Виконання тестових завдань

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under

I like/don’t like…

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

41

 

Дозвілля.

Повторення та узагальнення вивченого

р. 110-111

 

Повторення структур, представ-лених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

 

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови

Виконання тестових завдань

elephant, rat, lizard, frog, spider, duck, dog, cat, pet show, all, in, on, under

I like/don’t like…

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

5. Харчування (8 годин)

42

 

Їжа. Що на обід?

SB p.54

Обговорю-вати продукти харчування

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, lunchtime, queue

What’s for lunch?

Chant “Lunchtime!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Читати та розуміти значення окремих слів

Називати продукти харчування

43

 

Продукти харчування. Літера Oo

SB p.55

Повідомляти про належність чогось певній особі

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань

Стежити за презентованою інформацією.

Співпрацювати в групі

sandwich, the same lunch

I’ve got…

I haven’t got…

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання.

Читати про себе і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

44

 

Овочі та фрукти.

Літера Ll

SB p.56

Повідомляти про належність чогось певній особі

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Стежити за презентованою інформацією

kitchen, milk, juice, help

 

Come and take him out!

 

Пісня “Tommy’s in the kitchen”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

45

 

Їжа та напої. Літера Xx

SB p.57

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Have we got any (cheese)?

Yes, we have.

No, we haven’t.

great (juice)

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим.

Ставити питання та відповідати на них

 

46

 

Моя улюблена їжа.

Історія “The pizza”

Буквосполу-чення ck, ng

SB p.58-59

Розвиток навичок аудіювання

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, перекону-вати в їх доцільності

Правила поведінки: терплячість.

Просити вибачення

 

please, hot

Where’s (Misty)?

What have you got?

Історія “The pizza”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

47

 

Здорове харчування

SB p.60-61,

р. 112-113

 

Обговорення історії.

Повідомляти про наявність предметів

Математична:

■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань

Правила поведінки.

Просити вибачення.

Стежити за презентованою інформацією

sorry, stop, shop, hot dog

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who says…?

o [ɒ]

Polly stops at the shop for hot day.

Write a shopping list!

Put (carrots) on the list.

Розуміти короткі і прості вказівки.

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

 

 

Ставити питання та відповідати на них

 

48

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

Повторення структур, представ-лених  у розділі

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї

Виконувати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I’ve got…

I haven’t got…

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Правопис чисел.

Відтворювати мікромонолог

 

49

 

Їжа.

Повторення та узагальнення вивченого

SB р. 112-113

 

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використо-вувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Виконання тестових завдань

banana, cake, cheese, sandwich, apple, pizza, sausage, chicken, steak, peas, carrots, sandwich

I’ve got…

I haven’t got…

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

6. Я, моя родина і друзі (7 годин)

   50

 

Моя сім’я.

Літера Ее

SB p.62

Розповідати про свою

сім’ю

Обізнаність та самовиражен-ня у сфері культури:

■ уміння висловлю-

вати іноземною мовою власні почуття, судження щодо творів мистецтва

Уважно

стежити за презентованою інформацією

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

Повторення мовного матеріалу

з попередніх уроків

Chant “My family!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Називати членів родини.

Правопис слів

 

   51

 

Члени родини. Літера Vv

SB p.63

Запитувати з метою підтверд-ження або заперечення інформацію, про яку питають

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

 

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

This is…

That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим.

Ставити питання та відповідати на них

 

   52

 

Моя сім’я. Члени родини

Літера Jj

SB p.64

Розповідати про свій день

Ініціативність

і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Стежити за презентованою інформацією

king, queen, royal

We’re the royal family

Пісня “We’re the royal family”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Повторювати за прослуханим

Називати членів сім’ї

 

   53

 

Моя сім’я.

Розповідь

про членів

родини.

Буквосполуче-

ння th

SB p.65

Запрошувати інформацію про членів родини

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комуніка-тивного завдання

 

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who is that?

That’s…

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Прослуховувати та  відповідно реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання та відповідати на них

   54

 

Родина.

Історія ”What a day!”

SB p.66-67,

р. 114-115

 

 

Просити про допомогу

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Правила ввічливості.

Пропонувати допомогу.

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Keys, bedtime

What’s the problem?

It’s not such a bad day

after all.

u [ʌ]

Mum jumps in the mud with the ducks.

Історія ”What a day!”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

   55

 

Погода. Явища природи

SB p.68-69,

SB p.70-71

SB р. 114-115

 

Розповідати про погоду та природні явища

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Інші предмети англійською: природо-знавство

sunny, cold, hot, rainy, snowy, cloudy

Scotland , Mexico, Spain, China

It’s sunny.

It’s raining.

It’s cold.

It’s hot.

It’s snowing.

It’s cloudy.

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

 

Повторювати за прослуханим

 

   56

 

Сім’я.

Повторення та узагальнення вивченого

SB р. 114-115

 

 

Повторення структур, представлених  у розділі

Обізнаність та само-вираження у сфері культури:

■ уміння висловлю-вати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Виконання тестових завдань

mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa, uncle, aunt, cousin

This is…

That’s…

Is that…?

Yes, it is. No, it isn’t.

Who is that?

That’s…

What’s her/his name?

Her/His name’s…

Вказувати відповідний малюнок

Вписувати слова

                                     7. Свята і традиції (6 годин)

  57

 

Предмети одягу. Що одягти на свято

SB p.72

Обговорю-вати одяг

Математична:

■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комуніка-тивних завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

hurry up, bro (brother), get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers, put on, let’s rap, time for school, do

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Put on your T-shirt“

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Елементи читання – презентація слів

Називати предмети одягу.

Правопис слів

  58

 

Улюблений одяг

Літера Uu

SB p.73

Обговорю-вати одяг.

Повідомляти про смаки та уподобання

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, перекону-вати в їх доцільності

 

 

 

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Do you like…?

Yes, I do.

No, I don’t.

 

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання.

Розуміти короткі і прості вказівки

Ставити питання та відповідати на них

  59

 

Одяг і кольори.

Буквосполу-чення ch, sh

SB p.74

Обговорю-вати одяг. Повідомляти про смаки та уподобання

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікатив-ного завдання

Стежити за презентованою інформацією

cool (clothes), super

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня “I’m a cool, cool cat”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні.

Читати словосполучення та розуміти їх значення

Повторювати за прослуханим

 

  60

 

Мої речі

SB p.75

SB р. 116-117

Обговорю-вати одяг.

Описувати людину

Уміння вчитися упродовж життя:

 самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I’m  wearing…

Are you wearing..?

Yes, I am.

No, I’m not.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Гра.

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

  61

 

Мої речі.

Історія “The cap”

SB p.76-77

SB p.78-79

SB р. 116-117

 

Обговорю-вати одяг.

Описувати людину

Обізнаність та самовиражен-ня у сфері культури:

■ уміння висловлю-вати іно-земною мовою власні почуття, судження щодо творів мистецтва

Правила ввічливості.

Вибачатися.

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

who, no problem, maybe, same, that, get

Are you sure?

I’m sorry.

 

Історія “The cap”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

  62

 

Предмети одягу.

Повторення та узагальнення вивченого

SB р. 116-117

 

 

Повторення структур, представ-лених  у розділі

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Виконання тестових завдань

get dressed, clothes, jeans, sweater, jacket, skirt, short, cap, shoes, T-shirt, trousers

Present Continuous

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати відповідно до прочитаного

8. Людина (8 годин)

  63

 

Людина.

Частини тіла

SB p.80

Описувати людину

Математична:

■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань

Уважно стежити за презентованою інформацією

head, arm, fingers, hand, knee, leg, toes, foot, off it goes, make, kit

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Chant “Let’s make a robot!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Читати окремі слова

Називати частини тіла.

Правопис слів

  64

 

Людина. Уміння та навички. Літера Qq

SB p.81

Описувати людину, її здібності

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

jump, kick a ball, touch toes, skip

can/can’t

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

 

Повідомляти про здатність виконувати певні дії

 

  65

 

Людина. Опис зовнішності

Літера Zz

SB p.82

Описувати людину, її здібності

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Стежити за презентованою інформацією

sing, stand on one leg, anything

Can you say who I am?

Пісня “Can you say who I am?”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Гра.

Ставити запитання та повідомляти про здатність виконувати певні дії

  66

 

Людина. Уміння та навички

Літера Yy

SB p.83

Запитувати та повідомляти про людину та її здібності

Соціальна:

■ уміння співпрацю-вати з іншими на результат

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Can you…?

Yes, I can.

No, I  can’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання.

Розуміти короткі і прості вказівки

Ставити питання та відповідати на них

  67

 

Історія “The problem”

Буквосполу-чення qu, ee, oo

SB p.84-85

Описувати людину

Математична:

■ уміння використо-вувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікатив-них завдань

Правила поведінки: командна робота.

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

problem, no problem, right, left, battery, try, something, speak

right/left (leg)

Well done!

What are you doing?

Історія “The problem”

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

  68

 

Людина. Обговорення історії “The problem”

SB p.86-87

SB р. 118-119

Обговорення історії

Ініціатив-ність і підприєм-ливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переко-нувати в їх доцільності

Правила поведінки: командна робота

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

g [g]

Greg’s got a big bag and a green go-kart

Розуміти короткі і прості вказівки.

Читати речення, засвоєні в усному мовленні

Складати слова із запропонованих літер

  69

 

Людина.

Закріплення та узагальнення вивченого

SB р. 118-119

Повторення структур, представ-лених  у розділі

Ініціативність і підприєм-ливість:

■уміння іні-ціювати усну взаємодію

для розв’я-зання конк-ретного ко-мунікатив-ного завдання

Виконання тестових завдань

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

can/can’t

Can you…?

Yes, I can.

No, I can’t.

 

Вказувати відповідний малюнок

Складати слова із запропонованих літер

 70

 

Повторення та узагальнення вивченого за рік

 

Повторення структур, представ-лених  у розділі

Соціальна:

■ уміння спів-працювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

 

Стежити за презентованою інформацією

 

 

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Шулімова Марія
Додано
2 січня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку